Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

tu de ce vrei sa schimbi tobele?

sa arate mai bine? sa sune mai bine? sa castigi putere?

in general tobele se schimba pentru niste cai in plus..ceea ce nu e cazul tau..nu cred ca s-ar simti asa tare la un GS daca va avea 1-3 cai in plus

se mai schimba ca sa se auda in trafic, sa auda conducatorii auto ca te apropii ..aici nu am ce sa zic..e alegerea ta, totusi eu merg cu aia originala de la inceput

ca sa arate mai bine..iar e problema ta..luxul se plateste :crack:

consumul eu nu sunt de parere ca se schimba radical..nu am auzit pe nimeni sa se planga (la masina sau la motor)

omologate sau nu...

de catre cine?

hai sa fim seriosi..normal ca ar fi bine sa ii poti arata la gabor, daca te opreste in trafic, o hartie pe care sa scrie ca e omologata RAR dar..cred ca astea sunt fineturi

intr-un topic cineva povestea ca l-a oprit pentru ceva, asta i-a zis in gluma "credeam ca m-ati oprit pentru tobe" iar gaborul i-a replicat ca "nu, pentru ca stiu ca astea sunt pentru siguranta voastra"

plus ca daca tu declari ca scot 80dB iar el zice ca nu..e de datoria lui ca sa dovedeasca contrariul..deci sa te duca la teste..alea sunt pe bani..nu cred ca se complica ei cu asa ceva

singura problema ai putea sa o ai la ITP..dar si acolo cam "sunt de ai nostri" :kick:

tot oameni cu motoare si pasionati..asa ca..sigur vei primi ITP-ul fara mari probleme. intreaba inainte de a te duce la ITP si au sa iti dea cativa baieti adrese unde sa te duci sa faci ITP fara probleme

oricum, sa nu arunci vechea toba, daca ai probleme sa o poti monta oricand inapoi

dar parerea mea este ca te scarpini fara sa te manance

cel mai bine da-i un PM lui Thomas, la GS-ul lui am vazut toba schimbata

el iti poate spune cel mai bine despre consum..etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

tu de ce vrei sa schimbi tobele?

 

sa ma aud in trafic :crack: oricum nu spun ca nu'mi place cum se aude ca am vazut cateva gs-uri cu toba de carbon si se auzeau f frumos. oricum am auzit ca e f bine sa ai o toba care se aude calumea ca asa daca nu te vede lumea...te aude. am vazut prea multe cazuri in care motociclistul nu a fost observat / auzit. parca 5 milioane (toba carbon neomologata romaneasca) s'ar merita pt un gram de siguranta in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi la Udriste un motopolitist s-a dat jos de pe BMW si...ghiciti pe ce s-a urcat sa se duca acasa ? Exact, un GS :crack:

 

B46 ___ (hai sa nu-l dau in fapt ca poate e timid) dar fac pariu ca e pe-aici :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i'ai dat de surubelul de pe carburator de reglare a relatiului? nu poti sa reglezi relantiul de acolo?

reglezi relantiul frumos cand motorul e cald si gata, asta daca nu cumva ai carburile desincronizate. daca dai scurt de acceleratie raspunsul este prompt? apoi, dupa ce lasi brusc acceleratia, turatia scade brusc si constant?

cum se comporta?

 

Azi am dat de surubul ala.. :crack: raspunsul la acceleratie este prompt.. si dupa ce las accel. turatiile scad destul de brusc pana pe la 3 miii si de acolo mai incet unpic.. cred ca totul e ok, acuma, .. . cel putin la partea asta. Acum amobservat ca imi curge din ce in ce mai tare uleiul de la una din bratele suspensiei. banuiesc ca va trebui sa inlocuiesc simeringurile cat de curand. Multumiri drumurilor din Cluuuj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am dat de surubul ala.. :crack: raspunsul la acceleratie este prompt.. si dupa ce las accel. turatiile scad destul de brusc pana pe la 3 miii si de acolo mai incet unpic.. cred ca totul e ok, acuma, .. .

 

ieri m-am uitat si eu la motorul lui, suna bine si nu a avut probleme cu turatia.

 

Ajutati-ma si pe mine: nu gasesc modelul de far complet fata (reglajele mi s-au dus toate, iar cu improvizatii nu prea vad bine noaptea), la modelele carenate, presupun, s-a "imprumutat" farul de la alt model, oriunde caut, imi da numai farul rotund standard ca si cel potrivit pt GS.

 

poza aici http://gombocka.uw.hu/Kepek/moto/11.jpg pe far scrie tri.o.m. 320195

Editat de gombocka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... nu gasesc modelul de far complet fata (reglajele mi s-au dus toate, iar cu improvizatii nu prea vad bine noaptea), la modelele carenate, presupun, s-a "imprumutat" farul de la alt model, oriunde caut, imi da numai farul rotund standard ca si cel potrivit pt GS.

 

poza aici http://gombocka.uw.hu/Kepek/moto/11.jpg pe far scrie tri.o.m. 320195

 

anybody? mai are cineva GS carenat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anybody? mai are cineva GS carenat?

 

Eu am, GS500F, carenat din fabrica :cheers:. Dupa cum poti vedea si-n poza asta, farul, oglinzi, parbrizul difera destul de mult de ceea ce ai tu. Farul are forma de inima (nu e chiar un triunghi, se vede in poza), sa zicem, cu un bec mic jos (pt pozitii, sa zicem) si becul mare deasupra (e un singur bec cu ambele faze, nu 2 becuri separate cum am vazut ca au multe alte modele - asa pare a fi si la tine, daca nu ma insel). Mie imi place cum arata, nu-mi prea plac motocicletele alea care par ca-s chioare. Asa ca, succes la identificat modelul de provenientza al farului tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea,

Cum ma uitam si eu asa, pe un topic de prin zona vanzarilor, pentru ca vreau sa ma alatur grupului de "posesori Suzuki GS" :D , dupa ce imi iau carnetul, am vazut un post acolo care m-a pus pe ganduri.

Zice omul ca Suzuki-urile GS fabricate dupa 2001 ar avea ceva probleme la capitolul "calitate", fiind fabricate in Spania.

 

Ete aici e postul cu pricina: /index.php?...142&st=644#

 

Stiti ceva despre problema asta, sau e doar o vorba in vant ?

 

Bafta !

:cheers:

 

PS: Mi se pare cam aiurea, da' ma rog, am zis sa-ntreb, ce naiba.. sa nu-mi para rau mai tarziu :bounce:

Editat de mdvd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un gs modificat

 

mmahh.. o lucrat ceva omul al el.... da oare ce o fi fost in capul lui??? !!!! :cheers: :D :bounce: culoarea aia?? si combinat cu un albastru de nici pe gard nu ar arata bine.. off off..

sa nu mai vb despre masca aia fata, :moto: Sincer nu m-as prea arata prin oras cu ceva de genu, e din categoria.. tico tunat in spatele blocului facut sa arate k Bemveu :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are careva in posesie sau daca shtie careva de unde pot sa imi iau oglinda dreapta pt gs500e modelu carenat din 97? nu este la fel cu cea de la modelu F.

si furca fatza mana 2-a da buna , . pm pls

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna sunt fericitul posesor al unui GS500 E model 95. :cheers:

 

Acuma as vrea sa va intreb ceva, vreau sami schimb toba originala cu alta...vreau acest lucru pt sunet si aspect ,,mai ales 4 sound :X

 

as vrea sa stiu cam ce model de toba m s-ar potrivi (toba carbon evident) as vrea model exact al tobei care s-ar potrivi la motorul meu deoarece din cate am vazut eu toata toba e intruna..adica toba finala nu se poate desprinde. Va Multumesc Anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare:

ieri am scos motorul din garaj sa dau o tura

de la ultima plimbare au trecut 2 saptamani ca am fost plecat

si am avut surpriza sa costat ca nu porneste

indicatorul de baterie arata bine, invartea demarorul

si a trebuit sa il imping vreo cateva ture prin parcare pana am reusit sa l pornesc

stie careva care ar putea fi cauza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are careva in posesie sau daca shtie careva de unde pot sa imi iau oglinda dreapta pt gs500e modelu carenat din 97?

 

si eu am nevoie de oglinda dreapta (gs500e din 96, carenat), si in general de alte piese, chiar si SH, stie cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare:

ieri am scos motorul din garaj sa dau o tura

de la ultima plimbare au trecut 2 saptamani ca am fost plecat

si am avut surpriza sa costat ca nu porneste

indicatorul de baterie arata bine, invartea demarorul

si a trebuit sa il imping vreo cateva ture prin parcare pana am reusit sa l pornesc

stie careva care ar putea fi cauza?

 

shocul il aveai tras? :ok: sau nu o lua de la contact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna sunt fericitul posesor al unui GS500 E model 95. :ok:

 

Acuma as vrea sa va intreb ceva, vreau sami schimb toba originala cu alta...vreau acest lucru pt sunet si aspect ,,mai ales 4 sound :X

 

as vrea sa stiu cam ce model de toba m s-ar potrivi (toba carbon evident) as vrea model exact al tobei care s-ar potrivi la motorul meu deoarece din cate am vazut eu toata toba e intruna..adica toba finala nu se poate desprinde. Va Multumesc Anticipat

 

Toba se adapteaza cam din orice model slip-on :cheers:

 

Eu am pus una adaptata de la GSXR750, acum am dat la refacut tot sistemul (integral) din inox. Baiatul care le adapteaza e artist :crack:

 

Legat de piese:

mymotopiese@yahoo.com e adresa unuia din mag. noastre. Ceri oferta, primesti raspuns de pret/termen de livrare pt produs OEM nou si daca iti convine confirmi comanda si platesti avans 10% minim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare:

ieri am scos motorul din garaj sa dau o tura

de la ultima plimbare au trecut 2 saptamani ca am fost plecat

si am avut surpriza sa costat ca nu porneste

indicatorul de baterie arata bine, invartea demarorul

si a trebuit sa il imping vreo cateva ture prin parcare pana am reusit sa l pornesc

stie careva care ar putea fi cauza?

 

 

 

baterie veche

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

shocul il aveai tras? :cheers: sau nu o lua de la contact?

socul il aveam tras,

 

err... care indicator? :ok:

beculetul ala verde care iti arata ca e scoasa din viteza, cineva mi a spus ca indica si daca bateria e incarcata sau nu, cu cat e mai intensa lumina cu atat e mai buna bateria; are sau nu dreptate

 

baterie veche

baterie noua, cumparata in februarie

 

problema e ca daca circul cu ea tot la cateva zile porneste la buton

daca o las mai mult de o saptamana in garaj atunci tre sa o imping sa o pornesc

 

i am schimbat ulei , filtre

azi o sa duc la service sa vad ce zice mesteru. pote tre sa ii schimbe bujiile sau alte chestii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a agatat unu' c-o remorca. Motocicleta a patit exact ce-am cerut. Eu n-am luat decat o julitura pe picior si socul de la accidentul "foarte violent", dupa cate a zis asistenta de era langa mine cand m-am ridicat. Nu se merita s-o pun la forumul de accidente ca acolo intra multi si s-ar putea sa nu avem norocuri comparabile. M-a tinut Barbone in sanul lui. Inca nu stiu cum s-a rupt ambreiajul pt ca de trantit am dus-o pe dreapta. Si ghidonul e indoit tot acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o maneta de amreaj am eu tocmai am schimbat o pe a mea este functionala numai ca are rupt bumbu ala din capatul manetei,am si bumbu se poate suda dar eu nu m am mai chinuit. daca o vrea careva o trimit gratis.repet, este funtionala.

Editat de zigggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...