Anjin Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 (editat) Salut, Postand intrebari similare pe un alt forum, un coleg m-a indrumat catre acesta comunitate . Asa ca m-am inscris pe forum si sper ca in aceasta vara sa devin si membru "activ" ( aka pe 2 roti ) Am citit cu mult interes cateva din topicurile acestei arii (Scuter Mania) si as dori sa va cer parerea in gatura cu dilema mea. Datorita serviciului pe care il am sunt nevoit sa stau in trafic destul de mult in fiecare zi dimienata si seara la ore de varf si sa schimb vreo 3 mijloace de transport ( de cele mai multe ori aglomerate la refuz ) pentru a ajunge si a pleca de la munca. Desi am masina ( si permis de 6 ani ), aceasta nu reprezinta o solutie caci mi- ar lua si mai mult timp cu masina, plus costurile ar fi mai mari pe luna. De aceea a venit ideea de a cumpara un scuter exclusiv pentru deplasarea in oras cu usurinta. Nu vreau ceva de fitze nici sa mearga super repede sau sa accelereze rapid. As vrea insa sa fie ceva nou si fiabil. Bugetul de care as dispune ar fi maxim 2500 euro Intrebarile mele ar fi urmatoarele : 1. Considerati ca este o buna alternativa scuterul pentru ceea ce imi trebuie mie? ( folosire pur functionala prin traficul din Bucuresti). Ma refer aici nu doar la timp (caci asa raspunsul ar fi clar "da", insa si la riscurile implicate in calatoria cu scuterul in Bucuresti. 2. Am citit cu atentie povestile de aici si am inteles ca trebuie multa atentie si responsabilitate. Credeti ca m- as putea descurca usor avand in vedere ca am trecut de varsta teribilismelor, nu sunt interesat de viteza, vreau ceva sub 50 cmc , am permis categoria B de 6 ani, timp in care am avut o singura problema, datorita poleiului? M-as putea adapta usor la "viata" pe scuter? 3. nu ma pricep absolut deloc la marci de scutere. Nu stiu ce este fiabil, ce nu, motoare in 2 timpi sau 4 timpi ( care sunt avantaje/dezavantaje?) . Ma puteti directiona macar spre nistetutoriale/review-uri, sau sa ma sfatuiti in aceasta privinta? Marca/model etc. Nu vreau sa pornesc un flame war legat de modele caci fiecre are preferintele sale insa macar sa imi spuneti de ce marci sa ma feresc clar ( pocnitori ) si ce modele vedeti in top si caer sa se incadreze in ce am eu nevoie si in banii de care dispun. 4. Traiesc intr-un cartier destul de linistit insa tot am o strangere de inima sa las scuterul afara, in parcare langa masina. Cat de bune sunt sistemele de alarma la scuter? Cat timp am stat in Italia oamenii isi lasau scuterele fara probleme afara( existau chiar parcari speciale ) dar in Bucuresti care este situatia? Este posibil sa iti lasi scuterul ( in mod repetat ) in fata blocului, sau in scara ( asigurat si cu alarma ) si sa il mai gasesti dimineata ( tot in mod repetat ). Cam acestea ar fi intrebarile pentru inceput. Dar in principiu as vrea sa purtam pe acest thread o discutie mai larga despre scutere si problemele de ordin functional ( si nu cat prinde la ora si cum il tunez ). Va multumesc anticipat pentru raspunsuri. Editat Ianuarie 28, 2008 de Anjin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Eu daca as dispune de 2500 euro mi-as luat Yamaha Aerox oricum de banii astia iti poti lua orice scuter de 50 cc In top ca firme sunt : Yamaha , Aprilia , Peugeot , Gilera , Piaggio si Malagutti ( nu le-am pus in ordie , pt ca nu e una cea mai buna ) Sa te feresti de chinezerii gen First Bike , GoPop ( no ofence posesorilor , le doresc cat mai multi km fara probleme) Iar cu alarma ... nu cred ca poti avea incredere in asa ceva , mai ales in Bucuresti ! Ti-l salta cu tot cu alarma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Salut,acum ce sa zic,cei cu peugeot,o sa spuna sa iei peugeot,cei cu kymco o sa spuna sa iei kymco.... Eu sincer,am Aprilia si iti recomand sa iti iei Aprilia Sr,sunt foarte fiabile,piese relativ ieftine,se gasesc usor... Sau Yamaha Aerox,care nu am mers sau nu am prieteni sa iti dau prea multe detalii. Link-uri: Aprilia Sr : gasesti aici > 2000 euro http://www.unitedmotors.ro/ Yamaha Aerox : gasesti aici > 2373 euro http://motociclete.com.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Ianuarie 28, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2008 Super promtitudine. Multumesc pentru raspunsul rapid. Sper sa mai vina si altele. Legat de bani...adevarul e ca suma aceea ar fi maxima maxima... Mult mai confortabil ( si mai placut pentru salariul meu lunar ) ar fi sa ma incadrez sub 2000... si spre 1500. Legat de marci/modele trebuie sa recunsoc ca am o atractie pentru cele italiene ( pur emotionala deci nu e un factor de decizie primar. Dar intre 2 modele de aceleasi caracteristici as alege dupa factorul emotional ). Dar am inteles pe de alta parte ca trebuie sa ma feresc de chinezarii. Point taken. De Piagio inteleg ca spuneti de bine. Deocamdata este in lista cu Piagio Fly... Insa hai sa reformulez putin problema de la punctul 3 ca sa fie eventual de folos pentru mai multi care doresc sa isi cumpere scuter si care poate au alte criterii. So, la ce anume ar trebui sa se uite cineva care doreste sa isi cumpere uns cuter pentru prima oara? 3a) Am citit ca motorul in 4 timpi ar fi mai fiabil decat cel in 2 timpi. E adevarat? 3b) unele scutere au pornirea electrica altele electrica/pedala. are asta vreo influenta la fiabilitate? 3c) suspensiile : ce ar trebui evitat si ce este de dorit? 3d) unele scutere au sistemul de franare cu tamburi pe spate. La masini stiu ca doar modelele vechi (sau mai ieftine) mai au tamburi pe spate... in rest "standardul" e cu discuri si pe spate. Cat de mult trebuie sa tin la amanuntul asta si in cazul scuterului? 3e) ce inseamna pneu tubeless? Ar trebui sa caut ceva anume la pneuri? 3f) care sunt posibilele sisteme de lubrefiere? Si care este de preferat? Eu am gasit ceva gen, "amestec" , "separat" , " cu carter umed" ...dar nu am stiut care e diferenta intre ele si care ar fi mai bun. 3g) racirea : analog cu 3f). In general am vazut ca e cu aer deci oricum nu prea e de ales. Legat de punctul 4 : sunt chiar asa cautate scuterele? si daca stau la bloc inseamna ca nu am nici o sansa sa il tin in fata blocului si sa reziste? ... Uneori uit ca traim in Romania . Altii cum ati rezolvat problem asta? ( daca exista vreo rezolvare ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 3a) Am citit ca motorul in 4 timpi ar fi mai fiabil decat cel in 2 timpi. E adevarat? 3b) unele scutere au pornirea electrica altele electrica/pedala. are asta vreo influenta la fiabilitate? 3c) suspensiile : ce ar trebui evitat si ce este de dorit? 3d) unele scutere au sistemul de franare cu tamburi pe spate. La masini stiu ca doar modelele vechi (sau mai ieftine) mai au tamburi pe spate... in rest "standardul" e cu discuri si pe spate. Cat de mult trebuie sa tin la amanuntul asta si in cazul scuterului? 3e) ce inseamna pneu tubeless? Ar trebui sa caut ceva anume la pneuri? 3f) care sunt posibilele sisteme de lubrefiere? Si care este de preferat? Eu am gasit ceva gen, "amestec" , "separat" , " cu carter umed" ...dar nu am stiut care e diferenta intre ele si care ar fi mai bun. 3g) racirea : analog cu 3f). In general am vazut ca e cu aer deci oricum nu prea e de ales. Legat de punctul 4 : sunt chiar asa cautate scuterele? si daca stau la bloc inseamna ca nu am nici o sansa sa il tin in fata blocului si sa reziste? ... Uneori uit ca traim in Romania . Altii cum ati rezolvat problem asta? ( daca exista vreo rezolvare ) 3a - e adevarat , pentru ca ungerea se face mai bine ( are baie de ulei ) 3b - Cele care nu au pedala sunt pe injectie 3c - frana pe disc este mult mai buna decat cea pe tambur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 3a>este adevarat ,mai fiabil ,dar mai lenes 3b>nu influenteaza cu nimic,(pentru mihai :nu toate cele cu injectie sunt fara pedala)> in general e bine sa aiba pedala,te lasa electromotorul...etc... 3c>nu am nimic de specificat...nu prea ai de ce sa te feresti... 3d>in general e mai bine sa ai pe disc si pe spate...este mai sigura...daca ar fi sa cumperi un scuter nou ,an 2007,sigur o sa aiba frana spate/disc 3e>pneu tubeless inseamna ca nu are camera inauntru,se fixeaza direct pe janta... 3f>absolut toate scuterele noi(model 2007) au ungere separata , asta inseamna >are un rezervor separat fata de cel de benzina,si se lubrifiaza motorul din acel rezervor,numai trebuie sa faci amestecul cu benzina intr-un singur rezervor. 3g>nu prea mai sunt cu aer cele noi...2006> sunt cu racire pe lichid (radiator). 4: da sunt cautate,acum depinde si de vecini...iluminarea parcarii,ingradita/neingradita,stai la parter/nu stai....de preferat ar fi sa nu il lasi in fata blocului. ar fi garaj,parcare ingradita...etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Deci...fiecare se gandeste la ce e mai bun...in cazul asta NU E ASA. Tie iti trebuie clar kymco agility...cum zice si numele e perfect pentru oras. E subtire, se strecoara usor. Cum a zis si el nu-i trebuie viteza. E destul de ieftin, e 4T, ceea ce inseamna ca e fiabil, mult mai fiabil decat un 2T si din ce zici tu e EXTREM DE FIABIL daca mergi cu el doar prin oras. Sa luam despicat ce ai zis tu...iti trebuie un scuter pe carburatie, la injectoare sunt probleme. Iti trebuie un scuter cu racire pe aer pentru ca atunci cand stai vara la semafor pe 40 de grade sa nu se incalzeasca motorul. Motoarele pe apa sunt bune pentru drumuri lungi, dar sunt penibile cand mergi cu 10-20 la ora. Crede-ma ca aici am patit-o. In ce priveste franele, in oras nu iti trebuie cine stie ce, dar chiar si asa, randamentul este acelasi in ambele cazuri. Daca e pe tambur, inseamna doar ca nu e un scuter asa fitos. Daca ai citi ai observa ca aici pe noi nu ne pasioneaza decat motoarele sa stoarcem ce putem din ele, in rest nu sunt probleme, n-ar trebui sa-ti faci mari probleme de partile tehnice. Fiabilitatea e singura ta problema. Tubeless inseamna ca nu au camera de aer, cauciucul intreg tine locul ei. Nu iti trebuie chestiile astea nici daca vrei scuter reising In ce priveste descurcatul pe scuter, cat traim invatam. Te poti descurca usor daca poti cu masina, DOAR ca senzatia e alta...cand vezi un buz in spatele tau la 1 metru te simti cam mic Daca te obisnuiesti cu scuterul care e un lucru mic pe langa celelalte masini e ok Bafta, sper sa faci alegerea corecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 (editat) Iti trebuie un scuter cu racire pe aer pentru ca atunci cand stai vara la semafor pe 40 de grade sa nu se incalzeasca motorul. Motoarele pe apa sunt bune pentru drumuri lungi, dar sunt penibile cand mergi cu 10-20 la ora. Crede-ma ca aici am patit-o. care e diferenta intre racirea pe aer si apa la 10-20 la ora ? Si vrei sa spui ca se raceste mai bine un motor racit pe aer decat unul pe apa la 40 de grade la semafor ? Ia explica-mi si mie ... eu unu nu inteleg ... in viata invatam ... ia zi-mi Editat Ianuarie 28, 2008 de mihaiand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 (editat) gandeste-te si tu...nu e ca la masina,apa aia se incinge daca nu mergi cu scuterul...nu are aeroterma... Editat Ianuarie 28, 2008 de brick23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Mai mihaiand asta vara omoram nijte scutere pe cele mai ale naibii pante la tara...unu pe apa unu pe aer. Urcau ambele panta, al meu ajungea pe rosu...opream amandoua scuterele. Al meu il lasam sa se raceasca oprit si stateam o jumate de ora(ca daca il las pe loc cald imi fierbe apa), cel pe aer il porneam si il lasam la relanti, isi tragea aer singur si se racea. Plus de-asta una e cand iti trage radiatorul aer la 20 la ora una e cand e tras fortat in motor la orice viteza...gandeste logic si fizic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 eu de ce crezi ca imi pun cooler la motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Super promtitudine. Multumesc pentru raspunsul rapid. Sper sa mai vina si altele. Legat de bani...adevarul e ca suma aceea ar fi maxima maxima... Mult mai confortabil ( si mai placut pentru salariul meu lunar ) ar fi sa ma incadrez sub 2000... si spre 1500. Legat de marci/modele trebuie sa recunsoc ca am o atractie pentru cele italiene ( pur emotionala deci nu e un factor de decizie primar. Dar intre 2 modele de aceleasi caracteristici as alege dupa factorul emotional ). Dar am inteles pe de alta parte ca trebuie sa ma feresc de chinezarii. Point taken. De Piagio inteleg ca spuneti de bine. Deocamdata este in lista cu Piagio Fly... Insa hai sa reformulez putin problema de la punctul 3 ca sa fie eventual de folos pentru mai multi care doresc sa isi cumpere scuter si care poate au alte criterii. So, la ce anume ar trebui sa se uite cineva care doreste sa isi cumpere uns cuter pentru prima oara? 3a) Am citit ca motorul in 4 timpi ar fi mai fiabil decat cel in 2 timpi. E adevarat? 3b) unele scutere au pornirea electrica altele electrica/pedala. are asta vreo influenta la fiabilitate? 3c) suspensiile : ce ar trebui evitat si ce este de dorit? 3d) unele scutere au sistemul de franare cu tamburi pe spate. La masini stiu ca doar modelele vechi (sau mai ieftine) mai au tamburi pe spate... in rest "standardul" e cu discuri si pe spate. Cat de mult trebuie sa tin la amanuntul asta si in cazul scuterului? 3e) ce inseamna pneu tubeless? Ar trebui sa caut ceva anume la pneuri? 3f) care sunt posibilele sisteme de lubrefiere? Si care este de preferat? Eu am gasit ceva gen, "amestec" , "separat" , " cu carter umed" ...dar nu am stiut care e diferenta intre ele si care ar fi mai bun. 3g) racirea : analog cu 3f). In general am vazut ca e cu aer deci oricum nu prea e de ales. Legat de punctul 4 : sunt chiar asa cautate scuterele? si daca stau la bloc inseamna ca nu am nici o sansa sa il tin in fata blocului si sa reziste? ... Uneori uit ca traim in Romania . Altii cum ati rezolvat problem asta? ( daca exista vreo rezolvare ) Buna si bun venit pe forum. Hmm Italiene zici? Ai vazut Vespa by Piaggio ? Unul din ultimele modele e Vespa LX de 50 cm³. Da o raita pe www.vespa.com si este si in romania reprezentanta. Si stiu pe cineva care vinde unul second. In banii aia te incadrezi. Am luat unul anul trecut si nu am nici o probelma... ce-i drept e mai scumpisor un pic fata de celelalte, ins aplatesti si "clasa" sau cum sa zic... Nu e sport. Da nu search si vei gasi. Este si aici pe forum un topic dedicat Vespelor. Nu sunt de viteza, sunt cele cu care cum zicea cineva pe forum "just cruisin", mergi de placere. Multe din intrebari ti-au fost raspunse. In legatura cu frana.. as adauga: cea pe fata e deobicei pe disc, insa pe spate e pe tambur. Ce faci inca daca cea de pe spate e pe disc si se blocheaza.. nu cred ca vei avea bani de scuter cu abs, deci parerea mea e tambur. Racire pe aer e mai ok si e usor de intretinut, scoti filtrul/buretele il cureti si gata. Cat despre furt.. cel mai valabil zic ca e un casco. Daca mai ai intrebari da un PM. Sa vina vremea buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 (editat) Cred ca incurci putin necks...cum adica "Racirea pe aer e mai ok si e usor de intretinut, scoti filtrul/buretele il cureti si gata". Nu are nici o treaba aerul necesar arderii combustibilului cu racirea motorului.... Editat Ianuarie 28, 2008 de brick23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Kymco Agility este perfect pentru cea ce vrei tu.Motor 4T,e mai lenes(dar ai specificat ca nu te intereseaza viteza),racire aer(mie sincer nu prea imi face cu ochiu,in carte la mine scrie ca trebuie sa faci pauza la o jumatate de ora,nu cred ca la racirea pe lichid trebuie aceasta pauza)in rest despre fiabilitatea kymco am auzit numai cuvinte de lauda,desi intre motorul meu si cel de agility 50 nu este nici o diferenta.Nu cumpara First Bike,Gopop.Pe langa bani de scuter trebuie sa cumperi si o casca,niste manusi si o geaca cu protecti. Numai bine! Bafta la alegerea scuterului http://www.bykes.ro/scuter.php?m=KYMCO&ID=1 <----------Aici Kymco Agility Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 (editat) E hai sa iti zic ce am citit eu pe un forum italian.Deci e vorba doar de scutere Italiene! N3cks zi ceva despre Vespa de la Piagio.Piagio este o firma calumea in domeniul scuterelor si scuterele lor chiar si unul din 1993-1994 este foarte fiabil decat altle dupa 2000.Deci din cate ai enumerat tu ca ai vrea de la un scuter un Piagio(Vespa sa zicem) ar fi scuterul ideal pt tine.Fiabilitate maxima, consum f bun,piese se gasesc relativ usor si la preturi acceptabile.Punctul slab a lui Piagio este designu clasic pe care il reda(in afara de Nrg si cele sport...).Designu spun multi ca i supara pt ca traim intr-o lume modernista in care clasicul nu mai are trecere...f putini adora modelele clasice. Cat despre Yamaha Aerox si Aprilia Sr is aceiasi Marie da cu alta palarie.Intre ele doar designul difera in rest piesele sunt aceleasi si performantele/fiabilitatea i cam la fel...Cat timp iei nou unu din astea 2, dak o sa ai crija de ele o sa te tina mult si bine...insa nu sunt la fel de fiabile decat Piagio(modelu Vespa ca de el e vorba) pt ca astea sunt bazate mai mult pe model sport care forteaza motoarele pt a scoate tot ce pot din ele si prin urmare is mai fortate iar uzura e mult mai mare.Dar dak te proti ca si cu o domnisoara cu el te tine mult si bine.. Eu dintre cele 3 enumerate mai sus prefer aprilia(nu pt ca am eu) ci imi place mie mai mult ca si model!Este o chestie de gust!+ca aprilia a schimbat designu la scuterele din 2005-2006 iar cele din 2007-2008 au un model total schimbat care nu seamana deloc cu celelalte modele...insa yamaha si modelu scos in 2007 e la fel ca si cel din 98... Cat despre Kimco nu stiu ce sa zic nu am studiat foarte multe despre ele...Mie personal mi se par chinezarii desi nu sunt!(sau sunt nush exact)...Oricum mi se par slabe. A avut un preten de al meu unul in 2t si a avut o gramada de probleme cu el.In toamna la si busit si la facut praf,,,acuma e la fier vechi. Racirea e mai buna cea pe lichid...stiu producatorii de scutere de ce au dotat toate scuterele noi cu racire pe lichid credema! Cam atata am sa zic...restu sa zica alti P.S. Nu iti lua un scuter in 4t. Sunt mai fiabile dar mult mai moi decat cele in 2t. Iar pt aglomeratia din Bucuresti ai nevoie si de putin svac(sprint) ca altfel vin cei din spate si se suie peste tine... Oricum dak dispui de un buget mai gros nu ezita sa iei ceva nou cu 0km pt ca asa sti ca ai o scula calumea de care ai avut doar tu grija dupa bunul plac. Si asa pui si sentiment maxim si o sa ai grija de el! Editat Ianuarie 28, 2008 de don' juan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Kymco Agility este perfect pentru cea ce vrei tu.Motor 4T,e mai lenes(dar ai specificat ca nu te intereseaza viteza),racire aer(mie sincer nu prea imi face cu ochiu,in carte la mine scrie ca trebuie sa faci pauza la o jumatate de ora,nu cred ca la racirea pe lichid trebuie aceasta pauza)in rest despre fiabilitatea kymco am auzit numai cuvinte de lauda,desi intre motorul meu si cel de agility 50 nu este nici o diferenta.Nu cumpara First Bike,Gopop.Pe langa bani de scuter trebuie sa cumperi si o casca,niste manusi si o geaca cu protecti. Numai bine! Bafta la alegerea scuterului http://www.bykes.ro/scuter.php?m=KYMCO&ID=1 <----------Aici Kymco Agility ia-ti tu frate Agility...eu ii recomand,ca si altii, un Yamaha Aerox...o sa-l tina o viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 (editat) Cred ca incurci putin necks...cum adica "Racirea pe aer e mai ok si e usor de intretinut, scoti filtrul/buretele il cureti si gata". Nu are nici o treaba aerul necesar arderii combustibilului cu racirea motorului.... Ai dreptate ma gandeam la altceva. Imi cer scuze. Sunt obosit Mersi ca m-ai corectat. Sa nu spunem prostii la oameni. era vorvba undeva mai sus de scutere noi. Da votez.. mai ales ca ii poti face rodajul cum trebuie, nu cum l-a facut nush cine. Si se stie ca asta conteaza mult pt viata motorului. Cat despre consumabile... iara... ce benzina, ce ulei.... Editat Ianuarie 28, 2008 de N3cks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 (editat) La un buget de 1500e merge sa-ti iei kymco agility, sunt destul de fiabile, dar daca ai o problema ceva cu el, astepti foarte mult dupa piese. Iti recomand totusi un Piaggio Fly, e in 4 timpi, deci consuma putin si e fiabil, e micut, te strecori usor cu el si momentan e la pret promotional. --> http://www.piaggio.ro/index.php?id=50 Iti recomand sa-ti iei o casca modulara(flip-up), manusi cu protectii si macar genunchere, aia sunt cei mai expusi in caz de cazatura cu scuterul, crede-ma ca am "experimentat" In rest doar succes la achizitie! Bafta! @the_doctor_46 : Omul are nevoie de un scuter care consuma putin si e mai fiabil decat un 2T Plus ca, parerea mea, sunt cam multi bani dati pentru la ce va fi folosit. @don' juan : La cum e circulatia in bucuresti nu mai da nimic peste tine ca totul sta pe loc, nu e chiar asa mort un 4T, ajunge demarajul care il are Editat Ianuarie 28, 2008 de VladuL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Ai dreptate ma gandeam la altceva. Imi cer scuze. Sunt obosit Mersi ca m-ai corectat. Sa nu spunem prostii la oameni. era vorvba undeva mai sus de scutere noi. Da votez.. mai ales ca ii poti face rodajul cum trebuie, nu cum l-a facut nush cine. Si se stie ca asta conteaza mult pt viata motorului. Cat despre consumabile... iara... ce benzina, ce ulei.... Nu-i nimic,sper ca Anjin a inteles ceva din ce am scris noi pana acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Nu-i nimic,sper ca Anjin a inteles ceva din ce am scris noi pana acum... Daca nu, sunt sigur ca il vom lamuri. Doar sa ne spuna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VooDoo3 Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Salutare , cred ca ideal pt tine e un kymco agility, ieftin , fiabile , consum mic , silentioase . Pt un consum si mai mic ar fi cele pe injectia , Aprilia Sr50 dar mi se pare ca depaseste bugetul tau. Depinde si ce design iti place . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 ce injectie ma ? nici sa nu aud,carburatie.... zilele astea am citit ca cineva era disperat sa isi treaca scuterul pe carburatie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VooDoo3 Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 E diferenta intre un sh pe injectie si unul nou pe injectie . Am citit si eu tot pe forum ca daca incepi sa ai probleme cu injectorul e naspa ... dar eu cred ca daca iei unul nou si ai grija unde si cum il alimentezi sunt sanse mici sa ai probleme. + ca un scooter nou are garantie. On topic: review la agility 125 , in mare parte e identic cu cel 50 numai ca difera motorul http://www.scootermonkeys.com/agility125.htm asta ca sa-ti faci o parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 (editat) Ma un scuter nou pe injectie e ideal! un sr ditech! Dak ai grija de el merge 25000km sa schimbi doar consumabile . Tttrix de pe forum are un scuter aprilia sr50 repsol limited edition si are in jur de 15000 km.sti cum merge scuterul ala? Lacrima...mie preten de suferinta, e aci din Zalau si credema ca e scurter lacrima si la 15000km.L-a luad second din Germania si nu da semne de oboseala deloc. Cu el nu a fost rulat decat limitat deci cine l-a avut s-a purtat cu el mai finut decat cu nevastasa(cred). Avantajul celui pe injectie este un consum f mic intre 2-2,5% si putere mai mare cu putin decat cel pe carburatie. Plus are un sunet f frumos srurile ditech! Dezavantaje: Nu au pedala de pornire care face mult la un scuter zic eu. Au partea mecanica destul de complicata. In caz de defectiune se gasesc greu mecanici buni...insa pt Bucuresti asta nu implica o problema. Piesele sunt ceva mai scumpe decat la cele pe carburatie. P.S.Parerea mea e ca Un Sr Nou pe injectie e o bijuterie nu alceva . Insa pretul reflecta calitatea Editat Ianuarie 28, 2008 de don' juan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Ianuarie 29, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2008 Baieti, In primul rand vreau sa va multumesc pentru raspunsuri. Desi este multa informatie noua pentru mine, exact de asta aveam nevoie pentru a fi sigur pe decizia luata. Din cele spuse de voi se contureaza 3 variante principale : 1) Kymco Agility : ieftin si daca am grija de ea si bun. 2) Yamaha Aerox si Aprilia Sr : design nou, motor "suparat", scutere bune. 3) Piaggio : aici la Vespa ma atrage mai putin decat Liberty ( ce stiti de acest model? http://www.piaggio.ro/index.php?id=62 ) O noua sugestie ar fi Piaggio Fly despre care iarasi nu stiu mai nimic decat ca am incredere in producatorul Piaggio. http://www.piaggio.ro/index.php?id=50 (imi pare rau daca nu am voie sa postez link-uri catre magazine. spuneti si le sterg, sau sa o faca un moderator. Insa am avzut ) Acum, in acest moment, as alege Liberty daca as putea da multi bani sau Fly (presupunand ca este la fel de fiabila precum mai cunoscutele(si mai scumpele) Vespa si Fly. Din varianta 2) as merge pe Aprillia dar totusi mi se par putin prea scumpe pentru ce as vrea eu de la un prim scuter. Acum recunosc ca m-ati pus pe ganduri legat de motor. Eu eram ferm hotarat sa fie in 4T dar e chiar asa de lent la demaraj? Eu nu am condus in viata mea un scuter sau o motocicleta insa...comparat cu o dacie 1310, plec mai greu de la semafor? Dar comparat cu un Cielo? Nu vreau sa fac liniute dar nici sa ma mocai si sa ma clacsoneze toti desteptii. Cam cat este intretinerea unui scuter (din variantele 2 sau 3 ) pe an? ( aici incluzand si RCA, taxe etc) Ce inseamna lubrefiere cu carter umed? Cum functioneaza si cum este fata de cea " separata, cu amestec automat" ? Si putin offtopic : de abia astept sa intru "pe bune" in clubul oamenilor pe 2 roti. Cum vine primavara afara sper sa iau scuterul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.