Angi Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 Crede-ma. ESTE !!!! Pai poate-mi explici si mie ca nu-nteleg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 ai sanse mult mai mari sa rezolvi o defectiune daca toate motoretele din grup sunt apripiate ca si constructie. ia gaseste tu al ktm cheie cu care sa desfaci o roata spate de wr, sau suruburi de 13 parca pe exc.... daca rupi/pierzi o maneta, poate gasesti una in rucsacul amicilor daca aveti acelasi tip/marca de moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 ai sanse mult mai mari sa rezolvi o defectiune daca toate motoretele din grup sunt apripiate ca si constructie. ia gaseste tu al ktm cheie cu care sa desfaci o roata spate de wr, sau suruburi de 13 parca pe exc.... daca rupi/pierzi o maneta, poate gasesti una in rucsacul amicilor daca aveti acelasi tip/marca de moto. Nu mi se pare suficient ca sa alegi o motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Ianuarie 15, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2008 a vrut sa spuna ca daca eu am DRZ si restul SX-uri o sa cam dansez singurel ... ori viceversa, eu DRZ si amicii VStrom am plecat si eu lonely wolf de multe ori, are farmecul ei excursia de tipul asta, dar in offroad e contraindicat. --- Mesaj completat în 17 Jan 2008 14:18 -------------Am o nelamurire ... ce i-a facut pe suzuki sa scoata de pe piata europeana modelul DR650SE care se vinde atat de bine la americani ? Are numai 147kg si pare a fi absolut perfecta pt dual sport ... de ce au considerat ei ca DRZ400S poate inlocui complet DR650 ??????????? Exista vreo posibilitate viabila sa aduc in RO un DR650SE ? B&S spun ca nu importa --- Mesaj completat în 17 Jan 2008 18:56 -------------Gasesc oare vreun baiat suficient de binedispus incat sa ma lase sa vad cum mi-ar sta sus pe un DRZ400S ? Nu vreau sa merg cu el, nu-mi permit sa cer asta, numai sa ma urc in sha si sa-l simt putin la greutate/inaltime. Nu ma intereseaza varianta supermoto. La B&S nu mai au asa ceva, aduc la comanda in max 2 saptamani (zic ei) asa ca nu am unde sa probez unul ca sa mai pot face un pas inainte !! Promit sa nu deranjez mai mult de 5 - 10 minute pe binevoitor, multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 vin si eu cu o intrebare de necunoscator, exista kit de conversie enduro/super-moto pt drz 400 ? eventual daca stie cineva si cit costa ? cip www.zumzumzum.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 (editat) Oameni buni, faceti o mica confuzie. SX sunt modele de motocross, total diferite de modelele exc pt enduro. PS exista kit de conversie pt DRZ Editat Ianuarie 23, 2008 de gizmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 Exista vreo posibilitate viabila sa aduc in RO un DR650SE ? B&S spun ca nu importa da si daca te intereseaza da-mi un pm si-ti dau o idee bye Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 a vrut sa spuna ca daca eu am DRZ si restul SX-uri o sa cam dansez singurel ... ori viceversa, eu DRZ si amicii VStrom am plecat si eu lonely wolf de multe ori, are farmecul ei excursia de tipul asta, dar in offroad e contraindicat. <small>--- Mesaj completat în 17 Jan 2008 14:18 -------------</small><br/>Am o nelamurire ... ce i-a facut pe suzuki sa scoata de pe piata europeana modelul DR650SE care se vinde atat de bine la americani ? Are numai 147kg si pare a fi absolut perfecta pt dual sport ... de ce au considerat ei ca DRZ400S poate inlocui complet DR650 ??????????? Exista vreo posibilitate viabila sa aduc in RO un DR650SE ? B&S spun ca nu importa <small>--- Mesaj completat în 17 Jan 2008 18:56 -------------</small><br/>Gasesc oare vreun baiat suficient de binedispus incat sa ma lase sa vad cum mi-ar sta sus pe un DRZ400S ? Nu vreau sa merg cu el, nu-mi permit sa cer asta, numai sa ma urc in sha si sa-l simt putin la greutate/inaltime. Nu ma intereseaza varianta supermoto. La B&S nu mai au asa ceva, aduc la comanda in max 2 saptamani (zic ei) asa ca nu am unde sa probez unul ca sa mai pot face un pas inainte !! Promit sa nu deranjez mai mult de 5 - 10 minute pe binevoitor, multumesc ! daca ajungi la valcea te duc la noi la service si se rezolva..avem 2 drz-uri echipate ptr enduro si nu cred ca va fi un capat de tara daca te duci o tura in off-road Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Ianuarie 23, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2008 (editat) uau, foarte generoasa si tentanta oferta, multumesc frumos !!! cu DRZ-ul insa se intampla o kestie ciiudata: am vb cu cei de la B&S (dilerii suzuki din buc) si mi-au spus ca DRZ400S nu se mai poate inmatricula in RO datorita normei de poluare EURO II .... ei spun ca in cursul anului SUZUKI va skimba motorul ca sa corespunda cerintelor actuale ! deci pana una alta, adio DRZ nu ma grabesc foarte tare caci mai e pana vine sezonul, dar sunt din nou in trilema ... io cu cine votez: -Husqvarna TE610 ? -Husaberg FE650 ? -KTM EXC 530 ? sau ce alt enduro usor pot folosi ca dual sport fiabil de capacitate medie - mare ? uaaaau, abia acum am vazut ... cei de la husqvarna si-au terminat site-ul, ia te uita ce frumusete: http://www.husqvarna-moto.ro/modele.php?id=24 Editat Ianuarie 23, 2008 de MensSana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 De cand sunt impuse norme de poluare la motociclete? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 la husqvarna momentan e o problema.... nu ai de la cine sa cumperi... se muta motoretele de la fostul dealer la paneuro.... e o idee buna fata de husaberg sau ktm garantie 2 ani fara limita de km.. am inteles insa ca piesele sunt mai scumpe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Ianuarie 27, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2008 Pai "momentan" nu-i nici o graba, investitia o fac prin aprilie ca pana atunci nu are sens ca nu-mi place frigul. Husky asta imi face cu okiu' dar nu-i cunosc metehnele ... nu-i atat de mediatizata (populara) si mai trebuie sa-mi clarific una alta, in special despre fiabilitate sau despre logistica producatoriului in RO. Pe de alta parte nu elimin total nici ideea de second hand. Nu e numai de bani, dar vreau sa incerc anul acesta sa vin la concursuri, cum spuneam, e o dorinta neimplinita de multi ani si ma roade rau. La incepatori voi gasi, sper, un loc sa-mi fac damblaua, dar mi-ar parea rau sa-mi rup fieru nou nout pe acolo. Dar imi repet frustrarile pe aici de cate ori intru: ce naiba fier usor de enduro merge folosit si ca dual sport fiabil ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 (editat) Pai "momentan" nu-i nici o graba, investitia o fac prin aprilie ca pana atunci nu are sens ca nu-mi place frigul. Husky asta imi face cu okiu' dar nu-i cunosc metehnele ... nu-i atat de mediatizata (populara) si mai trebuie sa-mi clarific una alta, in special despre fiabilitate sau despre logistica producatoriului in RO. Pe de alta parte nu elimin total nici ideea de second hand. Nu e numai de bani, dar vreau sa incerc anul acesta sa vin la concursuri, cum spuneam, e o dorinta neimplinita de multi ani si ma roade rau. La incepatori voi gasi, sper, un loc sa-mi fac damblaua, dar mi-ar parea rau sa-mi rup fieru nou nout pe acolo. Dar imi repet frustrarile pe aici de cate ori intru: ce naiba fier usor de enduro merge folosit si ca dual sport fiabil ??? e foarte miso husky aia. cred ca, consuma f putin pt ca are injectie si sase viteze astfel gasesti mereu raporul optim, si, avand 2 pompe de ulei si contrabalansor e fiabila si nu vibreaza f tare, ambreaj reconceput(sigilat) si multe alte elemente noi. suspensiile fata martzoky(sau cum s-o scrie) sunt printre cele mai tari iar amotrizorul spate sachs e la fel de performant(reglaje totale pe amandoua). are 144 kg fara benzina. 295 mm garda la sol. cursa suspensiei fata 300mm spate 320mm. pretul mi se pare ok. e o motocicleta noua si nimeni nu stie totul despre ea. insa, nu vreau sa fiu rau dar mi se pare ca s-a postat cam mult si cu toata bunavointa fiecare a incercat sa te ajute cat s-a priceput mai bine dar tu esti nehotarat cu toata bunavointa noastra asa vei ramane. acum vrei sa treci la second posibilitatile de alegere sunt mult mai mari. oare cat se va mai discuta? este doar parerea mea! Editat Ianuarie 27, 2008 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 de unde injectie????? carburatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 de unde injectie????? carburatie mie imi cazuse in mana un pliant. uite si pe site aici scrie mult mai mult despre motoru asta. http://www.husqvarnausa.com/2008/DS_TE610E.html injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 aaaaaaaaaa da dar e softcore... hardcore= carburatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 MZKOieHCDD0 8JKZ7n2u5Rk&NR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Ianuarie 28, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2008 (editat) insa, nu vreau sa fiu rau dar mi se pare ca s-a postat cam mult si cu toata bunavointa fiecare a incercat sa te ajute cat s-a priceput mai bine dar tu esti nehotarat cu toata bunavointa noastra asa vei ramane. acum vrei sa treci la second posibilitatile de alegere sunt mult mai mari. oare cat se va mai discuta? Ai dreptate, am cam diluat subiectul. Scuze oameni buni, nu sunt sucit, stiu CLAR ce vreu, dar cred ca incerc sa impac niste kesti care sunt aproape incompatibile. Un enduro usor si fiabil cu un dual sport ! Sunt convins ca exista asa ceva si nu sunt eu nebun ... drept dovada DRZ400S-ul sau acest Husky TE610IE ! La capitolul motociclete noi optiunile sunt extrem de limitate .. sau poate numai cunostintele mele, d'aia scriu aici ! Dar nici macar la SH nu sunt atatea posibilitati pe cate zici tu (as vrea eu), sau cel putin nu in practica ! In fine, voi gasi eu (sper) o solutie ... si kiar daca v-am stresat stiu ca la prima tura si la prima bere o sa va treaca Editat Ianuarie 28, 2008 de MensSana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 stiu CLAR ce vreu, dar cred ca incerc sa impac niste kesti care sunt aproape incompatibile. Un enduro usor si fiabil cu un dual sport ! dupa parerea mea tu descrii perfect un ktm 640 adventure(click me)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 dupa parerea mea tu descrii perfect un ktm 640 adventure(click me)... Despre fiabilitate nu comentez, dar usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Despre fiabilitate nu comentez, dar usor suficient de usor pentru trasee chiar si de hard-enduro, garda mare la sol... eternu' si supra-dovedit motor lc4... ce mai, foarte buna mobra! daca citesti motolife, o sa vezi in fiecare numar ca razvan voiculescu, un mare fotograf si posesor de ktm 990adventure iese cu un prieten cu un 640 adventure pe diverse trasee povestite si cu poze prin revista... motoarele fac fata cu brio inclusiv traseelor montane, nemarcate, prin paduri... cu lc8-u e mai greu, da asta-i chiar bun... 300km de autostrada comod, apoi 100 enduro foarte ok... toate la fiabilitate si consum redus, aprox 5%! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Ianuarie 29, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2008 Sigur ca da, luasem inainte in considerare si varianta LC4, fie adventure (cam grea pt un concurs, kiar si la amatori) fie enduro ... vibreaza destul de tare dar ma pot obisnui, deci nu asta e problema ! Problema e ca noua era (mult) mai scumpa decat DRZ400S; dupa cum bine stii, acum a aparut si alta problema, anume ca e carburata si deci nu are EURO3. Ramane varianta la mana a doua, ceva dupa 2005-2006 ar trebui sa fie cam la pretul uni DRZ (5500-6000 euro). E una din variante ! Am gasit pe advrider subiectul husqvarna te610 ((http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=156429)) si mai studiez. As vrea sa aflu mai mult despre fiabilitatea ei, nu am auzit cine stie ce de husqvarna pana acum si nu sunt 100% convins. Insa recunosc ca e tentanta !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Februarie 13, 2008 Autor Share Postat Februarie 13, 2008 Sigur ca da, luasem inainte in considerare si varianta LC4, fie adventure (cam grea pt un concurs, kiar si la amatori) fie enduro ... vibreaza destul de tare dar ma pot obisnui, deci nu asta e problema ! Problema e ca noua era (mult) mai scumpa decat DRZ400S; dupa cum bine stii, acum a aparut si alta problema, anume ca e carburata si deci nu are EURO3. Ramane varianta la mana a doua, ceva dupa 2005-2006 ar trebui sa fie cam la pretul uni DRZ (5500-6000 euro). E una din variante ! Am gasit pe advrider subiectul husqvarna te610 ((http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=156429)) si mai studiez. As vrea sa aflu mai mult despre fiabilitatea ei, nu am auzit cine stie ce de husqvarna pana acum si nu sunt 100% convins. Insa recunosc ca e tentanta !!! Sau 525EXC ? E un semn oare ca sunt al 525-lea membru al acestui onorabil forum ? Stie cineva mai multe despre husqvarna vizavi de problema fiabilitatii motorului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Sau 525EXC ? E un semn oare ca sunt al 525-lea membru al acestui onorabil forum ? Stie cineva mai multe despre husqvarna vizavi de problema fiabilitatii motorului ? Mai omule, tu ori esti OmBun (vad scris la avatarul tau), ori NeBun. In primul rand, exista milioane de discutii pe forum despre utilitatea 525-ului. Din ce-ai spus tu ca vrei sa faci cu mobra, ti-au spus multi ca 525 nu e bun. Tu vrei o mobra enduro-touring. In al 2-lea, despre fiabilitatea Husqvarnei nu cred ca stiu prea multi. Oricum, ai mai intrebat si nu ti s-a raspuns. Este o firma prea rara in Ro. Mai bine intra pe advrider sau thumpertalk, vad ca aia mai discuta despre aceasta firma. Cele mai plauzibile pentru ce vrei tu ar fi drz si lc4. Dar nu trebuie sa uiti de ttr, dr 650 si xr 650. Sincer, dintre toate cred ca drz-ul e cel mai bun, chiar daca in situatia actuala trebuie sa-l iei gata inmatriculat, la mana a doua. Te rog nu te supara, dar esti prea nehotarat. Intelege ca exc, wr, crf si altele din categorie NU SE PRETEAZA LA SOSEA!!!!!!!! In cazul asta, iti mai raman cele enumerate mai sus, sau ia-ti huski la risc si cu asta basta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Februarie 14, 2008 Autor Share Postat Februarie 14, 2008 O particula firava de nebunie obligatoriu exista in fiecare din noi Shapoi era un fel de gluma ... port nr 525 pe forumul asta si m-am prins abia ieri cand am scris, o mica coincidenta .. sau un semn ? Si nu e nene kiar asa, adica uita-te la niste baieti aici sau aici. Am rafoit cele doua forumuri mentonate de tine sau altele. Acum stiu exact cat de extremist e EXC-ul dar, pe de alta parte, daca ar fi doar puuuutin mai permisiv, ar fi scula ideala pt mine ! Si se pare ca e o problema la care multi incearca sa vina cu niste solutii viabile (practic si economic). Cel putin OilCooler-ul ala poate fi o solutie, nu ? Ma rog, tot cu husky votez pana una alta, speram sa nu fie atat de rara pe la noi. Pe advrider (la americani) e plin si baietii zic de bine, dar stii cum e (stii ?), tot mai multa incredere ai in prieteni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.