Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Bine ai venit printre noi. In primul rand, nici unul din furtunele de drenaj nu au legatura in mod direct cu benzina. cele trei furtune sunt legate la baterie, cutia filtrului de aer si busonul rezervorului (pentru drenarea apei de ploaie). Din ce am inteles de la tine probabil ai inecato, din cauza asta se poate ca benzina sa iti curga din cutia filtrului de aer.

P.S. Ti-am lasat mesaj, asa cred ca te pot ajuta mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bine ai venit!

Mai mult ca sigur carburatoarele iti fac probleme.

Ori nu iti inchid plutitoarele ori ai oringurile uzate in zona in care se aseaza cuiul pontou.

Sfatul meu,mergi la o verificare,curatare si sincronizare de carburatoare.

Fum negru pe toba este de la benzina in exces.

Intra greu in viteza tot din aceasi cauza,sigur ai benzina in ulei.

Succes.

Editat de pantera002
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Am un GS 500 din 94 care merge f bine. Totusi am o singura nelamurire. Cand comut rezervorul pe ON (cum ar trebui sa fie) fac cam 2-3 km dupa care motorul moare. Comut pe PRI si merge fara probleme. Am citit caci nu e recomandat sa mergi mult timp pe PRI. Totusi m-am uitat dupa vreun surplus de benzina si nu am gasit nimic. E posibil sa fie legat pe direct sa zic asa pe PRI?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Am un GS 500 din 94 care merge f bine. Totusi am o singura nelamurire. Cand comut rezervorul pe ON (cum ar trebui sa fie) fac cam 2-3 km dupa care motorul moare. Comut pe PRI si merge fara probleme. Am citit caci nu e recomandat sa mergi mult timp pe PRI. Totusi m-am uitat dupa vreun surplus de benzina si nu am gasit nimic. E posibil sa fie legat pe direct sa zic asa pe PRI?

salut, verifica membrana vacuum din robinet, sa nu fie uscata .mobra mea e din 99 si acum o luna am fost nev. sa schimb robinetul cu totu (nou, 280 roni)pt. ca nu exista kit de reparatie (supapa vacuum separat).

SPOR!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, verifica membrana vacuum din robinet, sa nu fie uscata .mobra mea e din 99 si acum o luna am fost nev. sa schimb robinetul cu totu (nou, 280 roni)pt. ca nu exista kit de reparatie (supapa vacuum separat).

SPOR!

 

Salut si multumesc de raspuns. Mai am o intrebare. Rezerva de benzina ramane tot in rezervor sau e stocata in alta parte (sunt incepator dupa cum se vede). Am vorbit azi cu un mecanic si mi-a explicat asa: in rezervor sunt 2 tije prin care trage benzina...una mai lunga si una mai scurta. Cand benzina scade sub tija lunga iar comutatorul de benzina este pe ON motorul cumva intra pe rezerva....si trebuie comutat pe RES. Daca benzina ramane de rezerva ramane tot in rezervor atunci are logica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa e, la fostul meu GS erau 11 litri de benzina pana ajungeam la rezerva si cand "nu mai aveam" ramanea aproximativ 5 litri in rezervor (rezerva). prin urmare toata benzina e in rezervor, modul normal e pe ON si caand vrei sa treci pe rezerva dai pe RES. modul PRI din cate stiu eu, merge benzina prin cadere libera, de aceea nu e recomandat sa mergi mult asa. sanatate, sper ca am fost de ajutor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Trebuie sa schimb placutele de frana fata, as vrea sa le schimb personal, ma poate ajuta cineva cu o schita/poze cu manopera in sine ? Din cate am inteles e destul de simplu dar ar fi o siguranta la care ar trebui sa am grija :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stii ce ulei a bagat in motor?. de exemplu la fostul meu motor, consuma destul de mult ulei daca bagam Mobil, am bagat Castrol si nu mai consuma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca il iei sub 500 euro, probabil se merita sa faci segmentarea... te costa pe la ~ 300 euro cu totul (la banii astia gasesti motor bun si-l schimbi cu totul :D)

Editat de PeDrum
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am un prieten ce poseda un GS500 din 96 sau 98, problema e ca dupa ploaia de sambata, motoreta nu mai porneste. Are curent, invarte si scanteie din belsug, cu ce sa continui? :D

 

Bafta :cheers:

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi poate spune cineva cand au inceput sa fie asamblate gs-urile 500 in spania? au avut probleme suplimentare modelele spaniole fata de cele japoneze?

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi poate spune cineva cand au inceput sa fie asamblate gs-urile 500 in spania? au avut probleme suplimentare modelele spaniole fata de cele japoneze?

 

Cred ca in jur de 2001 2002. Fata de cele din anii 90 s au mai schimbat diverse chestii pe la carburatoare, a disparut turometrul pe cablu. In rest sunt cam la fel. Ca probleme cam la fel fiind aceeasi motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca in jur de 2001 2002. Fata de cele din anii 90 s au mai schimbat diverse chestii pe la carburatoare, a disparut turometrul pe cablu. In rest sunt cam la fel. Ca probleme cam la fel fiind aceeasi motocicleta.

Turometru nu este pe cablu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puteți să-mi spuneți vă rog, care sunt diferențele între GS 500 și GS 500 F în materie de:

- consum

- viteză de croazieră la drum lung

- costuri de întreținere

 

Per ansamblu este mai avantajos de exploatat o mobră GS 500 sau 500F? Mulțumesc.

Editat de Victor_vclic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puteți să-mi spuneți vă rog, care sunt diferențele între GS 500 și GS 500 F în materie de:

- consum

- viteză de croazieră la drum lung

- costuri de întreținere

 

Per ansamblu este mai avantajos de exploatat o mobră GS 500 sau 500F? Mulțumesc.

Costuri de intretinere la fel. Consum probabil cam la fel. Poate un pic mai mic la cel carenat. Fiecare are plusuri si minusuri. Cel carenat e mai comod la drum lung dar daca l ai scapat pe jos cresc costurile de reparatie pentru ca nu prea gasesti carene second hand.

 

Cum deblochez si eu un surub de la toba? Vreau sa dau toba jos si un surub din cele patru de la chiulasa e blocat. Ma poate ajuta cineva cu o solutie sa il desfac? Am incercat cu spray, l am incalzit dar tot nu vrea sa se desfaca si nu vreau sa il rup tragand prea tare pentru ca am mai patit asa si apoi e nasol de scos partea care ramane in chiulasa.

Editat de dragos1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[

Cum deblochez si eu un surub de la toba? Vreau sa dau toba jos si un surub din cele patru de la chiulasa e blocat. Ma poate ajuta cineva cu o solutie sa il desfac? Am incercat cu spray, l am incalzit dar tot nu vrea sa se desfaca si nu vreau sa il rup tragand prea tare pentru ca am mai patit asa si apoi e nasol de scos partea care ramane in chiulasa.

 

Nasol, un coleg a rupt doua surube exact in contextul asta, insa le-a scos relativ usor, dupa care a rectificat putin filetul si acum e OK, poti incerca sa tragi mai tare de ele, poate ai noroc, acum depinde de ce risc vrei sa iti asumi:).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...