The One. Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 Salut,am un rs replica si la care am urmatoarea problema:topeste electrodul de la bujie. Stie cineva care ar fi motivul?sau daca v-ati mai confruntat cu aceasta problema? Doar la subiect ,fara aberatii. Sarbatori Fericite ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 Ori bujia nu a fost cea prescrisa (coef termic) ori motorul tau se supraincalzeste (amestec prea sarac sau avans aprindere prea mare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Decembrie 20, 2007 Autor Share Postat Decembrie 20, 2007 Aha,din aprindere ce sa inteleg...CDI ceva sau doar alte reglaje?!Bujia a fost ngk,acum nu stiu coeficientul termic.E posibil sa aibe legatura cu racirea,sa nu se faca bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 Aha,din aprindere ce sa inteleg...CDI ceva sau doar alte reglaje?!Bujia a fost ngk,acum nu stiu coeficientul termic.E posibil sa aibe legatura cu racirea,sa nu se faca bine? Poza cu bujia poti sa pui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 Daca CDI e cel original e putin probabil sa fie aprinderea de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 bujiatre sa aiba si cifra termica corecta. nu ajunge ca e ngk. pune la ea exact ce scrie in carte. amestecul sarac poate provoca aceleasi necazuri. mergi la cinevasa itiverivice carbul. NU MAI MERGE ASA CU EA CA TOPESTI MOTORRUL COMPLET Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Decembrie 21, 2007 Autor Share Postat Decembrie 21, 2007 Am inteles,poze cu bujia nu am dar pot sa spun ca nu mai ramasese decat o bobitape marginea filetului . Cred ca trebuie sa desfac setul sa vad daca nu cumva a facut ravagii pe acolo. Cand spuneti amestec sarac va referiti la aer+benzina?sau ulei insuficient? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 la benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Decembrie 21, 2007 Autor Share Postat Decembrie 21, 2007 Ok,multumesc baieti.Avand in vedere ca este cum este afara ,va intra la o revizie generala mai ales ca este cumparata de curand. Craciun cu bucurie si cat mai multe reusite ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Decembrie 30, 2007 Autor Share Postat Decembrie 30, 2007 Cu bujia am rezolvat-o,nu era cea potrivita pt. ca pana acum nu a mai topit-o. Acum alta problema,imi fierbe apa foarte repede si asta se intampla pe frig,fara sa o turez.Am verificat pompa de apa,functioneaza. Am scos furtunul care iese din capatul cilindrului si am observat ca abia palpaie,nu are presiune deloc Ce parere aveti? E posibil sa fie ceva garnitura arsa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 daca nu ai presiune la iesirea din chiulasa nu functioneaza pompa. cauza ar putea fi curelusa pompei apa si ulei sau am mai intalnit un caz in care rotita dintata a curelei se invartea in gol pe axul pompei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Decembrie 30, 2007 Autor Share Postat Decembrie 30, 2007 Aha,este posibil ca elicea aceea sa patineze ?! pt a desface pompa de apa sa verific, trebuie demontat motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 daca trebuie schimbat axul pompei atunci trebuie desfacut motorul.daca trebuie schimbata doar rotita sau curelusa trebuie demontat doar capacul transmisiei. Sper ca nu confund tipul de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Decembrie 30, 2007 Autor Share Postat Decembrie 30, 2007 Multumesc pt informatii,am sa ma uit mai atent maine si am sa revin cu detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 Garnitura arsa inseamna ca iti da amestec in apa si ti-o scuipa afara imediat ce pornesti motorul (verifica daca iti bolboroseste in vas imediat ce ai pornit, cu motorul rece). Daca iti bolboroseste abia dupa 10 min, e ori pompa de apa dusa (dar slabe sperante, asta cand se duce mai degraba scapa apa pe langa ea, pe la semering, decat sa impiedice apa sa circule normal), sau termostatul, care, in loc sa se mai deschida sa evacueze apa din motor cand ajunge un pic peste temperatura optima, ramane blocat pe inchis si nu mai circula apa decat printr-o mica fanta din termostat, facuta pentru siguranta, pentru cazuri din astea. Deci: bolboroseste la 1 min sau la 10 min dupa ce ai pornit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Decembrie 31, 2007 Autor Share Postat Decembrie 31, 2007 Exact cum spui tu,dupa 10 min sau dupa ce urca apa un pic o da inapoi afara,asta doar cand opresc motorul sau cand se incinge prea tare. --- Mesaj completat în 31 Dec 2007 10:38 -------------Si,in cazul asta sa fie termostatul?! as scapa ieftin ...cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gangster Postat Ianuarie 1, 2008 Share Postat Ianuarie 1, 2008 garnitura chiulasa arsa, chiulasa posibil erodata de antigel in zona garniturii d chiulasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Ianuarie 2, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 2, 2008 Eu stau si ma gandesc,daca era garnitura arsa imi baga compresie in circuitul de apa imediat la pornire. .La mine ,o pornesc ,merge bine doar ca urca apa in continuu pana la 120 de grade!!Precizez ca pana la 90-100 de grade nu se intampla nimic,dupa ce ajunge la temperatura asta incepe sa-mi scoata apa afara (parca o impinge ceva de jos).Nu imi fierbe apa imediat,e posibil sa fie termostatul cum zice colegul mai sus?Termostatul unde se afla?tot pe furtun undeva sau in alta parte?si daca nu mai functioneaza pot sa-l scot pana fac rost de altul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 3, 2008 Share Postat Ianuarie 3, 2008 (editat) Am desfacut doar termostaturi de masina, ele se afla in general la iesirea din motor a apei, acolo unde e prins furtunul care duce apoi apa la radiator (in general e furtunul care duce la partea de sus a radiatorului). Mod de diagnosticare rudimentar: se da termostatul jos, se baga intr-un ibric cu apa rece si se pune pe foc. Daca in momentul in care apa e gata sa clocoteasca termostatul se deschide, e bun, daca apa clocoteste si termostatul nu se deschide deloc, e dus, iti cumperi altul. Bafta. P.S. Poti merge si cu termostatul demontat, doar ca pe vremea asta inseamna ca motorul tau va merge la 40-50 grade, in loc de normalul de 80-90. Fa un scurt tur cu ea cu termostatul dat jos, sa vezi daca iti mai da apa afara. P.P.S. E in 2 timpi, nu? La 4 timpi uleiul nu mai are aceleasi calitati la 40 grade ca la 90, deci ungerea mai proasta, se poate sa fie aceeasi problema si la 2 timpi. Poti merge fara termostat o perioada mai lunga, dar sa nu soliciti motorul prea mult, sa mergi in ritmul scuterelor. Editat Ianuarie 3, 2008 de asds Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Ianuarie 3, 2008 Share Postat Ianuarie 3, 2008 pentru a schimba termostatul la scarabeo trebuie demontata chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 3, 2008 Share Postat Ianuarie 3, 2008 pentru a schimba termostatul la scarabeo trebuie demontata chiulasa. Asta nu o stiam, eu am demontat doar termostate la masini, unde iese in 5 min de munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 nu e multa munca nici la aprilia ,fiind motor 2t . termostatul e in chiulasa in dreptul stutului furtunului de racire. Eu totusi cred ca nu termostatul e de vina ci pompa de apa nu se roteste. in chiulasa ar trebui sa fie un stut mic pentru aerisirea circuitului. daca se ataseaza un furtun mai lung cca 1m se deschide surubul de aerisire si se tine vertical cu capatul peste nivelul lichidului . La pornirea motorului (mai ales in conditiile unui termostat inchis)ar trebui ca presiunea generata de pompa sa dea afara lichidul lichidul prin capatul furtunului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Ianuarie 4, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2008 Am luat aminte la tot ce ati spus,o sa incerc si varianta cu furtunul pt. a verifica pompa.Am sa revin cu detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo87_xXx Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 Cu bujia am rezolvat-o,nu era cea potrivita pt. ca pana acum nu a mai topit-o. Acum alta problema,imi fierbe apa foarte repede si asta se intampla pe frig,fara sa o turez.Am verificat pompa de apa,functioneaza. Am scos furtunul care iese din capatul cilindrului si am observat ca abia palpaie,nu are presiune deloc Ce parere aveti? E posibil sa fie ceva garnitura arsa? acum depinde.poate sa nu aiba presiune cel putin pt k e la relanti. sau daca chiar nu are presiune nici turata poate fi pompa de apa,iar daca aceasta e ok,poate sa fie infundat ori radiatorul...ori vreo conducta....ar trebui verificat radiatorul....si apoi mai vezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 Termostatul e problema de obicei la rs,daca motorul nu vibreaza sau nu face zgomote ciudate nu prea cred sa fie problema la pompa de apa,verifica termostatul ca e treaba simpla,nu te arunca sa dai motorul in 2 sa verifici pompa ca e treaba multa. Problema cu bujia am avut-o si eu,iti recomand NGK br10eg daca e modelul full-power si zi mersi ca nu ti-ai facut gaura in piston. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.