popa84silviu Postat Februarie 15, 2007 Share Postat Februarie 15, 2007 vreau si eu un gs si vreua cat mai multe pareri (il vreau pe ala naked) cine imi explica si mie cum e cu gs-urile astea unele la 34cp altele la 46 cp. daca is limitate ce se poate face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Februarie 15, 2007 Autor Share Postat Februarie 15, 2007 Este in functie de an si tara unde a fost prima oara. De exemplu al meu din 91 e la 46 cai si din acelasi an sunt si cu 34 din Franta (de ex.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahonen Postat Februarie 15, 2007 Share Postat Februarie 15, 2007 Convinge-l bre pe panarama aia de Cold as Ice sa termine cu prostiile si sa-ti ia GS-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Februarie 15, 2007 Share Postat Februarie 15, 2007 (editat) Spre exemplu in talon la mine scrie 25kw care inseamna exact 34cp. Totusi este greu de crezut ca are doar 34, deoarece merg fara probleme "cot la cot" cu cei de 46cp, iar viteza maxima prinsa de mine este de 177 (sau 180 - nu stiu sigur ca imi era cam frica sa ma uit pe bord ). Chiar: Care este diferenta(constructiva) intre cele doua tipuri ? Merci. Editat Februarie 15, 2007 de cristian78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Februarie 15, 2007 Share Postat Februarie 15, 2007 vreau si eu un gs si vreua cat mai multe pareri (il vreau pe ala naked) cine imi explica si mie cum e cu gs-urile astea unele la 34cp altele la 46 cp. daca is limitate ce se poate face? Sunt limitate la 34 de CP pt a putea fi conduse de la o anumita varsta (cum e la noi cu A1 pana la 125 de cmc si 15 CP). Din cate stiu eu la GS delimitarea e usor de facut, trebuie doar scoase 2 pastile care limiteaza fluxul de amestec din carburatoare in motor....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 15, 2007 Share Postat Februarie 15, 2007 E cam cum zice road. Eu nu mai am GSul dar am limitarea care se pune pt 34 de cai acasa, in birou. Treaba e simpla ca buna ziua. Se delimiteaza fara probleme. Nu e vorba de 2 variante separate de GS sau diferente in functie de tari ci pur si simplu de la caz la caz omu (incepator fiind si respectand legea in tari civilizate) si- luat kitu de limitare original de la Suzuki sau de la alti producatori licentiati si l-a pus sus. Multe GSuri au in acte 34 de cai ca ex motoare de invatacei dar sunt "deschise" de ani de zile. Plus ca acolo daca ai mai putin cai in acte altele-s taxele, asigurarea etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popa84silviu Postat Februarie 15, 2007 Share Postat Februarie 15, 2007 Multumesc ! si abia astept sa fac si eu rost de ceva $ si sa dau o comanda in G. Am pus ochi pe unu negru care imi tot face avansuri si mai e una din 99 rosie la 1500 de EU ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bunu Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 Silviule grabeste-te ca vine vara si ori nule mai vind ori le creste pretul.Nu o sa-ti para rau daca iei un GS 500 E de prin 93-94 .Cel de la care am luat-o eu ,a pupat-o la plecare si mai ca-i venea sa plinga si pui si prietenei lui.Singurul motiv pt.care a vindut-o este ca are viteza maxima mica .175 KM la ceas cu doua persoane si prietenii lui aveau sportive si mai rapide,ca altfel n-o dadea.bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b.i.k.e.r Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 toba de gs500 are o gaura mica in partea de jos sau are numai a mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 toba de gs500 are o gaura mica in partea de jos sau are numai a mea? Asa-i modelu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 Tot legat de tobe, Cand te duci sa faci revizia tehnica se leaga de faptul ca nu ai toba standard ? Stiu ca verificarea tehnica (cea care se face la 2 ani odata) se poate face si in service-uri autorizate de rar. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Februarie 19, 2007 Autor Share Postat Februarie 19, 2007 Eu n-am avut belele cand am fost cu toba asta de GSXR a mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 Gata baieti, m-am alaturat si eu grupului : GS 500F 2006... Am botezat-o Negrutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 S-o stapanesti sanatos. Si modifica blasfemia de la profil . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 Gata baieti, m-am alaturat si eu grupului : GS 500F 2006... Am botezat-o Negrutza s-o stapinesti sanatos,prietene,e frumoasa foc.fiind asa noua ,cred ca nu ia maimult de 3 jumate la suta-nu-s pe ce site am mai citit de un suzi cu vreo 2sute si ceva de mii de mile[ai ca deja am luat-o razna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fred Postat Februarie 20, 2007 Share Postat Februarie 20, 2007 buna tuturor posesorilor de gs am si eu unul de vre-o luna merge bine arata si e .......al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Februarie 20, 2007 Share Postat Februarie 20, 2007 Tocmai am facut primii 70 de kilometri pe motor, Suzi e prima mea motocicleta E in stare foarte buna, fostii propietari s-au purtat super cu ea, insa am descoperit o chestie. Bateria se descarca foarte repede. Practic dupa 2 zile de stat in garaj e moarta. Prietenul la care o tin mi-a spus ca e de la frig si ca la vara nu o sa am probleme. Imi e si frica sa ies din oras cu ea, daca dorm pe undeva se descarca peste noapte Mai are cineva cu GS 500 problema asta cu bateria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Februarie 20, 2007 Share Postat Februarie 20, 2007 Inca e destul de frig afara si normal ca se descarca. O data tinuta in frig vreme mai multa, bateria se distruge si va trebui inlocuita. Daca nu umbli zilnic cu motocicleta mai bine o scoti din motocicleta cand te-ai terminat de plimbat. La GS se ia foarte usor jos, in nici un minut ai termniat treaba. Pune-o de asemenea la incarcat la un redresor, sa fie incarcata calumea. Daca ramai undeva fara baterie, bagi in a 2-a (nu in 1-a ca se blocheaza spatele), tragi socul, ti ambreajul, si rogi pe cineva sa te impinga, cand consideri ca ai destula viteza, dai drumul la maneta de ambreaj..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Februarie 20, 2007 Share Postat Februarie 20, 2007 Tare! Plec din oras 3-4 zile, trebuie sa dorm peste noapte undeva. Iau bateria cu mine in camera ca sa nu plece curentul la plimbare. Daca totusi evadeaza o bag in a 2-a cu socul si ambreiajul tras, pun pe un nene sa impinga si dau drumul la abreiaj. Got it...dar daca nu merge undeva in creerul muntilor noaptea, dupa tine alerg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Februarie 20, 2007 Share Postat Februarie 20, 2007 (editat) Daca ramai undeva fara baterie, bagi in a 2-a (nu in 1-a ca se blocheaza spatele), tragi socul, ti ambreajul, si rogi pe cineva sa te impinga, cand consideri ca ai destula viteza, dai drumul la maneta de ambreaj..... Hmmm, si toate pornesc impinse, indiferent de varsta ? Si astea noi ? Adica, comparand cu masini : am o masina care nu trebuie impinsa sub nici o forma (in scop de pornire, evident). Dacia veke o impingeam de o lua draku... La fel si honditza, la 130 kg ale ei, mai mic efortul este sa o imping decat sa dau la buton Editat Februarie 20, 2007 de Remyx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Februarie 20, 2007 Share Postat Februarie 20, 2007 Road, esti sigur ca merge asa? Ai facut asta vreodata? E Suzuki GS 500 din '92. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Februarie 20, 2007 Share Postat Februarie 20, 2007 Porneste foarte usor impinsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Februarie 20, 2007 Share Postat Februarie 20, 2007 Road, esti sigur ca merge asa? Ai facut asta vreodata? E Suzuki GS 500 din '92. Am avut Bandit din 95, GS din 93, si GS din 98. Inafara de cea din 93, celelalte au trebuit pornite la un moment dat impinse (Banditul l-a inecat fratemiu, iar la GS-ul din 98 era varza bateria). Daca nu reusesti cumva sa o ineci, sigur porneste impinsa. Remix....GS-ul pe care il ai tu nu are mai nimic diferit fata de altul din ani precedenti. E tot pe carburatoare, racit pe aer, acelasi motor. Ce se poate strica la el daca il impingi, sunt plasticurile alea de pe ea care se pot rupe daca apesi prea tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 iar daca nu ai destula aderenta cu roata de spate si vezi ca tot se blocheaza roata, poti sa incerci si in a 3-a. O ia sigur cu socul tras la maxim si fara acceleratie. Sau dc zici ca pleci mai mult timp, incearca s-o pornesti seara de seara, si s-o tii pe la 2000 de ture vreo 5-10 min. Ai cumva alarma pe ea? dc da, sa sti ca si asta e o cauza ptr care se mai descarca. Unele alarme pot consuma mai mult curent in anumite conditii (umezeala, frig, etc). Sa te bucuri de noua achizitie!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 Scriu si aici, poate e ceva specific GS 500. Motorul meu nu vrea sa porneasca. Tot incearca dar...nu vrea. Cred ca e o problema electrica sau ceva in legatura cu asta. Bateria e plina si aproape noua. Firele de la ea se incalzesc tare atunci cand incerc sa o pornesc. Tipul la care o tin zice ca ar fi demarorul in scurt. Pana acum a pornit ajutata de aparatul ala de incarcat baterii, iar in ultimele 2 dati a trebuit sa legam si sarme/fire de la bateria altei motociclete. O duc maine dimineata la service-ul de la Moto Racing Zone sa bage si ei un ochi. S-a mai intalnit cineva cu problema asta? Care ar fi un service bun unde se pricep la GS500, au piese de schimb, etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.