Gotier Postat Septembrie 30, 2003 Share Postat Septembrie 30, 2003 Salutare tuturor! Am nevoie de ajutorul vostru! Am o yamaha xt 600E. De 2 saptamani am oaresce probleme tehnice carora nu pot sa le dau de cap. Cine imi poate spune care ar putea fi cauzele ptr care un motor da ...rateuri?! Mai bine spus porneste bine, la sfert as putea spune, dar dupa aprox. 2-3 min incepe sa dea rateuri si la un moment dat se opreste. Initial am crezut ca benzina este de vina (cel putin asa am primit o prima sufestie) asa ca am golit rezervorul, l-am curatat, am pus alta benzina si un aditiv si ...aceleasi simptome. Am dat jos carburatorul l-am facut bucati si l-am curatat si pe asta (precizez ca nu am umblat la reglaje) si tot la fel. Am curatat filtrul de aer, am verifcat nivelul uleiului, alternatorul sa vad daca incarca, nimic totul este ok. Pana la urma am sa ma duc la un service dar vreau sa stiu care ar putea fi cauza. Multumesc anticipat ptr sugestii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gotier Postat Septembrie 30, 2003 Autor Share Postat Septembrie 30, 2003 Mi-a trecut prin minte la un moment dat si varianta asta...am sa verific, desi motorul trage bine, are putere cand este in sarcina...pana la un moment dat cand incepe sa dea in nas si sa se opreasca!... naiba sa-l ia ca mi-a mancat zilele ...dar il iubesc in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Septembrie 30, 2003 Share Postat Septembrie 30, 2003 Verifica si etanseitatea esapamentului si reglajul la carburator. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Septembrie 30, 2003 Share Postat Septembrie 30, 2003 Cred ca e din alimentarea cu benzina. Nu prea vad alte cauze. Cred ca ramane fara benzina dupa o perioada. Eu zic sa faci urmatorul test. La rece. il pornesti si-l mentii la 2500 de ture, pana se opreste, cronometrat. Tot la rece, il pornesti si-l tii la 3500 de ture. Vezi care e diferenta de timp. Daca nu e din alimentare, inseamna ca se intampla ceva cand se incalzeste motorul. Poate sa fie din cauza calaminei, nu neaparat pe bujii. Cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gotier Postat Septembrie 30, 2003 Autor Share Postat Septembrie 30, 2003 Multumesc ptr sugestii! Am sa le pun in practica sa vad ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scrissti Postat Octombrie 1, 2003 Share Postat Octombrie 1, 2003 Am si eu o problema similara la Honda CB 400N, doar ca la mine nu se opreste motorul, da rateuri la intervale neregulate 10-30 sec, se simte putin ca scade puterea dar merge in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v8. Postat Octombrie 1, 2003 Share Postat Octombrie 1, 2003 Se poate sa fie bobina de inductie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gotier Postat Octombrie 2, 2003 Autor Share Postat Octombrie 2, 2003 Se poate sa fie bobina de inductie. Adica? Ce poate sa aiba bobina de inductie? Poate sa capoteze asa dintr-o data? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorad Postat Octombrie 2, 2003 Share Postat Octombrie 2, 2003 Salutare tuturor!!! pt toti de mai sus eu nu cred ca bujia,bobina sau carburatorul este cauza!!! eu am avut aceeasi problema la xt 600 ,typ motor 2 kf si este din cauza slabei (imperfecte ) etanseitati dintre carburator si admisia in cilindru! altfel spus acolo sunt 2 flanse metal + cauciuc+2 oringuri.daca ceva nu este ok pe acest traiect apar probleme.eu as sugera sa se schimbe cele 2 flanse cu unele noi si ORIGINALE ,pt ca cu cirpeli nu tine .eu am studiat aceasta problema timp de 1 an si iata sunteti si voi acum" profesori" in xt 600 .dati de stire daca asta e intradevar baiul sau la tel 0722/213762 pt alte detalii.am un mic service in iasi si pot aduce la comanda cele 2 flanse!!! va salut!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Octombrie 2, 2003 Share Postat Octombrie 2, 2003 ...eu am studiat aceasta problema timp de 1 an si iata sunteti si voi acum" profesori" in xt 600 . Cred ca nu ai inteles ideea. Nu suntem deloc "profesori". Omul a intrebat iar noi incercam sa-i dam cateva sugestii. Dupa parerea mea oricum nu are cum sa fie ceea ce ai spus tu. Daca era problema de etanseitate nu pornea asa bine. Mai gandeste-te. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
and Postat Octombrie 2, 2003 Share Postat Octombrie 2, 2003 Daca da rateuri aproape sigur este din aprindere. Arunca un ochi la bujie dupa ce s-a oprit motorul. Parerea mea este ca poate fi bobina de inductie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Octombrie 2, 2003 Share Postat Octombrie 2, 2003 poate fi bobina care ne incinge, poate fi condensatorul de pe alternator, in orice caz e problema electrica, imho. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gotier Postat Octombrie 2, 2003 Autor Share Postat Octombrie 2, 2003 Astazi dupa ce am schimbat si bujia cu una noua, de la mama ei de-acasa...am cedat nervos aceleasi simptome! M-au apucat toti dracii, asa ca am urcat-o pe remorca si-am dus-o la un service. Sunt tare curios ce or sa-mi spuna mecanicii...M-am uitat la vechea bujie si era neagra in cap. S-ar parea ca primeste prea multa benzina si pana la urma s-ar putea sa fie tot o chestie de reglaj... ma rog, nu sunt foarte sigur. Va mutumesc ptr sugestii dar daca nici aia nu-i dau de cap... tot la voi ma intorc ps: este foarte ciudat ca atata timp cat motorul este rece, porneste foarte bine si se comporta normal cand accelerez, toarce foarte frumos ...dar dupa cateva minute (2-3) incepe sa dea rateuri (cand se incalzeste) si pana la urma se opreste. Cand incerc sa o repornesc fara soc imediat, nu mai vrea. Daca ii trag socul din nou porneste fara probleme, dar in momentul in care il bag la loc da sa moara (normal impreuna cu rateurile de rigoare si pana la urma chiar isi da duhul...demn zic eu ...v-am insirat toate astea ca parca vad, ca aia de la service n-or sa-i dea de cap... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Octombrie 2, 2003 Share Postat Octombrie 2, 2003 Cred ca trebuie curatat interiorul camerelor de ardere. S-ar putea sa ai calamina care dupa ce motorul se incinge face autoaprindere, si de aici rateurile. De asemenea problema poate sa fie si toba, care prezinta aceleasi probleme. La ce service ai dus-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Miky Postat Octombrie 2, 2003 Share Postat Octombrie 2, 2003 salut, nu ma pricep prea tare dar as incerca sa vad toate firele de la aprindere daca nu cumva se incalzesc (ele sau aprinderea electronica) si atunci e posibil sa nu mai ai scanteie suficienta si ramanand combustibil nears se inneaca si se opreste. o parere succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v8. Postat Octombrie 2, 2003 Share Postat Octombrie 2, 2003 E posibil ca Dobrescu sa aiba dreptate si sa fie calamina in camera de ardere, care genereaza autoaprindere, dar atunci ar trebui sa auzi detonatii (un sunet metalic, ca o bataie in capul pistonului). Daca nu e asta, sigur e aprinderea. Daca ar fi aprinderea electronica, bujia, fisa sau platina nu ar porni deloc, sau ar face probleme inca de la inceput. Ramine numai bobina. Am patit chestia asta de mai multe ori cind mergeam cu un VW broasca. Pornea foarte bine, mergea cam 2-3 km dupa care se oprea si nu mai pornea nici daca o trageai. Atunci cind se racea bobina pornea la sfert de cheie, apoi reincepea. Am fost cu ea la un servicec si mi-au spus ca bobina nu era arsa complet, numai unul din circuite (daca imi amintesc nbine secundarul), dar oricum nu are importanta pentru ca trebuie schimbata. Busonul de la rezervor are orificiul de aerisire curat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v8. Postat Octombrie 2, 2003 Share Postat Octombrie 2, 2003 Salutare tuturor!!!pt toti de mai sus eu nu cred ca bujia,bobina sau carburatorul este cauza!!! eu am avut aceeasi problema la xt 600 ,typ motor 2 kf si este din cauza slabei (imperfecte ) etanseitati dintre carburator si admisia in cilindru! altfel spus acolo sunt 2 flanse metal + cauciuc+2 oringuri.daca ceva nu este ok pe acest traiect apar probleme.eu as sugera sa se schimbe cele 2 flanse cu unele noi si ORIGINALE ,pt ca cu cirpeli nu tine .eu am studiat aceasta problema timp de 1 an si iata sunteti si voi acum" profesori" in xt 600 .dati de stire daca asta e intradevar baiul sau la tel 0722/213762 pt alte detalii.am un mic service in iasi si pot aduce la comanda cele 2 flanse!!! va salut!!!! Iarasi are dreptate Dobrescu. Nu cred ca e vreunul dintre noi profesor si nu am observat sa-l fi invatat cineva sa faca cirpeli. Cred ca se poate verifica destul de usor daca e buna etanseitatea dintre carburator si chiulasa. Sper sa ne spuna si noua care a fost cauza atunci cind o va remedia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gotier Postat Octombrie 5, 2003 Autor Share Postat Octombrie 5, 2003 Cred ca trebuie curatat interiorul camerelor de ardere. S-ar putea sa ai calamina care dupa ce motorul se incinge face autoaprindere, si de aici rateurile.De asemenea problema poate sa fie si toba, care prezinta aceleasi probleme. La ce service ai dus-o? Service-ul se numeste Total Moto...sau ceva in genul asta. Este undeva pe langa Sala Palatului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v8. Postat Octombrie 6, 2003 Share Postat Octombrie 6, 2003 Si cum a fost? Ai rezolvat-o? Ce avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gotier Postat Octombrie 6, 2003 Autor Share Postat Octombrie 6, 2003 Da, sa va spun care era cauza. Inca nu am ajuns acolo dar am primit un telefon astazi de la ei si mi-au spus ca au facut-o: s-ar parea ca nu am curatat indeajuns de bine carburatorul?! (cred ca este cat se poate de adevarat ptr ca eu asa cum spuneam, nu am riscat sa curat si jiglerele ca sa nu dau peste cap reglajele); au gasit undeva in interiorul carburatorului foarte multa mizerie...ca un "zat" cum spuneau ei si care obtura indeajuns de bine alimentarea cu benzina; de aici si simptomele (rateuri si oprirea motorului intr-un final). Ma bucur ca a fost numai atat pentru ca initial dupa o zi de cercetari mi-au sugerat sa ma duc cu ea la reprezentata yamaha (cred ca ma uscau de bani tipii de acolo) dar se pare ca pana la urma au insistat mai mult si s-a rezolvat. Inca nu am fost sa o iau de acolo (ploua si nu am echipament adecvat) si sa vaz cu ochii mei cum merge...cam asta este. Multumesc tuturor pentru sugestii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Octombrie 21, 2003 Share Postat Octombrie 21, 2003 Ai verificat continuitatea cablurilor electrice,dupa cum ti-am mai spus? Daca e ok,parerea mea e ca problema e din alimentare(carburator),care poate fi infundat.Motorul nu se alimenteaza suficient(posibil sa scada nivelul in camera de nivel constant),si de aceea cind tragi socul mai merge putin. Cel putin la mine,cind se termina benzina in timpul mersului si trebuie sa trec pe rezerva,apar temutele rateuri. Culoarea neagra a bujiei poate fi din consumul de ulei(asta se vede pe capatul tobei si pe semnalizatorul din dreapta spate care se afuma) Constructia carburatorului de XT600 o poti vedea explicata pe larg(cu poze,nemtzeste),la adresa: www.xt600.de Succes,si te rog sa ma tii la curent,pt. ca sint si eu curios. BYE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Octombrie 21, 2003 Share Postat Octombrie 21, 2003 Ei,vezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d3xt3r_kt Postat Noiembrie 4, 2003 Share Postat Noiembrie 4, 2003 Cat te-a costat toata distractia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 Decat sa deschid un topic nou ma bine il reanviu p-asta. Deci, da rateuri , da da, nu se-ncurca, fara nici un semn in prealabil, pana acum a mers brici. Nu moare motorul deloc, doar a scazut relanti-ul cu vreo 200-300 de rot/min si detoneaza nu se-ncurca, a-ntaia, a doua cel mai des si puternic si absolut aleator, deja de la 70-80km/h in sus in a treia detonatiile sun foarte slabe si mult mai rare. Garantie am la ea 6 luni dar la motor si cutie si daca o fi de la altceva nu are rost sa ma mai duc pana acolo degeaba. Ma gandeam asa: ori e puscat vreun condensator de la aprindere(are motocicleta asta asa ceva?), poate toba infundata (greu de grezut). Cum de fel nu cred in defectiuni minore ma gandesc ca ar putea fi o supapa arsa, in mod normal o supapa se verifica daca e arsa sau nu turnand benzina cand supapa e inchisa dar cum verificarea asta se face cu motorul desfacut deja e treaba de garantie si pentru asta ar trebui sa o duc la baietii de unde am luat-o sa o repare ei. Dar inainte de asta vreau sa fiu sigur de ce are, ma puteti ajuta, aveti idee ce poate fi, mai ales cei ce v-ati intalnit, daca v-ati mai intalnit cu problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 1. Spune si tu despre ce motocicleta e vorba. 2. Iesi un pic pe sosea si fa 10-15 km, dupa care scoate bujiile si vezi ce culoare au (cel mai bine pune o poza). Daca sunt albicioase e clar merge sarac. Dupa parerea mea asta e cel mai probabil, rateurile sunt simptomul clasic pentru asa ceva. 3. Du motocicleta intr-un loc intunecos, infige bujiile in fise, sprijina-le pe cadru ca sa-si ia masa, si da la automat. Fiecare bujie trebuie sa aiba scantei regulate si stralucitoare, intre electrozi (verifici pe rand, nu e nevoie simultan). Daca da, bujiile si aprinderea sunt OK. 4. Daca are scanteie OK si bujiile se dovedesc albe (amestec sarac), as paria pe surubul de amestec. Explica si rateurile la relanti, si scaderea turatiei la relanti, si pornirea grea fara soc. Ori trebuie deschis un sfert sau o jumatate de tura, ori a prins mizerie si trebuie curatat. Altele: Daca ar fi toba infundata ar da sa moara, nu ar da rateuri. O supapa uzata duce la lipsa compresiei, pierdere de putere, pornire proasta, zgomot in chiulasa, dar nu rateuri. De demontat motorul nici nu te gandi pana nu epuizezi restul cauzelor posibile. Aprinderea poate fi intr-adevar DC-CDI (direct current capacitive discharge ignition) unde bobinele de inductie sunt alimetate prin descarcarea unui condensator. Totusi e putin probabil sa ai probleme acolo, dar se verifica asa cum am zis. Oricum recomandarea mea e sa mergi la service daca motocicleta e in garantie. Sfaturile fara a vedea motorul nu valoreaza prea mult, si marja de eroare e foarte mare. Noi putem sa facem aici tot felul de teorii si tu de fapt sa ai capacul de la filtrul de aer un pic desfacut si sa traga aer fals, sau cine stie ce alta chichita, pot fi o gramada de explicatii pentru rateurile alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.