Kassu Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Bafta la vanzare!Totusi, de ce il dai asa ieftin?Sau este scump? Cu criza asta nici nu mai stii cat sa ceri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 (editat) Cu criza asta nici nu mai stii cat sa ceri... Exact! Zi frate si aici cu cat il dai sa ''stie'' si noi cu ce se mai papa scorul la un gs-euuu si kilometraiu'!cat e kilometraiu' ??da' anu'? sa stie si io sa le comparison cat mai valoreaza gasau meu alea alea... Bafta la vanzare! @KTA : Cu placere pentru informatia oferita bai....! Editat Ianuarie 12, 2009 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 (editat) Hai ca nu am mai postat pt ca nu am mai rezolvat nimic cu oglinzile, am mai vb cu cineva si zice ca 1.4 e pasul "standard" la suruburi si 1.25 e cel mai des si tu ai zis altceva asa ca maine o sa ma duc prin praktiker, brico, etc. sa caut niste suruburi de 10 cu filete diferite sa vad care se potriveste, sau nu. Foloseste cineva bujii pt temperaturi de sub 5grade? in legatura cu anuntul lui folok, are linkul catre el la semnatura app, @andu_wasup: mc pt info Editat Ianuarie 12, 2009 de KTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 (editat) Hai ca nu am mai postat pt ca nu am mai rezolvat nimic cu oglinzile, am mai vb cu cineva si zice ca 1.4 e pasul "standard" la suruburi si 1.25 e cel mai des si tu ai zis altceva asa ca maine o sa ma duc prin praktiker, brico, etc. sa caut niste suruburi de 10 cu filete diferite sa vad care se potriveste, sau nu. Foloseste cineva bujii pt temperaturi de sub 5grade? in legatura cu anuntul lui folok, are linkul catre el la semnatura app, @andu_wasup: mc pt info Sa mor daca vazusem semnatura! ms. Hai ca nu am mai postat pt ca nu am mai rezolvat nimic cu oglinzile, am mai vb cu cineva si zice ca 1.4 e pasul "standard" la suruburi si 1.25 e cel mai des si tu ai zis altceva asa ca maine o sa ma duc prin praktiker, brico, etc. sa caut niste suruburi de 10 cu filete diferite sa vad care se potriveste, sau nu. Acuma na ce sa mai zic daca se gaseste cineva care zice ca 1.4 e pasul standard atunci nu pot decat sa-i zic sa mai citeasca.Tu poti sa crezi pe cine vrei.Standardele conform STAS sunt 1.5 1.25 1 0.75, si cel mai intalnit este 1.25. Intra aici : http://stud-mctr.mec.upt.ro/documentatie/d...iletului.htm#25 si alege filet metric tabelul 5A. Ai un subler?ca poti sa faci asa:scoti cealalta oglinda si fixeaza sublerul pe 12.5 mm.Pune sublerul peste filetul oglinzii si numara cati pasi are filetul in acesti 12.5 mm.Daca ai 10 pasi atunci ai filet cu pasul de 1.25. Daca nu atunci continua la fel pentru celelalte dimensiuni. Bafta! Editat Ianuarie 13, 2009 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 (editat) Vreau sa comand o pereche de oglinzi si am nevoie de ajutor de la cineva care stie germana sau care a comandat oglinzi pt gs de la louise, eu am gasit ceva dar nu stiu care din ele s-ar potrivi 100%. 10028930 10028946 10028152 da-mi un PM si rezolvam! Foloseste cineva bujii pt temperaturi de sub 5grade? GS-ul are 3 tipuri de bujii: standard (sunt bune numai pana la aprox 10 grade plus - din experienta) pt vitezomani (eficienti la schimbari la turatii mari) pt temperaturi scazute (porneste la mine si la minus) Momentan Suzi a mea este afara, acoperita. Are bujii pt temperaturi scazute si baterie nou-nouta (11.2008). O pornesc saptamanal, intretimp numai temperaturi sub 0 avem -> porneste brici! In manual sunt specificate codurile de la toate 3! ASFALT USCAT, NU INGHETAT Suzi (ma despart de la prima dragoste, motiv: o insel cu Horneta) Editat Ianuarie 13, 2009 de gombocka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Foloseste cineva bujii pt temperaturi de sub 5grade? Bujiile se impart in 3 categorii : calde normale reci. Bujiile calde pentru sezon rece,bujii reci pentru sezon cald. Daca vrei sa cumperi NGK,standard pentru gs 500 e dpr8ea-9.Bujie calda dpr7ea-9, bujie rece dpr9ea-9. La asta ma crezi?sau te mai interesezi si la altii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Am cumparat azi doua bujii "calde" DPR7EA-9 deoarece cu cele standard am incercat sa o pornesc la 1-2 grade si nu am reusit, vreau sa o scot joi la o plimbare daca o sa fie putin caldut. Poate ma duc sa fac si o programare sa schimb semeringrile ca am tot ce trebuie numai un mini mecanic nu am . @andu: o sa masor cu subleru cum zici tu, un lucru stiu sigur, pasul de la oglinga este mai mic decat cel de la un surub obisnuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 Nu stiu daca e ieftin sau e scump. Stiu ca e in stare foarte buna si a primit cadou si un telescop+arc de Bandit pe spate ca sa se simta si mai bine de sarbatori. asa nu mai sunt probleme daca mai manac si eu un mic...doi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 super ok bujii "calde", recomand la toti care au probleme cu pornirea la rece. Azi am scos geseu din garaj, am schimbat bujii normale cu cele calde am pus bateria apoi am dat drumu pe pri doua minute pt ca nu o mai pornisem aproape de 1 luna si a luat-o frumos din prima incercare si daca tot am pornito am fost si pana la un service sa vad cat costa sa schimb semeringurile si eventual sa fac o programare, am ajuns acolo si mi-a spus un pret exagerat dupa parerea mea avand in vedere ca am semeringurile si uleiul. A schimbat cineva semeringurile in ultima vreme ca as vrea sa stiu si alte preturi? regards Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Eu am schimbat anu trecut la Suzuki GS 500, aveam simeringurie si uleiul si mi-a cerut 150 ron pt manopera. I-am dat 100 si am multumit frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 Eu am schimbat anu trecut la Suzuki GS 500, aveam simeringurie si uleiul si mi-a cerut 150 ron pt manopera. I-am dat 100 si am multumit frumos. am schimbat eu odata ulei si simeringuri in telescoape la service, daca imi amintesc bine m-a costat 1 mil manopera. Oricum, pretul nu avea absolut nici o importanta, din moment ce dupa 2 zile imi curgea parca si mai tare decat inainte. Deci, daca as fi dat 1 leu pe manopera si atat ar fi fost prea mult. La nici macar 2 saptamani diferenta mi-am facut eu schimbul din nou, acasa in curte, cu manualul in mana, mi-a iesit brici. Dupa 1 saptamana am mai schimbat la un prieten, merge fara probleme. Deci, daca ai putina afinitate la mecanica fina, stii ceva engleza, poti face singur si va iesi cum se zice "a la carte" ASFALT USCAT, NU INGHETAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 (editat) Daca te referi la cele de la furca nu este foarte greu sa le schimbi si in plus o sa iti cureti partile componente mult mai bine (de obicei se inlocuiesc cu cele noi se baga ulei si asta este fara sa se mai curete ceva pe la ele). Poti sa le comanzi de pe Louis costa undeva la 10 euro . Singura problema pe care am intalnit-o atunci cand am schimbat semeringurile la motocicleta mea a fost la desfacerea si stragerea suruburilor de jos de tot cele care tin prinse cele doua parti . De desfacut le desfaci dar de strans iti trebuie o tija destul de lunga ca sa poti sa ti fixa partea de deasupra (se poate face sau improviza ceva ).Eu am luat unele de la SAITO si pana acum vad ca lucreaza destul de bine . Editat Ianuarie 16, 2009 de dragos11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 Daca te referi la cele de la furca nu este foarte greu sa le schimbi si in plus o sa iti cureti partile componente mult mai bine (de obicei se inlocuiesc cu cele noi se baga ulei si asta este fara sa se mai curete ceva pe la ele). Poti sa le comanzi de pe Louis costa undeva la 10 euro . Singura problema pe care am intalnit-o atunci cand am schimbat semeringurile la motocicleta mea a fost la desfacerea si stragerea suruburilor de jos de tot cele care tin prinse cele doua parti . De desfacut le desfaci dar de strans iti trebuie o tija destul de lunga ca sa poti sa ti fixa partea de deasupra (se poate face sau improviza ceva ).Eu am luat unele de la SAITO si pana acum vad ca lucreaza destul de bine . Tot SAITO am cumparat si eu de la louis. De surubul acela "problema" pot spune numai ca am improvizat si eu: am bagat o bucata dintr-un gard din fier forjat (folosit la vecini ca si ranga), avea cam 1m lungime si diametrul cca. 15 mm. Am curatat bine telescopul cu benzina, am pus ulei la nivel cat trebuia. Curatatul e o treaba importanta pt ca o singura particula de mizerie iti poate strica toata munca. La fel de important e SA NU MONTEZI SIMERINGURILE CU SURUBELNITA. Ele trebuie sa fie introduse uniform. Este o unealta specifica pe louis, dar poti si improviza. Succes! ASFALT USCAT, NU INGHETAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 (editat) Atentie mare la schimbat garniturile din telescoape acasa.Daca ati zgariat zona cromata la revedere si n-am cuvinte,va curge intotdeauna.Nu fortati cu surubelnita la scoaterea garniturii de praf si a sigurantei de metal.Altfel,mare filozofie nu e. Urmati instructiunile din Haynes si nu veti da gres. Atentie la ce tip de telescoape aveti.La modelele cu sistem de reglaj am auzit ca nu-ti sare nimic in cap.La cele cu reglaj fix(a mea 2003 e asa) iti sare arcu'n cap de nu te vezi.La desfacerea piulitei mari din capu' telescopului apasati continuu in timp ce desfiletati. Folositi o cheie cu cricket(cred ca asa se scrie) e mai sigur asa sa nu stricati filetul. Si acum una de la mine: Am si eu o rugaminte la voi. As vrea sa modific un pic gs-ul meu si sa-i adaug racire pe ulei. .Nu stiu pozitiile exacte cu intrarea/iesirea conductelor cu ulei din motor.Stiu ca sunt in zona capacului filtrului de ulei,poate chiar in el. Ma puteti ajuta cu ceva poze sa-mi fac o idee? Multumesc anticipat! Bafta! Editat Ianuarie 16, 2009 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 Da se poate face schimbul de ulei in telescoape si acasa. Greu nu e, dar trebuie sa ai cateva scule. Daca te stii putin mai stangaci mai bine suna un prieten sau mergi la service. Zgariatul partilor cromate e de rau...so...aveti grija si asfalt de soper calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Voi de unde va luati cauciucurile? De care? (nu ma refer la dimensiuni, ci tip, marca) ASFALT USCAT, NU INGHETAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 presiune in penuri conteaza mult de tipul de cauciuc. Cand am avut Metzeller erau bune valorile de mai sus. Am pus Continental si cu aceleasi valori nu era ok. Acum am fata 1.8 spate 2.0 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 (editat) Voi de unde va luati cauciucurile?De care? (nu ma refer la dimensiuni, ci tip, marca) ASFALT USCAT, NU INGHETAT! Pai depinde ce vrei de la anvelope. Pentru fata optiunea cea mai buna este Bridgestone BT 45 f M/C adica originala,asta mai nou se cheama Batlax 45. O anvelopa foarte buna din punct de vedere al manevrabilitatii si aderentei(atat uscat cat si ploaie/praf etc.) cu un pret aprox de 65-70 euro. Pentru spate insa se schimba treaba.Batlax 45 de spate nu il recomand decat unei persoane iesite la plimbare pe timp de soare si care isi propune sa mearga doar drept(forma destul de plata special creata pentru touring,aderenta slaba,imposibilitatea de a merge mai sportiv pe serpentine,problema care se simte si in oras pentru ca nu poti sa te inclini in curbe stranse).In schimb are un singur avantaj si anume stabila la viteze mari datorita profilului. Anvelopa pe care o am acum pe spate este Dunlop arrowmax.Aderenta pana pe cant pe uscat,aderenta ireprosabila pe serpentine pe ploaie.Dezavantaje:instabilitate pe umed,la peste 140-150 km/h trebuie sa stii sa o tii pe umed,se incalzeste mai greu(minim 10 minute de rulare).Anvelopa pe care nu o recomand celor neexperimentati. Ambele anvelope de mai sus au 6000 km pe motoru meu si arata impecabil. Pirelli Sport demon-cea mai recomandata anvelopa pentru clasa de 500 cm3,o anvelopa cu profil situat intre touring si sport.Aderenta buna pe uscat si umed,ce se preteaza si pentru autostrada cat si pentru serpentine.Rezistenta in timp buna. De unde?da un search pe google la "anvelope moto" si deschide primele 5-6 link-uri. Parerea mea! Editat Ianuarie 20, 2009 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lautrec Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Pirelli Sport demon am si eu si sunt f multumit. asa este cum zici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 Intre REGINA O-RING, DID O-RING si DID X-RING pe care il recomandati ? Diferenta la pret nu este foarte mare . Kitul vine cu tot cu pinioane ? Stiu ca poti sa cumperi si lantul separat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 Intre REGINA O-RING, DID O-RING si DID X-RING pe care il recomandati ? Diferenta la pret nu este foarte mare . Kitul vine cu tot cu pinioane ? Stiu ca poti sa cumperi si lantul separat . DID x-ring 520(pana in 750 cm3). Poate sa vina cu pinioane sau poate sa nu.Intreaba la cel de la carecumperi sau baga aici un link poate ne dam seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 Eu la achizitionarea mobrei aveam Metzzeler Mt55 si pot sa spun despre aceste gume ca sunt extraordinare si pe uscat si pe umed. Se consuma mai repede deoarece sunt mai moi...dar niciodata nu am alunecat cu ele. Acum am Continental Avenue sunt super ok dar nu asa bune ca metzzeler. depinde mult de stilul de condus si de drumurile unde te dai cu mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 Eu la achizitionarea mobrei aveam Metzzeler Mt55 si pot sa spun despre aceste gume ca sunt extraordinare si pe uscat si pe umed. Se consuma mai repede deoarece sunt mai moi...dar niciodata nu am alunecat cu ele. Acum am Continental Avenue sunt super ok dar nu asa bune ca metzzeler. depinde mult de stilul de condus si de drumurile unde te dai cu mobra. De curiozitate, la cati Km ati schimbat cauciucurile ? Evident ca depinde imens de tipul cauciucului, de stilul de mers si de locurile prin care se merge, dar si asa, daca raspund 4-5 imi fac o idee de cat de prost merg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 De curiozitate, la cati Km ati schimbat cauciucurile ? Evident ca depinde imens de tipul cauciucului, de stilul de mers si de locurile prin care se merge, dar si asa, daca raspund 4-5 imi fac o idee de cat de prost merg Eu am luat motorul de la un tip care mergea foarte linistit,el luase motorul nou cu bridgestone bt 45, spatele dupa 4000 km era varza.Dunlopu' arowmax pe care l-am pus eu arata impecabil dupa 6000 km si merg suficient de agresiv pentru gs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 pt cei care se tem sa nu se incinga prea tare motoru pe timpul verii am gasit un termometru (cod louis10034327) care masoara temperatura uleiului, are cineva asa ceva pe gs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.