Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Salut, am uitat sa mentionez ca intr-adevar ma intereseaza doar modelul naked. Din ce am citit eu pe net pana prin 2000 nakedul avea intr-adevar indicativul E dar apoi s-a renuntat la litera si a ramas doar GS500 pentru naked si GS 500 F pentru carenate. :) .

Nelamurirea mea este ca am vazut si pe bikeshop de vanzare GS500 naked cu an de fabricatie 2006... si dupa mine sunt 2 variante :

1. Suzuki chiar nu mai fabrica acest model si anuntul este inexact in privinta anului fabricatiei

2. Suzuki mai fabrica acest model dar acesta nu mai este adus in tarile care au nivel minim Euro 3 pentru emisia de noxe.

 

Intrebarea mea este , daca sa zicem ca o sa gasesc unul ok in afara si il aduc in RO, pot sa il mai inmatriculez?

 

Astept in continuare sfaturile voastre din experienta proprie caci sincer cu cat mai multa lume ma sfatuieste sa iau CB500 ( datorita racirii pe lichid si "performantelor" mai bune si a faptului ca Honda e Honda ) cu atat mai mult inclin spre GS 500. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

Am si eu o problema cu suzana mea. Imi face figuri socul si ramane turata in mers fara sa-l misc, adica este inchis complet dar tot nu scade turatia sub 2500 decat daca misc de el si nu mai are nici frana de motor in felul asta. Dupa ce misc isi revine pe moment dupa care face la fel. Banuiesc ca ramane cablul blocat dar nu inteleg cum se trage singur.

Aveti idee ce sa fac? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am uitat sa mentionez ca intr-adevar ma intereseaza doar modelul naked. Din ce am citit eu pe net pana prin 2000 nakedul avea intr-adevar indicativul E dar apoi s-a renuntat la litera si a ramas doar GS500 pentru naked si GS 500 F pentru carenate. :) .

Nelamurirea mea este ca am vazut si pe bikeshop de vanzare GS500 naked cu an de fabricatie 2006... si dupa mine sunt 2 variante :

1. Suzuki chiar nu mai fabrica acest model si anuntul este inexact in privinta anului fabricatiei

2. Suzuki mai fabrica acest model dar acesta nu mai este adus in tarile care au nivel minim Euro 3 pentru emisia de noxe.

 

Intrebarea mea este , daca sa zicem ca o sa gasesc unul ok in afara si il aduc in RO, pot sa il mai inmatriculez?

 

Astept in continuare sfaturile voastre din experienta proprie caci sincer cu cat mai multa lume ma sfatuieste sa iau CB500 ( datorita racirii pe lichid si "performantelor" mai bune si a faptului ca Honda e Honda ) cu atat mai mult inclin spre GS 500. :)

Problema este ca la Suzuki GS500, modelul naked a suferit ultima modificare in anul 2004, dupa care nu s-a mai schimbat nimic pana in prezent. Nu stiu sigur daca se mai fabrica si acum, insa modelul carenat este sigur. Ce ma gandesc este ca vor sa intre acum pe piata cu modelul Gladius, un SV650 mai frumos parerea mea, motor 2 in V, cu un alt stil de mers decat GS-ul si mai ieftin decat SV-ul. Ma gandesc ca au in gand sa treaca la alt nivel si sa renunte la stilul vechi al GS-ului. Imi face cu ochiul oricum si cred intr-un viitor impreuna cu unul :D.

E pacat ca pleaca GS-ul, insa omul evolueaza :P

 

Salut!

Am si eu o problema cu suzana mea. Imi face figuri socul si ramane turata in mers fara sa-l misc, adica este inchis complet dar tot nu scade turatia sub 2500 decat daca misc de el si nu mai are nici frana de motor in felul asta. Dupa ce misc isi revine pe moment dupa care face la fel. Banuiesc ca ramane cablul blocat dar nu inteleg cum se trage singur.

Aveti idee ce sa fac? :)

Ce spui tu este cam ciudat, desi ar trebui mai multe detalii, gen :cand incepe sa ramana turata, dupa incalzire, inainte, tot parcursul turei.. cum pornesti si cat tii socul tras, revine si iti face figura mai tarziu... cum porneste motorul la cald, rece?

Zic astea pentru ca la soclu, altceva decat un cablu care ramane agatat nu cred ca poate fi(agatat cablul de otel in teaca, sau teaca pe langa motor pe undeva), si poti sa verifici daca este impins cat trebuie uitandu-te in fata carburatoarelor, este o tija care este actionata de soclu.

Tragi de soclu, vezi cum se misca tija, dai la loc si vezi daca revine la pozitia initiala. Pe urma sa verifci daca miscand coarnele se misca tija cumva, sa nu fie agatat cablul pe undeva.

Daca astea sunt in regula, ai alte probleme pe la alimentare: carburatoare, filtru aer, rezervor-traiect benzina. Asteptam detalii

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nelamurirea mea este ca am vazut si pe bikeshop de vanzare GS500 naked cu an de fabricatie 2006... si dupa mine sunt 2 variante :

1. Suzuki chiar nu mai fabrica acest model si anuntul este inexact in privinta anului fabricatiei

2. Suzuki mai fabrica acest model dar acesta nu mai este adus in tarile care au nivel minim Euro 3 pentru emisia de noxe.

 

Intrebarea mea este , daca sa zicem ca o sa gasesc unul ok in afara si il aduc in RO, pot sa il mai inmatriculez?

 

Astept in continuare sfaturile voastre din experienta proprie caci sincer cu cat mai multa lume ma sfatuieste sa iau CB500 ( datorita racirii pe lichid si "performantelor" mai bune si a faptului ca Honda e Honda ) cu atat mai mult inclin spre GS 500. :)

 

Eu mi-am luat mobra noua in 2005, si am optat pt varianta F. Dar exista si naked. Anul trecut chiar de la show si-a cumparat cineva un naked nou, produs 2007. Din ce am inteles, nou nu il mai poti inmatricula (lipsa norme Euro 1/2). Dar SH, cica poti sa-l inmatriculezi. Ciudat, nu? :). Deci daca gasesti adus de afara GS500 din 2007 s-ar zice ca-l poti inmatricula. Dar cel mai bine te interesezi pe la RAR despre asta. Oricum gaseasti si-n tara GS500 produs in 2004/2005 de vanzare.

 

Vara: daca mai si stai prin trafic, si esti baiat, o sa-ti fiarba un pic mostenitorii. Se racoresc din nou cand prinzi viteza (deci depinde de traseul ales de tine, dar sunt strazi pe care nu te poti strecura nici cu bicla printre masini :)). In general, problema o sa fie ca o sa fierbi mai des in echipament (geaca, casca).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am uitat sa mentionez ca intr-adevar ma intereseaza doar modelul naked. Din ce am citit eu pe net pana prin 2000 nakedul avea intr-adevar indicativul E dar apoi s-a renuntat la litera si a ramas doar GS500 pentru naked si GS 500 F pentru carenate. :) .

Nelamurirea mea este ca am vazut si pe bikeshop de vanzare GS500 naked cu an de fabricatie 2006... si dupa mine sunt 2 variante :

1. Suzuki chiar nu mai fabrica acest model si anuntul este inexact in privinta anului fabricatiei

2. Suzuki mai fabrica acest model dar acesta nu mai este adus in tarile care au nivel minim Euro 3 pentru emisia de noxe.

 

Intrebarea mea este , daca sa zicem ca o sa gasesc unul ok in afara si il aduc in RO, pot sa il mai inmatriculez?

 

Astept in continuare sfaturile voastre din experienta proprie caci sincer cu cat mai multa lume ma sfatuieste sa iau CB500 ( datorita racirii pe lichid si "performantelor" mai bune si a faptului ca Honda e Honda ) cu atat mai mult inclin spre GS 500. :)

salut

 

sar putea sa supar pe cineva de pe aici...dar e parerea mea....daca nu ai mai avut motor e foarte bun gs500....e un motor foarte bun...dar de inceput...sar pitea sa-ti placa si sa ramai cu el...nu e exclus....asta e...eu am avut si modelul e si f..sunt grozava...dar pana la un moment

 

am si acum suzuki..tot cu racire pe aer...si e grozav.....nu cred trec de la suzuki..acum am un gsx 750..e bestial......daca am noroc la anul vreau un suzuki vl500 intruder(e beton)...bafta

post-33309-1224437818_thumb.jpg

post-33309-1224437839_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu inteleg din ce spuneti voi aici ca vara mai degraba am sa ma coc eu si... mostenitorii decat sa imi faca racirea pe aer probleme...asta ar fi o veste buna.

 

In alta ordine de idei, noua clar nu se mai poate cumpara ( am verificat pe site-uri la dealeri ). Nici macar F-ul nu mai e ok ca scrie ca nu respecta normele de poluare si atunci cum naiba sa o iei ? sa o tii in garaj? Oricum eu clar nu vreau carenata. Poate ca sunt mai ciudat dar nu imi plac vitezanele deloc...

Deci SH sa fie. Insa daca o duc in afara imi este total neclara procedura de inamtriculare. O sa mai sap pe forum dar daca cineva a facut in mod similar as fi recunoscator pentru pont-uri. La partea cu SH ar mai fi o problema : eu sunt absolut 0 in privinta cunostinelor de ce trebuie verificat si cum trebuie verificat atunci cand se cumpara o motoreta SH. In consecinta mi-ar fi f frica sa fac asa ceva fara cineva de incredere si priceput. As putea desigur sa imi iau o mare teapa...

 

Oricum, imi este din ce in ce mai clar ca o sa fiu si eu un GS-ist mai devreme sau mai tarziu. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am si eu o problema cu suzana mea. Imi face figuri socul si ramane turata in mers fara sa-l misc, adica este inchis complet dar tot nu scade turatia sub 2500 decat daca misc de el si nu mai are nici frana de motor in felul asta. Dupa ce misc isi revine pe moment dupa care face la fel. Banuiesc ca ramane cablul blocat dar nu inteleg cum se trage singur.

Aveti idee ce sa fac? :)

 

 

 

Salut,

 

stiu cam de la ce ar fi problema... trebuie curatat si uns cablul de la shoc. La mine in momentul in care am tras shocul la jumatate si dau de ghidon spre stanga s-au dreapta se tureaza. Si la tine in mod sigur se tureaza din aceiasi cauza... numai ca la mine doar cand am shocul tras.

 

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda...credeam ca am scapat de problema. Azi dimineata am uns putin tija aia din fata carburatoarelor ca mi se parea mie ca se misca cam greu. Toate bune si frumoase, a pornit bine ca de obicei, am tinut-o vreo 4 5 min cu socul tras, l-am inchis, am pornit si mergea normal la inceput. Asta pana s-a incalzit bine si a inceput sa faca iar aceeasi figura-se tura singura si la relanti nu mai scadea sub 2500. Deci numai dupa ce se incalzeste bine face asa.

Toata treaba asta a aparut de ieri cand i-am schimbat bujiile si i-am curatat lantul. Eu unul nu prea vad sa aibe astea vreo influenta dar de atunci a aparut problema. Incep sa cred ca nu ar fi de la soc cum speram la inceput dar nu pot sa-mi dau seama de la ce ar putea fi. HEEELP!! E suzy bolnava :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda...credeam ca am scapat de problema. Azi dimineata am uns putin tija aia din fata carburatoarelor ca mi se parea mie ca se misca cam greu. Toate bune si frumoase, a pornit bine ca de obicei, am tinut-o vreo 4 5 min cu socul tras, l-am inchis, am pornit si mergea normal la inceput. Asta pana s-a incalzit bine si a inceput sa faca iar aceeasi figura-se tura singura si la relanti nu mai scadea sub 2500. Deci numai dupa ce se incalzeste bine face asa.

Toata treaba asta a aparut de ieri cand i-am schimbat bujiile si i-am curatat lantul. Eu unul nu prea vad sa aibe astea vreo influenta dar de atunci a aparut problema. Incep sa cred ca nu ar fi de la soc cum speram la inceput dar nu pot sa-mi dau seama de la ce ar putea fi. HEEELP!! E suzy bolnava :)

Incalzeste-o din nou, las-o sa mearga la ralanti pana s-a incalzit bine, ca nu se intampla nimic, dupa care opreste motorul si scoate bujiile. Ideea este sa vedem cum merge motorul(sarac, bogat, bine). Scoate-le si daca poti, fa o poza la bujii.

Ca sa poti scapa de turatia mare, pana ii dam de cap, poti cobora turatia de ralanti sub cea normala (1200-1300) pana la 1000 sa zic, accelerezi si vezi daca iti mai ramane turata.

Dar intai sa faci experimentul, fa o poza la bujii dupa ce a mers o perioada la ralanti, dupa ce s-a incalzit, ca sa stim ce e de facut.

BTW: de ce tii atata timp socul tras? Ar trebui dupa maxim 20 de sec sa nu mai fie nevoie de el, sau macar il aduci treptat in interval de 1 minut spre pozitia normala.

Timpul care spui tu, ar putea sa innece motorul, pt ca merge foarte bogat si o sa ai si bujiile negre.

Sa ii faci pornirea 30 de sec cu soclu, dupa care sa il aduci usor inapoi, cat sa nu moara motorul.

Astept vesti

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa poti scapa de turatia mare, pana ii dam de cap, poti cobora turatia de ralanti sub cea normala (1200-1300) pana la 1000 sa zic, accelerezi si vezi daca iti mai ramane turata.

Astept vesti

La mine statea pe la 1500 de ture de cand am luat-o.Si citind aici aceeasi problema am zis sa vad ce are la a mea.Descoperire:cablurile de acceleratie la mine nu au nici un pic de joc,nu am simtit nevoia sa aiba si mi se parea ok asa cum era.Dar se pare ca era prea la limita.Am mai dat drumul un pic si sta in 1300.

Si am mai descoperit o chestie acu vreo saptamana: cablul de soc se intampla sa mai sara de pe pozitie,din soclul ala de fixare de pe tija de soc(zona din fata carburatoarelor,unde e si arculetul de revenire a socului,etc) srry de exprimare.

Bafta si asfalt uscat cat mai e!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine statea pe la 1500 de ture de cand am luat-o.Si citind aici aceeasi problema am zis sa vad ce are la a mea.Descoperire:cablurile de acceleratie la mine nu au nici un pic de joc,nu am simtit nevoia sa aiba si mi se parea ok asa cum era.Dar se pare ca era prea la limita.Am mai dat drumul un pic si sta in 1300.

Si am mai descoperit o chestie acu vreo saptamana: cablul de soc se intampla sa mai sara de pe pozitie,din soclul ala de fixare de pe tija de soc(zona din fata carburatoarelor,unde e si arculetul de revenire a socului,etc) srry de exprimare.

Bafta si asfalt uscat cat mai e!

 

Cand este prea intins cablul de acceleratie, e posibil sa se tureze singura si cand intorci de ghidon. Problema cu turatia aceea mare este de la carburatie sigur, numai ca nu stiu in ce sens este, prea bogat, prea sarac. Om vedea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns cam tarziu acasa azi dar am incercat totusi sa fac niste poze la bujii..desi nu se vad bine deloc ca sunt facute seara cu tel. Am observat totusi ca erau deja putin inegrite, tinand cont ca le-am schimbat duminica. Si cele pe care le-am schimbat erau negre tuci, uscate, care din cate stiu eu inseamna un amestec bogat. O sa pun totusi pozele facute in seara asta si daca nu se vad bine o sa incerc sa fac maine altele mai bune pe lumina.

post-31768-1224610360_thumb.jpg post-31768-1224610423_thumb.jpg post-31768-1224610445_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar arata cam negre, semn de amestec bogat. Ce ai putea sa mai faci, este sa vezi cate ture ai la suruburile de amestec aer. Iei o surubelnita lata, cu care sa insurubezi pana la capat fiecare surub de aer. In principal, ar trebui sa fie cel putin 2 ture jumatate. O tura inseamna 360 grade.

Daca sunt prea stranse, e posibil sa actioneze exact cum se face la tine, prea bogat amestecul.

Apropo, filtrul de aer cum arata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum arata ca am vrut sa vad dar aici la bloc n-am sculele necesare si nu prea pot sa dau jos rezervorul sa ma uit. O sa incerc sa ma duc maine pana la cineva la garaj aproape de mine sa verific. Multumesc pentru raspunsurile de pana acum! Sper sa-i dam de cap pana la urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

daca intereseaza pe cineva dezmembrez un gs500....sau il dau cu totul.... telescoape roata fata si rezervor lovit..restul e ok

 

 

Salut, m-ar interesa releul de incarcare :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu trage motorul pe la 3000 ...odata parca se inneaca pana ajunge la 4000. dupa aceea merge ok. Cum e amestecu? Sarac sau bogat? Cum a-si putea sa il reglez sa fie ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

Dupa 5 min cu socul tras e imposibil sa nu innegreasca bujiile . Eu am un gs din 89 si mai mult de 30 sec 1 min nu tin socul tras .Daca il mai las putin scoate fum ca la diesel . In alta ordine de idei poate stie cineva de la ce se aude o bataie in chiulasa doar in momentul in care accelerez motorul pe la 3000 4000 de turatii si apoi reduc intre 1000 si 1500-2000 de turatii se aude . Am observat ca pierde putin ulei si pe la intinzatorul lantului de distributie .In plus in capacul de la baia de ulei se vede ca are mizerie ( nu am putut sa il desfac pentru ca nu am putut sa dau toba jos unul din suruburi nu s a desfacut si nu am vrut sa il rup ) o chestie neagra ca si patinele pe care merge lantul de distributie.Poate fi bataia asta de la lantul de distributie ? Atata timp cat nu accelerez nu se aude doar cand am accelerat si revine se aude . Nu stiu daca poate fi de pe la pistoane pentru ca se aude foarte sus . Oricum dupa parerea mea este o motocicleta de nota 20 ( pentru cei care vor sa se plimbe si sa faca km nu ma refer la cei cu fite in cap ) iar un consum asa de mic nu am gasit la prea multe . Se poate merge cu 120 fara probleme la un consum f bun . Pentru mine care nu sunt prea inalt e cam incomoda are ghidoane sport dar in rest e perfecta pentru ceea ce vreau eu de la o moto consum mic intretinere ieftina si rezistenta . Chiar mi se pare ca pentru un incepator (pt fete mai scunde) este cam grea si nu as recomanda-o . Motorul de ea pare a fi un motor de yamaha xs 400 (model pt japonia ) la care s a marit capacitatea cu 100 cm . Vb din propria experienta pt ca am avut unul pe care l am reparat singur . Oricum una peste alta este o moto f buna dupa parerea mea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu trage motorul pe la 3000 ...odata parca se inneaca pana ajunge la 4000. dupa aceea merge ok. Cum e amestecu? Sarac sau bogat? Cum a-si putea sa il reglez sa fie ok?

Trebuie lamurite niste probleme mai intai ca sa se poata intelege fenomenele.

Pe carburatoarele de GS, exista doua reglaje separate, o data pe partea de ralanti, reglajul se face din suruburile de amestec de sub carburatoare.

Al doilea reglaj este pentru ce depaseste turatia de ralanti (practic, dupa ce incepi sa tragi de manerul de acceleratie).

Ce spui tu pare a fi aproape de trecerea din ralanti in regimul de forta.

Ca sa poti verifica cum stai cu amestecul, trebuie sa faci proba in cat mai multe puncte de functionare (ralanti, 3000, 4000, la maxim-mai rar)

Bun, pentru tine, porneste motorul, lasa-l la ralanti sa se incalzeasca bine, 4-5 min, opreste-l din cheie si scoate bujiile si vezi ce culoare au. Albe-amestec sarac, negre-amestec bogat, maroniu mai deschis (pe aici e bine).

Un alt experiment pe care il poti face este, dupa ce este cald motorul, sa incerci sa accelerezi brusc (moderat de brusc :rusinica:, nu stiu cum sa ii zic altfel), o accelerare rapida, pana la 4-5000 sa zic. Ideea este sa vezi daca motorul se balbaie sau face trecerea usor.

Daca se balbaie, e clar ca ai amestecul aiurea si trebuie reglat.

Cel mai bine, incearca mai intai culoarea bujiilor. Pentru verificarea la 3000, trebuie sa mergi pe o portiune unde poti mentine motorul la 3000 de ture cel putin jumatate de minut, opresti motorul din cheie inainte sa iei mana din gaz si scoti bujiile si vezi culoarea bujiilor.

Cam asta e procedura la orice turatie. Noroc si astept detalii

 

Salut ,

 

Dupa 5 min cu socul tras e imposibil sa nu innegreasca bujiile . Eu am un gs din 89 si mai mult de 30 sec 1 min nu tin socul tras .Daca il mai las putin scoate fum ca la diesel . In alta ordine de idei poate stie cineva de la ce se aude o bataie in chiulasa doar in momentul in care accelerez motorul pe la 3000 4000 de turatii si apoi reduc intre 1000 si 1500-2000 de turatii se aude . Am observat ca pierde putin ulei si pe la intinzatorul lantului de distributie .In plus in capacul de la baia de ulei se vede ca are mizerie ( nu am putut sa il desfac pentru ca nu am putut sa dau toba jos unul din suruburi nu s a desfacut si nu am vrut sa il rup ) o chestie neagra ca si patinele pe care merge lantul de distributie.Poate fi bataia asta de la lantul de distributie ? Atata timp cat nu accelerez nu se aude doar cand am accelerat si revine se aude . Nu stiu daca poate fi de pe la pistoane pentru ca se aude foarte sus . Oricum dupa parerea mea este o motocicleta de nota 20 ( pentru cei care vor sa se plimbe si sa faca km nu ma refer la cei cu fite in cap ) iar un consum asa de mic nu am gasit la prea multe . Se poate merge cu 120 fara probleme la un consum f bun . Pentru mine care nu sunt prea inalt e cam incomoda are ghidoane sport dar in rest e perfecta pentru ceea ce vreau eu de la o moto consum mic intretinere ieftina si rezistenta . Chiar mi se pare ca pentru un incepator (pt fete mai scunde) este cam grea si nu as recomanda-o . Motorul de ea pare a fi un motor de yamaha xs 400 (model pt japonia ) la care s a marit capacitatea cu 100 cm . Vb din propria experienta pt ca am avut unul pe care l am reparat singur . Oricum una peste alta este o moto f buna dupa parerea mea .

Posibil sa ai probleme cu intinzatorul. Am citit la straini ( gstwin.com -forum), ca se practica intinzatoare manuale (practic, un surub cu o contrapiulita, ce se infileteaza in flansa prinsa de blocul motor). Trebuie verificat si schimbata garnitura de la intinzatorul lantului de distributie.

Murdaria de la capacul de la baia de ulei trebuie scoasa si daca reusesti sa dai capacul jos, exista un filtru metalic, cu magnet (retine particulele metalice din ulei), este indicat sa il cureti si pe ala.

La tine, e posibil sa ai si ceva la reglajul supapelor (verificarea reglajului se face la fiecare 6000 km). Jocul este intre 0,004 si 0,008 mm. Incearca la surubul care iti face figuri sa pui ceva solutii de degivrare, ca e bine sa poti scoate toba, ajuta mult. Eu la un surub de sustinere al motorului a trebuit sa tai cu polizorul, ca era intepenit bine, si l-am scos dupa, in vreo 3 bucati. L-am inlocuit si acum sunt toate bune si frumoase.

Spor la verificari

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un alt experiment pe care il poti face este, dupa ce este cald motorul, sa incerci sa accelerezi brusc (moderat de brusc :rusinica:, nu stiu cum sa ii zic altfel), o accelerare rapida, pana la 4-5000 sa zic. Ideea este sa vezi daca motorul se balbaie sau face trecerea usor.

Daca se balbaie, e clar ca ai amestecul aiurea si trebuie reglat.

 

 

 

 

 

Exact asa face. Cand incerc sa accelerez si ajunge turatia la 2500 3000 parca se aseaza jos, (balbaie) dupa care prinde puteri trece de 4000 si e ok. Peste 4000 merge bine.

 

Am sa incerc sa vad ce culoare au bujiile si te anunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ fotok .. ms de add

Am uitat sa precizez, pt toata lumea care are probleme pe alimentare, de multe ori ajuta daca puteti sa dati jos carburatoarele, le desfaceti cat de mult posibil(tineti evidenta ce si cum, de unde a fost), lasa-ti carburatoarele in o solutie de curatat, gen Decarbusolv, suflati, stergeti, dupa care montati si insurubati tot la fel cum a fost. E foarte posibil sa aveti o mare surpriza ca s-au rezolvat multe dintre, daca nu toate problemele. Filtrul de aer se verifica inaintea carburatoarelor :rusinica:.

Am o tendinta de a trata efectul si nu cauza, o perioada (incepator si se cunoaste). Noroc si spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar arata cam negre, semn de amestec bogat. Ce ai putea sa mai faci, este sa vezi cate ture ai la suruburile de amestec aer. Iei o surubelnita lata, cu care sa insurubezi pana la capat fiecare surub de aer. In principal, ar trebui sa fie cel putin 2 ture jumatate. O tura inseamna 360 grade.

Daca sunt prea stranse, e posibil sa actioneze exact cum se face la tine, prea bogat amestecul.

Apropo, filtrul de aer cum arata?

 

Omul a zis ca problema a aparut dintr-o data, deci nu i s-a infundat nici filtrul si nici si nici amestecul nu s-a dereglat asa peste noapte......parerea mea.Iar "cel putin 2 ture jumatate" nu este corect.In manual la Haynes scrie 2 ture si in alt manual in fraceza scria 2.5 tur. Am patit si eu asa cand mi-a ramas un cui ponotu in pozitia deschis maxim.Cred ca cel mai bine ar fi sa mearga la un service si sa-i puna la punct carburatoarele si problema se va rezolva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul a zis ca problema a aparut dintr-o data, deci nu i s-a infundat nici filtrul si nici si nici amestecul nu s-a dereglat asa peste noapte......parerea mea.Iar "cel putin 2 ture jumatate" nu este corect.In manual la Haynes scrie 2 ture si in alt manual in fraceza scria 2.5 tur. Am patit si eu asa cand mi-a ramas un cui ponotu in pozitia deschis maxim.Cred ca cel mai bine ar fi sa mearga la un service si sa-i puna la punct carburatoarele si problema se va rezolva.

De acord cu tine. De asta am spus ca tind sa rezolv efectul si nu cauza prima oara. Cel mai bine ar fi un service, dar unele persoane prefera sa faca singuri. In aceeasi idee, am mentionat dupa ca o desfacere completa/curatare a carburatoarelor ar putea constata/rezolva problemele.

Cat despre reglajul de aer, nu cred ca se va pupa niciodata cu manualul (ar trebui conditii perfecte de functionare). De asta se fac verificari, reglaje, sincronizari (nu mai functioneaza la fel pe parcursul vietii un motor). Mie unul mi se pare logic, insa mi s-a intamplat sa gresesc, ca si oricui. Noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...