Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Salut,

Vreau sa schimb si eu pastilele dar nu stiu de unde se pot comanda . Am vb cu niste baieti si am ramas un pic socat de cat au cerut ca sa imi schimbe distributia(eu vroiam sa imi schimbe lantul intinzatorul patinele si pastilele ei nu ca trebuie si pinioanele si cel de jos care cred ca nu se schimba niciodata ca e intre biele ca trebuie sa desfaca motorul nu mai conteaza in fine ) 4-500 de euro cu piese cu tot . Pai dau 1000 de euro pe moto ca apoi sa mai dau 500 pe distributie (mai bine ii dau foc). Si cat de mare este diferenta intre un gs fabricat in 89 si unul fabricat in 2000 si ceva ma refer la motor pentru ca au spus ca e prea vechi motorul si ca nu prea mai gasesti piese . Oricum inca mai caut mecanici dar am ramas dezamagit de ei si de preturile care le practica (ca sa se uite la lant si la pastile 150 de ron ) . Revin cu impresii .

 

Si eu am patit la fel.. :P am crezut ca asa trebuie sa fie pe motocicleta pe drumurile noastre minunate- mai avem si motocicleta de oras :huh: .. am slabit si amortizorul la maxim doar doar o fi mai bine..am 1.80cm inaltime.

 

Pe unde se ascunde siguranta aia cu probleme? sa mi cumpar si eu una atunci.. cine stie cand ma lasa!

 

 

E cam nasoala pozitia de mers pentu ca e foarte lung rezervorul astfel ca te obliga sa stai aplecat in fata . Incercati sa va urcati pe o honda si o sa vedeti diferenta .

Editat de dragos1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Clar ,sunt niste jepcari baietii aia,stai calm e tara plina de ei :huh:

Piese se gasesc sigur si la preturi rezonabile,pastile cam 40 de ron buc,lant distributie 80 euro de restu nu stiu.

Bafta.

Editat de pantera002
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca eram si eu din bucuresti, va ajutam cu placere, doar ca nu am piese, doar ustensile. Pentru cine doreste neaparat si foarte tare, putem aranja intr-un weekend (acasa, langa CT) sa schimbam tot ce trebuie. Sper totusi sa gasiti pe cineva prin apropierea voastra. Din cauza mecaniciilor cu super mega preturi am ajuns sa invat mecanica la masini.. pe urma la moto. Noroc si poate ne vedem la SMAEB. Incerc sa ajung si eu sambata pe la 12 pe acolo

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scapat aseara moto pe o parte si s-a rupt butonul ala pe care scrie start(demaror). am cautat pe jos pe unde a cazut si cred ca am gasit toate piesele din care era facut ; adica un arc, o bucata de plastic negru pe care scrie start si o piesa rotunda din cupru( cred) care se potriveste in cea de plastic; nu reusesc totusi sa o pornesc. stie cineva cum functioneaza dracia si daca as putea sa o fac sa mearga si fara sa cumpar altul? cam cat costa si unde?

multumesc!

asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa o gasesti in dezmembrari,si nu neaparat de gs,cred ca potrivesc si alte modele.Referitor la pret,n-am idee :huh:

Legat de reparatie,ar fi bine daca cunosti vreun electrician(nu neaparat mecanic moto),el ar trebui sa fie in masura sa te ajute.

Numai bine! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa o gasesti in dezmembrari,si nu neaparat de gs,cred ca potrivesc si alte modele.

ai idee de la care alte modele se potrivesc? poate gasesc de altceva...

multumesc.

P.S. distractie placuta tuturor la SMAEB.!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , am si eu o problema. Am desfacut intinzatorul de la lantul de distributie pentru a schimba garnitura fiindca curgea ulei , am montat tot la loc doar ca acuma se aude un ticait exact de la intinzator . Stiti careva care e problema ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate lamuri cineva intr-o problema legata de un SUZUKI GS 250 / an 1983, CDi-ul este defect,

........asta e tot ce scrie pe el:

BB 12010 L

12 V

TR.IGNITIER

NO.32900, 47020

Oare este compatibil cu unul de GS 500 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , am si eu o problema. Am desfacut intinzatorul de la lantul de distributie pentru a schimba garnitura fiindca curgea ulei , am montat tot la loc doar ca acuma se aude un ticait exact de la intinzator . Stiti careva care e problema ?

 

 

 

O idee ceva ? Ca marti am de facut un drum de 70 km si nu stiu ce sa fac . Sa il desfac din nou si sa il mai montez odata ?

Editat de danutz22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate lamuri cineva intr-o problema legata de un SUZUKI GS 250 / an 1983, CDi-ul este defect,

........asta e tot ce scrie pe el:

BB 12010 L

12 V

TR.IGNITIER

NO.32900, 47020

Oare este compatibil cu unul de GS 500 ?

Salutare, ... mai am si eu CDI pt GS500 daca stii ca se potriveste...

 

Vreau sa schimb ghidonul de la motor. Vreau sa schimb modelul din pozele atasate cu cel mai sportiv.

 

Astept doritori.

 

Merci,

Hai sa facem schimb ... eu ma ofer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand am intrat si eu in randul celor de au un gs500, problema e ca benzina pe care am avuto avea apa si mi-a intrat la carburatoare, e cineva din bucuresti dispus sa le desfacem zilele astea pt o curatare ? ofer in schimb bere ! :wacko:

post-18494-1239828535_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand am intrat si eu in randul celor de au un gs500, problema e ca benzina pe care am avuto avea apa si mi-a intrat la carburatoare, e cineva din bucuresti dispus sa le desfacem zilele astea pt o curatare ? ofer in schimb bere ! :blink:

Salut!

Daca nu are nimeni timp ,incearca sa dai drumul la benzina din carburatoare pe la decantor(surubelele alea de jos),asta dupa ce ai scos si benzina din rezervor si ai pus alta de calitate.

Parerea mea :wacko:

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand am intrat si eu in randul celor de au un gs500, problema e ca benzina pe care am avuto avea apa si mi-a intrat la carburatoare, e cineva din bucuresti dispus sa le desfacem zilele astea pt o curatare ? ofer in schimb bere ! :wacko:

Mai bine purjezi benzina din carburatoare prin suruburile de jos, lateral, cum zice bine pantera002 (nu prea vad rostul sa le demontezi acum, reglajele eu zic ca le-am facut bine ultima oara, doar o sincronizare mai buna daca e sa ii faci). Pe langa asta, cred ca ar fi bine sa dai jos rezervorul si sa incerci sa scoti tot din el prin buson, pentru ca sita din rezervor prin care curge benzina este putin mai inalta si nu da voie sa se scurga toata. Cu el dat jos, il intorci si scoti benzina prin gaura de la bushon.

 

Dupa ce montezi, dai pe ON sau RES (depinde cata benzina ai), astepti 10-20 sec sa se umple carburatoarele, soclu tras si ar trebui sa porneasca repede.

 

O alta varianta ar fi sa desfaci sita (cele doua tevisoare la care se leaga cele doua furtune de benzina din rezervor) si ar trebui sa curga tot.

 

Spor!

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine purjezi benzina din carburatoare prin suruburile de jos, lateral, cum zice bine pantera002 (nu prea vad rostul sa le demontezi acum, reglajele eu zic ca le-am facut bine ultima oara, doar o sincronizare mai buna daca e sa ii faci). Pe langa asta, cred ca ar fi bine sa dai jos rezervorul si sa incerci sa scoti tot din el prin buson, pentru ca sita din rezervor prin care curge benzina este putin mai inalta si nu da voie sa se scurga toata. Cu el dat jos, il intorci si scoti benzina prin gaura de la bushon.

 

Dupa ce montezi, dai pe ON sau RES (depinde cata benzina ai), astepti 10-20 sec sa se umple carburatoarele, soclu tras si ar trebui sa porneasca repede.

 

O alta varianta ar fi sa desfaci sita (cele doua tevisoare la care se leaga cele doua furtune de benzina din rezervor) si ar trebui sa curga tot.

 

Spor!

Apropo de scos benzina din rezervor...e chin rau tata, pe xunde ai incerca. Am trimis rezervorul de la cealalta suzi pe care o dezmembrez undeva in tara prin curier (care nu transporta chestii inflamabile)...fara sa exagerez, cu tot ce se putea scoate la rezervor (busonul scos si sitele de pe fund scoase) mi-a luat vreo ora sa scot tot ce mai era in el...aproximativ vreo 500 grame...dar nu stiu ce mai are inauntru (diferite compartimente) din care tot mai ramanea pe xce parte-l intorceam....venea curierul sa ia cotetu si eu nu reusisem sa scot tot din el si sa-l infasor in diverse chestii sa nu mai miroasa a benzina :wacko:).

Xcum spor la intors rezervorul pe toate partile si vezi ce faci si cu carburatoarele alea sa nu le dereglezi....ca dupa ureche nu prea ai cum sa le mai reglezi. Asa din curiozitate sa ne zici cat ti-a luat (timp) :blink:

Editat de mihai_2b3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...