Sari la conținut

Scuteri Pentru Incepatori


Anjin
 Share

Postări Recomandate

Baieti,

 

In primul rand vreau sa va multumesc pentru raspunsuri. Desi este multa informatie noua pentru mine, exact de asta aveam nevoie pentru a fi sigur pe decizia luata.

 

Din cele spuse de voi se contureaza 3 variante principale :

 

1) Kymco Agility : ieftin si daca am grija de ea si bun.

2) Yamaha Aerox si Aprilia Sr : design nou, motor "suparat", scutere bune.

3) Piaggio : aici la Vespa ma atrage mai putin decat Liberty ( ce stiti de acest model? http://www.piaggio.ro/index.php?id=62 ) O noua sugestie ar fi Piaggio Fly despre care iarasi nu stiu mai nimic decat ca am incredere in producatorul Piaggio. http://www.piaggio.ro/index.php?id=50 (imi pare rau daca nu am voie sa postez link-uri catre magazine. spuneti si le sterg, sau sa o faca un moderator. Insa am avzut )

 

 

Acum, in acest moment, as alege Liberty daca as putea da multi bani sau Fly (presupunand ca este la fel de fiabila precum mai cunoscutele(si mai scumpele) Vespa si Fly.

Din varianta 2) as merge pe Aprillia dar totusi mi se par putin prea scumpe pentru ce as vrea eu de la un prim scuter.

 

Acum recunosc ca m-ati pus pe ganduri legat de motor. Eu eram ferm hotarat sa fie in 4T dar e chiar asa

de lent la demaraj? Eu nu am condus in viata mea un scuter sau o motocicleta insa...comparat cu o dacie 1310, plec mai greu de la semafor? Dar comparat cu un Cielo? :bigstar:

Nu vreau sa fac liniute dar nici sa ma mocai si sa ma clacsoneze toti desteptii.

 

Cam cat este intretinerea unui scuter (din variantele 2 sau 3 ) pe an? ( aici incluzand si RCA, taxe etc)

Ce inseamna lubrefiere cu carter umed? Cum functioneaza si cum este fata de cea " separata, cu amestec automat" ?

 

Si putin offtopic : de abia astept sa intru "pe bune" in clubul oamenilor pe 2 roti. Cum vine primavara

afara sper sa iau scuterul.

Nu te gandi ca scuterele in 4T pleaca ca niste biciclete dupa loc.Cele in 2T prind 50 in 5-7 secunde,iar cele 4T in 8-10 secunde.Daca iti vei cumpara Piaggio e mai bun decat Kymco si pentru ca nu ai mai condus in viata ta un scuter vei fi foarte entuziasmat,o sa crezi ca nu exista scuter mai bun decat al tau.Intretinerea la Piaggio va fi usoara,o sa schimbi numai ulei la 1000-1500 km,filtru de aer sa-l cureti la fiecare 3000 de km,ulei de transmisie in rest nu cred ca vor aparea probleme.

:bigstar:

Editat de adysme55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 132
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mai voi mai mult incurcati omul...pe cuvant. Voi nu intelegeti... NU-I TREBUIE SCUTER DE FITZE cum ar fi vespa sau de curse cum ar fi sr sau mai rau aerox care e micut...racirea pe aer e cea mai buna la racitul pe loc. 4T nu e asa de lent, ca altfel toate motoarele erau 2T, doar ca e PUTIN mai lent. Daca vrei pur si simplu iti iei niste role mai usoare (daca nu sti o sa-ti explicam noi mai incolo care-i treaba) care iti maresc demarajul. Si gata. Nu-l mai ametiti cu niste motoare sport ca nu-i trebuie. Nu-i trebuie n-spe mii de km ca nu face 500 de km pe zi, merge doar prin oras pentru nevoie si nu de agrement. Lasati voi scuterele voastre, pentru ca da, ele sunt perfecte pentru ce va trebuie voua, lui ii trebuie altceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un buget de 1500e merge sa-ti iei kymco agility, sunt destul de fiabile, dar daca ai o problema ceva cu el, astepti foarte mult dupa piese.

Iti recomand totusi un Piaggio Fly, e in 4 timpi, deci consuma putin si e fiabil, e micut, te strecori usor cu el si momentan e la pret promotional. --> http://www.piaggio.ro/index.php?id=50

:bigstar: super oferta ! au lasat cateva sute de euro bune...

+ ca Piaggio nu se compara cu Kymco !!! ... diferenta de pret este foarte mica

:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa criteriile enumerate de tine cred ca ti-ar trebui un scuter 4T carburatie racire aer. Si acum sa-ti dau si argumentele: motor in 4 timpi pentru un consum mai redus, mai fiabil si cu un sunet mai placut decat 2T. Intr-adevar este putin mai domol decat un 2T, dar asta nu inseamna ca nu vei fi primul care pleaca de la semafor :bigstar: . Carburatie, oricum motorul 4T va consuma putin, deci nu are rost sa te complici cu injectie pt. ca in cazul unei defectiuni este o pacoste :bigstar: + ca la injectie nu o sa ai pedala de pornire(iar un dezavantaj major in unele cazuri), sa nu mai vorbim de "calitatea" benzinei de la unele statii care face foarte "bine" la injectie. Asa... la carburator il cureti si gata, la injectie te cureti prin buzunare. Racire pe aer: cum ai zis si tu, vrei sa-l folosesti in oras, deci la o viteza relativ redusa, multe opriri si stationari la semafoare. Ei bine, racirea pe apa nu-si face prea bine datoria in acest context, tocmai din cauza ca la o viteza atat de mica, cu multe opriri nu prea se formeaza un curent de aer care sa raceasca radiatorul(care nu are sistem de racire propriu ca la automobile). Intr-adevar cu racirea pe aer poti avea probleme la rularea in afara orasului pe distante lungi in regim maxim... dar cand spun probleme ma refer ca necesita pauze de racire, lucru care nu se intampla la racirea pe apa. Dar, pentru utilizarea in mediul urban cum e cazul tau cred ca racirea cu aer este mai buna. Acum exemple: Piaggio (Fly,Liberty) Kimco Agility. Parerea mea... hic :bigstar: :bigstar: ! Numai bine :bigstar: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo la racire pe aer ... mi`a trasnit o idee ... 4T racire aer .... el isi trage aeru cu ajutorul unui ventilator ..elice ce draq e aia ... in fine deci isi trage aeru` perpendicular cu directia de mers a scuteru .... daca i`as improviza o "cochilie" cu gura de aerise in fata ,dar nu sub carena .... oare la viteze mari se raceste mai bine decat daca il las asa cum este el ?? ..avand in vedere ca aeru o sa intre fortat in cochilie? ...e doar o idee nu vreau s`o pun in practica :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stock e cel mai bine haste...poate nu pare logic din pct de vedere fizic, dar iti spun ca asa e cel mai bine, cum l-au facut inginerii din fabrica :bigstar: nu are rost sa umblii la racire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stock e cel mai bine haste...poate nu pare logic din pct de vedere fizic, dar iti spun ca asa e cel mai bine, cum l-au facut inginerii din fabrica :bigstar: nu are rost sa umblii la racire.

 

 

am zis ca e doar o idee si ca nu umblu la el .... + ca ar arata urat daca i`ash face ceva de genu :bigstar:)) in fine ...zic doar de idee in sine ... oare ajuta sa se raceasca mai bine ?? la orice viteza :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai depinde...e posibil ca ventilatorul original sa genereze un curent care sa pice perpendicular pe cilindru sau cine stie ce chestie fizica o fi. Oricum e gandit bine, daca era mai bine sa-l puna asa, il puneau asa te asigur :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@einstein: si eu tot prin Titan stau. Tu unde iti tii scuterul? In fata blocului?

 

Am vazut ca nu prea este mentionat in specificatiile de pe site-uri cat consuma scuterul, ci doar marimea

rezervorului. Din ce am citit aici pe forum de la voi, pentru un motor de 50cmc 4T, ar trebui sa ma astept

la un consum ~2l/100km. E corect?

 

Si la inaltime chiar nu m-am gandit...caci eu am cam 1,84. S-ar putea sa fie o problema. Cred ca de rezolvat nu se poate decat mergand si testand scuterul.

 

Legat de asta, exista reprezentanta Piaggio in Bucuresti? Caci am vazut doar in Tg Mures. Deocamdata am

ramas fixat pe Piaggio Liberty pe prima pozitie...desi pana in martie s-ar putea sa mai revin cu picioarele

pe pamant si sa dau mai putini bani pe un model ieftin. E justificata diferenta intre Liberty si Fly de exemplu?

Sau mai mult intre Piaggio si alte marci ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@einstein: si eu tot prin Titan stau. Tu unde iti tii scuterul? In fata blocului?

 

Am vazut ca nu prea este mentionat in specificatiile de pe site-uri cat consuma scuterul, ci doar marimea

rezervorului. Din ce am citit aici pe forum de la voi, pentru un motor de 50cmc 4T, ar trebui sa ma astept

la un consum ~2l/100km. E corect?

 

Si la inaltime chiar nu m-am gandit...caci eu am cam 1,84. S-ar putea sa fie o problema. Cred ca de rezolvat nu se poate decat mergand si testand scuterul.

 

Legat de asta, exista reprezentanta Piaggio in Bucuresti? Caci am vazut doar in Tg Mures. Deocamdata am

ramas fixat pe Piaggio Liberty pe prima pozitie...desi pana in martie s-ar putea sa mai revin cu picioarele

pe pamant si sa dau mai putini bani pe un model ieftin. E justificata diferenta intre Liberty si Fly de exemplu?

Sau mai mult intre Piaggio si alte marci ?

Reprezentanta Piaggio e pe blvd. Nicolae Titulescu, la Paneuro

Cu diferenta de pret, da! In primul rand, fly e pe carburatie iar liberty pe injectie, mai e si marimea... Dar acum e la reducere cu pretul ala. Defapt costa in jur de 1800 de euro

 

 

Bafta! :bigstar:

Editat de VladuL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa incerci vespa, foarte rezistente, din tabla... n ai treaba nici cu motorul... problema e ca treb sa mai adaugi ceva banutzi daca vrei din magazin. SH, la 1000E, ar treb sa gasesti o vespa care sa arate foarte bine si sa nu fie nici obosita. eu am dat 700 si merge de n-ai treaba, estetic treb sa mai bag ceva bani... dar eu zic ca a meritat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer imi e frica sa ma bag la SH caci nu ma pricep deloc ia asta e primul sfat si de pe forum legat de asta: nu cumpara SH daca nu te pricepi sau daca nu mergi cu cineva care se pricepe.

 

Asa ca tot la nou scuter nou raman momentan, chiar daca probabil nu o sa iau unul super bun, pentru inceput ( caci nu cred ca o sa ma opresc la un scuter pe viitor :bigstar: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer imi e frica sa ma bag la SH caci nu ma pricep deloc ia asta e primul sfat si de pe forum legat de asta: nu cumpara SH daca nu te pricepi sau daca nu mergi cu cineva care se pricepe.

 

Asa ca tot la nou scuter nou raman momentan, chiar daca probabil nu o sa iau unul super bun, pentru inceput ( caci nu cred ca o sa ma opresc la un scuter pe viitor :bigstar: )

Mai bine ramai pe Piaggio,nu cred ca o sa fie inaltimea o problema.

Chiar daca Piaggio Fly si Liberty sunt facute in China,mana de lucru este mai buna decat celelalte scutere fabricate in China.Ganditiva la motorul dupa Yamaha Xt/Ybr 125.

Editat de adysme55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi permit sa te contrazic mihai.In primul rand scuterele fistr bike sunt facute in romania.eu am unul si merge foarte bine,stii prea bine ca doar neam plimbat impreuna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi permit sa te contrazic mihai.In primul rand scuterele fistr bike sunt facute in romania.eu am unul si merge foarte bine,stii prea bine ca doar neam plimbat impreuna

Piese chinezesti,e decat asamblat in Romania

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine ramai pe Piaggio,nu cred ca o sa fie inaltimea o problema.

Chiar daca Piaggio Fly si Liberty sunt facute in China,mana de lucru este mai buna decat celelalte scutere fabricate in China.Ganditiva la motorul dupa Yamaha Xt/Ybr 125.

dc zici tu ca Liberty si Fly sunt facute in China?

Piaggio nu e firma italiana? :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dc zici tu ca Liberty si Fly sunt facute in China?

Piaggio nu e firma italiana? :bigstar:

Pai zic asa ca postase un link da`beorz in care arata ca Piaggio Fly e facut in China,greseala mea de Liberty nu scrisese ca e facut in China.

Si Kymco e tot chinezesc,motorul dupa agility e la fel ca al meu,numai ca scuterul ala e lucrat mai cu atentie,mana de lucru mai buna.

Piaggio sunt scutere italiene dar cum sunt si alti producatori cu motoare facute in China asa sunt si ei.

Editat de adysme55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai zic asa ca postase un link da`beorz in care arata ca Piaggio Fly e facut in China,greseala mea de Liberty nu scrisese ca e facut in China.

Si Kymco e tot chinezesc,motorul dupa agility e la fel ca al meu,numai ca scuterul ala e lucrat mai cu atentie,mana de lucru mai buna.

Piaggio sunt scutere italiene dar cum sunt si alti producatori cu motoare facute in China asa sunt si ei.

 

Salut. Kymco nu este chinezesc :bigstar: :bigstar: Kymco facea scutere cu mult timp inainte sa te nasti tu. Ma irita cei care vorbesc fara sa stie. Google it! :bigstar:

 

Asfalt uscat si salutari cu farul! :bigstar: :bigstar:

 

PS - Poate prin chinezi tu intelegi asiatici :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...