Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Garnitura pentru capacul de la filtrul de ulei se primeste o data cu filtrul....sau cel putin asa ar fi normal. Eu mi-am luat filtru champion de la louis, si n-am primit garnitura. Asa ca, la schimbul de ulei+filtru am pus garnitura veche........a tinut cat a tinut, dupa care a inceput sa picure ulei, pe la capac. Nu era o cantitate semnificativa, insa imi curgea pe galerii, si mirosea urat. Am facut rost de o garnitra noua (de la un filtru nou, care avea 2 garnituri, am luat eu una) si ca sa nu risc sa-mi curga iar, am uns locasul unde intra garnitura cu putina vaselina, apoi am asezat garnitura frumos in locas, si am pus capacul inapoi. Dupa care am completat cu putin ulei, ca, cursese putin cand am dat filtrul jos.

 

Se poate pune si silicon in loc de vaselina, e chiar mai bun, insa eu nu am avut atunci la indemana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare GS-isti!

 

mi-am luat si eu un GS500E superb din 96. De o luna tot fac surf si eu pe motociclism.ro :banana: acum mi-a venit si mie timpul sa descopar cele 66 de pagini despre suzi. :D E mai bine mai tarziu decat niciodata!

 

Sunt incepator si mi se potriveste de minune, sunt super multumit. Am o problema insa cu mobra: farul spate nu se aprinde, cu toate ca la franare se aprind amandoua beculete existente in spate. Ati patit asa ceva, vreo idee cam ce poate fi?

 

Am vazut ca se vorbea de o intalnire a GS-istilor anul trecut. Anul asta se organizeaza ceva?

 

Sa ne vedem la multi km!

post-8568-1149771373_thumb.jpg

post-8568-1149771395_thumb.jpg

post-8568-1149771414_thumb.jpg

post-8568-1149771448_thumb.jpg

post-8568-1149771513_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare GS-isti!

Am o problema insa cu mobra: farul spate nu se aprinde, cu toate ca la franare se aprind amandoua beculete existente in spate.

 

Bine ai venit si sa o stapanesti sanatos!

 

Becurile de pozitie au 2 filamente (i.e. sunt de fapt 2 becuri intr-unul), iar filamentul de pozitie se arde mai repede. Gasesti pe la mai toate benzinariile sau magazinele de piese auto, sunt la fel cu alea de masina, si costa vreo 2 RON bucata.

Editat de bcristian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 RON la Petrom. Si eu am schimbat ieri. Sa ai grija sa-i ceri bec de 12 V cu 2 filamente.

 

Welcome to the club si da, poate anul asta facem o treaba sa ne gasim GS-istii undeva :D

 

"Kipintaci" :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca:

1. becurile sunt de cacao (am pus si Phillips da' tot dejaba)

2. merg permanent cu lumina aprinsa (filamente incinse)

3. drumurile sunt deasemenea de cacao (gropi--> vibratii, socuri)

 

Becurile spate se ard des. Recordul este: l-am schimbat dupa ce l-am cumparat si in vreo 2 km pana acasa era ars. :banana: Acum se pare ca s-a intamplat ceva... am cateva saptamani si nu s-a prajit. :banana: Asta este: sunt consumabile... bine ca, costa putin.

 

PS: welcome to the family gombocka. :D

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine v-am regasit :banana: . Urati-mi bun venit si mie, :banana:. De miercuri :D sunt fericitul posesor al unei motociclete suzuki gs500 din 92 :banana: , mai ramane sa fiu fericitul posesor al unui carnet cat A, :banana:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare GS-isti!

 

mi-am luat si eu un GS500E superb din 96. De o luna tot fac surf si eu pe motociclism.ro :D acum mi-a venit si mie timpul sa descopar cele 66 de pagini despre suzi. :banana: E mai bine mai tarziu decat niciodata!

 

mishto micutza ,s-o stapanesti sanatos!

 

poate anul asta facem o treaba sa ne gasim GS-istii undeva :banana:

"Kipintaci" :banana:

 

ar fi chiar cool ... but where :banana:

Editat de zigggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit si sa o stapanesti sanatos!

 

Becurile de pozitie au 2 filamente (i.e. sunt de fapt 2 becuri intr-unul), iar filamentul de pozitie se arde mai repede. Gasesti pe la mai toate benzinariile sau magazinele de piese auto, sunt la fel cu alea de masina, si costa vreo 2 RON bucata.

 

 

Mersi pt ajutor. azi am desfacut carenele, am schimbat toate becurile de pozitie (fata, spate), dar no chance! Azi am fost iara fara pozitie "calare". Deja nu mai stiu ce poate fi. :banana: :D

 

HELP PLS!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pt ajutor. azi am desfacut carenele, am schimbat toate becurile de pozitie (fata, spate), dar no chance! Azi am fost iara fara pozitie "calare". Deja nu mai stiu ce poate fi. :banana: :banana:

 

HELP PLS!!!!!!!!!

 

My Homepage

 

Inseamna ca ai un scurt pe fir si-ti prajeste becurile. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu mare nevoie de ajutor, imi trebuie cele doua cuie din carburatoare (jet needle) cele care regleaza amestecul , daca are cineva un carburator sh sau stiu eu cuiele respective il rog sa-mi dea un telefon sau beep la 0740184371.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pt ajutor. azi am desfacut carenele, am schimbat toate becurile de pozitie (fata, spate), dar no chance! Azi am fost iara fara pozitie "calare". Deja nu mai stiu ce poate fi. :banana: :banana:

 

Cauze posibile care-mi vin acum in minte, in ordinea crescatoare a gravitatii:

- mergi cu farul stins. Regulatorul de tensiune e calculat sa reduca tensiunea cu farul in sarcina. Fara el creste tensiunea si prajeste becurile de pozitie (sunt foarte sensibile) la prima acceleratie mai serioasa. In timp risti sa strici regulatorul.

- un scurt in instalatie. Trebuie reparat urgent, pentru ca poate duce la distrugerea regulatorului si apoi a alternatorului.

- regulatorul prajit, eventual partial (i.e. doar una din faze). Trebuie schimbat urgent, desi e cam scump, dar nu vrei sa afli cat costa alternatorul :banana:.

 

Daca nu e cazul 1 si nu te descurci sa determini/repari cauza, mergi la cineva care se pricepe, pentru ca e pacat sa ajungi sa arzi regulatorul sau alternatorul :D cand se putea rezolva inlocuind un fir la timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Legat de becurile care se ard, am avut probleme cu faza scurta - se ardea mereu - destul de dubios. Am deventi suspicios si am verificat tensiunea de la bornele bateriei cu motorul pornit -> aveam vreo 16v la relanti!! Am schimbat regulatorul si acum totul este ok (tensiunea este de 14.5 - max 15v). La mine se mai intampla sa scada foarte repede electrolitul din baterie (cam la 7 zile scadea la jumatate) iar aceasta fierbea de cum porneam motorul.

 

 

Deoarece "suzi a mea" suferea de amortizorita (cunoscuta si ca telescopita ) :banana: am cumparat simeringuri de pe louis (de ulei si de praf = 20euro) si scule (set imbusuri + alte chei fixe si surubelnitze = 30lei) + ulei (castrol 72lei). Deoarece a fost pentru prima data cand desfac furca mi-a luat cam 6 ore toata operatiunea.

Am fost asistat de manual + documente de pe net.

Operatiunea a fost un success!!!! :D

 

O alta operatie a fost sa ii sincronizez carburatoarele.

 

Ieri i-am facut consumul

=> cu o viteza de 80-90 consuma cam 3,7 litri (cu un litru am mers 27km)

=> daca o tin in 110 - 120 cu sprinturi pana la 140 - 150 sare la 4,7 litri (cu 2 litri am mers 43km)

 

Azi am fost pe A2 impreuna cu Laur (cred ca pe forum este AlexLau_81 dar nu sunt sigur) si am facut schimb de motoare . Nu am constatat diferente in functzionare! Nu vibreaza vreuna mai mult ca celalta. Sunt lafel. :banana: :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujia da scanteie foarte slaba abia vizibila, motoru merge prost si suna de parc ar fi in doi timpi. Care ar putea fi baiul? Bobina?

Fisa de la bujie si bobina sunt corp comun sau se pot separa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujia da scanteie foarte slaba abia vizibila, motoru merge prost si suna de parc ar fi in doi timpi. Care ar putea fi baiul? Bobina?

Fisa de la bujie si bobina sunt corp comun sau se pot separa?

 

bujia: distanta intre electrozi trebuie sa fie 0.8 - 0.9 mm .

 

daca vrei sa verifici bobinele de inductie uite valorile din manual:

 

primarul: 3.0 - 6.0 ohms

secundar: 18 - 30 kohms

post-1486-1149952921_thumb.jpg

Editat de cristian78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simptome:

1. porneste greu, doar daca tin apasat butonul mai mult si trag de acceleratie

2. porneste intr-un cilindru sau porneste normal si in timpu mersului motoru ramane intr-un cilindru

3. nu porneste deloc

 

sunt disperat, nu stiu ce sa-i fac.

 

Ajutor!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Legat de becurile care se ard, am avut probleme cu faza scurta - se ardea mereu - destul de dubios. Am deventi suspicios si am verificat tensiunea de la bornele bateriei cu motorul pornit -> aveam vreo 16v la relanti!! Am schimbat regulatorul si acum totul este ok (tensiunea este de 14.5 - max 15v). La mine se mai intampla sa scada foarte repede electrolitul din baterie (cam la 7 zile scadea la jumatate) iar aceasta fierbea de cum porneam motorul.

Deoarece "suzi a mea" suferea de amortizorita (cunoscuta si ca telescopita ) :baldy: am cumparat simeringuri de pe louis (de ulei si de praf = 20euro) si scule (set imbusuri + alte chei fixe si surubelnitze = 30lei) + ulei (castrol 72lei). Deoarece a fost pentru prima data cand desfac furca mi-a luat cam 6 ore toata operatiunea.

Am fost asistat de manual + documente de pe net.

Operatiunea a fost un success!!!! :banana:

 

O alta operatie a fost sa ii sincronizez carburatoarele.

 

Ieri i-am facut consumul

=> cu o viteza de 80-90 consuma cam 3,7 litri (cu un litru am mers 27km)

=> daca o tin in 110 - 120 cu sprinturi pana la 140 - 150 sare la 4,7 litri (cu 2 litri am mers 43km)

 

Azi am fost pe A2 impreuna cu Laur (cred ca pe forum este AlexLau_81 dar nu sunt sigur) si am facut schimb de motoare . Nu am constatat diferente in functzionare! Nu vibreaza vreuna mai mult ca celalta. Sunt lafel. :banana: :D

Corect !

Subscriu la asta shi sunt foarte multzumit de suzi...till next time :banana:

Legat de scule shi experientza dobandita sigur ai sa'tzi recuperezi investitzia...macar in bere :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simptome:

1. porneste greu, doar daca tin apasat butonul mai mult si trag de acceleratie

2. porneste intr-un cilindru sau porneste normal si in timpu mersului motoru ramane intr-un cilindru

3. nu porneste deloc

 

sunt disperat, nu stiu ce sa-i fac.

 

Ajutor!!!!!!!!!

 

Trebuie sa verifici in primul rand daca ai scinteie. Daca esti sigur ca merge aprinderea atunci singurul loc in care sunt probleme este carburatia.

 

Eu de curand am umblat la carburatoare (le-am desfacut pentru prima data) si dupa ce le-am pus la loc m-am chinuit destul sa porneasca. Deoarece la demaror nu dadea semne sa porneasca , am luat-o la impins -> a pornit intr-un piston si incet incet a pornit si celalalt. Suzi a mea intotdeauna (atunci cand e rece motorul) vrea cu shocul tras. Ulterior am constatat ca daca ma "joc" la suruburile de amestec , ori porneste si merge foarte prost (turatie mica sau doar intr-un piston) ori nu porneste. Din mai multe incercari am opservat ca la mine merge bine la "doua ture jumate" (cand il desfaci amestecul devine mai bogat).

 

In mod normal simptomele pe care le enumeri tu , eu le am atunci cand mai am foarte putina benzina , sau deloc.

 

Daca nu ai filtru de benzina este foarte posibil sa ai gunoaie in carburatoare.

 

Atentie! nu sunt expert - am povestit doar cum mi-a mers mie.

Editat de cristian78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scanteie am.

 

Si eu pornesc cu socul tras, dar acum nu vrea sa porneasca sau daca porneste dupa un timp ramana intr-un cilindru sau porneste direct intr-un cilindru.

 

La suruburile de amestec nu am umblat. Inainte cu o zi de face figuri a mers bine.

 

Intrebare: Chiar daca ai putina benzina nu e impartita in mod egal la cele doua carburatoare??? Sau intra numa intr-un singur carburator. Ieri de exemplu a pornit bine de acasa cu benzina numa cat sa zic ca este. La pompa am bagat un litru ca nu mai aveam bani la mine si cand am pornit-o a pornit intr-un singur piston. Am oprit motoru si cand lam pornit din nou a pornit normal, am plecat si dupa 2 kilometriia inceput sa mearga numa intr-un piston. Am oprit din nou. Cand l-am pornit a pornit iara numa intr-un piston. L-am oprit iar cand am incercat sa-l pornesc din nou nu a mai vrut. Atunci cand ramane intr-un piston daca nu tragi de gaz motorul moare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt mai mult ca sigur ca nu e de la reglaje , ci de la gunoaiele din carburaotr.

 

La mine cand ramane fara benzina incepe sa mearga intr-un singur piston .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauze posibile care-mi vin acum in minte, in ordinea crescatoare a gravitatii:

- mergi cu farul stins. Regulatorul de tensiune e calculat sa reduca tensiunea cu farul in sarcina. Fara el creste tensiunea si prajeste becurile de pozitie (sunt foarte sensibile) la prima acceleratie mai serioasa. In timp risti sa strici regulatorul.

- un scurt in instalatie. Trebuie reparat urgent, pentru ca poate duce la distrugerea regulatorului si apoi a alternatorului.

- regulatorul prajit, eventual partial (i.e. doar una din faze). Trebuie schimbat urgent, desi e cam scump, dar nu vrei sa afli cat costa alternatorul :blbl:.

 

Daca nu e cazul 1 si nu te descurci sa determini/repari cauza, mergi la cineva care se pricepe, pentru ca e pacat sa ajungi sa arzi regulatorul sau alternatorul :banana: cand se putea rezolva inlocuind un fir la timp.

 

Mersi inainte de toate pentru Service Manual!!! :banana: In sfarsit am idee si eu cam ce am sub mine :D .

 

- intr-adevar am mers cam 100 km fara farul aprins. La inceput nu prea stiam :banana: . In afara de asta la mers in relantina chiar nu am aprins nici un fel de far. In momentul de fata, let's just say: mi-am facut temele! :banana:

 

Azi verific si eu firele, sa vad daca am noroc. Sper sa nu fie regulatorul ars (circuitul de la franare la aceleasi becuri e ok) si sa fiu fericit diseara :baldy:

 

Asfalt uscat si numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...