Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Exista un reglaj de duritate a suspensiei ( mai moale sau mai tare si sunt in jur de 7 setari daca nu ma insel) dar, daca vrei sa o ridici de fund vei fi nevoit sa-ti schimbi "oasele" de la telescop. eu am un kit de coborare..pt cine doreste.

Ultimele modele nu mai au reglajul ala pentru amortizorul spate (cel putin F-ul din 2006 al lu' cumnata-miu, nu mai are). si daca ma gandesc bine, cred ca nu le mai are nici p'alea de pe fata. Si apropo de chitul de ridicare (oasele alea), am postat eu pe undeva pe aici operatiunea. nu mai tin minte dar cred ca am dat si dimensiunile lor. E cam maximul ce se poate face in privinta suspensiei spate (destul de moale stock), asta daca nu schimbi amortizorul cu altul mai breaz. si mai ai avantajul ca si ridica putin codita motoretei cu vreo 4cm parca.(sau..in fine...eu mi-am dorit chestia asta, altii mai mici poate nu o vor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut

am urmatoarele piese de vanzare de gs: codita( doar plasticele) ,stop spate, senzor cric, maneta ambreiaj, blocul de lumini stanga( cel cu butoane semnale, si schimbari de faze) ,telescop spate, robinet benzina, etrier fata cu placute ( mai merg) ,scarite pilot+ suportii lor( care se prind pe cadru) ,maner pasager, cabluri de km, si turometru, si melc roata fata km.

preturile le facem impreuna si sunt o k.

0753.688.427 bebe ( cluj)

trimit doar prin curier rapid

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

am urmatoarele piese de vanzare de gs: codita( doar plasticele) ,stop spate, senzor cric, maneta ambreiaj, blocul de lumini stanga( cel cu butoane semnale, si schimbari de faze) ,telescop spate, robinet benzina, etrier fata cu placute ( mai merg) ,scarite pilot+ suportii lor( care se prind pe cadru) ,maner pasager, cabluri de km, si turometru, si melc roata fata km.

preturile le facem impreuna si sunt o k.

0753.688.427 bebe ( cluj)

trimit doar prin curier rapid\

 

 

 

 

salutare nu ai cumva ratacit si un releu de incarcare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am, si eu am avut probleme cu el , incarca 18 volti.... sorry

si ce remediu ai gasit? altul second? sau nou? ca la mine iti tot face probleme de cva vreme si ma cam supara? unde sa fie problema? ceva scurt pe instalatie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai eu avem unul de dr big, un regulator, si l-am pup pe ala. la mine instalatia e noua si nu am avut probleme...

la tine ce problema e cu incarcarea?

incarca prea mult? nu incarca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve. am si eu o intrebare pt voi...

la ce turatii se schimba la GS500E?

am unul din 96 si acum il invat. cand se schimba optim vitezele?

multumesc

Ma, tot aud intrebarea asta. Si sincer sa fiu nu prea are sens. Ce-i aia "optim"? optim pentru consum? optim pentru gagici? optim pentru circuit? optim pentru motor? Schimba, frate, cum iti suna tie bine! daca-ti zic acum sa schimbi la...nu stiu...4000, sa zicem...o sa stai toata ziua cu grija turometrului si pierzi din vedere aspectele cu adevarat importante. Plus ca intrebarea e cam, din categoria "cam cat trebuie sa iau de ghidon daca vin dinspre big si fac stanga pe brancoveanu?". Nu-ti face griji, mergi cu motoreta si o sa stii tu singur cum sa schimbi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, tot aud intrebarea asta. Si sincer sa fiu nu prea are sens. Ce-i aia "optim"? optim pentru consum? optim pentru gagici? optim pentru circuit? optim pentru motor? Schimba, frate, cum iti suna tie bine! daca-ti zic acum sa schimbi la...nu stiu...4000, sa zicem...o sa stai toata ziua cu grija turometrului si pierzi din vedere aspectele cu adevarat importante. Plus ca intrebarea e cam, din categoria "cam cat trebuie sa iau de ghidon daca vin dinspre big si fac stanga pe brancoveanu?". Nu-ti face griji, mergi cu motoreta si o sa stii tu singur cum sa schimbi.

salut.

cumva tu ai dreptate. o sa ajung sa o simt. eu, ca incepator, am o gramada de aspecte pe care tre sa le gestionez. Intr adevar, din practica inveti. Dar... acum a remarcat ca UNEORI cresc treapta si constat ca e prea devreme. Sau trec intr o treapta inferioara si se tureaza motorul prea tare. Eu nu vreau spectacol pe motor, vreau doar sa il pilotez corect. am cautat in manualul de utilizare, dar nu scrie.

si de asta m am gandit sa pun o intrebare aici, unde sunt altii mai experimentati.

insa ma asteptam si la genul asta de raspunsuri.

multumesc, dar raspunsul asta nu ma ajuta.

si ca sa ti raspund: optim pt motor. acum am poti ajuta?

la masina, de ex, as putea sa scot turometru pt ca nu ma uit la el. simt cand cere motorul.

iar ca ex, daca ar tre sa schimb la ... sa zicem 4000... m as uita la inceput, dupa care nu pt ca simti motorul.

 

in continuare astept un raspuns de la Grupul posesorilor de SuzukiGS500 si mi cer scuze celor care se plictisesc citind intrebari "fara sens" de la incepatori.

 

o zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut eu schimb intre 4500-5500 rpm. depinde de drum.

daca scade sub 3500 rpm incepe sa se balbaie si retrogradez.

si eu tot incepator sunt. si am citit pe la inceputurile treadului ca lumea recomanda 4000-6000 in accelerare si 3500-4000 retrogradare.

 

bafta si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai eu avem unul de dr big, un regulator, si l-am pup pe ala. la mine instalatia e noua si nu am avut probleme...

la tine ce problema e cu incarcarea?

incarca prea mult? nu incarca?

la mine nu stiu sincer care e problema....instalatia pare in regula doar ca mi se tot duce releul de incarcare......l-am schimbat anul trecut sau acu 2 ani si dupa instalare mergea perfect incarcarea.problema e ca a crapat anu trecut la final de sezon.....si asta dupa ce l-am mai schimbat odata inainte......sinmcer nu stiu ce sa cred sau unde sa caut problema, am vb si azi cu cineva care se ocupa cu reparati si i-am povestit, eu banuind ca poate este cva scurt undeva pe instalatie,dar el zicea ca nu e de acolo si mi-a si explicat de ce acu trebuie sa imi ajunga inca un releu si sa-l montez pe ala impreuna cu bateria noua de data asta ca sincer nu mi se pare normal sa schimbi odata pe an releul de incarcare........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

cumva tu ai dreptate. o sa ajung sa o simt. eu, ca incepator, am o gramada de aspecte pe care tre sa le gestionez. Intr adevar, din practica inveti. Dar... acum a remarcat ca UNEORI cresc treapta si constat ca e prea devreme. Sau trec intr o treapta inferioara si se tureaza motorul prea tare. Eu nu vreau spectacol pe motor, vreau doar sa il pilotez corect. am cautat in manualul de utilizare, dar nu scrie.

si de asta m am gandit sa pun o intrebare aici, unde sunt altii mai experimentati.

insa ma asteptam si la genul asta de raspunsuri.

multumesc, dar raspunsul asta nu ma ajuta.

si ca sa ti raspund: optim pt motor. acum am poti ajuta?

la masina, de ex, as putea sa scot turometru pt ca nu ma uit la el. simt cand cere motorul.

iar ca ex, daca ar tre sa schimb la ... sa zicem 4000... m as uita la inceput, dupa care nu pt ca simti motorul.

 

in continuare astept un raspuns de la Grupul posesorilor de SuzukiGS500 si mi cer scuze celor care se plictisesc citind intrebari "fara sens" de la incepatori.

 

o zi buna!

Pai nu scrie in manual pentru ca, asa cum spuneam, chestia asta nu are sens. Nu vreau sa par "smart ass" asa cum probabil ti-ai imaginat tu ca sunt, dar nici "optim pentru motor" nu cred ca vrei sa mergi...pentru ca atunci n-ai mai merge deloc. (optim pentru un motor in sensul unei vieti cat mai lungi este sa nu mearga sau sa mearga cu o turatie destul de mica).

Acum, in alta ordine de idei, esti pe drumul cel bun. Daca te-ai prins cand schimbi prea devreme sau cand schimbi prea tarziu inseamna ca raspunsul il ai in fata dar nu-l constientizezi inca.

 

Si nu-ti mai cere scuze, ca n-ai 10 ani! cred ca ai experienta in forumuri si te-ai prins pana acum ca mereu e unu' care se da destept si mereu e unu' care isi tot cere scuze la modul ironic pentru ca "inoportuneaza" . :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

tocmai am bagat ulei in motor, motul 10w40, si nu mi se pare ok( e prima data cand fac schimbul la ea) parca se aud zgomote in motor, foarte putin dar se aud si nu imi place. ma gandesc ca ar fii uleiul de vina, pt ca acum imi zice fostul proprietar cum ca el ar fi bagat doar castrol....

nu stiu ce sa zic... sa fie uleiul de vina?

ce ulei recomandati?

merci

Polemicile astea pe tema uleiului nu o sa se termine niciodata. Eu nu iti pot spune ca un ulei este bun sau prost, dar iti pot spune ca eu folosesc Motul 7100 10W40 de la primul schimb care a fost facut la 1000 Km iar acum are 52.000 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general eu schimb intre 5-6000 dar nu obigatoriu schimbi cum iti vine tie bine in functie de puterea de care ai nevoie s.a.

In alta ordine de idei urmeaza sa ii schimb filtrele de ulei si aer, ulei repsol si o "mica" modificare la suspensia fata [sper sa imi iasa]

Editat de pogor[frate]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, care ma poate lamuri de ce imi ramane turata mobra dupa ce se incalzeste bine... Cand o scot la liber sau trag ambreiajul la semafor ramane turata la 3.000+. Am vazut un topic asemanator in trecut dar nu mai reusesc sa il gasesc.

P.S. Am un Suzuki din '92 Gs500e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trage aer fals...cu motorul pornit da cu spray de curatat contactele intre admisiile de cauciuc si chiulasa! acolo sunt o-ringuri care in timp nu mai etanseaza cum trebuie! posibil sa fie si altele dar verifica asta mai intai! apoi te poti gandi la amestec sarac din cauza circuitului de ralanti sau pilotjet-ului infundat! verifica si membranele totodata! bafta!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trage aer fals...cu motorul pornit da cu spray de curatat contactele intre admisiile de cauciuc si chiulasa! acolo sunt o-ringuri care in timp nu mai etanseaza cum trebuie! posibil sa fie si altele dar verifica asta mai intai! apoi te poti gandi la amestec sarac din cauza circuitului de ralanti sau pilotjet-ului infundat! verifica si membranele totodata! bafta!

mersi frumos, am rezolvat regland relantiul cand era cald si merge perfect akuma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ma poate lamuri si pe mine ce ghidon sa gasesc sa il schimb pe cel original la mobra mea, ma rupe la propriu la drum, pozitia e f incomoda vizavi de capacitatile ei... As vrea ceva cum vrea romanu', simplu de aplicat si accesibil la pret.

P.S. Cand iti bate in ghidon, e de la echilibrat sau de la cauciug, sau poate fi si una si alta? Imi bate destul de tare intre 60 si 100 la ora :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum adica pozitie incomoda ?Ce are ghidonu e prea in fata prea jos?Poate un inaltator de ghidon e solutia la tine .Nu pre imi dau seama ce alt ghidon ar putea avea alt efect; in principiu poti pune orice ghidon care are 22 mm daca nu ma insel, cat despre vibratia in ghidon poate fi de la capetele de ghidon pana la furca , janta stramba cauciuc "pocnit" in gropile patriei cuzineti din jambe si doar atat ma pot gandi acum ,incearca sa le elimini pe rand si sigur dai si de problema.

Cu ocazia asta anunt si eu ca sunt in cautare de un inaltator de ghidon daca are cineva pm sau aici vorbim.Paste fericit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum adica pozitie incomoda ?Ce are ghidonu e prea in fata prea jos?Poate un inaltator de ghidon e solutia la tine .Nu pre imi dau seama ce alt ghidon ar putea avea alt efect; in principiu poti pune orice ghidon care are 22 mm daca nu ma insel, cat despre vibratia in ghidon poate fi de la capetele de ghidon pana la furca , janta stramba cauciuc "pocnit" in gropile patriei cuzineti din jambe si doar atat ma pot gandi acum ,incearca sa le elimini pe rand si sigur dai si de problema.

Cu ocazia asta anunt si eu ca sunt in cautare de un inaltator de ghidon daca are cineva pm sau aici vorbim.Paste fericit.

Deci am 1.75 si 85Kg, cred ca are ghidon standard, nush sigur, dar stau in maini mai mult ca in fund, si doare :)), vreau sa stau in fund nu in maini, deci ceva mai inalt... Nu sunt vitezoman, azi am fost cu 170 timp de 2 secunde cu el, lol, am zis ca am depasit viteza luminii + ca eram in a 5-a, normal merg cu ~120 croaziera. Paste fericit tuturor mobristilor si nu numai.

 

Edit: Nush ce is aia "cuzineti". la mine curg ambele semeringuri la furca, le-am comandat + ulei, dupa Paste ajung si le schimb, ziceti-mi cum verific "cuzinetii" si ziceti daca verific "cuzinetii" si sunt defecti, ies mai ieftin cu o alta furca? Sau ce sa fac?

Editat de Error1132
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am tot 175 si 71 kg ghidonul pe mine nu ma oboseste asa de tare,si prima ta problema se poate rezolva cu un inaltator de ghidon in genul astuia http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10021310. Cat despre cuzineti daca zici ca ai mers cu semeringurile curgand si s-a dus uleiul ar trebui verificati si aia:/index.php?/topic/662898-cuzineti-furca/. cu alta furca sigur nu iesi mai ieftin. Paste fericit



Sport_Street_0-649cc_(GS_GSF_GSX_GN)_GS5 piesa nr 9 e cuzinetul daca nu ma insel

Editat de pogor[frate]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am tot 175 si 71 kg ghidonul pe mine nu ma oboseste asa de tare,si prima ta problema se poate rezolva cu un inaltator de ghidon in genul astuia http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10021310. Cat despre cuzineti daca zici ca ai mers cu semeringurile curgand si s-a dus uleiul ar trebui verificati si aia:/index.php?/topic/662898-cuzineti-furca/. cu alta furca sigur nu iesi mai ieftin. Paste fericit

 

Sport_Street_0-649cc_(GS_GSF_GSX_GN)_GS5 piesa nr 9 e cuzinetul daca nu ma insel

Mersi mane, aveam de gand sa schimb eu semeringurile si sa schimb uleiul, dar acum ca vad cate piese are prefer sa merg la service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...