ahonen Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 Asigura-te ca-ti curge benzina in carburatoare. Trage socul. Ia-o la impins cuplat a-ntaia cu ambreiaju tras. Ia ceva viteza, da scurt automat. Drumu ambreiaj frana fatza. Io asa am pornit-o dupa ce a stat o zi intreaga la minus afara in fata serviciului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 (editat) Da, de garnitura aia din cauciuc de la motor, parca nu-i chiar un cerc (arata ca si cum ar fi facuta din 3 bucati, din ce-mi aduc eu aminte cand a scos-o nenea mecanicul.) Banuiesc ca daca se buleste poti sa pui si una noua, diferentza e ca la reprezentanta au sigur exact ce-ti trebuie, in alta parte, daca ai noroc . Sa zici si tu la cat te-a dus toata afacerea (piese + ulei) Si alte bube: 1) we trecut am incercat si eu sa-mi pornesc motorul, e adevarat ca bateria era cam slaba, acuma am pus-o la incarcat, dar n-am reusit s-o pornesc mai deloc. De vreo 2 ori a luat-o (cu socul tras), turatie pe la 1000, dar s-a calat dupa vreo 10 secunde. O fi, cum zicea cineva, de la bujii? Sau din cauza bateriei? Am pus la rezervor pe pozitia PRI, parca aia era pt bagat benzina in carburator (dupa cateva incercari mi-a picat faza ca s-ar putea in carburator sa fie pustiu ). 2) Si-a facut careva de curand casco (adica in 2007)? Eu m-am dus la Astra, mi-au zis 20% fransiza la furt/dauna totala si 5% la partial. Nu mai stiu precis ce forma avea..dar eu tin minte ca era aproape cerc..de fapt un cerc format dintr-un snur cilindric de cauciuc oricum uleiul si filtrul le-am schimbat anul trecut si a fost 330.000 litrul de ulei REPSOL 10 W40 cumparat de la targu mures de la tipii aia care vand motoare filtrul a fost ieftin fata de altii, de la MANN de pe plevnei, nu mai tin minte exact cat a costat dar cred ca in jur de 400.000 (tin minte ca unii aveau neobrazarea sa ceara si 1 milion pe filtru ) prost e ala care da nu ala care cere nuh? deci am cumparat 4 litri + filtru si m-a dus cam in 1,700,000 lei anul trecut acum vreau sa schimb bujii si filtru de aer si baterie spuneai ca ai bateria slaba..iti recomand pe cei de la ploiesti de la paula's care aduc de la louis. am gasit baterie pentru GS cu 23 de euro parca o sa imi vina saptamana asta sau viitoare stiu pe cineva care a facut casco la un ducati din 2001...daca te intereseaza..20 de milioane PS: strumfule, daca dai tu 2 milioane te chem sa asisti cand schimb alea! stii ca io am doo maini strangi!merita o portie de ras 2 milioane! sau echivalentul in BR Editat Martie 12, 2007 de HONDANEGRU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexLau_81 Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 (editat) Salutare oameni buni, Aveti careva habar daca GS'urile din 2003 sau mai noi(2003 ma intereseaza in mod special) vin limitate din fabrica in vreun fel? Manualul ala din 87 pana in era noastra, care a fost "vehiculat" si aici pe forum mai e valabil pt GS'uri 2003 ? Merci si asfalt uscat ! Editat Martie 12, 2007 de AlexLau_81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 GS 500 nu exista in 87 Doar din 89 incoance. Eu cred ca se potri pt ca in afara de cateva retusari estetice, tehnica e aceeasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexLau_81 Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 GS 500 nu exista in 87 Doar din 89 incoance. Eu cred ca se potri pt ca in afara de cateva retusari estetice, tehnica e aceeasi. Merci..asa ma gandeam si eu...cu limitarea aia ai idee cam care ar fi "simptomele" a auzit cineva ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 . Cineva are idee ce halogene sunt mai bune? Asfalt uscat! ... alea puse de fabrica daca pui un halogen prea puternic risti sa degaje prea multa caldura si sa bulesti oglinda de la far..asta e valabil la orice fel de far! ulei ei am pus REPSOL de 330.000 litrul si filtru de la MANN uleiul l-am ales asa pt ca tipul de la Targu Mures de unde l-am luat spunea ca restul de uleiuri vin imbuteliate in bidoane mari si in romania este tranferat in bidoane mici si sigilat si vandut cica asta de la repsol vine asa, ambalat direct in cutii mici de afara..fara sa mai umble romanii prin el cat e de adevart..nu stiu..dar din asta am luat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 eu ziceam sa nu puna un bec cu putere mai mare decat ii spune in manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 Asigura-te ca-ti curge benzina in carburatoare. Trage socul. Ia-o la impins cuplat a-ntaia cu ambreiaju tras. Ia ceva viteza, da scurt automat. Drumu ambreiaj frana fatza. Io asa am pornit-o dupa ce a stat o zi intreaga la minus afara in fata serviciului. Am redresat bateria, dupa ce i-am facut plimul cu apa distilata. Am banuit si eu faza cu benzina in carburator, am pus robinetul la pozitia PRI we trecut, dar degeaba. Trebuie sa las si contactul pornit (pe on) mai mult timp ca sa curga benzina in carburator? Cam cat pot sa-l las in pozitia aia fara sa o inec? Intre timp am mai aflat ca problema ar putea fi de la bujii (condens, cica se rezolva daca o lasi la soare o ora doua). Vad eu in we, pana atunci ma uit lung la ea . In cel mai rau caz scot bujiile si le "usuc" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 Merci..asa ma gandeam si eu...cu limitarea aia ai idee cam care ar fi "simptomele" a auzit cineva ceva ? Te sui pe el, te duci pe autostrada si-i dai blana. Daca-t duci bine in ture, e sincronizat bine, te lasi pe burta si nu prinzi/treci de 160 ai toate sansele sa fie limitat. Nu puneti full sintetic in GSuri pt ca 1. nu-i nevoie si 2. nu e indicat. GSul ca si Banditu au ambreiajul in ulei si cica patineaza cu full sintetic fata de un mineral sau un semisintetic. Bagati si voi semisintetic indicat de fabrica adica SAE 10W40, dar un ulei BUN si nu pierdeti absolut nimic. Si schimbati-l la timp, adica maxin 6k KM. Nu trebe ulei de GSX-R in GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 SAE 10W-40 nu este marca uleiului este tipul lui. SAE este prescurtare de la Society of Automotive Engineers. SAE 10W-40 este fabricat de majoritatea marcilor, gen repsol, castrol, aral....etc daca stii engleza uite aici: Single-grade motor oil The Society of Automotive Engineers, usually abbreviated as SAE, has established a numerical code system for grading motor oils according to their kinematic viscosity. For single-grade oils, the kinematic viscosity is measured at a reference temperature of 100 °C (212 °F) in units of mm²/s or the equivalent older non-SI units, centistokes (abbreviated cSt). Based on the range of viscosity the oil falls in at that temperature, the oil is graded as an SAE number 0, 5, 10, 20, 30, 40, 50, 60 or 70. The higher the viscosity, the higher the SAE grade number is. These numbers are often referred to as the weight of a motor oil. The reference temperature is meant to approximate the operating temperature to which motor oil is exposed in an engine. The viscosity of single-grade oil derived from petroleum unimproved with additives changes considerably with temperature. As the temperature increases, the viscosity of the oil decreases logarithmically in a relatively predictable manner. On single-grade oils, viscosity testing can be done at cold winter (W) temperature (as well as checking minimum viscosity at 100 °C or 212 °F) to grade an oil as SAE number 0W, 5W, 10W, 15W, 20W, or 25W. A single-grade oil graded at the hot temperature is expected to test into the corresponding grade at the winter temperature; i.e. a 10 grade oil should correspond to a 10W oil. For some applications, such as when the temperature ranges in use are not very wide, single-grade motor oil is satisfactory; for example, lawn mower engines. Multi-grade motor oil The temperature range the oil is exposed to in most vehicles can be wide, ranging from cold ambient temperatures in the winter before the vehicle is started up to hot operating temperatures when the vehicle is fully warmed up in hot summer weather. The difference in viscosities for any single-grade oil is too large between the extremes of temperature. To bring the difference in viscosities closer together, special polymer additives called viscosity index improvers are added to the oil. These additives make the oil a multi-grade motor oil. The viscosity of a multi-grade oil still varies logarithmically with temperature, but the slope representing the change is lessened. This slope representing the change with temperature depends on the nature and amount of the additives to the base oil. The API/SAE designation for multi-grade oils includes two grade numbers; for example, 10W-30 designates a common multi-grade oil. The first number associated with the W is not rated at any single temperature. The "10W" means that this oil can be pumped by your engine as cold as a single-grade 10 weight oil can be pumped. "5W" can be pumped at a lower temperature than "10W". "0W" can be pumped at a lower temperature than "5W", and thins less at temperatures above 99°C (210°F). The second number, 30, means that the viscosity of this multi-grade oil at 100°C (212°F) operating temperature corresponds to the viscosity of a single-grade 30 oil at same temperature. The governing SAE standard is called SAE J300. The motor oil grade and viscosity to be used in a given vehicle is specified by the manufacturer of the vehicle. Many new vehicles are marked to use 5W20 oil (Honda, Ford and more recently Toyota). Some ultra fuel efficient and hybrid vehicles are marked to use 0W20 oil. Many synthetic motor oils are rated as if they were an polymer-additive containing multi-grade motor oil, because they have the broad temperature range of polymer-enhanced oils without the thermal breakdown products associated with the use of long hydrocarbon-based molecules at high temperatures. Common multi-grade oils Some of the common multi-grade oils are: 0W-20 5W-20 0W-30 5W-30 10W-30 0W-40 5W-40 10W-40 15W-40 20W-40 5W-50 10W-50 15W-50 20W-50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Am notat, multumesc. Si am grija de ea sa stii Cazaturile nu se pun, sunt incepator fara B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahonen Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 cel mai bine realizezi ca patineaza in momentul in care vezi ca iti creste turatia pe turometru dar nu creste si viteza sau nu simti senzatia de acceleratie (de obicei se intampla la accelerari bruste) Corect! Exact beleaua pe care o am si io. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 cam scumpa solutia! la cati km ati avut problema ata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 probabil ca nu-i tine nimeni la ciorap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 scumpa? ba, cand va aud! pai la mine aproape atat e un filtru de aer KN! sau juma de lantz. si pana la urma ce preferi negru voda? sa iti patineze ragalia dar sa stai cu banii la ciorap? RAGALIA?? io cred ca esti doar invidios, ti-ai dat si tu seama ca nu face honda scule ca GS-ul! mai bine il intrebi pe pirat daca nu fac schimb de moto cu tine! repede, pana nu se razgandeste piratul si ramai fara GS! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahonen Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 de fapt, doar de gs'u lui ahonen am auzit pana acuma. se mai intampla. daca nu s'ar intampla nu ar exista piese de schimb! nu e deloc scump la aproape 60.000 de kilometri zic io. mersi ca m-ai scutit de cautat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 1. mi au ros caini stopul spate, gasesc undeva 2. se pot vopsi tevile de la espament? daca da cu ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 (editat) 2. se pot vopsi tevile de la espament? daca da cu ce? sa nu arate mai rau, dupa ce le vopsesti! mai bine le lasi asa! daca dai cu negru (banuiesc ca ata s-ar potrivi) s-ar putea sa arate nasol..negru scoate in evidenta totul plus ca daca incepi sa scoti rugina din ele..sa nu ai probleme! deci, ca si concluzie..sa nu iti creezi mai multe probleme! PS: negru subtiaza de aia nu se fac nici prezervative negre, nici tobe de esapament sau evacuari Editat Martie 15, 2007 de HONDANEGRU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 Pentru cine a mers pe GS500 si dupa aceea a luat ceva mai mare: Am mers cu GS500 vre-o luna, 600 km. Daca as incepe sa merg acum pe ceva mai mare, un 750cc naked de vre-o 16 ani in 4 timpi, s-ar vedea diferenta de experienta? Totusi am mers cat de cat, nu e ca si cum as iesi din scoala de soferi direct pe vitezana de 1000cc Nu e faza de "mine is bigger than yours", doar o ocazie pentru schimb de motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 bai, asa cum zice strumful, e foarte putin..600 e subtire..pariu ca nu stii nici in sa sa stai bine..sa tii picioarele..etc nu se merita.. trebuie mult timp sa te obisnuiesti cu greutatea, cu aplecatul in curbe gs-ul iti iarta multe, nu te rupe la acceleratie, nu are frane sa vii in gura cu el.. e excelent consuma putin e manevrabil deci, parerea mea este sa nu faci asta sunt unii care incep direct pe hayabusa..si traiesc..dar nimeni nu iti recomanda asa ceva daca vrei sa traiesti..mai mergi cu gs-ul poti sa te cureti si pe gs..dar sunt mai multe sanse pe ceva mai mare! majoritatea accidentele sunt facute de cei care se supraevalueaza..ia-o incet..esti tanar..ai timp sa schimbi motoare de acum incolo..si este important sa nu ai mentalitatea victimei "mie nu mi se poate intampla!" ba ti se poate intampla si tie! avantajul GS-ului este ca te lasa sa gresesti fara sa te penalizeze prea rau! altele..te lasa sa ii dai mai tare in gura si apoi descoperi ca nu stii sa franzi de urgenta! si ajungi pe forum la accidente la dat cu rip-ul! deci, si parerea mea este sa stai cuminte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 te lasa sa ii dai mai tare in gura si apoi descoperi ca nu stii sa franzi de urgenta! si ajungi pe forum la accidente Pai de asta sunt acum cu stangu in ghips Multzam am bagat la cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 Pentru cine a mers pe GS500 si dupa aceea a luat ceva mai mare: Am mers cu GS500 vre-o luna, 600 km. Daca as incepe sa merg acum pe ceva mai mare, un 750cc naked de vre-o 16 ani in 4 timpi, s-ar vedea diferenta de experienta? Totusi am mers cat de cat, nu e ca si cum as iesi din scoala de soferi direct pe vitezana de 1000cc Nu e faza de "mine is bigger than yours", doar o ocazie pentru schimb de motoare. povestea mea permis moto 2002 anu trecut in vara hop si eu imi iau moto experienta in condus zero ma duc la un dealer de second hand. care aducea din italia si imi aleg una de 900 cm ( nu conteaza marca) pret 4500 euro dupa 2 saptam ma duc si eu dupa motor m am urcat pe el , am dat o tura pe centura si mi am dat seama ca de fapt nu stiu sa merg bine nici cu bicicleta asa ca mi am luat gs cu 2300 euro, mi am luat si echipament cu inca 500 in ideea sa fac ceva experienta am facut cu el vreo 2000 km, dar inca nu ma simt stapan pt una mai mare asa ca anu asta mai astept concluzia: care vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 Am terminat ieri de inmatriculat noua dihanie - inca mai am si GS-ul, pentru ca am fost prea ocupat ca sa ma ocup si de vanzarea lui (sorry, nu-mi permit sa le tin pe ambele). Si ca sa pastrez traditia, am facut si topic cu "Grupul posesorilor de TDM" Evident, o sa continui sa ma uit (si sa raspund unde este cazul) si pe aici, cum zice vorba, prima dragoste nu se uita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 Evident, o sa continui sa ma uit (si sa raspund unde este cazul) si pe aici, cum zice vorba, prima dragoste nu se uita si tu brutus?? in curand topicul asta o sa se numeasca grupul fostilor proprietari de GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 Intrebare : exista crash-bar-uri pentru varianta carenata ? Sau alta solutie ? M-am dat pe louis si nu am gasit. Am vazut la cineva un Engine-guard pe un naked dar care nu mergea la carenata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.