Sari la conținut

Postări Recomandate

Mersi mult pentru aprecierile facute la adresa stopurilor. Le visam cu ochii deschisi inca din momentul achizitiei si abia asteptam clipa in care le voi monta pe mobra.

 

Da, man, azi chiar ca a fost ceva in aer de ne-au lasat sa mesterim la fiare. Hmmm...suspect, nu? :) Da' cui ii pasa cand in schimb omu' cinstit are parte de quality time cu mocicletu' lui? Noi sa fim sanatosi!

 

Avansezi la Cafe-ul tau in pasi de Salsa Cubana, fara tagada. Intrebare: oare nu-i intelept sa folosesti un kit de reparatii etrieri cand ai belele d'astea la frane? Bine, esti mai pregatit ca mine intr-ale motocicletelor si banuiesc ca stii ce faci... Pe mine ma obsedeaza gandul ca daca voi sari de "tona" cu Cafe-ul meu ultimul meu gand va fi costul unei garnituri fasaite la frane pe care n-am schimbat-o din comoditate...dar asta sunt eu. Mai panicard. D-aia tin mortis sa schimb tot ce e cauciuc si rulment pe mobreta mea veche de 34 ani: din teama.

Carburatoarele sunt ultimele si pe lista mea. Am desfacut unul dintre ele si am vazut ca e varza bine...are niste site fleasca, rupte, terminate si nu numai alea...piese pe care nu le-am gasit pe nicaieri... cand le-am cautat pe net nici aia din Olanda nu le aveau deloc ceea ce e ingrijorator pentru ca aia in general au cam de toate. Daca nu gasesc pe nicaieri sa repar linia de carburatoare cred ca va trebui sa las balta ideea de a le reconditiona si ca o ultima optiune o sa le cumpar naibii de noi, dar sper sa n-ajung acolo pentru ca ele sunt orice numa' ieftine, nu.

 

Ce ai hotarat legat de sea si de tank? Pui carena pe mobret? Eu tot schimb combinatiile de vopsea la fiecare 24 de ore...e complicat...dupa mine e cel mai complicat aspect din toata transformarea...

 

Uf ce te invidiez ca si maine lucrezi la fiare. Spor la munca si Doamne Ajuta!

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

vad ca s-a facut lisinte aci` ...

Daca munceste lumea :) Dar...intodeauna se gaseste timp si pt. fiare.

 

@Essad: Mersi de urari... dar dupa atatea zile lucrate in sir, deja incep sa obosesc si scade si moralul... Parca nici lucrurile nu merg cum trebuie; franele nu reusesc sa le aerisesc calumea, ambreiajul la fel si nu e primul sistem de franare demontat, electrica am cam montat tot, dar ma suparau niste cabluri si alte mici nimicuri din astea. Ziceai de kiturile alea de reparatie: cel mai sigur e sa le schimbi, insa la mine un curgeau, dupa ce le-am curatat culisau usor asa ca nu le-am mai schimbat. Nu e vorba ca sunt mai pregatit, sunt la stadiul de vesnic amator, nu am timp si nici cheful necesar sa mai imi complic viata cu mai multa mecanica. Sunt la un nivel cat de cat de baza sa zicem vis-a-vis de intretinerea vehicului, dar cu mai multa inima si interes decat un mecanic wanna-be. Da...si sa vorbim de look acum, am inceput sa montez suportul carenei. Incerc sa fac o micuta smecherie, sa o fac aproape 100% ca iesita din fabrica, probabil minus vopseaua, ca nu mai am rabdare si poate il dau si incerc ... un cb750 :) Mda, e ciudat cum se schimba visele din copilarie cand te afli fata in fata cu realitatea si in plus se mai schimba si perceptiile de ordin estetic iar 750F-ul l-am vrut de mult, dar parca nu ma mai atrage asa tare...Imi iese treaba, e ok, nu, trecem si ciopartim VF-ul. Ne gandim si las vreo 2 zile si creierul sa 'molfaie' eventualele tampenii care nu stiu cum intra prin cutia craniana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Good evening Cafe Society,

 

Azi a fost o zi plina, fratilor. Am confectionat alte doua capace laterale pentru zona bateriei pentru ca am avut ocazia de a zari, absolut din intamplare, pe net, exact ultima mea varianta si m-am ingrozit de cat de batranicioasa parea motocicleta echipata asa... Pur si simplu m-am scarbit pe loc si am revenit asupra primei idei referitoare la zona respectiva, idee de capac care-mi trecuse prin cap acum 3 luni si al carui sablon zacea pe rafturile mele. Umplerea acelui triunghi cu doua table croite exact pe masura, asa simple, nu dau bine...dar deloc, nene. N-au volum, n-au factorul X, n-au nimic...arata nasol rau. Asa ca zis si facut, mi-am suflecat manecile si m-am apucat de confectionat noile capace din rezerva mea strategica de tabla din aluminiu si dupa lupte seculare care au durat trei ore le-am dat gata. Apoi le-am sablat, gaurit si instalat. Am facut usoare corectii pieselor confectionate sambata, le-am sablat si pe ele apoi le-am montat pe cadru ca sa pot croi contraaripa in acord cu ele...Am facut doua incizii de 3x 50mm pentru a putea strecura suportul de semnale prin contraaripa iar maine finisez si coada, apoi o sablez ca s-o pregatesc si pe dansa de vopsit. Seaua...ah, cati nervi mi-a facut seaua asta!...seaua, asa cum si banuiam inca de vineri, maine va fi gata. Abia astept s-o termin ca sa dau cu dansa de pamant ca tare mult necaz mi-a pricinuit subiectul in cauza...:)...glumesc, desigur. Ma arunc pe geam daca pateste ceva nenorocita aia de sea. Ca s-o ranforsez, s-o fixez pe cadru si s-o intepenesc in prinderi a trebuit sa-mi scot seaua de la Triumph ca s-o studiez indeaproape, apoi sa-i adaptez prinderi similare conceptului meu si n-a fost usor. Am conceput trei tipuri de piese pentru prindere si o armatura care are menirea de a preveni deformarea la presiunea pasagerilor. Doar lipsa de material m-a oprit sa le confectionez chiar eu asa c-a trebuit sa ies cu miloaga la un tip care prelucreaza diverse din fier si care are un stoc mare de materiale. Ala, ca o primadona care se respecta, are un program pe care eu trebuie sa-l respect intocmai altminteri imi inchide usa-n nas, asa ca, sarumana' Conasule, cum doresti matale asa sa fie! Maine dimineata, Nu-i nicio problema! Ba e o problema, 'tu-ti C#$u' ma-tii de viata. De cinci luni astept momentul asta si iata-ma intarziat cu inc-o zi. Dau tarcoale mocicletului ca un rechin in recif care a amusinat o picatura de sange care e pe aproape, stiind ca nu mai am mult parca-mi ies din minti cand imi vad rabdarea pusa la incercare la modul asta sadic...Maine chiar ca e gata chit c-o sa stau pana la rasaritul soarelui de miercuri. Deci, marti e gata!..daca n-ai dormit nu se pune, nu?

cam asea o sa arate undeva "in a galaxy not far, far away"

post-70651-0-46497600-1361223523_thumb.jpg

post-70651-0-35667300-1361223558_thumb.jpg

post-70651-0-84741100-1361223595_thumb.jpg

 

Abia astept sa le umplu de vopsea...:)

 

Numa bine, Fine Gentlemen



vad ca s-a facut lisinte aci` ... hmmm hai ca "mai am" gasit ceva pe net mumos ... de inspiratie asa

https://vimeo.com/59677177

 

Salut,

Misto rau clipul asta. Nu ma pot compara nici de departe cu tipul ala daramite cu background-ul lui, om care a mancat motociclete de inca din frageda pruncie, insa rezonez tare mult cu el pentru ca asa-mi place si mie sa lucrez, singur. Da tata, asa se face; singur, fara sa te "cuta" la "fap" nimeni de ce faci aia, de ce faci ailalta, de ce nu asa etc. Cand intru in atelier sunt eu fata-n fata cu gandurile mele intr-o vesnica confruntare, cam ca-ntr-un "mexican standoff"..:)))... se sta cu pistoalele scoase din teaca si care pe care... scapa cine poate, cine-i mai iute-n deget. Asa se creeaza, frate. Inspirational clip! Marfa.

Numa bine, man.



...dar parca nu ma mai atrage asa tare...Imi iese treaba, e ok, nu, trecem si ciopartim VF-ul. Ne gandim si las vreo 2 zile si creierul sa 'molfaie' eventualele tampenii care nu stiu cum intra prin cutia craniana.

Banzay San,

 

Nu dezarma, frate! Stiu cum e sa te apuce deznadejdea ca esti intr-o eroare ba cu una, ba cu alta si sa-ti cam piara cheful. Am trecut prin doua faze de genul asta de cand lucrez la Cafe-ul meu, momente cand ma-ntrebam daca n-am gresit amarnic apucandu-ma de proiectul asta dificil, ca mi-am stricat motocicleta aiurea, ca n-o sa-mi iasa nimic misto ba dimpotriva etc... Si ca un facut cineva, ori de pe forum, ori intr-o discutie aiurea purtata la o cafea si mult tutun, fara sa-si dea seama, arunca gazolina pe "focul" meu launtric si totul parca prindea aripi din nou. Nu uita ca un Cafe veritabil e o motocicleta de serie, oricare ar fi aceea, nu conteaza, desfacuta si reinterpretata in intregime dupa ideile tale, in garajul tau, asa ca nu exista criterii dupa care sa te judece careva daca ceea ce-ai facut tu e frumos sau nu... Sunt cateva repere universal acceptate ca fiind ale unui veritabil Cafe, repere pe care trebuie sa le inserezi in proiect insa si ele la randul lor sunt destul de vagi asa ca e loc de originalitate cat cuprinde. Un rezervor batut aiurea in garajul tau e de doua ori mai pretios si mai Cafe decat unul batut impecabil pe la nu stiu cine ce vedeta in tablarit. In Anglia am zarit cafe-uri care aveau cutii de Coca-Cola legate cu "soricei" de cadru, cutii in care erau bagate niste bucatele de furtun pentru condens, sau ceva de genul asta, nu stiu exact pentru ce si n-aratau rau chiar deloc. Erau cafe-uri veritabile de la mamicuta lor de acasa, zgariate si patinate de vreme si nimeni n-avea ceva de zis, altceva inafara de complimente desigur. Keep it simple, keep it going!

Tine-ne si pe noi la curent cu proiectul tau. Bafta si spor la munca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Pisica San,

 

Vase de expansiune pentru antigel??? Super tare! Intr-adevar, mare dreptate mai ai; improvizatia este o arta in sine iar mobrele alea erau intr-adevar niste obiecte atat de frumoase incat nu stiai la care sa te mai uiti mai intai. Am pe undeva niste poze cu Cafe-urile vazute dar si cu un scuter al "inamicilor", al asa-zisilor "MODS", o trotineta-aratare de culoare albastru-WC (banuiesc ca stii cam cum arata nuanta aia de culoare) pe care am numarat nu mai putin de 18 faruri si tot atatea oglinzi retrovizoare...si ca tacamul sa fie complet, la spate avea o antena flexibila uriasa pe care culisa o codita de iepure prinsa-ntr-un inel... :). Eram cu totii in zona Chelsea-Kensington in fata unui restaurant asteptand sa ni se elibereze o masa si trece trompeta aia pe langa noi, moment in care am crezut ca halucinez, nu alta. Avea un halou de lumina in fata de jurai ca au venit aia mici si verzi cu trei degete la o mana sa ne ceara prietenia....cand colo, ET se opreste la 15 metri de noi si dupa ce face doua-trei manevre mandre, baga cu spatele intre doua masini. Am cazut pe jos de ras! 18 faruri si 18 oglinzi retrovizoare! Ala care le-a prins era chiar un artist in asa ceva pentru ca erau simetric asezate si atent dispuse in cerc. Intors in tara descopar pe net un documentar despre Cafe-uri in care un MOD ne povesteste cat de mandru era de scuterul lui cu j-de mii de faruri si abia atunci mi-am dat seama ca de fapt eu vazusem, nu o extravaganta de-a unui nebun oarecare, ci un obiect incarcat, pe langa faruri si oglinzi, si cu o istorie strans legata de Cafe Racing...

 

Azi ajung la vopsitor!



Salutare baeti de baeti,

 

Am fost la Posta sa-mi ridic un "colet" venit din UK si nu era ceea ce sparam sa fie, adica piesele alea multe si marunte pe care mizam, printre altele, sa-mi leg rotile de mobret ci un "plic mare", adicatelea, un plic mai dolofan, ambalaj in care era dubla comanda "push/pull" de la Venhill. Ma rog, e binevenita din moment ce-am si achitat-o, nu? Vine cu doua "rotite" (sau cum ma-sa le-or chema) din aluminiu pe care prinzi cablurile de acceleratie; una dintre ele face mai rapida acceleratia (in comparatie cu cea standard) cu 25% iar cealalta cu 40%...Acu', n-am habar care dintre ele e cea mai cea insa amandoua sunt primite cu mare drag si...ce sa zic, bogdaproste. N-am crezut ca seaua o sa fie piesa care ma da cu capu' de pereti intr-atat incat sa ma uit dezarmat ca bou' la poarta noua la cum ma-sa s-o prind mai simplu si mai eficient. Poate ca tot stand pe langa mociclet m-am plafonat si am nevoie de o perspectiva "out-of-the-box", diferita si avizata. Prinderea originala era constitutita dintr-o balama pe-o parte si o nuca cu cheie pe cealalta parte; bagai cheia si ridicai seaua, aranjament practic in versiunea de strada insa complet grobian si de neacceptat in versiunea Cafe. cadrul nu e pregatit pentru o alta prindere asa ca a trebuit sa inventez ceva suficient de simplu incat sa nu fiu nevoit sa scot o trusa-ntreaga de scule ca sa dau jos seaua. Ce naiba, mai mult de un inbus sau de-o cheie de 10 n-ar trebui sa ai nevoie, nu?... si nici sa scoti contraaripa, capacele laterale, cricul, bateria si stiu eu mai ce ca sa ridici nenorocitul aia de scaun... Stau cu cadrul gata de dus la vopsit si ma zvarcolesc in ceasu' mortii cum dracu' s-o rezolv... Ia sa-mi fac o cafea ca poate-mi trece prin cap vreo idee...

 

post-70651-0-62398200-1361354604_thumb.jpg

 

pe mai tarziu

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca acceleratiile rapide se folosesc pe circuit. Sa nu dai de belea cu ea pe strada, sa iei o groapa si sa accelerezi blana. Defapt aia nu e acceleratie, e ON/OFF gaz :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca acceleratiile rapide se folosesc pe circuit. Sa nu dai de belea cu ea pe strada, sa iei o groapa si sa accelerezi blana. Defapt aia nu e acceleratie, e ON/OFF gaz :D

Salut,

 

Rock'n'roll baby! :) Misto! ...deci trebuie sa-mi trag un CASCO baban la ea... nu-i bai, am "clanson" si-l avertizez pe ala din fata ca motociclistu' din spate, adica io, urmeaza sa-l invite la un Cafe... ce daca-i in portbagaj? tot cafe e, nu? E superfinisata piesa aia de la englezi, pe bune, e chiar o placere s-o atingi si s-o joci in lacas. E un obiect de calitate lucrat cu simtul raspunderii. Ca sa stau mai linistit fac un compromis si am sa montez acceleratia cu rotita aia care mareste raspunsul cu doar 25% mai mult...apoi mai vedem noi...

Legat de sea se pare c-a rasarit soarele si pe strada mea pana la capat. Am avut dreptate cand ziceam ca tot stand pe langa motor m-am blocat intr-o solutie din care nu mai ieseam neam, nici cu mama cafelelor. Efectiv parca-mi epuizasem toata imaginatia si ma dedeam de ceasu' mortii cautand s-o rezolv neaparat azi, cu orice pret ...Ei bine, n-am rezolvat-o azi desi de dimineata asa parea. Avea un mare joc lateral, atat in fata cat si-n spate si chiar daca prindeam spatele in surub, cum si planificasem initial, partea din fata tot mai juca. Apoi, ca sa prind partea din spate in surub, trebuia sa carotez contraaripa ca sa-i fac un capac cu balama prin care sa bagi un inbus sa desfaci seaua si tra-la-la tot asa... Era neelegant, neconstructiv si de neacceptat asa ca "back to square one" si tot asa pana mi-a trecut prin cap sa-l chem pe mosulica ala care m-a tot ajutat cu tabla...si da-i si cere-i sfatul si din vorba-n vorba aflu ca a lucrat in proiectare in mecanica fina. Haules Baules! I-auzi brau', pai de ce nu zici nene asa? Si iaca cum vine c-o solutie atat de simpla si de eleganta incat mi-a umplut sufletul de caldura, nu alta. O sa-mi confectioneze un pinten pe arc, un soi de mecanism gen tragaci de arma, fin si discret care va culisa odata cu seaua cand o montezi pe mobra si care odata ce ajunge in locul special ales, gravitational el va cadea in acel spatiu blocand-o ajutat nitel si de arc. Apoi cand vrei s-o scoti, actionezi o parghie invizibila la prima vedere si pintenul se va ridica eliberand seaua pe care o poti trage inapoi libera ca pasarea cerului. Imi venea sa-l pup nu alta! I-am dus cadrul si seaua la atelier si maine-i gata, da' chiar gata, asa ca cel mai sigur vineri umplu tot portbagajul cu piese, zbor catre vopsitor si incepe numaratoarea inversa. CB-urile, cel putin modelele de dupa 70 (mobre asupra carora ma pot exprima cat de cat) au fost gandite cu sea pe balama iar cadrul in consecinta e destul de umplut de diverse altele, piese si intarituri care nu-ti prea mai lasa loc de inventii fara sa bagi flexul adanc in problema iar cum eu numai asta nu doream sa fac, m-am cam blocat odata ajuns la capitolul scaun... Lesson learned! Abia astept sa vad rezultatul. Sper sa iasa din prima.

Numa bine fratilor!

 

Update:

Azi am dus primele piese la vopsit. Maine pleaca si restul...asa sper. De plecat, pleaca insa nu stiu daca pleaca toate. Maine termin de sablat contraaripa, mai verific nitel seaua de defecte si daca e ceva ce-mi sare-n ochi rectific, apoi pleaca si dansa val-vartej odata cu frame-ul la vopsit. Ma simt ca puscariasul care a petrecut 20 de ani la racoare caruia i se ofera un free pass in cel mai exclusivist bordel...sau ca un copil de ziua lui caruia i se da liber la jucarii intr-un supermagazin de gen...asa e mai bine? :) adica grozav si pus pe fapte mari. Daca piesele odata intoarse de la vopsit or sa se si sincronizeze cu pachetoiul meu de garnituri, simeringuri, o-ringuri si rulmenti care e pe vine din UK, ei bine, acea sfanta data calendaristica chiar ca va fi marcata cu rosu si considerata drept ziua-n care puscariasului i s-a dat liber in magazinul cu jucarii si a copilului caruia i s-a oferit un platouas c-o blonda, bruneta si-o roscata, pe gratis, toata noaptea...hmm...ceva nu-i in regula aici... Dar sa lasam destinul sa-si impleteasca linistit itele-i complicate si sa-mbratisam momentul asa cum ni se serveste el sub nas de cand lumea si pamantul: abrupt si vesnic surprinzator. Azi totul s-a legat si cine sunt eu sa ma impotrivesc?

Pe maine, Fine Cafe Society

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca ti se aliniaza astrele maestre cafengiu!

Felicitari si spor la munca! Astept cu nerabdare pozele finale....si opera lui Darian(cat te-a costat?)!

Pana atunci sa multumim ascendentelor ..descendentelor, planetelor stelelor si lunilor...dar mai ales soarelui!

 

Bonne chance!

Fanu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare iubitori de cafe,

 

Am sablat contraaripa si am participat cu sfaturi inutile si cu "âhâ-uri" inteligente la conceperea mecanismului seii si acum am certitudinea ca maine dupe 12 sunt deja in drum spre vopsitor...ma rog, n-am fost chiar atat de imbecil... am tacut istet si am vorbit cat sa salut si sa nu par mitocan insa am bagat la cap cu lacomie toate ideile ca sa-nvat doar pentru ca data viitoare sa nu ma trezesc in mijlocul aceleasi probleme. Eu zic ca e absolut natural sa ma-npotmolesc la unele provocari pentru ca discutam despre un prototip iar firesc ar fi fost sa-l pastrez si sa confectionez o alta sea in locul celei la care s-a tot lucrat in ultimele zile dar nu mai am timp acum. Data viitoare, la celelalt Cafe.

 

La Darian ajung dupa ce vopsesc seat-pan-ul, adica foarte curand, pentru ca mi-e si jena sa-l duc asa cum e el acum, cu toate punctele de sudura la vedere si cu zgarieturi peste zgarieturi. O sa fie frumoasa, zic eu, si trainica in mod sigur. Chiar prea trainica as putea zice...Iarasi, sa nu uitam ca e un prototip. Ma intreb si va intreb daca exista un soi de spray care odata aplicat capata un aspect de cauciuc sau ceva de genul asta pentru ca tare folositor mi-ar mai fi in general...am sa caut pe net.

Englezii mi-au dat de veste ca doua din multitudinea de garnituri comandate si asteptate or sa soseasca dupa o luna din Japonia asa ca le-am dat cu flit si le-am zis sa-mi puna pachetul ala mai tout de suite, iar alea doua repere, cand or veni, sa le puna intr-un plic si sa mi-l trimita atunci. Eu nu sunt dispus sa astept o luna cu toate imprastiate pe aici ca-mi pierd mintile.

Pe mai tarziu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma cam apropii de sfarsitul ansamblarii. Mi-am prins urechile la carbelitor, cu tot cu schimbat oringuri, tot curge. E un carburator care, dupa parerea unor posesori, cel mai bine trebuie lasat pe mana unui...ceasornicar :) Mai incerc si zilele viitoare, dupa care vad ce fac mai departe; pana una alta iese si tdm-ul de la servisat si mi-am schimbat cauciucurile si la bicicleta, asa ca iau pauza de la surubarit o vreme. Problema la moto ar mai fi si electrica in exces, relee, fire, alte chestii care nu prea stiu cum sa le ascund daca ii fac o transformare spre ceva mai simplu si necarenat.

 

PS: poza cu nenorocitul:

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma cam apropii de sfarsitul ansamblarii. Mi-am prins urechile la carbelitor, cu tot cu schimbat oringuri, tot curge. E un carburator care, dupa parerea unor posesori, cel mai bine trebuie lasat pe mana unui...ceasornicar

Moshi moshi Banzay San,

 

Ce carburatoare ai? Keihin? Eu am Keihin si ma cam bate gandul s-o las moarta cu reparatul lor daca nu gasesc sitele alea partzaite pentru ca nu sunt dispus sa astept cu lunile pana vin piesele de stiu eu unde...Azi am discutat cu un tip care era deja disperat ca de trei luni asteapta nus'ce garnitura de motor si ca saturandu-se sa-l mai vada dezmembrat prin atelier i-a montat la loc vechea garnitura si l-a inchis la loc... descurajanta faza... Asa cum ziceam in postarea de sus, englezii mi-au dat vestea ca doua garnituri vin intr-o luna asa ca i-am sunat sa-i intreb care ma-sa sunt alea iar ei mi-au raspuns ca sunt de la motor...si buf! eram lat pe jos!... O luna??? Ei zic ca-i, si aici citez: "worst case"...dar ca restul de piese pleaca maine cu UPS. Ce sa le mai zic? Asta e!. Maine duc cadrul, bascula, jantele si restul la vopsitor iar seaua o mai tin o zi pana o cosmetizez cumva. Apoi ma apuc de construitul unui cuptor custom suficient de mare incat sa-mi bag toata mobra in el. Am planurile si am nervii suficient de tari incat sa ma apuc de dansul cu toata inima. Am facut deja lista cu necesarul de materiale si de saptamana viitoare il incep. Alti bani, alta distractie.

 

La electrica sunt praf nene...inca nici n-am deschis capitolul ala, exceptie facand cutia cu sigurante...atat. Ma ia cu groaza ca si acolo am de inlocuit o gramada de prostii si cum n-am habar de ele, totul devine si mai ametitor. O s-o iau babeste, fir cu fir si forum cu forum pana i-oi da cumva de cap... Vedem... Toata ziua am trait o supermigrena care inca-si mai face mendrele cu mine de abia mai vad tastatura... Pentru mine e limpede ca tensiunea ultimelor trei zile azi si-a spus cuvantul manifestandu-se abia azi c-o uberdurere de cap pe care n-o pot tempera cu niciun hap asa ca ma duc la culcare sperand ca ma lasa pana maine.

 

Bafta cat cuprinde si....zambeste, ca maine va fi mai rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bafta cat cuprinde si....zambeste, ca maine va fi mai rau.

Keihin...chestia e ca erau intr-o stare f buna. Dar, din cauza improvizatiei cu un tubulet din fier, care nu am bunghit-o la timp, mi s-au cam umplut de rugina/cocleala, de mi-a luat o gramada sa le curat. Daca nu ieseau, incercam cu electroliza, dar nu a fost chiar asa grava problema. O sa imi iau cred tuburile alea de legatura facute din aluminiu, gasisem pe e-bay la 60$, mult pt. niste prostii de genul, dar...decat plasticele originale la 100$ sau tampeniile scornite de fostul proprietar...

 

Maine...stiu ca va fi mai rau, am o gramada pe cap la munca...si deja simt si eu tensiunea adunata din ultimele 2 saptamani sa zicem. Dar...sambata si duminica - ploua/ninge ori e frumos, eu biciclesc si stau toata ziua afara, ca o iau razna altfel :)

 

Sa auzim de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Te-a ajuns, ha? Si pe mine...daca incepand de luni atarnai de gatul meu un monitor Holter, ieri m-ar fi saltat din atelier un echipaj SMURD pe motiv ca sunt mort dar inca n-o aflasem inca. Cred c-aveam tensiune 20 cand am ajuns acasa de ma durea capul intr-atat de tare. Acu cand mi-am citit postarile am descoperit niste "agramaticalitati grave (multumesc Costi Ionita!), scapari impardonabile in conditiile in care pretind ca port un adanc respect pentru limba materna. Dar ce sa-i faci? Cu totii avem si zile proaste...zic eu rotindu-mi privirile cautand aprobare. :)

 

Sunt curios daca se tine mosulicu meu de cuvant si azi la 11 e gata. Daca e gata, hop cu toate-n portbagaj si la "bulivar birjar". M-ai pus pe ganduri cu carburatoarele alea si acum ma gandesc la ele c-un soi de respect si teama in acelasi timp. Chiar asea de nasol sa fie sa le scoti la lumina? Eu visez sa le sablez cu sticla ca sa le dau un luciu si tu-mi spui ca se bulesc atat de usor? Haules, mama! Dupa ce-mi duc tablaraia la vopsitor o sa am mai mult timp la dispozitie, presupunand desigur ca proiectul cuptor se va derula fara incidente, si am sa pun mana pe linia aia de carburatoare s-o iau la tavalit nitel ca sa evaluez corect situatia. Am sa caut sfatul unui carburatorist bun si am vreo doi in portofoliul de cunostinte... Si totu' parea sa fie din ce in ce mai usor.... Oh, the Humanity! Gata!. M-am enervat si ma-mbrac sa plec la atelier. Sunt pus pe fapte mari.

 

Pe mai tarziu si asfalt...ce uscat? Vad ca ploua afara! 'tu-ti mama ma-tii de februarie; Cum pana mea e cea mai scurta luna ca asta parca nu se mai termina?! Cate ore are naibii o zi in februarie? 40 in loc de 24? Sigur e un complot la jumatate!

 

Bafta!

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

M-ai pus pe ganduri cu carburatoarele alea si acum ma gandesc la ele c-un soi de respect si teama in acelasi timp. Chiar asea de nasol sa fie sa le scoti la lumina? Eu visez sa le sablez cu sticla ca sa le dau un luciu si tu-mi spui ca se bulesc atat de usor? Haules, mama!

 

Tu te-ai speriat degeaba acum, eu ma refeream strict la carburatoarele mele, nu vezi ce matzaraie e in poze? :) La carburator e cel mai bine sa cauti pe cineva priceput. Nu e cine stie ce, dar eu nu prea am avut niciodata rabdare cu carburatoarele, indiferent de mobra. La 4 in linie, e parfum, (am avut si motor 4L) dar aici, unde fiecare bucata se misca separat, nu prea poti sa le prinzi decat cand sunt libere, cand le fixezi, e posibil sa 'fuga' de la loc un pic... eh...probabil ca si eu mi-am pierdut rabdarea si nici nu mi-am dat interesul f tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mei...vad ca intrati in panica....va ajung nervii si oboseala! Va trebuie o cafea si niste poze pentru moral!

Hai sa va ajut!

Nu va dati batuti....continuati sa fiti inspiratia mea..si cand m-oi apuca eu..sper sa am 2 prieteni..care sa ma ajute cu sfaturi si ocare!

 

Brat-Bike-CX-web.jpg

 

Brat-Bike-CX17-web.jpg

 

va place saua? :D

Mult spor si succes!

 

Fanu.



PS: Din motive ce tin de pielea mea...ma tot uit si la altceva inafara de Zephyr 400 sau 550. Ce parere aveti despre Yamaha SR si TR? Sau o Honda CB 350/400 e chiar asa de rara..prin prisma pieselor....sau nu e deloc indicata incepatorilor o mobra asa de veche?

SR-ul m-a facut curios tocmai ca are modele si mai noi...chiar pana in 2010...desi nu stiu ce sa zic de faptul ca e monocilindru. Ceva idei...ma luminati si pe mine?

Si inca ceva...vad multe SR de vanzare cu cadrul ...inclinat gen chopper....e ceva ce se poate regla? sau is modificate permanent...ca din cate am vazut eu...din fabrica ies la orizontala...drepte numai bune de cafe!

Multumesc de iluminare anticipat!

 

numai bine,

Fanu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

monocilindricele se preteaza la trackere predominant. nu zic ca nu merge si un thumper, bobber, chopper.

bicilindrice si L4 se preteaza pt cafe, chopper, bobber si ce mai vrei.

 

deci, daca vrei cafe cred ca mai bine incerci cu un L2 sau L4 >500cc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu inteles gresit ..ca ma tin de comentarii dar la 0 km pe 2 roti...fix dupa scoala sa ma urc pe ceva de 500 cmc? si explicat ca pt prosti care e diferenta mono ,2 ,4...la ce se simte? La a invata sa te dai si plimbat predominant in orash...are vreo importanta?

Eu stiu ca un Cafe in adevaratul sens al cuvantului e performanta...toon up...100mph..si toate alea....dar o mobra care arata ...si poate se aude...si care pe dedesubt sa fie batranica de plimbare ...ce are? Fac si eu conversatie...intreb...invat...nu dau in cap :D

Multumesc pentru amabilitate.

 

Fanu.



Ca ziceam de SR inclinat ca un chopper..la asta ma refeream! Are sanse sa fie indreptata linia? saua mai sus..?

file_490585_phptzTxH2.jpg



Schimb ghidonul si gataaa:))) si ce frumos se aude :X

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu mobra...este si un clip frumos pe youtube....poate il gasesc! Repet intrebarea ,,,de ce asta alba e dreapta....si cea rosie choper ...cum se modifica una in cealalta, sau mai important cum o fac pe aia rosie ca pe asta alba?

Ceva pareri? sunt rare? piese se gasesc? cam ce bani face una normala?...nu ultimul racnet..nu aproape noua !...ca pt prima mobra.



Fanu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu mobra...este si un clip frumos pe youtube....poate il gasesc! Repet intrebarea ,,,de ce asta alba e dreapta....si cea rosie choper ...cum se modifica una in cealalta, sau mai important cum o fac pe aia rosie ca pe asta alba?

E vorba de diferente la cadru cred. In partea de sus, unele au cadrul paralel cu solul, la altele cadrul vine la unghi. La unele totusi, se poate schimba rezervorul cu unul sa pice 'drept' fata de inclinat.

PS: Intradevar, ce ziceai tu, dar la curentul original au aparut variatiuni. La fel a fost si la trakere (care vad ca incep sa scoata capul si pe la noi) si la streetfightere acum cativa ani si vad ca inca apar noutati :)

 

 

Ceva pareri? sunt rare? piese se gasesc? cam ce bani face una normala?...nu ultimul racnet..nu aproape noua !...ca pt prima mobra.

Daca vrei pareri pt. o prima mobra, te sfatuiesc sa renunti la asa ceva. Sunt in cunostinta de cauza si nu se merita. Essad are mobra principala 'Strumful' (ttriumph-ul), eu am TDM-ul, si vreau sa ma bucur de plimbari calumea anul asta, dupa ce anii trecuti am mai surubarit, asa ca imi permit sa intind proiectul cat vreau. Pt. o prima motocicleta, iti recomand sa iei ceva stock, putere ~50hp sau ceva mai multicel, in stare ok - chiar daca vei da ceva mai multi banuti si sa te plimbi cat vrea sufletul tau. Dupa, daca vei avea bani si chef de surubareala & stuff, baga mare!

 

 

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci cu alte cuvinte ma intorc la un Zephyr 400/550 bine intretinut de prin '90 si ! Am vazut pe mobile un SR 500 din '99...dar se duc spre 3000 si nu ash vrea sa plang cand o scap sub mine in parcare...sau cand o fi sa ma tranteasca!

Alte sugestii? look-ul cam asta ar fi....banii max 1500 ca sa am 500 si de echipament!

 

Multam fain!

Fanu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...