Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Salutare, stie cineva un site unde pot gasi far si stop aftermarket ce se potrivesc si la gs500? Si trebuie facute ceva modificari in cazul in care schimb farul cu unul mai mic? am vazut ca is o gramada de cabluri bagate in el.

ce zici de asta ... iti place ?

post-24853-0-23875200-1308204084_thumb.gif

 

e luat de pe louis.de ... inca nu l-am pus, dar cam asa o sa vina.

Editat de mihai_2b3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce zici de asta ... iti place ?

post-24853-0-23875200-1308204084_thumb.gif

 

e luat de pe louis.de ... inca nu l-am pus, dar cam asa o sa vina.

 

Salutare, cand il monetezi trebuie modificate prinderile? si dilema mea ii ce fac cu cablurile din far? acolo is toate legaturile , din cate am obs in poza is izolate si camuflate pe langa cadru. nu ma injurati ca pun intrebari tampite dar as vrea sa fac si eu modificari la motocicleta si cat de cat singur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, cand il monetezi trebuie modificate prinderile? si dilema mea ii ce fac cu cablurile din far? acolo is toate legaturile , din cate am obs in poza is izolate si camuflate pe langa cadru. nu ma injurati ca pun intrebari tampite dar as vrea sa fac si eu modificari la motocicleta si cat de cat singur

cu prinderile vezi dupa ce-ti iei farul sau masori distanta dintre prinderi si iei un far pe dimensiunea masurata cu +/- 1-2cm ca prinderile alea se pot roti nitel in jurul amortizoarelor. in poza - firele sunt decupate d-aia nu le vezi :lol: ca ele acuma atarna dar o sa le bag prin farul asta nou. nu prea ai cum sa cumperi ceva "after market" pentru o motocicleta care sa se potriveasca la fix...aici nu includem chestiile de siguranta gen discuri frana, furtune frama, rulmenti si alte chestii d-astea; "briz briz-urile" le potrivesti cum poti. eu ma gandeam ca tre sa ascund firele alea + inca vreo 2 instalatii xenon pe acolo si momentan n-am nici o idee cum as putea face asta. dar vedem ce-o iesi...revin cu poze cand o fi gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravos natiune...toata lumea face "feis lifting-uri" la gs-uri si eu stau cu motoru vomitat prin tot garaju...si tot nu-mi dau seama ce are de zdrongane =))

 

P.S: si eu vreau sa-mi pun faruri de streetfighter,dar parca tot imi e mai bine cu xenon pe farul original sincer sa fiu.

Editat de lipton_gs5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! de azi nu-mi mai merge turometrul, din senin. N-am cazut cu ea, nu am bruscat/forjat motorul. pur si simplu,plec de pe loc, si nu se ridica turometrul, vitezometrul functioneaza. Se poate repara? imi trebuie un bord nou cu totul? nu ma pricep. astept ajutorul vostru si sfaturile voastre. multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca s-a rupt cablul. De reparat nu prea mai merge doar schimbat.

[/q

multumesc, azi am verificat cablu si era desfacut, avea piulita de prindere desfacuta, de sub turometru. s-o fii desfacut singura de la vibratii, sau s-a jucat cineva la ea cat timp statea parcata. Oricum, trebuia sa ma uit de la inceput la asta, n-am facut-o din prostie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam off topic,dar mi-am facut in sfarsit azi ITP-ul (timpul nu-mi permitea din cauza serviciului) si de azi sunt calare :D

Cam tarziu ,dar mai bine mai tarziu decat .... I just love my GS :D

Asfalt uscat ! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

how to build a crashbar for Suzuki GS500E

recomand doar pentru cine este interesat, are vointa si un minim de cunostinte si nu ii este frica sa se murdareasca pe maini.

inainte de toate, m-am interesat cum arata acest "crashbar" si la ce foloseste.post-42710-0-89777900-1309277060_thumb.jpg urmatorul pas: cine le fabrica, cine le comercializeaza si cam cat costa?

crashbarul se afla pe ambele parti ale motorului si are rolul de a proteja motorul in cazul in care acesta este culcat :hurt: iar o laterala este formata din 2 tevi( una are forma literei C iar cealalta are forma literei J) in total 4 tevi de metal indoite si taiate la dimensiunile potrivite si evident cat mai simetric stanga-dreapta (S-D)

am gasit pe Louis produsul, pentru GS, varianta naked la 126euro. tot aici am gasit si acest pdf ca sa-mi fac o idee mai clara cum as putea sa-l construiesc.

materia prima: o teava de 20mm grosime cu o lungime 210cm pe care am umplut-o cu nisip si am inalzit-o pana la incandescenta cu o butelie si arzatorul de porc :D mai departe am reusit sa-mi fac 2 role, in care, am introdus teava inrosita si am indoit din mai multe incercari masurand de fiecare data unghiul potrivit.post-42710-0-39079400-1309278181_thumb.jpg post-42710-0-55759900-1309278205_thumb.jpg

post-42710-0-22829900-1309278556_thumb.jpg post-42710-0-50657000-1309278612_thumb.jpg

am taiat dintr-un platband de 3mm grosime 6 segmente a cate 5cm fiecare si am dat cate o gaura de 10,5 pentru a se potrivi cu prezoanele de pe motor

urmatoarea problema de care m-am lovit au fost chiar prezoanele de pe motor, care sunt prea scurte pentru a putea baga amandoua crashbarurile (S-D), asadar am dat fuga la Brick si am luat o tija filetata de 10mm la 1m lungime (7lei) (eu am gasit doar cu pas normal, daca gasiti cu pas de 1.25 e si mai bine).

Dupa ce am scos bornele de la baterie, am bagat aparatul de sudura in functiune si cu ajutorul "mosului":cheers: am punctat pe pozitie tevile de platband

post-42710-0-71235100-1309279554_thumb.jpg post-42710-0-95273800-1309279574_thumb.jpg post-42710-0-28078200-1309279611_thumb.jpg

am verificat sa ramana suficient spatiu intre crashbar si capacul lateral al motorului sa nu ma trezesc ca imi atinge pe undeva si am repetat figura (S-D)

am incercat sa fac un cordon de sudura frumos intre tevi, platband si tevi mai mult pentru aspect ca imediat dupa ce am punctat totul s-a rigidizat si credeti-ma ca e super strong. post-42710-0-00801700-1309279969_thumb.jpg mai departe totul tine de migaleala si de cat de mult iti doresti sa aibe un aspect cat mai frumos.

am pus mana pe bormasina + o perie de sarma si am dat rugina jos de pe tevi post-42710-0-32132900-1309280101_thumb.jpg iar unde nu am fost suficient de multumit ori nu am ajuns bine cu peria de sarma am insistat cu mult smilgher. post-42710-0-96931100-1309280265_thumb.jpg in cele din urma am luat un tub de spray negru si unu de lac. am degresat bine tevile am dat 3 maini de vopsea si 2 maini de lac.

rezultatul:

post-42710-0-31287500-1309280504_thumb.jpg post-42710-0-86899100-1309280524_thumb.jpg post-42710-0-40611600-1309280559_thumb.jpg

post-42710-0-79535100-1309280586_thumb.jpg post-42710-0-27917800-1309280621_thumb.jpg post-42710-0-07020700-1309280653_thumb.jpg

imi cer scuze pentru calitatea pozelor nu am avut la dispozitie decat camera telefonului, iar pentru cei care vor sa se apuce de treaba

SPOR!!!:friends:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru teraba pe care ai facut-o, arata foarte bine. Cat te-au costat materialele, sudura, si cate ore ti-a luat?

multumesc! tevile le aveam deja aruncate prin garaj sudura a fost facuta de mine si de taicamiu. practic singura cheltuiala a fost sprayul de vopsea si lac 15 lei+15lei si tija filetata inca 7lei un total de 37lei. treaba facuta in 2 zile cu (examene la facultate si plaja) deci undeva la un 10 ore... cred ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc! tevile le aveam deja aruncate prin garaj sudura a fost facuta de mine si de taicamiu. practic singura cheltuiala a fost sprayul de vopsea si lac 15 lei+15lei si tija filetata inca 7lei un total de 37lei. treaba facuta in 2 zile cu (examene la facultate si plaja) deci undeva la un 10 ore... cred ;)

 

foarte tare, mi-as face singur la orice ora, numai ca : * nu am garaj/ spatiu de lucru

* nu am ustensile necesare

* la cata experienta am eu cu aparatul de sudura ( zero) foarte posibil sa omor pe cineva sau sa dau foc la jumatate de cartier.

 

daca pe viitor te vei apuca sa faci tu asa ceva si pentru altii, evident contra cost, te rog sa anunti un pret pe care-l pretinzi, si noi poate vom fii fericiti sa incheiem un targ cu tine. eu am gasit un crash bar cu 350 lei nou la ambulanta moto. nu stiu sa zic daca e scump sau nu, dar daca se poate mai ieftin de ce nu.

 

felicitari pentru rezultat, arata foarte bine, sa speram ca tine la impact...uite ca mai sunt si meseriasi printre noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

how to build a crashbar for Suzuki GS500E

felicitari ... au iesit identice cu ale mele ... pe care am dat 100 euro; dar care si-au scos banii "pe ambele parti" :D

 

intre timp am terminat si eu cu surubaritul pe la motoreta si a iesit cam asa:

 

post-24853-0-99691400-1309420597_thumb.jpg

post-24853-0-52095000-1309420603_thumb.jpg

post-24853-0-44260600-1309420608_thumb.jpg

post-24853-0-21486700-1309420614_thumb.jpg

post-24853-0-36147100-1309420710_thumb.jpg

post-24853-0-49833200-1309420716_thumb.jpg

Editat de mihai_2b3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intre timp am terminat si eu cu surubaritul pe la motoreta si a iesit cam asa:

 

 

Arata foarte tare. Imi atrage atentia mult toba scurta. Vreau sa stiu daca este o toba omologata cu care nu ai probleme la rar, itp etc, sau este doar o teava prin care trece fum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intre timp am terminat si eu cu surubaritul pe la motoreta si a iesit cam asa:

 

 

Arata foarte tare. Imi atrage atentia mult toba scurta. Vreau sa stiu daca este o toba omologata cu care nu ai probleme la rar, itp etc, sau este doar o teava prin care trece fum?

te-ai uitat bine? :D sunt 2 tobe scurte :lol:

 

 

galagie e putin spus :D tobele vin cu recomandarea "Race & Show ONLY" hahahhahahahah

Editat de mihai_2b3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te-ai uitat bine? :D sunt 2 tobe scurte :lol:

 

Sunet bestial ce sa zic, dar daca te verifica cumva niste cap creta pe strada, ai de dat explicatii...multe. Nu vazusem ca sunt 2, arata si se aude prea misto, dar exista totusi minusuri in cazul in care trebuie sa treaca pe la RAR ITP etc... :(. Pentru a mea, raman la varianta stock, silent si atentie.

Editat de dan_pustan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari ... au iesit identice cu ale mele ... pe care am dat 100 euro; dar care si-au scos banii "pe ambele parti" :D

 

intre timp am terminat si eu cu surubaritul pe la motoreta si a iesit cam asa:

 

foarte tare! felicitari tie!!!:ok: imi place cum arata cu cele 2 faruri! cum se vede noaptea? ceasurile din bord vad ca au disparut :wink: cum e cu afisajul digital? cu turometrul ai facut ceva? sau fara? merg senzorii de ulei, neutru, semnal, faza lunga? tobele parca erau de pe louis :unsure:...sau ma insel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-a oprit unu intr-o dimineatza pe la 8 cand eram pe magheru cu vreo 8.000-9.000 de prm :D, m-a oprit la universitate si mi-a zis ca ma astepta de cand eram prin romana :lol: dar ... fara finalizare din partea lui ... ca sa zic asa :D

 

iar la rar nu cred ca e greu sa dai toba jos o data la 2 ani ca sa faci rar-ul si s-o montezi la loc (in 5 minute le-am schimbat intre ele).

Editat de mihai_2b3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte tare! felicitari tie!!!:ok: imi place cum arata cu cele 2 faruri! cum se vede noaptea? ceasurile din bord vad ca au disparut :wink: cum e cu afisajul digital? cu turometrul ai facut ceva? sau fara? merg senzorii de ulei, neutru, semnal, faza lunga? tobele parca erau de pe louis :unsure:...sau ma insel?

pai in ordinea nr de pe tricou:

inca n-am apucat sa merg cu ea. faza scurta nu mi se pare cine stie ce. dar lunga e criminala. am 2 xenoane pe lunga :D

bordul are tot: turometru, vitezometru, indicatoare (neutral, ulei, semnal, faza lunga) are si nivel benzina dar n-am eu sonda la mobra pentru asa ceva

tobele sunt de pe louis ca si bordul, farurile, oglinzile cu semnal si toate cele.

 

m-am mai uitat inca odata la film, nu credeam ca poate sa iasa asa sunet dintr-un gs 500. Cred ca ai o lista foarte lunga de injuraturi din partea celor care vor sa doarma. Mergi si tu la 4-5 mii nu fii rau!

vezi ca-s mai multe filmulete care au in titlu "Suzuki GS 500 E - 2 exhaust" urmareste-le pe toate la cel numit "flacarele" tre sa fi putin atent sa-ti dai seama despre ce e vorba... :D

Editat de mihai_2b3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai in ordinea nr de pe tricou:

inca n-am apucat sa merg cu ea. faza scurta nu mi se pare cine stie ce. dar lunga e criminala. am 2 xenoane pe lunga :D

bordul are tot: turometru, vitezometru, indicatoare (neutral, ulei, semnal, faza lunga) are si nivel benzina dar n-am eu sonda la mobra pentru asa ceva

tobele sunt de pe louis ca si bordul, farurile, oglinzile cu semnal si toate cele.

 

asta este vinovatul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...