Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

post-2950-1152255524.jpg

 

Sper ca mecanicul sa poate wk asta sa o adapteze k lumea :rolleyes:

 

:crack:) Tomas vezi ca maine vin si eu la Radu sa vedem cum arata. La ce ora esti la el, :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il sun dupa-amiaza daca are timp sa i-o las deja din seara asta.

 

P.S. Ma ia cineva pasager de la el pana acasa ? :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am descoperit si eu ca am trusa de chei sub sha la gs era in spatele trusei medicale si nu am observat'o :crack: si gasi o cheie care nu stiu ce se face cu ea poate imi spuneti voi. :disappointed:

 

 

post-8003-1152296603_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am descoperit si eu ca am trusa de chei sub sha la gs era in spatele trusei medicale si nu am observat'o :sick: si gasi o cheie care nu stiu ce se face cu ea poate imi spuneti voi. :disappointed:

post-8003-1152296603_thumb.jpg

 

Poti strange pretensionarea la amortizoru central si la ghidon piulita aia speciala care regleaza jocul ghidonului. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mosului, dupa 3 ore de munca asiduua, Radu (mecanicul) a facut ca incepand de azi-noapte GS-ul meu sa nu mai sune DELOC a GS :disappointed: Un sunet grav, rotund, etc :crack:

 

Il recomand pe baiat ca fiind foarte serios si meticulos, si rezonabil ca pret. Se baga la orice fel de suduri si alte chestii: Strada Islaz nr 21 (In spatele cimitirului Sf. Vineri de pe Calea Grivitei) - 0724.230.550

 

Am tobaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :sick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca ne ai facut curiosi... Pe cand un attach cu soundul sau un clipuletz? :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal... de curand sunt si eu posesor de gs500e ... am cumparat motorul de la depechemod si ii multzumesc pt afacere.

acum... unde fac reglajul la carburator , pistoane etc... nu are neaparat nevoie da vreau sa-l fac

 

 

a.. si vrea sa-i pun si toba sport sa sune grav..

mai am de schimbat la ea placutze fatza si cauziuc fatza..

sau ... care imi vinde un pont unde pot sa-l fac si mai puternic si mai frumos... :disappointed:

Editat de H3llriderr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu saptamana viitoare vreau sa i fac modificarea asta la toba:

 

post-8003-1152459660_thumb.jpg

 

si cica rezultatul os a fie asta :crack: :

 

standing_still.mp3

 

iar aci e manualul pt cine e interesat ,l'am gasit pe un site.

 

 

exhaust_mod_manual.doc

 

:disappointed:

 

ps :mai are cineva de pe aci facuta asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , motorul pe care mi la dat cold as ice pe o roata ala e. dupa care am incercat sa-l dau si eu si mi-a zburat mana stanga de pe ghidon si facea k draq pana l-am prins.. bine k nu am cazut..

 

eu saptamana viitoare vreau sa i fac modificarea asta la toba:

 

post-8003-1152459660_thumb.jpg

 

si cica rezultatul os a fie asta :crack: :

 

standing_still.mp3

 

iar aci e manualul pt cine e interesat ,l'am gasit pe un site.

exhaust_mod_manual.doc

 

:disappointed:

 

ps :mai are cineva de pe aci facuta asta?

sa imi zici si mie ce efect are si cat a costat poate imi pun si io

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu costa nimika tre sa ai o bormasina si un burghiu pt metal,atat,efectul i'l poti auzi in fisierul care la m atasat (standin still.mp3).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am reusit sa citesc in 5 ore cele 78 pagini. Din pacate nu am gasit raspunsul la o problema care ma framanta.

Am un gs500e "prastie" din 1992, in talon scrie ca are 34kW putere maxima. Din ce am vazut pare limitat la viteza. Viteza maxima ce am prinso pe drum drept a fost de 135km/h. Urca incet pana la 120km/h la 6000rot/min dupa care foarte incet urca pana in 135km/h. O singura data am prins la vale 145km/h. Din ce scriati voi unu limitat mere 160km/h si unu nelimitat 180km/h. In ture urca bine pana se apropie de viteza de 110-120 cand in orice viteza se calmeaza brusc.

Motorul a fost folosit in Germania ca motor de scoala si ma gandesc ca a fost limitat pentru sa nu faca prostii oamenii pe el. De desfacut prin el inca nu am facut sa vad ce ar putea fi. Totusi cam ce este limitarea "standard" la GS? Credeti ca eu as putea sa am o limitare facuta de aia de la scoala de soferi "nestandard"?

Pana acum am gasit pe forum:

 

======================================================================

Limitarea e un simplu capac pe admisia la carburator (sper sa nu ma insel) care limiteaza debitul benzinei. Un mecanic priceput o va scoate in jumatate de ora.

======================================================================

din pacate, nu e un simplu capac.. eu am intzeles ca sunt pastile mai subtziri intre axa cu scame shi shupape => deschidere mai mica => putere mai mica..

asta se contrazice umpic insa cu ceea ce am auzit, cum caci limitarea s'ar face simtzita abia peste 8000rpm..

EXACT nu shtiu cum e facuta limitarea, dar ma indoiesc ca e vorba doar de un capac.

======================================================================

Eu am avut limitatoare pe galeriile de admisie sub foma unor placute de tabla gaurite care obturau partial admisia.

Le-am scos foarte usor.Limitatoare mai pot fi in carburator sau in esapament.

======================================================================

 

Raspunsurile de mai sus ar fi corecte / complete? Ma poate ajuta careva cu cat mai multe informatii?

 

Multumesc,

Ami

Editat de sb_91_ami
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am reusit sa citesc in 5 ore cele 78 pagini. Din pacate nu am gasit raspunsul la o problema care ma framanta.

Am un gs500e "prastie" din 1992, in talon scrie ca are 34kW putere maxima. Din ce am vazut pare limitat la viteza. Viteza maxima ce am prinso pe drum drept a fost de 135km/h. Urca incet pana la 120km/h la 6000rot/min dupa care foarte incet urca pana in 135km/h. O singura data am prins la vale 145km/h. Din ce scriati voi unu limitat mere 160km/h si unu nelimitat 180km/h. In ture urca bine pana se apropie de viteza de 110-120 cand in orice viteza se calmeaza brusc.

Motorul a fost folosit in Germania ca motor de scoala si ma gandesc ca a fost limitat pentru sa nu faca prostii oamenii pe el. De desfacut prin el inca nu am facut sa vad ce ar putea fi. Totusi cam ce este limitarea "standard" la GS? Credeti ca eu as putea sa am o limitare facuta de aia de la scoala de soferi "nestandard"?

Pana acum am gasit pe forum:

 

======================================================================

Limitarea e un simplu capac pe admisia la carburator (sper sa nu ma insel) care limiteaza debitul benzinei. Un mecanic priceput o va scoate in jumatate de ora.

======================================================================

din pacate, nu e un simplu capac.. eu am intzeles ca sunt pastile mai subtziri intre axa cu scame shi shupape => deschidere mai mica => putere mai mica..

asta se contrazice umpic insa cu ceea ce am auzit, cum caci limitarea s'ar face simtzita abia peste 8000rpm..

EXACT nu shtiu cum e facuta limitarea, dar ma indoiesc ca e vorba doar de un capac.

======================================================================

Eu am avut limitatoare pe galeriile de admisie sub foma unor placute de tabla gaurite care obturau partial admisia.

Le-am scos foarte usor.Limitatoare mai pot fi in carburator sau in esapament.

======================================================================

 

Raspunsurile de mai sus ar fi corecte / complete? Ma poate ajuta careva cu cat mai multe informatii?

 

Multumesc,

Ami

 

Limitarea poate fi si in schieber la carburatoare si nu lasa cuiul de dozaj sa se ridice complet .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate schimba "bordul" la Gs 500F si sa pun unul care arata mai mishto?

 

Idea ar fii sa ii pun un bord mai nou, eventual cu display digital pe care sa il iau de la alt motor. De asemenea as vrea sa il montez pe aripa fata ca la motoarele mai noi, nu pe ghidon ca la Gs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astia care au gs-uri carenate... conteaza carena pe el in timp ce mergi? te ajuta la ceva sau e doar pt look?

k io nu shtiu daca sa i le pun sau nu k imi place cum arata asa naked , pare mai puternica :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

normal ca, conteaza,prin oras nu simti da afara la viteza mare simti diferenta . Le ai si nu le ai puse? sau cum? ca astea cu carena au alte faruri. nu din ala rotund.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da man am carenele dar nu le-am pus. imi place cum e goala. nu am decat masca pe fatza cu faru si geam. de drum lung intreb si io.. care e diferentza cu sau fara carene. se vede in poza de la avatar putzin

 

a .. vreau si eu o toba care sa se auda k asta din fabrica e prea silentzioasa. idei...?

Editat de H3llriderr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ati schimbat careva ulei+simeringuri in telescoape ?

Daca da va rog sa descrieti procesul, sau pune-ti un link sa ceva unde se explica ce e de facut.

 

Ar fi bine sa ai si manualul cu tine cand le schimbi. Si sa nu uiti si de aparatorile de praf, sa le schimbi si pe alea daca tot faci o treaba.

 

Bun... ma duc aseara sa imi schimb semeringurile. Vorbesc cu mecanicul, imi zice ca in 2 ore terminam. Prima oara mi-a zis 4 ore, asa ca ma gandesc eu ca in 3 ore terminam. In fine... ajung acolo, il intreb daca trebuie sa dam jos si carena fata, imi zice ca nu, ca incearca sa le schimbe fara sa dea furca jos, numai roata din fata. Dam roata jos, si incearcam sa desfacem surubul din capatul telescopului. Sanchi... unu se invartea in gol si unul nu putea fi miscat. Dupa vreo juma' de ora asa se hotaraste sa dea telescoapele jos. Da telescoapele jos... aceeasi distractie, unul din suruburi se invartea in gol, celalalt nu se misca neam :lol: Dupa.. cred ca inca o ora ne dam seama ca trebuie o cheie speciala in forma de stea, ca sa tinem tija dinautrul telescopului, pentru ca aia se invartea defapt. Am incercat si cu pistol pneumatic sa desfacem surubul respectiv si nimic :lol:

 

Mergem in oras la alt mecanic, foarte priceput (avea toate sculele din lume intr-un mic dulapior :disappointed: ). Reusim dupa inca o ora sa desfacem suruburile cu o cheie speciala, respectiv o coada de matura :sick: pe care am intepenit-o in bucsa care era prinsa de tija dinauntru.

 

Toata operatiunea pana aici cred ca a durat in jur de 4 ore. Inca doua ore a mai durat curatarea pieselor cu benzina, umplerea cu ulei (380 mm in fiecare) si montatul la loc.

 

Nu stiu daca la mine era ceva ciudat, sau asa e la toate geseurile, dar sa aveti grija anyways. Incercati sa faceti rost de cheie speciala, sau daca nu... imi dati un PM si va imprumut coada de matura :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am schmbat singur simeringurile! Intradevar cea mai mare probelma sunt unele suruburi care nu vor sa se desfaca - si daca nu ai chei sau/si indemanare poti sa te duci linistit la un mecanic PRICEPUT.

Eu am desfacut in ordinea asta:

- dat jos roata

- desfacut piulitzele din capatul amortizoarelor -> piulitzele alea mari de langa bord - mare atentie aici deoarece arcum este comprimat si e posibil sa iti arunce piulitza cand mai are putin si iese de pe filet.Trebuie tinuta foarte bine ca risti sa o cautzi pe jos.

- acum piti scoate si arcurile .

- desfacut aripa fatza

- desfacut amortizoarele din jug - sunt doua suruburi pentru fiecare amortizor.

- dupa asta amortizoarele se sco foarte usor , nu trebuie sa mai desfaci altceva. Eventual va trebui sa desfaci si etrierul la amortizorul din dreapta . La mine nu am reusit sa desfac unul din suruburile de prindere al etrierului .Drept urmare am lasat etrierul prins de amortizor , si am desfacut conducta de frana -> a curs ceva lichid dar l-am sters repede (pentru ca e coroziv)

- ca s ascoti simering-urile iar pierzi ceva timp . Cele de praf ies foarte usor (cu o surubelnitza le fortzezi putin si ele ies in sus). Aici dai de o sigurantza care iese foarte usor , dupa care incerci sa scoti simeringul . La mine a fost destul de greu sa il scot. Am avut nevoie de o "crosheta" pe care am infipt-o intre simering si "tija" amortizorului si am tras

 

restul este floare la ureche

 

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...