COLUMBO Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Bine ai venit printre noi. In primul rand, nici unul din furtunele de drenaj nu au legatura in mod direct cu benzina. cele trei furtune sunt legate la baterie, cutia filtrului de aer si busonul rezervorului (pentru drenarea apei de ploaie). Din ce am inteles de la tine probabil ai inecato, din cauza asta se poate ca benzina sa iti curga din cutia filtrului de aer. P.S. Ti-am lasat mesaj, asa cred ca te pot ajuta mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 (editat) Bine ai venit! Mai mult ca sigur carburatoarele iti fac probleme. Ori nu iti inchid plutitoarele ori ai oringurile uzate in zona in care se aseaza cuiul pontou. Sfatul meu,mergi la o verificare,curatare si sincronizare de carburatoare. Fum negru pe toba este de la benzina in exces. Intra greu in viteza tot din aceasi cauza,sigur ai benzina in ulei. Succes. Editat August 3, 2012 de pantera002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B3b3 Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Multumesc frumos de rasp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fotografu Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Salutare tuturor. Am un GS 500 din 94 care merge f bine. Totusi am o singura nelamurire. Cand comut rezervorul pe ON (cum ar trebui sa fie) fac cam 2-3 km dupa care motorul moare. Comut pe PRI si merge fara probleme. Am citit caci nu e recomandat sa mergi mult timp pe PRI. Totusi m-am uitat dupa vreun surplus de benzina si nu am gasit nimic. E posibil sa fie legat pe direct sa zic asa pe PRI? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Salutare tuturor. Am un GS 500 din 94 care merge f bine. Totusi am o singura nelamurire. Cand comut rezervorul pe ON (cum ar trebui sa fie) fac cam 2-3 km dupa care motorul moare. Comut pe PRI si merge fara probleme. Am citit caci nu e recomandat sa mergi mult timp pe PRI. Totusi m-am uitat dupa vreun surplus de benzina si nu am gasit nimic. E posibil sa fie legat pe direct sa zic asa pe PRI? salut, verifica membrana vacuum din robinet, sa nu fie uscata .mobra mea e din 99 si acum o luna am fost nev. sa schimb robinetul cu totu (nou, 280 roni)pt. ca nu exista kit de reparatie (supapa vacuum separat). SPOR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fotografu Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 salut, verifica membrana vacuum din robinet, sa nu fie uscata .mobra mea e din 99 si acum o luna am fost nev. sa schimb robinetul cu totu (nou, 280 roni)pt. ca nu exista kit de reparatie (supapa vacuum separat). SPOR! Salut si multumesc de raspuns. Mai am o intrebare. Rezerva de benzina ramane tot in rezervor sau e stocata in alta parte (sunt incepator dupa cum se vede). Am vorbit azi cu un mecanic si mi-a explicat asa: in rezervor sunt 2 tije prin care trage benzina...una mai lunga si una mai scurta. Cand benzina scade sub tija lunga iar comutatorul de benzina este pe ON motorul cumva intra pe rezerva....si trebuie comutat pe RES. Daca benzina ramane de rezerva ramane tot in rezervor atunci are logica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat August 4, 2012 Share Postat August 4, 2012 asa e, la fostul meu GS erau 11 litri de benzina pana ajungeam la rezerva si cand "nu mai aveam" ramanea aproximativ 5 litri in rezervor (rezerva). prin urmare toata benzina e in rezervor, modul normal e pe ON si caand vrei sa treci pe rezerva dai pe RES. modul PRI din cate stiu eu, merge benzina prin cadere libera, de aceea nu e recomandat sa mergi mult asa. sanatate, sper ca am fost de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lilu Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 Salut. Trebuie sa schimb placutele de frana fata, as vrea sa le schimb personal, ma poate ajuta cineva cu o schita/poze cu manopera in sine ? Din cate am inteles e destul de simplu dar ar fi o siguranta la care ar trebui sa am grija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 Vreau sa cumpar un GS 500 din 94 si de la propietar am inteles ca trebuie segmentat. Aveti idee cat ma costa cu totul? piese + manopera. Motorul are 45.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinachos Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Nu mai bine cumperi unul care merge bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Ea merge si asa dar in timp mi sa spus ca trebuie segmentata, mananca putin ulei. In rest e ok motorul Nu mai bine cumperi unul care merge bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Ea merge si asa dar in timp mi sa spus ca trebuie segmentata, mananca putin ulei. In rest e ok motorul cat ulei *mananca* in 4000 de km?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 cat ulei *mananca* in 4000 de km?... Vanzatorul mi-o spus ca mananca putin la 1000 km. Nu stiu cat inseamna putin. Cat costa segmentarea ? Cost estimativ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 nu stii ce ulei a bagat in motor?. de exemplu la fostul meu motor, consuma destul de mult ulei daca bagam Mobil, am bagat Castrol si nu mai consuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PeDrum Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 (editat) Daca il iei sub 500 euro, probabil se merita sa faci segmentarea... te costa pe la ~ 300 euro cu totul (la banii astia gasesti motor bun si-l schimbi cu totul ) Editat August 10, 2012 de PeDrum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 Salut, Cat ulei se pune in furca? E diferenta intre modelele facute in Japonia si cele din Spania? Pe mine ma intereseaza pt un gs 500 din 2005 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 (editat) Salutare, Am un prieten ce poseda un GS500 din 96 sau 98, problema e ca dupa ploaia de sambata, motoreta nu mai porneste. Are curent, invarte si scanteie din belsug, cu ce sa continui? Bafta Editat August 12, 2012 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 Daca stiti pe cineva care cauta o motocicleta buna, un prieten isi vinde GS-ul, este in stare excelenta, pret 1000 de euro, Tirgoviste. Anuntul este aici: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gs%20500-din-1993-469458.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 (editat) imi poate spune cineva cand au inceput sa fie asamblate gs-urile 500 in spania? au avut probleme suplimentare modelele spaniole fata de cele japoneze? Editat August 13, 2012 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 imi poate spune cineva cand au inceput sa fie asamblate gs-urile 500 in spania? au avut probleme suplimentare modelele spaniole fata de cele japoneze? Cred ca in jur de 2001 2002. Fata de cele din anii 90 s au mai schimbat diverse chestii pe la carburatoare, a disparut turometrul pe cablu. In rest sunt cam la fel. Ca probleme cam la fel fiind aceeasi motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Cred ca in jur de 2001 2002. Fata de cele din anii 90 s au mai schimbat diverse chestii pe la carburatoare, a disparut turometrul pe cablu. In rest sunt cam la fel. Ca probleme cam la fel fiind aceeasi motocicleta. Turometru nu este pe cablu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Turometru nu este pe cablu. Atunci era mecanic. La cele mai vechi este acelesi sistem ca la kilometraj doar ca pleaca din chiulasa si se duce in ceas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 (editat) Puteți să-mi spuneți vă rog, care sunt diferențele între GS 500 și GS 500 F în materie de: - consum - viteză de croazieră la drum lung - costuri de întreținere Per ansamblu este mai avantajos de exploatat o mobră GS 500 sau 500F? Mulțumesc. Editat August 14, 2012 de Victor_vclic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 (editat) Puteți să-mi spuneți vă rog, care sunt diferențele între GS 500 și GS 500 F în materie de: - consum - viteză de croazieră la drum lung - costuri de întreținere Per ansamblu este mai avantajos de exploatat o mobră GS 500 sau 500F? Mulțumesc. Costuri de intretinere la fel. Consum probabil cam la fel. Poate un pic mai mic la cel carenat. Fiecare are plusuri si minusuri. Cel carenat e mai comod la drum lung dar daca l ai scapat pe jos cresc costurile de reparatie pentru ca nu prea gasesti carene second hand. Cum deblochez si eu un surub de la toba? Vreau sa dau toba jos si un surub din cele patru de la chiulasa e blocat. Ma poate ajuta cineva cu o solutie sa il desfac? Am incercat cu spray, l am incalzit dar tot nu vrea sa se desfaca si nu vreau sa il rup tragand prea tare pentru ca am mai patit asa si apoi e nasol de scos partea care ramane in chiulasa. Editat August 17, 2012 de dragos1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.GS Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 [ Cum deblochez si eu un surub de la toba? Vreau sa dau toba jos si un surub din cele patru de la chiulasa e blocat. Ma poate ajuta cineva cu o solutie sa il desfac? Am incercat cu spray, l am incalzit dar tot nu vrea sa se desfaca si nu vreau sa il rup tragand prea tare pentru ca am mai patit asa si apoi e nasol de scos partea care ramane in chiulasa. Nasol, un coleg a rupt doua surube exact in contextul asta, insa le-a scos relativ usor, dupa care a rectificat putin filetul si acum e OK, poti incerca sa tragi mai tare de ele, poate ai noroc, acum depinde de ce risc vrei sa iti asumi:). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.