mihai_2b3 Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 (editat) Salutare, stie cineva un site unde pot gasi far si stop aftermarket ce se potrivesc si la gs500? Si trebuie facute ceva modificari in cazul in care schimb farul cu unul mai mic? am vazut ca is o gramada de cabluri bagate in el. ce zici de asta ... iti place ? e luat de pe louis.de ... inca nu l-am pus, dar cam asa o sa vina. Editat Iunie 16, 2011 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TenYe Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 ce zici de asta ... iti place ? e luat de pe louis.de ... inca nu l-am pus, dar cam asa o sa vina. Salutare, cand il monetezi trebuie modificate prinderile? si dilema mea ii ce fac cu cablurile din far? acolo is toate legaturile , din cate am obs in poza is izolate si camuflate pe langa cadru. nu ma injurati ca pun intrebari tampite dar as vrea sa fac si eu modificari la motocicleta si cat de cat singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Salutare, cand il monetezi trebuie modificate prinderile? si dilema mea ii ce fac cu cablurile din far? acolo is toate legaturile , din cate am obs in poza is izolate si camuflate pe langa cadru. nu ma injurati ca pun intrebari tampite dar as vrea sa fac si eu modificari la motocicleta si cat de cat singur cu prinderile vezi dupa ce-ti iei farul sau masori distanta dintre prinderi si iei un far pe dimensiunea masurata cu +/- 1-2cm ca prinderile alea se pot roti nitel in jurul amortizoarelor. in poza - firele sunt decupate d-aia nu le vezi ca ele acuma atarna dar o sa le bag prin farul asta nou. nu prea ai cum sa cumperi ceva "after market" pentru o motocicleta care sa se potriveasca la fix...aici nu includem chestiile de siguranta gen discuri frana, furtune frama, rulmenti si alte chestii d-astea; "briz briz-urile" le potrivesti cum poti. eu ma gandeam ca tre sa ascund firele alea + inca vreo 2 instalatii xenon pe acolo si momentan n-am nici o idee cum as putea face asta. dar vedem ce-o iesi...revin cu poze cand o fi gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Vinde cineva un far de naked cu bec h4? /index.php?/topic/569844-cumpar-far-de-naked-cu-h4/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 (editat) un 'nea a pus poze cu un gs desfacut pe la toate incheieturile. http://beergarage.com/GS500.aspx si bea bere dupa fiecare operatiune Editat Iunie 16, 2011 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pentarus Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 ce zici de asta ... iti place ? e luat de pe louis.de ... inca nu l-am pus, dar cam asa o sa vina. bre Mihai, zici ca e chopper! P.S. foarte fain incepe sa arate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 (editat) Bravos natiune...toata lumea face "feis lifting-uri" la gs-uri si eu stau cu motoru vomitat prin tot garaju...si tot nu-mi dau seama ce are de zdrongane =)) P.S: si eu vreau sa-mi pun faruri de streetfighter,dar parca tot imi e mai bine cu xenon pe farul original sincer sa fiu. Editat Iunie 18, 2011 de lipton_gs5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marutza06 Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Salut, caut un motor pt un Gs din '93. Nu conteaza anul motorului,de preferat ii sa aiba acte doar. Astept oferte la nr 0742.608.129 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_pustan Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 salutare! de azi nu-mi mai merge turometrul, din senin. N-am cazut cu ea, nu am bruscat/forjat motorul. pur si simplu,plec de pe loc, si nu se ridica turometrul, vitezometrul functioneaza. Se poate repara? imi trebuie un bord nou cu totul? nu ma pricep. astept ajutorul vostru si sfaturile voastre. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Probabil ca s-a rupt cablul. De reparat nu prea mai merge doar schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_pustan Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Probabil ca s-a rupt cablul. De reparat nu prea mai merge doar schimbat. [/q multumesc, azi am verificat cablu si era desfacut, avea piulita de prindere desfacuta, de sub turometru. s-o fii desfacut singura de la vibratii, sau s-a jucat cineva la ea cat timp statea parcata. Oricum, trebuia sa ma uit de la inceput la asta, n-am facut-o din prostie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Cam off topic,dar mi-am facut in sfarsit azi ITP-ul (timpul nu-mi permitea din cauza serviciului) si de azi sunt calare Cam tarziu ,dar mai bine mai tarziu decat .... I just love my GS Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 how to build a crashbar for Suzuki GS500E recomand doar pentru cine este interesat, are vointa si un minim de cunostinte si nu ii este frica sa se murdareasca pe maini. inainte de toate, m-am interesat cum arata acest "crashbar" si la ce foloseste. urmatorul pas: cine le fabrica, cine le comercializeaza si cam cat costa? crashbarul se afla pe ambele parti ale motorului si are rolul de a proteja motorul in cazul in care acesta este culcat iar o laterala este formata din 2 tevi( una are forma literei C iar cealalta are forma literei J) in total 4 tevi de metal indoite si taiate la dimensiunile potrivite si evident cat mai simetric stanga-dreapta (S-D) am gasit pe Louis produsul, pentru GS, varianta naked la 126euro. tot aici am gasit si acest pdf ca sa-mi fac o idee mai clara cum as putea sa-l construiesc. materia prima: o teava de 20mm grosime cu o lungime 210cm pe care am umplut-o cu nisip si am inalzit-o pana la incandescenta cu o butelie si arzatorul de porc mai departe am reusit sa-mi fac 2 role, in care, am introdus teava inrosita si am indoit din mai multe incercari masurand de fiecare data unghiul potrivit. am taiat dintr-un platband de 3mm grosime 6 segmente a cate 5cm fiecare si am dat cate o gaura de 10,5 pentru a se potrivi cu prezoanele de pe motor urmatoarea problema de care m-am lovit au fost chiar prezoanele de pe motor, care sunt prea scurte pentru a putea baga amandoua crashbarurile (S-D), asadar am dat fuga la Brick si am luat o tija filetata de 10mm la 1m lungime (7lei) (eu am gasit doar cu pas normal, daca gasiti cu pas de 1.25 e si mai bine). Dupa ce am scos bornele de la baterie, am bagat aparatul de sudura in functiune si cu ajutorul "mosului" am punctat pe pozitie tevile de platband am verificat sa ramana suficient spatiu intre crashbar si capacul lateral al motorului sa nu ma trezesc ca imi atinge pe undeva si am repetat figura (S-D) am incercat sa fac un cordon de sudura frumos intre tevi, platband si tevi mai mult pentru aspect ca imediat dupa ce am punctat totul s-a rigidizat si credeti-ma ca e super strong. mai departe totul tine de migaleala si de cat de mult iti doresti sa aibe un aspect cat mai frumos. am pus mana pe bormasina + o perie de sarma si am dat rugina jos de pe tevi iar unde nu am fost suficient de multumit ori nu am ajuns bine cu peria de sarma am insistat cu mult smilgher. in cele din urma am luat un tub de spray negru si unu de lac. am degresat bine tevile am dat 3 maini de vopsea si 2 maini de lac. rezultatul: imi cer scuze pentru calitatea pozelor nu am avut la dispozitie decat camera telefonului, iar pentru cei care vor sa se apuce de treaba SPOR!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Felicitari pentru teraba pe care ai facut-o, arata foarte bine. Cat te-au costat materialele, sudura, si cate ore ti-a luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Felicitari pentru teraba pe care ai facut-o, arata foarte bine. Cat te-au costat materialele, sudura, si cate ore ti-a luat? multumesc! tevile le aveam deja aruncate prin garaj sudura a fost facuta de mine si de taicamiu. practic singura cheltuiala a fost sprayul de vopsea si lac 15 lei+15lei si tija filetata inca 7lei un total de 37lei. treaba facuta in 2 zile cu (examene la facultate si plaja) deci undeva la un 10 ore... cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_pustan Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 multumesc! tevile le aveam deja aruncate prin garaj sudura a fost facuta de mine si de taicamiu. practic singura cheltuiala a fost sprayul de vopsea si lac 15 lei+15lei si tija filetata inca 7lei un total de 37lei. treaba facuta in 2 zile cu (examene la facultate si plaja) deci undeva la un 10 ore... cred foarte tare, mi-as face singur la orice ora, numai ca : * nu am garaj/ spatiu de lucru * nu am ustensile necesare * la cata experienta am eu cu aparatul de sudura ( zero) foarte posibil sa omor pe cineva sau sa dau foc la jumatate de cartier. daca pe viitor te vei apuca sa faci tu asa ceva si pentru altii, evident contra cost, te rog sa anunti un pret pe care-l pretinzi, si noi poate vom fii fericiti sa incheiem un targ cu tine. eu am gasit un crash bar cu 350 lei nou la ambulanta moto. nu stiu sa zic daca e scump sau nu, dar daca se poate mai ieftin de ce nu. felicitari pentru rezultat, arata foarte bine, sa speram ca tine la impact...uite ca mai sunt si meseriasi printre noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 (editat) how to build a crashbar for Suzuki GS500E felicitari ... au iesit identice cu ale mele ... pe care am dat 100 euro; dar care si-au scos banii "pe ambele parti" intre timp am terminat si eu cu surubaritul pe la motoreta si a iesit cam asa: Editat Iunie 30, 2011 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_pustan Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 intre timp am terminat si eu cu surubaritul pe la motoreta si a iesit cam asa: Arata foarte tare. Imi atrage atentia mult toba scurta. Vreau sa stiu daca este o toba omologata cu care nu ai probleme la rar, itp etc, sau este doar o teava prin care trece fum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 (editat) intre timp am terminat si eu cu surubaritul pe la motoreta si a iesit cam asa: Arata foarte tare. Imi atrage atentia mult toba scurta. Vreau sa stiu daca este o toba omologata cu care nu ai probleme la rar, itp etc, sau este doar o teava prin care trece fum? te-ai uitat bine? sunt 2 tobe scurte galagie e putin spus tobele vin cu recomandarea "Race & Show ONLY" hahahhahahahah Editat Iunie 30, 2011 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_pustan Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 (editat) te-ai uitat bine? sunt 2 tobe scurte Sunet bestial ce sa zic, dar daca te verifica cumva niste cap creta pe strada, ai de dat explicatii...multe. Nu vazusem ca sunt 2, arata si se aude prea misto, dar exista totusi minusuri in cazul in care trebuie sa treaca pe la RAR ITP etc... . Pentru a mea, raman la varianta stock, silent si atentie. Editat Iunie 30, 2011 de dan_pustan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 felicitari ... au iesit identice cu ale mele ... pe care am dat 100 euro; dar care si-au scos banii "pe ambele parti" intre timp am terminat si eu cu surubaritul pe la motoreta si a iesit cam asa: foarte tare! felicitari tie!!! imi place cum arata cu cele 2 faruri! cum se vede noaptea? ceasurile din bord vad ca au disparut cum e cu afisajul digital? cu turometrul ai facut ceva? sau fara? merg senzorii de ulei, neutru, semnal, faza lunga? tobele parca erau de pe louis ...sau ma insel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 (editat) m-a oprit unu intr-o dimineatza pe la 8 cand eram pe magheru cu vreo 8.000-9.000 de prm , m-a oprit la universitate si mi-a zis ca ma astepta de cand eram prin romana dar ... fara finalizare din partea lui ... ca sa zic asa iar la rar nu cred ca e greu sa dai toba jos o data la 2 ani ca sa faci rar-ul si s-o montezi la loc (in 5 minute le-am schimbat intre ele). Editat Iunie 30, 2011 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_pustan Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 m-am mai uitat inca odata la film, nu credeam ca poate sa iasa asa sunet dintr-un gs 500. Cred ca ai o lista foarte lunga de injuraturi din partea celor care vor sa doarma. Mergi si tu la 4-5 mii nu fii rau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 (editat) foarte tare! felicitari tie!!! imi place cum arata cu cele 2 faruri! cum se vede noaptea? ceasurile din bord vad ca au disparut cum e cu afisajul digital? cu turometrul ai facut ceva? sau fara? merg senzorii de ulei, neutru, semnal, faza lunga? tobele parca erau de pe louis ...sau ma insel? pai in ordinea nr de pe tricou: inca n-am apucat sa merg cu ea. faza scurta nu mi se pare cine stie ce. dar lunga e criminala. am 2 xenoane pe lunga bordul are tot: turometru, vitezometru, indicatoare (neutral, ulei, semnal, faza lunga) are si nivel benzina dar n-am eu sonda la mobra pentru asa ceva tobele sunt de pe louis ca si bordul, farurile, oglinzile cu semnal si toate cele. m-am mai uitat inca odata la film, nu credeam ca poate sa iasa asa sunet dintr-un gs 500. Cred ca ai o lista foarte lunga de injuraturi din partea celor care vor sa doarma. Mergi si tu la 4-5 mii nu fii rau! vezi ca-s mai multe filmulete care au in titlu "Suzuki GS 500 E - 2 exhaust" urmareste-le pe toate la cel numit "flacarele" tre sa fi putin atent sa-ti dai seama despre ce e vorba... Editat Iunie 30, 2011 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 pai in ordinea nr de pe tricou: inca n-am apucat sa merg cu ea. faza scurta nu mi se pare cine stie ce. dar lunga e criminala. am 2 xenoane pe lunga bordul are tot: turometru, vitezometru, indicatoare (neutral, ulei, semnal, faza lunga) are si nivel benzina dar n-am eu sonda la mobra pentru asa ceva tobele sunt de pe louis ca si bordul, farurile, oglinzile cu semnal si toate cele. asta este vinovatul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.