Sneyku Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 Imi poate spune cineva cat prinde un GS cu a I-a, a II-a, etc? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 Imi poate spune cineva cat prinde un GS cu a I-a, a II-a, etc? mersi Nu mai stiu exact c-o trecut ceva vreme... parca aprox 70 1-a si vreo 110 a 2-a??? Stiu ca la Bandit e cam 80 1-a si 120 a 2-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
candro Postat Decembrie 18, 2006 Share Postat Decembrie 18, 2006 (editat) Cauciuc de spate de 14 sau 15 (eu am de 15 acum) unde gasesc si la ce bani multumesc P.S.: stiu ca in carte spune de 13 pe spate Editat Decembrie 18, 2006 de candro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Decembrie 19, 2006 Share Postat Decembrie 19, 2006 Welcome to the club Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrastefan Postat Decembrie 19, 2006 Share Postat Decembrie 19, 2006 sa ai viata si parte de vin la gheata. Stapaneste-o(!!!) sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
candro Postat Decembrie 19, 2006 Share Postat Decembrie 19, 2006 exista vreo sansa sa nu se potriveasca de la modele vechi la cele noi sunt cumparate pt un GS din 94 si vreau sa le pun pe unul din 2000 urgent multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Decembrie 21, 2006 Autor Share Postat Decembrie 21, 2006 Cauciuc de spate de 14 sau 15 (eu am de 15 acum) unde gasesc si la ce bani multumesc P.S.: stiu ca in carte spune de 13 pe spate Daca iti pui de 15 va trebui sa-ti modifici si pe fatza sa ai o ciclistica buna. Altfel ai sa simti diferente mari. Eu am avut diferenta fata/spate dar am renuntat intrucat se simtea aiurea la drum si pe serpentine. @kevin, ziceai tu ca e mic Gs-ul, alea-alea (stiu topicul tau ) dar uite ca vad ca ai ramas la el. DIn poza reiese ca ai rugina pe lant. Foloseste un spray de curatare si apoi unge-l sanatos cu un spray de strada, ca e pacat de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahonen Postat Decembrie 21, 2006 Share Postat Decembrie 21, 2006 da thomas,ziceam yo multe..da is mare fan naked..si kand am vazut gs ul m am kam indragostyt.amu e al meu styu ka am un pik de lukru la el,o sa mi iau spray uri,dar intay tra sa recitesc cele 100 de pagini ale acestui topik,sa aflu in amanunt kum se procedeaza cel mai bine si ku ce.le am mai citit,dar acum sunt si eu direct interesat. mersi de sfat.si.......de fapt...nu mi se pare mik,mi se pare perfect pt mine :)si inka o intrebare.nu mi place delok kum arata galeriile.ce pot sa fac?asa,mai ieftin... Pai mai intai trebuie sa le speli si apoi le poti vopsi cu vopsea de temperatura inalta. Si in al treilea rand scrie fara "K"-uri sa te putem intelege mai bine Felicitari pentru capra ca-i frumusica rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahonen Postat Decembrie 21, 2006 Share Postat Decembrie 21, 2006 Pai ii zice vopsea termorezistenta si o gasesti cam la orice magazin de piese sub forma de spray. Dar intai spala bine tevile si baga si o perie de sarma inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Decembrie 21, 2006 Autor Share Postat Decembrie 21, 2006 Eu am incercat cu metoda de mai sus, cu smirghel, curatare, spray termorezistent (intai la 300* apoi am gasit cu greu si la 400*) si tot nu e bine. Asa ca acum in iarna ma duc la mecanicul la care mi-am montat si toba mea cea galagioasa sa imi refaca coturile din inox. Daca vrei, mergem impreuna si poate iesim mai ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Decembrie 21, 2006 Autor Share Postat Decembrie 21, 2006 Pierro (din Oradea) stiu ca si-a facut modificari majore. Ia legatura cu el /index.php?...c=71642&hl= Zi-i si salutari de la Thomas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Decembrie 22, 2006 Share Postat Decembrie 22, 2006 exista vreo sansa sa nu se potriveasca de la modele vechi la cele noi sunt cumparate pt un GS din 94 si vreau sa le pun pe unul din 2000 urgent multumesc Eu am pus 150 pe spate si imi pare ca e mai stabila, cel putin pe curbe. Intre modelul din 1994 si cel din 2000 nu cred ca e vreo diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexLau_81 Postat Decembrie 29, 2006 Share Postat Decembrie 29, 2006 (editat) doua rugaminty am la voi. 1 kum curatz si ung lantzul?in amanunt as vrea sa stiu...si cu ce?voi ce folositi? 2cum demontez galeriile in vederea curatarii si vopsirii?da in asa fel inkat sa le pot pune si la lok Cu unsul lantului vezi ca sunt cateva topicuri de gen la "Service" - eu am o sg recomandare din propria experienta legata de CE sa folosesti, si anume - spray cu teflon. CUM il folosesti gasesti la "service" cu lux de amanunte /index.php?...c=53802&hl= /index.php?...ic=9691&hl= /index.php?...c=11359&hl= /index.php?...c=19295&hl= /index.php?...c=23928&hl= ...on and on... Legat de galeriile de evacuare...ca o chestie paralelea eu m'am invatat intr'un an de GS sa incalzesc bine motorul si il tin si cate zece min cateodata intre 1500-2000 ture. Ideea e ca odata l'am tinut (era intuneric bezna) cam p la 3000 poate 3000+ vreo cateva min, si in bezna totala vreau sa'ti spun ca se vedea la iesirea galeriilor din cilindri cum se inrosesc oarecum galeriile...deci nu stiu ce vopsea ai putea folosi in cazul asta. Ziua n'am vazut niciodata asta indiferent cat de turat era motorul...bine in limita bunului simtz nu la 10.000 de rpm. Intrebare: Cat stati sa va incalziti GS'urile pe vreme mai rece ? La Multi Ani pe doua roti ! Editat Decembrie 29, 2006 de AlexLau_81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Decembrie 29, 2006 Autor Share Postat Decembrie 29, 2006 Eu nu mai am turometru de un an si ceva (cablu rupt si lene de schimbat) dar oricum, in 3-5 min de turat nu foarte tare se incalzeste cum trebuie. Iar faza cu inrositul coturilor este absolut normala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 salutare din arad tocmai mi-am achizitionat un GS 500 din 93 ( in toamna 2006 ) si nu am facut km cu el ( aprox 500 ) intrebari inca nu am dar e bine ca atunci cand voi avea am cui sa le adresez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahonen Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 Bre, tu crezi ca aici e sat fara caini? unde-i poza? PS: Bine ai venit printre fericitii posesori!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Ianuarie 8, 2007 Share Postat Ianuarie 8, 2007 Bre, tu crezi ca aici e sat fara caini? unde-i poza? PS: Bine ai venit printre fericitii posesori!! E pe vine momentan e singura care o am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Ianuarie 9, 2007 Share Postat Ianuarie 9, 2007 intrebare ce ulei e recomandat pt schimb? ce cantitate? probabil s-a mai dezbatutu problema undeva in topic, momentan nu am timp sa il lecturez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Ianuarie 9, 2007 Share Postat Ianuarie 9, 2007 Eu pun Valvoline Durablend, semisintetic, 10W-40. 2,7 daca nu schimbi filtrul de ulei, 2,9 daca il schimbi si 3 si un pic daca si speli bine baia de ulei.... parca, nu imi mai aduc bine aminte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 (editat) Eu pun Valvoline Durablend, semisintetic, 10W-40. 2,7 daca nu schimbi filtrul de ulei, 2,9 daca il schimbi si 3 si un pic daca si speli bine baia de ulei.... parca, nu imi mai aduc bine aminte! mersi dau o bere cand ajung prin bv Editat Ianuarie 10, 2007 de calinbac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Ianuarie 11, 2007 Share Postat Ianuarie 11, 2007 poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Ianuarie 12, 2007 Share Postat Ianuarie 12, 2007 am citit undeva in forum ca gs 500 consuma 3-4 l afara,si 4-5 oras eu am avut un cosum de 6 l la 100 afara din oras, am facut 220 km cu 14 l Intrebarea mea: care este cauza vreo defectiune, piesa ce tre schimbata sau calitatea mea de incepator nu corelez bine trepta de viteza cu viteza de mers la 90-100 km ora ce treapta de viteza e recomandata? cat tre sa indice turometrul in relanti mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Ianuarie 12, 2007 Share Postat Ianuarie 12, 2007 intrebare ce ulei e recomandat pt schimb? ce cantitate? probabil s-a mai dezbatutu problema undeva in topic, momentan nu am timp sa il lecturez Despre ulei click AICI si AICI Uleiul recomandat de producator e 10W40 semisintetic. Din asta am bagat si eu, Aral si Mobil 1. La un schimb de ulei intra 2,6 L daca nu schimbi filtrul, si 2,8 daca schimbi si filtrul. Recomandat ar fi sa schimbi si filtrul. Ai grija cand cumperi uleiul sa te asiguri ca e pentru motocicleta. Exista 10W40 si pentru masini, asa ca ai grija sa nu le incurci. am citit undeva in forum ca gs 500 consuma 3-4 l afara,si 4-5 oras eu am avut un cosum de 6 l la 100 afara din oras, am facut 220 km cu 14 l Intrebarea mea: care este cauza vreo defectiune, piesa ce tre schimbata sau calitatea mea de incepator nu corelez bine trepta de viteza cu viteza de mers la 90-100 km ora ce treapta de viteza e recomandata? cat tre sa indice turometrul in relanti mersi Gs-ul consuma cam 5%. Reglata bine, cu carburatoare curate si sincronizate, bujii bune, si filtru de aer curat la drum intins ia sub 5. La relanti ar trebui sa stea intre 1000 si 1500 rpm, dupa ce motorul e cald. La 90-100 km/h, daca o ti constant, o poti baga in a 6-a. Asa ca du-o la cineva sa iti curete si sa iti sincronizeze carburatoarele, pune bujii si filtru de aer nou, si va consuma mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 13, 2007 Share Postat Ianuarie 13, 2007 6% a vazut GSul meu numai in conditii de forja in oras. Afara, cu pasager si mers destul de sustinut: 4,5%. Banditul lua inainte de iernat 8,5 in oras si cam 7 afara, chiar si 7,5 daca ii dadeam in gura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 Despre ulei click AICI si AICI PT ROAD raspuns la intrebarea de unde am motoru L am cumparat din arad de la unt tip pe nume Julian. moto a fost inmatriculat in romania in 2004, adus din germania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.