Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La fel folosesc si eu, oricum sunt 3 tipuri de bujii care se potrivesc (dupa manualul de service), codul difera cu o singura cifra: pentru climat rece, pentru climat cald si pentru schimbat la turatii mari (mers ca pe o vitezana). Exista mai multe pareri referitor la folosirea lor, dar vezi si tu in manualul gs500 pe cauta la herunterladen sau da-mi un message daca nu te descurci.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NGK foloseste si subsemnatul

ms mult...d-astea o sa-mi iau.

 

La fel folosesc si eu, oricum sunt 3 tipuri de bujii care se potrivesc (dupa manualul de service), codul difera cu o singura cifra: pentru climat rece, pentru climat cald si pentru schimbat la turatii mari (mers ca pe o vitezana). Exista mai multe pareri referitor la folosirea lor, dar vezi si tu in manualul gs500 pe cauta la herunterladen sau da-mi un message daca nu te descurci.

 

Asfalt uscat!

nu prea ma descurc...da-mi si mie codurile si pt climat rece si pt cald

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta faza cu bujiile. Daca am bujii pentru clima calda si afara sunt minus x grade celsius, ar putea sa nu imi porneasca? Am probleme cu pornirea lui Suzi in momentul asta, poate e de la asa ceva.

 

Am patit-o si eu in decembrie, dar trebuie facut o verificare intai.... Deci:

 

Standard: NGK DPR8EA-9 :banana:

Climat rece (sub 5 grade) NGK DPR7EA-9 :baldy:

Pentru viteza: NGK DPR9EA-9 (for extended high speed riding - Haynes) :ok:

 

Daca nu ai schimbat niciodata bujiile, atunci cel mai probabil ai standard (climat cald), dar ar trebui sa porneasca si cu alea daca temperatura de afara nu scade sub 2 grade plus. Cele 5 grade date de Haynes este cu marja de siguranta, eu am avut probleme abia la 1 grad +. In orice caz, trebuie vazut si distanta intre electrozi si/sau starea generala a bujiilor. Momentan folosesc cele cu 7, dar nici astea nu fac minuni: sa nu te astepti ca la -10 grade sa porneasca fara probleme. (Noroc ca nu prea se raceste atat afara.)

 

Cel mai simplu mod de a verifica daca este cazul sa-ti schimbi bujiile sau nu, este modul empiric:

 

daca nu porneste dimineata, dar porneste (max la a 3 cheie) pe la amiaza, inseamna ca intr-adevar ai cele standard. (Asta in cazul in care restu e ok la motor). Chiar daca ai standard, dupa 10 minute pe calorifer ar trebui sa porneasca si alea motorul. FOLOSESTE SI TU METODA "INCEARCA" SI VEZI CARE E TREABA. Poate cand scoti bujiile, constati ca trebuie numai arse de mizerie. Oricum ar fi bine sa ai totusi manualul de service, sa citesti si de acolo cate ceva inainte de a da un diagnostic.

 

Succes!

Editat de gombocka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde gasim bujiile astea smechere de iarna ? NGK DPR7EA-9

 

Google.ro da putine informatii.

 

 

Nu sunt asa greu de gasit, ar trebui sa aiba fiecare depozit mai serios de piese auto, daca nu macar sa ti-i aduca la comanda. La louis.de erau parca 7 euroi bucata. (Vezi in cartea de telefoane care depozit de piese auto are reclama mai mare :banana: ), intra pe louis.de sau pe auner.at si vezi si tu ce mai gasesti pe acolo. Si aici pe forum ar trebui sa fie niste baieti care aduc orice de pe louis la comanda. Eu am gasit intr-un magazin cu piese auto bujii NGK mai ieftine decat cei 7 euroi. Good luck.

Editat de gombocka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare voi cei fericiti posesori de GS,

saptamana viitoare ma indrept si eu spre plaiuri mai populate cu acest model, sa imi rapesc una si sa o fac a mea.

m-ar interesa daca stiti de ceva probleme comune, sau la ce ar trebui sa fiu atent la achizitie, sunt un novice absolut la motociclete. Ce sa analizez la un gs cand vreau sa o cumpar ?

mersi anticipat si pls fiti cat mai expliciti.

Aah si inca ceva modelul de dupa 95-96 care are rotile de culoare inchisa, in afara de acest aspect vizual difera de modelele anterioare?

And 1 last thing.. . am observat, ca spre deosebire de bandit, astea nu au nici un fel de aripa pe spate, nu intra mizeria colo din spate unde nu trebe, la ceva chestii la motor, etc.. sau se poate monta pe ea aripa de pe bandit?

nah. gata.. cam atat.. abia astept sa o iau.. sper sa fie totul ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare voi cei fericiti posesori de GS,

saptamana viitoare ma indrept si eu spre plaiuri mai populate cu acest model, sa imi rapesc una si sa o fac a mea.

m-ar interesa daca stiti de ceva probleme comune, sau la ce ar trebui sa fiu atent la achizitie, sunt un novice absolut la motociclete. Ce sa analizez la un gs cand vreau sa o cumpar ?

mersi anticipat si pls fiti cat mai expliciti.

Aah si inca ceva modelul de dupa 95-96 care are rotile de culoare inchisa, in afara de acest aspect vizual difera de modelele anterioare?

And 1 last thing.. . am observat, ca spre deosebire de bandit, astea nu au nici un fel de aripa pe spate, nu intra mizeria colo din spate unde nu trebe, la ceva chestii la motor, etc.. sau se poate monta pe ea aripa de pe bandit?

nah. gata.. cam atat.. abia astept sa o iau.. sper sa fie totul ok

 

nu are probleme specifice, verifica-l ca pe un motor pe care urmeaza sa-l calaresti, adica bine!!! In rest e docila, manevrabila etc. Iar la mizerie ce sa zic: e cu racire pe aer, asa ca intra mizerie din belsug si in fata. Trebuie ingrijit, si te ingrijeste si el pe tine.

 

Eu am modelul carenat din 96, in afara de carene si farul din fata, nu prea difera. Pentru anumite diferente de modele consulta manualul de service. Da-mi un PM, si iti dau eu manualul in format pdf.

 

Succes!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IN GENERAL se uzeaza mai repede(25-30mii Km), scot fum mai mult, consuma mai mult, Trebuie sa ai grija sa completezi uleiul (in cazul fericit in care are rezervor separat) sau sa umbli cu uleiul dupa tine pe la benzinarii ca sa pui in rezervor (peste benzina) de fiecare data cand alimentezi....

Editat de cristian78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am comandat de la motorside(www.motorside.ro - am comandat mai multe piese de la ei si au fost seriosi, adica le-au adus in termen). Sunt convins ca sunt 1000 de alte locuri de unde poti sa le comanzi, sau sa le cumperi direct. Eu obisnuiam sa cumpar de la magazinul acela de pe b-dul Dacia , dar am trecut intr-o zi (chiar vroiam sa cumpar bujii) si l-am gasit inchis cu ziare puse in geamuri.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, eu vreau sa-mi cumpar niste semnalizatoare serioase care sa stea fix si s-arate bine. Cand am scos motoreta din garaj mi-am gasit un semnalizator blegit si am observat ca si celelalte sunt cam "moi". Mi-am luat doua de la rusi cu 10 RONi bucata, dar nu sunt incantat deloc. Astea sunt si mai fragile. As vrea sa cumpar unele serioase care se potrivesc, nu ma intereseaza sa fie neaparat originale. Vreo sugestie unde as putea gasi?

P.S. Vreau sa-mi cumpar si cauciucuri. Cel putin cel de pe fata trebuie sa mi-l schimb neaparat si n-as vrea sa dau 3 mil. pe el nou, asa ca vreau sa cunosc alternative. Pe spate nu-l am pe cel din stoc, e un 140/80.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ipoteza:

se da gs 500 cu 18.000 km

se mai da telefon la reprezentanta ca sa se intrebe de revizie si se spune ca ar costa 3-4 milioane manopera, schimbatul bujiilor, filtrului de aer si gresarea@!

 

concluzie:

sa imi spuna si mie cineva ce e cu gresarea asta, ce se greseaza ca nu am de gand sa dau 4 milioane pe ceva ce pot face si eu, anume schimbat de bujii si filtru de aer!

deci, ce se greseaza?

a facut cineva operatia asta in service?

 

demonstratie:

......va las pe voi :bounce: .......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul de aer e 100 si ceva de lei la reprezentanta (stiu pt ca si eu am luat de la ei)

Bujiile - 35 x 2 buc - 70 ron

 

Mai adauga orele de manopera....

 

 

Daca pierzi garantia ca te apuci sa le faci tu singur (trebuie sa intrebi la ei) atunci te sfatuiesc sa nu o pierzi. Daca le e indiferent, ai service-uri bune cu preturi decente.

 

Thomas

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, nu am fost eu foarte clar

motorul e din 97-98 adus din germania, fara carte de service, fara nimic..asa ca...nu am garantie la el

costul de 4 mil este numai MANOPERA pentru schimbat bujii, fitru si gresat

bujiile si filtrul pot sa le cumpar si sa le schimb si eu, eram curios daca stie cineva ce e cu gresarea aia

ce se greseaza la GS?? rulmentii de la roti?? ce sufletul meu se greseaza? adica, ce piese?

ca nu as duce-o in service doar pentru schimbat bujii si filtru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...