Jump to content

SUZUKI DR 600/650/ BIG 750/800 - TOPICUL POSESORILOR


Recommended Posts

mai plimba putin motorul sa se mai "aseze" discurile...

 

dupa vreo 50-100 km daca persista trebuie sa te apuci de "sapat".... preventiv arunca un ochi si la cablul de ambreiaj.

 

am facut ceva km de cand l-am schimbat si nu da semne ca si-ar reveni.. cablul de ambreiaj e in stare buna.

la ce ar trebui sa ma mai uit? dupa mintea mea ori uleiul e de vina, ori nu e bun ambreiajul ( :eek: )

Link to post
Share on other sites
  • Replies 5.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Poate cineva sa ma ajute in Bucuresti cu o presa pentru volanta? Vin eu cu motorul in portbagaj si cinstesc... Presa tre' sa aibe diametrul de 50mm cu pas 1.5

Link to post
Share on other sites

am facut ceva km de cand l-am schimbat si nu da semne ca si-ar reveni.. cablul de ambreiaj e in stare buna.

la ce ar trebui sa ma mai uit? dupa mintea mea ori uleiul e de vina, ori nu e bun ambreiajul ( :eek: )

 

 

Cand ai schimbat discurile, ai schimbat si arcurile? Poate ai vreun surub mai slabit din cele care il strang. Vroiam si eu sa schimb ambreiajul si cineva mi=a spus ca a pus Trw si ca are probleme cu el ca nu ii decupleaza. Cica ebc cu kevlar e bun. Eu am observat ceva. Surubul pe care vine cablul de ambreiaj are o mica cursa moarta. Eu de fiecare data cand am dat capacul din dreapta jos, la montare, am rasucit inspre dreapta acel surub cu zamti apoi am pus mufa aia pe el. Odata nu am pus corect cablul si pornea de nebuna de una singura. Oricat as fi incercat sa il reglez din surubul de sus nu mergea, pana nu am dat jos asamblul ala si l-am rasucit.

 

Numai bine !

Link to post
Share on other sites

Poate cineva sa ma ajute in Bucuresti cu o presa pentru volanta? Vin eu cu motorul in portbagaj si cinstesc... Presa tre' sa aibe diametrul de 50mm cu pas 1.5

Salutatre presa am eu, numai ca nu mai stiu de cat easte...merge pe volanta de BIG 750, o voi masura zilele astea daca nu te grabesti si iti spun ce si cum :cheers:

 

Iar pentru cei interesati am un motor comlpet de pe dr 800, inca se poate auzi ...proba...voiam sa-l dau la pachet cu mobra (asta din urma are motorul ei)dar cum nu se arata nimeni interesat poate va pleca de capul lui.... :friends:

iar daca tot nu aveti ce face cu banii intra separat si astea la vanzare inpartite in doua: suporti ptr DR si cutii pentru ce va trece prin cap :scratch: /index.php?/topic/677273-vand-shad-sh-43/#entry3118779

Edited by SUN_83
Link to post
Share on other sites

Cand ai schimbat discurile, ai schimbat si arcurile? Poate ai vreun surub mai slabit din cele care il strang. Vroiam si eu sa schimb ambreiajul si cineva mi=a spus ca a pus Trw si ca are probleme cu el ca nu ii decupleaza. Cica ebc cu kevlar e bun. Eu am observat ceva. Surubul pe care vine cablul de ambreiaj are o mica cursa moarta. Eu de fiecare data cand am dat capacul din dreapta jos, la montare, am rasucit inspre dreapta acel surub cu zamti apoi am pus mufa aia pe el. Odata nu am pus corect cablul si pornea de nebuna de una singura. Oricat as fi incercat sa il reglez din surubul de sus nu mergea, pana nu am dat jos asamblul ala si l-am rasucit.

 

Numai bine !

 

 

 

arcurile le-am verificat. Service limit e 34mm si ale mele au 35,8. Nu mai tin minte ce fel de ambreiaj am pus sus, luni o sa trec pe la service sa verific.

Link to post
Share on other sites

In trecut cand aveam jawa aveam aceeasi problema ca tine. Cand plecam de pe loc smuncea. Rezolvarea a fost sa desfac ambreiajul, sa dau oala jos si sa constat ca in canalele de pe oala unde se centrau discurile de ambreiaj aveam semne, mutilari din cauza razelor alora de la discuri. Cu o pila fina am netezit canalele respective, apoi am montat discurile de ambreiaj si nu am mai avut probleme. Cred ca aceeasi problema o ai si tu la oala. Verifica acolo canalele alea.

Link to post
Share on other sites

In trecut cand aveam jawa aveam aceeasi problema ca tine. Cand plecam de pe loc smuncea. Rezolvarea a fost sa desfac ambreiajul, sa dau oala jos si sa constat ca in canalele de pe oala unde se centrau discurile de ambreiaj aveam semne, mutilari din cauza razelor alora de la discuri. Cu o pila fina am netezit canalele respective, apoi am montat discurile de ambreiaj si nu am mai avut probleme. Cred ca aceeasi problema o ai si tu la oala. Verifica acolo canalele alea.

o sa verific cu prima ocazie! pacat ca e o operatiune atat de anevoioasa..

Link to post
Share on other sites

Azi am reusit sa imi servisez furca. Am ramas mirat ca aveam in ambele telescoape doar 500ml. Am confectionat si "cheia speciala" cu ajutorul tatalui meu . Am montat si burdufele home made. Rezultatul, o furca stabila, nu mai imi bate. In sfarsit lucreaza perfect.

post-45143-0-59913900-1338046818_thumb.jpg

post-45143-0-46587200-1338046826_thumb.jpg

post-45143-0-30216600-1338046844_thumb.jpg

post-45143-0-31625500-1338046873_thumb.jpg

post-45143-0-15520400-1338046885_thumb.jpg

post-45143-0-41017300-1338046893_thumb.jpg

post-45143-0-73817800-1338046905_thumb.jpg

post-45143-0-35550900-1338046918_thumb.jpg

post-45143-0-25198200-1338046928_thumb.jpg

post-45143-0-13693400-1338046940_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Salutatre presa am eu, numai ca nu mai stiu de cat easte...merge pe volanta de BIG 750, o voi masura zilele astea daca nu te grabesti si iti spun ce si cum :cheers:

 

Iar pentru cei interesati am un motor comlpet de pe dr 800, inca se poate auzi ...proba...voiam sa-l dau la pachet cu mobra (asta din urma are motorul ei)dar cum nu se arata nimeni interesat poate va pleca de capul lui.... :friends:

iar daca tot nu aveti ce face cu banii intra separat si astea la vanzare inpartite in doua: suporti ptr DR si cutii pentru ce va trece prin cap :scratch: /index.php?/topic/677273-vand-shad-sh-43/#entry3118779

 

Salut si multumesc mult, dar e posibil sa nu fie buna. Am gasit undeva pe net schema asta pentru extractor volanta dr750 si din cate vad are filetul de 42mm X 1.5. Am masurat la mine (si-am cautat si pe net presa originala) si la mine filetul este de 50mm X 1.5, deci s-ar putea sa fie cam mica dar oricum...daca poti s-o masori as aprecia. Poate am noroc.

post-74-0-20875900-1338123796_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Din nefericire pentru tine tocmai ce am ajuns acasa si am dat fuga sa o masor, in lipsa unui subler am pus o rigla pe dansa si....ai avut dreptate este de 4 si un pic deci 42mm filetul, imi pare rau, daca nu ai un strungar pot sa-ti recomand pe cineva in zona b-dul Timisoara, nu stiu cum sta cu materialele acum dar eu tot acolo am facut-o, o seara buna!

Link to post
Share on other sites

salutare!

 

Am reusit sa imi fac DR-ul asa cum vrea sufletul meu dar.... ma impiedic de un "ciot"...

 

Dupa ce i-am pus lant nou am constat ca la pinionul de atac e facuta o imporvizatie cu siguranta ce il tine pe ax...

Asa ca daca are cineva de vanzare aceasta siguranta (piesa 34 si eventual garnitura 35) va rog sa imi faceti si mie o oferta!

 

MULTUMESC!

 

/uploads/monthly_05_2012/post-555-0-62250700-1338280742_thumb.jpg

post-555-0-62250700-1338280742_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Noroc baieti. Sunt in proces de reconditionare a unui dr650se din 97 si daca tot am totul facut bucati ma gandesc sa intaresc cadrul din moment ce o sa-l revopsesc oricum. Stiti vreun sudor bun care a mai lucrat in aceasta directie? Am adaugat cateva exemple, cam asa vreau sa-l fac.

post-74-0-49855500-1338970782_thumb.jpg

post-74-0-58395800-1338970788_thumb.jpg

post-74-0-97067400-1338970795_thumb.jpg

post-74-0-48607700-1338970801_thumb.jpg

post-74-0-29415700-1338970807_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

imi cer scuze ca dau buzna pe aici dar am si eu nevoie de ceva piese + sfaturi . am la reparat /reconditionat un DR 750 big din 89 . propietaru a venit cu ideea ca trebuie desfacut motoru ca a gasit ceva span in sorb .

motor desfacut uzura nu prea mare ( la segmenti este 0.90 mm deschiderea ) nu am reusit sa citesc in manual ce si cum )

intrebarea mea este

voi ce piston ati pus in ele ? Wosner sau ce marca ..

a mai avut cineva urmatoarea simptoma : tacanea ceva in motor si nu mai tragea .

 

as avera nevoie de un electromotor in stare buna , un radiator si cam atat pentru moment . dezmembreaza care vre-un big de 750 ?

multumesc

Link to post
Share on other sites

Ia legatura cu user-ul Dan _Ena, el dezmembra un DR Big.

Link to post
Share on other sites

imi cer scuze ca dau buzna pe aici dar am si eu nevoie de ceva piese + sfaturi . am la reparat /reconditionat un DR 750 big din 89 . propietaru a venit cu ideea ca trebuie desfacut motoru ca a gasit ceva span in sorb .

motor desfacut uzura nu prea mare ( la segmenti este 0.90 mm deschiderea ) nu am reusit sa citesc in manual ce si cum )

intrebarea mea este

voi ce piston ati pus in ele ? Wosner sau ce marca ..

a mai avut cineva urmatoarea simptoma : tacanea ceva in motor si nu mai tragea .

 

as avera nevoie de un electromotor in stare buna , un radiator si cam atat pentru moment . dezmembreaza care vre-un big de 750 ?

multumesc

Salut, vad ca esti din Mures, la fel ca mine. Am si eu un BIG 750 si niste piese ramase de la un 650 dezmembrat... o sa ma uit in seara asta la radiator, sa vad daca se potriveste pe BIG. In rest, mai tinem legatura.

Link to post
Share on other sites

Noroc baieti. Stie cineva codurile SKF pentru toti rulmentii de pe cartere? Si stiti vreun dealer in Bucuresti? Daca tot le-am desfacut si motorul are 30.000 de km macar sa le schimb acum. Le-am desfacut sa recuperez suruburile de la senzorul de neutru :/ erau toate pe fund, 2 suruburi, un pin si un arc. Mare noroc am avut...

O sa schimb defapt cam toti rulmentii, de la jug, ambele roti si de la bascula si prindere de amortizor. Daca aveti rabdare sa scrieri codurile sau un link unde le pot gasi as aprecia.

A, mobra e un dr650se...

Edited by Bob
Link to post
Share on other sites

Salutare,

am rupt rahatul ala de rola care se vede in poza, era pe duca, se mai tinea doar intr-un punct,

si am reusit sa fac o frumoasa gaura in cadru.

Idei de rezolvare a gaurii?

O merge o sudura mica?

post-37681-0-67637700-1339571390_thumb.jpg

post-37681-0-17809700-1339571405_thumb.jpg

post-37681-0-08452900-1339571409_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

 

Salut,

 

Uite aici o idee de reparatie + imbunatatire.

Te-as intreba totusi ce crezi ca a determinat ruperea... ai sarit cu motoreta? daca da, ai avut gazul deschis la aterizare?

 

numa bine,

Adi

Link to post
Share on other sites

Multam’ de info.

Rola asa era, rupta, cand am bagat cheia ca sa o scot s-a rupt cu tot cu metal/suport.

Nu are legatura cu vreo saritura.

Baga neste poze cu DR-ul sa vedem si noi bestia :rock:

 

p.s. masa proprie: 165kg. nr de locuri: 2. – au nimerit-o.

Singurul dezavantaj la prostiile pe care le scriu astia in talon e ca poti plati mai mult la impozit ptr ca se calculeaza si in functie de masa maxima admisa a autovehiculului.

 

bafta

Link to post
Share on other sites

Colegi DR-isti, in urma unor socoteli(ce vreau/imi trebuie/ce am), cu parere de rau, am ajuns la concluzia ca trebuie sa vand Suza, aici e pe forum e prima data cand pun anutul.

 

Ca informatii generale, trebuie sa mentionez ca are 24000 de km(7000km sunt facuti de mine), an de fabricatie 1991, pornire la kick-starter, am schimbat distributia(lantD.I.D) in iarna, acum 1000km am schimbat kitul de transmisie(tot D.I.D), in urma schimbului distributiei am verificat si ambreiajul care se afla in stare foarte buna, ca ulei am folosit valvoline(mentionez ca am incercat vreo 4 tipuri diferite si cu asta se comporta cel mai bine), cauciucurile sunt noi(pe fata am pus un metzeler tourance-aprox 3000km si pe spate un michelin anakee-500km), placute schimbate in toamna, la fel si bateria, furca am servisat-o in septembrie(s-au schimbat lichidul si simeringurile- nu are zgarieturi sau alte urme de uzura), am montat proiectoare de tip DRL cu leduri de mare putere, are priza la 12v, din punct de vedere estetic are cateva zgarieturi.

 

In pret ofer si un top case GIVI e36.

 

 

Motivul vanzarii este: 1.ca am nevoie de bani ca sa imi iau alt motor; 2.ca am nevoie de un motor mai de oras, dar care sa imbine si touringul, tinand cont ca eu nu ies in offroad si o folosesc cu precadere pentru deplasari acasa- munca si iesiri de weekend-concediu, ea este o motocicleta geniala, foarte fiabila si usor de intretinut, iarta multe si accepta multe, dar sa merg cu ea in Bucuresti zi de zi sa stau in coloane consider ca o chinui prea mult(chiar daca face lucru asta) si ca ea nu a fost conceputa pentru asa ceva, ca sa nu mai zic ca e cu pornire la pedala si daca se mai baga cate-un (cuvant urat) si imi moare motoru dureaza vreo 10-20 de secunde sa o pornesc, in cazul in care e folosita pentru naveta/plimbari/ca incepator/iesiri de weekend(on/off road) e ideala, chiar si offroad daca e incaltata cu gume adecvate.

Cand am cumparat-o nu aveam de gand sa o vand si tocmai de aia am si bagat atatia bani in ea(bani pe care stiu ca nu o sa-i recuperez), dar cum s-au schimbat prioritatile trebuie sa ma adaptez, iar odata cu adaptarea asta a venit si nevoia sa caut un alt motor, daca aveam destui bani sigur nu as fi vandut-o, dar cum este in continuare situatia asta delicata cu finantele trebuie sa fac sacrificiul asta. :(

 

Pretul care il consider cel mai corect dat fiind investiitiile in ea si faptul ca nu necesita nicio investitie in viitorul apropiat este de: 1250E acum daca e cineva interesat cu adevarat ne intelegem la fata locului.

 

Contact: 0741573995-Bogdan, e-mail: gustabogdan@yahoo.ro

Poate fi vazuta in Bucuresti(in timpul saptamanii), sau in Campina(in weekend)

Link to post
Share on other sites

Colegi DR-isti, in urma unor socoteli(ce vreau/imi trebuie/ce am), cu parere de rau, am ajuns la concluzia ca trebuie sa vand Suza, aici e pe forum e prima data cand pun anutul.

 

Ca informatii generale, trebuie sa mentionez ca are 24000 de km(7000km sunt facuti de mine), an de fabricatie 1991, pornire la kick-starter, am schimbat distributia(lantD.I.D) in iarna, acum 1000km am schimbat kitul de transmisie(tot D.I.D), in urma schimbului distributiei am verificat si ambreiajul care se afla in stare foarte buna, ca ulei am folosit valvoline(mentionez ca am incercat vreo 4 tipuri diferite si cu asta se comporta cel mai bine), cauciucurile sunt noi(pe fata am pus un metzeler tourance-aprox 3000km si pe spate un michelin anakee-500km), placute schimbate in toamna, la fel si bateria, furca am servisat-o in septembrie(s-au schimbat lichidul si simeringurile- nu are zgarieturi sau alte urme de uzura), am montat proiectoare de tip DRL cu leduri de mare putere, are priza la 12v, din punct de vedere estetic are cateva zgarieturi.

 

In pret ofer si un top case GIVI e36.

 

 

Motivul vanzarii este: 1.ca am nevoie de bani ca sa imi iau alt motor; 2.ca am nevoie de un motor mai de oras, dar care sa imbine si touringul, tinand cont ca eu nu ies in offroad si o folosesc cu precadere pentru deplasari acasa- munca si iesiri de weekend-concediu, ea este o motocicleta geniala, foarte fiabila si usor de intretinut, iarta multe si accepta multe, dar sa merg cu ea in Bucuresti zi de zi sa stau in coloane consider ca o chinui prea mult(chiar daca face lucru asta) si ca ea nu a fost conceputa pentru asa ceva, ca sa nu mai zic ca e cu pornire la pedala si daca se mai baga cate-un (cuvant urat) si imi moare motoru dureaza vreo 10-20 de secunde sa o pornesc, in cazul in care e folosita pentru naveta/plimbari/ca incepator/iesiri de weekend(on/off road) e ideala, chiar si offroad daca e incaltata cu gume adecvate.

Cand am cumparat-o nu aveam de gand sa o vand si tocmai de aia am si bagat atatia bani in ea(bani pe care stiu ca nu o sa-i recuperez), dar cum s-au schimbat prioritatile trebuie sa ma adaptez, iar odata cu adaptarea asta a venit si nevoia sa caut un alt motor, daca aveam destui bani sigur nu as fi vandut-o, dar cum este in continuare situatia asta delicata cu finantele trebuie sa fac sacrificiul asta. :(

 

Pretul care il consider cel mai corect dat fiind investiitiile in ea si faptul ca nu necesita nicio investitie in viitorul apropiat este de: 1250E acum daca e cineva interesat cu adevarat ne intelegem la fata locului.

 

Contact: 0741573995-Bogdan, e-mail: gustabogdan@yahoo.ro

Poate fi vazuta in Bucuresti(in timpul saptamanii), sau in Campina(in weekend)

 

la ce moto te gandesti?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...