unick Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 salut,stie cineva cum se pun segmetii? m-ar interesa in special ordinea segmentilor de compresie si anume unde ar trebui pus cel cu,cant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 (editat) salutaream o problema,,,,de reglaj, cred, dar nu ii dau de cappornesc la rece, cu socu tras la maxim,,,,,porneste, dar nu urca in turatie pe masura ce se incalzeste, cum facea pana acumdaca trag de acceleratie cand este socul actionat,,,,,moare motoruldaca il las asa cateva minute, imping socu la zero,,,,iar moaredar, porneste fara soc acum, fiind putin incalzit motorulde mai trag catusi de putin de soc, iar moarevasazica,,,,,,socul nu se impaca deloc cu acceleratiaa mai intalnit careva problema?am curatat carburatoarele,,,,am verificat membrane,,,,verificat sa nu traga aer fals,,,,alte sugestii?numa bineA inceput sa faca asa dupa ce ai umblat la carburatoare sau inainte? Acolo sus la membranele de vacuum are doua garnituri foarte mici( cate una pe carburator) care conteaza foarte mult. Sunt la canalale prin care se creaza vacumul in carburator. Poate nu sunt puse bine sau nu mai sunt deloc. socul nu face dacat sa "mareasca" acel canal prin care se creaza vacuum. Inca o chestie nu incerca sa il pornesti fara filtrul de aer pentru ca nu merge. Editat Decembrie 3, 2012 de dragos1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 salut,stie cineva cum se pun segmetii? m-ar interesa in special ordinea segmentilor de compresie si anume unde ar trebui pus cel cu,cant Primul este cel normal iar al doilea cel cu cant, care vine montat cu partea mai ingusta in sus. In rest sa fie pozitionati cu fantele la o diferenta de 120 grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Am si eu nevoie de o parere de la cei care au schimbat lantul si pinioanele. Care kit ar fi mai bun Regina sau DID ca si marca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 eu am folosit doar DID si am fost foarte multumit de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 un coleg imi arata o poza (cred ca e facuta acum vreo 2 ani), sugerata de facebook: abia acum inteleg de ce vor unii motociclete puternice si frumoase! ptiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 Pentru cei care vor sa isi faca singuri protectiile aveti grija ca prinderea din spate de pe partea cu robinetul de benzina este mai in interior pe cadru. Atentie daca sudati pe cadru la fel pe partea cu furtunele de benzina. O sa revin cu poze cu ce mi am facut eu.Eu am ales alta forma decat cele care se pot si cumpara. Revin cu cateva poze cu protectia la motor si cu o modificare facuta la prinderea ghidonului . Cu modificarea asta am dat ghidonul mai in spate cu vreo 10cm si l am mai si inaltat putin. Teava am indoit-o fara sa o incalzesc si fara nimic in ea. Am indoit-o intre doua tevi fara role sau aparat de indoit teava. Ambele sunt facute fara prea multe calcule ( cu exceptia piesei pt ghidon la care am masurat distanta dintre gauri si le am dat pe aceeasi linie adica am tras intai linia pe placa de fier apoi am taiat-o in doua). La protectia de motor am preferat forma asta din mai multe motive: 1. nu am avut aparat de indoit teava si era cam greu sa indoi la 90 de grade partea din fata 2. am vrut mai mult spatiu in dreptul picioarelor mai ales ca in zona aia e psibil sa ajungi cu genunchii si asa cum sunt acum e aproximativ ca atunci cand nu erau. Continuare poze : Salut. Sunt nou pe forum (am citit toate !!!! paginile de pe acest topic ) si doresc sa stiu daca suruburile de la protectii motor (crash bar) sunt originale sau sunt schimbate [cum a facut Cipsk4] ? Multumesc anticipat pentru intelegere. PS Si tu si Cipsk4 ati reusit sa ma faceti sa ma gandesc de doua ori inainte de a cumpara ceva ; Poate acel ceva sa fie facut de mine sau nu?!! Cum voi ati reusit [FELICITARI] inseamna ca pot si eu....... Cel putin putem si noi sa facem economii cu ceva efort si satisfactie maxima [mult mai multa decat atunci cand pui o piesa cumparata de-a gata]......... Sa auzim numai de bine......... aici , la userul Raisa_c , postul 5635 am intalnit ideea de limitare la un GS500. Intrebari: 1. exista cu adevarat limitari in carburator? Daca da, este indicat sa fie scoase? In carburator, la cuiul de dozaj, de jos in sus, am intalnit: cuiul, o piesa ca o saiba din plastic [limiteaza cursa cuiului spre fundul carburatorului], sistemul de pozitionare a cuiului [tip saiba cu ajutorul careia se modifica cursa cuiului - la mine este pe santul 2/3], o piesa de ghidare [tot din plastic] si arcul elicoidal. Mai exista ceva si la mine lipseste?! 2. exista si alte tipuri de limitari ? [gen CDI] 3. exista si limitari pentru turatii? [cum exista in prezent la masinile diesel - ai atins limita maxima, nu se alimenteaza motorul, etc]. Pe acestea le consider mult mai utile. Mentionez ca motorul meu [GS500 - 1991] nu are acest tip de limitare. Nu doresc raspunsuri de genu"daca fabricantul le-a pus, inseamna ca stie ce face", etc, etc. Evident, stiu ca limitarile tin motocicleta in parametrii omologati [turatii/viteza, etc] dar ........ Va multumesc pentru rabdare si de ce nu, pentru raspunsuri......... Revin, deoarece nu stiu cum sa salvez reeditarile si imi cer scuze ca nu stiu nici cum sa atasez [in acest post] imaginea capturata din manual. __________________________________________________ __________________________________________________ aici , la userul Raisa_c , postul 5635 am intalnit ideea de limitare la un GS500. Intrebari: 1. exista cu adevarat limitari in carburator? Daca da, este indicat sa fie scoase? In carburator, la cuiul de dozaj , de jos in sus, am intalnit: cuiul [nr 6 - manual service {Suzuki_GS500E_89-99-manual-service}], o piesa ca o saiba din plastic [nr 5 - limiteaza cursa cuiului spre fundul carburatorului], sistemul de pozitionare a cuiului [nr.4 - tip saiba cu ajutorul careia se modifica cursa cuiului - la mine este pe santul 2/3 ], o piesa de ghidare [nr.3 tot din plastic] si arcul elicoidal [nr. 2]. Mai exista ceva si la mine lipseste?! In manual sunt singurele notate........ 2. exista si alte tipuri de limitari ? [gen CDI] 3. exista si limitari pentru turatii? [cum exista in prezent la masinile diesel - ai atins limita maxima, nu se alimenteaza motorul, etc]. Pe acestea le consider mult mai utile. Mentionez ca motorul meu [GS500 - 1991] nu are acest tip de limitare. Nu doresc raspunsuri de genu"daca fabricantul le-a pus, inseamna ca stie ce face", etc, etc. Evident, stiu ca limitarile tin motocicleta in parametrii omologati [turatii/viteza, etc] dar ........ Va multumesc pentru rabdare si de ce nu, pentru raspunsuri......... Am reusit sa gasesc functia de attach files. Acum cred ca se poate vedea fisierul.............. [sper] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 (editat) CerzarCV -> eu puteam folosi suruburile mele originale, doar ca piulita imi prindea prea putin din surub (probabil ca merge foarte bine) eu nu am vrut sa risc. In plus, am vazut ca la un set de crashbar nou de cumparat ti se da suruburi mai lungi. Eu am ales varianta cu tija filetata, saiba grower si 3 piulite pe fiecare parte din comoditate si stiu sigur ca e safe! Acum, in legatura cu ghidonul, eu mi-am facut la Gsxf si sunt sigur ca se poate face si la GS (doar ca deocamdata eu sunt multumit cu pozitia oferita de semighidoane) niste piese metalice la strung (inaltatoare), se pot gauri/taia la dimensiune cu prindere prin suruburi de jug. Practic ai nevoie de un ghidon, cele 2 inaltatoare si 4 suruburi cu piulite. iata modelul: Editat Decembrie 7, 2012 de Cipsk4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 (editat) In legatura cu banii m ar fi costat asa : ~450ron protectiile pentru motor , 490ron mutarea ghidonului mai in spate. Asa m a costat maxim 100ron si cateva zile in care am lucrat de obicei de la 18.00 pana 22.00. Am imprumutat un aparat de sudura de la cineva iar teava o aveam prin curte. Eu ca sa prind protectiile am facut alte tije asta si pentru ca am folosit o platbanda cam groasa si daca la cele din fata prindea cat de cat piulita la cel din spate nu prindea deloc. Mi-a facut cineva la strung tijele cu filet la ambele capete (20ron) ( l am facut cu pas normal chiar daca originalul este cu un pas mai mic) si am folosit saiba grover + piulite cu teflon la capat. Le am facut filet la ambele capete ( m am chinuit un pic sa le strang a trebuit sa folosesc o contrapiulita pe un cap atunci cand am strans cea de a doua piulita ) pentru ca putea sa imi faca cap hexagonal pt cheie pe strung. La ghidon in prima faza l-am inaltat si eu ca si Cipsk4 doar ca eu am taiat dintr-un jug de la o motocicleta accidentata prinderile de ghidon dar nu am fost prea multumit cu pozitia pe motocicleta si atunci mi am facut chestia aia din metal la care am folosit aceleasi prinderi pe care le am facut inainte. Eu la anu vreau sa fac un tur prin Europa cu punct final Oceanul Atlantic asa ca am inceput de acum sa o pregatesc. Mai urmeaza un parbriz touring, schimbat kitul de lant si niste suporti laterali dar asta cu suportii o las ultima. Facandu-mi singur astea pot spune ca am deja 200 de euro pentru calatorie Editat Decembrie 8, 2012 de dragos1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 (editat) In primul rand va multumesc pentru raspunsuri [Cipsk4 si dragos1 ] . In al doilea rand imi exprim uimirea cum au iesit ................... [evident, in sens pozitiv].... Este clar ca va pasioneaza ceea ce faceti. Pentru asta nu pot decat sa va felicit. Doresc ca pana in sezonul cald, sa reusesc si eu cele doua modificari [crash bar si ghidon cel putin normal - al meu este sport si nu ma impac prea bine cu acest fapt]. Acum am nevoie de timp sa inteleg in ceea ce constau modificarile la ghidon. Protectia motorului este simpla, chiar daca ati executat-o un pic diferit [in special dragos1] acum imi este clar [ ati explicat foarte clar si concis fiecare dintre voi, inca un motiv sa va multumesc]. Deci, avand in vedere ca inca nu cunosc un strungar, am sa ma limitez la ceea ce pot face de unul singur. Pentru inceput, imi trebuie ghidonul. Aici [link] am gasit intr-un material anumite forme de ghidon , etc, etc (este si atasat documentul pdf). Personal imi placea modelul MCL 155 [off-road 22] dar vad clar in tabel ca nu se potriveste cu GS500. Mai caut un model de ghidon si apoi trebuie sa vad cu ce piese vine. Apoi trebuie sa schimb placa [piesa 1] pe care se prindea ghidonul sport cu o noua placa ........[am sa revin ulterior cu o poza]. Daca stie cineva de unde pot achizitiona un model de ghidon, descris sus, va rog sa-mi comunicati. Nu tin sa fie nou, insa doresc sa fie bun. Va multumesc. Eu la anu vreau sa fac un tur prin Europa cu punct final Oceanul Atlantic asa ca am inceput de acum sa o pregatesc. Mai urmeaza un parbriz touring, schimbat kitul de lant si niste suporti laterali dar asta cu suportii o las ultima. Facandu-mi singur astea pot spune ca am deja 200 de euro pentru calatorie Esti foarte curajos ............... Mie imi trebuie curaj numai sa ma gandesc la asa ceva ............ Sunt convins ca vei reusi pentru ca asa trebuie. Iti doresc o calatorie fara peripetii si sa te intorci/intoarceti cu bine pentru a povesti ............... in legatura cu ghidonul, eu mi-am facut la Gsxf si sunt sigur ca se poate face si la GS (doar ca deocamdata eu sunt multumit cu pozitia oferita de semighidoane) niste piese metalice la strung (inaltatoare), se pot gauri/taia la dimensiune cu prindere prin suruburi de jug. Practic ai nevoie de un ghidon, cele 2 inaltatoare si 4 suruburi cu piulite. iata modelul: Acum am inteles ce-ai facut. Practic ai refolosit piesa pe care eu doresc s-o schimb [piesa nr 1] . In cazul meu dispare semighidonul si piesa de prindere [piesa 2]. Ai prins cu ajutorul unor suruburi ghidonul si inaltatoarele de placa de baza. Teoretic si practic trebuie sa mearga si la mine. Acum si o intrebare legata de ITP/RAR. Crezi ca vor avea observatii? Ipotetic vorbind cu exceptia ghidonului, restul sunt piese neomologate, deci ....s-ar putea sa fim respinsi, motiv pentru care as face schimbarea dar as tine si piesele originale ........... [pentru orice eventualitate]. Nu??? O piesa ca asta mi-ar trebui (nr 3) si atunci as avea pe ce sa prind ghidonul potrivit. Vezi postul lui Dragos 1 [6349] din 3 septembrie 2012. CU TOT CU PIESA NR. 3LucasTRW Lenker Classic Low 22 mmSILucasTRW Lenker Classic High 22 mmPT. SUZUKI GS 500 E ,44 EURO|BUC. Care este treaba cu prinderea in jug? De unde se pot comanda ? Te rog sa pui cateva legaturi [link-uri] la respectivele magazine online [de preferat din Ro]. 02_Lenker_gesamt.pdf Editat Decembrie 8, 2012 de CezarCV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 (editat) anul asta am facut itp-ul la vaca si nimeni nu a bagat de seama. Arata ca iesit din fabrica! Editat Decembrie 8, 2012 de Cipsk4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Decembrie 9, 2012 Share Postat Decembrie 9, 2012 (editat) In legatura cu calatoria altii au plecat cu scuterul mult mai departe. Nu cred ca trebuie nu stiu ce BMW 1200 sau alte motociclete . Cel putin pentru mine e ok si GS . Vroiam sa ma duc cu GSX-R dar cand am calculat cat ma costa benzina am vandut-o si mi am luat GS500 pentru ca ma costa pe jumatate. Am mai avut doua si repet nu am avut nicio problema cu ele. Le-am vandut doar pentru pozitia pe care stateam pe ele (erau modelul pana in 2000) . Oricum GS este gandit sa reziste mult. A fost gandit ca motocicleta de naveta, fara intretinere costisitoare si fiabila. In legatura cu ghidonul daca cumperi piesa aia ai scapa de multe batai de cap pentru ca ar ramane doar sa iei un ghidon si sa il pui in ea. Vad ca esti din Bucuresti deci cred ca ghidon gasesti pe la dezmembrari. Ai si un mare avantaj pentru ca poti sa il vezi real cum arata poti sa te duci cu motocicleta il probezi pe ea cat de cat vezi cum vine. Ca sa verifici sa nu fie stramb il pui pe o suprafata plana cu partea de jos si apoi apropii partile de sus. Daca este stramb vor nu vor atinge simultan suprafata de care le apropii. Eu am gandit modificarile in asa fel incat in orice moment sa o aduc la starea ei initiala. Cu tijele pentru motor pot incerca sa vb cu cel care mi le a facut si mie si sa il intreb daca mai poate sa mai faca. Eu nu vreau nimic doar banii care ii dau lui si transportul(pot sa ti le trimit cu microbuzul ~10ron ). Editat Decembrie 9, 2012 de dragos1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Decembrie 9, 2012 Share Postat Decembrie 9, 2012 In legatura cu calatoria altii au plecat cu scuterul mult mai departe. Nu cred ca trebuie nu stiu ce BMW 1200 sau alte motociclete . Cel putin pentru mine e ok si GS . Vroiam sa ma duc cu GSX-R dar cand am calculat cat ma costa benzina am vandut-o si mi am luat GS500 pentru ca ma costa pe jumatate. Am mai avut doua si repet nu am avut nicio problema cu ele. Le-am vandut doar pentru pozitia pe care stateam pe ele (erau modelul pana in 2000) . Oricum GS este gandit sa reziste mult. A fost gandit ca motocicleta de naveta, fara intretinere costisitoare si fiabila. In legatura cu ghidonul daca cumperi piesa aia ai scapa de multe batai de cap pentru ca ar ramane doar sa iei un ghidon si sa il pui in ea. Vad ca esti din Bucuresti deci cred ca ghidon gasesti pe la dezmembrari. Ai si un mare avantaj pentru ca poti sa il vezi real cum arata poti sa te duci cu motocicleta il probezi pe ea cat de cat vezi cum vine. Ca sa verifici sa nu fie stramb il pui pe o suprafata plana cu partea de jos si apoi apropii partile de sus. Daca este stramb vor nu vor atinge simultan suprafata de care le apropii. Eu am gandit modificarile in asa fel incat in orice moment sa o aduc la starea ei initiala. Cu tijele pentru motor pot incerca sa vb cu cel care mi le a facut si mie si sa il intreb daca mai poate sa mai faca. Eu nu vreau nimic doar banii care ii dau lui si transportul(pot sa ti le trimit cu microbuzul ~10ron ). salut, In legatura cu ghidonul daca cumperi piesa aia ai scapa de multe batai de cap..... http://www.polo-motorrad.de/en/superbike-kit-ohne-lenker-aa-gs-500-e-1989-bis-2003.html o sapca de bani dar a draq de bine arata... salut, In legatura cu ghidonul daca cumperi piesa aia ai scapa de multe batai de cap..... http://www.polo-motorrad.de/en/superbike-kit-ohne-lenker-aa-gs-500-e-1989-bis-2003.html o sapca de bani dar a draq de bine arata... http://www.ebay.de/itm/ABM-Superbike-Lenker-Umbau-Kit-Suzuki-GS-500-E-GS500-E-GS500E-88-03-/320881927201?_trksid=p2047675.m1850&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D11%26meid%3D4034194014953194003%26pid%3D100011%26prg%3D1005%26rk%3D1%26sd%3D320863132809%26#ht_4565wt_907 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 anul asta am facut itp-ul la vaca si nimeni nu a bagat de seama. Arata ca iesit din fabrica! 9.jpg Felicitari. Inseamna ca este OK!!! In legatura cu calatoria altii au plecat cu scuterul mult mai departe. [...] . Oricum GS este gandit sa reziste mult. A fost gandit ca motocicleta de naveta, fara intretinere costisitoare si fiabila. In legatura cu ghidonul daca cumperi piesa aia ai scapa de multe batai de cap pentru ca ar ramane doar sa iei un ghidon si sa il pui in ea. Vad ca esti din Bucuresti deci cred ca ghidon gasesti pe la dezmembrari. Ai si un mare avantaj pentru ca poti sa il vezi real cum arata poti sa te duci cu motocicleta il probezi pe ea cat de cat vezi cum vine. Ca sa verifici sa nu fie stramb il pui pe o suprafata plana cu partea de jos si apoi apropii partile de sus. Daca este stramb vor nu vor atinge simultan suprafata de care le apropii. Eu am gandit modificarile in asa fel incat in orice moment sa o aduc la starea ei initiala. Cu tijele pentru motor pot incerca sa vb cu cel care mi le a facut si mie si sa il intreb daca mai poate sa mai faca. Eu nu vreau nimic doar banii care ii dau lui si transportul(pot sa ti le trimit cu microbuzul ~10ron ). Ai dreptate la toate capitolele. - Intradevar, GS-ul [si orice alt vehicul autopropulsat] este conceput bine. N-am experienta in ale motocicletelor dar .... timpul si oamenii demonstreaza punctul tau de vedere. - initial am dorit o motocicleta de maxim 250 [GN 250] dar din cauza unor conjuncturi am ajuns in posesia acestei motociclete care, desi a parut ieftina, si-a triplat pretul initial de achizitie ..[ deh, lipsa de experienta - anul acesta am luat A-ul dupa vreo 2000 km cu un scuter], deci nu cunosc mare lucru din istoria ei. Citind pe forumul acesta mi-am dat seama ca este o motocicleta buna [ atat]. - Este corect ce spui. Imi trebuie piesa de baza ca apoi sa cumpar ghidonul si restul de accesorii [ probabil furtun de frana, etc]. - Intradevar sunt din Bucuresti si poate am sanse sa gasesc un ghidon la un pret accesibil. Insa imi poti spune de la ce tip s-ar potrivi? Multumesc pt informatia necesara de a verifica ghidonul. Imi trebuia. - da, vreau, in limita timpului tau, sa discuti pentru un set de trei suruburi, cu mentiunea ca as dori sa fie numai la un cap filetate si in cealalata parte cap de bulon. Nu arde. Vorbim cand poti si toate celelalte. salut, In legatura cu ghidonul daca cumperi piesa aia ai scapa de multe batai de cap..... http://www.polo-motorrad.de/en/superbike-kit-ohne-lenker-aa-gs-500-e-1989-bis-2003.html o sapca de bani dar a draq de bine arata... http://www.ebay.de/itm/ABM-Superbike-Lenker-Umbau-Kit-Suzuki-GS-500-E-GS500-E-GS500E-88-03-/320881927201?_trksid=p2047675.m1850&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D11%26meid%3D4034194014953194003%26pid%3D100011%26prg%3D1005%26rk%3D1%26sd%3D320863132809%26#ht_4565wt_907 Sa stii ca ti-ai atins scopul ............. aproape ca m-am imbolnavit ...... de dorinta de a avea asa ceva ...........Iti multumesc pentru asta ...... La partea cu Ebay ............. din pacate nu inteleg germana ....... dar aveau niste pozeeeeeeeeeee poate reusesti, daca nu este cu suparare una din doua: 1. fie pui ceva in engleza [ma descurc cumva fata de germana], 2. fie imi explici ce si cum.......[sa-ti spun ce-am inteles eu: la www.polo-motorrad.de se gaseste piesa de baza fara ghidon. Pe ebay [.de] se gaseste acea piesa insotita si de accesoriile de baza?! adica ghidon, furtun de frana [in toate culorile posibile] si toate astea la pretul afisat?! [ mi se par ieftin asa desi pretul este mai mare ca la producator] sau toate astea se adauga rezultand un pret prohibit????? [> 220Euro]. Acum, deh, daca nu ti-e cu suparare, trebuie sa ma linistesti ........................... PS Cum se poate face plata? Identic cu Ro?! Va multumesc la toti care ati pierdut timp pretios pentru a invata si pe altii [in speta pe mine dar si cei ce vor citi aceste randuri] PS2 Sa stiti ca m-ar ajuta mai multe comentarii legate de achizitia mea [GS500 - 1991] . Nu cunosc decat ce s-a scris in acest topic, dar in general fiecare stia ce si-a cumparat. Eu m-am ales cu acest motor, nestiind prea bine ce vreau . Nu vreau incurajari, numai de dragul de a ma linisti. {Am depasit faza copilariei de mult timp, am fete care si-au luat tot in vara asta A-ul [A si A1] asa ca ....} Efectiv vreau sa stiu . Dragos1 a facut o sinteza uluitoare in cateva cuvinte: "Oricum GS este gandit sa reziste mult. A fost gandit ca motocicleta de naveta, fara intretinere costisitoare si fiabila". Intr-o fraza a spus multe. Mai exact, am inteles ca am avut noroc!!! Acum vreau si mai multe opinii, nu neaparat pozitive - toate astea in limita timpului fiecaruia, fara sa ofensez sau sa fiu jignit, daca este posibil. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 In legatura cu ghidonul merge orice ghidon cu diametru de 22mm . In general de la din astea de enduro sau honda cb 500, honda hornet,suzuki bandit si mai sunt cateva. Oricum daca ajungi la un din asta de dezmembrari te orientezi acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 In legatura cu ghidonul merge orice ghidon cu diametru de 22mm . In general de la din astea de enduro sau honda cb 500, honda hornet,suzuki bandit si mai sunt cateva. Oricum daca ajungi la un din asta de dezmembrari te orientezi acolo. Multumesc. Asa am sa fac ........ Crezi ca este la fel ca la masini? Un parc cu motoare dezmembrate?! Daca este asa, imi doresc sa stiu mai multe ......., [adresa, nr tele .......] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 Cauta pe topicul asta: /index.php?/forum/183-piese-de-schimb-second-hand-si-dezmembrari-moto/ si asta: /index.php?/forum/17-motociclete-intre-250-si-499-cm-cubi/ Eu zic ca e imposibil sa nu gasesti un ghidon la un pret acceptabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 Cauta pe topicul asta: /index.php?/forum/183-piese-de-schimb-second-hand-si-dezmembrari-moto/ si asta: /index.php?/forum/17-motociclete-intre-250-si-499-cm-cubi/ Eu zic ca e imposibil sa nu gasesti un ghidon la un pret acceptabil. Super. Iti multumesc. Am inceput deja sa las mesaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Salut,Caut urmatoarele piese pentru Suzuki Gs500:- rezervor- bord- ghidon- top case cu sistem de prinderiNumai bine,Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Salut, Caut urmatoarele piese pentru Suzuki Gs500: - rezervor - bord - ghidon - top case cu sistem de prinderi Numai bine, Adrian Salut, eu as avea set complet de top- si sidecase cu tot cu prinderi pe GS. Incerc sa o vand pe Suzy si daca nu se arata doritori pt ea asa cum e s-ar putea sa dau separat cutiile. (si daca n-o vand o transform in stunt bike )) ) Dragi camarazi, de multa vreme n-am mai intrat pe aici si vad ca numarul GS-istilor a mai scazut cu timpul. Din pacate cred ca ma alatur si eu grupului de fosti-proprietari de GS, daca o va dori cineva pe Suzy a mea. A fost prima, si evident cea mai buna alegere In caz ca stiti pe cineva care si-ar dori si ar iubi-o in continuare, dati mai departe! E posibil s-o pastrez 4ever and ever and ever... decat s-o dau pe 2 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristid Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 Salut, Caut scarite 4 bucati, care sa se potriveasca la gs 500 noi sau second. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabigeo Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 eu am un gs 500f din 2005 si merg zilnic la servici cu el. 15 km dus, 25-35 la intors ( mai ocolesc ) sincer eu sunt multumit. consum mixt 4-4.3 % doar oras 4.5% extra urban mers linistit 110-120km/h cu pasager 3.9-4.1% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 @petrica: decat un 125cc pt. naveta, cum stiu ca te interesai, merge mult mai bine un naked de 500. Mai faci o depasire, ai ceva resurse la care poti apela in caz ca ai nevoie sa accelerezi un pic de la 90-100. Iar consumul e cu 1-1.5l/100k mai mult, si se acopera destul de usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 (editat) Va salut ! Cat consuma in medie o motocicleta d'asta (urban/extraurban) ? Merge de neveta de zi cu zi ? Mult'am ! Eu am scos si 3.2 - 3.4 % consum la drum lung mers normal. Singurele chestii care s ar putea sa te nemultumeasca sunt pozitia pe ea si sunetul motorului .Are un tacanit enervant la relanti + axele cu came bat in lateral cand revine din turatie se aude de zici ca bate cu ciocanul in motor chestie care a fost rezolvata doar la ultimele modele ( dupa 2006 cred sau chiar mai noi) prin montarea unor saibe ondulate care sa absoarba acel joc al axelor cu came . Oricum asta nu afecteaza cu nimic motorul doar ca iti da o senzatie de nesiguranta . La toate care le-am avut (3 cu cea pe care o am acum) se auzea asa. Cel mai misto e ca nu se aude mereu ci doar din cand in cand si niciodata cand te duci sa o cumperi . Oricum eu am numai cuvinte de lauda despre acest model . Daca ai permis cat A nu recomand 125cm . Am avut si eu si am dat-o imediat. Ai sanse destul de mari sa consume mult mai mult decat un 500cm pt ca o sa cam abuzezi de ea asteptandu-te sa mearga ca una mult mai mare plus ca o sa schimbi la viteze pana nu o sa mai poti. Editat Ianuarie 16, 2013 de dragos1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 eu sunt foarte multumit de consum media fiind undeva la 3.3-3.5, cand ma dau la ea ajung la 4 (rar scot consumul asta) iar daca merg la consum minim la modul cel mai serios ma infig in 3.0. viteza medie fiind undeva la 100 -120. partea funny e ca sunt zile cand sare acul si peste 140 lejer (pe portiuni mai scurte) iar consumul mediu ramane neschimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.