Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De curand am intrat si eu in randul celor de au un gs500, problema e ca benzina pe care am avuto avea apa si mi-a intrat la carburatoare, e cineva din bucuresti dispus sa le desfacem zilele astea pt o curatare ? ofer in schimb bere ! :wacko:

post-18494-1239828535_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand am intrat si eu in randul celor de au un gs500, problema e ca benzina pe care am avuto avea apa si mi-a intrat la carburatoare, e cineva din bucuresti dispus sa le desfacem zilele astea pt o curatare ? ofer in schimb bere ! :blink:

Salut!

Daca nu are nimeni timp ,incearca sa dai drumul la benzina din carburatoare pe la decantor(surubelele alea de jos),asta dupa ce ai scos si benzina din rezervor si ai pus alta de calitate.

Parerea mea :wacko:

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand am intrat si eu in randul celor de au un gs500, problema e ca benzina pe care am avuto avea apa si mi-a intrat la carburatoare, e cineva din bucuresti dispus sa le desfacem zilele astea pt o curatare ? ofer in schimb bere ! :wacko:

Mai bine purjezi benzina din carburatoare prin suruburile de jos, lateral, cum zice bine pantera002 (nu prea vad rostul sa le demontezi acum, reglajele eu zic ca le-am facut bine ultima oara, doar o sincronizare mai buna daca e sa ii faci). Pe langa asta, cred ca ar fi bine sa dai jos rezervorul si sa incerci sa scoti tot din el prin buson, pentru ca sita din rezervor prin care curge benzina este putin mai inalta si nu da voie sa se scurga toata. Cu el dat jos, il intorci si scoti benzina prin gaura de la bushon.

 

Dupa ce montezi, dai pe ON sau RES (depinde cata benzina ai), astepti 10-20 sec sa se umple carburatoarele, soclu tras si ar trebui sa porneasca repede.

 

O alta varianta ar fi sa desfaci sita (cele doua tevisoare la care se leaga cele doua furtune de benzina din rezervor) si ar trebui sa curga tot.

 

Spor!

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine purjezi benzina din carburatoare prin suruburile de jos, lateral, cum zice bine pantera002 (nu prea vad rostul sa le demontezi acum, reglajele eu zic ca le-am facut bine ultima oara, doar o sincronizare mai buna daca e sa ii faci). Pe langa asta, cred ca ar fi bine sa dai jos rezervorul si sa incerci sa scoti tot din el prin buson, pentru ca sita din rezervor prin care curge benzina este putin mai inalta si nu da voie sa se scurga toata. Cu el dat jos, il intorci si scoti benzina prin gaura de la bushon.

 

Dupa ce montezi, dai pe ON sau RES (depinde cata benzina ai), astepti 10-20 sec sa se umple carburatoarele, soclu tras si ar trebui sa porneasca repede.

 

O alta varianta ar fi sa desfaci sita (cele doua tevisoare la care se leaga cele doua furtune de benzina din rezervor) si ar trebui sa curga tot.

 

Spor!

Apropo de scos benzina din rezervor...e chin rau tata, pe xunde ai incerca. Am trimis rezervorul de la cealalta suzi pe care o dezmembrez undeva in tara prin curier (care nu transporta chestii inflamabile)...fara sa exagerez, cu tot ce se putea scoate la rezervor (busonul scos si sitele de pe fund scoase) mi-a luat vreo ora sa scot tot ce mai era in el...aproximativ vreo 500 grame...dar nu stiu ce mai are inauntru (diferite compartimente) din care tot mai ramanea pe xce parte-l intorceam....venea curierul sa ia cotetu si eu nu reusisem sa scot tot din el si sa-l infasor in diverse chestii sa nu mai miroasa a benzina :wacko:).

Xcum spor la intors rezervorul pe toate partile si vezi ce faci si cu carburatoarele alea sa nu le dereglezi....ca dupa ureche nu prea ai cum sa le mai reglezi. Asa din curiozitate sa ne zici cat ti-a luat (timp) :blink:

Editat de mihai_2b3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

niste oglinzi pentru gs unde gasesc

mai ieftin...

Eu am cumparat oglinzi din targ Vitan cu 25 de ron,arata chiar bine pe ea.

In principiu se poate pune orice tip de oglinda, doar sa se tina cont ca sa fie cu filet de 10.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cumparat oglinzi din targ Vitan cu 25 de ron,arata chiar bine pe ea.

In principiu se poate pune orice tip de oglinda, doar sa se tina cont ca sa fie cu filet de 10.

Baga te rog o poza cu ele.Si eu am vazut cateva modele prin vitan dar nu am luat ca nu-mi dadeam seama cum arata cu ele.Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu stima, va salut. Iata dar, am o posibila belea la gs-u meu. model naked din '92. De ceva timp am observat o "trancaneala" metalica la motor si cand e cald si cand e rece. Se aude mai bine la relanti, ca dupa ce il turez nu se mai sesiseaza. Cam odata cu trancaneala, cred, au aparut si vibratii mai puternice, care le simt si in scarite si in ghidon si in tot. De mers, merge la fel ca inainte. Daca ati mai intalnit simptomul asta , va rog dati sfaturi. Sanatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu stima, va salut. Iata dar, am o posibila belea la gs-u meu. model naked din '92. De ceva timp am observat o "trancaneala" metalica la motor si cand e cald si cand e rece. Se aude mai bine la relanti, ca dupa ce il turez nu se mai sesiseaza. Cam odata cu trancaneala, cred, au aparut si vibratii mai puternice, care le simt si in scarite si in ghidon si in tot. De mers, merge la fel ca inainte. Daca ati mai intalnit simptomul asta , va rog dati sfaturi. Sanatate.

Salut!

Si eu am patit la fel,tot model din '92,trancaneala metalica ,vibratii foarte sesizabile(atentie,astea pot fi si de la carburatoare desincronizate).

Am fost la service,rezultat evaluare = lant distributie si pastile/supape.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Si eu am patit la fel,tot model din '92,trancaneala metalica ,vibratii foarte sesizabile(atentie,astea pot fi si de la carburatoare desincronizate).

Am fost la service,rezultat evaluare = lant distributie si pastile/supape.

Bafta.

 

Salut

 

Vreau sa schimb si eu lantul si pastilele .Cam cat te a costat si unde le ai schimbat in buc ? Poate ai un nr de tel de la service .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele trecute am patit un mic incident cu gsu meu si am nevoie de urmatoarele piese: far(original daca se poate),plasticul care acopera ceasurile de bord,capac bobina electrica sau magnetou,oglinda originala stanga.Pt cei interesati astept PM!

Sanatate si numai bine!Sarbatori Fericite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegi,

 

Am achizitionat un Suzuki GS500E, model 2002, anul trecut. Permisul il am tot de anul trecut insa sunt "extrem" de incepator, daca ma pot exprima in acest mod. Momentan cred ca am parcurs aproximativ 100 km din care 70 km doar ieri. Am facut cunostinta si cu asfaltul (nu ieri, anul trecut) cand m-am speriat de o masina ce venea din dreapta mea, am apasat frana fata si, fiind ud pe jos, am pierdut imediat aderenta si m-am trezit pe jos...desi aveam doar vreo 10-15 km/h :wink: . Prin urmare, nu am patit nimic. Nici motocicleta.

 

Dar, de ajuns cu povestile mele. :wink:

 

Legat de acest thread, va pot spune ca m-a ajutat sa invat destule. Pe partea mecanica insa, sunt afon asa ca nu stiu cat de mult voi aplica sfaturile colegilor experimentati.

 

Vin insa in ajutorul tuturor membrilor, actuali sau viitori posesori de GS500. Parcurgand cele 408 pagini am facut si un rezumat al acestora. Sunt in jur de 30 de pagini. In cadrul lor veti gasi informatii utile despre motocicleta voastra dar si alte informatii pe care, fie le-am gasit in urma postarilor de aici (mai mult de 95%), fie le-am luat din alte parti (mai putin de 5% din totalul informatiilor). Sper sa va fie de folos asa cum mi-au fost si mie. Cu siguranta ca nu am reusit sa cuprind absolut toate informatiile si sfaturile din cele 408 pagini insa, sper, ca rezumatul realizat sa va ofere raspuns la majoritatea intrebarilor voastre. Sper ca unii dintre colegii de pe acest thread al caror user l-am mentionat in cadrul rezumatului, nu se vor supara pe mine pentru acest lucru. Este doar un semn al respectului pe care i-l arat fiecaruia, deoarece sfaturile lor au fost extrem de utile. De asemenea, am omis user-ul altor membrii dar nu din rea vointa ci pur si simplu pentru ca am uitat sa copiez si user-ul lor. Nici acestia sper sa nu se supere.

 

Asadar, gasiti rezumatul aici:

Rezumatul paginilor 1-408

 

Si acum, vine si randul meu sa va adresez cateva intrebari (tinand cont ca modelul de motor e GS500E, an 2002 - model GM51B):

 

1. De unde iau niste „capete de ghidon”? Cat m-ar costa? Ce dimensiuni am nevoie?

2. Cat costa o reglare, curatare si sincronizare de carburatoare? Cand ar trebui facute aceste operatiuni? Unde recomandati (in Bucuresti)?

3. Am inteles ca o baterie noua trebuie formatata. Ce inseamna? Cine face aceasta operatiune?

4. Unde gasesc filtru de benzina? Cat costa? Unde se monteaza?

5. Unde arunci uleiul dupa ce il schimbi? Exista vreun centru unde sa il colecteze si recicleze? Nu radeti de intrebarea mea...

6. Cand se unge lantul cu spray special? Inainte sa pornesti la drum, dupa ce te-ai intors, la ce perioada?

7. Cand se ung placutele de frana cu spray special? Cand sunt reci sau cand sunt calde? Ca cantitate trebuie data?

8. Care este codul Louis.de sau unde gasesc si la ce pret o maneta de frana?

9. Imi puteti recomanda o trusa cu minimul necesar de scule? De pe Louis.de daca se poate

10. Ce fel de cauciucuri sunt pe GS500E din 2002? Tubeless sau normale? Stiu ca alea tubeless nu explodeaza, doar scapa aer.

11. Am inteles ca probemele la carburator pot fi diagnosticate in functie de culoarea bujiilor; care anume trebuie sa fie culoarea lor? Sunt mai multe culori? Ce semnifica?

Din ce scrie pe thread, am gasit urmatoarele: Albe-amestec sarac, negre-amestec bogat, maroniu mai deschis (pe aici e bine).

Pentru a-ti da seama cum sunt culorile, trebuie facut testul la diferite turatii:

-incalzesti bine motorul, sa mearga un 10 minute sa zic si obligatoriu sa tina ralantiul fara sa fie nevoie de soclu tras

-la ralanti odata.. umbli din surubul de aer al fiecarui carb pana ies bine

-la 3000 de ture, sa zic... mergi juma de minut/un minut la 3000 de ture constant(nu neaparat 3000), in o treapta oarecare, opresti motorul in mers din contactul rosu, tragi pe dreapta si vezi cum e bujia

.. e albicioasa, urci cuiul de dozaj..e neagra,cobori cuiul.. e maronie, ai scapat de reglaje

-poti incerca si la alta turatie, procedand la fel.

 

12. Ce fel de placute de frana sunt pe GS500E din 2002? Ce model? De unde pot cumpara unele noi? Care este codul pe louis.de pentru cele de fata si pentru cele de spate? Ma intereseaza unele care sa ma ajute la franari de urgenta, in special, pt un incepator.

13. Ce cauciucuri recomandati unui incepator care, mai mult de 90% din timp, va circula doar pe asfalt uscat? Mers normal, fara "vitejii"!

 

Multumesc,

 

P.S. Sarbatori Fericite!! ........ cu o mica intarziere

Editat de Pentarus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegi,

 

Am achizitionat un Suzuki GS500E, model 2002, anul trecut. Permisul il am tot de anul trecut insa sunt "extrem" de incepator, daca ma pot exprima in acest mod. Momentan cred ca am parcurs aproximativ 100 km din care 70 km doar ieri. Am facut cunostinta si cu asfaltul (nu ieri, anul trecut) cand m-am speriat de o masina ce venea din dreapta mea, am apasat frana fata si, fiind ud pe jos, am pierdut imediat aderenta si m-am trezit pe jos...desi aveam doar vreo 10-15 km/h :lol: . Prin urmare, nu am patit nimic. Nici motocicleta.

 

Dar, de ajuns cu povestile mele. :laugh:

 

Legat de acest thread, va pot spune ca m-a ajutat sa invat destule. Pe partea mecanica insa, sunt afon asa ca nu stiu cat de mult voi aplica sfaturile colegilor experimentati.

 

Vin insa in ajutorul tuturor membrilor, actuali sau viitori posesori de GS500. Parcurgand cele 408 pagini am facut si un rezumat al acestora. Sunt in jur de 30 de pagini. In cadrul lor veti gasi informatii utile despre motocicleta voastra dar si alte informatii pe care, fie le-am gasit in urma postarilor de aici (mai mult de 95%), fie le-am luat din alte parti (mai putin de 5% din totalul informatiilor). Sper sa va fie de folos asa cum mi-au fost si mie. Cu siguranta ca nu am reusit sa cuprind absolut toate informatiile si sfaturile din cele 408 pagini insa, sper, ca rezumatul realizat sa va ofere raspuns la majoritatea intrebarilor voastre. Sper ca unii dintre colegii de pe acest thread al caror user l-am mentionat in cadrul rezumatului, nu se vor supara pe mine pentru acest lucru. Este doar un semn al respectului pe care i-l arat fiecaruia, deoarece sfaturile lor au fost extrem de utile. De asmenea, am si omis user-ul altor membrii dar nu din rea vointa ci pur si simplu am uitat sa copiez si user-ul lor. Nici acestia sper sa nu se supere.

 

Asadar, gasiti rezumatul aici:

Rezumatul paginilor 1-408

 

Si acum, vine si randul meu sa va adresez cateva intrebari (tinand cont ca modelul de motor e GS500E, an 2002 - model GM51B):

 

1. De unde iau niste „capete de ghidon”? Cat m-ar costa? Ce dimensiuni am nevoie?

2. Cat costa o reglare, curatare si sincronizare de carburatoare? Cand ar trebui facute aceste operatiuni? Unde recomandati (in Bucuresti)?

3. Am inteles ca o baterie noua trebuie formatata. Ce inseamna? Cine face aceasta operatiune?

4. Unde gasesc filtru de benzina? Cat costa? Unde se monteaza?

5. Unde arunci uleiul dupa ce il schimbi? Exista vreun centru care il colecteze si recicleze? Nu radeti de intrebarea mea...

6. Cand se unge lantul cu spray special? Inainte sa pornesti la drum, dupa ce te-ai intors, la ce perioada?

7. Cand se ung placutele de frana cu spray special? Cand sunt reci sau cand sunt calde? Ca cantitate trebuie data?

8. Care este codul Louis.de sau unde gasesc si la ce pret o maneta de frana?

9. Imi puteti recomanda o trusa cu minimul necesar de scule? De pe Louis.de daca se poate

10. Ce fel de cauciucuri sunt pe GS500E din 2002? Tubeless sau normale? Stiu ca alea tubeless nu explodeaza, doar scapa aer.

11. Am inteles ca probemele la carburator pot fi diagnosticate in functie de culoarea bujiilor; care anume trebuie sa fie culoarea lor? Sunt mai multe culori? Ce semnifica?

Din ce scrie pe thread, am gasit urmatoarele: Albe-amestec sarac, negre-amestec bogat, maroniu mai deschis (pe aici e bine).

Pentru a-ti da seama cum sunt culorile, trebuie facut testul la diferite turatii:

-incalzesti bine motorul, sa mearga un 10 minute sa zic si obligatoriu sa tina ralantiul fara sa fie nevoie de soclu tras

-la ralanti odata.. umbli din surubul de aer al fiecarui carb pana ies bine

-la 3000 de ture, sa zic... mergi juma de minut/un minut la 3000 de ture constant(nu neaparat 3000), in o treapta oarecare, opresti motorul in mers din contactul rosu, tragi pe dreapta si vezi cum e bujia

.. e albicioasa, urci cuiul de dozaj..e neagra,cobori cuiul.. e maronie, ai scapat de reglaje

-poti incerca si la alta turatie, procedand la fel.

 

12. Ce fel de placute de frana sunt pe GS500E din 2002? Ce model? De unde pot cumpara unele noi? Care este codul pe louis.de pentru cele de fata si pentru cele de spate? Ma intereseaza unele care sa ma ajute la franari de urgenta, in special, pt un incepator.

13. Ce cauciucuri recomandati unui incepator care, mai mult de 90% din timp, va circula doar pe asfalt uscat? Mers normal, fara "vitejii"!

 

Multumesc,

 

P.S. Sarbatori Fericite!! ........ cu o mica intarziere

1.PREA MULTE INTREBARI :wink:

2 cauta si tu pe paginile acestui topic si vei gasi majoritatea raspunsurilor la intrebarile tale.Ceea ce nu gasesti, sigur nu se supara nimeni sa iti dea o informatie. :wink: A MEU E DIN 2005 cred ca destul de asemanatoare in privinta pieselor.asa ca daca nu gasesti pe nesfarsitul topic!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.PREA MULTE INTREBARI :wink:

2 cauta si tu pe paginile acestui topic si vei gasi majoritatea raspunsurilor la intrebarile tale.Ceea ce nu gasesti, sigur nu se supara nimeni sa iti dea o informatie. :laugh: A MEU E DIN 2005 cred ca destul de asemanatoare in privinta pieselor.asa ca daca nu gasesti pe nesfarsitul topic!!

te doare mintea.... :lol:

 

Salut colegi,

 

Am achizitionat un Suzuki GS500E, model 2002, anul trecut. Permisul il am tot de anul trecut insa sunt "extrem" de incepator, daca ma pot exprima in acest mod. Momentan cred ca am parcurs aproximativ 100 km din care 70 km doar ieri. Am facut cunostinta si cu asfaltul (nu ieri, anul trecut) cand m-am speriat de o masina ce venea din dreapta mea, am apasat frana fata si, fiind ud pe jos, am pierdut imediat aderenta si m-am trezit pe jos...desi aveam doar vreo 10-15 km/h :P . Prin urmare, nu am patit nimic. Nici motocicleta.

 

Dar, de ajuns cu povestile mele. :)

 

Legat de acest thread, va pot spune ca m-a ajutat sa invat destule. Pe partea mecanica insa, sunt afon asa ca nu stiu cat de mult voi aplica sfaturile colegilor experimentati.

 

Vin insa in ajutorul tuturor membrilor, actuali sau viitori posesori de GS500. Parcurgand cele 408 pagini am facut si un rezumat al acestora. Sunt in jur de 30 de pagini. In cadrul lor veti gasi informatii utile despre motocicleta voastra dar si alte informatii pe care, fie le-am gasit in urma postarilor de aici (mai mult de 95%), fie le-am luat din alte parti (mai putin de 5% din totalul informatiilor). Sper sa va fie de folos asa cum mi-au fost si mie. Cu siguranta ca nu am reusit sa cuprind absolut toate informatiile si sfaturile din cele 408 pagini insa, sper, ca rezumatul realizat sa va ofere raspuns la majoritatea intrebarilor voastre. Sper ca unii dintre colegii de pe acest thread al caror user l-am mentionat in cadrul rezumatului, nu se vor supara pe mine pentru acest lucru. Este doar un semn al respectului pe care i-l arat fiecaruia, deoarece sfaturile lor au fost extrem de utile. De asemenea, am omis user-ul altor membrii dar nu din rea vointa ci pur si simplu pentru ca am uitat sa copiez si user-ul lor. Nici acestia sper sa nu se supere.

 

Asadar, gasiti rezumatul aici:

Rezumatul paginilor 1-408

 

Si acum, vine si randul meu sa va adresez cateva intrebari (tinand cont ca modelul de motor e GS500E, an 2002 - model GM51B):

 

1. De unde iau niste ?capete de ghidon?? Cat m-ar costa? Ce dimensiuni am nevoie?

2. Cat costa o reglare, curatare si sincronizare de carburatoare? Cand ar trebui facute aceste operatiuni? Unde recomandati (in Bucuresti)?

3. Am inteles ca o baterie noua trebuie formatata. Ce inseamna? Cine face aceasta operatiune?

4. Unde gasesc filtru de benzina? Cat costa? Unde se monteaza?

5. Unde arunci uleiul dupa ce il schimbi? Exista vreun centru unde sa il colecteze si recicleze? Nu radeti de intrebarea mea...

6. Cand se unge lantul cu spray special? Inainte sa pornesti la drum, dupa ce te-ai intors, la ce perioada?

7. Cand se ung placutele de frana cu spray special? Cand sunt reci sau cand sunt calde? Ca cantitate trebuie data?

8. Care este codul Louis.de sau unde gasesc si la ce pret o maneta de frana?

9. Imi puteti recomanda o trusa cu minimul necesar de scule? De pe Louis.de daca se poate

10. Ce fel de cauciucuri sunt pe GS500E din 2002? Tubeless sau normale? Stiu ca alea tubeless nu explodeaza, doar scapa aer.

11. Am inteles ca probemele la carburator pot fi diagnosticate in functie de culoarea bujiilor; care anume trebuie sa fie culoarea lor? Sunt mai multe culori? Ce semnifica?

Din ce scrie pe thread, am gasit urmatoarele: Albe-amestec sarac, negre-amestec bogat, maroniu mai deschis (pe aici e bine).

Pentru a-ti da seama cum sunt culorile, trebuie facut testul la diferite turatii:

-incalzesti bine motorul, sa mearga un 10 minute sa zic si obligatoriu sa tina ralantiul fara sa fie nevoie de soclu tras

-la ralanti odata.. umbli din surubul de aer al fiecarui carb pana ies bine

-la 3000 de ture, sa zic... mergi juma de minut/un minut la 3000 de ture constant(nu neaparat 3000), in o treapta oarecare, opresti motorul in mers din contactul rosu, tragi pe dreapta si vezi cum e bujia

.. e albicioasa, urci cuiul de dozaj..e neagra,cobori cuiul.. e maronie, ai scapat de reglaje

-poti incerca si la alta turatie, procedand la fel.

 

12. Ce fel de placute de frana sunt pe GS500E din 2002? Ce model? De unde pot cumpara unele noi? Care este codul pe louis.de pentru cele de fata si pentru cele de spate? Ma intereseaza unele care sa ma ajute la franari de urgenta, in special, pt un incepator.

13. Ce cauciucuri recomandati unui incepator care, mai mult de 90% din timp, va circula doar pe asfalt uscat? Mers normal, fara "vitejii"!

 

Multumesc,

 

P.S. Sarbatori Fericite!! ........ cu o mica intarziere

 

1.capete de ghidon gasesti cam la orice magazin moto.pret 1-2mil, in functie de model.gasesti si pe louis

3.in mod normal bateria o formateaza cel de la care o cumperi.....doar la telefon se face asta :wink:

4.filtru de benzina gasesti si la magazinele auto....e ieftin si simplu de montat

5.eu am pus uleiul intr-un bidon la ghena...am inteles ca este o comoara pentru cei care stau la tara si au soba...

6.lantul il ungi cam la 500km.cam la 2-3 ungeri se si curata....e bine sa il ungi la cald...dupa ce ai mers cu motoreta ca sa se prinda bine,sa se usuce si sa nu sara in mers prea mult

7.placutele nu se ung....

10.tubless.scrie si pe ele

13.Michelin Pilot Power.Daca vrei sa ai aderenta si sa nu cazi cum ai mai cazut....cauta pe forum la vanzari consumabile.pe louis nu cred ca vei gasi.

Editat de black_killer_reloaded
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegi,

 

Am achizitionat un Suzuki GS500E, model 2002, anul trecut. Permisul il am tot de anul trecut insa sunt "extrem" de incepator, daca ma pot exprima in acest mod. Momentan cred ca am parcurs aproximativ 100 km din care 70 km doar ieri. Am facut cunostinta si cu asfaltul (nu ieri, anul trecut) cand m-am speriat de o masina ce venea din dreapta mea, am apasat frana fata si, fiind ud pe jos, am pierdut imediat aderenta si m-am trezit pe jos...

 

Vin insa in ajutorul tuturor membrilor, actuali sau viitori posesori de GS500. Parcurgand cele 408 pagini am facut si un rezumat al acestora. Sunt in jur de 30 de pagini.

 

Asadar, gasiti rezumatul aici:

Rezumatul paginilor 1-408

 

Si acum, vine si randul meu sa va adresez cateva intrebari (tinand cont ca modelul de motor e GS500E, an 2002 - model GM51B):

 

7. Cand se ung placutele de frana cu spray special? Cand sunt reci sau cand sunt calde? Ca cantitate trebuie data?

 

Multumesc,

P.S. Sarbatori Fericite!! ........ cu o mica intarziere

 

Salut,

 

Sa-ti stapanesti mobra sanatos si sa te bucuri de ea pe deplin.De cazut, cadem cu totii....doar d'asta ne-am luat mobre, nu? :laugh: Iar daca ieri ai facut 70 de km inseamna ca nu te-ai speriat prea tare cand ai cazut... :wink:

 

Ai facut o treaba buna cu rezumatul ala...nimeni nu mai are timp si rabdare sa citeasca 4xx de pagini ca sa gaseasca un mizilic.Pune intrebarea si isi ia bruftuluiala de rigoare de la "avansatii" prea plictisiti de atata tastat. :lol:

 

Ref. la intrebarea ta de la punctul 7), pot sa-ti recomand Motul.

 

Sarbatori Fericite si tie! :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...