dori_x Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 Am o Honda NTV 650. Are 2 cilindri si cate 2 bujii pe cilindru . Problema mare este ca daca o las cateva ore nepornita, cand incerc sa o pornesc, nu vrea . Scot bujiile, sunt ude . Le incalzesc, le curat, porneste imediat . Desfac doar 2 , cate una pe cilindru, astea fiind mai accesibile. Merge putin aiurea, cateva secunde, pana se curata si celelalte 2, apoi merge bine. Cand se incalzeste, daca verific bujiile, sunt negre, desi ea mi se pare ca merge destul de bine. Ce ar putea sa aiba ? In decurs de cateva ore, daca incerc sa o pornesc, porneste foarte repede. Daca o las mai mult, se ineaca . Sa fie din bujii ? Din amestec ? Nu stiu eu sa folosesc socul la pornire ? Am incercat prima data fara soc, nimic. Apoi si cu socul tras, nimic . In fiecare dimineata trebuie sa curat 2 bujii . Ce ar putea sa aiba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 (editat) Am o Honda NTV 650. Are 2 cilindri si cate 2 bujii pe cilindru . Problema mare este ca daca o las cateva ore nepornita, cand incerc sa o pornesc, nu vrea . Scot bujiile, sunt ude . Le incalzesc, le curat, porneste imediat . Desfac doar 2 , cate una pe cilindru, astea fiind mai accesibile. Merge putin aiurea, cateva secunde, pana se curata si celelalte 2, apoi merge bine. Cand se incalzeste, daca verific bujiile, sunt negre, desi ea mi se pare ca merge destul de bine. Ce ar putea sa aiba ? In decurs de cateva ore, daca incerc sa o pornesc, porneste foarte repede. Daca o las mai mult, se ineaca . Sa fie din bujii ? Din amestec ? Nu stiu eu sa folosesc socul la pornire ? Am incercat prima data fara soc, nimic. Apoi si cu socul tras, nimic . In fiecare dimineata trebuie sa curat 2 bujii . Ce ar putea sa aiba ? -in functie de varsta bujiilor astea se mai schimba, cred ca ar fi primul si cel mai indicat lucru pe care ar trebui sa il faci -dupa ce iti porneste ai verificat vreodata bujiile, ce culoare sunt ? sa nu ai filtrele de aer infundate sau uzate si sa nu iti dea indeajuns aer cat sa faca arderea, daca e asa tre sa ai bujiile negre dupa ce ai pornit-o si ai mers cu ea ceva timp ... Editat Februarie 5, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Februarie 5, 2008 Autor Share Postat Februarie 5, 2008 -in functie de varsta bujiilor astea se mai schimba, cred ca ar fi primul si cel mai indicat lucru pe care ar trebui sa il faci -dupa ce iti porneste ai verificat vreodata bujiile, ce culoare sunt ? sa nu ai filtrele de aer infundate sau uzate si sa nu iti dea indeajuns aer cat sa faca arderea, daca e asa tre sa ai bujiile negre dupa ce ai pornit-o si ai mers cu ea ceva timp ... Filtrul de aer este in stare foarte buna, poate chiar nou. Bujiile sunt negre dupa ce o tin pornita cateva minute. Nu merg cu ea deoarece nu am numere. Deocamdata. Maine o sa le am si o sa fac, in sfarsit, o tura cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 Filtrul de aer este in stare foarte buna, poate chiar nou. Bujiile sunt negre dupa ce o tin pornita cateva minute. Nu merg cu ea deoarece nu am numere. Deocamdata. Maine o sa le am si o sa fac, in sfarsit, o tura cu ea Hmmm ... eu am avut prob respective din motive de apa in benzina (de la pompa sau de la condens). Poti sa dai drumul la benzina din carburatoare si cred ca pe jos unde se scurge poti vedea apa din benzina - daca este apa. In principiu cred ca citirea bujiilor doar dupa un timp scurt de functionare si mai ales pe loc (in conditii de relanti!) cred ca nu este concludenta. Spor, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 cauze pt mersul bogat la relanti ar fi reglajul incorect al suruburilor pilot sau nivelul mare in pahare (cuie poantou uzate) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Februarie 8, 2008 Autor Share Postat Februarie 8, 2008 Se pare ca am gasit cauza. Am terminat benzina si am bagat din alta parte . A pornit din prima, dimineata, dupa ce nu o pornisem de 24 de ore. Sa speram ca asta era cauza. O sa vad maine dimineata . Deci... benzina . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 nu este benzina de vina. fenomenul care-l descrii are legatura cu camerele de nivel. cuiele poantou nu mai inchid . ai mare grija cu defectul asta ca poti umple cu benzina carterul. verifica inainte de pornire nivelul uleiului . in situatia in care cuiele poantou nu mai inchid , benzina se scurge prin galeria de admisie in motor pe la cilindrii unde supapele de admisie sunt deschise. 4pistons Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Februarie 9, 2008 Autor Share Postat Februarie 9, 2008 nu este benzina de vina. fenomenul care-l descrii are legatura cu camerele de nivel. cuiele poantou nu mai inchid . ai mare grija cu defectul asta ca poti umple cu benzina carterul. verifica inainte de pornire nivelul uleiului . in situatia in care cuiele poantou nu mai inchid , benzina se scurge prin galeria de admisie in motor pe la cilindrii unde supapele de admisie sunt deschise. 4pistons Nu. Chiar din benzina era. Nu am umblat la absolut nimic, am schimbat benzina ieri si azi, dupa 24 de ore de cand nu am pornit-o a luat-o imediat, la sfert. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 Un motor cand sta numai in relanti, nu e incalzit in mers,e normal sa iti cam afume bujiile ca nu se incalzesc destul incat sa ajunga la temp de autocuratire,iar benzina proasta a contribuit doar la fenomen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.