tttrix Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 Am tot sta si miam zis ca ar fi bine sa punem in comun ceaa ce am facut toti rau la inceput, cand fiecare incerca sa iti face ceva la scooter sau sa repare ceva la el.spunti din experineta voasar ca sa nu facem,asa o sa aflam mai multe. Incep eu.ca tot sunt novice, am un aprilia SR50 ditech si de curand am aflat si eu ca NU trebuie sa cclerezi cand pornesti motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 NU trebuie sa acclerezi cand pornesti motorul. Asta se aplica la orice motor, fie de scuter, motor sau masina, fie diesel sau otto... asta pt ca se uzeaza f tare, pt ca nu este uns inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 sa nu`i dai drumu in rapa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 Sa nu ii dai forja cand e rece motorul. Sa nu pornesti scuterul fara filtru de aer Sa nu ti butonul de la demaror apasat mai mult de 3sec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 Sa nu bagi apa rece , peste apa fierbinte din radiator , incercand sa-l racoresti Sa nu bagi mainile prin carburator.. Sa nu apesi shocul in mers.. (m-am jucat eu odata cu el , la ala albastru era incalzit motoru .. ) Sa nu blochezi rotile Ceao bau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 /\ sa nu mergi fara ulei /\ sa nu ramai in pana de benzina ( toata mizeria acumulata vine in carburator si e naspa) /\ sa nu ineci motoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladlx Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 O sa muriti daca faceti vre unul din lucrurile de mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 sa nu ii facem tuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 sa nu ii facem tuning tu vorbesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 sa nu ii facem tuning dc nu? apropo:baietii de pe aici zic tunnning..asa e mai cool Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 da, asa e, nu trebuie sa accelerezi scuterul, imediat dupa pornire. de fapt, un sfat sigur de tot e sa nu accelerezi niciodata, astfel nu ai nevoie de benzina, nu schimbi uleiul si nici nu risti sa cazi asa cum patesc astia de accelereaza. in alta ordine de idei, bah tttrix-ule, pune si tu dracu niste ordine in capul ala al tau. tu ai inteles ce ai scris? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madendre Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 Sa nu mergem cu motorul pe zapada sau gheata(daca nui pe drum public e alt ceva) sa nu punem mai mult ulei,sa nu scoti pioneza cand tia intrat in roata ca porma il inpingi pana acasa si na nu tii cauciucuri uzate pe motor Asfalt uscat la totii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 (editat) dc nu? apropo:baietii de pe aici zic tunnning..asa e mai cool doamne....cum sa tunezi un scuter....e foarte periculos Editat Decembrie 23, 2007 de brick23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tttrix Postat Decembrie 23, 2007 Autor Share Postat Decembrie 23, 2007 da, asa e, nu trebuie sa accelerezi scuterul, imediat dupa pornire. de fapt, un sfat sigur de tot e sa nu accelerezi niciodata, astfel nu ai nevoie de benzina, nu schimbi uleiul si nici nu risti sa cazi asa cum patesc astia de accelereaza. in alta ordine de idei, bah tttrix-ule, pune si tu dracu niste ordine in capul ala al tau. tu ai inteles ce ai scris? daca nu intelegeai nu raspundeai.era vb de pornirea efectiva nu de accelerare dupa ce motorul a demarat ca atata mecanica stiu si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 In primul rand trebuie sa sti sa citesti si sa scri CORECT in limba romana Apoi urmeaza faza cu demarorul...cat timp in carte scrie 5 secunde, 3 cred ca e pus la misto. E adevarat nu stai 30 secunde (cum faceam eu cand nu aveam pedala, si nu pornea motoru dupa o saptamana). E recomandat sa dai 5 secunde il lasi vreo 10-15 apoi incerci iar Apoi cu acceleratia la pornire, e un lucru in plus cand pornesti un motor nou care functioneaza bine. Il poti ineca usor. Nu cred ca il uzeaza totusi, cand intra benzina in el, automat intra si ulei. Daca motorul e uzat, pornesti cu acceleratia(asa functioneaza si socul). Cati babalaci n-ati vazut ca incearca sa porneasca dacii 1310 pe vremea asta? Intrebati cum o fac... Daca activati socul din mers, se ineaca doar. Va zic eu ce sa nu faceti...sa nu dati la automat in mers. Asa faceam eu in vara, dadeam de o panta, opream motoru si jos puneam frana, ajungeam la 5km/h si dadeam la automat. Nu mi s-a intamplat nimic, dar unui prieten de-al meu i s-a rupt cureaua de 2 ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xp6k Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 MARE ATENTIE LA BUJIE ! DACA NU PORMESTE DIN PRIMA remuve la Bujie, o curatati si o testati pe masa de la motor ! Daca da scanteia e ok .... Orice scuter intretinut corect dupa carte pleaca si la (-10 C). Am si eu o mica problema ... dupa ce plec de pe loc are un scartait cand accelerez pe la 15-20 Km. /h ... Care e explicatia ? Sunetu e cam stresant ... e ceva la cureaua de transmisie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magu Postat Decembrie 25, 2007 Share Postat Decembrie 25, 2007 sa nu luati contactul in timpul mersului.......riscati sa omorati lume cu bucati de segmeti....) sa nu faceti burn-out>>>bucati incinse de cauciuc pot ajunge pe piele... si......sa nu faceti lucrurile care strica motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magu Postat Decembrie 25, 2007 Share Postat Decembrie 25, 2007 (editat) ps......Sarbautori Scutericite Editat Decembrie 25, 2007 de magu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Decembrie 25, 2007 Share Postat Decembrie 25, 2007 sa nu luati contactul in timpul mersului.......riscati sa omorati lume cu bucati de segmeti....) sa nu faceti burn-out>>>bucati incinse de cauciuc pot ajunge pe piele... si......sa nu faceti lucrurile care strica motorul nu faceti burn,nu faceti wheelie,nu faceti stoppie,nu faceti aia,nu faceti aialalta...da ce sa facem fratilor??calmati-va oameni buni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Decembrie 26, 2007 Share Postat Decembrie 26, 2007 magule ce are daca opresti din mers? Te intreb pentru ca am incercat asta. Eu am valva de inchidere a motorului si nu se opreste la viteza mare, dar la 5 la ora da Ti s-a intampla ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Decembrie 26, 2007 Share Postat Decembrie 26, 2007 Nu stiu daca se intampla ceva... deobicei un poc pe evacuare, k doar d'asta se face chestia cu luatul contactului in mers . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Decembrie 27, 2007 Share Postat Decembrie 27, 2007 acel poc este un rateu in esapament si se face cand iei contactu si il pui la loc pentru ca benzina ajunge nearsa in toba incinsa si se aprinde akol...asa ca mai bn nu faceti voi asta ...lasatii pe aia cu motoare amri si tobe sport ca la scutere ni se duc filtrele si catalizatoru pt aia care au si dupaia ne miram ca de ce de la o vreme suna ca o drujba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Decembrie 27, 2007 Share Postat Decembrie 27, 2007 In primul rand ar trebui sa nu cumparati un scuter de la First Bike, cum am facut eu.Daca deja ati facut aceasta greseala enorma, nu ar trebui sa-i faceti nimic ca el oricum se strica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Decembrie 27, 2007 Share Postat Decembrie 27, 2007 Asa e Cosmin ...daLa am avut si eu si inca mai am...stiu cum e , numai probleme! bFt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Decembrie 27, 2007 Share Postat Decembrie 27, 2007 Asa e Cosmin ...daLa am avut si eu si inca mai am...stiu cum e , numai probleme! bFt! acu nu o sa mai ai pajo "rulz" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.