Sari la conținut

Postări Recomandate

am facut si eu cateva din astea ( CR-uri)

 

sfaturi :

 

Motoare vechi , frane / suspensii / cauicucuri de (cuvant urat). schimba-le

*filtrele conice , niste mizerii , nu-ti pune

*pastraza aripa fata./spate

* daca pui clubman ( ghidon) repozitioneaza scaritele sa stai cat de cat comod.

* sa comoda daca vrei sa te plimbi mai mult de 15 min cu ea.

* pentru inceput concentreaza-te pe functionabilitate in detrimentul aspectului .

 

 

spor la munca, nu te grabii.

Salut,

 

Motorul vechi: desfacut pana la ultimul surub si examinat in detaliu; piese cu cel mai mic semn de uzura aruncate la gunoi...

Frane: Master cylinder nou, conducte noi, kit cilindri nou, discuri noi, placute noi, frana tambur spate noua

Anvelope: Firestone noi

Filtre: :) Conice K&N...mda...ramane de vazut daca sunt la fel de bune pe cat de bine arata...

Aripa fata: pastrata

Aripa spate: e in proces de design (ce pretentios suna, nu?)

Scaritele: noi si regandite pe cadru. coborate si-mpinse mai in spate ca sa nu stau cu genunchii la gura.

Seaua: inca e in faza de prelucrare in sensul ergonomiei

In razboiul dintre Functionalitate si Design incerc sa aplic tactica matroanei de bordel: "Baieti, lasati scaunele jos si haideti sa ne simtim cu totii bine" :)

 

Vedem noi ce iese pana la capat. Si eu ard de curiozitate.

 

Sarbatori Fericite

 

Ma bucur ca merge smecheria cu sablatul si ai infirmat zvonurile alea (compresor prea mic, etc etc) de care aminteam pe la inceputul discutiilor noastre. Nu mai stiu daca ai zis sau nu,de cat ai duza la pistol?

 

Si ca tot am stat de nebun ieri si am pierdut vremea pe net de sunt nauc de somn in momentul asta:

 

 

Salut,

 

Frate, tu ai idee ce-mi faci cu link-urile alea? Numa' maine nu-i Craciunul si eu visez cum sa fug de familie cateva ore pana pe la atelier doar ca sa mai inaintez cu proiectul. Stai asea sa ma mai uit putin, doar un pic, nitel de tot, apoi inchid da' nu de tot... "Just the tip" cum ar mai putea spune un american, nu?...:)

 

Happy holidays, man

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

"Just the tip" cum ar mai putea spune un american, nu?... :)

 

Happy holidays, man

Ha haaa :) Tare asta Stimabile! Da, stiu ce iti fac filmuletele astea, si eu stau cu ambele fiare desfacute. Unul cu motorul la un prieten la service, celalalt in tot garajul acasa pe la bunica. Chestia e ca nu prea imi arde de muncit pe frigul asta...

 

Multumesc frumos pt. urari! Si iti urez si eu numai de bine, atat tie cat si familiei, sa fiti sanatosi si munca usoara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok ai ales filtrele conice, nu-i bai , , ai nevoie de un jet kit pt carburatoare .

 

eu am apelat la baietii de aici http://www.6sigmajetkit.com/

 

trimiti modelul motocicletei , modelul filtrelor de aer , iar ei o sa-ti trimita kit-ul care ti se potriveste cel mai bine

 

odata am colaborat cu ei , si am fost multumit . preturi decente. rezultate bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

M-am gandit sa-mi construiesc un filtru pentru atelier si am dat peste planurile astea. Daca va doriti asa ceva, iata cum cum arata dansul, filtrul:

 

http://www.woodworkingseminars.com/wp-content/ShopAirFilter.pdf

 

si componentele de pe piata noastra...

 

http://www.calorserv.ro/produse/ventilatoare-industriale/ventilatoare-centrifugale/model___cmb-cmt#filtrare si http://www.gbsurface.ro/catalog-produse/filtre-cu-rama/filtre-plate-in-rama-de-carton

 

Numa bine, baieti!



ok ai ales filtrele conice, nu-i bai , , ai nevoie de un jet kit pt carburatoare .

 

eu am apelat la baietii de aici http://www.6sigmajetkit.com/

 

trimiti modelul motocicletei , modelul filtrelor de aer , iar ei o sa-ti trimita kit-ul care ti se potriveste cel mai bine

 

odata am colaborat cu ei , si am fost multumit . preturi decente. rezultate bune.

 

Salut,

 

Mersi pentru ajutor. Am sa apelez la ei.

 

Numa bine, man!



Fara bullshit-uri cu "Fie ca..." Un sincer "Craciun Fericit!" tuturor Fratilor Motociclisti Vrum, vrum vruuuuuum to everybody.





Greetings Fine Cafe Junkies like myself,

 

Sarbatorile astea parca si-au pierdut farmecul de odinioara, nu-i asa? Poate ca sunt prea batran ca sa mai gust acelasi "Santa mumbo-jumbo shit" cu zambete aiurea, cu daruri sub brad si altele, toate imbracate atat de comercial si stropite cu glitter Hollywood-ian. Consider ca nu avem nevoie de o zi speciala pentru a ne aduna cu totii ca sa ne imbratisam prietenii sau familia si nici de cadouri costisitoare frumos ambalate puse sub brad in numele unuia imbracat in rosu cu alb. A indurat el oare cozile infernale de la Imaginarium? Stie oare bulangiul ala cam cat costa mai nou o casuta pentru papusi? F@k Santa, el castiga puncte in ochii alora mici pe spezele noastre!

 

In ultimele cateva zile m-am furisat in atelier, ca sa zic asa, cu acordul semi-partial al sotiei mele :), unde am mai facut cate ceva. Am adus Invertorul meu vechi si mi-am "facut" mana pe cateva placute din tabla pe care le aveam pe acolo...Moama cat de ruginit sunt. DIn peste 15 incercari doar una dintre suduri mi-a iesit "a la carte". Am tot incercat pana m-am enervat bine de tot si mi-am intors privirea inspre frame-ul bietei mele motociclete. Apoi, cu tupeul unui pusti aflat intr-o haita de moroni ca el, m-am infipt in dansa, in motocicleta mea, si in acordul rock al D-lui Gary Clark, si Jr. cu voia Dvs, am sudat suportii seii mele (doi la numar). N-am sa iau premiul Oscar pentru sudura...poata doar un Bafta, si asta pentru ca am avut parte de bafta din plin cu sudura mea. Mi-a iesit teapana de tot fara sa-mi bulesc sasiul. Cool, nu? Cu o polizare discreta estompez cu usurinta grosolania. Mai am de sudat cate ceva pe sasiu apoi trec pronto-padimex cu el la sablat. Nu-i rau pentru cateva ore de munca furate asea, pe nesimtite. Noroc ca mai am ceva sarm in fata sotiei ca altminteri-mi arata ea miros de atelier in Decembrie-tarziu...

 

Pe mai tarziu. Poze asisderea

 

PS

Ascult asta si vad numa asfalt in fata mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha ha ha!! Mister, chiar la tine ma gandeam azi. Si la faptul ca iar am amanat sa imi iau o smecherie din asta de sablat... M-am apucat sa curat cadrul de jegul ala de neutralizator de rugina... care in unele locuri a prins foarte bine, in altele se curata cu unghia, iar in altele se umfla. Dupa experienta din vara, pe fiare ruginite, am zis ca fac treaba buna cu el, insa nu a reusit deloc la cadru. Poate era prea frig cand l-am dat... Eu am folosit Chelade (http://www.e-vasion.ro/data_files/product_photos/12616/large.jpg), dar cred ca incerc un Fertan data viitoare. Oricum, acum cand sa il curat, cu mama decapantilor si s-a facut un smecleu de se intindea peste tot... Peria de sarma cu mana, ca la bormasina o intindea nasol, si curatata din cand in cand cu cate o carpa cu nitrodiluant. Si tare bine cred ar fi prins un aparatel de sablat din asta...poate la primavara, ca acum ma cam intind cu cheltuielile la TDM...

 

 

 

PS

Ascult asta si vad numa asfalt in fata mea...

Ma tot gandesc sa imi iau un rahatel de enduro de 35 de mil de pe la firstbike, doar ca sa ies pe strada un pic...ma mananca rau palma dreapta... da' rau! Apropo... pe la C-ta e vreme buna de dat cu motorul; zapada s-a dus, gradele destul de multe cu plus, soare, soselele relativ curate...

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu am folosit Chelade (http://www.e-vasion.ro/data_files/product_photos/12616/large.jpg), dar cred ca incerc un Fertan data viitoare. Oricum, acum cand sa il curat, cu mama decapantilor si s-a facut un smecleu de se intindea peste tot... Peria de sarma cu mana, ca la bormasina o intindea nasol, si curatata din cand in cand cu cate o carpa cu nitrodiluant.

 

 

:) Salut,

 

Hmm... Acu' chiar ca mi-ai dat de gandit. Si Fertan se cam ia de pe piesele mele si nu era chiar frig cand l-am intins cu pensula. Daca-l mangai c-o carpa umeda se ia de pe suprafata tratata insa nu chiar de tot; totusi lasa pe piese un soi de pelicula transparent-inchisa la culoare. Am sa sun in Englezia sa vad care-i treaba cu smacolina aia.

 

Cat despre iesitul pe sosea, eu unul m-as feri de tentatia asta ca dracu' de tamaie. Asfaltul uscat si rece de iarna combinat cu suprafata generoasa de contact a doua anvelope de mobra sunt echivalentul "Kriptonitei" pure asezata fix in bratele lui Superman. Fleosc lat pe jos si ce mai ramane din el? Un tip sleit de puteri cu chiloteii rosii pusi pe dinafara! Focus, man! Focus! Ne-ar trebui o sedinta de terapie in grup, un soi de AA meeting. Buna, ma cheama Citizen X si n-am mai urcat pe mobra de la inghet incoa'... :) Ne-ar trebui un loc numa' al nost', unde sa ne adunam la o friptana si un cico ca sa ne alinam dependenta pan' la aparitia primului ghiocel.

 

La multi ani, Frate!

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Hola Companeros Bebedores de Café...Racer,

 

AMR cateva zile si-mi ispasesc condamnarea la concediu cu copiii. Sunt frumosi, destepti sau cum or mai vrea muschii mei de parinte, sunt ai mei da' pana mea, 24 de ore timp de 10 zile e prea mult, nene. Am albit cat intr-un an!. Ca sa nu inebunesc de tot am umblat la servieta neagra cu cifru si am deschis dosarul "For my eyes only", cel cu strategii de exit in caz de forta majora. Astfel ca in ziua trei am rupt sigiliul primului plic si am invocat primul punct din lista cu scenarii, adica un caz urgent de documentare legata de scule profi pentru atelier. Zis si facut: 08:45 ZULU TIME mic dejun cu noduri; "O" nine hundred si ceva - deplasare in pas energic si voios, fara de ocolisuri catre partia de schi; 09:45 echipare subject number one cu clapari, manusi, bete de schi si casca; 09:55 ski pass si urari de bine; Ten hundred hours - Extractie catre Munchen. Wow! Ce zi frumoasa! Cata liniste! Nu tu "ma doare pielita de pe degetel" nu tu "fac pipi" sau "mi-e sete"... Nada!...Mucles total... La 17:00 eram inapoi la hotel c-un ranjet de 5 stele pe fata si cu bratele incarcate c-o masca de sudura bengoasa si cu niscaiva mici scule, asea, doar sa fie.

Azi am lansat un abil foc de baraj doar pentru a insela Trupele Guvernamentale si am executat o incursiune tip commando de doua ore in teritoriu inamic, departe de partia aia blestemata , timp in care am vizitat doua magazine de motociclete vechi pe care le trecusem inca de ieri pe harta. Moama ce m-am mai desfatat! Moto Guzzi, NSU, Puch, Vespa, BMW, Harley sau Indian, unde cea mai tinerica era de prin 1955... Am murit si-am inviat de placere, nu alta!. Maine raman cuminte-n jungla si nu misc din boscheti. Incerc sa nu-mi fortez norocul c-o inca evadare ca tare mi-e ca ma prinde El Comandante si-mi arde cateva zile de arest cu executare de munci la popota! Abia atunci o sa-l vad eu pe dracu'...

 

Viva La Revolucion!

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ne poti spune si noua locatia mai exacta unde ai vazut moto guzzi puch etc.....cumva austria?

 

Salut,

 

Scharnitz, langa Seefeld in Tirol, Austria. Cum vii dinspre Munchen catre Seefeld, la intrare in Scharnitz, pe stanga. Motorrad Clasik sau ceva de genul asta. Avea un singur Moto Guzzi usor mai cafe, asea, cum ii sta lui mai bine iar pretul nu era sa de sa sari din pantofi...daca nu ma-nsala memoria care mi-a fost zdruncinata serios la vederea atator bunatati, pretul era in jur de 6-7000 de euro. Merita vizitat.

 

Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok merdsi mult...unde sunt momentan nu sunt departe de locatie dasta am si intrebat am simtit eu ceva:))...da 6 7mii nnu e mult deloc...si app te inteleg perfect cu memoria zdruncinata si mie mi se intampla la fel si brusc paraca ma transform intr un copil...:))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Scharnitz, langa Seefeld in Tirol, Austria. Cum vii dinspre Munchen catre Seefeld, la intrare in Scharnitz, pe stanga. Motorrad Clasik sau ceva de genul asta. Avea un singur Moto Guzzi usor mai cafe, asea, cum ii sta lui mai bine iar pretul nu era sa de sa sari din pantofi...daca nu ma-nsala memoria care mi-a fost zdruncinata serios la vederea atator bunatati, pretul era in jur de 6-7000 de euro. Merita vizitat.

 

Numa bine

 

cumva aici?

 

310190_208553495871460_3180042_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumva aici?

 

310190_208553495871460_3180042_n.jpg

 

 

Salut,

 

Da. Acolo. Peste drum mai e un showroom, al aceluiasi tip, unde poti vorbi sa-ti deschida. Numa' bunataturi are p-acolo.

 

Numa bine

 

Howdy Cafe Addicts,

 

Touchdown.

Houston, I repeat: Touchdown

Small step for man, giant leap for mankind. 1650km orbitati in sub 18 ore de stat la mansa. Imi cam tremura flapsurile insa a meritat!

 

Pe maine. Over and out.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata dragi tovarasi!
Sunt incepator intre ale motoarelor, poate asta nu e locul potrivit sa ma introduc...Ma numesc Fanutz..prietenii imi spun Fanu...detinator de permis B si golf IV...viitor posesor de A si Cafe Racer!
Ma bucur ca v-am gasit ...sper ca pe la anu pe vremea asta,cand oi ajunge acasa(ca acum sunt in Geneva) sa am cu cine ma plimba cu un cafe...cum zicea cineva poate se face vreun club!

Fiindca topicul e Cafe Racer ,vin cu niste poze...la cum visez eu sa arate proiectul meu!:rusty-knuckles_cb650_troublemaker.jpg

 

Per ansamblu cam asa:D

1.imi place esapamentul!

2.imi place codita

3.imi place rezervorul...dar ar merge ceva mai clasic...mai rotund!

tumblr_mejzf3dEvO1qlotaao1_1280.jpg

 

4.imi plac cauciucurile.(jante spitate...there's no other way to go)..nu stiu cum se comporta...dar mie imi plac...nu vreau sa fac curse vreau doar sa ma plimb..si sa ma duc la munca cu ea vara!

5.imi place coditza si saua!

1296005297-99.jpg

 

6.imi place saua...dar si cea clasica de pe honda Cb imi place: vezi video>>

7. Imi place botul liber...cu farul rotund si cu ghidonul drept...cu oglinzile alea mici:D...cam asa ca aici :

-e frumos triumph-ul dar parca ma atrage mai mult lookul vintage cafe/rat..sau ce-o mai iesi...punand cap la cap...ce-mi place mie.

 

PS: am 25 de ani...si vreau sa apuc 75...deci nu ma arunc la ceva mai mare de CB350...gandesc bine...sau merge si o 550?

 

Asta-s eu...vorba lu Banica....si astept comentarii, critici,sfaturi...prognostic performante, handling...si BUGET!

 

O zi frumoasa si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ah ok deci omu vrea diversion ul tau ptr modificari .....am inteles...sunt curios cine este si da la schimb multistrada:)...intrebal daca nu vrea un ducati st 4 schimb cu multistrada plus diferente ....este din bucuresti?

 

la ploiesti acum vreo 2 ani incepuse cineva sa modifice un diversion ....chiar sunt curios in ce stadiu mai este....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ah ok deci omu vrea diversion ul tau ptr modificari .....am inteles...sunt curios cine este si da la schimb multistrada:)...intrebal daca nu vrea un ducati st 4 schimb cu multistrada plus diferente ....este din bucuresti?

 

la ploiesti acum vreo 2 ani incepuse cineva sa modifice un diversion ....chiar sunt curios in ce stadiu mai este....

 

Omul m-a sunat in septembrie, vazuse anuntul de pe bikeshop, nu mai am numarul lui din nefericire...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos armasar!



Whaa gwaan yaah mi breddahs?

 

Motha Jamaica e din nou sub zapezi si Babylon nu face fata, ha? Tot din nou... Oh bwoy, ce surpriza! Las' ca-n 60 de zile o sa rasara soarele peste Zion si o sa iesim pe sosele cat ai zice "ganja".

 

Am gasit o formula prin care mi-as putea achizitiona piesele din Olanda insa astept confirmarea celeilalte parti...si o tot astept de trei zile, asa ca ma invart ca un Lion intr-o caldare. Intre timp mi-am luat un aerograf Iwata pentru detailing, un TIG si alte cateva scule iar marti o sa-mi ridic tank-ul trimis la chituit si vopsit. Nivelul frustrarii atinge deja cote alarmante si ca raspuns la xenofobia olandezilor, un cartier vecin din marele oras UE, frustrarea mea mai are putin si incepe sa capete accente nationaliste. Ce p!@ ma-sii, cand eram la Amsterdam banii mi luau cu doua maini, nene, si nu erau putini iar acu', d-aci, nici nu vor s-auda...nu, zau? Chiar tre' sa ma duc acolo ca idiotu' 7 zile cat dureaza plata si livrarea, pentru ca mai tarziu sa-mi retrimit pachetul pe adresa din tara? Daca nu aveau cea mai tare banca de piese Honda in bagam io undeva de mult... Asta e! "Bloodclot Bambaclaat Batiman" dutch Honda parts reseler! Babylon! "Yaa tif tif bwoy" te prind io pe "I island" si-ti arat io praz national si tricolor... Pfui! Moama ce nervi am! O s-o scot io capat cumva ca nu mai merge nene... Acu ma duc sa beau ceva.

 

So long Mon!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...