Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta nu inseamna ca ulei motul nu este bun. doar ca alegerea ta de a baga uleiul 300v a fost foarte proasta. tinand cont ca este un ulei 100% sintetic si nu este recomandat pentru tipul tau de motor.

daca foloseai un ulei semisintetic se schimbau cu totul datele problemei. asta cu ""(ceva gen 20W-nustiucat)"" nu justifica decat ca nu ai habar de cum se manaca uleiurile insa dai din tine aberatii ca nu este ok, un produs sau altul,

si eu daca foloseam la a mea ulei mineral de la orice tim de producator o faceam praf, dupa care mentionam ca uleiul respectiv este de tot kkatul. nu fac reclama firmei motul insa argumentele aduse de tine.......sunt josnice

 

si inca ceva! cum iti explici ca uleiul era prost insa piesele nu au suferit nicio modificare? ceva aici nu se pupa

 

1. Citeste bine ce scriu,apoi vino cu argumente/sfaturi si altele,nu da cu paru pentru ca dai degeaba.

2.Am zis perfect,habar-naveam de uleiuri(cei drept,nici nu m-am informat),si de cand am luat-o(eu,dexter) am zis sa-i bag un ulei bun(a.k.a scump),de aici rezulta ca dau vina pe motul 300V?Din contra,este un ulei super,dar este bun doar pentru motoare de generatie mai noua decat gs-ul meu(mentionez, 1993).

3. Motorul este in stare buna,numai ca tu nu faci diferenta intre un ulei care isi mentine vascozitatea la temperaturi inalte,dar la pornirea la rece este mai vascos decat normal(EXEMPLU: 20w50) si altul,care isi mentine vascozitatea indicata la temperaturi normale(80-90grade) iar vascozitatea la pornirea la rece este ce-a indicata.

Dupa ce am scos acel ulei(REPET,nu stiu ce ulei era,ptr. ca numai tin minte)am schimbat si filtrul,si am bagat un ulei Mobil1 S1000,10W40,iar motorul tot tacane ce-si-ce(nu la fel de tare si pregnant,dar sesizabil).

Numai face afirmatii aiurea daca nu intelegi sensul unui post,parerea mea.

 

 

Babuta mea e din '98 si are 63000km, toata viata ei a vazut doar MOTUL 5100 10W40 cu schimb de ulei la fiecare 4000km si merge perfect! chiar mai bine decat multe motoare dupa 2000..

 

Clar nu ai facut o alegere buna cu 300V...

 

Stiu,incepator fiind,tot auzeam de motul...si-am zis sa bag si eu.Asta e acum,n-am cum sa mai intorc situatia.

 

Numai bine!

Editat de lipton_gs5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut un GS si aveam o finala de masina se auzea ca un motor cu cilindri inV .cred ca sar auzi si mai bine daca ar avea evacuare separata pe amindoi cilindri (doua tobe) cind porneam gs-ul toata lumea se uita la cum se auzea .nu erea deranjant ceva placut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inteleg de aici ca un ulei cu o anumita specificatie (10W40 de exemplu) daca e mineral e mai vascos,daca e semisintetic e mai subtire iar daca e full sintetic e subtire

asa sa fie ?

oare nu au aceeasi vascozitate,dar difera rezistenta la solicitarile termice,mecanice si chimice? adica unul isi pastreaza proprietatile ,sa zicem, 5.000 km,altul 10.000 km iar altul 15.000 km?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inteleg de aici ca un ulei cu o anumita specificatie (10W40 de exemplu) daca e mineral e mai vascos,daca e semisintetic e mai subtire iar daca e full sintetic e subtire

asa sa fie ?

oare nu au aceeasi vascozitate,dar difera rezistenta la solicitarile termice,mecanice si chimice? adica unul isi pastreaza proprietatile ,sa zicem, 5.000 km,altul 10.000 km iar altul 15.000 km?

No, nu ai inteles bine!

Prima cifra inainte de W adica 10, 15, 20 asta reprezinta vascozitatea. Specificatia mineral merge pe un motor boxer exemplu bmv rt 1150, semisintetic pe un moto in care nu urci mult in ture gen 12.000-15.000 ture sau in general pe cele in 2 cilindri ), iar full sintetic la motoare de turatie mare

 

 

# Uleiul este lichidul vital al motorului maÂşinii dumneavoastră. Fără ulei de motor, este puțin probabil ca oricare din vehiculele dumneavoastră să ajungă la capătul străzii, în fiecare dimineață. De câteva zeci de ani, uleiurile convenționale pe bază de petrol au asigurat o protecție adecvată pentru toate vehiculele noastre. Observați că, aici cuvântul cheie este adecvat. În principal, uleiurile pe bază de petrol, au fost suficient de bune (adecvate) pentru a proteja motoarele noastre de distrugere. Dacă schimbați uleiul suficient de des, puteți fi aproape siguri că maÂşina dumneavoastră va rezista 160.000,până la 240.000Km, fără o problemă serioasă la motor, poate chiar mai mult.

# Unele din substanțele chimice care compun un ulei convențional pe bază de petrol, se pot descompune, chiar la temperaturi normale pentru gama de temperaturi la care funcționează motoarele dumneavoastră. Altele, se vor descompune, la aceste temperaturi relativ mici, doar în prezența oxigenului. Dar, aceasta se va întâmpla oricum, mai ales de cănd oxigenul este un contaminant prezent în lichidul de bază al uleiului pe bază de petrol. Ca rezultat al acestui lucru, uleiurile petrolifere nu vor circula prompt prin sistemul de ungere al motorului dumneavoastră, la temperaturi scăzute. Astfel, unele părți ale motorului pot rămâne neprotejate câteva minute după pornirea motorului. Desigur, o uzură semnificativă poate apărea în tot acest timp.

# Uleiurile sintetice sunt mai tolerante la căldură extremă decât cele petrolifere. Când temperatura începe să crească în interiorul motorului, uleiurile petrolifere încep repede să se ardă. Ele se volatilizează. Cu alte cuvinte, moleculele uÂşoare din uleiurile petrolifere se transformă în gaz Âşi ceea ce rămâne, sunt moleculele mari de ulei petrolifer, care sunt mai greu de pompat

# Uleiul sintetic poate fi folosit în siguranță, cu intervale de schimbare mai lungi decât la uleiurile convenționale. De fapt, uleiurile sintetice Amsoil Âşi NEO au fost garantate pentru 40.000 Km sau 1 an încă de la începutul anilor 70. Deasemenea, uleiul Red Line are un interval lung de schimbare,de la 16.000 Km până la 29.000 Km, de foarte mulți ani. Uleiul Mobil 1 a avut 40.000 Km, în anii 70, pe care producătorii au anulat-o, dar acum lucrează la altă perioadă de schimbare extinsă. Chiar Âşi alte companii mai vând uleiuri cu perioadă de schimbare extinsă.

# În general, viața unui vehicul depinde de viața motorului său. Unul din principalii factori care afectează viața unui motor, este uzura pieselor Âşi/sau calarea, care este adesea rezultatul operării la temperaturi ridicate. Structura moleculară omogenă Âşi uniformă a uleiurilor sintetice conferă acestora un coeficient de fricțiune mult mai mic (moleculele alunecă mult mai uÂşor una peste alta cauzând astfel o fricțiune mult mai mică) decât la cele minerale.

# Uleiurile de motor minerale au o slabă rezistență a peliculei, față de cele sintetice. Cum a mai fost menționat anterior, rezistența peliculei unui lubrifiant se referă la abilitatea sa de a menține o peliculă între două componente de motor, când se aplică asupra lor o presiune si o temperatură extremă.

# Uleiurile sintetice vor avea în general, o rezistență a peliculei de la 500% până la 1000% mai mare decât uleiurile minerale cu o văscozitate comparabilă. De fapt, credeți sau nu, chiar dacă uleiurile mai consistente au o rezistență a peliculei mai mare decât cele mai puțin consistente, un ulei tip 0w30 sau 5w20 va avea, probabil, o rezistență mai mare a peliculei decât un ulei tip 15w40 sau 20w50 pe bază de petrol.

# Uleiurile sintetice Âşi alți lubrifianți nu conțin parafină sau alte grăsimi, care îngroaÂşă dramatic uleiurile minerale, pe timp de vreme rece. Ca urmare, ele tind să lucreze mult mai bine în timpul pornirii la temperaturi scăzute si încep să lubrifice motorul aproape imediat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari. nu am mai postat de ceva timp pe aci....

eu mi-am vandut in primavara GS'ul ( cu greu, a fost un motor f bun care m-a invatat multe)

mi-a ramas carena stanga fata care as vrea s-o vand. este originala, culoare gri, o mica zgarietura pt stiker. pt cei interesati pot trimite poze si /sau se poate vedea in bucuresti.

o zi buna si asfalt uscat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o furca de GS500 din 2006 de vinzare cu tot cu roata 0721044958 4mil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi, vrea cineva sa scape de vreun GS ceva mai vechiut, la un pret ok? Ma gandesc sa imi iau un moto mic si fasnet de oras si mi-a fugit gandul si la GS. Cum se descurca pe caldura asta in oras?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi, vrea cineva sa scape de vreun GS ceva mai vechiut, la un pret ok? Ma gandesc sa imi iau un moto mic si fasnet de oras si mi-a fugit gandul si la GS. Cum se descurca pe caldura asta in oras?

 

nu s-a auzit pana acum de motor prajit din cauza caldurii/ in oras, la gs 500, sau cel putin asa spun toti. toti il lauda ca fiind foarte manevrabil, presupun ca ai citit deja despre el. E ok, si nu e chiar asa mic, se poate muri si pe el...nu-i problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu s-a auzit pana acum de motor prajit din cauza caldurii/ in oras, la gs 500,

da-i tu tare in el ca sa vezi prajeala ce ea (nu uitati ca racirea la unele modele este doar pe aer, iar cand stai cu la ele pe loc........vezi tu cand il desfaci)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e ca nu sunt nici foarte documentat vis-a-vis de model, ce am mai citit/auzit de la prieteni, dar am auzit de motoare racite cu aer care au facut 'buba' si deasta am intrebat. Mie mi-ar trebui sa imbin utilul cu placutul, in timpul zilei ma plimb destul prin oras si pegaso-ul mi se pare cam greoi uneori si nu prea il simt facut pt oras. Eu ma gandeam la un gs 91/92 si am gasit cateva pe bikeshop la preturi accesibile, oricum nu vreau sa il tin prea mult, ma gandesc sa trec la ceva mai nou la anul. M-am gandit si sa dau pegaso-ul si cu totalul de bani sa il bag intr-un TDM, dar ajung in aceeasi situatie, doar ca 'vaca' e si mai mare :)

 

Mersi frumos pt pareri! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut vreo 16000 la motorul celalalt si nu cred ca a trecut de 8000 (si asta de vreo 2 ori :) ), deci nu e problema :) oricum eu sunt mai linistit de felul meu cand e vorba de mers pe strada.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca uni cred ca GS500 are racire nasoal atunci ce spui de sporster :bounce:Are cineva un sporster in oras de 15 ani si nu i-a schimbat segmenti nici o data .El foloseste motorul la mers( batrinesc) cum se spune.Dr 350 cu care sa facut inconjurul lumi racit pe ulei .Daca nu ai avut un GS 500 nu poti spune despre fiabilitatea lui :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,am si eu o intrebare legata de turatii. Cand urc cu GS-ul peste 5-6000 de ture face putin cam urat in sensul ca simt cum hârâie mult mai tare si urat + ca vibratiile sunt mult mai mari.Daca trag si mai tare de gas pana pe la 7000 parca ar vrea sa-si dea duhul. Gs-ul e din 2003. E vreo legatura cu carburatoarele? Nu prea le am cu mecanica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...