danutz22 Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 Am verificat si eu sita respectiva din rezervor si nu era mizerie deloc, infine acuma daca am montat filtru de benzina il las ca nu strica .O intrebare ma framanta , am citit tot ce e de citit despre pastrarea motocicletei peste iarna si se zice ca motorul ar fi ok sa nu fie pornit pe timpul iernii .Cei care ati trecut macar printr-o iarna , cum ati procedat , intrebarea e mai porneste motorul daca il las 3 luni fara sa il pornesc , imi fac probleme degeaba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 (editat) Vezi ca exista un topic pe tema asta. Digg it up!!! 1.Cel mai important este dat ulei peste tot pe unde crezi ca poate rugini 2.In motor se baga 5-10 picaturi de ulei pe la bujii( si se da la automat fara bujii 2-3 secunde). Pui bujiile la loc fara sa le strangi foarte tare. 3.mai multe detalii aici /index.php?showtopic=10772 Normal ca porneste dupa ce a stat o iarna dar nu te astepta sa o ia din prima. Editat Noiembrie 24, 2008 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 (editat) O intrebare ma framanta , am citit tot ce e de citit despre pastrarea motocicletei peste iarna si se zice ca motorul ar fi ok sa nu fie pornit pe timpul iernii .Cei care ati trecut macar printr-o iarna , cum ati procedat , intrebarea e mai porneste motorul daca il las 3 luni fara sa il pornesc , imi fac probleme degeaba ? Am pornit motorul saptamanal pe toata durata iernii.L-am lasat sa se incalzeasca, ii sunt suficiente 10 minute pentru asta, variind turatia undeva intre 2000 rpm si 4000(5000) rpm.Motorul nu a patit nimic.Si franele pot fi piscate deplasand mobra pe portiuni mici, astfel incat sa nu gasesti blocate pistonasele in primavara. Editat Noiembrie 24, 2008 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 Am pornit motorul saptamanal pe toata durata iernii.L-am lasat sa se incalzeasca, ii sunt suficiente 10 minute pentru asta, variind turatia undeva intre 2000 rpm si 4000(5000) rpm.Motorul nu a patit nimic.Si franele pot fi piscate deplasand mobra pe portiuni mici, astfel incat sa nu gasesti blocate pistonasele in primavara. Din cate am citit eu pe forum e o greseala sa-ti pornesti mobra iarna Ceva legat de condens, rugina si nu mai stiu ce... Era ditamai articolul pe forum "cum sa pregatim mobra de iarna" Doar daca o faci intr-un mediu incalzit cat de cat (un garaj/o hala unde sa fie totusi peste 10 grade, sa zicem). Eu ii scot bateria, ii dau cu un spray pe la toate incheieturile, ung lantul, pun husa si pana anul asta i-am bagat si un aditiv in gazolina, desi aparent nu din cel potrivit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 si eu zic ca e mai simplu si mai ok sa o pornesti periodic plinul facut,unsa pe unde trebuie si cheie la 1-2 saptamani si tot atunci comprimate putin suspensiile si apasate franele am garaj rece, sa zic asa,nu ploua si nu bate vantul dar e rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 (editat) Din cate am citit eu pe forum e o greseala sa-ti pornesti mobra iarna Ceva legat de condens, rugina si nu mai stiu ce... Era ditamai articolul pe forum "cum sa pregatim mobra de iarna" Doar daca o faci intr-un mediu incalzit cat de cat (un garaj/o hala unde sa fie totusi peste 10 grade, sa zicem). Da, probabil e vorba de condensul din teava de la toba pentru ca nu apuca sa se incinga suficient.Sa pastrez eu mobra asta atat timp cat ii trebuie condensului sa manance fierul ala.Oricum nu rezist tentatiei de a nu o "butona" 3 luni de zile....E ca si cum as sta cu femeia in pat si as accepta scuze de genul "Honey, in seara asta nu pot, ca ma doare capul rau...". @Kevin77: PS:In garaj am +10*C pe toata perioada anotimpului rece, indiferent de temperatura de afara. PPS:Iar condens la gura tevii apare din septembrie, sa fim seriosi!E adevarat ca mergand cu ea, acesta in timp se evapora. Editat Noiembrie 24, 2008 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 clar is fiare,is facute sa ne serveasca uleiul schimbat la timp si fara forja cu motorul rece,benzina cat de cat buna si evitat gropi si off road gs ul nu vrea mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 bine scris.. si eu sunt de aceeasi parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 Salutare!Revin cu o intrebare pe care am postat-o si mai demult pe forum dar nu amprimit raspuns: gasesc undeva carene pt modelul nostru de moto?daca da,la ce preturi?m-ar interesa si de la alte modele dar care potrivesc si la gs500.mi-e indiferent daca e din magazin sau din dezmembrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 sal. am carena dreapta fff putin zgariata, originala la 175 e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 Pun si eu o intrebare de necunoscator, toate modelele de GS 500 au cutie in 6 trepte? Iar a doua intrebare ar fi: E o diferenta intre GS 500 si GS 500 E? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 - toate au 6 trepte - diferenta intre GS500 si GS500E este chiar E-ul, pe care unii din lene nu il mai pun. Modelul GS500E s-a inceput fabricatia din anii '79 si a suferit modificari pana in 2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxxlg3100 Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 problema: ma cam "lanseaza" amortizorul spate, am impresia ca a si curs putin pt ca e un pic murdar de ulei. intrebare: se poate reconditiona in vreun fel amortizorul (ulei, simeringuri, etc) ? sau tre' sa iau altul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Am citit prin alte posturi ca ar fi persoane care ar reconditiona amortizorul, insa pretul si fiabilitatea cred ca nu ar merita investitia. Ce ar merita, parerea mea, este un amortizor de gsx sau sv, e mai rigid si ridica putin spatele. Cel de SV este nevoie sa se dea alte gauri, pt ca ridica prea mult spatele, cu gaurile originale . Doar o parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazilro Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Salutare Am o rugaminte. Poate cineva sa masoare ce diametru are "eticheta" aceea rotunda pe care scrie suzuki de pe capacel"motorului, stanga-dreapta (la aprindere).Am posibilitatea sa-mi fac la comanda.........gratis si as profita de ocazie Aia care se zgarie/distruge in caz de cazatura. Eu sunt deeeeeparte de motor si p-aici n-am prea vazut gs-uri. Mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Salutare Am o rugaminte. Poate cineva sa masoare ce diametru are "eticheta" aceea rotunda pe care scrie suzuki de pe capacel"motorului, stanga-dreapta (la aprindere).Am posibilitatea sa-mi fac la comanda.........gratis si as profita de ocazie Aia care se zgarie/distruge in caz de cazatura. Eu sunt deeeeeparte de motor si p-aici n-am prea vazut gs-uri. Mersi mult 9 cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dare50 Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 piesa aia costa originala 8,82$, la noi probabil cam tot atat in euro, merita facuta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 piesa aia costa originala 8,82$, la noi probabil cam tot atat in euro, merita facuta ? Se pare ca ai mai multe date decat noi.Si mie imi trebuie.De unde pot sa o iau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dare50 Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 Se pare ca ai mai multe date decat noi.Si mie imi trebuie.De unde pot sa o iau? http://www.babbittsonline.com/pages/parts/...d/1/Suzuki.aspx pe pagina cu crankcase cover SKU: 68233-01D10 EMBLEM MODEL K4/K5/K6 in principiu daca le dai codul iti aduce pe original oricine aduce piese suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady2008 Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 salut ! stie cineva cum trebuie sincronizate carburatoarele ? eu le-am reglat cu sincronizator ( doua sticle cu ulei... ) si cand scot fisele ( pe rand ) un piston intrerupe mai mult decat celalalt ( adica se opreste motorul cand scot pe stanga si se simte putin cand il scot pe dreapta ) deci nu merg egal dar dezvolta putere mai mare . sau le-am reglat dupa ureche si intrerupe la fel si pe stanga si pe dreapta , dar nu mai are asa putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 (editat) salut !stie cineva cum trebuie sincronizate carburatoarele ? eu le-am reglat cu sincronizator ( doua sticle cu ulei... ) si cand scot fisele ( pe rand ) un piston intrerupe mai mult decat celalalt ( adica se opreste motorul cand scot pe stanga si se simte putin cand il scot pe dreapta ) deci nu merg egal dar dezvolta putere mai mare . sau le-am reglat dupa ureche si intrerupe la fel si pe stanga si pe dreapta , dar nu mai are asa putere. Eu am facut si cu furtun cu apa, dupa ureche. Sincer, sunt la fel de bune ambele metode, insa cand sincronizezi, sa incerci sa sincronizezi la o turatie mai mare (3000 de ture de ex, acolo folosesti mai mult motorul, nu la 1700 cum scrie in carte). Motorul nu are o functionare liniara, plus ca daca ai ca si mine, compresie diferita pe cilindrii, o sa iti vina foarte greu sa le reglezi corect. Pentru a face un reglaj bunicel, poti incalzi motorul, scoti pe rand cate un capacel, asculti sunetul produs la gaura de sincronizare, dupa care pui la loc capacelul si asculti si la celalalt. Daca este diferit, umbli la surubul de reglaj si repeti procedura pana cand seamana/sunt la fel sunetele. INAINTE DE PROCEDURA ASTA TREBUIE SA PROBEZI DACA PRIN SCOATEREA CAPACELELOR AI RATEURI IN CARBURATOR, PENTRU CA E POSIBIL SA TE RANESTI LA RATEU, APLECAND URECHEA SA ASCULTI SUNETUL. Ideea este ca motorul are o functionare neliniara, cand vrei sa faci sincronizari, mai ales daca uzura este mai mare. Sincronizati motorul cat mai aproape de turatia pe care o folositi cel mai des (nu sprinturi sau ralanti, vorbesc de turatia de croaziera ). Spor! Editat Decembrie 7, 2008 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady2008 Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 Eu am facut si cu furtun cu apa, dupa ureche. Sincer, sunt la fel de bune ambele metode, insa cand sincronizezi, sa incerci sa sincronizezi la o turatie mai mare (3000 de ture de ex, acolo folosesti mai mult motorul, nu la 1700 cum scrie in carte). Motorul nu are o functionare liniara, plus ca daca ai ca si mine, compresie diferita pe cilindrii, o sa iti vina foarte greu sa le reglezi corect.Pentru a face un reglaj bunicel, poti incalzi motorul, scoti pe rand cate un capacel, asculti sunetul produs la gaura de sincronizare, dupa care pui la loc capacelul si asculti si la celalalt. Daca este diferit, umbli la surubul de reglaj si repeti procedura pana cand seamana/sunt la fel sunetele. INAINTE DE PROCEDURA ASTA TREBUIE SA PROBEZI DACA PRIN SCOATEREA CAPACELELOR AI RATEURI IN CARBURATOR, PENTRU CA E POSIBIL SA TE RANESTI LA RATEU, APLECAND URECHEA SA ASCULTI SUNETUL. Ideea este ca motorul are o functionare neliniara, cand vrei sa faci sincronizari, mai ales daca uzura este mai mare. Sincronizati motorul cat mai aproape de turatia pe care o folositi cel mai des (nu sprinturi sau ralanti, vorbesc de turatia de croaziera ). Spor! multumesc de ajutor , eu am citit pe forum ca se regleaza la 1200 de rotatii si asa am si facut . poate din acest motiv nu se sincroniza bine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 a mea e din 2006 si in primavara aveam probleme cu amortizorul. am fost la reprezentanta ( era in garantie) si mi l'a schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 Cine da un suc la primavara are de la baiatu" un manual printat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 (editat) multumesc de ajutor ,eu am citit pe forum ca se regleaza la 1200 de rotatii si asa am si facut . poate din acest motiv nu se sincroniza bine ? mai mult ca sigur din cauza asta nu se regla bine, imediat dupa ralanti, vacuumul este diferit pe cilindrii si in plus de asta, evolueaza ciudat. E bine sa faci reglajul cum am precizat, cat mai aproape de turatia de mers la drum intins ( de croaziera). Spor! Editat Decembrie 7, 2008 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.