Jean_Taxi Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 Am un MZ RT 125/3 din 61.Buuun, treaba este ca nu stiu cum sa fac ca mz-ul sa iasa bine si pt asta m-am gandit ca mi-ar prinde bine niste sfaturi de la cei care au mai facut asta, (rog ca cei neavizati sa se abtina).Mentionez ca nu sunt la prima motoreta luata de la zero dar de data asta doresc ca totul sa iasa perfect.Motoreta va trece in patrimoniul familiei mele forever, asa ca, sa incep;mz-ul are toate piesele originale(mai putin, oglinda, manson dreapta ghidon), trebuie sa sablez cadrul, sa vopsesc ceea ce e de vopsit, sa cromez ceea ce e de cromat(s-au matuit), rugina mz-ul nu are deloc, a fost tinut-a in casa!, intrebarea de inceput este; unde pot vopsi Mz-ul cat mai bine, de sablat am sa m-a duc pe agricultori, unde pot croma piesele, ( e mai bine sa le nichelez, e vreo diferenta?), bateria cu gel e buna sau tot bateria clasica e mai valabila, deocamdata atat cu intrebarile, trec la demontat si pe parcurs o sa va mai intreb, multumesc anticipat. .Sa nu uit; aprinderea o las asa cum este, cu platina, arata ca noua si nu cred ca o sa-mi dea curand bataie de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 eu ma ocup cu vopsitul motoretelor....tocmai am terminat un mz 125. vopsit negru si duni albe trase manual. pun si ceva poze sa vezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Ianuarie 27, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2008 eu ma ocup cu vopsitul motoretelor....tocmai am terminat un mz 125. vopsit negru si duni albe trase manual. pun si ceva poze sa vezi Supertreaba, astept un PM cu privire la ce te-am rugat, anume;PRET Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 Am un MZ RT 125/3 din 61.Buuun, treaba este ca nu stiu cum sa fac ca mz-ul sa iasa bine si pt asta m-am gandit ca mi-ar prinde bine niste sfaturi de la cei care au mai facut asta, (rog ca cei neavizati sa se abtina).Mentionez ca nu sunt la prima motoreta luata de la zero dar de data asta doresc ca totul sa iasa perfect.Motoreta va trece in patrimoniul familiei mele forever, asa ca, sa incep;mz-ul are toate piesele originale(mai putin, oglinda, manson dreapta ghidon), trebuie sa sablez cadrul, sa vopsesc ceea ce e de vopsit, sa cromez ceea ce e de cromat(s-au matuit), rugina mz-ul nu are deloc, a fost tinut-a in casa!, intrebarea de inceput este; unde pot vopsi Mz-ul cat mai bine, de sablat am sa m-a duc pe agricultori, unde pot croma piesele, ( e mai bine sa le nichelez, e vreo diferenta?), bateria cu gel e buna sau tot bateria clasica e mai valabila, deocamdata atat cu intrebarile, trec la demontat si pe parcurs o sa va mai intreb, multumesc anticipat. .Sa nu uit; aprinderea o las asa cum este, cu platina, arata ca noua si nu cred ca o sa-mi dea curand bataie de cap ar fi o onoare sa vopsesc un mz!! daca te intereseaza da-mi un pm!! bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Am un MZ RT 125/3 din 61.Buuun, treaba este ca nu stiu cum sa fac ca mz-ul sa iasa bine si pt asta m-am gandit ca mi-ar prinde bine niste sfaturi de la cei care au mai facut asta, (rog ca cei neavizati sa se abtina).Mentionez ca nu sunt la prima motoreta luata de la zero dar de data asta doresc ca totul sa iasa perfect.Motoreta va trece in patrimoniul familiei mele forever, asa ca, sa incep;mz-ul are toate piesele originale(mai putin, oglinda, manson dreapta ghidon), trebuie sa sablez cadrul, sa vopsesc ceea ce e de vopsit, sa cromez ceea ce e de cromat(s-au matuit), rugina mz-ul nu are deloc, a fost tinut-a in casa!, intrebarea de inceput este; unde pot vopsi Mz-ul cat mai bine, de sablat am sa m-a duc pe agricultori, unde pot croma piesele, ( e mai bine sa le nichelez, e vreo diferenta?), bateria cu gel e buna sau tot bateria clasica e mai valabila, deocamdata atat cu intrebarile, trec la demontat si pe parcurs o sa va mai intreb, multumesc anticipat. .Sa nu uit; aprinderea o las asa cum este, cu platina, arata ca noua si nu cred ca o sa-mi dea curand bataie de cap Hmmm...,vad ca te-ai apucat serios de treaba ! Eu n-as opta pt.nickel, pusca repede, adica se cojeste destul de timpuriu...Eu zic sa-l cromezi ca e mai lucios si mai durabil.Incet...., si cu treaba buna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 Spor la treaba si multa rabdare.Pasiune stiu ca ai.Sunt sigur ca o sa reusesti.Sunt putin invidios pentru ca MZ-ul asta mi-a marcat copilaria si il vreau si eu,dar nu reconditionat de alti.Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 Am un MZ RT 125/3 din 61.Buuun, treaba este ca nu stiu cum sa fac ca mz-ul sa iasa bine si pt asta m-am gandit ca mi-ar prinde bine niste sfaturi de la cei care au mai facut asta, (rog ca cei neavizati sa se abtina).Mentionez ca nu sunt la prima motoreta luata de la zero dar de data asta doresc ca totul sa iasa perfect.Motoreta va trece in patrimoniul familiei mele forever, asa ca, sa incep;mz-ul are toate piesele originale(mai putin, oglinda, manson dreapta ghidon), trebuie sa sablez cadrul, sa vopsesc ceea ce e de vopsit, sa cromez ceea ce e de cromat(s-au matuit), rugina mz-ul nu are deloc, a fost tinut-a in casa!, intrebarea de inceput este; unde pot vopsi Mz-ul cat mai bine, de sablat am sa m-a duc pe agricultori, unde pot croma piesele, ( e mai bine sa le nichelez, e vreo diferenta?), bateria cu gel e buna sau tot bateria clasica e mai valabila, deocamdata atat cu intrebarile, trec la demontat si pe parcurs o sa va mai intreb, multumesc anticipat. .Sa nu uit; aprinderea o las asa cum este, cu platina, arata ca noua si nu cred ca o sa-mi dea curand bataie de cap Intrebari? Nelamuriri? Stadiul in care esti cu lucrul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Ianuarie 29, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2008 Intrebari? Nelamuriri? Stadiul in care esti cu lucrul? Putintica rabdare, amu e gata planul, banii stau sa ghie, pohta am destula, timp insa, nu prea.. ,spre deloc.Odata urnita treba voi rezolva rapid, timp estimativ pt terminarea lucrarii; 20 zile, din momentul inceperii lucrarii si va incepe f curand.Si va rog sa nu confuzati lucrurile; mz-ul va fi facut de oameni care se pricep la treaba aista, nu de manutele mele.Nu vreau sa-mi creez o imagine falsa, eu unul, sunt aproape atehnic!!!Nu radeti, platina stiu sa o reglez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 eee....pacat ca nu-l faci tu! deja ma pregatisem sa iti spun ca nu-i chiar cum crezi cu restaurarea!odata desfacut motoru, si inceputa restaurarea, te poti lovi de una alta, si uite asa te poti intinde pe o perioada de timp indelungata!eu am stat un an cu simsonul pt niste piesulete sa pot inchide motorul, desi cand l-am luat mergea!evident, am vrut sa iasa bine, si am preferat sa fac treaba lenta si ok decat rapida si varza sper ca cei ce se vor ocupa de el se pricep si iti vor face treaba buna!ideal ar fi sa stai prin preajma pt a vedea ochiu tau magic ce si cum se umbla la el!!!in motor nu m-as increde in mimeni sa umble fara ca eu sa vad...asta mai ales daca vreau sa il scot si la plimbari mai lungi, si nu doar de weekend asteptam cu nerabdare desfasurarea evenimentelor bafta si spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 Putintica rabdare, amu e gata planul, banii stau sa ghie, pohta am destula, timp insa, nu prea.. ,spre deloc.Odata urnita treba voi rezolva rapid, timp estimativ pt terminarea lucrarii; 20 zile, din momentul inceperii lucrarii si va incepe f curand.Si va rog sa nu confuzati lucrurile; mz-ul va fi facut de oameni care se pricep la treaba aista, nu de manutele mele.Nu vreau sa-mi creez o imagine falsa, eu unul, sunt aproape atehnic!!!Nu radeti, platina stiu sa o reglez teama mi-e ca cele 20 de zile o sa se transforme in 200 rapid.oricum nici asa nu ar fi enorm daca te gandesti ca unii au avut nevoie de 10-20 de ani sa restaureze un motor[dar asta mergand pana in panzele albe cu grija pentru detalii].tot ce vreau eu sa te rog[daca imi e permis,desigur]e sa nu faci si tu o balacareala de bataie de joc de pseudorestaurare.ar fi pacat de bietul Fritz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 (editat) sa nu faci ... pseudorestaurare. pai, se pare ca nici n-are pretentia, in titlul topicului a scris "Reconditionat MZ" Editat Februarie 1, 2008 de RaduI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Februarie 1, 2008 Autor Share Postat Februarie 1, 2008 pai, se pare ca nici n-are pretentia, in titlul topicului a scris "Reconditionat MZ" Exact, dragii mei, reconditionare voi face in cele 20 zile!Restaurarea probabil se va intinde pe cativa ani de acum incolo, deoarece nu intentionez sa-l vand vreodata ci dimpotriva, sunt convins ca in cel mult 2-3 ani va fi cel mai adevarat Rt de pe sosele patriei.si vreau sa va spun ca mz-ul e intr-o stare tehnica aproape perfecta.Nu are pic de rugina si a fost tinut cu ulei in capul pistonului, rotile umflate, cauciucuri ca noi, si piese lipsa nu are decat oglinda si un manson de ghidon!Si s-a nu uit; are6000 km reali, ceasul de km functioneaza, motoreta a fost tinut-a numai in casa, sala mare, cum se mai zice la tara si gata ca nici Cbr-ul nu l-am laudat atata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 Exact, dragii mei, reconditionare voi face in cele 20 zile!Restaurarea probabil se va intinde pe cativa ani de acum incolo, deoarece nu intentionez sa-l vand vreodata ci dimpotriva, sunt convins ca in cel mult 2-3 ani va fi cel mai adevarat Rt de pe sosele patriei.si vreau sa va spun ca mz-ul e intr-o stare tehnica aproape perfecta.Nu are pic de rugina si a fost tinut cu ulei in capul pistonului, rotile umflate, cauciucuri ca noi, si piese lipsa nu are decat oglinda si un manson de ghidon!Si s-a nu uit; are6000 km reali, ceasul de km functioneaza, motoreta a fost tinut-a numai in casa, sala mare, cum se mai zice la tara si gata ca nici Cbr-ul nu l-am laudat atata! Te sustinem ! Apropo : daca termini RT-ul, mai avem loc intre noi, ar fi fain sa mai avem un membru MZ-BROTHERS si in Bucuresti..., oricum , noi suntem un fel de fan club de MZ, ce zici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Februarie 4, 2008 Autor Share Postat Februarie 4, 2008 Te sustinem ! Apropo : daca termini RT-ul, mai avem loc intre noi, ar fi fain sa mai avem un membru MZ-BROTHERS si in Bucuresti..., oricum , noi suntem un fel de fan club de MZ, ce zici ? Daca nu stiai, te anunt eu acum; sunt deja membru(onorific, ca sa zic asa), MZ-Brothers, nu-i asa mister Lakopeter?Sper ca mi-ai pastrat acea insigna, da?!PS.Astazi am daemontat in mici bucati-bucatele RT-ul, acusica vin si banii si sper sa termin repede treaba.Numa ca trebe sablat cadru sa iasa cum trebe, iar rezervorul si aripile nu stiu daca ar trebui sa le sablez ca nu au rugina, m-a rog, sa vad mai intai cat costa si m-a orientez.Un sfat; bagati mare si puneti-va la punct clasicile ca simt miros de primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 Daca nu stiai, te anunt eu acum; sunt deja membru(onorific, ca sa zic asa), MZ-Brothers, nu-i asa mister Lakopeter?Sper ca mi-ai pastrat acea insigna, da?!PS.Astazi am daemontat in mici bucati-bucatele RT-ul, acusica vin si banii si sper sa termin repede treaba.Numa ca trebe sablat cadru sa iasa cum trebe, iar rezervorul si aripile nu stiu daca ar trebui sa le sablez ca nu au rugina, m-a rog, sa vad mai intai cat costa si m-a orientez.Un sfat; bagati mare si puneti-va la punct clasicile ca simt miros de primavara Se intelege ca ai dat startul la restaurare!Chiar sunt curios daca ai sa reusesti in 20 de zile.Cred ca daca ai sa lucrezi organizat ai sa reusesti.Eu in primul rand as duce toata tablaraia la sablat si nu te mai chinui sa indepartezi vopseaua veche si rugina iar apoi le-as expedia lui @cuxi ptr.vopsit.Baiatul chiar se pricepe la vopsit si are si aparat beugler de liniat.Apoi as sorta piesele care merg la crom ca si acolo dureaza 10-14 zile iar in timpul asta m-as ocupa de partea mecanica.Ti-ar mai ramane cam 5 zile ptr. partea frumoasa,adica ansamblarea.......succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1771 Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 Daca nu stiai, te anunt eu acum; sunt deja membru(onorific, ca sa zic asa), MZ-Brothers, nu-i asa mister Lakopeter?Sper ca mi-ai pastrat acea insigna, da?!PS.Astazi am daemontat in mici bucati-bucatele RT-ul, acusica vin si banii si sper sa termin repede treaba.Numa ca trebe sablat cadru sa iasa cum trebe, iar rezervorul si aripile nu stiu daca ar trebui sa le sablez ca nu au rugina, m-a rog, sa vad mai intai cat costa si m-a orientez.Un sfat; bagati mare si puneti-va la punct clasicile ca simt miros de primavara Binenteles ca am pastrat-o ,doar am povestit despre asta,o meriti pe deplin! nui nici un secret! vorbi cu JUDAS da poate a uitat bafta la reconditionat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Februarie 5, 2008 Autor Share Postat Februarie 5, 2008 Are cineva idee cum pot face rost de cuzineti pt furca? semeringuri cred ca m-a descurc.Am sa o sablez toata indiferent de pret.Am nevoie de oglinda, manson ghidon(e alb, original),plutitorul e spart, am sa incerc sa-l lipesc, sau daca are cineva un carburator de RT de vanzare e ok, il cumpar.Am inteles ca e diferenta intre crom si nichel, cred ca am sa optez pt crom.Gentile le voi polisha, sunt de aluminiu iar spitele le voi croma in toamna daca nu imi ajunge bugetul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 Motocicleta o sablezi cam in 500 ron. Cromarea, daca le duci pe toate odata, nu te tine mai mult de 10 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 (editat) Are cineva idee cum pot face rost de cuzineti pt furca? semeringuri cred ca m-a descurc.Am sa o sablez toata indiferent de pret.Am nevoie de oglinda, manson ghidon(e alb, original),plutitorul e spart, am sa incerc sa-l lipesc, sau daca are cineva un carburator de RT de vanzare e ok, il cumpar.Am inteles ca e diferenta intre crom si nichel, cred ca am sa optez pt crom.Gentile le voi polisha, sunt de aluminiu iar spitele le voi croma in toamna daca nu imi ajunge bugetul. Salutare ! Cautarea oglindei poate va dura la nesfarsit, dar sa nu-ti pierzi sperantele! Si eu am fost in situatia asta cand mi-am cautat oglinda si pompa pt. ES. Atata l-am mancat de pe picioare pe mzrider , pana mi-a vandut oglinda ce o avea pe RT 125 ,pe care ulterior l-a vandut cu 500 euro .Eu am dat pe oglinda pe care o vezi pe ES-ul meu 50 roni.Pompa tot din noroc am procurat-o. Am dat pe ea : CIUCAS la 2 litrii, un pet cu bere, asa ca : rabdare brother ! :moto Editat Februarie 6, 2008 de judas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 Salut.E o treaba excelenta ceea ce faci tu,mai ales ca e vorba de Regina soselelor cum era numita atunci,si cred ca si acum.Bucse pt. telescoape le faci din bronz grafitat,la un strungar,iar un carburator am sa iti dau eu.Despre bani,fiecare are nevoie,mai ales ca eu acum lucrez la un 56,dar ai sa dai si tu cit te lasa inima.Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 Are cineva idee cum pot face rost de cuzineti pt furca? semeringuri cred ca m-a descurc.Am sa o sablez toata indiferent de pret.Am nevoie de oglinda, manson ghidon(e alb, original),plutitorul e spart, am sa incerc sa-l lipesc, sau daca are cineva un carburator de RT de vanzare e ok, il cumpar.Am inteles ca e diferenta intre crom si nichel, cred ca am sa optez pt crom.Gentile le voi polisha, sunt de aluminiu iar spitele le voi croma in toamna daca nu imi ajunge bugetul. Ei , cum stam? Ne areti si noua? Avem voie la ceva poze cu stadiul in care esti cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Februarie 9, 2008 Autor Share Postat Februarie 9, 2008 Ei , cum stam? Ne areti si noua? Avem voie la ceva poze cu stadiul in care esti cu el? Am poze cu el facut bucatele dar nu stiu s-a le postez, in cateva zile incepe operatiunea;sablat-vopsit-cromat-polishat-reparat, apoi-montat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Februarie 17, 2008 Autor Share Postat Februarie 17, 2008 Cunoaste cineva un spiter bun pt rotile de la Mz -ul meu, as vrea sa dau la cromat spitele dar mai intai tre sa aflu de exista vreun spiter pt ca sa -mi centreze rotile dupa ce le cromez, multam anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 Cunoaste cineva un spiter bun pt rotile de la Mz -ul meu, as vrea sa dau la cromat spitele dar mai intai tre sa aflu de exista vreun spiter pt ca sa -mi centreze rotile dupa ce le cromez, multam anticipat Salut ! Si noi aici la Cluj greu am gasit pe cineva cine sa centreze roti la Mz-urile noastre.Am gasit un batranel care se ocupa mai mult de biciclete.Dupa mai multe incercari esuate, pana la urma a acceptat jobul si sa stii ca a facut treaba buna ! Dar data viitoare nu cred ca mai avem sanse la el, pt. ca s-a plans ca s-a chinuit mult , pana a terminat treaba.Asta e.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Februarie 18, 2008 Autor Share Postat Februarie 18, 2008 Zau, daca nu e durere cu chestia asta, acum vreau sa dau comanda pt neste consumabile noi..,baterie, lac de unghii, etc .Stie cineva un strungar bun si nu pre ocupat pt ca vreau sa-mi faca cuzinetii la furca si niica prin zona Berceni!Si spiter..,stiam unul prin Salajan dar, zau, daca mai stiu exct pe ce strada era.., imi facu treaba buna la Nipra acu vreo 5-6 anisori, stie cineva de el sau de altul? PsAcum restaurez grosul, adica cam 70% din piese, iar pe parcurs le i-au pe toate maruntel la mana, dar vreau sa-i fac actele si totodata sa si merg cu ea cat timp se va derula procesul restaurarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.