Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Cu 300 de ron eu mi-am luat astea.

modelul asta nu mi se pare ok, daca e sa culci motorul si se propteste bulonul in ceva, nu-ti contorsioneaza cadrul?

eu o sa incerc sa-mi confectionez unul "from scratch" tubulatura cu prindere in 3 puncte..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi-am facut botezul cu astea, si sincer un singur lucru am schimbat, oglinda dreapta. Sunt persoane care nu recomanda sistemul dar eu le-am "probat" si fac fata fara sa aduca stricaciuni cadrului si mai mult am barbita iar sistemul de mai sus ma avantajeaza. Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<br />salut,<br />pt. a schimba filtrul de aer ,ce si cum trebui sa demontez ?.....multumesc!<br /> <br />SPOR!<br /><br /><a href="http://www.flixxy.com/dream-rangers-tc-bank-taiwan.htm" target="_blank">http://www.flixxy.com/dream-rangers-tc-bank-taiwan.htm</a><br />
<br /><br /><br />

ai nevoie de o cheie de 12, (recomand o tubulara) sa ridici rezervorul si sa ai acces la filtrul de aer care este prins in cutia lui cu 4 surubele (o surubelnita stea).

daca intentionezi sa dai de tot rezervorul jos, nu uita sa opresti robinetul de sub rezervor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

A schimbat careva roata spate cu una de Bandit? M-am lovit de urmatoarea problema: prinderile intre gs si bandit(sau rf600) difera insa nu pot ramane nici cu discul de la rf pt ca este cu 1cm mai scurt in diametru (24 in loc de 25).

Atasez o imagine cu cele 2 discuri, poate stie cineva unde as putea sa gasesc un disc ca cel de rf dar cu diametrul de 25 nu 24.

 

diferentadiscuri.png

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut stiti pe cineva care are o furca ,cu juguri cu tot ,de vanzare?

de gs binenteles...sau daca merge cumva furca de gsxf 600 an 92 ,adica daca se potriveste toata fata pe gs (ma refer la partea de la cadru pe care vin prinse jugurile)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua. Am si eu o suzuki gs500f din 2004 si am avut de curand un accident cu ea. Am reusit sa gasesc pe cineva sa imi lipeasca carenele si apoi sa o vopseasca, insa am o problema si sper sa ma puteti ajuta. Am nevoie de semnalizare stanga fata si ambele oglinzi si daca se poate si capacul cu emblema suzuki tot de pe partea stanga a motorului/baia de ulei. Multumesc si numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua. Am si eu o suzuki gs500f din 2004 si am avut de curand un accident cu ea. Am reusit sa gasesc pe cineva sa imi lipeasca carenele si apoi sa o vopseasca, insa am o problema si sper sa ma puteti ajuta. Am nevoie de semnalizare stanga fata si ambele oglinzi si daca se poate si capacul cu emblema suzuki tot de pe partea stanga a motorului/baia de ulei. Multumesc si numai bine!

 

Eu iti dau un semnal gratis insa cum facem? Vad ca esti din constanta. Sa nu ma trimiti la posta sa pun colet ca nu am timp, zac in garaj toata seara si noaptea (ziua la alt job)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prin posta. Prin fan curier ca vin unde esti tu si ridica coletul.daca esti de acord iti dau un pm cu datele mele. Multumesc frumos si te astept in constanta sa dau o bere cand se mai incalzeste vremea ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prin posta. Prin fan curier ca vin unde esti tu si ridica coletul.daca esti de acord iti dau un pm cu datele mele. Multumesc frumos si te astept in constanta sa dau o bere cand se mai incalzeste vremea ;)

Tot timp necesita si asta. Facem altfel. gASESTE UN GS-IST care ma cunoaste( la o c gramada le-am facut carburatia) sa vina la garaj si sa se ocupe ei de asta

ce zici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sambata, pedalam pe autostrada spre smaeb si am avut ghinionul sa mi se opreasca de vreo 3, 4 ori motorul in mers la 120km/h. intrebarea mea e de ce? intr-adevar, carburatoarele nu au fost niciodata sincronizate, chiar daca mobra e din '98. dar ea de regula merge fooooarte bine!, trage bine, consumul e undeva la 3.7l - 4l /100km, nu papa ulei, in relanti merge foarte bine, nu da rateuri..etc. problema a fost partial rezolvata punand robinetul pe PRI si bagat in frana de motor un pic mai violent. mentionez ca eu tin tot timpul robinetul pe rezerva si nu mi-a mai facut asa ceva. o fi oare de la benzina? robinetul infundat? de la carburatoare? dupa ce se oprea si o lsasam pe PRI, o lua din loc dar nu se mai accelera.. ajungea la 110 si atat! manerul la capat. cablul de acceleratie blocat? la intoarcere mobra a mers perfect de parca nu s-a intamplat nimic. aveti vreo idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GS 500, 1993, 50.000 km, cumparat de 4 luni.

 

A inceput brusc sa consume ulei, dimineata (pornire la rece) scoate fum albastrui, ca un motor 2 timpi. Cand motorul este cald scoate ceva fum de la 5 mii de ture in sus si cand turez apoi inchid acceleratia. Il exploatez normal 4-6 mii de ture si CATEODATA o duc pe rosu in treptele 2 3 si 4. Uleiul este cel pus de fostul proprietar, nu l-am schimbat fiindca arata bine.

 

Problema a aparut de pe o zi pe alta: pornita ieri dimineata si era ok, seara am crezut ca mi se pare, apoi astazi dimineata am vazut ca scoate fum ca un 2T.

 

S-a mai intamplat cuiva? Ce se poate sa se fi intamplat?

 

Stiu ca problema se rezolva cu un rand de segmenti dar sunt curios daca e normal sa apara asa de repede.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In continuarea a ceea ce am scris mai sus. Bujia stanga deschisa la culoare, cea dreapta inchisa la culoare. Carburatoare sincronizate, amestec egal. Sa fie ciupita garnitura de chiulasa? Se explica problemele aparute? Pot testa presupunerea asta fara sa demontez chiulasa? Multumesc!

Mesaj completat

Erau segmentii + simeringurile supapelor, ca sa stie toata lumea.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...