1%1%1% Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 maine iti pun poza de la tablia seii de cb , sa ai idee » Post actualizat in 12 Dec 2014 05:36Sper ca te ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 maine iti pun poza de la tablia seii de cb , sa ai idee » Post actualizat in 12 Dec 2014 05:36 Sper ca te ajuta este originala sau "constructie" ulterioara? » Post actualizat in 12 Dec 2014 10:19 Stopul rotund si mititel si prins de o tablita finuta, care se prinde la randul ei de cadru sau de sa. Punct Si uite ca am gasit exact ce gandeam, deci se pare ca nu am inventat eu apa calda Saua...da-i nene cu un sablon de carton si dupa vezi cum faci mai departe! Nu face ca mine sa te incurci de detalii mici zici bine ce zici.... maine ies la lumina cumva.... am in plan inchei lucrul la cadru saptamana aceasta si sa trec la pregatirea pentru vopsire si vopsirea (ca sa am front de lucru peste iarna) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Decembrie 13, 2014 Share Postat Decembrie 13, 2014 Originala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 recomandari de scheme coloristice pe albastru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 mergi pe o combinatie mat lucios in doua trei nuante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
troglod Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Salut, bag aici detalii despre proiectul meu, CB 400N, '82. As fi preferat varianta cu pornire la pedala si cadrul spate modelul vechi, ca cea cu zezervorul alb "80", dar sunt greu de accesat. » Post actualizat in 17 Dec 2014 12:00Din pacate cadrul coditei ma limiteaza foarte mult, urmatorul proiect fiind o 750, pornire la pedala. astea ar fi optiunile » Post actualizat in 17 Dec 2014 12:03si varianta finala si agreata de suflet: http://www.garagemcaferacer.com.br/2014/12/sexta-insana-cb-400-by-inglorius.html » Post actualizat in 17 Dec 2014 13:11Momentan sunt la stadiul de urcat motoreta la etajul 7 si demontat. Caut indrumare catre cineva care sa se ocupe de cadrul spate, taiat sudat etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 mergi pe o combinatie mat lucios in doua trei nuante Cadrul este negru si l-am revopsit negru mat dupa ce am terminat cu sudurile. Motorul este negru si va fi revopsit in negru mat (rezistent 400C). Restul elementelor au ca si prima optiune de culoare albastrul pentru ca asa este in acte.... probabil o sa merg pe un albastru "azur" lucios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
troglod Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 codita stop unde gasesc manete de gen? becuri bord bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 (editat) recomandari de scheme coloristice pe albastru? Editat Decembrie 17, 2014 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 sweet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 sweet Nope, Bolt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 Cadrul este negru si l-am revopsit negru mat dupa ce am terminat cu sudurile. Motorul este negru si va fi revopsit in negru mat (rezistent 400C). Restul elementelor au ca si prima optiune de culoare albastrul pentru ca asa este in acte.... probabil o sa merg pe un albastru "azur" lucios daca ai racire pe aer nu-ti recomand vopsirea motorului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 daca ai racire pe aer nu-ti recomand vopsirea motorului . este vopsit din fabrica.... din pacate pe capacul de chiuloasa sunt exfolieri consistente (lejer 30-40% din suprafata) si nu pot sa il las asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 inginer sunt.... :-) iar partea artistica o influentez prea mult cu logica.... o sa mai pierd ceva zile prin garaj doar cu bere/cafea ... poate imi pica fisa... » Post actualizat in 26 Nov 2014 18:40 am incercat sa asez niste linii si "simbolic" coada pe cadrul curent si iese ca pixu'... ( este doar un carton pentru ajutor "vizual") incerc sa gasesc o aliniere rezonabila... Poti incerca sa cauti alt rezervor care sa se potriveasca. Eu asa am patit la CB250. Am fost nevoit sa schimb rezervorul original ca ruginise si curgea cu unul de la alt model A ajuns sa arate asa (asta e inainte sa fac niste modificari la prinderea de pe cadru si statea un pic prea sus) Poti sa vezi daca gasesti rezervoare de Zephyr sau de ce nu, de la alt fabricant,important e sa ai urechile de pe interior la distanta buna. Spor la cafelit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 Poti incerca sa cauti alt rezervor care sa se potriveasca. Eu asa am patit la CB250. Am fost nevoit sa schimb rezervorul original ca ruginise si curgea cu unul de la alt model A ajuns sa arate asa (asta e inainte sa fac niste modificari la prinderea de pe cadru si statea un pic prea sus) Poti sa vezi daca gasesti rezervoare de Zephyr sau de ce nu, de la alt fabricant,important e sa ai urechile de pe interior la distanta buna. Spor la cafelit Problema este ca sub rezervor trebuie destul de mult loc sa ramana spatiu pentru cele doua bobine de inductie.... si nu pot pune orice rezervor. Am cautat de KZ si Zephir si sunt scumpe grav de tot... ies mai ieftin cu un rezervor custom... Probabil o sa ramana cel pe care il am, ma dau asa pana gasesc ceva mai frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 Majoritatea batranicilor au bobinele cam in acelasi loc,scobitura e destul de mare. In cazul in care gasesti ceva si nu esti sigur ceri vanzatorului sa-ti dea niste masuri, distanta dintre urechile care vin pe bucsele de pe cadru si distanta de la urechi in burta rezervorului. Poti sa te gandesti si sa le schimbi locatia, refaci un pic firele, pui unele mai lungi eventual. Eu am gasit rezervorul respectiv cu 200 de lei, tine si de noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 este vopsit din fabrica.... din pacate pe capacul de chiuloasa sunt exfolieri consistente (lejer 30-40% din suprafata) si nu pot sa il las asa. curatat si polishi parerea mea, dar faci cum crezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 eventual un lac care sa reziste la temperaturi mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 curatat si polishi parerea mea, dar faci cum crezi like Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 Pai este negru din fabrica si este aproape imposibil sa il curat pe tot... refac doar unde este cazul/nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 nici un lac nu rezista mai mult de doua sezoane sableaza tot motorul , asa isi face si racirea mai bine , poti folosi vopseaua doar in anumite puncte ca efect si o poti folosi pe cea albastra :)va avea si alt volum ca motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 (editat) nici un lac nu rezista mai mult de doua sezoane sableaza tot motorul , asa isi face si racirea mai bine , poti folosi vopseaua doar in anumite puncte ca efect si o poti folosi pe cea albastra :)va avea si alt volum ca motocicleta Dupa multi nervi am curatat vopseaua ciobita de pe capacul de chiuloasa si am revopsit negru mat. Urmeaza capacele .... Din fericire negrul folosit este aproape identinc cu cel de fabrica si diferentele sunt aproape insesizabile... Urmeaza slefuirea vopselei de pe elementele de racire ca sa obtin aspectul original ----> aici Din punctul meu de vedere este aproape imposibil de sablat intregul motor plus ca lasat fara lac/vopsea aluminiul va oxida foarte repede Editat Decembrie 22, 2014 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 Dupa multi nervi am curatat vopseaua ciobita de pe capacul de chiuloasa si am revopsit negru mat. Urmeaza capacele .... Din fericire negrul folosit este aproape identinc cu cel de fabrica si diferentele sunt aproape insesizabile... Urmeaza slefuirea vopselei de pe elementele de racire ca sa obtin aspectul original ----> aici Din punctul meu de vedere este aproape imposibil de sablat intregul motor plus ca lasat fara lac/vopsea aluminiul va oxida foarte repede daca-l polishezi nu va oxida foarte repede , te asigur dar era doar o sugestie practica, nu trebuie sa te iei dupa mine sau altul , este motocicleta ta si tot era demontata, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 daca-l polishezi nu va oxida foarte repede , te asigur dar era doar o sugestie practica, nu trebuie sa te iei dupa mine sau altul , este motocicleta ta si tot era demontata, motorul este interg... nu este data jos decat bateria de carburatoare si astupate orificiile de admisie si evacure.... » Post actualizat in 31 Dec 2014 10:53 Prea frin sa mai ajung prin garaj... asa ca hai la multi ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Liniste pe aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.