Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

1. De unde iau niste „capete de ghidon”? Cat m-ar costa? Ce dimensiuni am nevoie?

2. Cat costa o reglare, curatare si sincronizare de carburatoare? Cand ar trebui facute aceste operatiuni? Unde recomandati (in Bucuresti)?

3. Am inteles ca o baterie noua trebuie formatata. Ce inseamna? Cine face aceasta operatiune?

4. Unde gasesc filtru de benzina? Cat costa? Unde se monteaza?

5. Unde arunci uleiul dupa ce il schimbi? Exista vreun centru unde sa il colecteze si recicleze? Nu radeti de intrebarea mea...

6. Cand se unge lantul cu spray special? Inainte sa pornesti la drum, dupa ce te-ai intors, la ce perioada?

7. Cand se ung placutele de frana cu spray special? Cand sunt reci sau cand sunt calde? Ca cantitate trebuie data?

8. Care este codul Louis.de sau unde gasesc si la ce pret o maneta de frana?

9. Imi puteti recomanda o trusa cu minimul necesar de scule? De pe Louis.de daca se poate

10. Ce fel de cauciucuri sunt pe GS500E din 2002? Tubeless sau normale? Stiu ca alea tubeless nu explodeaza, doar scapa aer.

11. Am inteles ca probemele la carburator pot fi diagnosticate in functie de culoarea bujiilor; care anume trebuie sa fie culoarea lor? Sunt mai multe culori? Ce semnifica?

Din ce scrie pe thread, am gasit urmatoarele: Albe-amestec sarac, negre-amestec bogat, maroniu mai deschis (pe aici e bine).

Pentru a-ti da seama cum sunt culorile, trebuie facut testul la diferite turatii:

-incalzesti bine motorul, sa mearga un 10 minute sa zic si obligatoriu sa tina ralantiul fara sa fie nevoie de soclu tras

-la ralanti odata.. umbli din surubul de aer al fiecarui carb pana ies bine

-la 3000 de ture, sa zic... mergi juma de minut/un minut la 3000 de ture constant(nu neaparat 3000), in o treapta oarecare, opresti motorul in mers din contactul rosu, tragi pe dreapta si vezi cum e bujia

.. e albicioasa, urci cuiul de dozaj..e neagra,cobori cuiul.. e maronie, ai scapat de reglaje

-poti incerca si la alta turatie, procedand la fel.

 

12. Ce fel de placute de frana sunt pe GS500E din 2002? Ce model? De unde pot cumpara unele noi? Care este codul pe louis.de pentru cele de fata si pentru cele de spate? Ma intereseaza unele care sa ma ajute la franari de urgenta, in special, pt un incepator.

13. Ce cauciucuri recomandati unui incepator care, mai mult de 90% din timp, va circula doar pe asfalt uscat? Mers normal, fara "vitejii"!

1. Orice magazin moto are pe stoc, mai ales in Bucuresti. Daca le schimbi doar de fite, mai bine le lasi pe cele vechi. Daca ai nevoie ca le-ai lovit/pierdut atunci cauta unele destul de grele intrucat ele au rol in reducerea vibratiilor si nu doar decorativ

2. Vezi rubrica Servicii sau search cu "service Bucuresti" Locuri sunt destule, nu vreau sa fac publicitate :wink: Ca pret nu trebuie sa depaseasca 100-150 lei daca e cu acte in regula. Iti recomand sa NU le faci la service-uri de garaj, la coltul blocului, etc.

3. Un magazin care se respecta, avand in vedere ca GS-urile merg pe baterii CU intretinere, el trebuie sa ti-o formateze si sa iti masoare gratuit si releul de incarcare pentru a-ti oferi si garantie full.

4. Magazine de piese auto/moto - 5 lei/buc

5. Daca ti-l schimbi in fata blocului, il pui in bidon si-l depui la orice benzinarie mare (au obligatia sa preia uleiuri uzate)

6. Lantul se unge "la cald" (deci dupa o tura) si nu foarte mult incat sa musteasca. Se ung si exterioarele dar si interiorul (O-ringurile)

7. Placutele MAXIM se curata cu spray special degresant (Power Brake Clean, de ex. ) ce te ajuta sa scapi si de eventualele impuritati dintre ele si disc ce pot cauza acele scartaieturi deranjante

8. Daca esti din Bucuresti, te poti duce la un magazin ce are si maneta pe stoc - MyMotoTuning - Sos. Cotroceni 19 (use google pt detalii)

9. O trusa trebuie sa contina chei sa poti desface suruburile de urgenta (de ex. etrieri pt schimbat placute, roata in caz de pana, etc. Daca iti intretii motoreta bine, nu trebuie sa te cari precum cei cu comuniste, cu motoare de rezerva dupa ei :wink:

10. Tubeless. ATENTIE cand iti cumperi, verifica DOT-ul, anume anul fabricatiei. Degeaba e o guma prezentabila si la pret extrem de bun, daca e facuta acum 3 ani si s-a "uscat".

11. Cand iti faci sincronizarea la un service, trateaza-ti si problema cu bujiile. Eventual schimba-le daca nu stii cand au fost ultima data schimbate.

12. Gasesti la magazinele dedicate din Bucuresti nenumarate marci. Alege variantele ceramice sau maxim semi-sinterizate, iar ca marci incearca sa folosesti ceva bun calitativ: EBC, SBS, Braking, NISSIN, Ferodo. Ordinea este aleatorie.

13. Continental:

fata http://www.pam.ro/shop/index.php?target=pr...roduct_id=29985

spate http://www.pam.ro/shop/index.php?target=pr...roduct_id=30000

Preturile sunt aceleasi si la dealerii lor din Bucuresti, deci poti lua fara probleme cand te duci de ex. la service, sa iti faca operatiune completa: anvelope, bujii, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sapt trecuta am ajuns si eu in tara, si am scos furia de la iernat...

totul a fost bine si frumos, dar am o singura problema....

 

daca imi poate spune cineva, de ce nu imi sta constant la relantiu, varoiaza turatia...si nu e din carburatoare pt ca le-am curatat si le-am reglat

 

daca stie cineva ce ar putea fi, v-as multumi mult pt ajutor

 

asfalt uscat tuturor...ciao ciao

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sapt trecuta am ajuns si eu in tara, si am scos furia de la iernat...

totul a fost bine si frumos, dar am o singura problema....

 

daca imi poate spune cineva, de ce nu imi sta constant la relantiu, varoiaza turatia...si nu e din carburatoare pt ca le-am curatat si le-am reglat

 

daca stie cineva ce ar putea fi, v-as multumi mult pt ajutor

 

asfalt uscat tuturor...ciao ciao

 

Eu am patit asta de la rugina din rezervor (motoru era radiat si statea pe dreapta din 2005 cand l-am cumparat).Eu am dat jos rezervorul si l-am curatat cu un lant si diluant apoi am montat un filtru pe furtunul de alimentare caci era grava problema, tu cred ca scapi doar cu un filtru de benzina.

 

 

 

Apropo stie cineva de ce gs-ul meu are golul din poza? in manual arata ca ar trebui sa fie prinse intre ele, dar la mine sunt prea mult scurte... Banuiesc ca ar fi avut crash bar-uri sau ceva in genu'....

http://img232.imageshack.us/my.php?image=dsc00012ruf.jpg

Editat de khazar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crash-bars nu se prind acolo.Nu stiu care ar fi cauza problemei tale,la mine cele doua sunt prinse in suruburi,cea mica din poza ta la mine e mai lunga,imbinandu-se undeva aproape de mijloc,doar ca un pic mia in stanga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fost azi la băie?ii de la Suka Motors care mi s-au părut mai mult decât OK.

Sună ?i tu după Pa?te ?i cere un pre?.

 

Nu stiu ce ai facut tu la ei dar mie imi cer 100 E manopera pt lant de distributie si pastile de la supape . :wink: :wink:

Editat de dragos11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce ai facut tu la ei dar mie imi cer 100 E manopera pt lant de distributie si pastile de la supape . :laugh: :wink:

Pai astia de care zici tu au luat in calcul probabil 4-5 ore de manopera.La auto manopera e in jur de 60 de lei pe ora la service de colt de strada,la moto conform celor 100 E rezulta undeva la 1 milion/ora.Daca service-ul e in genul celor care iti fac revizia la motor in 5 zile,dar nu schimba filtrul de ulei/aer,lichid de frana,nu aerisesc instalatia de racire,etc dar te taxeaza pentru ele...atunci mai bine mergi asa.

LE:datele tale la profil?macar localitatea :wink:

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai astia de care zici tu au luat in calcul probabil 4-5 ore de manopera.La auto manopera e in jur de 60 de lei pe ora la service de colt de strada,la moto conform celor 100 E rezulta undeva la 1 milion/ora.Daca service-ul e in genul celor care iti fac revizia la motor in 5 zile,dar nu schimba filtrul de ulei/aer,lichid de frana,nu aerisesc instalatia de racire,etc dar te taxeaza pentru ele...atunci mai bine mergi asa.

LE:datele tale la profil?macar localitatea :wink:

salut andu.ai mai terminat instalatia de ungere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut andu.ai mai terminat instalatia de ungere?

Am facut-o si am testat-o aproximativ 500 km.Am mers primii 100 km cu instalatia pornita. Imi arunca ulei pe janta care se prelingea pe anvelopa,deci functionarea continua iese din discutie.Nu intelegeam de ce dreaqu nu am aderenta buna in curbe.M-am oprit si cand am vazut ce-i pe roata am innebunit.Am vazut dupa asta ca e mai bine sa mearga 5 minute la 200-300 km.

Dezavantaj:cel de mai sus+mizerie multa stransa in zona pinionului mic.Avantaj:lantul ramane curat si uns uniform.Per total nu mi se pare o chestie foarte utila,mai bine dau io cu ulei de transmisie/spray manual.

Reglajul il facusem asa cum zic cei de la scottoil cu 1 picatura la 40 secunde,cu ungere pe o singura parte ca e mai simplu asa.Aia cu ungere pe ambele parti e o mare tampenie,pentru ca uleiul oricum se imprastie.Nu am vazut nici o diferenta de ungere intre oring-urile de pe stanga si cele de pe dreapta.

Pun poze diseara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai astia de care zici tu au luat in calcul probabil 4-5 ore de manopera.La auto manopera e in jur de 60 de lei pe ora la service de colt de strada,la moto conform celor 100 E rezulta undeva la 1 milion/ora.Daca service-ul e in genul celor care iti fac revizia la motor in 5 zile,dar nu schimba filtrul de ulei/aer,lichid de frana,nu aerisesc instalatia de racire,etc dar te taxeaza pentru ele...atunci mai bine mergi asa.

LE:datele tale la profil?macar localitatea :wink:

 

Sunt din Targoviste . Ideea e ca nimeni nu stie(sau nu vrea pt ca ar fi prea ieftin ) sa schimbe acel lant fara sa faca motorul bucati desi sunt convins ca se poate si altfel (eu am mai schimbat la alta moto un lant si nu am desfacut tot motorul dar lantul avea o za care se putea desface ). Cu toti cu care am vb au spus ca trebuie sa desfaca motorul ca sa bage lantul de distributie de aici rezulta si timpul mare de lucru si costurile foarte mari din punctul meu de vadere (trebuie garnituri si alte chestii) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La motoarele noastre lanturile de distributie sunt intregi si nu pot fi bagate altfel decat prin desfacerea motorului.Tu esti sigur ca acel lant trebuie schimbat?E munca de 1-2 ore pentru verificarea integritatii lui.Daca vrei te ajut cu verificarea lui,dar nu ma bag sa-l schimb.

Daca esti interesat cauta-ma pe mess andu_wasup.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt din Targoviste . Ideea e ca nimeni nu stie(sau nu vrea pt ca ar fi prea ieftin ) sa schimbe acel lant fara sa faca motorul bucati desi sunt convins ca se poate si altfel (eu am mai schimbat la alta moto un lant si nu am desfacut tot motorul dar lantul avea o za care se putea desface ). Cu toti cu care am vb au spus ca trebuie sa desfaca motorul ca sa bage lantul de distributie de aici rezulta si timpul mare de lucru si costurile foarte mari din punctul meu de vadere (trebuie garnituri si alte chestii) .

Ca sa poti sa schimbi lantul de distributie vechi cu bucla inchisa cu altul la fel, nu ai alta sansa fara sa faci motorul bucati. Daca schimbi cu unul cu za de inchidere, se poate desface lantul vechi, cat timp este pe motor (prin scoaterea unui nit sau taierea lui pur si simplu), se leaga za-ua de legatura intre lantul vechi si cel nou, se trage lantul vechi care il antreneaza pe cel nou dupa el.. Cand ai ramas doar cu lantul nou in motor, iei za-ua de inchidere si il inchizi. Inspectezi totul de multe ori, pui distributia la punct, capacul cu garnitura noua si gata. DOAR O IDEE! (eu asa as face pe motorul meu - din ce am vazut, lanturile noi de distributie sunt cu za de inchidere, deci ar fi realizabil - CMM GD120 300 RON). Locul unde l-am vazut, pe PM daca intereseaza pe cineva

 

Ca sa poti verifica lantul, ai nevoie de un subler, pentru a masura intre un anumit numar de zale, distanta. Acea distanta iti va zice in ce stare este lantul tau cel mai repede. Alte metode nu cunosc.

 

Totusi inclin sa cred ca e posibil sa ai vreo problema la intinzatorul de lant sau chiar la patine. Sper ca s-au verificat deja astea doua

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la jocul la supape, reglaj, schimbare, etc... Problemele sunt 2 : sa ai o lera care sa masoare intre 0,04-0,08 (mi-am luat de pe Louis cu 4 E), din sutime in sutime.. plus ceva peste; numarul 2 o reprezinta ca dupa ce ai masurat jocul si ai nevoie de alte pastile, esti nevoit sa le comanzi si sa reasamblezi moto pana cand iti vin. Cam asta a fost concluzia mea dupa ce am tras linie, cand am avut nevoie la mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa poti sa schimbi lantul de distributie vechi cu bucla inchisa cu altul la fel, nu ai alta sansa fara sa faci motorul bucati. Daca schimbi cu unul cu za de inchidere, se poate desface lantul vechi, cat timp este pe motor (prin scoaterea unui nit sau taierea lui pur si simplu), se leaga za-ua de legatura intre lantul vechi si cel nou, se trage lantul vechi care il antreneaza pe cel nou dupa el.. Cand ai ramas doar cu lantul nou in motor, iei za-ua de inchidere si il inchizi. Inspectezi totul de multe ori, pui distributia la punct, capacul cu garnitura noua si gata. DOAR O IDEE! (eu asa as face pe motorul meu - din ce am vazut, lanturile noi de distributie sunt cu za de inchidere, deci ar fi realizabil - CMM GD120 300 RON). Locul unde l-am vazut, pe PM daca intereseaza pe cineva

 

Ca sa poti verifica lantul, ai nevoie de un subler, pentru a masura intre un anumit numar de zale, distanta. Acea distanta iti va zice in ce stare este lantul tau cel mai repede. Alte metode nu cunosc.

 

Totusi inclin sa cred ca e posibil sa ai vreo problema la intinzatorul de lant sau chiar la patine. Sper ca s-au verificat deja astea doua

 

Cel mai simplu vezi in ce stare este dand jos capacul de la chiulasa si cel de pe partea unde este aprinderea pui la punct senzorul de jos si vezi cum se aliniaza semnele de pe axele cu came . In mod normal trebuie sa fie paralele cu marginea de la chiulasa si pe aceeasi linie ele (am putina experienta in chestiile astea pentru ca nu desfac prima data asa ceva si daca nu respecti modul de aliniere al axelor cu came (am patit-o)nu porneste(daca e un dinte mai in spate) sau lovesc supapele in pistoane(un dinte mai in fata ). Din pacate la mine daca cea din fata se aliniaza cat de cat cea de la evacuare e cam mult ridicata desi se respecta numarul de zale intre ele (metoda luata din manualul de reparatii ). Oricum dupa 20 de ani si daca sta pe loc tot se intinde lantul ala . Legat de lant stiu ca nu se poate daca vrei sa il bagi intreg dar nici nu cred ca nu se gasesc lanturi care sa se poate desface .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit cu pozele promise in legatura cu sistemul de ungere.

Am folosit asa:recipient 200 ml, 1.5 m furtun acvariu, 2 robineti pentru acvariu,2 mine de pix groase(de la pixurile cu gel de 1 leu bucata),1 mina de pix subtire.

Prima poza:recipientul deja umplut cu ulei T90 de transmisie-ulei ordinar de 8 lei litrul pentru transmisie dacia 1310,l-am folosit pe asta pentru ca nu are aditivi si alte chestii in el si pentru ca praful se lipeste mai greu.Prin capacul verde trec 2 furtune,unul pentru aerisire,care se opreste imediat sub capac si unul pentru ulei care coboara pana in fundul sticlutei.

Circuitul furtunului este cam asa:din spate,de sub sa(aici este montat recipientul) furtunul merge pe langa aparatoarea de noroi a rotii(nu stiu exact cum se cheama zona asta,dar ati inteles voi) si ajunge in zona robinetului de benzina.Aici am intercalat cei 2 robineti pe furtun.Primul(cel din dreapta in poza 3) este de reglaj(reglat la 1 picatura/40 secunde),iar cel de-al 2-lea este pentru inchis/deschis.

In continuare furtunul trece pe sub filtrul de aer si coboara pe langa blocul motor catre bascula spate(poza 4). In poza 5 se vede trecerea furtunului prin cele 2 gauri de scurgere ale apei din bascula.

Si ultima cu ungerea efectiva.Taierea minei de pix in locul unde atinge pinionul trebuie sa fie la 45 de grade(gen ac de seringa) cu zona pe unde curge uleiul catre inafara(se elimina astfel riscul infundarii).Locul unde mina de pix atinge pinionul este bine sa fie situat ca directie intre orele 5-7(eu l-am pus apoximativ catre ora 7).

Functionare optima:5 minute la 200-300 de km pe asfalt.

Cam asta ar fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit cu pozele promise in legatura cu sistemul de ungere.

Am folosit asa:recipient 200 ml, 1.5 m furtun acvariu, 2 robineti pentru acvariu,2 mine de pix groase(de la pixurile cu gel de 1 leu bucata),1 mina de pix subtire.

Prima poza:recipientul deja umplut cu ulei T90 de transmisie-ulei ordinar de 8 lei litrul pentru transmisie dacia 1310,l-am folosit pe asta pentru ca nu are aditivi si alte chestii in el si pentru ca praful se lipeste mai greu.Prin capacul verde trec 2 furtune,unul pentru aerisire,care se opreste imediat sub capac si unul pentru ulei care coboara pana in fundul sticlutei.

Circuitul furtunului este cam asa:din spate,de sub sa(aici este montat recipientul) furtunul merge pe langa aparatoarea de noroi a rotii(nu stiu exact cum se cheama zona asta,dar ati inteles voi) si ajunge in zona robinetului de benzina.Aici am intercalat cei 2 robineti pe furtun.Primul(cel din dreapta in poza 3) este de reglaj(reglat la 1 picatura/40 secunde),iar cel de-al 2-lea este pentru inchis/deschis.

In continuare furtunul trece pe sub filtrul de aer si coboara pe langa blocul motor catre bascula spate(poza 4). In poza 5 se vede trecerea furtunului prin cele 2 gauri de scurgere ale apei din bascula.

Si ultima cu ungerea efectiva.Taierea minei de pix in locul unde atinge pinionul trebuie sa fie la 45 de grade(gen ac de seringa) cu zona pe unde curge uleiul catre inafara(se elimina astfel riscul infundarii).Locul unde mina de pix atinge pinionul este bine sa fie situat ca directie intre orele 5-7(eu l-am pus apoximativ catre ora 7).

Functionare optima:5 minute la 200-300 de km pe asfalt.

Cam asta ar fi.

de unde ai gasit robineti de acvariu?[presupun ca is din aia de aer?asa am mai auzit la cineva]si ma gandeam ca in loc de al 2 lea robinet care la tine inchide instalatia sa bag o pompa vacumatica sau asa ceva [se gaseste la supernova {parca}si am mai vazut su la dacia papuc :D din aia mai noua ,din cate am inteles la masina se foloseste pt a trage vaporii de benzina din revervor parca.si nu e o probelema daca prin valva trece ulei .valva care o sa fie conectata la [ma gandeam eu ] stop sau far sa porneasca numai atunci cand o sa pornesc motorul.

 

Acum mai am o intrebare: ce ulei se mai poate pune in furca in afara de ala special?am inteles ca ceva ulei de transmisie.a incercat cineva ,e bun ,e rau ,afecteaza cumva motocicleta ,mersul pe ea?ms si astept pareri

Editat de pogor[frate]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

valva care o sa fie conectata la [ma gandeam eu ] stop sau far sa porneasca numai atunci cand o sa pornesc motorul.

 

Acum mai am o intrebare: ce ulei se mai poate pune in furca in afara de ala special?am inteles ca ceva ulei de transmisie.a incercat cineva ,e bun ,e rau ,afecteaza cumva motocicleta ,mersul pe ea?ms si astept pareri

Da,sunt robineti de aer pentru acvariu pe care ii gasesti la magazinele cu specific...acvaristic.

Se pare ca mi-am batut gura degeaba explicand ca nu merge sa lasi pornita instalatia de ungere tot timpul,pentru ca umpli anvelopa de ulei.Trebuie o dozare perfecta pe care nu o obtii decat electronic.Asta este diferenta dintre astea facute asa de amuzament si cele de la scottoil.

 

Auzi dar uleiul de furca nu-ti mai place? :D Scrie foarte clar 10W/15W pentru furca.Cele de transmisie sunt 80,90 deci foarte groase.

Singurele care se apropie de cerintele de furca sunt cele de servo-directie,insa si astea au aditivi,vrajeli,prostii,la fel ca cele de motor.

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,sunt robineti de aer pentru acvariu pe care ii gasesti la magazinele cu specific...acvaristic.

Se pare ca mi-am batut gura degeaba explicand ca nu merge sa lasi pornita instalatia de ungere tot timpul,pentru ca umpli anvelopa de ulei.Trebuie o dozare perfecta pe care nu o obtii decat electronic.Asta este diferenta dintre astea facute asa de amuzament si cele de la scottoil.

 

Auzi dar uleiul de furca nu-ti mai place? :D Scrie foarte clar 10W/15W pentru furca.Cele de transmisie sunt 80,90 deci foarte groase.

Singurele care se apropie de cerintele de furca sunt cele de servo-directie,insa si astea au aditivi,vrajeli,prostii,la fel ca cele de motor.

pai tocmai asta e ideea pompa aia de care zic eu inchide si deschide instalatia de fiecare data cand pui sau iei contactul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine mai vrea sa schimbe lantul de distributie la gs incercati si aici www.romimoto-piese.ro . Este din Cluj iar lantul este adus intre 7 si 10 zile . Transportul este in jur de 20 de lei indiferent de locatie in Romania . NU este suzuki original este D.I.D si surpriza este cu za de imbinare adica nu mai trebuie sa desfaci tot motorul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca sunt/suna oribil de Off-Topic, dar am o intrebare(bine macar ca asta are legatura cat de cat cu motociclismul, cred... :D ):participa careva dintre voi sambata 25.04.2009 la mitingul asta?

 

Ma gandeam ca poate ne adunam cativa cu GS-uri!Mai schimbam o vorba, ne cunoastem cat de cat mai indeaproape, poate iesim undeva impreuna dupa miting... :D

 

Asfalt ca pe Amkart! :lol:

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca sunt/suna oribil de Off-Topic, dar am o intrebare(bine macar ca asta are legatura cat de cat cu motociclismul, cred... :D ):participa careva dintre voi sambata 25.04.2009 la mitingul asta?

 

Ma gandeam ca poate ne adunam cativa cu GS-uri!Mai schimbam o vorba, ne cunoastem cat de cat mai indeaproape, poate iesim undeva impreuna dupa miting... :D

 

Asfalt ca pe Amkart! :P

 

Prezent ! Si la miting, si la plimbarea de dupa !

Ne vedem acolo, sper in numar cat mai mare :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Are cineva de vanzare o aripa pentru roata din fata, pentru GS, desigur.

 

Da am eu una de la fostul GS500 pe care l-am dezmembrat. Este in conditie f buna.

 

Mai am si alte piese in general carene si partea din spate. Semnalele, bordul, motorul cu totul, furca fata, s-au dat deja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...