Banzay Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 Eh, uite, consum de 3.2 scoteam cu 125-ul. indiferent ca ma plimbam in oras sau in afara. Dar afara 125-ul era chinuit si eu la fel. Asa ca e de preferat clar pt. naveta un 500. Sau vreun maxiscooter de ce nu? Dar mie unu imi place sa ma joc cu vitezele si nu imi place pozitia pe scuter, desi ii vad utilitatea. si plusurile fata de o motocicleta sau un auto sa zicem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 Eu am scos si 3.2 - 3.4 % consum la drum lung mers normal. Singurele chestii care s ar putea sa te nemultumeasca sunt pozitia pe ea si sunetul motorului .Are un tacanit enervant la relanti + axele cu came bat in lateral cand revine din turatie se aude de zici ca bate cu ciocanul in motor chestie care a fost rezolvata doar la ultimele modele ( dupa 2006 cred sau chiar mai noi) prin montarea unor saibe ondulate care sa absoarba acel joc al axelor cu came . Oricum asta nu afecteaza cu nimic motorul doar ca iti da o senzatie de nesiguranta . La toate care le-am avut (3 cu cea pe care o am acum) se auzea asa. Cel mai misto e ca nu se aude mereu ci doar din cand in cand si niciodata cand te duci sa o cumperi . Oricum eu am numai cuvinte de lauda despre acest model . Daca ai permis cat A nu recomand 125cm . Am avut si eu si am dat-o imediat. Ai sanse destul de mari sa consume mult mai mult decat un 500cm pt ca o sa cam abuzezi de ea asteptandu-te sa mearga ca una mult mai mare plus ca o sa schimbi la viteze pana nu o sa mai poti. salut, la mine se aude tacaneala ( nu mereu ) cand reduc viteza si strang ambreiajul sa i dau inferioara din 4 in 3 si 2, crezi ca explicatia ta este valabila si la tacaneala motorului meu?...multumesc! In primul rand va multumesc pentru raspunsuri [Cipsk4 si dragos1 ] . In al doilea rand imi exprim uimirea cum au iesit ................... [evident, in sens pozitiv].... Este clar ca va pasioneaza ceea ce faceti. Pentru asta nu pot decat sa va felicit. Doresc ca pana in sezonul cald, sa reusesc si eu cele doua modificari [crash bar si ghidon cel putin normal - al meu este sport si nu ma impac prea bine cu acest fapt]. Acum am nevoie de timp sa inteleg in ceea ce constau modificarile la ghidon. Protectia motorului este simpla, chiar daca ati executat-o un pic diferit [in special dragos1] acum imi este clar [ ati explicat foarte clar si concis fiecare dintre voi, inca un motiv sa va multumesc]. Deci, avand in vedere ca inca nu cunosc un strungar, am sa ma limitez la ceea ce pot face de unul singur. Pentru inceput, imi trebuie ghidonul. Aici [link] am gasit intr-un material anumite forme de ghidon , etc, etc (este si atasat documentul pdf). Personal imi placea modelul MCL 155 [off-road 22] dar vad clar in tabel ca nu se potriveste cu GS500. Mai caut un model de ghidon si apoi trebuie sa vad cu ce piese vine. Apoi trebuie sa schimb placa [piesa 1] pe care se prindea ghidonul sport cu o noua placa ........[am sa revin ulterior cu o poza]. Daca stie cineva de unde pot achizitiona un model de ghidon, descris sus, va rog sa-mi comunicati. Nu tin sa fie nou, insa doresc sa fie bun. Va multumesc. Esti foarte curajos ............... Mie imi trebuie curaj numai sa ma gandesc la asa ceva ............ Sunt convins ca vei reusi pentru ca asa trebuie. Iti doresc o calatorie fara peripetii si sa te intorci/intoarceti cu bine pentru a povesti ............... Acum am inteles ce-ai facut. Practic ai refolosit piesa pe care eu doresc s-o schimb [piesa nr 1] . In cazul meu dispare semighidonul si piesa de prindere [piesa 2]. Ai prins cu ajutorul unor suruburi ghidonul si inaltatoarele de placa de baza. Teoretic si practic trebuie sa mearga si la mine. Acum si o intrebare legata de ITP/RAR. Crezi ca vor avea observatii? Ipotetic vorbind cu exceptia ghidonului, restul sunt piese neomologate, deci ....s-ar putea sa fim respinsi, motiv pentru care as face schimbarea dar as tine si piesele originale ........... [pentru orice eventualitate]. Nu??? O piesa ca asta mi-ar trebui (nr 3) si atunci as avea pe ce sa prind ghidonul potrivit. Vezi postul lui Dragos 1 [6349] din 3 septembrie 2012. GHIDON.jpg De unde se pot comanda ? Te rog sa pui cateva legaturi [link-uri] la respectivele magazine online [de preferat din Ro]. http://adalmotors.ro/set-inaltatoare-ghidon-motocicleta-universal-cod-616-p-25702.html?osCsid=c9fdd5b0844ce415f36095421d27c2d5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 (editat) Cam asa se aude chestia cu axele cu came mai tare sau mai incet in functie de jocul pe care il are axa cu came. http://www.youtube.com/watch?v=76VL0AUPB8s. Editat Ianuarie 21, 2013 de dragos1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
STOO Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 SALUT ARE CINEVA MANETA ACCELERATIE PTR GS500E AN 1990 EMAIL tptfernando@gmail.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 salutare baieti, ma intereseaza un releu de incarcare daca stie sau are careva... mc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 salutare baieti, ma intereseaza un releu de incarcare daca stie sau are careva... mc anticipat vezi ca merge si cel de bandit de 400 zgomotul ala poate fi dat si de una bucata magnet desprins din ansamblul lor (rotor) pt asta trebuie golit uleiul si demontat capacul dreapta al motorului sau se poate verifica relativ usor si uzura lantului de distributie . se demonteaza capacu de chiuloasa si se masoara distanta intre pini scrie in manualul haines intre cati pini si care este lungimea maxima admisa (se poate masura cu un subler bun ) si daca tot esti acolo poti masura, si daca sti si ai la indemana lere ,si jocul supapelor respectiv daca trebuie schimbate pastilele . pe oricare parte verifici nu se exclude ca bataia sa vina doar de acolo ... se poate sa fie doar una sau mai multe probleme bataia din motor , depinde pe care parte se aude , poate proveni si din alte cauze ... oricum daca ai manualul haines (eu l-am gasit pe un link in primele pagini) gasesti in el cam ce scule ,nivel de dificultate si cum se fac diverse verificari gs-ul , pe care din pacate nu il mai am , l-am desfacut aproape pe toate partile cu ajutorul unui bun prieten (mecanic care mi la pus la punct : din toate punctele de vedere ) daca esti din bucuresti iti dau numarul lui ... gs-ul mi se pare o motocicleta foarte ok in privinta simplitatii cu care poti rezolva multe operatii de intretinere . relativ ieftin la piese si intretinere ,consum mic , te poate tine foarte multi km daca ai grija de el la timp acum am alta mobra si imi pare rau cand trebuie sa schimb o bujie , sa ma uit la baterie , cand caut un cauciuc pe fata cu niste dimensiuni atipice.... si cat de simplu era la gs ... daca era in 4 cilindrii nu il vindeam niciodata (fiecare cu piticii lui ) aaa si acum am tot 2 cilindri twin ,trage frumos dar trebuie sa demontez jumate de mobra sa schimb bujia de la un cilindru defapt trebuie capacul de pe stanga desfacut ... cum stai pe ea vine capacul din stanga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Salutare. Am o mica problema. Sper ca e mica de fapt. Intra greu sau cateodata refuza sa intre in viteza I, cand e rece motoru mai ales da si dupa ce se incalzeste si e enervant rau sa bati cu picioru degeaba. Cateodata intra in viteza si moare instant deci banuiesc un cablu de ambreiaj lungit sau prost reglat. Aveti si alte pareri sau idei? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 salut, http://www.blackhelmets.ro/2013/02/07/incalzirea/ se baga cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Dragi camarazi, Va rog sa va dati cu parerea daca suzi a mea scoasa la vanzare la zic eu mai mult decat rezonabila suma de 1000 iepuroi este prea scumpa? Se tot targuieste lumea, si personal ma simt jefuit s-o dau cu 900 sau alte sume din astea modice. Chiar asta o fi valoarea lor? Ma tot uit si pe afara, sub 1300 nu se prea gasesc, mai ales nu asa echipate. mersi de feedback Salutare. Am o mica problema. Sper ca e mica de fapt. Intra greu sau cateodata refuza sa intre in viteza I, cand e rece motoru mai ales da si dupa ce se incalzeste si e enervant rau sa bati cu picioru degeaba. Cateodata intra in viteza si moare instant deci banuiesc un cablu de ambreiaj lungit sau prost reglat. Aveti si alte pareri sau idei? Multumesc anticipat Aveam ceva similar, doar cu scosul din viteza. Trebuie reglat cablul de ambreiaj de la maneta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 (editat) Dragi camarazi, Va rog sa va dati cu parerea daca suzi a mea scoasa la vanzare la zic eu mai mult decat rezonabila suma de 1000 iepuroi este prea scumpa? Se tot targuieste lumea, si personal ma simt jefuit s-o dau cu 900 sau alte sume din astea modice. Chiar asta o fi valoarea lor? Ma tot uit si pe afara, sub 1300 nu se prea gasesc, mai ales nu asa echipate. mersi de feedback Aveam ceva similar, doar cu scosul din viteza. Trebuie reglat cablul de ambreiaj de la maneta Salut, este un pret f. bun 1000 de euro daca motorul este in toate mintile . 900 de euro fara crashbar si setul complet de topcase si sidecase, te vor suna dupa doua luni sa te intrebe daca le mai ai. Sterge din anunt 1000 negociabil. Spor la vanzare! http://www.bikepics.com/members/gavroche/99gs500/ Editat Februarie 16, 2013 de GAVROCHE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 (editat) salut, http://www.blackhelmets.ro/2013/02/07/incalzirea/ se baga cineva? Suna interesant. Daca e vremea buna cred ca ma bag si eu . Incalzirea sper sa o fac mai devreme cu un drum la Constanta. Editat Februarie 18, 2013 de dragos1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 chiar nu stie nimeni un releu de incarcare ca am cautat peste tot si nici de bandit 400 nu gasesc......cineva care dezmembreaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 incearca aici http://crash-moto.eu/suzuki/GS500.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Poate vrea cineva sa isi cumpere parbriz touring Puig . Cam asa arata pe gs: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Salutare! Caut sa cumpar galeriile de evacuare pentru Suzuki GS500E. Finala nu ma intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Salutare! Caut sa cumpar galeriile de evacuare pentru Suzuki GS500E. Finala nu ma intereseaza. vezi aici .. http://crash-moto.eu/suzuki/GS500.php SPOR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niku 87 Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 salutare am o problema cu gs .dupa ce trece de 5000 de ture trage cu intreruperi indiferent in ce treapta de viteza este. schimbat filtru de aer ,bujii,golit paharele decantoare de la carburatoare si nici o schimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 ori apa in benzina ... dar mai degraba ceva electric imprumuta un cdi de la cineva si verifica ....mai verifica si incarcarea sau mai intreaba ca poate eu gresesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niku 87 Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 ori apa in benzina ... dar mai degraba ceva electric imprumuta un cdi de la cineva si verifica ....mai verifica si incarcarea sau mai intreaba ca poate eu gresesc rezervorul a fost golit in iarna am pus baterie noua si am verificat incarcarea ii buna mersi oricum.poate mai stie cineva ce ias mai putea face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 http://adalmotors.ro/set-inaltatoare-ghidon-motocicleta-universal-cod-616-p-25702.html?osCsid=c9fdd5b0844ce415f36095421d27c2d5 Super link-ul. Am sa intreb daca se potriveste si la GS500 (desi am vazut ca este universal) si sigur comand un set. Multumesc mult. PS Am o intrebare legata de furtunul care intre-iese din carburatoare (pozitia 55 in imagine). Exista un furtun care intra intr-un T in carburatoare. Ei bine, n-am acel furtun (este T-ul liber) si am inteles de la un coleg de pe forum ca prin acel furtun cu ajutorul unui filtru se face comunicarea membranelor cu aerul exterior. Sunt de acord cu ceea ce-a explicat si consider ca are dreptate. Avand in vedere ca fara filtru se infunda acest sistem, imi puteti spune cat costa furtunul si filtrul respectiv? Nu trebuie sa fie nou, poate fi si SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 salut GS isti am de vinzare urmatoarele piese din desmembrarea unui motor de gs 500 ,electromotor perfect functionabil,stator+rotor ,platou cu cititori si cama,restu de piese sint rezervate pana simbata,alte detali si preturi PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 (editat) salutare am o problema cu gs .dupa ce trece de 5000 de ture trage cu intreruperi indiferent in ce treapta de viteza este. schimbat filtru de aer ,bujii,golit paharele decantoare de la carburatoare si nici o schimbare Trebuie sa elimini pe rand tot ce poti. Trebuie sa o iei logic. Mentionez ca sunt incepator si nu sunt mecanic. Prin urmare, dupa 5.000 ture se intampla fie ca ii creste consumul si nu are nivel, fie intra aer fals pe undeva, fie sistemul electric (inalta tensiune - bujii) nu functioneaza cum trebuie sau combinatii dintre ele, sau .... motorul are probleme mecanice (nu inchid/ deschid supapele (dar nici nu vreau sa ma gandesc la asta)) sau datorita vibratiilor atinge ceva ..... Deci, daca nu ai de gand sa mergi la un mecanic incearca: - sa vezi care este nivelul in carburatoare. - sa vezi daca traseul filtrului de aer nu este imbacsit sau prost etansat (filtrul este schimbat). Vezi daca furtunul de drenaj este obturat (este in partea de jos a filtrului si prin el se goleste de fluide carcasa filtrului- ex. benzina dupa ce-o scapi pe-o parte motocicleta). Verifica si furtunul cu filtrul de aer in cap (intra in carburator - cel care imi lipseste mie) sa nu fie obturat partial sau total. - sa verifici etansietatea furtunurilor de vacum (robinet benzina, etc) - sa verifici daca robinetul de benzina are membrana intreaga, iar cel de pe rezervor este deschis la maxim, daca furtunele de alimentare nu sunt obturate, daca filtrul de benzina (cel din rezervor) este curat, etc. Pentru partea electrica, este bine sa vezi daca tensiunea pe acumulator este cea corecta (sa nu depaseasca 15V sau sa nu fie sub 13V), daca fisele / bobinele/ bujiile sunt prinse corect si nu "scapa la masa" sau din cauza vibratiilor sa se fi desfacut vreo legatura la bobine, etc, etc. Vezi daca senzorii sunt buni si dau semnal la CDI (practic cu bujiile scoase, verifici daca ai scanteie la bujii, pe rand). Este posibil sa fie CDI-ul defect, sa nu faca fata la turatii ridicate. Vezi sa nu fie probleme si la alti senzori (cric, etc). Daca tot nu merge, verifica si presiunea in cilindrii ... dar deja cred ca nu ai cu ce si asta presupune interventia unui mecanic priceput. Era bine daca spuneai cum au inceput toate astea. Nu pierdeam timp sa-ti insir toate cele ... Mult succes. Am uitat sa-ti recomand o curatare a carburatoarelor. Este important sa ai carburatoarele curate, mai ales dupa o perioada lunga (cum ar fi iernarea). In timpul procesului de curatare, vei putea verifica cuiele pontoane daca inchid sau daca nu sunt blocate. Sunt multe de verificat la carburatoare. Iti recomand manualul Haynes. Este super. Editat Martie 13, 2013 de CezarCV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niku 87 Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Trebuie sa elimini pe rand tot ce poti. Trebuie sa o iei logic. Mentionez ca sunt incepator si nu sunt mecanic. Prin urmare, dupa 5.000 ture se intampla fie ca ii creste consumul si nu are nivel, fie intra aer fals pe undeva, fie sistemul electric (inalta tensiune - bujii) nu functioneaza cum trebuie sau combinatii dintre ele, sau .... motorul are probleme mecanice (nu inchid/ deschid supapele (dar nici nu vreau sa ma gandesc la asta)) sau datorita vibratiilor atinge ceva ..... Deci, daca nu ai de gand sa mergi la un mecanic incearca: - sa vezi care este nivelul in carburatoare. - sa vezi daca traseul filtrului de aer nu este imbacsit sau prost etansat (filtrul este schimbat). Vezi daca furtunul de drenaj este obturat (este in partea de jos a filtrului si prin el se goleste de fluide carcasa filtrului- ex. benzina dupa ce-o scapi pe-o parte motocicleta). Verifica si furtunul cu filtrul de aer in cap (intra in carburator - cel care imi lipseste mie) sa nu fie obturat partial sau total. - sa verifici etansietatea furtunurilor de vacum (robinet benzina, etc) - sa verifici daca robinetul de benzina are membrana intreaga, iar cel de pe rezervor este deschis la maxim, daca furtunele de alimentare nu sunt obturate, daca filtrul de benzina (cel din rezervor) este curat, etc. Pentru partea electrica, este bine sa vezi daca tensiunea pe acumulator este cea corecta (sa nu depaseasca 15V sau sa nu fie sub 13V), daca fisele / bobinele/ bujiile sunt prinse corect si nu "scapa la masa" sau din cauza vibratiilor sa se fi desfacut vreo legatura la bobine, etc, etc. Vezi daca senzorii sunt buni si dau semnal la CDI (practic cu bujiile scoase, verifici daca ai scanteie la bujii, pe rand). Este posibil sa fie CDI-ul defect, sa nu faca fata la turatii ridicate. Vezi sa nu fie probleme si la alti senzori (cric, etc). Daca tot nu merge, verifica si presiunea in cilindrii ... dar deja cred ca nu ai cu ce si asta presupune interventia unui mecanic priceput. Era bine daca spuneai cum au inceput toate astea. Nu pierdeam timp sa-ti insir toate cele ... Mult succes. Am uitat sa-ti recomand o curatare a carburatoarelor. Este important sa ai carburatoarele curate, mai ales dupa o perioada lunga (cum ar fi iernarea). In timpul procesului de curatare, vei putea verifica cuiele pontoane daca inchid sau daca nu sunt blocate. Sunt multe de verificat la carburatoare. Iti recomand manualul Haynes. Este super. mersi mult am sa desfac robinetu de benzina sa vad in ce stare este membrana.carburatoarele au fost sincronizate in toamna. am sa verific filtru ala de benzina.nu am stiut unde ii pus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Salut, Care aveti topcase givi montat pe GS 500, ce sistem de prindere ati folosit? Unde as putea gasi asa ceva? Mi-am cumparat un topcase+placa numai ca imi trebuie acum si sistemul de prindere de motocicleta... Numai bine, Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 (editat) Nu cred ca conteaza ce marca e topcase-ul . Placa are tot felu de gauri in ea pt a putea sa il montezi pe diverse moto. Si eu am topcase e prinsa placa pe doua "tije" care fiecare se prinde in 2 suruburi. Unu dedesupt langa scara de la pasager si celalalt in lateral pe undeva deasupra semnalizarii. Oricum astea cred ca le are motocicleta din fabrica. Asa am eu . Am incercuit locurile unde se prinde de cadru. Editat Martie 16, 2013 de dragos1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.