Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

super ok bujii "calde", recomand la toti care au probleme cu pornirea la rece.

 

Azi am scos geseu din garaj, am schimbat bujii normale cu cele calde am pus bateria apoi am dat drumu pe pri doua minute pt ca nu o mai pornisem aproape de 1 luna si a luat-o frumos din prima incercare :lol: si daca tot am pornito am fost si pana la un service sa vad cat costa sa schimb semeringurile si eventual sa fac o programare, am ajuns acolo si mi-a spus un pret exagerat dupa parerea mea avand in vedere ca am semeringurile si uleiul.

 

A schimbat cineva semeringurile in ultima vreme ca as vrea sa stiu si alte preturi?

 

regards

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am schimbat anu trecut la Suzuki GS 500, aveam simeringurie si uleiul si mi-a cerut 150 ron pt manopera. I-am dat 100 si am multumit frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat anu trecut la Suzuki GS 500, aveam simeringurie si uleiul si mi-a cerut 150 ron pt manopera. I-am dat 100 si am multumit frumos.

 

am schimbat eu odata ulei si simeringuri in telescoape la service, daca imi amintesc bine m-a costat 1 mil manopera. Oricum, pretul nu avea absolut nici o importanta, din moment ce dupa 2 zile imi curgea parca si mai tare decat inainte. Deci, daca as fi dat 1 leu pe manopera si atat ar fi fost prea mult.

 

La nici macar 2 saptamani diferenta mi-am facut eu schimbul din nou, acasa in curte, cu manualul in mana, mi-a iesit brici.

Dupa 1 saptamana am mai schimbat la un prieten, merge fara probleme.

 

Deci, daca ai putina afinitate la mecanica fina, stii ceva engleza, poti face singur si va iesi cum se zice "a la carte"

 

ASFALT USCAT, NU INGHETAT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te referi la cele de la furca nu este foarte greu sa le schimbi si in plus o sa iti cureti partile componente mult mai bine (de obicei se inlocuiesc cu cele noi se baga ulei si asta este fara sa se mai curete ceva pe la ele). Poti sa le comanzi de pe Louis costa undeva la 10 euro . Singura problema pe care am intalnit-o atunci cand am schimbat semeringurile la motocicleta mea a fost la desfacerea si stragerea suruburilor de jos de tot cele care tin prinse cele doua parti . De desfacut le desfaci dar de strans iti trebuie o tija destul de lunga ca sa poti sa ti fixa partea de deasupra (se poate face sau improviza ceva ).Eu am luat unele de la SAITO si pana acum vad ca lucreaza destul de bine .

Editat de dragos11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te referi la cele de la furca nu este foarte greu sa le schimbi si in plus o sa iti cureti partile componente mult mai bine (de obicei se inlocuiesc cu cele noi se baga ulei si asta este fara sa se mai curete ceva pe la ele). Poti sa le comanzi de pe Louis costa undeva la 10 euro . Singura problema pe care am intalnit-o atunci cand am schimbat semeringurile la motocicleta mea a fost la desfacerea si stragerea suruburilor de jos de tot cele care tin prinse cele doua parti . De desfacut le desfaci dar de strans iti trebuie o tija destul de lunga ca sa poti sa ti fixa partea de deasupra (se poate face sau improviza ceva ).Eu am luat unele de la SAITO si pana acum vad ca lucreaza destul de bine .

 

Tot SAITO am cumparat si eu de la louis. De surubul acela "problema" pot spune numai ca am improvizat si eu: am bagat o bucata dintr-un gard din fier forjat (folosit la vecini ca si ranga), avea cam 1m lungime si diametrul cca. 15 mm. Am curatat bine telescopul cu benzina, am pus ulei la nivel cat trebuia. Curatatul e o treaba importanta pt ca o singura particula de mizerie iti poate strica toata munca.

 

La fel de important e SA NU MONTEZI SIMERINGURILE CU SURUBELNITA. Ele trebuie sa fie introduse uniform. Este o unealta specifica pe louis, dar poti si improviza. Succes!

 

ASFALT USCAT, NU INGHETAT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie mare la schimbat garniturile din telescoape acasa.Daca ati zgariat zona cromata la revedere si n-am cuvinte,va curge intotdeauna.Nu fortati cu surubelnita la scoaterea garniturii de praf si a sigurantei de metal.Altfel,mare filozofie nu e. Urmati instructiunile din Haynes si nu veti da gres. Atentie la ce tip de telescoape aveti.La modelele cu sistem de reglaj am auzit ca nu-ti sare nimic in cap.La cele cu reglaj fix(a mea 2003 e asa) iti sare arcu'n cap de nu te vezi.La desfacerea piulitei mari din capu' telescopului apasati continuu in timp ce desfiletati. Folositi o cheie cu cricket(cred ca asa se scrie) e mai sigur asa sa nu stricati filetul.

 

Si acum una de la mine:

Am si eu o rugaminte la voi. As vrea sa modific un pic gs-ul meu si sa-i adaug racire pe ulei. .Nu stiu pozitiile exacte cu intrarea/iesirea conductelor cu ulei din motor.Stiu ca sunt in zona capacului filtrului de ulei,poate chiar in el. Ma puteti ajuta cu ceva poze sa-mi fac o idee? Multumesc anticipat!

 

Bafta!

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da se poate face schimbul de ulei in telescoape si acasa. Greu nu e, dar trebuie sa ai cateva scule. Daca te stii putin mai stangaci mai bine suna un prieten sau mergi la service. Zgariatul partilor cromate e de rau...so...aveti grija si asfalt de soper calitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

presiune in penuri conteaza mult de tipul de cauciuc. Cand am avut Metzeller erau bune valorile de mai sus. Am pus Continental si cu aceleasi valori nu era ok. Acum am fata 1.8 spate 2.0 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi de unde va luati cauciucurile?

De care? (nu ma refer la dimensiuni, ci tip, marca)

 

ASFALT USCAT, NU INGHETAT!

Pai depinde ce vrei de la anvelope. Pentru fata optiunea cea mai buna este Bridgestone BT 45 f M/C adica originala,asta mai nou se cheama Batlax 45. O anvelopa foarte buna din punct de vedere al manevrabilitatii si aderentei(atat uscat cat si ploaie/praf etc.) cu un pret aprox de 65-70 euro.

Pentru spate insa se schimba treaba.Batlax 45 de spate nu il recomand decat unei persoane iesite la plimbare pe timp de soare si care isi propune sa mearga doar drept(forma destul de plata special creata pentru touring,aderenta slaba,imposibilitatea de a merge mai sportiv pe serpentine,problema care se simte si in oras pentru ca nu poti sa te inclini in curbe stranse).In schimb are un singur avantaj si anume stabila la viteze mari datorita profilului.

Anvelopa pe care o am acum pe spate este Dunlop arrowmax.Aderenta pana pe cant pe uscat,aderenta ireprosabila pe serpentine pe ploaie.Dezavantaje:instabilitate pe umed,la peste 140-150 km/h trebuie sa stii sa o tii pe umed,se incalzeste mai greu(minim 10 minute de rulare).Anvelopa pe care nu o recomand celor neexperimentati.

Ambele anvelope de mai sus au 6000 km pe motoru meu si arata impecabil.

Pirelli Sport demon-cea mai recomandata anvelopa pentru clasa de 500 cm3,o anvelopa cu profil situat intre touring si sport.Aderenta buna pe uscat si umed,ce se preteaza si pentru autostrada cat si pentru serpentine.Rezistenta in timp buna.

De unde?da un search pe google la "anvelope moto" si deschide primele 5-6 link-uri.

Parerea mea! :yikes:

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre REGINA O-RING, DID O-RING si DID X-RING pe care il recomandati ? Diferenta la pret nu este foarte mare . Kitul vine cu tot cu pinioane ? Stiu ca poti sa cumperi si lantul separat .

DID x-ring 520(pana in 750 cm3). Poate sa vina cu pinioane sau poate sa nu.Intreaba la cel de la carecumperi sau baga aici un link poate ne dam seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la achizitionarea mobrei aveam Metzzeler Mt55 si pot sa spun despre aceste gume ca sunt extraordinare si pe uscat si pe umed. Se consuma mai repede deoarece sunt mai moi...dar niciodata nu am alunecat cu ele. Acum am Continental Avenue

post-35521-1232532466_thumb.jpg

 

sunt super ok dar nu asa bune ca metzzeler.

 

depinde mult de stilul de condus si de drumurile unde te dai cu mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la achizitionarea mobrei aveam Metzzeler Mt55 si pot sa spun despre aceste gume ca sunt extraordinare si pe uscat si pe umed. Se consuma mai repede deoarece sunt mai moi...dar niciodata nu am alunecat cu ele. Acum am Continental Avenue

 

sunt super ok dar nu asa bune ca metzzeler.

 

depinde mult de stilul de condus si de drumurile unde te dai cu mobra.

 

De curiozitate, la cati Km ati schimbat cauciucurile ? Evident ca depinde imens de tipul cauciucului, de stilul de mers si de locurile prin care se merge, dar si asa, daca raspund 4-5 imi fac o idee de cat de prost merg :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate, la cati Km ati schimbat cauciucurile ? Evident ca depinde imens de tipul cauciucului, de stilul de mers si de locurile prin care se merge, dar si asa, daca raspund 4-5 imi fac o idee de cat de prost merg :yikes:

Eu am luat motorul de la un tip care mergea foarte linistit,el luase motorul nou cu bridgestone bt 45, spatele dupa 4000 km era varza.Dunlopu' arowmax pe care l-am pus eu arata impecabil dupa 6000 km si merg suficient de agresiv pentru gs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt cei care se tem sa nu se incinga prea tare motoru pe timpul verii am gasit un termometru (cod louis10034327) care masoara temperatura uleiului, are cineva asa ceva pe gs?

 

am avut asa ceva ce spui tu pe bandit si in momentul de fata pe XJR --- face toi banii !! :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate, la cati Km ati schimbat cauciucurile ? Evident ca depinde imens de tipul cauciucului, de stilul de mers si de locurile prin care se merge, dar si asa, daca raspund 4-5 imi fac o idee de cat de prost merg :yikes:

 

eu am avut cauciucuri nou noute Bridgestone (din pacate nu stiu tipul, va spun cand ajung acasa) cand mi-a venit gs-ul din germania (avea inca "par" peste tot :yikes: ), am mers 22mii, stil touring, multe curbe, max 4-5 franari de urgenta, fara burnout... rezultatul: ar mai rezista cam o mie pe spate cam 2 pe fata, dar na ajunge atat, au rezistat bine.

 

la GS sa nu va multumiti sub 15mii!!! (Adica cauciucurile se pot toci si in 3m intr-o jum de ora - eu m-am referit la calarit in stil touring)

 

ASFALT USCAT, NU INGHETAT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut cauciucuri nou noute Bridgestone (din pacate nu stiu tipul, va spun cand ajung acasa) cand mi-a venit gs-ul din germania (avea inca "par" peste tot :yikes: ), am mers 22mii, stil touring, multe curbe

ASFALT USCAT, NU INGHETAT!

:yikes: foarte tare deci eu aveam informatii eronate despre anvelopa asta.Apropo e bridgestone bt 45 f m/c

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anvelopa spate Bridgestone Batlax(asa a venit echipat motorul de nou) nu o recomand pentru asfalt ud si/sau temperaturi sub 10 *C deoarece are aderenta foarte scazuta in astfel de conditii meteo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt cei care se tem sa nu se incinga prea tare motoru pe timpul verii am gasit un termometru (cod louis10034327) care masoara temperatura uleiului, are cineva asa ceva pe gs?

si eu as fi tare curios cam ce temperatura arata vara un astfel de termometru montat pe gs. stie sau are cineva?(frate-miu are gs 500, ca sa nu ziceti ca ma bag in seama)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul nu am avut probleme cu temperatura motorului... GS-ul e facut bine in acest sens si e renumit pentru asta. In schimb, ca informatie e buna ideea si instrumentul. Are un prieten pe bandit. La capitolul utilitate nu stiu ce sa zic, daca ai probleme, ai alte semnale, si nu te salveaza cu nimic un termometru pentru ulei. (Nu dati cu piatra, e parerea mea!) Singura problema in jurul motorului mi s-a ivit cand nu am spalat motorul si se incingea mizeria pe el: era un fum si miros in jur... asa ca ATENTIE! racirea pe aer inseamna sa aiba aerul acces la blocul motor.

 

ASFALT USCAT! (NU INGHETAT nu mai tine, am ajuns la temperaturi cu +)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am si eu o intrebare. Cum porniti motorul dupa iernat. Adica am plinul facut, si l-am pus intr-o curte afara. Am scos bateria care sta in casa la caldura. Si cam atat. Nu mai stiu ce am facut cu robinetul de la benzina.

Intrebarea mea este, in momentul in care dau prima cheie, ce se intampla cu pistoanele, cu cilindrii? Pentru ca uleiul ala cred ca coboara tot in baie. Sau ce se intampla.

 

Merci,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am bagat juma' de seringa de ulei(aprox. 2,5 ml) in fiecare cilindru cand am bagat motoru la iernat si am invartit de roata cu mana, in viteza a 3-a,cu bujiile scoase.

Cand o scot de la iernat scot iar bujiile arunc 1 dop de benzina in fiecare cilindru si dau la automat fara bujii 2 reprize a cate 5 secunde.Pun bujiile la loc,gazu'n blana(fara soc) si dau la automat. Cam greu sa nu porneasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...