Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ridica nitel rezervoru', si scoate filtrul de aer, daca e negru... schimba-l, e vro 800,000 unul nou.

 

verificai azi filtru e alb imaculat,creca a fost de la benzina era aproape de rezerva ca dupa ce pusai robinetu pe rezerva nu mai facu nici o figura, mersa perfect.

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si inca ceva la gs se blocheaza ghidonu? pt ce e pozitia "lock" la contact ca eu am facut cum zice in carte da nu se intapla nimika ,imping usor si dau de cheie stanga si nu se intampla nimika nici nu pot sa scot cheia.

la voi cum mere ?ca al meu creca e defect ca nu se duce mai departe pana la "P".

Editat de zigggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ghidonul trebuie bracat stanga/dreapta pentru a-l putea bloca. Pozitia "P" parking iti aprinde pozitia pe stopul spate, la multe GS-uri e greu de gasit pozitia din cheie. Joaca-te cu cheia dupa Lock pana intra in P. Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un moment dat si la mine iesea mai greu cheia din contact. Am uns cheia cu putin ulei ca sa alunece mai usor, dar degeaba. Intr-o zi vine un prieten cu un bandit de 600 care avea aceeasi problema, si imi spune sa-i dau putin ulei (logica de motociclist) sa-si puna pe cheie, ca tare greu o scoate in contact. Atunci mi s-a apins un beculet deasupra capului si mi-am dat seama ca, de la atata rasucit un contact, s-a strambat putin cheia.

 

Asa ca, daca intampinati dificultati la manevrarea chei in contact, verificati-o sa nu fie stramba.

 

Bafta si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si inca ceva la gs se blocheaza ghidonu? pt ce e pozitia "lock" la contact ca eu am facut cum zice in carte da nu se intapla nimika ,imping usor si dau de cheie stanga si nu se intampla nimika nici nu pot sa scot cheia.

la voi cum mere ?ca al meu creca e defect ca nu se duce mai departe pana la "P".

Bai ce m'am chinuit shi eu cu blocatu'. La a mea nu mere decat daca'i nimereshti pozitia - ma refer la ghidon, tre' sa fie intors in stanga(la mine, restu' nu shtiu) dar nu pana in capat shi gadilat dupa aia cu cheia...am impresia ca a inceput sa'i shi placa :moto: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha... sunt linistit acu ca nu sunt singurul,credeam ca are a mea ceva.o sa o gadil si eu.Eu am facut alta cheie de contact din material mai tare si plasticata, ca aia originala e prea moale si urata, daca o uiti in butucu de la sa cum am facut eu si am agatat o se indoaie foarte usor.

Editat de zigggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello ALL . Nu ne-am mai auzit de mult .

Am cazut si eu cu motocicleta mea in drumul spre Mare . Nu am patzit nimic insa as vrea sa stiu unde imi pot repara carena . Are o saritura, si am ciobuletzul . A mai cazut si semnalul de spate . Trebuie sa schimb tot suportul ala cu numar ? Sau doar smenalizatorul in sine ... mai trebuie oricum sa prelungesc firele cred .

Da cam asta .... ce ziceti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa shimb placutzele de frana si am gasit 2 modele...conform site-ului http://www.bikershop.ro/index.php?cPath=25_26_58

 

...pentru fatza goldfren 124 AD e un model si goldfren 124 S3 e alt model

iar pentru spate goldfren 016 AD sau S3

 

 

diferenta e ca S3 costa 870.000 si e:

"Sunt confectionate dintr-un material metalo-ceramic special conceput pentru a fi utilizat pe circuit, materialul S3 fiind produs de Progressive Powder Technology un lider in domeniul tehnologiilor de sinterizare.

Coeficient static de frecare foarte mare.

PARAMETRII DE OPERARE AI MATERIALULUI

Presiune specifica: .................. P < 3.0 Mpa

Viteza de glisare: .................. V < 45 m.s-1

Constanta de temperatura: ............. 450 oC"

 

 

pe cand AD e 820.000 si e:

"Sunt confectionate dintr-un material metalo-ceramic si grafit-feric ce se poate folosi atat pentru franarile uscate cat si in bai de ulei.

Coeficient static de frecare mare.

PARAMETRII DE OPERARE AI MATERIALULUI

Presiune specifica: .................. P < 3.0 Mpa

Viteza de glisare: .................. V < 40 m.s-1

Constanta de temperatura:.............. 400 oC"

 

 

o merita 50.000??? aia S3 pare mai racing..dar sa nu imi buleasca discurile...daca o fi mai dura....

voi ce placute folositi si de unde le cumparati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg ca ai dat-o pe o roata si ai atins cu codita?? :ok:

 

Las-o fara codita ca e mai usoara, eventual pune o punga peste sha, sa nu se vada! :moto:

 

Ti pupa tata!

 

 

Pe roata din fatza chiar .

Dar ce crezi ca am facut constructiv ? Am zgariat bine geamul meu performant din fatza . Aveti idee cu ce as putea sa-l slefuiesc cat de cat ? Sau sa il umplu cu ceva . Adica daca se poate repara asa ... estetic ... ca functional e ok ... ca e in partea de jos afectat .

 

Am pus si o poza cu el !

post-3339-1147202374_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala e geamul tau performant?

pai mai ieftin poti sa il inlocuiesti cu un parbriz de logan..la dimensiunile alea :moto:

frate, am si eu unul, dar e micutz..

al tau RULZ!

cred ca poti sa si fumezi in spatele lui, doar ca te opreste casca...nu s-ar stinge tigara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da e mare ... asa am luat motocicleta cu geam dasta de logan !

 

oricum ... Fratilor cauciuc de spate ati gasit performant ? De unde ati luat ? Cat costa ?

 

Pt Tomas : unde gasesc capac dala cu suzuki sa pun pe motor (in rotundu ala ) . Ca stiu ca tu cautai !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

oricum ... Fratilor cauciuc de spate ati gasit performant ? De unde ati luat ? Cat costa ?

 

 

Cauciuc performant.....spune dimensiunile si eu iti spun pretul. Cauciucurile sunt din gama Dunlop (sunt racing replica)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dati si voi la pagina 62 si ziceti ce stiti de placutele alea de frana...ca va stiu priceputi..

sa nu imi ziceti ca nici unul nu a schimbat placutele de frana ca voi puneti frana cu piciorul pe jos, ca nu tine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca stiti vreun loc de unde as putea sa imi iau oglinzi, nu ezitati sa ma contactati B)

 

Caut oglinzi cu sistem de prindere in doua suruburi, distanta dintre ele este de aprox 4 cm, suint pentru modelul carenat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Ash dori sa imi curatz amortizoarele de pe fatza. Trebuie sa schimb simeringurile si uleiul.

 

Poate cineva sa imi dea sfaturi!

 

Am cateva intrebari ajutatoare B) :

 

1. Imi trebuie vreo cheie speciala (in afara de chei fixe si imbus) ??

 

2. Este vreo tehinca speciala ?

 

3. Opservatii?? ceva de genul "ordinea demontarii si montarii"

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca stiti vreun loc de unde as putea sa imi iau oglinzi, nu ezitati sa ma contactati B)

 

Caut oglinzi cu sistem de prindere in doua suruburi, distanta dintre ele este de aprox 4 cm, suint pentru modelul carenat.

Pe Louis te-ai uitat ?

 

Sigur gasesti acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un singur model de pe louis se potriveste si la ala nu mai au decat oglinda din dreapta B)

 

Intre timp am vorbit cu bubucaty, mi le trimite maine pe alea vechi, sper sa iasa o combinatie ceva, ca acum am 3 perechi de oglinzi... toate stricate :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...