Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Imi place cum merge gs-ul, si cred ca e exact ce mi-ar trebui ca incepator, scoala de soferi tot pe gs o fac, la motoacademy. Insa mi-ar placea mai mult un motor carenat... am vazut ca sunt si gs-uri carenate. ce nu ma prind e daca asa vin din fabrica (daca da cum se distinge ca serie model fata de un gs normal) sau daca nu, daca se careneaza dup-aia.

 

GS 500 E = naked

GS 500 F = carenat

exista insa si E-uri carenate "artizanal"

F-ul e model mult mai nou, deci nu gasesti asa de ieftin (vorbim de SH). In afara de carena insa este identic cu E-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

GS 500 E = naked

GS 500 F = carenat

exista insa si E-uri carenate "artizanal"

F-ul e model mult mai nou, deci nu gasesti asa de ieftin (vorbim de SH). In afara de carena insa este identic cu E-ul.

 

 

Exista E-uri carenate "neartizanal", carenate din fabrica..........acel carenaj se numeste 5stars, exista modele si mai vechi de prin 93 incoace cu, carenajul repectiv. Nu stiu pana in ce an s-au facut.

 

Uite AICI unul......si sunt si pe forum care au asa ceva.....ex H3llrider, doar ca la el nu sunt puse acrenele laterale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit am terminat cu admiterea... si am intrat la Medicina :cheers:

 

Acum vreau sa imi iau motor si m-am gandit la un GS500F nou. Vreau sa pastrez mai mult motorul, vreo 5-6 ani si deasta il iau nou si nu sh. Singura retinere e puterea doar 44cp, credeti ca o sa ma plictisesc de el? Pe mine ma intereseaza mai mult accerelatiile pana in 100, top speed-ul de 170-180km/h e deajuns pt ca nu o sa fac drumuri lungi cu el gen mers la mare etc.

 

Exista vreo modalitate de a mari puterea infara de NOS sau turbo? ceva tunning la reglaje, pt ca ma uit la alte moatoare de 400-500cc si toate au peste 50cp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit am terminat cu admiterea... si am intrat la Medicina :cheers:

 

Acum vreau sa imi iau motor si m-am gandit la un GS500F nou. Vreau sa pastrez mai mult motorul, vreo 5-6 ani si deasta il iau nou si nu sh. Singura retinere e puterea doar 44cp, credeti ca o sa ma plictisesc de el? Pe mine ma intereseaza mai mult accerelatiile pana in 100, top speed-ul de 170-180km/h e deajuns pt ca nu o sa fac drumuri lungi cu el gen mers la mare etc.

 

Exista vreo modalitate de a mari puterea infara de NOS sau turbo? ceva tunning la reglaje, pt ca ma uit la alte moatoare de 400-500cc si toate au peste 50cp

 

De unde esti in primul rand ?

 

Eu zic sa nu-ti iei nou. Nu merita....mai bine unul SH in stare buna, ca nu o sa-l ti-i 5 ani, fac pariu. Plus ca la cel SH nu prea pierzi la pret. Plus ca o sa-l mai dai de pamant.

 

Despre acceleratiile pana in 100......geseul prinde suta cam in 6 sec daca sti sa-l tragi, iar viteza maxima se invarte pe la cat ai spus si tu.

 

Iar despre aberatiile cu NOS si TURBO, mai bine nu mai zi la nimeni, sa nu rada careva. Poate ca s-ar putea pune asa ceva pe geseu, dara ar costa mai mult decat motocicleta noua.

 

In schimb poti sa pui un Dyno Jet, filtru de aer K&N, o toba mai goala, si poate ca ceva diferente o sa simti pe acolo....dar nu mari.

 

Bafta

Editat de Road
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1Sunt din Buc.

 

2Pai tocmai asta ziceam si eu ca NOS si Turbo costa mai mult decat fac si deasta intrebam daca exista alta varianta.

 

3Eu ziceam ca o sa il tin mai mult pt ca parintii deabia sunt deacord cu Gs-ul asha ca de un motor de 600 nici nu vor sa auda... asha ca nu cred ca o sa ii conving eu sa imi ia ceva mai mare

 

Ma mai gandeam la un kawa Zzr 400 sh credeti ca maerita fata de Gs? sau e cam tot aia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Of

 

GS-ul = stradal

ZZR-ul = sport touring

 

Tu ai zis ca nu iesi din oras, nu vrei drum lung (cu toate ca si GS-ul stie drumuri lungi sa bata) Deci iti trebuie ceva de oras/ture scurte pe langa oras, manevrabil (sa te strecori) si mai ingust. Respectiv un GS E (necarenat) ZZR-ul are garda mai joasa, are carene si unghiul ghidonului mai redus -> numai in oras nu se simte foarte bine

 

Cat despre NOS si alte alea... pai la ce-ti folosesc tie vitezele de 170-180 cand zici ca nu vrei drum lung ? O tura-doua pe A2 sa dai tot ce poate din el e una, si poti ajunge la 160-170 daca tragi de ea. Plus ca daca il iei nou si incepi sa-l modifici, pierzi garantia si plangi langa el dupa aia.

 

Concluziile le tragi singur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1Sunt din Buc.

 

2Pai tocmai asta ziceam si eu ca NOS si Turbo costa mai mult decat fac si deasta intrebam daca exista alta varianta.

 

3Eu ziceam ca o sa il tin mai mult pt ca parintii deabia sunt deacord cu Gs-ul asha ca de un motor de 600 nici nu vor sa auda... asha ca nu cred ca o sa ii conving eu sa imi ia ceva mai mare

 

Ma mai gandeam la un kawa Zzr 400 sh credeti ca maerita fata de Gs? sau e cam tot aia

 

3. ZZR 400 si GS 500 nu e tot aia........in primul rand e vorba de motorizare diferita (ZZR 4 cil, GS 2 cilindrii). Geseul e mai manevrabil, piese mai usor de gasit, bla bla, sunt subiectiv si as alege geseul. Motive sunt destule. Eu sunt de parere sa-ti iei un GS naked (cam suna a pleonasm nu ?), mai vechi. Gasesti in jur de 2000 si un pic de euro destule. Ca, de tinut nu prea cred ca o sa-l ti-i 5 ani. Si sigur o sa fie si parintii tai mai multumiti, ca in loc de 5000 sau cat e geseul nou, ai dat doar 2000 si ceva, si avantajul e ca iti raman destui ca sa iti iei si echipament bun.

 

Daca tot ai zis ca esti din Bucuresti, poate ii convingi pe careva din cei din "grupul posesorilor de GS 500 care sunt pasionati de motociclete si uneori beau si apa plata cu lamaie" sa te lase sa faci un test drive cu vre-unul din geseurile lor. (nu dau nume, poate se ofera careva)

2. Alta varianta ti-am spus ar fi dyno-jet + filtru K&N + toba. Da nu stiu daca merita....

 

Orice ai alege iti urez cat mai multi km pe 2 roti fara incidente.

 

Edit.....nu am vazut ca a postat Thomas inainte

Editat de Road
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si in alta ordine de idei, sa nu uiti ca geseul e totusi un Suzuki, care fata de kawasaki... ( :cheers: nu ma injurati posesori de kawa pliz. Asa facem noi pe topicu nostru :D ).

Editat de ahonen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si in alta ordine de idei, sa nu uiti ca geseul e totusi un Suzuki, care fata de kawasaki... ( :cheers: nu ma injurati posesori de kawa pliz. Asa facem noi pe topicu nostru :burnout: ).

De ce sa te injuram?! Am inteles cu totii ca ai vrut sa zici "iti asumi un risc daca alegi Suzuki, mai bine faci rost de un Kawasaki!". :crack:

 

Nu am urmarit topicul (sorry :D ), dar pentru un incepator recomand o motocicleta cu cat mai putin carenaj. In cazul de fata - GS-ul. In cazul unei cazaturi (iti doresc din tot sufletul sa nu ai parte de asa ceva), nu ai treaba cu reparatia carenelor.

 

Asfalt uscat! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu am urmarit topicul (sorry :D ), dar pentru un incepator recomand o motocicleta cu cat mai putin carenaj. In cazul de fata - GS-ul. In cazul unei cazaturi (iti doresc din tot sufletul sa nu ai parte de asa ceva), nu ai treaba cu reparatia carenelor.

 

 

:cheers: :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu am urmarit topicul (sorry :cheers: ), dar pentru un incepator recomand o motocicleta cu cat mai putin carenaj. In cazul de fata - GS-ul. In cazul unei cazaturi (iti doresc din tot sufletul sa nu ai parte de asa ceva), nu ai treaba cu reparatia carenelor.

 

Asfalt uscat! :D

 

 

Idea e ca mie imi plac :burnout: carenate asa ca oricum imi iau GS 500F care e carenat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E simbata de dimineata, si omu' in loc sa doarma isi face griji.

Pe scurt, a iesit tata si m-a chemat jos sa imi arate ca e o pata de benzina sub motor - picura printr-un furtun (nu stiu sa va zic f exacat, ideea e ca mie mi-a picurat pe acolo o singura data cind am inecat-o la pornire). jos pata de 20cm diametru. Tata deja ridicase furtunul, am scos motorul din scara (miroase a benzina in scara de te trasneste), si afara cind am lasat furtunul in jos a mai picurat 10-15s. Precizez ca aseara am trecut butonul de benzina pe rezerva si l-am lasat asa, iar azi primu lucru care l-am facut cind am vazut-o a fost sa pun iar butonul pe principal.

e prima oara cind se intimpla asta si este destul de nasol deoarece imi pot pierde locul de parcare din scara blocului daca se mai intimpla. De ce a picurat benzina?? Cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si AlexLau a patit asa.

Cand am vorbit cu el i-am spus ca e posibil ca supapa actionata de plutitorul din carburator sa nu mai inchida bine si astfel nivelul in carburator creste si benzina este dirijata pe furtunul de "supra plin" de la carburator.

 

Supapa aceea se poate infunda cu gunoaie din benzina, mai ales ca GS-ul standard nu are filtru de benzina.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si AlexLau a patit asa.

Cand am vorbit cu el i-am spus ca e posibil ca supapa actionata de plutitorul din carburator sa nu mai inchida bine si astfel nivelul in carburator creste si benzina este dirijata pe furtunul de "supra plin" de la carburator.

 

Supapa aceea se poate infunda cu gunoaie din benzina, mai ales ca GS-ul standard nu are filtru de benzina.

 

Bafta.

 

hm. tre sa desfac si sa curat. la inceputul topicului era postat un manual parca. iau citesc si sa vad care e baiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E simbata de dimineata, si omu' in loc sa doarma isi face griji.

Pe scurt, a iesit tata si m-a chemat jos sa imi arate ca e o pata de benzina sub motor - picura printr-un furtun (nu stiu sa va zic f exacat, ideea e ca mie mi-a picurat pe acolo o singura data cind am inecat-o la pornire). jos pata de 20cm diametru. Tata deja ridicase furtunul, am scos motorul din scara (miroase a benzina in scara de te trasneste), si afara cind am lasat furtunul in jos a mai picurat 10-15s. Precizez ca aseara am trecut butonul de benzina pe rezerva si l-am lasat asa, iar azi primu lucru care l-am facut cind am vazut-o a fost sa pun iar butonul pe principal.

e prima oara cind se intimpla asta si este destul de nasol deoarece imi pot pierde locul de parcare din scara blocului daca se mai intimpla. De ce a picurat benzina?? Cineva?

Furtunul ala e de la preaplin'ul carburatoarelor...pe el curge cand itzi ajunge prea multa benzina in carburatoare. Am patrzit'o shi eu din cauza unui plutitor blocat de un gunoi(cred)...s'a lasat cu o curatzare+sincronizare de carburatoare. Nu sunt sigur dar cred k potzi sa patzeshti treaba asta shi dak lashi robinetul de la alimentare pe PRI pentru k atunci curge benzina in carburatoare gravitatzional shi...deci tot timpul, nu e trasa doar cand e pornit motoru' - dar de asta nu sunt foarte sigur.

Ceea ce e cert este ca'tzi ajunge prea multa benzina in carburatoare...

Bafta shi asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E simbata de dimineata, si omu' in loc sa doarma isi face griji.

Pe scurt, a iesit tata si m-a chemat jos sa imi arate ca e o pata de benzina sub motor - picura printr-un furtun (nu stiu sa va zic f exacat, ideea e ca mie mi-a picurat pe acolo o singura data cind am inecat-o la pornire). jos pata de 20cm diametru. Tata deja ridicase furtunul, am scos motorul din scara (miroase a benzina in scara de te trasneste), si afara cind am lasat furtunul in jos a mai picurat 10-15s. Precizez ca aseara am trecut butonul de benzina pe rezerva si l-am lasat asa, iar azi primu lucru care l-am facut cind am vazut-o a fost sa pun iar butonul pe principal.

e prima oara cind se intimpla asta si este destul de nasol deoarece imi pot pierde locul de parcare din scara blocului daca se mai intimpla. De ce a picurat benzina?? Cineva?

 

Cel mai probabil ti s-a format un inel de mizerie pe un ac de la plutitoare si nu iti mai inchide cum trebuie. Poti sa le desfaci si singur sau cu ajutorul cuiva care se pricepe, nu e ceva foarte complicat. Un prieten de al meu a patit asa la un Suzuki de 750 (tata' lu gs) si s-a pus singur pe treaba - el e anti-talent la mecanica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

URGENTA !!!!!!!!!

 

La GS in dreapta sub carena spate este un releu, de la care merg mai departe firele la baterie. Cred ca e releul de la demaror sau asa ceva. Cand dau la demaror se aude un clicait si atat, de porniti nu porneste. Bateria e aproape noua, am si verificat-o.

 

Imi trebuie urgent un releu din acela.........va rog daca stie cineva despre ce e vorba, si unde se gaseste, eventual si cat costa sa-mi spuna URGENT.......nu de alta dar vineri e moto-parti aici in SM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Siguranta e intacta, schimbata si probat si cu alta.............nu e de la siguranta, nu ar face clicaitul ala care se aude clar din releu, pe care se si simte cand pui mana ca il el e problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

URGENTA !!!!!!!!!

 

La GS in dreapta sub carena spate este un releu, de la care merg mai departe firele la baterie. Cred ca e releul de la demaror sau asa ceva. Cand dau la demaror se aude un clicait si atat, de porniti nu porneste. Bateria e aproape noua, am si verificat-o.

 

Imi trebuie urgent un releu din acela.........va rog daca stie cineva despre ce e vorba, si unde se gaseste, eventual si cat costa sa-mi spuna URGENT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Siguranta e intacta, schimbata si probat si cu alta.............nu e de la siguranta, nu ar face clicaitul ala care se aude clar din releu, pe care se si simte cand pui mana ca il el e problema.

 

Releul electromotorului e normal sa clicaie, destul de tare chiar. Doar ca in mod normal clicaie o singura data si e acoperit de zgomotul motorului. Cea mai frecventa cauza cand apasand butonul se aude doar clicaitul releului e bateria dusa (se inchide releul => se alimenteaza electromotorul => bateria nu-l duce si cade tensiunea => se deschide releul => fara electromotor in sarcina revine tensiunea => de la capat). Evident, daca ai un scurt dupa releu se intampla acelasi lucru. Deconecteaza firul care duce la electromotor si verifica daca releul functioneaza sau nu (ar trebui sa stea inchis acum, fara sa clicaie). A, si verifica daca se incalzeste bateria si/sau firele care duc la ea. Daca se incalzesc, cel mai probabil ai un scurt undeva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum am observat in ultima vreme, cu toate ca nu sunt de mult in "bransa", s-au strans destui posesori de Suzuki GS500. Diferiti ani, diferite modele (500E, 500F) Dar toti avem aceleasi multumiri, intrebari sau nemultumiri. NU ?

 

Pai hai sa vedem atunci :D

 

Bune, rele, schimbari, tuning(de ce nu), impresii, locuri pt piese, service, etc.

 

:crack:

 

Azi-dimineata am platit-o. :D GS500E. '96. 2200eur.

Imi mai trebuie carnetul :kick: , scoala am terminat-o. Deci: dosar, programare, bafta si ne vedem pe strazi.

 

a... si echipament :lol:

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...