cristian78 Postat Mai 6, 2006 Share Postat Mai 6, 2006 Mai incearca ! sigur va merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Mai 6, 2006 Share Postat Mai 6, 2006 Ghidonul trebuie bracat stanga/dreapta pentru a-l putea bloca. Pozitia "P" parking iti aprinde pozitia pe stopul spate, la multe GS-uri e greu de gasit pozitia din cheie. Joaca-te cu cheia dupa Lock pana intra in P. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Mai 7, 2006 Share Postat Mai 7, 2006 La un moment dat si la mine iesea mai greu cheia din contact. Am uns cheia cu putin ulei ca sa alunece mai usor, dar degeaba. Intr-o zi vine un prieten cu un bandit de 600 care avea aceeasi problema, si imi spune sa-i dau putin ulei (logica de motociclist) sa-si puna pe cheie, ca tare greu o scoate in contact. Atunci mi s-a apins un beculet deasupra capului si mi-am dat seama ca, de la atata rasucit un contact, s-a strambat putin cheia. Asa ca, daca intampinati dificultati la manevrarea chei in contact, verificati-o sa nu fie stramba. Bafta si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexLau_81 Postat Mai 7, 2006 Share Postat Mai 7, 2006 si inca ceva la gs se blocheaza ghidonu? pt ce e pozitia "lock" la contact ca eu am facut cum zice in carte da nu se intapla nimika ,imping usor si dau de cheie stanga si nu se intampla nimika nici nu pot sa scot cheia. la voi cum mere ?ca al meu creca e defect ca nu se duce mai departe pana la "P". Bai ce m'am chinuit shi eu cu blocatu'. La a mea nu mere decat daca'i nimereshti pozitia - ma refer la ghidon, tre' sa fie intors in stanga(la mine, restu' nu shtiu) dar nu pana in capat shi gadilat dupa aia cu cheia...am impresia ca a inceput sa'i shi placa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigggy Postat Mai 7, 2006 Share Postat Mai 7, 2006 (editat) aha... sunt linistit acu ca nu sunt singurul,credeam ca are a mea ceva.o sa o gadil si eu.Eu am facut alta cheie de contact din material mai tare si plasticata, ca aia originala e prea moale si urata, daca o uiti in butucu de la sa cum am facut eu si am agatat o se indoaie foarte usor. Editat Mai 7, 2006 de zigggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigggy Postat Mai 7, 2006 Share Postat Mai 7, 2006 gata !reusi sa blochez ghidonu si sa pun in pozitia "P" binenteles dupa ceva gadilat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Hello ALL . Nu ne-am mai auzit de mult . Am cazut si eu cu motocicleta mea in drumul spre Mare . Nu am patzit nimic insa as vrea sa stiu unde imi pot repara carena . Are o saritura, si am ciobuletzul . A mai cazut si semnalul de spate . Trebuie sa schimb tot suportul ala cu numar ? Sau doar smenalizatorul in sine ... mai trebuie oricum sa prelungesc firele cred . Da cam asta .... ce ziceti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Vorbeste cu Hellryder, nu stiu la preturi cum e, dar calitatea am inteles ca e foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Poate alea din spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Inteleg ca ai dat-o pe o roata si ai atins cu codita?? Las-o fara codita ca e mai usoara, eventual pune o punga peste sha, sa nu se vada! Ti pupa tata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 trebuie sa shimb placutzele de frana si am gasit 2 modele...conform site-ului http://www.bikershop.ro/index.php?cPath=25_26_58 ...pentru fatza goldfren 124 AD e un model si goldfren 124 S3 e alt model iar pentru spate goldfren 016 AD sau S3 diferenta e ca S3 costa 870.000 si e: "Sunt confectionate dintr-un material metalo-ceramic special conceput pentru a fi utilizat pe circuit, materialul S3 fiind produs de Progressive Powder Technology un lider in domeniul tehnologiilor de sinterizare. Coeficient static de frecare foarte mare. PARAMETRII DE OPERARE AI MATERIALULUI Presiune specifica: .................. P < 3.0 Mpa Viteza de glisare: .................. V < 45 m.s-1 Constanta de temperatura: ............. 450 oC" pe cand AD e 820.000 si e: "Sunt confectionate dintr-un material metalo-ceramic si grafit-feric ce se poate folosi atat pentru franarile uscate cat si in bai de ulei. Coeficient static de frecare mare. PARAMETRII DE OPERARE AI MATERIALULUI Presiune specifica: .................. P < 3.0 Mpa Viteza de glisare: .................. V < 40 m.s-1 Constanta de temperatura:.............. 400 oC" o merita 50.000??? aia S3 pare mai racing..dar sa nu imi buleasca discurile...daca o fi mai dura.... voi ce placute folositi si de unde le cumparati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 Inteleg ca ai dat-o pe o roata si ai atins cu codita?? Las-o fara codita ca e mai usoara, eventual pune o punga peste sha, sa nu se vada! Ti pupa tata! Pe roata din fatza chiar . Dar ce crezi ca am facut constructiv ? Am zgariat bine geamul meu performant din fatza . Aveti idee cu ce as putea sa-l slefuiesc cat de cat ? Sau sa il umplu cu ceva . Adica daca se poate repara asa ... estetic ... ca functional e ok ... ca e in partea de jos afectat . Am pus si o poza cu el ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 Ala e geamul tau performant? pai mai ieftin poti sa il inlocuiesti cu un parbriz de logan..la dimensiunile alea frate, am si eu unul, dar e micutz.. al tau RULZ! cred ca poti sa si fumezi in spatele lui, doar ca te opreste casca...nu s-ar stinge tigara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 Da e mare ... asa am luat motocicleta cu geam dasta de logan ! oricum ... Fratilor cauciuc de spate ati gasit performant ? De unde ati luat ? Cat costa ? Pt Tomas : unde gasesc capac dala cu suzuki sa pun pe motor (in rotundu ala ) . Ca stiu ca tu cautai ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 oricum ... Fratilor cauciuc de spate ati gasit performant ? De unde ati luat ? Cat costa ? Cauciuc performant.....spune dimensiunile si eu iti spun pretul. Cauciucurile sunt din gama Dunlop (sunt racing replica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 dati si voi la pagina 62 si ziceti ce stiti de placutele alea de frana...ca va stiu priceputi.. sa nu imi ziceti ca nici unul nu a schimbat placutele de frana ca voi puneti frana cu piciorul pe jos, ca nu tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AsubayaH Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 (editat) @HONDANEGRU placute frana Pretul de 820 mii e pentru toate patru adica fata spate sau numai pentru o pereche ? Editat Mai 10, 2006 de AsubayaH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 Daca stiti vreun loc de unde as putea sa imi iau oglinzi, nu ezitati sa ma contactati Caut oglinzi cu sistem de prindere in doua suruburi, distanta dintre ele este de aprox 4 cm, suint pentru modelul carenat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 Salut! Ash dori sa imi curatz amortizoarele de pe fatza. Trebuie sa schimb simeringurile si uleiul. Poate cineva sa imi dea sfaturi! Am cateva intrebari ajutatoare : 1. Imi trebuie vreo cheie speciala (in afara de chei fixe si imbus) ?? 2. Este vreo tehinca speciala ? 3. Opservatii?? ceva de genul "ordinea demontarii si montarii" Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 ba il am! . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AsubayaH Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 Daca stiti vreun loc de unde as putea sa imi iau oglinzi, nu ezitati sa ma contactati Caut oglinzi cu sistem de prindere in doua suruburi, distanta dintre ele este de aprox 4 cm, suint pentru modelul carenat. Pe Louis te-ai uitat ? Sigur gasesti acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 Un singur model de pe louis se potriveste si la ala nu mai au decat oglinda din dreapta Intre timp am vorbit cu bubucaty, mi le trimite maine pe alea vechi, sper sa iasa o combinatie ceva, ca acum am 3 perechi de oglinzi... toate stricate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 Stricate sau rupte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 Stii bancu ala cu bilele? una s-a pierdut si una s-a stricat @ontopic: oglinzile originale le-am rupt intr-o parcare iar la celelalte noi, din alea de la Coxaru cu semnalizari, am reusit sa le rup tija . Acum... am observat eu ca daca tai tija la vreo 4-5 cm de oglinda la alea cu semnalizari pot sa o sudez de prinderea de la oglinzile originale, pe care mi le trimite bubucaty maine Sa speram ca iese o lucrare laser Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 Fratilor.......cu regret si parere de rau (cam suna a pleonasm) trebuie sa va anunt ca parasesc GRUPUL POSESORILOR DE GS 500........ . Sambata 13 Mai 2006 mi-am vandut mobra.........a fost prima mea iubire in materie de motociclete. A fost tot ceea ce-mi doream...usoara, manevrabila (radeam de baietii cu sportive de 600-900 cand la intoarcerea dintr-o bucata, eu reuseam, ei nu ), consum mic, prietenoasa, si nepretentioasa. Inafara de un schimb de ulei+filtru nu a trebuit sa fac nimic la ea. Nu mi-a facut probleme, nu am fost nevoit sa desfac nici macar un surub la ea.....Insa a trebuit sa ma despart de ea (desi poate inca nu era momentul, chiar acum inainte de intrunirea de la CLUJ), asa ca acum sunt pieton pentru o bucata de vreme. Inca nu stiu ce va fi urmatoarea motocicleta, nu m-am hotarat. Dar sper ca atunci cand banii vor sta cacalau prin buzunarele mele, sa am pe langa altele si o suzy GS 500..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.