Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Andule, stiu ca teoretic e foarte greu sa intre benzina efectiv in motor si in baia de ulei, dar scrie in manualul de la Suzuki ca exista posibilitatea asta daca este lasat robinetul pe PRI prea mult timp.

De exemplu, eu am luat motorul doar cu 2000 km la bord si avea un cui pontou cu probleme, nu inchidea perfect. Mecanicul care mi-a ingrijit motorul l-a inceput, m-a avertizat ca s-ar putea sa fi intrat putina benzina la ulei in timp ce am mers cu problema asta.

 

Depinde de multe, dar nu strica sa se asigure (better safe than sorrow :smoke: ).

 

La mine (gs 500 f din 2004), robinetul are ON, RES si PRI (fara OFF). Mi-ar fi placut sa aiba si OFF ca sa golesc usor carburatoarele pt iarna (asa trebuie sa ridic rezervorul si sa inchid alimentarea de sub el).

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu am din '93 si nici eu nu am OFF la robinet. Las tota iarna (vro 2-3 luni) pe on si nu are nimic. primavara cand o pornesc las 10 min pe PRI apoi comut iar pe ON si porneste fara probleme... acuma fiecare se complica pt iarna direct proportional cu priceperea, timpul liber si nevoia de a mai mesteri ceva la motor :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit pe forumul celor de la gstwins.com, o mica modificare a robinetului de benzina, pentru a preveni "fuel starvation". Implica renuntarea la dependenta de comanda vacuumatica a robinetului si o mica modificare pentru a avea urmatoarele pozitii:

On- benzina curge direct in carburatoare (fara sa mearga motorul acum, nedepinzand de vacuumul motorului)

Res- curge nivelul de rezerva(la fel, direct)

Off - circuitul de benzina este inchis(ca si cand ar fi oprit de sub rezervor).

Topic cu poze MARI, de tip DIY (do it yourself ). Spor, cine doreste sa scape de Fuel Starvation sau sa aiba pozitiile mai sus relatate la petcock.

Urmeaza in cel mai scurt timp la mine, asta stiu sigur :smoke:. Noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andule, stiu ca teoretic e foarte greu sa intre benzina efectiv in motor si in baia de ulei, dar scrie in manualul de la Suzuki ca exista posibilitatea asta daca este lasat robinetul pe PRI prea mult timp.

De exemplu, eu am luat motorul doar cu 2000 km la bord si avea un cui pontou cu probleme, nu inchidea perfect. Mecanicul care mi-a ingrijit motorul l-a inceput, m-a avertizat ca s-ar putea sa fi intrat putina benzina la ulei in timp ce am mers cu problema asta.

 

Depinde de multe, dar nu strica sa se asigure (better safe than sorrow :smoke: ).

 

La mine (gs 500 f din 2004), robinetul are ON, RES si PRI (fara OFF). Mi-ar fi placut sa aiba si OFF ca sa golesc usor carburatoarele pt iarna (asa trebuie sa ridic rezervorul si sa inchid alimentarea de sub el).

pe pozitia ""on"" fluxul de benzina este conditionat de pornirea motorului. motorul sta= benzina nu curge(motiv pentru care " balta" nu apara si la pozitia on, dar in schimb poti mere cu motorul fara sa se termine benzina din carb)

 

adica, pe pozitia on, cu motorul oprit poti sa scoti ce furtune vrei, sau sa 'drain cards', ca nu iti va curge benzina in carburator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu cateva nelamuriri si pana acum nu am gasit nimic relevant oricat am cautat.

 

1. E ok sa dau cu spray cu silicon (din acela pt "cockpit shine") pe partile vopsite (plastic/metal)? Aveti idee daca ataca vopseaua?

Am dat pe plasticul mat de pe carena si acum efectiv straluceste :wave:.

Inainte, oricat il spalam arata oarecum prafuit. O data am ceruit mobra si nu prea s-a vazut diferenta (chiar din contra, a trebuit sa muncesc sa o dau jos prin partile in care am dat in exces ;) ).

 

 

2. De cand am cumparat motocicleta, are pe parbriz doua pete mari care afecteaza transparenta plasticului.

Nu am habar ce solutie s-a prelins pe plastic si l-a afectat in felul acesta si nici daca exista vreo solutie sa repare problema. Any thoughts pls?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu cateva nelamuriri si pana acum nu am gasit nimic relevant oricat am cautat.

 

1. E ok sa dau cu spray cu silicon (din acela pt "cockpit shine") pe partile vopsite (plastic/metal)? Aveti idee daca ataca vopseaua?

Am dat pe plasticul mat de pe carena si acum efectiv straluceste :wave:.

Inainte, oricat il spalam arata oarecum prafuit. O data am ceruit mobra si nu prea s-a vazut diferenta (chiar din contra, a trebuit sa muncesc sa o dau jos prin partile in care am dat in exces ;) ).

 

 

2. De cand am cumparat motocicleta, are pe parbriz doua pete mari care afecteaza transparenta plasticului.

Nu am habar ce solutie s-a prelins pe plastic si l-a afectat in felul acesta si nici daca exista vreo solutie sa repare problema. Any thoughts pls?

 

Daca petele sunt zone matuite pe alea le scoti cu polish pentru plastic(se foloseste de obicei pentru ecranul telefoanelor),se cheama xerapol.Sa nu dai cu polish obisnuit pentru vopsea.Daca sunt pete de culoare cum se mai intampla pe la daciile vechi pe luneta la alea nu ai ce sa le faci pentru ca sunt din fabricatie.

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca petele sunt zone matuite pe alea le scoti cu polish pentru plastic(se foloseste de obicei pentru ecranul telefoanelor),se cheama xerapol.Sa nu dai cu polish obisnuit pentru vopsea.Daca sunt pete de culoare cum se mai intampla pe la daciile vechi pe luneta la alea nu ai ce sa le faci pentru ca sunt din fabricatie.

 

Multam, o sa incerc cu xerapol. M-am documentat putin si pare sa fie exact ce imi trebuie ;)

Petele nu sunt in nici un caz din fabricatie, arata ca si cum ar fi stropit plasticul cu o solutie (de ex. acetona) care s-a intins si a "ars" plasticul la suprafata.

Mi-am comandat si un nou windshield (puig tinted) de pe louis, dar sunt sanse sa nu mai vina pt ca a disparut intre timp din oferta (mai nasol e ca nu mai e nici in oferta celor de la puig).

 

Ceva idei despre sprayul cu silicon?

Este in principiu pentru plastic, dar nu am gasit pe nicaieri referinte la suprafete vopsite (nici pro, nici contra).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva idei despre sprayul cu silicon?

Este in principiu pentru plastic, dar nu am gasit pe nicaieri referinte la suprafete vopsite (nici pro, nici contra).

Oare de ce crezi ca m-am abtinut? ;)

Contra nu vad pentru ca este doar un silicon gandit sa nu atace.Dar nici pro pentru ca impresia mea este ca se depune mai mult praf...impresie preluata din masina.

Pe de alta parte pentru vopsea se recomanda polish doar ca dureaza.Cantitati mici si folosit 2-3 carpe.Una pentru intins si frecat pana se usuca polish-ul, a 2-a pentru indepartat grosul si a 3-a pentru curatat orice urma de polish. Regula de baza:lucrat pe zone mici.

Eu te sfatuiesc sa reiei operatia cu polish ca e mai de durata.

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti am nevoie de un mecanic bun in bucuresti de preferat in militari sa imi schimbe uleiul si semeringurile la furca. 10x

 

recomand cu caldura mecanicu` lu` dobrescu...Profesoru (Bld Iuliu Maniu vis-a-vis de politehnica, langa BGS)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ore este careva prin cluj care se pricepe si m-ar ajuta si pe mine la un sincronizat ?

 

dupa sarbatori te duc eu la un mecanic bun si ieftin. dai si o bere cu ocazia asta...

 

A mai intalnit cineva aceasta probema si anume datorita jocului prea mare dintre supapa si axa cu came sa se auda o bataie destul de puternica atunci cand motorul merge la relanti sau cand revine din turatie mai mare ?

 

da. eu am intalnit la a mea. nu am facut inca nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca de cand tot citesc de sincronizat carburatoare, si tot n-am inteles cum iti dai seama ca trebuie sincronizate. Eu unu nu-s mecanic si habar n-am, dar cred ca ale mele sunt ok...sau poate ca nu sunt. Cum imi dau seama?

nu stiu sigur dar cred k iti dai seama din faptul cum porneste.unu da benzina mai devreme decat celalalt si atunci sau nu porneste si se ineaca sau porneste si una dintre bujii este mai neagra decat cealalta.cam asta cred eu k e... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu sigur dar cred k iti dai seama din faptul cum porneste.unu da benzina mai devreme decat celalalt si atunci sau nu porneste si se ineaca sau porneste si una dintre bujii este mai neagra decat cealalta.cam asta cred eu k e... :laugh:

mai fratilor metoda sigura de sigura si cea mai sigura pentru a fi siguri ca sunt sincronizate in siguranta carburatoarele este sa faceti treaba asta 1 data,o singura data la un mecanic de care sunteti siguri ca este sigur ca face treaba sigura.Punct.

Cand se desincronizeaza iar,atunci puteti sa faceti voi treaba asta acasa avand un termen de comparatie.

Eu personal stiu sigur ca la suzi mea carb. sunt perfect sincronizate.

Asta de sincronizare e o chestie de ureche.Daca nu ai termen de comparatie pa si pusi.Ca doar nu o sa desfac juma de motocicleta doar ca sa verific ''daca'' sunt sincronizate.Se simte la mers asa esti cel mai sigur.

Deci sfatul meu il aveti. Gasiti pe cineva care chiar stie si pe viitor o sa aveti cu ce sa comparati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti am nevoie de un mecanic bun in bucuresti de preferat in militari sa imi schimbe uleiul si semeringurile la furca. 10x

 

 

Cunosc eu un mecanic unde iti poti repara furca. Suna la Adrian 0720400534.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NEED HELP!!!

 

Intru in garaj sa pornesc motoru, dau de 2 ori la automat cand da un rateu si se aude un POC!!! tare :D , iese taicamiu din casa linistit ii mai dau de o ori la automat si moare bateria, cand vad pe jos niste urme de cauciuc, il intreb pe taicamiu ce e cu ele la care imi zice ca a incercat ieri sa porneasca motoru nu a reusit la automat asa ca a incercat sa il impinga :( cum facea el in tinerete acum un secol jumatate, normal ca nu a reusit sa o porneasca ci doar ca reusit sa o inece.

Are experienta la stricat lucruri, in primavara mi-a spalat motoru la masina dupa ce i-am zis tare si raspicat sa nu il spele lucru care ma costat 200ieuro, de azi o sa ascund toate cheile.

Acum ce fac cu motoru? am reincarcat bateria, iam dat la automat si nu o ia plus ca da rateuri cateodata.

Cand l-am pornit eu ultima oara acum o saptamana a pornit din prima.

 

:laugh:

Editat de KTA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut KTA,

 

Poti sa detaliezi partea cu rateurile? Ai spus ca nu doar nu porneste sub nici o forma, ci da si rateuri.

In ce sens? Nu da mereu scanteie la bujie si se simt intreruperi?

 

Imi dau si eu cu parerea despre problema ta..(mare parte cu ce stiu doar din teorie :laugh: ):

1. Daca dai mai mult de 5 secunde continuu la starter, risti sa il arzi (cica se incinge excesiv). Sa lasi pauze intre tentative (cateva zeci de secunde bune).

Sa incerci sa o pornesti cu si fara soc tras, iar in timp ce dai la automat sa tragi de acceleratie progresiv.

Am avut si eu o data carburatoarele infundate, nu reuseam sa o mai pornesc si mi-a aratat un alt motociclist cum sa o urnesc :D

 

2. Daca a impins la ea si a incercat sa o porneasca, probabil ca a inecat bine carburatoarele.

Nu stiu ce sa iti zic in cazul acesta, la mine am reusit sa o pornesc si am tinut-o la relanti pana s-a dus tot fumul gros si s-a scurs jos benzina in exces;

Poate ne lamureste pe amandoi cineva cu mai multa experienta.

 

3. Ma intreb daca nu cumva s-au innegrit si bujiile.

Ai putea sa le desfaci, sa le verifici si eventual sa le cureti. Ai in Hayens detalii despre distanta intre contacte etc.

 

Si eu am avut multe belele chiar la inceput cand imi era lumea mai draga, asa ca te sfatuiesc sa nu te demoralizezi; sunt lucruri mici care o sa se rezolve si o sa-ti serveasca mai tarziu experienta acumulata.

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie stabilita cauza, cum se spunea mai devreme.

Bujiile trebuie scoase, arse, curatate, verificata distanta la electrod sa fie intre 0,7-0,9 mm.

Se probeaza scanteia, punand o bujie in mufa insa scoasa din motor. Se pune partea metalica a bujiei la o parte metalica a motorului sau cadrului. Se da la automat (cu ambele bujii scoase) si se observa bujia (trebuie sa se vada scanteia).

Momentan am o bobina arsa, asa ca vorbesc din experienta.

 

Daca scanteie exista, inseamna ca posibil sa fie pe alimentare ceva, carburatoare cu ceva gunoaie.

 

Incerci mai intai sa cureti bujiile/arse/verificate, tragi soclul si dai cheie. Daca nu vrea, incepi verificarile. Spor!

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa detaliezi partea cu rateurile? Ai spus ca nu doar nu porneste sub nici o forma, ci da si rateuri.

In ce sens? Nu da mereu scanteie la bujie si se simt intreruperi?

 

 

in timp ce dau la starter se aude o explozie puternica, am incercat de vreo 7-8 ori sa o pornesc tinand la starter 3-4sec din incercarile astea 3 au fost cu explozie si am renuntat sa nu agravez situatia.

nu am umblat la bujii ca nu am cheie, o sa cumpar maine o cheie de buji si un set de lere. Nu este riscant sa tot dau la automat daca are explozile alea? :laugh:

Editat de KTA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia cred ca e benzina din exces care explodeaza in galerii sau toba

cred ca e innecat asa cum ziceau si ceilalti.

Incearca cu socul bagat la loc si gazul tras la max - sa primeasca cat se poate de mult aer si asa sa ii dai la demaror. va mai pocni dar tre sa porneasca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...