Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Eh, uite, consum de 3.2 scoteam cu 125-ul. indiferent ca ma plimbam in oras sau in afara. Dar afara 125-ul era chinuit si eu la fel. Asa ca e de preferat clar pt. naveta un 500. Sau vreun maxiscooter de ce nu? Dar mie unu imi place sa ma joc cu vitezele si nu imi place pozitia pe scuter, desi ii vad utilitatea. si plusurile fata de o motocicleta sau un auto sa zicem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am scos si 3.2 - 3.4 % consum la drum lung mers normal. Singurele chestii care s ar putea sa te nemultumeasca sunt pozitia pe ea si sunetul motorului .Are un tacanit enervant la relanti + axele cu came bat in lateral cand revine din turatie se aude de zici ca bate cu ciocanul in motor :) chestie care a fost rezolvata doar la ultimele modele ( dupa 2006 cred sau chiar mai noi) prin montarea unor saibe ondulate care sa absoarba acel joc al axelor cu came . Oricum asta nu afecteaza cu nimic motorul doar ca iti da o senzatie de nesiguranta :). La toate care le-am avut (3 cu cea pe care o am acum) se auzea asa. Cel mai misto e ca nu se aude mereu ci doar din cand in cand :) si niciodata cand te duci sa o cumperi :) . Oricum eu am numai cuvinte de lauda despre acest model . Daca ai permis cat A nu recomand 125cm . Am avut si eu si am dat-o imediat. Ai sanse destul de mari sa consume mult mai mult decat un 500cm pt ca o sa cam abuzezi de ea asteptandu-te sa mearga ca una mult mai mare plus ca o sa schimbi la viteze pana nu o sa mai poti.

salut, la mine se aude tacaneala ( nu mereu ) cand reduc viteza si strang ambreiajul sa i dau inferioara din 4 in 3 si 2, crezi ca explicatia ta este valabila si la tacaneala motorului meu?...multumesc!

 

In primul rand va multumesc pentru raspunsuri [Cipsk4 si dragos1 ] .

 

In al doilea rand imi exprim uimirea cum au iesit ................... [evident, in sens pozitiv]....

 

Este clar ca va pasioneaza ceea ce faceti. Pentru asta nu pot decat sa va felicit.

 

 

 

Doresc ca pana in sezonul cald, sa reusesc si eu cele doua modificari [crash bar si ghidon cel putin normal - al meu este sport si nu ma impac prea bine cu acest fapt].

 

Acum am nevoie de timp sa inteleg in ceea ce constau modificarile la ghidon. Protectia motorului este simpla, chiar daca ati executat-o un pic diferit [in special dragos1] acum imi este clar [ ati explicat foarte clar si concis fiecare dintre voi, inca un motiv sa va multumesc].

 

Deci, avand in vedere ca inca nu cunosc un strungar, am sa ma limitez la ceea ce pot face de unul singur.

Pentru inceput, imi trebuie ghidonul. Aici [link] am gasit intr-un material anumite forme de ghidon , etc, etc (este si atasat documentul pdf). Personal imi placea modelul MCL 155 [off-road 22] dar vad clar in tabel ca nu se potriveste cu GS500. Mai caut un model de ghidon si apoi trebuie sa vad cu ce piese vine. Apoi trebuie sa schimb placa [piesa 1] pe care se prindea ghidonul sport cu o noua placa ........[am sa revin ulterior cu o poza].

 

Daca stie cineva de unde pot achizitiona un model de ghidon, descris sus, va rog sa-mi comunicati. Nu tin sa fie nou, insa doresc sa fie bun.

 

Va multumesc.

 

 

Esti foarte curajos ............... Mie imi trebuie curaj numai sa ma gandesc la asa ceva ............

 

Sunt convins ca vei reusi pentru ca asa trebuie.

 

Iti doresc o calatorie fara peripetii si sa te intorci/intoarceti cu bine pentru a povesti ...............

 

 

Acum am inteles ce-ai facut. Practic ai refolosit piesa pe care eu doresc s-o schimb [piesa nr 1] . In cazul meu dispare semighidonul si piesa de prindere [piesa 2]. Ai prins cu ajutorul unor suruburi ghidonul si inaltatoarele de placa de baza. Teoretic si practic trebuie sa mearga si la mine. Acum si o intrebare legata de ITP/RAR. Crezi ca vor avea observatii? Ipotetic vorbind cu exceptia ghidonului, restul sunt piese neomologate, deci ....s-ar putea sa fim respinsi, motiv pentru care as face schimbarea dar as tine si piesele originale ........... [pentru orice eventualitate]. Nu???

O piesa ca asta mi-ar trebui (nr 3) si atunci as avea pe ce sa prind ghidonul potrivit.

 

Vezi postul lui Dragos 1 [6349] din 3 septembrie 2012.

 

attachicon.gifGHIDON.jpg

 

 

De unde se pot comanda ? Te rog sa pui cateva legaturi [link-uri] la respectivele magazine online [de preferat din Ro].

http://adalmotors.ro/set-inaltatoare-ghidon-motocicleta-universal-cod-616-p-25702.html?osCsid=c9fdd5b0844ce415f36095421d27c2d5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

salutare baieti, ma intereseaza un releu de incarcare daca stie sau are careva... mc anticipat

vezi ca merge si cel de bandit de 400

 

zgomotul ala poate fi dat si de una bucata magnet desprins din ansamblul lor (rotor)

pt asta trebuie golit uleiul si demontat capacul dreapta al motorului

sau se poate verifica relativ usor si uzura lantului de distributie . se demonteaza capacu de chiuloasa si se masoara distanta intre pini

scrie in manualul haines intre cati pini si care este lungimea maxima admisa (se poate masura cu un subler bun ) si daca tot esti acolo poti masura, si daca sti si ai la indemana

lere ,si jocul supapelor respectiv daca trebuie schimbate pastilele .

 

pe oricare parte verifici nu se exclude ca bataia sa vina doar de acolo ... se poate sa fie doar una sau mai multe probleme

bataia din motor , depinde pe care parte se aude , poate proveni si din alte cauze ...

 

oricum daca ai manualul haines (eu l-am gasit pe un link in primele pagini) gasesti in el cam ce scule ,nivel de dificultate si cum se fac diverse verificari

 

gs-ul , pe care din pacate nu il mai am , l-am desfacut aproape pe toate partile cu ajutorul unui bun prieten (mecanic care mi la pus la punct : din toate punctele de vedere )

daca esti din bucuresti iti dau numarul lui ...

 

gs-ul mi se pare o motocicleta foarte ok in privinta simplitatii cu care poti rezolva multe operatii de intretinere . relativ ieftin la piese si intretinere ,consum mic , te poate tine foarte multi km daca ai grija de el la timp

acum am alta mobra si imi pare rau cand trebuie sa schimb o bujie , sa ma uit la baterie , cand caut un cauciuc pe fata cu niste dimensiuni atipice.... si cat de simplu era la gs ...

daca era in 4 cilindrii nu il vindeam niciodata (fiecare cu piticii lui ) aaa si acum am tot 2 cilindri twin ,trage frumos dar trebuie sa demontez jumate de mobra sa schimb bujia de la un cilindru

 

defapt trebuie capacul de pe stanga desfacut ... cum stai pe ea vine capacul din stanga

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am o mica problema. Sper ca e mica de fapt. Intra greu sau cateodata refuza sa intre in viteza I, cand e rece motoru mai ales da si dupa ce se incalzeste si e enervant rau sa bati cu picioru degeaba. Cateodata intra in viteza si moare instant deci banuiesc un cablu de ambreiaj lungit sau prost reglat.

Aveti si alte pareri sau idei?

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi camarazi,

 

Va rog sa va dati cu parerea daca suzi a mea scoasa la vanzare la zic eu mai mult decat rezonabila suma de 1000 iepuroi este prea scumpa?

Se tot targuieste lumea, si personal ma simt jefuit s-o dau cu 900 sau alte sume din astea modice. Chiar asta o fi valoarea lor? Ma tot uit si pe afara, sub 1300 nu se prea gasesc, mai ales nu asa echipate.

 

mersi de feedback



Salutare. Am o mica problema. Sper ca e mica de fapt. Intra greu sau cateodata refuza sa intre in viteza I, cand e rece motoru mai ales da si dupa ce se incalzeste si e enervant rau sa bati cu picioru degeaba. Cateodata intra in viteza si moare instant deci banuiesc un cablu de ambreiaj lungit sau prost reglat.

Aveti si alte pareri sau idei?

Multumesc anticipat

Aveam ceva similar, doar cu scosul din viteza. Trebuie reglat cablul de ambreiaj de la maneta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi camarazi,

 

Va rog sa va dati cu parerea daca suzi a mea scoasa la vanzare la zic eu mai mult decat rezonabila suma de 1000 iepuroi este prea scumpa?

Se tot targuieste lumea, si personal ma simt jefuit s-o dau cu 900 sau alte sume din astea modice. Chiar asta o fi valoarea lor? Ma tot uit si pe afara, sub 1300 nu se prea gasesc, mai ales nu asa echipate.

 

mersi de feedback

 

Aveam ceva similar, doar cu scosul din viteza. Trebuie reglat cablul de ambreiaj de la maneta

Salut,

este un pret f. bun 1000 de euro daca motorul este in toate mintile . 900 de euro fara crashbar si setul complet de topcase si sidecase, te vor suna dupa doua luni sa te intrebe daca le mai ai. Sterge din anunt 1000 negociabil.

 

Spor la vanzare!

 

http://www.bikepics.com/members/gavroche/99gs500/

Editat de GAVROCHE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare

am o problema cu gs .dupa ce trece de 5000 de ture trage cu intreruperi indiferent in ce treapta de viteza este.

schimbat filtru de aer ,bujii,golit paharele decantoare de la carburatoare si nici o schimbare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ori apa in benzina ... dar mai degraba ceva electric

imprumuta un cdi de la cineva si verifica ....mai verifica si incarcarea

 

sau mai intreaba ca poate eu gresesc

rezervorul a fost golit in iarna

am pus baterie noua si am verificat incarcarea ii buna

mersi oricum.poate mai stie cineva ce ias mai putea face

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super link-ul.

 

Am sa intreb daca se potriveste si la GS500 (desi am vazut ca este universal) si sigur comand un set.

 

Multumesc mult.

 

PS

Am o intrebare legata de furtunul care intre-iese din carburatoare (pozitia 55 in imagine).

Exista un furtun care intra intr-un T in carburatoare. Ei bine, n-am acel furtun (este T-ul liber) si am inteles de la un coleg de pe forum ca prin acel furtun cu ajutorul unui filtru se face comunicarea membranelor cu aerul exterior. Sunt de acord cu ceea ce-a explicat si consider ca are dreptate. Avand in vedere ca fara filtru se infunda acest sistem, imi puteti spune cat costa furtunul si filtrul respectiv? Nu trebuie sa fie nou, poate fi si SH.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut GS isti am de vinzare urmatoarele piese din desmembrarea unui motor de gs 500 ,electromotor perfect functionabil,stator+rotor ,platou cu cititori si cama,restu de piese sint rezervate pana simbata,alte detali si preturi PM.

post-54357-0-64208000-1363179357_thumb.jpg

post-54357-0-15106100-1363179389_thumb.jpg

post-54357-0-28440500-1363179473_thumb.jpg

post-54357-0-71323200-1363179506_thumb.jpg

post-54357-0-54284900-1363179526_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

am o problema cu gs .dupa ce trece de 5000 de ture trage cu intreruperi indiferent in ce treapta de viteza este.

schimbat filtru de aer ,bujii,golit paharele decantoare de la carburatoare si nici o schimbare

Trebuie sa elimini pe rand tot ce poti. Trebuie sa o iei logic. Mentionez ca sunt incepator si nu sunt mecanic. Prin urmare, dupa 5.000 ture se intampla fie ca ii creste consumul si nu are nivel, fie intra aer fals pe undeva, fie sistemul electric (inalta tensiune - bujii) nu functioneaza cum trebuie sau combinatii dintre ele, sau .... motorul are probleme mecanice (nu inchid/ deschid supapele (dar nici nu vreau sa ma gandesc la asta)) sau datorita vibratiilor atinge ceva .....

 

Deci, daca nu ai de gand sa mergi la un mecanic incearca:

- sa vezi care este nivelul in carburatoare.

- sa vezi daca traseul filtrului de aer nu este imbacsit sau prost etansat (filtrul este schimbat). Vezi daca furtunul de drenaj este obturat (este in partea de jos a filtrului si prin el se goleste de fluide carcasa filtrului- ex. benzina dupa ce-o scapi pe-o parte motocicleta). Verifica si furtunul cu filtrul de aer in cap (intra in carburator - cel care imi lipseste mie) sa nu fie obturat partial sau total.

- sa verifici etansietatea furtunurilor de vacum (robinet benzina, etc)

- sa verifici daca robinetul de benzina are membrana intreaga, iar cel de pe rezervor este deschis la maxim, daca furtunele de alimentare nu sunt obturate, daca filtrul de benzina (cel din rezervor) este curat, etc.

 

Pentru partea electrica, este bine sa vezi daca tensiunea pe acumulator este cea corecta (sa nu depaseasca 15V sau sa nu fie sub 13V), daca fisele / bobinele/ bujiile sunt prinse corect si nu "scapa la masa" sau din cauza vibratiilor sa se fi desfacut vreo legatura la bobine, etc, etc.

 

Vezi daca senzorii sunt buni si dau semnal la CDI (practic cu bujiile scoase, verifici daca ai scanteie la bujii, pe rand). Este posibil sa fie CDI-ul defect, sa nu faca fata la turatii ridicate.

 

Vezi sa nu fie probleme si la alti senzori (cric, etc).

 

Daca tot nu merge, verifica si presiunea in cilindrii ... dar deja cred ca nu ai cu ce si asta presupune interventia unui mecanic priceput.

 

Era bine daca spuneai cum au inceput toate astea. Nu pierdeam timp sa-ti insir toate cele ...

 

Mult succes.

 

Am uitat sa-ti recomand o curatare a carburatoarelor. Este important sa ai carburatoarele curate, mai ales dupa o perioada lunga (cum ar fi iernarea). In timpul procesului de curatare, vei putea verifica cuiele pontoane daca inchid sau daca nu sunt blocate. Sunt multe de verificat la carburatoare. Iti recomand manualul Haynes. Este super.

Editat de CezarCV
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa elimini pe rand tot ce poti. Trebuie sa o iei logic. Mentionez ca sunt incepator si nu sunt mecanic. Prin urmare, dupa 5.000 ture se intampla fie ca ii creste consumul si nu are nivel, fie intra aer fals pe undeva, fie sistemul electric (inalta tensiune - bujii) nu functioneaza cum trebuie sau combinatii dintre ele, sau .... motorul are probleme mecanice (nu inchid/ deschid supapele (dar nici nu vreau sa ma gandesc la asta)) sau datorita vibratiilor atinge ceva .....

 

Deci, daca nu ai de gand sa mergi la un mecanic incearca:

- sa vezi care este nivelul in carburatoare.

- sa vezi daca traseul filtrului de aer nu este imbacsit sau prost etansat (filtrul este schimbat). Vezi daca furtunul de drenaj este obturat (este in partea de jos a filtrului si prin el se goleste de fluide carcasa filtrului- ex. benzina dupa ce-o scapi pe-o parte motocicleta). Verifica si furtunul cu filtrul de aer in cap (intra in carburator - cel care imi lipseste mie) sa nu fie obturat partial sau total.

- sa verifici etansietatea furtunurilor de vacum (robinet benzina, etc)

- sa verifici daca robinetul de benzina are membrana intreaga, iar cel de pe rezervor este deschis la maxim, daca furtunele de alimentare nu sunt obturate, daca filtrul de benzina (cel din rezervor) este curat, etc.

 

Pentru partea electrica, este bine sa vezi daca tensiunea pe acumulator este cea corecta (sa nu depaseasca 15V sau sa nu fie sub 13V), daca fisele / bobinele/ bujiile sunt prinse corect si nu "scapa la masa" sau din cauza vibratiilor sa se fi desfacut vreo legatura la bobine, etc, etc.

 

Vezi daca senzorii sunt buni si dau semnal la CDI (practic cu bujiile scoase, verifici daca ai scanteie la bujii, pe rand). Este posibil sa fie CDI-ul defect, sa nu faca fata la turatii ridicate.

 

Vezi sa nu fie probleme si la alti senzori (cric, etc).

 

Daca tot nu merge, verifica si presiunea in cilindrii ... dar deja cred ca nu ai cu ce si asta presupune interventia unui mecanic priceput.

 

Era bine daca spuneai cum au inceput toate astea. Nu pierdeam timp sa-ti insir toate cele ...

 

Mult succes.

 

Am uitat sa-ti recomand o curatare a carburatoarelor. Este important sa ai carburatoarele curate, mai ales dupa o perioada lunga (cum ar fi iernarea). In timpul procesului de curatare, vei putea verifica cuiele pontoane daca inchid sau daca nu sunt blocate. Sunt multe de verificat la carburatoare. Iti recomand manualul Haynes. Este super.

mersi mult am sa desfac robinetu de benzina sa vad in ce stare este membrana.carburatoarele au fost sincronizate in toamna.

am sa verific filtru ala de benzina.nu am stiut unde ii pus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca conteaza ce marca e topcase-ul . Placa are tot felu de gauri in ea pt a putea sa il montezi pe diverse moto. Si eu am topcase e prinsa placa pe doua "tije" care fiecare se prinde in 2 suruburi. Unu dedesupt langa scara de la pasager si celalalt in lateral pe undeva deasupra semnalizarii. Oricum astea cred ca le are motocicleta din fabrica.



Asa am eu . Am incercuit locurile unde se prinde de cadru.

post-10185-0-05854600-1363463854_thumb.jpg

Editat de dragos1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...