C.J. Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 da numa incearca sa faci asta daca esti pe un pic de nisip sa vezi cum iti face roata de pici in cap cu scuteru dupa tine.....ca nu esti la masina si asta nu i p frana de motor calumea.....pt ca i prea tare....sinu e permanenta...asa ca mai bn folosest franele normale....ca nu da saracia in nimeni incat sa nusi poata pune alte placute macar la 5000 de km(depinde de stilul de condus si de drumu pe care mereti daca i drept sau serpentine...oras sau in afara) nu mai da idei tampite...ca dak un incepator fede ca u folosesti frana asta de motor incearca sa o foloseasca si el si pica in cap sisi rupe o mana sau cv cadou de anu nou...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tttrix Postat Decembrie 30, 2007 Autor Share Postat Decembrie 30, 2007 Eu am facut treaba asta de foarte mule ori. La coborarea unui deal daca ambreiajul e decuplat, accelerez usor ca sa prinda si sa am frana de motor. Cobor cu frana de motor ca sa nu uzez placutele de frana sincer eu nu stiu dar cred ca e mai simplu si mai ieftin sa schimbi placutele decat o segmentare in timp.... sau asa gandesc eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scuteristu Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 ttrix, la frana de motor nu se uzeaza motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tttrix Postat Decembrie 30, 2007 Autor Share Postat Decembrie 30, 2007 ttrix, la frana de motor nu se uzeaza motorul. o fi cum zici tu,desi eu nu cred....el "tine"scooterul sa nu o ia la vale si pana la urma miscare se transmite prin ceva,adica ambreiaj...si tot la placutele mele ajungi dar tu fa cum vrei ca tu o sa fi mecanicul indiferent ce s-ar strica --- Mesaj completat în 04 Jan 2008 22:38 -------------ok fratilor am inteles ca nu mai este e nimic de adauga ce sa nu faci la un scooter.si totusi eu am inceput tema cu gandul mai mult la depanare si reparare in sensul ca atunci cand desfaci ambreiajul sa nu faci aia.. ... sau cand desafaci butoiul de lichid de rana sa fi atent al suruburi sa nu le faci praf capul ca nu le mai poti desface .. ...la astea ma refer si sa nu imi spuneti ca nu ati patit nimic la el si toate au mers impecabil(asta daca nu l-ati reparat voi) si ca sa incep eu : azi am dat filtru de aer jos si in manula scria ca capacul trebuie sa ramana pe teava.. . e pe dracu am ramas cu el in mana. inainte sa il pun la loc am pus un colier de plastic pe el ca sa fie mai usor sa il strang. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F_Krisztian Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 ... sa nu ramai in pana de benzina ( toata mizeria acumulata vine in carburator si e naspa) ... Asta nu inteleg. Filtrul de benzina nu lasa sa intra mizerie. Sau la ce te-ai referit? --- Mesaj completat în 05 Jan 2008 02:52 ------------- NU trebuie sa cclerezi cand pornesti motorul. Asta se aplica la orice motor, fie de scuter, motor sau masina, fie diesel sau otto... asta pt ca se uzeaza f tare, pt ca nu este uns inca. Nici asta nu inteleg. De ce nu ar fi uns motorul daca e rece. Scooterul are motor de 2 timpi, deci primeste ulei cu benzina. Nu vad ca de ce nu ar fi uns daca-i rece. Ii alt lucru ca nu fortezi motorul cand e rece, dar nu de aceea ca nu este unsa (in cazul motoarelor de 2 timpi) ci ca pistonul inca nu este cald, si nu are forma perfecta, si astfel nu vrei sa se uzeza etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 Poate s'a referit sa nu-l coxezi imediat dupa pornire... lucru daunator, adevarat. Sau la faptul ca la unele scutere daca accelerezi cand pornesti motorul se inneaca, altele din contra nu pornesc sau pornesc greu daca nu le ajuti putin din acceleratie la pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 yo la al meu cand il pornesc ....il tin putin accelerat dar nu mult ...cam la 2-3000 rpm`uri ( ca nu`mi sta la relantii in primele 2 min de la pornire) si il mai accelerez cate putin din cand in cand .... are ceva ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 Nu are nimic... tu faci defapt ce trebuia sa faca socul.. pe care banuiesc ca nu-l mai ai, sau nu-ti functioneaza. Dar dupa ce isi stabilizeaza relantiul e recomandat sa-l lasi sa mearga asa(relantiu), fara sprituri(accelerari scurte). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 Nu are nimic... tu faci defapt ce trebuia sa faca socul.. pe care banuiesc ca nu-l mai ai, sau nu-ti functioneaza. Dar dupa ce isi stabilizeaza relantiul e recomandat sa-l lasi sa mearga asa(relantiu), fara sprituri(accelerari scurte). da normal ...dupa ce se incalzeste putin il las in treaba lui dar am obs ca nu prea sta constant la relantiu ....ba merge normal si scade putin din turatii dupa care se acceelereaza putin de tot dupa care iar revine la normal si tot asa o sa ma duc cu carb la un mecanic sa mi`l curete ( ca nu am facut`o deloc) curat filtru de aer si sa vad daca mai face la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 Asta nu inteleg. Filtrul de benzina nu lasa sa intra mizerie. Sau la ce te-ai referit? <small>--- Mesaj completat în 05 Jan 2008 02:52 -------------</small><br/> Asta se aplica la orice motor, fie de scuter, motor sau masina, fie diesel sau otto... asta pt ca se uzeaza f tare, pt ca nu este uns inca. Nici asta nu inteleg. De ce nu ar fi uns motorul daca e rece. Scooterul are motor de 2 timpi, deci primeste ulei cu benzina. Nu vad ca de ce nu ar fi uns daca-i rece. Ii alt lucru ca nu fortezi motorul cand e rece, dar nu de aceea ca nu este unsa (in cazul motoarelor de 2 timpi) ci ca pistonul inca nu este cald, si nu are forma perfecta, si astfel nu vrei sa se uzeza etc. Scuterul tau are motor in 2 timpi, cei care nu sunt fani de schimbat des segmenti isi cumpara motor in 4 timpi (eventual mai mare), si asta chiar nu e uns in primele cateva zeci de secunde de la pornire. Pe de alta parte motorul nu e in parametri pana s-a incalzit, asa ca indiferent daca e in 2 sau 4 timpi are frecari mai mari, pune mizerie pe bujii, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 Scuterul tau are motor in 2 timpi, cei care nu sunt fani de schimbat des segmenti isi cumpara motor in 4 timpi (eventual mai mare), si asta chiar nu e uns in primele cateva zeci de secunde de la pornire. segmenții la un motor 2T țin cam 12000-15000 km (cu rodajul făcut corespunzător); ți se pare ăsta un număr mic pt un scuter ? maaan este scuter, nu touring ! Âşi motoarele în 4 timpi chiar nu sunt unse în primele câteva zeci de secunde ??? să Âşti că nu-i aÂşa... este adevărat că nu sunt unse o perioadă scurtă după pornire, dar in nici un caz perioada asta nu îi mai mare de 2-3 secunde. în primul rând depinde de ulei. mai precis de vascozitatea uleiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F_Krisztian Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 Scuterul tau are motor in 2 timpi Mersi de raspuns, acum deja inteleg care-i situatia. Numai o mica corectare: Ai scris ca scuterul meu are motor in 2 timpi. Eu de fapt, nu am scooter si nici nu am avut in viata mea. Numai din curiozitate am citit ce scria in partea aceasta a forumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tttrix Postat Ianuarie 13, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2008 atunci cand verifici nivelul de lichid de frana sa nu il completezi la maxim doar cand ai placute noi.si sa nu lasi capacul de la bidonas desfacut doar cat campletezi cu lichid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Ianuarie 13, 2008 Share Postat Ianuarie 13, 2008 (editat) nui mult cateva zeci de minute fara ulei!! Eu am mers cu a meu 2 km fara sa vina ulei in motor si nu are nimik motoru merge brici! I drept ca sa cam incalzit motorul dar, doar atata nimik sa se defecteze. Editat Ianuarie 13, 2008 de don' juan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Ianuarie 13, 2008 Share Postat Ianuarie 13, 2008 Asta se aplica la orice motor, fie de scuter, motor sau masina, fie diesel sau otto... asta pt ca se uzeaza f tare, pt ca nu este uns inca. Insa daca este 2timpi este si uns de cand a pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scuteristu Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 Insa daca este 2timpi este si uns de cand a pornit. Vai de ea ungere cu 2% ulei in benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tttrix Postat Ianuarie 14, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2008 Vai de ea ungere cu 2% ulei in benzina. poate o fi dar la uni functioneaza si ......20000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 nui mult cateva zeci de minute fara ulei!! Eu am mers cu a meu 2 km fara sa vina ulei in motor si nu are nimik motoru merge brici! I drept ca sa cam incalzit motorul dar, doar atata nimik sa se defecteze. nu prea cred , in 10 metri fara pic de ulei poti sa te pis* pe ei segmenti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 nu prea cred , in 10 metri fara pic de ulei poti sa te pis* pe ei segmenti asa zic si eu....trebuie sa aveti mare grija cu pompa de ulei,sa nu se strice fara sa va dati seama. apropo,daca aveti pompa defecta am eu una...dati-mi pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 nu prea cred , in 10 metri fara pic de ulei poti sa te pis* pe ei segmenti am mers si io vro 2 km si n-a avut nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Ianuarie 16, 2008 Share Postat Ianuarie 16, 2008 am mers si io vro 2 km si n-a avut nimic Si eu am mers 3 kilometri si n-a avut nimic, nici macar segmenti n-a mai avut am schimbat tot setul Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Ianuarie 16, 2008 Share Postat Ianuarie 16, 2008 Si eu am mers 3 kilometri si n-a avut nimic, nici macar segmenti n-a mai avut am schimbat tot setul Bafta! Ma mir cum de ti so dus tot setul :-J :| si io am mers cu scuteru alalalt fara ulei insa nicio problema nam avut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tttrix Postat Ianuarie 27, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2008 Ma mir cum de ti so dus tot setul :-J :| si io am mers cu scuteru alalalt fara ulei insa nicio problema nam avut poate pe moment nu ai avut.....ca altfel faceu scootere fara ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorGEBlaCKRidER Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 Da!Sunt super multumit de peJo-ul meu!PeJo rulz.Dar hai sa nu fie offtopic... Eu zic asa (pt o functionare buna): - benzina buna - ulei bun (si la timp) - nu mers forjat cand motorul e rece, mai ales daca e chinezarie (stiu din proprie experienta) - reviziile la zii (chiar daca cei de la service nu sunt prea seriosi, e bine sa le faci cum scrie in carte) - in perioada de rodaj mers incet, fara pasager, etc - si in general sa ai grija de el, sa il lasi sa se incalzeasca, la relantiu (nu stiu cum se scrie corect ), sa il speli, sa il mai ungi, sa ii bagi presiune in roti, etc... Cam atat. Parerile sunt ale mele, accept orice corectare App. Am un prieten cu un gopop, are 6000 km parca...nu stiu sigur, deci scuterashul ala e ca nou, poate sa ishi scoata oricand banii pe el! Tin minte ca asta vara statea cu siringa in portbagaj si dadea pe la suruburi mai in tot timpu, noi radeam de el, da acum ne pare rau . Poate o sa fac o data poze la scuter sa va arat, nu promit nimic ! Bafta! daca toti ar avea grija de scutere/motoare ca tn sau sa respecte regulile astea am avea doar bijuteri pe strazi ... cel putin din cate am observat eu 1 regula nu am respectat la mn era obcei ... carburaotr si tot de prin imprejurimi sa fie improscat si intarit noroi si nisip pana acu 3 zile cand am pus serios mana si l-am mai curatat putin ... oricum o sa-l mai curat --- Mesaj completat în 17 Feb 2008 00:15 -------------ce sa nu faceti la un scuter ... sunt multe lucruri ... 1 ar fi sa nu prea faceti whellie ... pt ca din cauza socurilor , si a miscarilor inainte si inapoi ... cup[lati si decuplati rapid ambreiajul si asa se duce rpd ... un sfat a scuterele cu racire pe aer ar fi sa nu prea faca burnout ... pt ca se incinge motorul ... dar mnah stiti cum se spune regulile sunt facute ca sa fie incalcate(unele) altfel care mai e farmecul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 daca toti ar avea grija de scutere/motoare ca tn sau sa respecte regulile astea am avea doar bijuteri pe strazi ... cel putin din cate am observat eu 1 regula nu am respectat la mn era obcei ... carburaotr si tot de prin imprejurimi sa fie improscat si intarit noroi si nisip pana acu 3 zile cand am pus serios mana si l-am mai curatat putin ... oricum o sa-l mai curat <small>--- Mesaj completat în 17 Feb 2008 00:15 -------------</small><br/>ce sa nu faceti la un scuter ... sunt multe lucruri ... 1 ar fi sa nu prea faceti whellie ... pt ca din cauza socurilor , si a miscarilor inainte si inapoi ... cup[lati si decuplati rapid ambreiajul si asa se duce rpd ... un sfat a scuterele cu racire pe aer ar fi sa nu prea faca burnout ... pt ca se incinge motorul ... dar mnah stiti cum se spune regulile sunt facute ca sa fie incalcate(unele) altfel care mai e farmecul prea mult whellie ui la ce duce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.