Sari la conținut

Necunoscator Am Nevoie De Ajutor


toasted
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor!

 

Acum cateva luni am aflat ca o cunostinta are in garaj un motor vechi (mai precis un K125 din '58) care a apartinut bunicului (normal :laugh: ). La insistentele mele, mi-a trimis niste poze, pe care m-am gandit sa la postez aici la cunoscatori, poate ma ajuta cineva cu niste informatii.

 

Nu am cunostinte de motoare chiar asa de vechi (nici al meu nu-i tocmai tanar :o ) dar acesta mi s-a parut in conditii foarte bune pentru anul din care provine. Din cate observ, ii lipseste carburatorul dar restul par sa fie la locul lor. Am studiat putin subiectul dar sunt intr-o ceata totala. Adica in perioada anilor 50-60 mi se pare ca toate motocicletele erau la fel. Nu imi e clar daca era firma de motociclete K sau asa se numea motorul si firma era CZ, sau ZiD sau...uf. Sau era si firma si modelul K. In fine, ideea e ca proprietara e foarte atasata de motor si ar vrea sa il restaureze. Avand in vedere ca nu-i al meu, eu n-am curaj sa ma bag in el.

 

Intrebari: istoria exacta a motorului?

este cineva care sa fie dispus sa il restaureze si cam cat ar costa o astfel de operatiune? (si ar merita?).

 

Multumesc.

Numai bine! :blink:

post-20486-1200605783_thumb.jpg

post-20486-1200605798_thumb.jpg

post-20486-1200605812_thumb.jpg

post-20486-1200605828_thumb.jpg

post-20486-1200605845_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K vine de la Kovrovecs shi erau fabricate de uzinele ZID din orashul Kovrov din rusia.

Modelul K-125 este o copie dupa motocicleta DKW RT125 (ulterior MZ RT125, cea mai copiata motocicleta din lume).

 

Mai multe detalii despre istoria motocicletelor fabricate la uzinele ZID gaseshti aici:Autosoviet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

Acum cateva luni am aflat ca o cunostinta are in garaj un motor vechi (mai precis un K125 din '58) care a apartinut bunicului (normal :o ). La insistentele mele, mi-a trimis niste poze, pe care m-am gandit sa la postez aici la cunoscatori, poate ma ajuta cineva cu niste informatii.

 

Nu am cunostinte de motoare chiar asa de vechi (nici al meu nu-i tocmai tanar :( ) dar acesta mi s-a parut in conditii foarte bune pentru anul din care provine. Din cate observ, ii lipseste carburatorul dar restul par sa fie la locul lor. Am studiat putin subiectul dar sunt intr-o ceata totala. Adica in perioada anilor 50-60 mi se pare ca toate motocicletele erau la fel. Nu imi e clar daca era firma de motociclete K sau asa se numea motorul si firma era CZ, sau ZiD sau...uf. Sau era si firma si modelul K. In fine, ideea e ca proprietara e foarte atasata de motor si ar vrea sa il restaureze. Avand in vedere ca nu-i al meu, eu n-am curaj sa ma bag in el.

 

Intrebari: istoria exacta a motorului?

este cineva care sa fie dispus sa il restaureze si cam cat ar costa o astfel de operatiune? (si ar merita?).

 

Multumesc.

Numai bine! :blink:

 

 

 

 

Salut!Parerea mea este sa te ocupi de ea,la final o sa vezi ca a meritat. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, frate uite cum unii pot sa pastreze un motor la adapost si sa-l intretina, foarte putina rugina pe el, pacat ca nu-l vinde, as fi ma mult decat fericit sa-l restaurez, daca vrei, poti sa te bagi, piese poti gasi, banuiesc ca se poate completa cu piese de MZ unde-i nevoie, daca nu... ai sa fi mirat ce piese se mai gasesc prin URSS sau pe la unguri :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul a fost revopsit acum vreo 20 ani (nu e vopseaua originala pe el) dar intr-adevar nu e atacat de rugina nicaieri. Si de cand a iesit de pe strada a fost tinut acolo unde e facuta poza, adica in garaj incalzit.

 

problema e ca motorul e in Baia Mare, si chiar dc mai trec ocazional pe acolo (e motorul bunicului/mamei prietenei mele) dar nu stau niciodata destul ca sa demarez operatiuni de genul asta :friends:

 

Daca il aduc in Timisoara sau in Arad, o sa anunt si poate ma ajuta cineva.

 

Mersi, numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt chiar impresionat de starea acestui motor.Parerea mea este k merita bagati bani in el.Eu unu personal am bagat bani in al meu...nu neaparat pt k nu aveam in ce sa bag...dar stiam k motorul (simson Sr2) este undeva in interiorul meu nu doar in garaj,pe sosea etc.Daca va ajunge intr-o zi miar placea sa il vad si cine stie...o adunare de oldtimere:)

Multa bafta :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt chiar impresionat de starea acestui motor.Parerea mea este k merita bagati bani in el.Eu unu personal am bagat bani in al meu...nu neaparat pt k nu aveam in ce sa bag...dar stiam k motorul (simson Sr2) este undeva in interiorul meu nu doar in garaj,pe sosea etc.Daca va ajunge intr-o zi miar placea sa il vad si cine stie...o adunare de oldtimere:)

Multa bafta :friends:

 

adevarule ca este intr-o stare bunicica....ii lipsec cateva repere (cum ar fi farul original), dar in rest pare intreg. Merita sa incerci o restaurare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Piesele de motor se potrivesc cu cele de MZ si DKW-125(sunt identice, dar nu le gasesti) Mai repede gasesti piese la rusi (merge ceva si de pe la MINSK)... La capitolul reparatie este foarte simplu, este un motor foarte fiabil si usor de intretinut, poti adapta usor un carburator de altceva cu conditia sa respecti diametrul difuzorului... in rest ai facut o alegere buna, respect pt dorinta ta de a-l readuce la viata! Succes!! :friends: Daca ai nevoie de pinioane de cutie, ced ca mai am ceva prin beci de la un MZ-125...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 2 months later...
Da pe un voshod / k 175 de prin '60 (cea portocalie din linkul de mai sus), se potrivesc piese de la voshod 3m?

 

Mai mult decat sigur. Voshod nu au modificat nimic in motor. Modelul din anii 60 e si cel 3m, diferentele sunt doar de design...........

 

Uite si aici link :

 

http://www.autosoviet.altervista.org/ENGLI...to(Voskhod).htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Nu am mai auzit nimic de K-ul tau,lai adus nu lai adus,ai ae gand sa il restaurezi? Daca ai de gand sa il faci,am un motor de DKV 125 la care ii lipseste carb. si niste arcusoare la ambreiaj,toate piesele au marcate cele 4 cercuri ale firmei Audi,unde a fost fabricat.Audi dupa ce sa saturat de facut masinarii casnice a facut motociclete.Deci daca te intereseaza un motor DKV1.25,un far MZ 1.25 cu cozoroc,si niste amortizoare spate MZ 1.25 da un tel. 0722255057.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Salut. Nu am mai auzit nimic de K-ul tau,lai adus nu lai adus,ai ae gand sa il restaurezi? Daca ai de gand sa il faci,am un motor de DKV 125 la care ii lipseste carb. si niste arcusoare la ambreiaj,toate piesele au marcate cele 4 cercuri ale firmei Audi,unde a fost fabricat.Audi dupa ce sa saturat de facut masinarii casnice a facut motociclete.Deci daca te intereseaza un motor DKV1.25,un far MZ 1.25 cu cozoroc,si niste amortizoare spate MZ 1.25 da un tel. 0722255057.

Cum arata farul cu cozoroc?Te rog pune o fotografie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...
Salutare tuturor!

 

Acum cateva luni am aflat ca o cunostinta are in garaj un motor vechi (mai precis un K125 din '58) care a apartinut bunicului (normal :D ). La insistentele mele, mi-a trimis niste poze, pe care m-am gandit sa la postez aici la cunoscatori, poate ma ajuta cineva cu niste informatii.

 

Nu am cunostinte de motoare chiar asa de vechi (nici al meu nu-i tocmai tanar :D ) dar acesta mi s-a parut in conditii foarte bune pentru anul din care provine. Din cate observ, ii lipseste carburatorul dar restul par sa fie la locul lor. Am studiat putin subiectul dar sunt intr-o ceata totala. Adica in perioada anilor 50-60 mi se pare ca toate motocicletele erau la fel. Nu imi e clar daca era firma de motociclete K sau asa se numea motorul si firma era CZ, sau ZiD sau...uf. Sau era si firma si modelul K. In fine, ideea e ca proprietara e foarte atasata de motor si ar vrea sa il restaureze. Avand in vedere ca nu-i al meu, eu n-am curaj sa ma bag in el.

 

Intrebari: istoria exacta a motorului?

este cineva care sa fie dispus sa il restaureze si cam cat ar costa o astfel de operatiune? (si ar merita?).

 

Multumesc.

Numai bine! :moron:

 

 

si preturi destul de bune...am dat pe lant nou 20 lei pe sticla de far 15 lei si pe aprindere cam 170 lei completa cu bobine cu tot si facuta ca la rusi:)) solida:D daca vrei sfaturi da un semn mai am un motor de rezerva pt al meu:D poate dam o tura cu ele cand e gata totul

 

 

salut am si eu un k 125 din 62 si vreau sa-l restaurez la fel ca tine..am o cunostinta in rusia care mi-a trimis toate piesele de care am avut nevoie pt el cum ar fi sticla de la far, lantu si cel mai important o aprindere electronica noua pt modelul asta de motocicleta...eu il aduc in tm peste o sapt cam asa daca esti curios de o colborare te ajut cu placere...al meu inca functioneaza dar porneste greu...are cam toate piesel originale pe el... id de mes mexic92 salut

Editat de mexic92
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

si ne aflam la jumatatea anului 2012 si k ul meu este aproape gata restaurat...cateva retusuri si merita afisat...vad ca de k ul asta nu se mai aude nimic...pacat ca era tot din zona mea cel care l-a gasit...il ajutam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...