dragos1 Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 Nasol, un coleg a rupt doua surube exact in contextul asta, insa le-a scos relativ usor, dupa care a rectificat putin filetul si acum e OK, poti incerca sa tragi mai tare de ele, poate ai noroc, acum depinde de ce risc vrei sa iti asumi:). Am tras pana in momentul in care am simtit ca surubul incepe sa se torsioneze si m am oprit. Oricum poate imi explici cum a scos colegul tau partea din surub care a ramas in chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.GS Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 Am tras pana in momentul in care am simtit ca surubul incepe sa se torsioneze si m am oprit. Oricum poate imi explici cum a scos colegul tau partea din surub care a ramas in chiulasa. Cu o bormasina si un burghiu putin mai mic decat surubul, dupa care a rectificat putin filetul cu o filiera luata de la rusi. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Cu o bormasina si un burghiu putin mai mic decat surubul, dupa care a rectificat putin filetul cu o filiera luata de la rusi. Bafta Sper sa nu ma insel dar cred ca ai vrut sa zici tarod nu filiera.in orice caz nu ar prinde rau nici un set de extractoare suruburi. bft A incercat careva sa treca de la suspensia fata de gs la altceva?de ex furca de sv650 si roata cu 2 discuri?sau alte modele de furca plus roata cu 2 discuri?? ce implica de modificat sau stie careva daca vine plug an play?ma gandesc ca la prinderea jugurilor de cadru nu s-ar potrivi. oricum daca are cineva vreo idee e binevenita. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lilu Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Salut. caut un releu de incarcare, stie cineva pe cineva de undeva care sa aiba asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 A incercat cineva sa careneze un GS500 E sa arate ca un GS500F? Sunt curios care sunt pasii si pretul pt asta. PS. trebuie schimbat ceva la acte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 A incercat cineva sa careneze un GS500 E sa arate ca un GS500F? Sunt curios care sunt pasii si pretul pt asta. PS. trebuie schimbat ceva la acte? Nu-l carena.. I-ati carenata daca vrei carene.. dar mie mi se par urate motocicletele carenate. Fa-l streetfighter daca vrei ceva deosebit. O sa bagi bani in el si cand vrei sa-l vinzi o sa pierzi banii.. nu o sa intereseze pe nimeni upgrade-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Eram doar curios de chestia asta. Nu vreau carenata. I love my Suzy asa cum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lilu Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Era un Gs500E carenat la sectiunea vanzari, vezi acolo Am facut o calatorie de 1700 de km, daca vreti sa vedeti poze, aveti aici link Eram doar curios de chestia asta. Nu vreau carenata. I love my Suzy asa cum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Frumoasa calatorie. App de carenata, am vaz modele carenate dar ma manca o curiozitate cum e sa ti-l mesteresti tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lilu Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Sincer nu m-a interesat decat poate putin la inceput, in rest Suzi e asa cum trebuie sa fie Acum vreau sa ii schimb semighidoanele si sa ii pun ghidon. Am vazut acum la un moto din Bocsa, venit cu un GS in Iasi la o intalnire moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 Sincer nu m-a interesat decat poate putin la inceput, in rest Suzi e asa cum trebuie sa fie Acum vreau sa ii schimb semighidoanele si sa ii pun ghidon. Am vazut acum la un moto din Bocsa, venit cu un GS in Iasi la o intalnire moto. E destul de complicat. Si eu am facut tot felul de modificari. In final am luat unul fabricat dupa 2001. La modificarea asta esti limitat de lungimea furtunului de frana. Eu de exemplu l am scos in afara el normal este prin jug adica l am scos pe langa amortizor prinzandu-l doar in surubul de jos care tine amortizorul in jug. Cel mai simplu cred ca este sa gasesti niste prinderi de ghidon din astea de enduro sau ceva care sa poti sa il bagi in locul vechilor suruburi care tin partea cu semighidoanele si bordul. Oricum spor la modificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Salutare! Ajutati-ma cu o informatie, va rog! Discul fata la GS-ul din '93 este din otel sau din fonta? Sau, cu alte cuvinte, se pot folosi placute sinterizate pe discul original? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lilu Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 In final am luat unul fabricat dupa 2001. Sa inteleg ca ai luat un alt gs ? Cum de nu ai trecut pe alta clasa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Are cineva vreun releu de incarcare pt GS? Sau macar sa ma indrume de unde as putea lua unul mai ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lilu Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 Mergi la Madras, te rezolva ei pana in 3 milioane. Era cat pe ce sa il schimb pe al meu, dar s-a dovedit a fi bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Septembrie 2, 2012 Share Postat Septembrie 2, 2012 Deja am verificat si imi baga 3 volti din pacate... Deci caut releu de incarcare. Am gasit la 60 euro. Ceva mai ieftin se gaseste second hand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Septembrie 2, 2012 Share Postat Septembrie 2, 2012 (editat) Sa inteleg ca ai luat un alt gs ? Cum de nu ai trecut pe alta clasa ? Am incercat cam toate clasele in afara de chopper respectiv am avut honda dominator, honda hornet, suzuki gsx-r dar pentru ce imi trebuie mie gs este perfect.Ma interesa consum mic, intretinere ieftina, motor fiabil, acceleratie decenta, frane bune, piese second ieftine, usor de manevrat in aglomeratie. Am mai avut doua GS-uri dar le am dat din cauza pozitiei de pe ele ( unu din 89 si unu din 95). Cel pe care il am acum (2005) este perfect ( i am inaltat putin ghidoanele)ca si pozitie de mers. Chiar daca are doar 45 de cp eu cred ca sunt de ajuns in conditiile in care pana la 140 la ora este mult mai rapida ca masinile obisnuite. Eu in medie merg cu maxim 130 140 deci este ok . Acum fiecare alege motocicleta care i se potriveste cel mai bine. Asta este motocicleta : Editat Septembrie 2, 2012 de dragos1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 salut....cumpar ghidon touring pt. gs 500 e, ce (classic high sau clssic low) si de unde?.....va rog sa ma ajutati cu orice inf. . multumesc! http://www.bikepics.com/members/gavroche/99gs500/ Am incercat cam toate clasele in afara de chopper respectiv am avut honda dominator, honda hornet, suzuki gsx-r dar pentru ce imi trebuie mie gs este perfect.Ma interesa consum mic, intretinere ieftina, motor fiabil, acceleratie decenta, frane bune, piese second ieftine, usor de manevrat in aglomeratie. Am mai avut doua GS-uri dar le am dat din cauza pozitiei de pe ele ( unu din 89 si unu din 95). Cel pe care il am acum (2005) este perfect ( i am inaltat putin ghidoanele)ca si pozitie de mers. Chiar daca are doar 45 de cp eu cred ca sunt de ajuns in conditiile in care pana la 140 la ora este mult mai rapida ca masinile obisnuite. Eu in medie merg cu maxim 130 140 deci este ok . Acum fiecare alege motocicleta care i se potriveste cel mai bine. Asta este motocicleta : salut...ma poti ajuta cu o poza a ghidonului tau ?....vreau sa cumpar ghidon touring pt. gs ....multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Ghidon GS500 Tu ai semighidoane, cred ca iti mai trebuie ceva pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 (editat) Ghidon GS500 Tu ai semighidoane, cred ca iti mai trebuie ceva pe acolo. Ar mai avea nevoie de piesa nr.3 din poza: salut....cumpar ghidon touring pt. gs 500 e, ce (classic high sau clssic low) si de unde?.....va rog sa ma ajutati cu orice inf. . multumesc! http://www.bikepics.com/members/gavroche/99gs500/ salut...ma poti ajuta cu o poza a ghidonului tau ?....vreau sa cumpar ghidon touring pt. gs ....multumesc! Ghidon poti sa pui aproape orice model pe 22mm diametrul si sa ajunga la el frana de fata asta ca sa nu mai schimbi si furtunul de la frana de fata. Partea complicata este cum il prinzi in jug. Editat Septembrie 3, 2012 de dragos1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Ar mai avea nevoie de piesa nr.3 din poza: Ghidon poti sa pui aproape orice model pe 22mm diametrul si sa ajunga la el frana de fata asta ca sa nu mai schimbi si furtunul de la frana de fata. Partea complicata este cum il prinzi in jug. CU TOT CU PIESA NR. 3 Lucas TRW Lenker Classic Low 22 mm SI Lucas TRW Lenker Classic High 22 mm PT. SUZUKI GS 500 E ,44 EURO|BUC. Care este treaba cu prinderea in jug? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 CU TOT CU PIESA NR. 3 Lucas TRW Lenker Classic Low 22 mm SI Lucas TRW Lenker Classic High 22 mm PT. SUZUKI GS 500 E ,44 EURO|BUC. Care este treaba cu prinderea in jug? La banii astia eu cred ca e doar ghidonul. Intreaba inainte daca ai cum. Cu prinderea in jug este ca ar trebui sa prinzi chestia aia in jug si sa prinzi si bordul de ea. Piesa veche tinea semighidoanele si bordul. Cel mai simplu cauta un gs dupa 2001 pune l langa al tau ca sa intelegi mai bine diferetele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 (editat) Știe cineva de unde pot cumpăra o GS500F nouă în Romania și cam la ce preț? Puteți răspunde prin PM dacă se consideră reclamă. Mulțumesc. Editat Septembrie 7, 2012 de Victor_vclic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 (editat) Știe cineva de unde pot cumpăra o GS500F nouă în Romania și cam la ce preț? Puteți răspunde prin PM dacă se consideră reclamă. Mulțumesc. http://www.motoflash.ro/moto/motociclete_noi_suzuki/suzuki_gs_500_f.html inca un link http://www.clubmoto.ro/motociclete_noi/model_moto/194/SUZUKI-gs-500-f oricum nu prea merita sa iei unu nou. Cu 2000 de euro iei motocicleta buna iar de restul poti sa te plimbi Editat Septembrie 7, 2012 de dragos1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Paginile alea sunt vechi, nu poti cumpara un Gs nou in Romania ptr k are standard euro 2 si nu il poti inmatricula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.