dan_pustan Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Salutare,am si eu o intrebare legata de turatii. Cand urc cu GS-ul peste 5-6000 de ture face putin cam urat in sensul ca simt cum hârâie mult mai tare si urat + ca vibratiile sunt mult mai mari.Daca trag si mai tare de gas pana pe la 7000 parca ar vrea sa-si dea duhul. Gs-ul e din 2003. E vreo legatura cu carburatoarele? Nu prea le am cu mecanica. cred ca da, un mecanic intr-un service iti poate spune exact ce ai, par sa fie carburatoarele... este o motoreta super insa nu poti ridica pretentii la ea gen 10.000 ture sau alte bai...eu i-am dat si 10k ture, dar bine, sa zicem de 2 ori pe saptamana maxim ), mers numai in 10k ture n-am incercat , si nici nu cred ca a incercat cineva asa ceva cu un gs 500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 cred ca da, un mecanic intr-un service iti poate spune exact ce ai, par sa fie carburatoarele... Mc de raspuns,curand ma duc sa-mi fac o mica revizie la Suzi Asfalt uscat si fara peripetii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tince1290 Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 am si eu o intrebare...mi se misca turometrul..nu am observat pana azi...dar azi cand am curatat-o si am dat cu carpa am vazut ca se misca...am tras de el sa vad daca e desprins dar nu iese inafara se misca doar acolo in suportul lui...e grav?...parea destul de complicat de scos (am si geam) si nu m-am incumetat...cu atat mai mult ca am motocicleta de putin timp...in mers nu se misca deloc...nu vibreaza...nu troncane..nu nimic acelasi tip de joc l-am observat si la stopul spate...ceva sugestii?...multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 daca "in mers nu se misca deloc...nu vibreaza...nu troncane" si cel mai important nu-ti baga apa inauntru...nu te incomodeaza cu nimic.. ca are un pic de joc! don't worry! cata vreme functioneaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 am si eu o intrebare...mi se misca turometrul..nu am observat pana azi...dar azi cand am curatat-o si am dat cu carpa am vazut ca se misca...am tras de el sa vad daca e desprins dar nu iese inafara se misca doar acolo in suportul lui...e grav?...parea destul de complicat de scos (am si geam) si nu m-am incumetat...cu atat mai mult ca am motocicleta de putin timp...in mers nu se misca deloc...nu vibreaza...nu troncane..nu nimic acelasi tip de joc l-am observat si la stopul spate...ceva sugestii?...multumesc anticipat toate motociclete naked au joc in bord sa dupa caz in ceasuri. sunt montate pe niste tampoane de cauciuc ca sa nu vibreze de la motor sau de la denivelarile stradale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tince1290 Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 ok..multumesc frumos..m-ati scapat de niste griji ...asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Poate totusi ar trebui sa verifici suruburile care prind borbul si paharele in care este torometru si vitezometru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 aveti idee pe unde as putea gasi una bucata cauciuc schimbator viteze? eu l-am pierdut la munte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 am si eu o intrebare...mi se misca turometrul..nu am observat pana azi...dar azi cand am curatat-o si am dat cu carpa am vazut ca se misca...am tras de el sa vad daca e desprins dar nu iese inafara se misca doar acolo in suportul lui...e grav?...parea destul de complicat de scos (am si geam) si nu m-am incumetat...cu atat mai mult ca am motocicleta de putin timp...in mers nu se misca deloc...nu vibreaza...nu troncane..nu nimic acelasi tip de joc l-am observat si la stopul spate...ceva sugestii?...multumesc anticipat Un pic offtopic : Tin minte dupa ce am lasat motorul la iernat (pe cand aveam gs-ul), l-am scos si am zis sa il alerg putin si nu stiu ce naiba a facut turometrul ca s'a dat peste cap ajunsese turometrul in dreptul motzotzoiului ala care il tine sa nu coboare prea jos cand e motorul oprit. Dupa cateva zile si-a revenit (a sarit iar nu stiu cum a facut el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 stie cineva cum se poate poate verifica un releu de incarcare daca e ok sau nu? cum trebuie masurat? daca se masoara? in afara ca il montezi pe motor si iti verifici incarcarea la bornele bateriei.... astept sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Pui la borne aparatul de masura si trebuie sa iti arate 14.3-4 volti la ture mai mari .Mai putin inseamna ca nu incarca ..bateria nu are de avace cu acest voltaj .ea doar retine curentul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Pui la borne aparatul de masura si trebuie sa iti arate 14.3-4 volti la ture mai mari .Mai putin inseamna ca nu incarca ..bateria nu are de avace cu acest voltaj .ea doar retine curentul. [/quote am verificat incarcarea, voltajul indicat este de 14v asta fara nici un consumator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Atunci este bine cu incarcara.Da care ar fii problema ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Atunci este bine cu incarcara.Da care ar fii problema ? [/quote pai mi se termina bateria nu mai are putere sa invarta. si daca ii dau drumu si la un consumator atunci nu mai incarca atat....(14v) ci numai 13. de asta am intrebat daca cumva se poate verifica in alt mod releul ca sa-l exclud si atunci ar fi problema bateriei iar daca e bateria vinovata sa iau alta noua si gata balciu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Atunci este bine cu incarcara.Da care ar fii problema ? nu este bine deloc! scoate releul din instalatie si masoara-l. vezi in cele 2 secunde cat dai la automat pana la cat iti scade bateria(atentie ai foarte putin timp sa citesti ceasul) daca este sub 10, atunci bateria nu este buna. tine turat pe la 4000 ture cu faza lunga aprinsa si vezi cat incarca! vorbim dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 Este normal sa scada sub 14v cind dai drumul la consumatori.Eu cred ca este bateria de vina.Cind este cald motorul porneste motoreta ?Si cind este rece nu mai porneste ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 Este normal sa scada sub 14v cind dai drumul la consumatori.Eu cred ca este bateria de vina.Cind este cald motorul porneste motoreta ?Si cind este rece nu mai porneste ? Manualul spune asa: Voltajul trebuie sa fie intre 13,5V - 15,5V la 5000Rot/m cu farul aprins pe faza lunga. (testul trebuie facut cu bateria cat de cat incarcata, altfel va absorbi mult curent) Citez din manualul Haynes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 nu porneste nici cu motorul cald,numai impinsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 nu porneste nici cu motorul cald,numai impinsa Cel mai bine incarci bateria pe un redresor si dupa faci masuratorile asa cum am scris mai sus. Releul il poti masura dar iti trebuie un manual sa gasesti terminalele. (valorile ti-le pot da, dar nu ma pune sa desenez conexiunile) Cel mai bine incarci bateria pe un redresor si dupa faci masuratorile asa cum am scris mai sus. Releul il poti masura dar iti trebuie un manual sa gasesti terminalele. (valorile ti-le pot da, dar nu ma pune sa desenez conexiunile) Ia vezi sper sa te ajute cu masuratorile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Daca nu porneste cinde este calda iti trebuie alta baterie.Si dupa masori incarcarea dar nu cred sa mai fie nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinachos Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Salutare, De vinerea trecuta am in randul posesorilor de gs500 si pana azi am reusit sa adun in jur de 300 km. Uitandu-ma mai atent la motor am observat niste scurgeri de ulei. A mai patit cineva asa ceva? Ce e de facut? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 hai pe la academie sa ne dam si noi cu parerea /index.php?showtopic=143185&view=getnewpost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinachos Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 O sa incerc sa ajung. Vorbim pe celalalt topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Salutare, De vinerea trecuta am in randul posesorilor de gs500 si pana azi am reusit sa adun in jur de 300 km. Uitandu-ma mai atent la motor am observat niste scurgeri de ulei. A mai patit cineva asa ceva? Ce e de facut? Multumesc nu stiu daca 'procesez " bine pozele insa cred ca scurgerile sunt intre cilindru si blocul motor. in cazul asta dai jos capacul de sus si srtangi gilindrii. sau mai bine vedem live ce se intampla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 (editat) eu tind sa cred ca e ulei de la intinzator (verifica daca uleiul provine de deasupra electromotorului, dar sub carburatoare pe cilindru.) eventual vezi daca sunt bine stranse suruburile cu un imbus... Editat August 9, 2011 de Cipsk4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.