hawk Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 Bre, eu vreau sa-mi cumpar niste semnalizatoare serioase care sa stea fix si s-arate bine. Cand am scos motoreta din garaj mi-am gasit un semnalizator blegit si am observat ca si celelalte sunt cam "moi". Mi-am luat doua de la rusi cu 10 RONi bucata, dar nu sunt incantat deloc. Astea sunt si mai fragile. As vrea sa cumpar unele serioase care se potrivesc, nu ma intereseaza sa fie neaparat originale. Vreo sugestie unde as putea gasi? P.S. Vreau sa-mi cumpar si cauciucuri. Cel putin cel de pe fata trebuie sa mi-l schimb neaparat si n-as vrea sa dau 3 mil. pe el nou, asa ca vreau sa cunosc alternative. Pe spate nu-l am pe cel din stoc, e un 140/80. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
advd76 Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 Unde e Kawa Motors? La Razoare...mai exact intersectia strazilor Razoare cu Progresul.( Piata Danny Huwe) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Martie 9, 2007 Share Postat Martie 9, 2007 ipoteza: se da gs 500 cu 18.000 km se mai da telefon la reprezentanta ca sa se intrebe de revizie si se spune ca ar costa 3-4 milioane manopera, schimbatul bujiilor, filtrului de aer si gresarea@! concluzie: sa imi spuna si mie cineva ce e cu gresarea asta, ce se greseaza ca nu am de gand sa dau 4 milioane pe ceva ce pot face si eu, anume schimbat de bujii si filtru de aer! deci, ce se greseaza? a facut cineva operatia asta in service? demonstratie: ......va las pe voi ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Martie 9, 2007 Autor Share Postat Martie 9, 2007 Filtrul de aer e 100 si ceva de lei la reprezentanta (stiu pt ca si eu am luat de la ei) Bujiile - 35 x 2 buc - 70 ron Mai adauga orele de manopera.... Daca pierzi garantia ca te apuci sa le faci tu singur (trebuie sa intrebi la ei) atunci te sfatuiesc sa nu o pierzi. Daca le e indiferent, ai service-uri bune cu preturi decente. Thomas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Martie 9, 2007 Share Postat Martie 9, 2007 mda, nu am fost eu foarte clar motorul e din 97-98 adus din germania, fara carte de service, fara nimic..asa ca...nu am garantie la el costul de 4 mil este numai MANOPERA pentru schimbat bujii, fitru si gresat bujiile si filtrul pot sa le cumpar si sa le schimb si eu, eram curios daca stie cineva ce e cu gresarea aia ce se greseaza la GS?? rulmentii de la roti?? ce sufletul meu se greseaza? adica, ce piese? ca nu as duce-o in service doar pentru schimbat bujii si filtru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Martie 9, 2007 Share Postat Martie 9, 2007 Poate mainile mecanicilor se greseaza si de aia e asa scump ) =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Martie 9, 2007 Autor Share Postat Martie 9, 2007 Axul fata, axul spate... rulmentii... cam astea imi vin in minte la gresare. Dar e o operatie care o poti face si tu daca esti cat de cat bun la "2 maini dibace" Consulta manualul de utilizator de pe net (vezi pe hub-ul moto - DC++) ce trebuie sa-i faci uzual Spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b.i.k.e.r Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 am nevoie de manerul din spate de deasupra stopului. cand am cumparat gs-ul avea un suport pt topcase pe care l-am dat jos( o sa-l pun cand o sa am nevoie de el). unde as putea gasi asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 ebay.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 Eu acolo mi-am gasit manere SH de Bandit. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 sal stiu ca intrebarea asta a mai fost pusa de vreo suta de ori........... da as vrea sa imi iau si eu un suzuki gs 500 NAKED neaparat...............as vrea sa stiu daca e destul de fiabil si la ce ar trebui sa ma uit mai atent cand il cumpar(adica ce batai la motor ar trebui si ce nu ar trebui sa se auda) si mai important cam pana in cati km facuti mai e bun motorul........... poate ne int la vreo adunare vara asta ca oricum am de gand sa merg la cat mai multe..... ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 ipoteza: se da gs 500 cu 18.000 km se mai da telefon la reprezentanta ca sa se intrebe de revizie si se spune ca ar costa 3-4 milioane manopera, schimbatul bujiilor, filtrului de aer si gresarea@! concluzie: sa imi spuna si mie cineva ce e cu gresarea asta, ce se greseaza ca nu am de gand sa dau 4 milioane pe ceva ce pot face si eu, anume schimbat de bujii si filtru de aer! deci, ce se greseaza? a facut cineva operatia asta in service? demonstratie: ......va las pe voi ....... Sal, Eu am facut revizia la Suzuki in noiembrie. Revizie mica (doar schimbat ulei + garnitura si degripat) ~ 275 RON, pret total. Si mie la telefon mi-au zis ca face aprox 400 RON, la fata locului mi-a zis tipa de la receptie ca-ti zic asa la telefon ca sa nu ai surprize acolo (de genul n-ai destui bani la tine pt ca stiai ca face X) Timp pierdut aprox 1h 30 minute (mare parte pana s-a racit motorul). Am intrebat si la reviziile mai mari se mai curatza/schimba filtrul de aer. Si eventual se schimba bujiile. Prin degresare banuiesc ca se refera la faptul ca-ti curatza lantul de toata mizeria adunata, plus ca ti-l ung cu nu stiu ce ulei (mie asta mi-au propus, dar cum de abia il dadusem eu cu un spray am refuzat). Iar pt degripare, iti dau cu un spray la toate balamalele. Daca nu mai ai garantie la motor cred ca poti face operatia in orice service, sau impreuna cu cineva priceput. (Da' nu uita de garnitura aia, ca daca se rupe aia veche ramai o vreme fara motor ). Plus ca tipul din service mai observa daca ceva nu e bine (la mine a mai strans cablul de la ambreiaj, se pare ca avea cursa prea lunga). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 aha, merci probabil ca asta ar face si la mine..degripatul ala pai faza e cam asa..cand am schimbat uleiul si filtrul am avut grija sa nu rup garnitura aia (banuiesc ca spui de aia de la filtru asa numita "O-ring")..citisem in manual de ea daca aia se buleste, cred ca se poate pune si silicon....asa..cum pune romanul o sarma cred ca am sa schimb singur bujii si filtru si am sa ma duc la un mecanic doar sa o asculte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 (editat) Strumfule...Suzi a ta e acum la mine Editat Martie 12, 2007 de Piratul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 pai faza e cam asa..cand am schimbat uleiul si filtrul am avut grija sa nu rup garnitura aia (banuiesc ca spui de aia de la filtru asa numita "O-ring")..citisem in manual de ea daca aia se buleste, cred ca se poate pune si silicon....asa..cum pune romanul o sarma cred ca am sa schimb singur bujii si filtru si am sa ma duc la un mecanic doar sa o asculte Da, de garnitura aia din cauciuc de la motor, parca nu-i chiar un cerc (arata ca si cum ar fi facuta din 3 bucati, din ce-mi aduc eu aminte cand a scos-o nenea mecanicul.) Banuiesc ca daca se buleste poti sa pui si una noua, diferentza e ca la reprezentanta au sigur exact ce-ti trebuie, in alta parte, daca ai noroc . Sa zici si tu la cat te-a dus toata afacerea (piese + ulei) Si alte bube: 1) we trecut am incercat si eu sa-mi pornesc motorul, e adevarat ca bateria era cam slaba, acuma am pus-o la incarcat, dar n-am reusit s-o pornesc mai deloc. De vreo 2 ori a luat-o (cu socul tras), turatie pe la 1000, dar s-a calat dupa vreo 10 secunde. O fi, cum zicea cineva, de la bujii? Sau din cauza bateriei? Am pus la rezervor pe pozitia PRI, parca aia era pt bagat benzina in carburator (dupa cateva incercari mi-a picat faza ca s-ar putea in carburator sa fie pustiu ). 2) Si-a facut careva de curand casco (adica in 2007)? Eu m-am dus la Astra, mi-au zis 20% fransiza la furt/dauna totala si 5% la partial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahonen Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 Asigura-te ca-ti curge benzina in carburatoare. Trage socul. Ia-o la impins cuplat a-ntaia cu ambreiaju tras. Ia ceva viteza, da scurt automat. Drumu ambreiaj frana fatza. Io asa am pornit-o dupa ce a stat o zi intreaga la minus afara in fata serviciului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 (editat) Da, de garnitura aia din cauciuc de la motor, parca nu-i chiar un cerc (arata ca si cum ar fi facuta din 3 bucati, din ce-mi aduc eu aminte cand a scos-o nenea mecanicul.) Banuiesc ca daca se buleste poti sa pui si una noua, diferentza e ca la reprezentanta au sigur exact ce-ti trebuie, in alta parte, daca ai noroc . Sa zici si tu la cat te-a dus toata afacerea (piese + ulei) Si alte bube: 1) we trecut am incercat si eu sa-mi pornesc motorul, e adevarat ca bateria era cam slaba, acuma am pus-o la incarcat, dar n-am reusit s-o pornesc mai deloc. De vreo 2 ori a luat-o (cu socul tras), turatie pe la 1000, dar s-a calat dupa vreo 10 secunde. O fi, cum zicea cineva, de la bujii? Sau din cauza bateriei? Am pus la rezervor pe pozitia PRI, parca aia era pt bagat benzina in carburator (dupa cateva incercari mi-a picat faza ca s-ar putea in carburator sa fie pustiu ). 2) Si-a facut careva de curand casco (adica in 2007)? Eu m-am dus la Astra, mi-au zis 20% fransiza la furt/dauna totala si 5% la partial. Nu mai stiu precis ce forma avea..dar eu tin minte ca era aproape cerc..de fapt un cerc format dintr-un snur cilindric de cauciuc oricum uleiul si filtrul le-am schimbat anul trecut si a fost 330.000 litrul de ulei REPSOL 10 W40 cumparat de la targu mures de la tipii aia care vand motoare filtrul a fost ieftin fata de altii, de la MANN de pe plevnei, nu mai tin minte exact cat a costat dar cred ca in jur de 400.000 (tin minte ca unii aveau neobrazarea sa ceara si 1 milion pe filtru ) prost e ala care da nu ala care cere nuh? deci am cumparat 4 litri + filtru si m-a dus cam in 1,700,000 lei anul trecut acum vreau sa schimb bujii si filtru de aer si baterie spuneai ca ai bateria slaba..iti recomand pe cei de la ploiesti de la paula's care aduc de la louis. am gasit baterie pentru GS cu 23 de euro parca o sa imi vina saptamana asta sau viitoare stiu pe cineva care a facut casco la un ducati din 2001...daca te intereseaza..20 de milioane PS: strumfule, daca dai tu 2 milioane te chem sa asisti cand schimb alea! stii ca io am doo maini strangi!merita o portie de ras 2 milioane! sau echivalentul in BR Editat Martie 12, 2007 de HONDANEGRU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexLau_81 Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 (editat) Salutare oameni buni, Aveti careva habar daca GS'urile din 2003 sau mai noi(2003 ma intereseaza in mod special) vin limitate din fabrica in vreun fel? Manualul ala din 87 pana in era noastra, care a fost "vehiculat" si aici pe forum mai e valabil pt GS'uri 2003 ? Merci si asfalt uscat ! Editat Martie 12, 2007 de AlexLau_81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 GS 500 nu exista in 87 Doar din 89 incoance. Eu cred ca se potri pt ca in afara de cateva retusari estetice, tehnica e aceeasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexLau_81 Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 GS 500 nu exista in 87 Doar din 89 incoance. Eu cred ca se potri pt ca in afara de cateva retusari estetice, tehnica e aceeasi. Merci..asa ma gandeam si eu...cu limitarea aia ai idee cam care ar fi "simptomele" a auzit cineva ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 (editat) salutare, ziceti-mi si mie ce ulei puneti in GS-urile voastre. Pana acum am folosit 4T full syntetic de la OMV, am iesit cam scump, iar filtru champions care era vreo 500mii prin toamna anului trecut. Am inteles ca acum s-ar putea si mai ieftin. Pentru farul fata, faza scurta m-ar interesa un bec performant, sa fie halogen. Mi-am cumparat nu demult la vreo 10 RON, dar ala-i orice numai halogen nu e. Abia se vede noaptea. Cineva are idee ce halogene sunt mai bune? Asfalt uscat! Editat Martie 13, 2007 de gombocka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 . Cineva are idee ce halogene sunt mai bune? Asfalt uscat! ... alea puse de fabrica daca pui un halogen prea puternic risti sa degaje prea multa caldura si sa bulesti oglinda de la far..asta e valabil la orice fel de far! ulei ei am pus REPSOL de 330.000 litrul si filtru de la MANN uleiul l-am ales asa pt ca tipul de la Targu Mures de unde l-am luat spunea ca restul de uleiuri vin imbuteliate in bidoane mari si in romania este tranferat in bidoane mici si sigilat si vandut cica asta de la repsol vine asa, ambalat direct in cutii mici de afara..fara sa mai umble romanii prin el cat e de adevart..nu stiu..dar din asta am luat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 eu ziceam sa nu puna un bec cu putere mai mare decat ii spune in manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 Asigura-te ca-ti curge benzina in carburatoare. Trage socul. Ia-o la impins cuplat a-ntaia cu ambreiaju tras. Ia ceva viteza, da scurt automat. Drumu ambreiaj frana fatza. Io asa am pornit-o dupa ce a stat o zi intreaga la minus afara in fata serviciului. Am redresat bateria, dupa ce i-am facut plimul cu apa distilata. Am banuit si eu faza cu benzina in carburator, am pus robinetul la pozitia PRI we trecut, dar degeaba. Trebuie sa las si contactul pornit (pe on) mai mult timp ca sa curga benzina in carburator? Cam cat pot sa-l las in pozitia aia fara sa o inec? Intre timp am mai aflat ca problema ar putea fi de la bujii (condens, cica se rezolva daca o lasi la soare o ora doua). Vad eu in we, pana atunci ma uit lung la ea . In cel mai rau caz scot bujiile si le "usuc" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 Merci..asa ma gandeam si eu...cu limitarea aia ai idee cam care ar fi "simptomele" a auzit cineva ceva ? Te sui pe el, te duci pe autostrada si-i dai blana. Daca-t duci bine in ture, e sincronizat bine, te lasi pe burta si nu prinzi/treci de 160 ai toate sansele sa fie limitat. Nu puneti full sintetic in GSuri pt ca 1. nu-i nevoie si 2. nu e indicat. GSul ca si Banditu au ambreiajul in ulei si cica patineaza cu full sintetic fata de un mineral sau un semisintetic. Bagati si voi semisintetic indicat de fabrica adica SAE 10W40, dar un ulei BUN si nu pierdeti absolut nimic. Si schimbati-l la timp, adica maxin 6k KM. Nu trebe ulei de GSX-R in GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.