Sari la conținut

Honda Ntv Uda Bujiile Si In Mers, Sunt Afumate . De Ce ?


dori_x
 Share

Postări Recomandate

Am o Honda NTV 650. Are 2 cilindri si cate 2 bujii pe cilindru . Problema mare este ca daca o las cateva ore nepornita, cand incerc sa o pornesc, nu vrea . Scot bujiile, sunt ude . Le incalzesc, le curat, porneste imediat . Desfac doar 2 , cate una pe cilindru, astea fiind mai accesibile. Merge putin aiurea, cateva secunde, pana se curata si celelalte 2, apoi merge bine. Cand se incalzeste, daca verific bujiile, sunt negre, desi ea mi se pare ca merge destul de bine. Ce ar putea sa aiba ? In decurs de cateva ore, daca incerc sa o pornesc, porneste foarte repede. Daca o las mai mult, se ineaca . Sa fie din bujii ? Din amestec ? Nu stiu eu sa folosesc socul la pornire ? Am incercat prima data fara soc, nimic. Apoi si cu socul tras, nimic . In fiecare dimineata trebuie sa curat 2 bujii . Ce ar putea sa aiba ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o Honda NTV 650. Are 2 cilindri si cate 2 bujii pe cilindru . Problema mare este ca daca o las cateva ore nepornita, cand incerc sa o pornesc, nu vrea . Scot bujiile, sunt ude . Le incalzesc, le curat, porneste imediat . Desfac doar 2 , cate una pe cilindru, astea fiind mai accesibile. Merge putin aiurea, cateva secunde, pana se curata si celelalte 2, apoi merge bine. Cand se incalzeste, daca verific bujiile, sunt negre, desi ea mi se pare ca merge destul de bine. Ce ar putea sa aiba ? In decurs de cateva ore, daca incerc sa o pornesc, porneste foarte repede. Daca o las mai mult, se ineaca . Sa fie din bujii ? Din amestec ? Nu stiu eu sa folosesc socul la pornire ? Am incercat prima data fara soc, nimic. Apoi si cu socul tras, nimic . In fiecare dimineata trebuie sa curat 2 bujii . Ce ar putea sa aiba ?

-in functie de varsta bujiilor astea se mai schimba, cred ca ar fi primul si cel mai indicat lucru pe care ar trebui sa il faci

-dupa ce iti porneste ai verificat vreodata bujiile, ce culoare sunt ? sa nu ai filtrele de aer infundate sau uzate si sa nu iti dea indeajuns aer cat sa faca arderea, daca e asa tre sa ai bujiile negre dupa ce ai pornit-o si ai mers cu ea ceva timp ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-in functie de varsta bujiilor astea se mai schimba, cred ca ar fi primul si cel mai indicat lucru pe care ar trebui sa il faci

-dupa ce iti porneste ai verificat vreodata bujiile, ce culoare sunt ? sa nu ai filtrele de aer infundate sau uzate si sa nu iti dea indeajuns aer cat sa faca arderea, daca e asa tre sa ai bujiile negre dupa ce ai pornit-o si ai mers cu ea ceva timp ...

Filtrul de aer este in stare foarte buna, poate chiar nou. Bujiile sunt negre dupa ce o tin pornita cateva minute. Nu merg cu ea deoarece nu am numere. Deocamdata. Maine o sa le am si o sa fac, in sfarsit, o tura cu ea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul de aer este in stare foarte buna, poate chiar nou. Bujiile sunt negre dupa ce o tin pornita cateva minute. Nu merg cu ea deoarece nu am numere. Deocamdata. Maine o sa le am si o sa fac, in sfarsit, o tura cu ea :D

 

Hmmm ... eu am avut prob respective din motive de apa in benzina (de la pompa sau de la condens).

Poti sa dai drumul la benzina din carburatoare si cred ca pe jos unde se scurge poti vedea apa din benzina - daca este apa. In principiu cred ca citirea bujiilor doar dupa un timp scurt de functionare si mai ales pe loc (in conditii de relanti!) cred ca nu este concludenta.

 

Spor,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca am gasit cauza. Am terminat benzina si am bagat din alta parte . A pornit din prima, dimineata, dupa ce nu o pornisem de 24 de ore. Sa speram ca asta era cauza. O sa vad maine dimineata . Deci... benzina .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu este benzina de vina.

fenomenul care-l descrii are legatura cu camerele de nivel. cuiele poantou nu mai inchid . ai mare grija cu defectul asta ca poti umple cu benzina carterul. verifica inainte de pornire nivelul uleiului . in situatia in care cuiele poantou nu mai inchid , benzina se scurge prin galeria de admisie in motor pe la cilindrii unde supapele de admisie sunt deschise.

:what: 4pistons

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu este benzina de vina.

fenomenul care-l descrii are legatura cu camerele de nivel. cuiele poantou nu mai inchid . ai mare grija cu defectul asta ca poti umple cu benzina carterul. verifica inainte de pornire nivelul uleiului . in situatia in care cuiele poantou nu mai inchid , benzina se scurge prin galeria de admisie in motor pe la cilindrii unde supapele de admisie sunt deschise.

:what: 4pistons

Nu. Chiar din benzina era. Nu am umblat la absolut nimic, am schimbat benzina ieri si azi, dupa 24 de ore de cand nu am pornit-o a luat-o imediat, la sfert.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un motor cand sta numai in relanti, nu e incalzit in mers,e normal sa iti cam afume bujiile ca nu se incalzesc destul incat sa ajunga la temp de autocuratire,iar benzina proasta a contribuit doar la fenomen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...