Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

maine iti pun poza de la tablia seii de cb , sa ai idee

» Post actualizat in 12 Dec 2014 05:36

Sper ca te ajuta

este originala sau "constructie" ulterioara?

» Post actualizat in 12 Dec 2014 10:19

Stopul rotund si mititel si prins de o tablita finuta, care se prinde la randul ei de cadru sau de sa. Punct :) Si uite ca am gasit exact ce gandeam, deci se pare ca nu am inventat eu apa calda :crack: Saua...da-i nene cu un sablon de carton si dupa vezi cum faci mai departe! Nu face ca mine sa te incurci de detalii mici :P

 

Norley-Caf%C3%A9-Racer-by-Santiago-Chopp

zici bine ce zici....

 

maine ies la lumina cumva.... am in plan inchei lucrul la cadru saptamana aceasta si sa trec la pregatirea pentru vopsire si vopsirea (ca sa am front de lucru peste iarna)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, bag aici detalii despre proiectul meu, CB 400N, '82. As fi preferat varianta cu pornire la pedala si cadrul spate modelul vechi, ca cea cu zezervorul alb "80", dar sunt greu de accesat.

 


» Post actualizat in 17 Dec 2014 12:00

Din pacate cadrul coditei ma limiteaza foarte mult, urmatorul proiect fiind o 750, pornire la pedala.

 

astea ar fi optiunile


» Post actualizat in 17 Dec 2014 12:03

si varianta finala si agreata de suflet: http://www.garagemcaferacer.com.br/2014/12/sexta-insana-cb-400-by-inglorius.html

 


» Post actualizat in 17 Dec 2014 13:11
Momentan sunt la stadiul de urcat motoreta la etajul 7 si demontat. Caut indrumare catre cineva care sa se ocupe de cadrul spate, taiat sudat etc

post-23064-0-84850400-1418816440_thumb.jpg

post-23064-0-19981400-1418816448_thumb.jpg

post-23064-0-62056800-1418816464_thumb.jpg

post-23064-0-48261100-1418816491_thumb.jpg

post-23064-0-62286200-1418816583_thumb.jpg

post-23064-0-90396800-1418816646_thumb.jpg

post-23064-0-04960200-1418816660_thumb.jpg

post-23064-0-44106000-1418816672_thumb.jpg

post-23064-0-10132400-1418816697_thumb.jpg

post-23064-0-61606200-1418817586_thumb.jpg

post-23064-0-92842100-1418817604_thumb.jpg

post-23064-0-66661000-1418817701_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergi pe o combinatie mat lucios in doua trei nuante :)

Cadrul este negru si l-am revopsit negru mat dupa ce am terminat cu sudurile.

Motorul este negru si va fi revopsit in negru mat (rezistent 400C).

Restul elementelor au ca si prima optiune de culoare albastrul pentru ca asa este in acte.... probabil o sa merg pe un albastru "azur" lucios

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recomandari de scheme coloristice pe albastru?

 

Yamaha-XV950-141-1200x801.jpg

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cadrul este negru si l-am revopsit negru mat dupa ce am terminat cu sudurile.

Motorul este negru si va fi revopsit in negru mat (rezistent 400C).

Restul elementelor au ca si prima optiune de culoare albastrul pentru ca asa este in acte.... probabil o sa merg pe un albastru "azur" lucios

daca ai racire pe aer nu-ti recomand vopsirea motorului . :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inginer sunt.... :-) iar partea artistica o influentez prea mult cu logica....

 

o sa mai pierd ceva zile prin garaj doar cu bere/cafea ... poate imi pica fisa...

» Post actualizat in 26 Nov 2014 18:40

 

am incercat sa asez niste linii si "simbolic" coada pe cadrul curent si iese ca pixu'... ( este doar un carton pentru ajutor "vizual")

 

incerc sa gasesc o aliniere rezonabila...

Poti incerca sa cauti alt rezervor care sa se potriveasca. Eu asa am patit la CB250. Am fost nevoit sa schimb rezervorul original ca ruginise si curgea cu unul de la alt model

311393_259365914104788_1147683239_n.jpg?

A ajuns sa arate asa (asta e inainte sa fac niste modificari la prinderea de pe cadru si statea un pic prea sus)

403395_410447762329935_1754700785_n.jpg?

Poti sa vezi daca gasesti rezervoare de Zephyr sau de ce nu, de la alt fabricant,important e sa ai urechile de pe interior la distanta buna. Spor la cafelit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti incerca sa cauti alt rezervor care sa se potriveasca. Eu asa am patit la CB250. Am fost nevoit sa schimb rezervorul original ca ruginise si curgea cu unul de la alt model

311393_259365914104788_1147683239_n.jpg?

A ajuns sa arate asa (asta e inainte sa fac niste modificari la prinderea de pe cadru si statea un pic prea sus)

403395_410447762329935_1754700785_n.jpg?

Poti sa vezi daca gasesti rezervoare de Zephyr sau de ce nu, de la alt fabricant,important e sa ai urechile de pe interior la distanta buna. Spor la cafelit

 

Problema este ca sub rezervor trebuie destul de mult loc sa ramana spatiu pentru cele doua bobine de inductie.... si nu pot pune orice rezervor.

 

Am cautat de KZ si Zephir si sunt scumpe grav de tot... ies mai ieftin cu un rezervor custom...

 

Probabil o sa ramana cel pe care il am, ma dau asa pana gasesc ceva mai frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Majoritatea batranicilor au bobinele cam in acelasi loc,scobitura e destul de mare. In cazul in care gasesti ceva si nu esti sigur ceri vanzatorului sa-ti dea niste masuri, distanta dintre urechile care vin pe bucsele de pe cadru si distanta de la urechi in burta rezervorului. Poti sa te gandesti si sa le schimbi locatia, refaci un pic firele, pui unele mai lungi eventual. Eu am gasit rezervorul respectiv cu 200 de lei, tine si de noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici un lac nu rezista mai mult de doua sezoane :) sableaza tot motorul , asa isi face si racirea mai bine , poti folosi vopseaua doar in anumite puncte ca efect :) si o poti folosi pe cea albastra :)va avea si alt volum ca motocicleta :)

Dupa multi nervi am curatat vopseaua ciobita de pe capacul de chiuloasa si am revopsit negru mat. Urmeaza capacele ....

 

Din fericire negrul folosit este aproape identinc cu cel de fabrica si diferentele sunt aproape insesizabile...

 

Urmeaza slefuirea vopselei de pe elementele de racire ca sa obtin aspectul original ----> aici

 

Din punctul meu de vedere este aproape imposibil de sablat intregul motor plus ca lasat fara lac/vopsea aluminiul va oxida foarte repede

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa multi nervi am curatat vopseaua ciobita de pe capacul de chiuloasa si am revopsit negru mat. Urmeaza capacele ....

 

Din fericire negrul folosit este aproape identinc cu cel de fabrica si diferentele sunt aproape insesizabile...

 

Urmeaza slefuirea vopselei de pe elementele de racire ca sa obtin aspectul original ----> aici

 

Din punctul meu de vedere este aproape imposibil de sablat intregul motor plus ca lasat fara lac/vopsea aluminiul va oxida foarte repede

daca-l polishezi nu va oxida foarte repede , te asigur :) dar era doar o sugestie practica, nu trebuie sa te iei dupa mine sau altul , este motocicleta ta si tot era demontata,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca-l polishezi nu va oxida foarte repede , te asigur :) dar era doar o sugestie practica, nu trebuie sa te iei dupa mine sau altul , este motocicleta ta si tot era demontata,

 

motorul este interg... nu este data jos decat bateria de carburatoare si astupate orificiile de admisie si evacure....

» Post actualizat in 31 Dec 2014 10:53

Prea frin sa mai ajung prin garaj... asa ca hai la multi ani!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...