Alx Andrei Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Salut...va multumesc pentru ajutor...dar astazi am descoperit o scurgere de ulei pe care inainte nu o aveam care se poate observa in poze....chestia este ca nu mai scoate fum acum dar s-a dereglat relantiul...tot legat de ulei un mecanic m-a sfatuit sa mai completez cu 15w50(mentionez ca am 20w50) poate asa nu va mai consuma asa mult ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3y_87 Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 Salut...dezmembrez un GS 1996, modelul carenat,revin cu poze cat de curand...Tot in afara de motor si acte ( mobra nu e pe numele meu si acum o luna am pierdut talonul,motorul necesita o segmentare) » Post actualizat in 14 Aug 2015 11:06 ANDREI!!!!! Nu completa cu alt ulei....O SA O FACI PRAF....Daca vrei sa bagi un ulei mai gros fa schimbul de ulei cu totul,nu amesteca uleiul ca o termini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alx Andrei Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 Salut...dezmembrez un GS 1996, modelul carenat,revin cu poze cat de curand...Tot in afara de motor si acte ( mobra nu e pe numele meu si acum o luna am pierdut talonul,motorul necesita o segmentare) » Post actualizat in 14 Aug 2015 11:06 ANDREI!!!!! Nu completa cu alt ulei....O SA O FACI PRAF....Daca vrei sa bagi un ulei mai gros fa schimbul de ulei cu totul,nu amesteca uleiul ca o termini. Mersi de raspuns ....am bagat 2 L de ulei in aprox 600 de km si abia acum imi apare ulei pe joja ...sa fie setul motor stricat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3y_87 Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 Cam cred ca da... » Post actualizat in 15 Aug 2015 14:52 Cine doreste piese de pe ea...am dat evacuarea si gumele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Salut dragi GS-isti, dupa 8 ani si 70.000km, suzi hiena a inceput sa faca mici figuri. Mai exact, indicatorul de "lipsa presiune ulei" nu se mai stinge asa repede cum o facea odata, ci mai sta aprins cam 1 secunda dupa pornirea motorului. Astazi am fost prins in aglomeratia capitalei cam multicel, iar o data ce temperatura uleiului a trecut de 110 grade, indicatorul a inceput sa lumineze intermitent la turatia de relanti. Cum cresteam turatia, chiar si cu 100 rot/min, becul se stingea imediat. Mentionez ca folosesc ulei motul 7100 10W40 de la primul schimb (eu fiind unicul proprietar) iar acum uleiul nu are decat 2500km. Uleiul este la nivel. Intrebarea este: a patit cineva ceva asemanator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skeala Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 (editat) Salutare! Am si o mica buba la bici. Bujii afumate,carburatoare reglate la 2.5 ture apoi la 3 apoi la 3.5. Desfacute,curatate alea alea(carburatoarele) Mobra tacane un pic din pastilele de la supape, nu stiu exact ce si cum acolo, nu am desfacut capacul(urmeaza). Are si niste bujii cu alt cod, nu drp8ea(7ea sau 9ea). Acuma vine si intrebarea: In carburator suruburile de la main pilot si celalalt mai micut trebuie sa fie stranse la maxim? bine nu stranse sa iasa mustarul din ele,dar pana in capat? Problema poate aparea din cauza bujiilor? sau a supapelor? Mi-am batut capul cu problema asta mai mult sau mai putin,dar nu s-a rezolvat. Mentionez si ca moto merge bine trage,nu da semne de inec,nu porneste greu, face un pic figuri din soc, in sensul ca daca il trag pana in capat incepe sa se innece. Asa ca... aveti ceva idei? Editat Septembrie 19, 2015 de skeala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 In primul rand, verifica pastilele de reglaj. Probabil cer o ajustare daca tacane. Apoi, pune bujiile din manual, cele stock, nu iridium sau prostii. Am eu iridium si nu isi merita banii. In carburator nu ai nici un surub de reglaj, nici la main nici la pilot. Probabil tu vorbesti de jet-urile propriu zise care da, trebuiesc stranse. Singurul reglaj pe care il poti face e de la surubul de idle air mixture, " More turns out (Open) = More air and fuel, and need less throttle opening at idle More turns in (Close) = Less air and fuel, and need more throttle opening at idle " Si reglajul la asta se face in functie de tipul de filtru de aer pe care il ai montat si in functie de marimea jet-urilor. Eu am main jet de 127.5, pilot de 44 si 3 ture la idle air screw cu filtrul de aer stock. Inca afuma un pic si da rateuri mici pe decelerare da-mi place N.B. Mai poti regla pozitia cuiului de dozaj. GStwins.com is your friend Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 salut! pentru cine este interesat de un GS in stare buna, eu renunt la al meu. posibilitate de ''livrare" oriunde in tara. pentru mai multe informatii va stau la dispozitie la tel: 0767277416 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Popa Ionut Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 Salutare tuturor! Are cineva idee daca pot monta Crash Pad-uri pe un GS500 naked? Nu as vrea sa ii pun engine guard ca mi se pare ca ii ia din frumusete. Si de asemenea as vrea sa stiu ce service imi recomandati in Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skeala Postat Noiembrie 17, 2015 Share Postat Noiembrie 17, 2015 de putut, cel mai probabil poti.sunt doar niste suruburi pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3y_87 Postat Decembrie 30, 2015 Share Postat Decembrie 30, 2015 Salutare.Pentru cine intereseaza un cadru de GS500 (Nu e accidentat) si un motor tot de GS,( motorul papa Mai mult ulei decat benzina!!!).Dati un mesaj ( la cadru am pierdut actele)...Imi ocupa loc in garaj si as vrea Sa o vand la un pret foarte OK ptr cine are nevoie. 0742912760 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Ianuarie 23, 2016 Share Postat Ianuarie 23, 2016 (editat) Salut, ce ulei bagati in motoretele voastre? Baga cineva full sintetic? » Post actualizat in 23 Jan 2016 22:04 Are cineva nevoie? » Post actualizat in 23 Jan 2016 22:08 Salut, ceulei bagati in motoretele voastre? Baga cineva full sintetic? are cineva nevoie de oglinda dreapta? Editat Ianuarie 23, 2016 de GAVROCHE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Ianuarie 24, 2016 Share Postat Ianuarie 24, 2016 Motorex semi sintetic parca, 10w40. De 3 sezoane nu se plange Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skeala Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Eu am bagat repsol sintetic in ea. Pistoanele sunt la locul lor, merge! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Se pare ca subiectul uleiurilor este inepuizabil. Uleiurile sintetice nu strica nici un motor, astea sunt basme, proasta exploatare si uleiurie slab calitative strica motoare. Sa nu fiu off-topic, folosesc acelasi tip de ulei sintetic (10w40) de la 0 km, acum are 70.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Salut domnilor la cati km. Se schimba simeringurile si uleiul in telescoape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Daca nimeresti simeringuri de rahat, ca mine , le schimbi la 1300 de km.... daca nu, schimbi uleiul cam odata la 2 ani si simeringurule cand incep sa cedeze. GS-urile nu-s chiar supersporturi pretentioase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 (editat) Ce suruburi treb. Sa desfac sa schimb becul in far, E ? multumesc! Editat Februarie 10, 2016 de GAVROCHE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 Sunt 2 suruburi pe lateralele cromate ale farului. Dai jos sticla + reflectorul, bam, ai acces la bec. Treaba de 2 minute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 e interesat cineva de un stop leduri gs?2004 +? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Poti incerca sa il dai si unui posesor de honda hornet 97-98 este identic din cate stiu. Totusi o poza cu el nu cred ca strica . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 donez un filtru de aer second dar mai merge un sezon lejer.pt detali in privat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 Salut tuturor, Am o problema ce pare a fi electrica la GS500 din 2003. Azi dimineata l-am pornit, incalzit vreo cateva minute, cand am dat sa plec, in 2-3 metri mi s-a oprit motorul. Becurile sunt aprinse dar butonul de pornire nu face nimic, nici macar click. Ce as putea verifica mai intai? In afara de senzorul de cric ca deja l-am verificat. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 Ma bag un pic: nu cumva ai vreo problema cu switch-ul de la cricul lateral? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 Ma bag un pic: nu cumva ai vreo problema cu switch-ul de la cricul lateral? L-am verificat pe moment. Am sa mai vad iar. Chestia e ca deja eram in mers si a picat. » Post actualizat in 25 May 2016 07:30 Salutare, pana la urma problema era de la baterie, era prea slaba, dupa ce am pus-o pe redresor a pornit, e cam pe duca, dupa 2-3 zile de stat ii scade puterea si trebuie reincarcata. Momentam am o baterie de 12 V cu 11 Ah. Este OK daca imi cumpar una de 14-15 Ah? Ar afecta cu ceva? A incercat cineva? As lua pe gel in loc de acid. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.