Sari la conținut

Postări Recomandate

Pare un inceput promitator!

Rotile cu spite le mai ai?

nu :) nu le-am avut ., nici contactul . , sasua tre si ea refacuta .

» Post actualizat in 25 Nov 2014 20:58

Recomandari de taire a cadrului spate (pro/contra/sugestii)?

nu recomand :) dar daca ti neaparat :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

nu :) nu le-am avut ., nici contactul . , sasua tre si ea refacuta .

» Post actualizat in 25 Nov 2014 20:58

nu recomand :) dar daca ti neaparat :))

 

am ajuns la faza asta:

 

 

 

As putea lasa coada asa daca adaug un "bubble" din fibra/metal care sa acopere cadrul.

 

Problema esta ca iese prea lung si ma gandesc sa renunt doar la bucata de dupa capatul seii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta stiu

» Post actualizat in 26 Nov 2014 17:42

Asta stiu

 

Am lamurit 99% zona din care va trebui sa reduc subframe-ul si raman intrebarile:

 

ce linie sa ii dau rezevorului? il mai ridic/cobor?

folosesc varianta actuala a seii si mai reduc din spuma/burete sau fac una de la zero?

aparatoarea de noroi + suportul bateriei l-as mai pastra, dar optic parca nu este ce trebuie?

....

 

Era de vanzare pe aici un GT550, practic 95% aceiasi baza ca si la mine, dar nu este prea multa vorba pe tema ei.... deci slabut cu inspiratia si sfaturile...

» Post actualizat in 26 Nov 2014 17:47

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce moto e aia?

Eu as zice sa-ti iei de pe ebay o codita cu tot cu sa, gata facuta. Sunt multi care vand, sunt bine facute din ce am vazut si sunt ieftine. Referitor la rezervor, s-ar putea sa fie nevoie sa-l mai decupezi pentru a fi in linie cu codita. SUnt niste baieti in Bucuresti care sunt buni la asa ceva.

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce moto e aia?

Eu as zice sa-ti iei de pe ebay o codita cu tot cu sa, gata facuta. Sunt multi care vand, sunt bine facute din ce am vazut si sunt ieftine. Referitor la rezervor, s-ar putea sa fie nevoie sa-l mai decupezi pentru a fi in linie cu codita. SUnt niste baieti in Bucuresti care sunt buni la asa ceva.

https://dogsville.wordpress.com/2010/07/13/suzuki-djebel-cafe-racer/

Kawasaki GPZ 550 (model '84)

 

Zephyr 550, KZ 550, GT 550 sunt pe aceiasi baza si bloc doar ca sunt cu ceva mai putini cai si diferentele sunte de suspensie/transmisie....

 

Vreau sa pastrez si locul pasagerului si in acest caz prefer sa optez pentru se sea mai lunga usor bombata spre capat.

 

Problema cu rezervorul este ca are degajari pentru a face loc bobinelor de inductie si inlocuirea lui cu unul mai "simpatic" este complicata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era de vanzare pe aici un GT550, practic 95% aceiasi baza ca si la mine, dar nu este prea multa vorba pe tema ei.... deci slabut cu inspiratia si sfaturile...

» Post actualizat in 26 Nov 2014 17:47

attachicon.gif20141126_174819.jpgattachicon.gif20141126_174819.jpg

/index.php?/topic/718619-vand-kawasaki-gt550-cafe-racer/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa pastrezi si locul pasagerului nu taia cadrul, eventual tai minimul necesar asfel incat saua sa stea fara probleme. poti sa construiesti o codita in prelungirea seii care sa dea linia de cafe, iar peste locul pasagerului poti gandi un capac gen monopost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inginer sunt.... :-) iar partea artistica o influentez prea mult cu logica....

 

o sa mai pierd ceva zile prin garaj doar cu bere/cafea ... poate imi pica fisa...


» Post actualizat in 26 Nov 2014 18:40


Daca vrei sa pastrezi si locul pasagerului nu taia cadrul, eventual tai minimul necesar asfel incat saua sa stea fara probleme. poti sa construiesti o codita in prelungirea seii care sa dea linia de cafe, iar peste locul pasagerului poti gandi un capac gen monopost.

 

am incercat sa asez niste linii si "simbolic" coada pe cadrul curent si iese ca pixu'... ( este doar un carton pentru ajutor "vizual")

 

incerc sa gasesc o aliniere rezonabila...

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut va pun o poza cu a doua cafe racer a mea ... mobra a ramas inchisa intrun garaj f mult dupa ce am terminat-o deoarece nu stau in romania iar cand m-am intors acasa pt un an am decis sa imi fac 2 cafe racere... am terminat mobra si am plecat dupa o saptamana ....a ramas la tatal meu in garaj si deoarece avea nevoie de spatiu i-am zis sa o vanda pe o suma simbolica de 1500 de euro ( eu am bagat in ea mult peste acea suma fara sa calculez valoarea mobrei) nu a fost nimeni interesat si am decis sa o tin chiar cu costul inchirierii unui garaj. ma bucur sa vad ca acest curent ia amploare si in romania ( un tip din italia mi-a zis sa o duc ila roma sa o expuna intr-un bar , fara sa ii dau acte doar ceva sa ateste provenienta mobrei mi-a oferit 2000 de euro ) dar deja am decis ca va ramane in familie pana va creste fiul meu. sper sa va placa. va felicit pe toti pentru proiectele voastre ,abea astept sa le vad gata dar vreau sa va atrag atentia ca desi nu pare la inceput o sa depasiti cu f mult bugetul fixat.

» Post actualizat in 26 Nov 2014 19:44

poza

post-70908-0-91318300-1417030993_thumb.jpg

post-70908-0-22224300-1417031058_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar vreau sa va atrag atentia ca desi nu pare la inceput o sa depasiti cu f mult bugetul fixat.

 

Mai ales cand te razgandesti si vrei sa obtii altceva si te apuci de modificat cand proiectul a ajuns la final. :laugh: Sau cand vrei doar anumite piese si ajungi sa cumperi in final inca o troaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mai am probleme cu omologarea la r.a.r deoarece motorul are furca fata si roti de kawa ninja (160 spate )iar original erau roti de bicicleta de 110 :)

» Post actualizat in 27 Nov 2014 13:50

sfatul meu este sa evitati fibra deoarece nu da prea bine (in opinia mea ) pe un cafe racer...e mai ok pt un streetfighter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 27 Nov 2014 13:50

sfatul meu este sa evitati fibra deoarece nu da prea bine (in opinia mea ) pe un cafe racer...e mai ok pt un streetfighter

 

Nu e bun pentru ca reduci din greutate si nu rugineste ? Poate " nu da bine " pe terase , dar aia oricum habar n'au ce e sub vopsea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...