Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut ,

 

De unde se pot comanda pastilele din capul supapelor cele cu care se regleaza jocul dintre axa cu came si supapa ?

 

As fi si eu interesat de unde se pot aduce, pentru viitoarele reglaje de supape

Voi aveti montat filtru de benzina , sau nu e nevoie ?

Multa lume inclusiv eu avem filtre de benzina montate, din simplul motiv ca gunoaiele isi fac drum spre carburatoare mereu, macar asa mai opresti o parte din ele, cele pe care le poate opri filtrul de benzina (niciodata toate). E recomandat si nu strica, singura chestie este sa il mai sufli din cand in cand, invers sensului de curgere. La cat costa unul, mai bine este sa il schimbi :lol:. Noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar.. cei cu filtre: gasiti ceva jeg prin ele? se cede deseori ceva cu ochiul liber? Eu nu am filtru si pana acum in 2 ani nu am simtit nimc in neregula cu motorul si nici n-am curatat carb sau nimic... o fi ca nu prea mai sunt mizerii prin benzina? sau le-o inghitit suzy a mea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pastile pentru supape puteti comanada la suzuki si in principiu la oricine aduce piese.Trebuie sa-i specificati dimensiunea pe care o doriti pentru fiecare dintre supape.

In alta oridine de idei, s-a uitat cineva la filtrul de benzina original, cel care se afla in rezervor?mai trebuie schimbat din cand in cand?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat in vara, sita este destul de deasa sa prinda eventualele bucatele de rugina dar nu e problema de infundat, este inalta cam de 40-45 mm, din care 30 mm este sita, din plastic(din ce imi amintesc). Nu cred ca trebuie sa va faceti probleme cu ea, dar nu ar strica o verificare la sfarsit de sezon, mai ales daca a-ti mers cu benzina mai putina in rezervor un timp mai indelungat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat in vara, sita este destul de deasa sa prinda eventualele bucatele de rugina dar nu e problema de infundat, este inalta cam de 40-45 mm, din care 30 mm este sita, din plastic(din ce imi amintesc). Nu cred ca trebuie sa va faceti probleme cu ea, dar nu ar strica o verificare la sfarsit de sezon, mai ales daca a-ti mers cu benzina mai putina in rezervor un timp mai indelungat

 

Si eu am desfacut rezervorul vara asta si nu am gasit nici urma de gunoaie in sita din rezervor, nu am filtru suplimetar si nu am avut nici un fel de probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat si eu sita respectiva din rezervor si nu era mizerie deloc, infine acuma daca am montat filtru de benzina il las ca nu strica .O intrebare ma framanta , am citit tot ce e de citit despre pastrarea motocicletei peste iarna si se zice ca motorul ar fi ok sa nu fie pornit pe timpul iernii .Cei care ati trecut macar printr-o iarna , cum ati procedat , intrebarea e mai porneste motorul daca il las 3 luni fara sa il pornesc , imi fac probleme degeaba ?

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca exista un topic pe tema asta.

Digg it up!!!

 

1.Cel mai important este dat ulei peste tot pe unde crezi ca poate rugini

2.In motor se baga 5-10 picaturi de ulei pe la bujii( si se da la automat fara bujii 2-3 secunde). Pui bujiile la loc fara sa le strangi foarte tare.

3.mai multe detalii aici /index.php?showtopic=10772

Normal ca porneste dupa ce a stat o iarna dar nu te astepta sa o ia din prima.

 

:lol:

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare ma framanta , am citit tot ce e de citit despre pastrarea motocicletei peste iarna si se zice ca motorul ar fi ok sa nu fie pornit pe timpul iernii .Cei care ati trecut macar printr-o iarna , cum ati procedat , intrebarea e mai porneste motorul daca il las 3 luni fara sa il pornesc , imi fac probleme degeaba ?

:lol:

 

Am pornit motorul saptamanal pe toata durata iernii.L-am lasat sa se incalzeasca, ii sunt suficiente 10 minute pentru asta, variind turatia undeva intre 2000 rpm si 4000(5000) rpm.Motorul nu a patit nimic.Si franele pot fi piscate deplasand mobra pe portiuni mici, astfel incat sa nu gasesti blocate pistonasele in primavara.

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pornit motorul saptamanal pe toata durata iernii.L-am lasat sa se incalzeasca, ii sunt suficiente 10 minute pentru asta, variind turatia undeva intre 2000 rpm si 4000(5000) rpm.Motorul nu a patit nimic.Si franele pot fi piscate deplasand mobra pe portiuni mici, astfel incat sa nu gasesti blocate pistonasele in primavara.

 

Din cate am citit eu pe forum e o greseala sa-ti pornesti mobra iarna :laugh:

Ceva legat de condens, rugina si nu mai stiu ce... Era ditamai articolul pe forum "cum sa pregatim mobra de iarna"

Doar daca o faci intr-un mediu incalzit cat de cat (un garaj/o hala unde sa fie totusi peste 10 grade, sa zicem).

 

Eu ii scot bateria, ii dau cu un spray pe la toate incheieturile, ung lantul, pun husa si pana anul asta i-am bagat si un aditiv in gazolina, desi aparent nu din cel potrivit :lol: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am citit eu pe forum e o greseala sa-ti pornesti mobra iarna :laugh:

Ceva legat de condens, rugina si nu mai stiu ce... Era ditamai articolul pe forum "cum sa pregatim mobra de iarna"

Doar daca o faci intr-un mediu incalzit cat de cat (un garaj/o hala unde sa fie totusi peste 10 grade, sa zicem).

 

Da, probabil e vorba de condensul din teava de la toba pentru ca nu apuca sa se incinga suficient.Sa pastrez eu mobra asta atat timp cat ii trebuie condensului sa manance fierul ala.Oricum nu rezist tentatiei de a nu o "butona" 3 luni de zile....E ca si cum as sta cu femeia in pat si as accepta scuze de genul "Honey, in seara asta nu pot, ca ma doare capul rau...". :D

 

@Kevin77: :lol:

 

PS:In garaj am +10*C pe toata perioada anotimpului rece, indiferent de temperatura de afara.

PPS:Iar condens la gura tevii apare din septembrie, sa fim seriosi!E adevarat ca mergand cu ea, acesta in timp se evapora.

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!Revin cu o intrebare pe care am postat-o si mai demult pe forum dar nu amprimit raspuns: gasesc undeva carene pt modelul nostru de moto?daca da,la ce preturi?m-ar interesa si de la alte modele dar care potrivesc si la gs500.mi-e indiferent daca e din magazin sau din dezmembrari. :friends: :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si eu o intrebare de necunoscator, toate modelele de GS 500 au cutie in 6 trepte?

 

Iar a doua intrebare ar fi:

 

E o diferenta intre GS 500 si GS 500 E?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- toate au 6 trepte

- diferenta intre GS500 si GS500E este chiar E-ul, pe care unii din lene nu il mai pun. Modelul GS500E s-a inceput fabricatia din anii '79 si a suferit modificari pana in 2002

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit prin alte posturi ca ar fi persoane care ar reconditiona amortizorul, insa pretul si fiabilitatea cred ca nu ar merita investitia. Ce ar merita, parerea mea, este un amortizor de gsx sau sv, e mai rigid si ridica putin spatele. Cel de SV este nevoie sa se dea alte gauri, pt ca ridica prea mult spatele, cu gaurile originale :laugh:. Doar o parere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Am o rugaminte. Poate cineva sa masoare ce diametru are "eticheta" aceea rotunda pe care scrie suzuki de pe capacel"motorului, stanga-dreapta (la aprindere).Am posibilitatea sa-mi fac la comanda.........gratis si as profita de ocazie Aia care se zgarie/distruge in caz de cazatura. Eu sunt deeeeeparte de motor si p-aici n-am prea vazut gs-uri. Mersi mult :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Am o rugaminte. Poate cineva sa masoare ce diametru are "eticheta" aceea rotunda pe care scrie suzuki de pe capacel"motorului, stanga-dreapta (la aprindere).Am posibilitatea sa-mi fac la comanda.........gratis si as profita de ocazie Aia care se zgarie/distruge in caz de cazatura. Eu sunt deeeeeparte de motor si p-aici n-am prea vazut gs-uri. Mersi mult :laugh:

 

 

9 cm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...