Sari la conținut

Dura Lube Vs Metabond


cretescu
 Share

Postări Recomandate

Vizitator little wayne

Am un maxiscuter de 250cc si am sa incerc MOS2 pe pielea catarului sa observ rezultatele....la moto nu indraznesc

Fratele meu mi-a spus ca mareste compresia(deci motorul mere mai bine) vreo 500km,dupa aceea dispare efectul aditivului

Pe unde gasesc MOS2? sunt si la hipermarket? Nu de alta dar maine as vrea sa sa testez pe maxi,daca imi distruge segmenti....nu costa decat 400-500roni un piston complect

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tata baga de 6 ani in masina (o nubira din 99 - benzina) numai ulei Metabond Speed 10W40 si aditiv pentru ulei. Masina are 150000km si nu consuma pic de ulei. Nu pot sa fac diferente pentru ca nu a bagat altfel de ulei. Si mai stie pe cineva care a facut peste 1 000 000 km cu un espero si tot asa, numai metabond.

Nu pot sa zic ca face minuni, ca altele nu sunt bune sau alte chestii..., ca espero ala ar merge si fara metabond, dar am dorit sa va spun aceste chestii in legatura cu Metabond.

 

PS: Am bagat si eu anul trecut intr-un scuter de 150 in benzina (exista si pentru benzina) si pot spune ca s-a observat imediat ca trage mai bine motorul. Dupa ce i-am schimbat uleiul cand l-am luat i-am pus un Motul (semi-sintetic) si am observat imediat o diferenta. Motorul era mai silentios, mergea mai rotund.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza cu scuterul si cu motul: aici nu avea niciun fel de aditivi. Decat uleiul motul. Trebuia sa dau cateva enteruri ca vorbeam despre ulei Motul :)

Aditivi in benzina am bagat de curiozitate.

Editat de mateiuli
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si yamaha are totul la gramada, pun jumatate de flacon la schimb,nu e spray( arata ca unul)il pun pe aceeasi gaura pe care pun si uleiul, uleiul se schimba conform manual, la urmatorul ulei pun restul de metabond

 

Merci mult. O sa-mi iau si eu unul si apoi anunt daca simt diferente. Inc-odata precizez: motorul meu are 32mii reali, nu il iau pentru "uzura". Il iau pentru prezumtiva reducere al consumului de CARBURANT. Si totodata voi inlocui si filtrul de aer cu unul K & N, ca si ei precizeaza o imbunatatire a performantei + scaderea consumului de carburant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teapa!

vezi demonstratia lor cu rola de rulment presata pe disc.

1. se preseaza rola "pe uscat" - aparatul de blocheaza la 5 gradatii cu uzura maxima pe rola.

2. se preseaza rola "in baie de ulei" - aparatul se blocheaza la 15 gradatii cu uzura medie.

3. se preseaza rola "in baie de ulei cu metabond" - aparatul se blocheaza la 45 gradatii cu uzura minima.

 

unde e teapa?!

 

la 1. si 2 se preseaza imediat rola pe disc - la rece.

la 3. se lasa "metabondul sa-si faca efectul si corespunde unei rulari de 1000 km a motorului - uleiul are timp sa se incalzeasca! abia apoi se preseaza...

 

 

dovada:

refaceti experimentul lasand rola ( pe uscat sau in ulei ) sa se incalzeasca, exact ca la tratarea cu metabond - abia apoi presati.

o sa aveti surprize. mai ales la 2.

 

 

de psihologia cumparatorului ati auzit? chestia aia " cu cat medicamentul e mai scump - cu atat e mai bun " ?

 

eu mi-am schimbat de curand plasticele la motor... merge muuult mai bine. zau! trage cum nu facea inainte...

 

 

 

Posted 21 September 2009 - 01:35 PM

 

MOTOBRAND, on Sep 21 2009, 01:11 PM, said:

 

Deci nu e bun de nimic?

 

 

OOOO, ba da!

schimba vascozitatea uleiului - o diminueaza! - de unde si senzatia ca motorul merge mai rotund, pleaca mai usor si trage mai bine...

 

vezi povestile cu turatia crescuta si consumul mai scazut la aceeasi acceleratie.

Editat de _Dexter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult. O sa-mi iau si eu unul si apoi anunt daca simt diferente. Inc-odata precizez: motorul meu are 32mii reali, nu il iau pentru "uzura". Il iau pentru prezumtiva reducere al consumului de CARBURANT. Si totodata voi inlocui si filtrul de aer cu unul K & N, ca si ei precizeaza o imbunatatire a performantei + scaderea consumului de carburant.

experiment real: se dau doua honda varadero, kilometri aproape identici pe bord, acelasi an de fabricatie , in una honda este pus metabond in una nu, se parcurge acelasi traseu in paralel, honda cu metabond : temperatura mai joasa cu doua linii, consum mai mic cu 1.9 litri

 

 

concluzii????

 

 

on topic vezi ca daca pui filtru sport kn numa scadere de consum nu o sa ai ;) , am un amic de a pus filtre sport si apoi mergea cu sosete puse pe filtre ;)

Editat de tiranspider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

metabond e un rahat. l-am incercat, si-a facut si efectul placebo la un moment dat. pana ma freca unu' la cap sa intru in mlm (chiar, ce rahat de afacere! si mai tre' sa cauti si prosti... in fine...) si am avut acces direct la aparatul vietii... cu metabond caleaza ca si cu uleiul simplu, nici o diferenta! ma rog, minima, de cativa Nm de la test la test ca l-am facut de mai multe ori. in schimb am bagat si bisulfura. ei, nah surpriza! si eu care credeam ca profii aia care predau tribologie sunt prosti, la fel si cei care scriu cartile de tribologie... cat despre exemplul cu varadero in paralel sincer sa fiu la cate motoare din 2000 (dau si eu un exemplu) cu 20.000 de km sunt in romania eu unul sunt satul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

experiment real: se dau doua honda varadero, kilometri aproape identici pe bord, acelasi an de fabricatie , in una honda este pus metabond in una nu, se parcurge acelasi traseu in paralel, honda cu metabond : temperatura mai joasa cu doua linii, consum mai mic cu 1.9 litri

 

 

concluzii????

 

 

on topic vezi ca daca pui filtru sport kn numa scadere de consum nu o sa ai ;) , am un amic de a pus filtre sport si apoi mergea cu sosete puse pe filtre ;)

 

Merci pentru precizare (in legatura cu K & N)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

experiment real: se dau doua honda varadero, kilometri aproape identici pe bord, acelasi an de fabricatie , in una honda este pus metabond in una nu, se parcurge acelasi traseu in paralel, honda cu metabond : temperatura mai joasa cu doua linii, consum mai mic cu 1.9 litri

 

 

concluzii????

 

 

 

si atunci...de ce nu baga aia de la fabrica direct in motor minunea asta ?!

 

mai era pe aici o fatuca careia iubi al ei ia spus ca daca inghite o sa aiba si ea orgasm...si se minuna ca nu se intampla.

 

http://www.clubmoto.ro/articole/vezidetalii/tehnic/20/totul-despre-aditivi

 

Un studiu mai vechi dar poate ca (inca) merita citit.

 

trebuie citit. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 years later...
La 21.01.2008 la 11:11, remu1 a spus:

Am pus :

- Duralube (nu am observat nici imbunatatiri nici sa afecteze negativ)

- Metabond (se observa un mers mai rotund al motorului )

- MoS-2 (se observa un mers rotund al motorului , compresie marita )

Cel mai eficient si demonstrat stiintific este MoS-2-ul ! Motorul si inainte functiona foarte bine .

Salutare! De la ce firma sau ce produs mai exact ai folosit Mos-2?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...