dragos11 Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 (editat) Nu uitati sa umpleti si carburatoarele dupa o perioada lunga de stationare . Gs are o pozitie la canaua de la rezervor in care curge benzina direct spre deosebire de alte motociclete. Mai conteaza si bujiile . Editat Ianuarie 23, 2009 de dragos11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ramirezz Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 super ok bujii "calde", recomand la toti care au probleme cu pornirea la rece. Azi am scos geseu din garaj, am schimbat bujii normale cu cele calde am pus bateria apoi am dat drumu pe pri doua minute pt ca nu o mai pornisem aproape de 1 luna si a luat-o frumos din prima incercare si daca tot am pornito am fost si pana la un service sa vad cat costa sa schimb semeringurile si eventual sa fac o programare, am ajuns acolo si mi-a spus un pret exagerat dupa parerea mea avand in vedere ca am semeringurile si uleiul. A schimbat cineva semeringurile in ultima vreme ca as vrea sa stiu si alte preturi? regards vb cu axa (axa cu scame - pe forum ptr inlocuit semeringuri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 Eu am bagat juma' de seringa de ulei(aprox. 2,5 ml) in fiecare cilindru cand am bagat motoru la iernat si am invartit de roata cu mana, in viteza a 3-a,cu bujiile scoase.Cand o scot de la iernat scot iar bujiile arunc 1 dop de benzina in fiecare cilindru si dau la automat fara bujii 2 reprize a cate 5 secunde.Pun bujiile la loc,gazu'n blana(fara soc) si dau la automat. Cam greu sa nu porneasca. La mine "iernat" a insemnat 1 luna de stat in garaj. Asa ca nu i-am facut nici o pregatire prea speciala, mai putin umplere rezervor, o ungere de articulatii, cabluri, spalat si uns lant inainte de Craciun, in preziua "concedierii". Dragutzul de el a avut bunul simt si a pornit la prima cheie saptamana asta, asa ca nu m-am mai stresat deloc. Aaa, cand l-am scos din garaj l-am lasat de pe un picior pe altul, sa se mai plimbe uleiul in el si l-am impins cei 4-5 m pana la poarta bagat in viteza, tot din acelasi motiv, dar asta e frectie la picior de lemn.... GS-ul e ca un catar, duce multe, mananca putin si se strica destul de greu, oricat de mult l-ai f*te prin oras. Dar nu o sa faci niciodat din el armasar, asa ca nu te astepta la el sa fuga cu 250 km/h ca o sa fi dezamagit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 ...asa ca nu te astepta la el sa fuga cu 250 km/h ca o sa fi dezamagit. Cum, chiar nu poate? Ce ziceti merita portbagajul asta 100 de lei doar partea de sus(fara laterale) dar din bara rectangulara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 dc il scoti la un 80 lei este ok. e f practic;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 (editat) Tocmai m-am intors de la garajul unde o tin pe Suzi . Daca tot a venit caldura, m-am gandit sa o pornesc si eu (dupa o luna si jumatate). Si pentru ca ultima data cand am vizitat-o, mi-a facut figuri si nu a vrut sa porneasca, azi am carat cu mine 15 kile de ustensile pentru orice situatie imaginabila . Smechera a pornit de la a treia cheie (pornea dintr-a doua daca nu ascultam sfatul lui Andu cu socul inchis si gaz tras la maxim ). A luat-o cu socul tras la maxim, fara alte artificii (fara sa desfac vreo trusa sau sa rasfoiesc manualul ). Am spalat-o binisor, dat cu wd40 in 2-3 locuri..si acum asteptam amandoi vreme buna ca sa incepem plimbarile. Asfalt uscat! Editat Ianuarie 24, 2009 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 @Arrakis right back at you Eu zic cum fac eu.Dupa 2 ierni petrecute cu dacia 1300 acu cativa ani am ramas cu sechele de atunci.Asa pornesc si mobra si scuterul dupa perioade d-astea lungi de sedere.Ca nu o ia la prima pace buna nu ma doare important e s-o ia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 (editat) @Arrakis right back at youEu zic cum fac eu.Dupa 2 ierni petrecute cu dacia 1300 acu cativa ani am ramas cu sechele de atunci.Asa pornesc si mobra si scuterul dupa perioade d-astea lungi de sedere.Ca nu o ia la prima pace buna nu ma doare important e s-o ia. peace bro Probabil fiecare tehnica are avantajul ei. Daca stau si ma gandesc bine, cand mi s-au inecat prima data carburatoarele - mecanicul care m-a scos din rahat dupa vreo 2 ore - a folosit tot faza cu gaz tras la maxim si dat la automat vreo 3-4 secunde. Acum nu mai stiu cum a tinut socul... Mi-ar placea sa inteleg exact ce se intampla in carburatoare si motor, si sa utilizez tehnica potrivita in functie de situatie (deh, la partea de mecanica mai am MULT de invatat si parca nu-mi vine sa umblu la Suzi doar in scop didactic). Editat Ianuarie 24, 2009 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Cum, chiar nu poate? Ce ziceti merita portbagajul asta 100 de lei doar partea de sus(fara laterale) dar din bara rectangulara? Ca tot zisesi, unde gasesc si eu un portbagaj pentru suzi "de firma". Unu care sa arate destul de bine, sa nu incomodeze pasagera si la nevoie sa il pot da jos suficient de usor si sa il inlocuiesc cu manerul original ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 (editat) Ca tot zisesi, unde gasesc si eu un portbagaj pentru suzi "de firma". Unu care sa arate destul de bine, sa nu incomodeze pasagera si la nevoie sa il pot da jos suficient de usor si sa il inlocuiesc cu manerul original ? Si eu am tot cautat acu' 2 luni, dar nu am gasit decat pe louis.de cu 100 euro si recent aici pe forum (parca prin bursa - servicii) - cu 73 euro. Daca nu esti dispus sa dai atat, cauti SH sau astepti sa se apuce Andu de lucru si sa faca el (cum stam Andule la capitolul asta? - merge treaba? ). Asa, am si eu o mica problema. Mi-am cumparat un geam nou (windshield) si azi m-am dus sa il schimb - pregatit cu o surubelnita (pentru cele 5 suruburi pe care le ochisem data trecuta) si niste imbusuri. Si....surpriza: dupa ce am dat suruburile jos am realizat ca geamul este tinut si de carena din fata . Acum intrebarea: care are gs 500 f si a dat vreodata jos carena fata / farul. Cum se face treaba asta? Din cate am vazut eu, trebuie umblat si la semnale. Nu inteleg de ce trebuia sa faca atat de complicat sistemul asta. Merci! Editat Ianuarie 25, 2009 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 @arrakis La faza cu parbrizul nu stiu.Desfa si tu la suruburi pan' te plictisesti sau cheama un prieten sa te ajute la surubarit. Portbagajul l-am facut.Nu as spune ca a iesit perfect dar arata mai bine decat in poze.Faptul ca s-a a facut cute in punctele de indoire pe mine nu ma deranjeaza.Conteaza doar ca e foarte ridig si stabil.Si in plus manerul pentru pasager e pe locul lui.Montare/demontare 2 minute. Poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 (editat) @arrakisLa faza cu parbrizul nu stiu.Desfa si tu la suruburi pan' te plictisesti sau cheama un prieten sa te ajute la surubarit. O sa studiez bine problema pana sa ma apuc iar de desfacut suruburi. Poate am noroc si dau de cineva care a mai facut asta.. Portbagajul l-am facut.Nu as spune ca a iesit perfect dar arata mai bine decat in poze.Faptul ca s-a a facut cute in punctele de indoire pe mine nu ma deranjeaza.Conteaza doar ca e foarte ridig si stabil.Si in plus manerul pentru pasager e pe locul lui.Montare/demontare 2 minute. Arata foarte bine Faci si pentru noi cei interesati? Daca da, zi si un pret final. Editat Ianuarie 26, 2009 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 (editat) Deocamdata nu am timp sa fac si e frig afara (de lucrat lucrez in curte).Cam peste 1 luna asa as incepe sa fac d-astea si protectii motor. Pretul la portbagaj ar fi 100 de lei fara semnale si fara plate La protectii inca nu stiu pentru ca nu am facut nici pentru mine si nu stiu cata munca intra. Ce am mai gasit eu pe net sunt tipul asta http://www.cmcbikes.com/shop/index.php?cPa...t=3a&page=4 dar nu stiu pe nimeni sa aduca de la ei. Editat Ianuarie 26, 2009 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 De curiozitate, la cati Km ati schimbat cauciucurile ? Evident ca depinde imens de tipul cauciucului, de stilul de mers si de locurile prin care se merge, dar si asa, daca raspund 4-5 imi fac o idee de cat de prost merg Am luat mobra cu Metzeler pe el...le-am schimbat inainte sa merg in Grecia. Deci cu Metzeller am mers iunie-iulie-15 zile din august=8.000 km. Daca nu aveam drum lung de facut nu le schimbam. La achizitionare erau undeva la 80-85% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 arrakis. nu trebuie sa scoti toata carena. se monteaza / demonteaza f usor. daca ai nev de ajutor, da'mi un telefon: : 0766.752.673 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 (editat) arrakis. nu trebuie sa scoti toata carena. se monteaza / demonteaza f usor. daca ai nev de ajutor, da'mi un telefon: : 0766.752.673 Salut, Am discutat aseara cu Jhon la telefon si cum omul doar vrea sa ajute , am hotarat amandoi sa postam solutia pe forum. Poate mai este (sau o sa fie) careva interesat de subiect. Deci, datele problemei o sa le postez eu, iar John o sa vina cu solutia . Schimbare windshield: - Geamul este prins in 5 suruburi (3 de plastic in exterior si 2 de metal in interior); - De asemenea este prins si in suporturile de la cele 2 suruburi de fier (sub forma de sandwich intre carena exterioara si plasticul de la interior). Problema: 1. Nu iese unul din suporturile de cauciuc (cu filetul de fier) de la suruburile exterioare. 2. Nu vad cum pot sa scot geamul fara sa desfac carena din fata. Atasez poze cu detalii mai exacte. Editat Ianuarie 27, 2009 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLR-BV Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Salutare baietii! Uite ca apar si eu pe aici,pt inceput ca spectator dar poate mai incolo ca si coleg. Dupa cum bine cred ca v-ati dat seama,doresc sa ma innoiesc cu un Suzuki gs500.Daca puteti sa ma ajutati cu vre-o persoana de contact,va raman dator. O fabricatie din 2003-2004 pana in 40.000 pe ceas dar sa fie si-n realitate un pret asa....mai de criza un.......dar nu mai spun ca nu vreau sa fiu cicalitor. Va multumesc si.....cu siguranta tinem legatura! Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Salutare baietii!Uite ca apar si eu pe aici,pt inceput ca spectator dar poate mai incolo ca si coleg. Dupa cum bine cred ca v-ati dat seama,doresc sa ma innoiesc cu un Suzuki gs500.Daca puteti sa ma ajutati cu vre-o persoana de contact,va raman dator. O fabricatie din 2003-2004 pana in 40.000 pe ceas dar sa fie si-n realitate un pret asa....mai de criza un.......dar nu mai spun ca nu vreau sa fiu cicalitor. Va multumesc si.....cu siguranta tinem legatura! Florin vorbeste tot cu userul john, are numarul mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 salutare tuturor, am revenit din pacate din nou cu o problema.Mi-am schimbat cablul de acceleratie , si mi-am montat un filtru de benzina. Toate ok , am montat tot la loc si cand am dat la automat surpriza , invarte da nu da nici un semn ca ar vrea sa porneasca. Am verificat bujiile sunt ok , scanteie am , benzina este , curent la fel . Mentionez ca inainte cu 2 zile iam dat drumul si a pornit din prima fara nici o problema .Ceva pareri ce as putea sa mai verific ... sincer nu stiu ce ar putea sa aiba .. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 salutare tuturor, am revenit din pacate din nou cu o problema.Mi-am schimbat cablul de acceleratie , si mi-am montat un filtru de benzina. Toate ok , am montat tot la loc si cand am dat la automat surpriza , invarte da nu da nici un semn ca ar vrea sa porneasca. Am verificat bujiile sunt ok , scanteie am , benzina este , curent la fel . Mentionez ca inainte cu 2 zile iam dat drumul si a pornit din prima fara nici o problema .Ceva pareri ce as putea sa mai verific ... sincer nu stiu ce ar putea sa aiba .. Multumesc Nu sunt eu prea priceput, dar cablul de acceleratie daca-l schimbi, presupun ca cel pus nou trebuie intins putin ca sa-i dea benzina sa poata functiona. Filtru de benzina s-a umplut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Nu sunt eu prea priceput, dar cablul de acceleratie daca-l schimbi, presupun ca cel pus nou trebuie intins putin ca sa-i dea benzina sa poata functiona. Filtru de benzina s-a umplut? da , filtrul de benzina sa umplut , cablul e ok intins .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLR-BV Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Salutare baietii!Uite ca apar si eu pe aici,pt inceput ca spectator dar poate mai incolo ca si coleg. Dupa cum bine cred ca v-ati dat seama,doresc sa ma innoiesc cu un Suzuki gs500.Daca puteti sa ma ajutati cu vre-o persoana de contact,va raman dator. O fabricatie din 2003-2004 pana in 40.000 pe ceas dar sa fie si-n realitate un pret asa....mai de criza un.......dar nu mai spun ca nu vreau sa fiu cicalitor. Va multumesc si.....cu siguranta tinem legatura! Florin Rectific anul : '93-'94 scuze!Acum am vazut si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flyaway Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Vand Suzuki GS 500E, An 89, Culoare Negru, in curand si foto. Arata binisor si merge Bine. Pret 1100 neg. Tel 0721/765600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Salutare baietii!Uite ca apar si eu pe aici,pt inceput ca spectator dar poate mai incolo ca si coleg. Dupa cum bine cred ca v-ati dat seama,doresc sa ma innoiesc cu un Suzuki gs500.Daca puteti sa ma ajutati cu vre-o persoana de contact,va raman dator. O fabricatie din 2003-2004 pana in 40.000 pe ceas dar sa fie si-n realitate un pret asa....mai de criza un.......dar nu mai spun ca nu vreau sa fiu cicalitor. Va multumesc si.....cu siguranta tinem legatura! Florin 40.000 pe ceas din '93 ? Vise umede taica. Daca il iei pentru scoala insa chiar nu prea conteaza km sau daca papa ulei, doar sa iti porneasca in fiecare zi si sa nu te lase cu ochii in soare. Daca nu poate iti face cu ochiul asta : http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...004-155918.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 salutare tuturor, am revenit din pacate din nou cu o problema.Mi-am schimbat cablul de acceleratie , si mi-am montat un filtru de benzina. Toate ok , am montat tot la loc si cand am dat la automat surpriza , invarte da nu da nici un semn ca ar vrea sa porneasca. Am verificat bujiile sunt ok , scanteie am , benzina este , curent la fel . Mentionez ca inainte cu 2 zile iam dat drumul si a pornit din prima fara nici o problema .Ceva pareri ce as putea sa mai verific ... sincer nu stiu ce ar putea sa aiba .. Multumesc Am rezolvat problema .Cablul de acceleratie era de vina . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.