Sari la conținut

Ce Sa Nu Faci La Un Scooter


tttrix
 Share

Postări Recomandate

aha peugeot rullz...oricum e mai bn sa luati un scuter de firma chiar dak dati mai multi bani dar va tine.....sfatu meu i sa evitati first bike kymco si alte scutere made in china/pe vapor.....unii zic ca is rautacios sau ca yo cred ca toti au bani dar nu e asa yo la peugeotul meu am 15000 de km si nu am schimbat decat rolele si si alea din moft....si placutele de frana....dar am un prieten care a avut un first si a dat 25 de milioane pe el si ca sa il tina in functiune pana la 10000 de km cand s-a saturat de el a dat pe reparatii in afara garantiei inca 25 de milioane si de banii aia putea sa isi ia un peugeot nou sau un aprilia sau yamaha care nui dadeau atata bataie de cap

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 85
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da!Sunt super multumit de peJo-ul meu!PeJo rulz.Dar hai sa nu fie offtopic...

 

Eu zic asa (pt o functionare buna):

 

- benzina buna :crack:

- ulei bun (si la timp) :)

- nu mers forjat cand motorul e rece, mai ales daca e chinezarie (stiu din proprie experienta) :crack:

- reviziile la zii (chiar daca cei de la service nu sunt prea seriosi, e bine sa le faci cum scrie in carte) :D

- in perioada de rodaj mers incet, fara pasager, etc :hug:

- si in general sa ai grija de el, sa il lasi sa se incalzeasca, la relantiu (nu stiu cum se scrie corect :crack: ), sa il speli, sa il mai ungi, sa ii bagi presiune in roti, etc...

 

Cam atat. Parerile sunt ale mele, accept orice corectare :crack:

 

App. Am un prieten cu un gopop, are 6000 km parca...nu stiu sigur, deci scuterashul ala e ca nou, poate sa ishi scoata oricand banii pe el! Tin minte ca asta vara statea cu siringa in portbagaj si dadea pe la suruburi mai in tot timpu, noi radeam de el, da acum ne pare rau :crack:. Poate o sa fac o data poze la scuter sa va arat, nu promit nimic :) ! :crack:

 

Bafta! :crack:

Editat de t.H.u.G.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mha eu l'am oprit in timpu mersului si era sa omor 2 babe ca am trecut pe langa ele si am dat 2 rateurii si la viteza mare nu se opreste cel putin la mine.....dau si eu cu parerea:))

 

--- Mesaj completat în 28 Dec 2007 03:08 -------------
bine inteles ca nu puteam eu sa postez in locu potrivit :crack: :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul nu pateste nimic daca ii iei contactul in mers, doar nu mai are scanteie sa se produca explozia. Mai rar da rateuri, ca normal scanteia e data cand e pistonul sus si nu scapa pe nicaieri gazele. Motorul se invarte pt. ca ramane cuplat ambreiajul, daca blochezi putin roata spate, cat sa decupleze, motorul se opreste imediat. Posibil insa sa se innece daca accelerezi cu contactul luat.

 

 

 

Bafta! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmmmm ce sa nu faci la un scuter.......

 

sa ma gandesc bine..........

 

SA NU ITI CUMPERI DE LA FB, PT CA NU TREBUIE SA LE FACI NIMIC CA SE STRICA DE LA SINE!

Editat de sil3nt_control
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmmmm ce sa nu faci la un scuter.......

 

sa ma gandesc bine..........

 

SA NU ITI CUMPERI DE LA FB, PT CA NU TREBUIE SA LE FACI NIMIC CA SE STRICA DE LA SINE!

a mai fost asta,baga alta :crack: :crack:

ia explica-ne tu cum iei 100km/h cu a 2-a ? in ce conditii ? bagi parole ca in GTA ?sau...era panta de 90 de grade ? explica-mi detaliat :crack: si chiar ma uitam zilele astea de ce are 220 in bord ?

Exact ca fordul transit,au pus 240 in bord,dar mai mult de 160 nu sare... 180 in panta...si blana maxim

Editat de brick23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

haideti sa nu deviem de la subiect....poi parerea mea ar fi ca nu trebuie sa exagerati cu 100 de mi de sisteme audio, alarme neoane si altele in exces dak nu aveti o baterie buna si si pe aia dak tineti astea pornite dar motoru oprit aveti toate sansele sa distrugeti instalatia electrica si bateria...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate mie mi-a umblat cineva la carburator o data si de atunci nu stiu ce sa inteleg k are... am tot incercat sa il reglez la loc cum a fost da nu am mai reusit!dak il las mai mult de 3 ore oprit nu mai porneste...

si trebuie sa ii fac o chestie care nu cred k ii face deloc bine!adik sa ii dau bujia jos si sa ii bag benzina in capul pistonului...dupa care porneste super adik la a 3a pedala...are cineva vreo idee

 

--- Mesaj completat în 28 Dec 2007 21:32 -------------
si cel mai important sfat este sa nu il dati la nimeni!eu nu am cazut nici o data cu al meu dar lam dat mai tot timpul si au cazut vreo 3 cu el pana acum!deci nu il dati!asta e esentialul:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BRIK23....... postu ala pe la 4 noapteam naveam ce face ..... asa ca am scris si eu ceva logic (ca FB e de cacao) ca sa mai fac si eu un post ca aveam 99.....

 

akm daca vrei sa ma judeci, judecama, dar nu uita ca HONDA nsr 125 nu-i egal cu APRILIA sr 50, asa ca a bit of respect nar strica.

 

dar fie cum vrei tu, Sarbatori fericite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BRIK23....... postu ala pe la 4 noapteam naveam ce face ..... asa ca am scris si eu ceva logic (ca FB e de cacao) ca sa mai fac si eu un post ca aveam 99.....

 

akm daca vrei sa ma judeci, judecama, dar nu uita ca HONDA nsr 125 nu-i egal cu APRILIA sr 50, asa ca a bit of respect nar strica.

 

dar fie cum vrei tu, Sarbatori fericite!

daca la tn cc-ii inseamna putere,poti sa te duci tare de acum :crack:

noi nu la asta ne referim aici...vbim de skill sau atitudine :crack: ...in fine :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha peugeot rullz...oricum e mai bn sa luati un scuter de firma chiar dak dati mai multi bani dar va tine.....sfatu meu i sa evitati first bike kymco si alte scutere made in china/pe vapor.....unii zic ca is rautacios sau ca yo cred ca toti au bani dar nu e asa yo la peugeotul meu am 15000 de km si nu am schimbat decat rolele si si alea din moft....si placutele de frana....dar am un prieten care a avut un first si a dat 25 de milioane pe el si ca sa il tina in functiune pana la 10000 de km cand s-a saturat de el a dat pe reparatii in afara garantiei inca 25 de milioane si de banii aia putea sa isi ia un peugeot nou sau un aprilia sau yamaha care nui dadeau atata bataie de cap

Kymco e din Taiwan, si e bijuterie comparat cu majoritatea chinezoaicelor, iar Peugeot a inceput de un an sa-si faca o parte din motoare in China (ce-i drept in fabrica ce face si Hondele pentru chinezi)... Totul e relativ... Peugeot e o marca in Franta (cam 26% din piata) si in Romania (unde e prima marca sosita), in rest e mai mult o marca de masini...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

magule ce are daca opresti din mers? Te intreb pentru ca am incercat asta. Eu am valva de inchidere a motorului si nu se opreste la viteza mare, dar la 5 la ora da :crack: Ti s-a intampla ceva?

 

 

rolly>>>stiu d l piaggio hexagon care l-am avut......luam contactu si acceleram si cand il puneam la loc nu numai ca trosnea ca draci da dadea si cu foc :crack:

>>> nu stiu daca toate scooterele reacioneaza la fel :crack: (cel putin la aprilia mea nu schiteaza nimic)

 

>>>oricum nu e sanatos deloc.....din cate stiu io fortam segmenti(lipsa ulei) :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rolly>>>stiu d l piaggio hexagon care l-am avut......luam contactu si acceleram si cand il puneam la loc nu numai ca trosnea ca draci da dadea si cu foc :crack:

>>> nu stiu daca toate scooterele reacioneaza la fel :crack: (cel putin la aprilia mea nu schiteaza nimic)

 

>>>oricum nu e sanatos deloc.....din cate stiu io fortam segmenti(lipsa ulei) :crack:

Scuterul - spre deosebire de motocicleta - nu-ti permite sa debreiezi (sa tragi de ambreiaj) cand vrei, asa ca daca ii tai contactul si esti inca in viteza la care ambreiajul centrifugal e cuplat roata din spate iti invarte motorul si-l alimenteaza fara scanteie la bujie; rezultatul e un motor supra-alimentat si cam innecat. Acum rezultatul net depinde de tipul de alimentare (la injectie asistata de calculator si cu sonda lambda in toba nu sunt probleme asa mari), de tipul de motor (2 sau 4 timpi), de tipul de racire si de cat de cald era motorul in momentul respectiv; rezultatele pot fi de la un motor innecat care nu mai pleaca 20 de minute (rece in 4 timpi cu racire cu aer si cu carburator) pana la niste rateuri la un motor cald, sau la doar o frana de motor violenta la un motor in 4 timpi cu computer de bord si injectie...

 

Oricum nu numai opritul motorului, dar chiar si lasatul gazului la minimum pana sa decupleze ambreiajul pe deal in jos mi se pare periculos (eu am patit asa ceva cand incercam sa ocolesc niste gropi la intrarea in Strandul Studentesc din Tei, si cand am tras usor de gaz am avut neplacuta surpriza a unei frane de motor cam tari cand a cuplat ambreiajul)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

>>>oricum nu e sanatos deloc.....din cate stiu io fortam segmenti(lipsa ulei)

In nici un caz nu se intampla asta... cel putin la carburatie, cand amestecul trece prin camera de ardere(doar ca nu este aprins si nu arde) deci ungerea tot se realizeaza. Cred ca mai mult dauneaza tobei(mai ales daca e cu catalizator) decat motorului faza cu luatul contactului in mers pt a da rateuri. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot sta si miam zis ca ar fi bine sa punem in comun ceaa ce am facut toti rau la inceput, cand fiecare incerca sa iti face ceva la scooter sau sa repare ceva la el.spunti din experineta voasar ca sa nu facem,asa o sa aflam mai multe.

Incep eu.ca tot sunt novice, am un aprilia SR50 ditech si de curand am aflat si eu ca NU trebuie sa cclerezi cand pornesti motorul.

 

 

nu e vorba ca nu trebuie sa accelerezi ,cred ca ti-ai dat seama singur ca daca accelerezi nu mai porneste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum nu numai opritul motorului, dar chiar si lasatul gazului la minimum pana sa decupleze ambreiajul pe deal in jos mi se pare periculos (eu am patit asa ceva cand incercam sa ocolesc niste gropi la intrarea in Strandul Studentesc din Tei, si cand am tras usor de gaz am avut neplacuta surpriza a unei frane de motor cam tari cand a cuplat ambreiajul)...

 

Eu am facut treaba asta de foarte mule ori. La coborarea unui deal daca ambreiajul e decuplat, accelerez usor ca sa prinda si sa am frana de motor. Cobor cu frana de motor ca sa nu uzez placutele de frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...