Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Nu am recomandari ferme, dar anul trecut am fost la intrunirea Jimny si cea mai ok cazare (pret vs locatie) era la Poiana Marului (Piscul Ioanei).

 

Urmaresc evenimentul, poate ma alatur si eu in calitate de fost DR-ist (macar de o bere fara alcool) :)

 

 

 

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Hehe....Poiana Marului , piscul Ioanei este rezervata de acum multe luni. Intr-adevar e fain acolo, dar..... Intamplator chiar o cunosc pe propietara, dar chiar si asa nu m-am putut lipi.

Daca mai doreste careva eu cu Muretto (si inca cativa preteni d-ai mei) vom fi la Magura in perioada 11-13.10. Din pacate nu se pune problema de intalnire dr-isti pentru simplul motiv ca nu stiu daca v-a fi prezent vreun dr acolo (cel mai probabil plecam cu masinile). Dar daca mai doreste cineva:

https://www.booking.com/hotel/ro/magura-magura.en-us.html?aid=343347&label=operasoft-sdO15-343347&sid=e3367b08fd0cfaff10b33582ea6a114f&all_sr_blocks=555336502_206139230_2_2_0&checkin=2019-10-11&checkout=2019-10-13&dest_id=-1163323&dest_type=city&group_adults=2&group_children=0&hapos=1&highlighted_blocks=555336502_206139230_2_2_0&hpos=1&no_rooms=1&sr_order=popularity&srepoch=1569829114&srpvid=9be635bc2e460023&ucfs=1&from=searchresults;highlight_room=#hotelTmpl

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

De ceva vreme ma gandesc sa imi cumpar si eu un DR650. Dupa indelungi cautari am gasit un DR650RSE din '93 pe care ma bate gandul sa il cumpar, singura problema e ca motorul este limitat la 27kw/36cp (cel putin asa scrie in talon) si mi-as fi dorit sa beneficiez de toti cei 34kw/45cp.

Intrebarea mea este, stie cineva de unde provine aceasta limitare de putere si cum se poate scoate?

De asemenea, aveti idee ce greutate are modelul acesta de motocicleta? Pe internet am gasit variante cu 165kg, 175kg, cea pe care vreau sa o cumpar are trecut in talon 195kg, iar alta pe care am mai vazut-o inainte avea trecut 180kg.

Rezervorul are 20L, nu? 😀

 

Multumesc frumos si scuze daca am deranjat pe cineva

O zi faina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai, bre, liniștit că n-ai deranjat pe nimeni, aici nu e Academia Română, e locul unde puținii dinozauri folositori de DR se mai adună la un gulaș sau la o vișinată.

În ceea ce mă privește (DR foarte vechi 85-86) eu știu că se limitau mecanic. Flanșa dintre carburator și cilindru era cu secțiune mai mică și niște jicloare pe măsură. (foarte ușor de  înlocuit)

Dar am citit pe undeva că s-au prins de șmecherie și au venit cu alte metode ajungând la CDI-uri specializate pe limitare (trebuia înlocuit cu totul, era destul de scump) sau chiar axa cu came cu geometrie modificată (și mai scump de înlocuit). Nu știu modelul tău, dar poate ne mai ajută cineva.

Greutatea am găsit-o dată la gol și cu plinul făcut, poate de aici apare.

Uite aici, poate te ajută:

 

The U-type variant Suzuki bikes (DR650s included) were/are available in the German and European market with some subtle differences including their own special carburetors with different needle jet, greater pilot screw set back and other mods that differ from the carbs used in other markets.  These mods allow the DR650's full power to be limited to 20kW/27HP from 1990-1992 and to 25kW/34HP after 1993 for beginner motorcycle riders.  Carb kits are also available with TÜV (Technischer Überwachungs-Vereinuse) certification to allow for reduced DR650 power output for beginner riders - so used bike buyer beware.

Uite aici, poate te ajută:

 

The U-type variant Suzuki bikes (DR650s included) were/are available in the German and European market with some subtle differences including their own special carburetors with different needle jet, greater pilot screw set back and other mods that differ from the carbs used in other markets.  These mods allow the DR650's full power to be limited to 20kW/27HP from 1990-1992 and to 25kW/34HP after 1993 for beginner motorcycle riders.  Carb kits are also available with TÜV (Technischer Überwachungs-Vereinuse) certification to allow for reduced DR650 power output for beginner riders - so used bike buyer beware.

 

În altă ordine de idei florinelu07, mai ai resturi de Mobra 50 ? M-ar interesa un cadru (fără acte).

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am mai facut un mic upgrade la DR-u, o finala Mivv GP, cea originala era cam ruginita pe interior si au inceput sa migreze bucati de rugina pana s-a infundat. Intrebare, unde este locat surubul de amestec pe carburator? As vrea sa-l reglez nitel.

Si intrebarea nr2, ce gume sa-i pun pentru o utilizare preponderent urbana si la temperaturi scazute?

Am rezolvat cu surubul, mai trebuie sa "gatui" nitel DB killer-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi că pe la pag 124 a început o dezbatere despre șurubul ăla, cine e el, ce face și unde e și mai ales cum poți să-l modifici ca să nu mai arzi mânuțele. Pe scurt, e în partea de dedesubt.

La întrebarea nr. 2 nu știu răspunsul. Pot doar să zic ce folosesc eu dar nu prea e urban, cred că sunt 70% off și cam alunecă pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, DKW a spus:

ce gume sa-i pun pentru o utilizare preponderent urbana si la temperaturi scazute?

https://de.reifenwerk-heidenau.com/modules/reifenliste/view.php?lang=de&point=5&rtyp=17&profil=101&pic=107

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, DKW a spus:

, am gasit si pe ADVrider, dar sper sa nu am mare nevoie sa umblu p-acolo.

Hahaha....toti speram asa.Poate nu un an doi. In realitate toti ne-am fript la deste. Asta e pacatul carburatiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care este surubelul minune (un link ceva)? Oricum nu scapi:))) tot frigi la deste doar ca mai putin si probabil reglajul e mai fin. 

Acum sa nu crezi ca e un capat de tara. Cu timpul o sa-i inveti capriciile (reglajele) si odata pus la punct o sa ai liniste o perioada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ăla modificat de nenea Radu, bre ! Îi adaptezi un cap randalinat și îl lipești cu smac. Dar se găsește și de-a gata dacă ai câștigat la 6 din 49. Apropo, duminică e potul de 3, 2 milioane de euro.

N-ar fi rău să băgăm o combinată, poate, poate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, chucki said:

Care este surubelul minune (un link ceva)? Oricum nu scapi:))) tot frigi la deste doar ca mai putin si probabil reglajul e mai fin. 

Acum sa nu crezi ca e un capat de tara. Cu timpul o sa-i inveti capriciile (reglajele) si odata pus la punct o sa ai liniste o perioada.

http://www.kientech.com/ExtendedFuelScrews.htm, asta e unul din modele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Cam multă liniște pe aici, v-ați băgat tractoarele la iernat ? Sau nu pornesc sub zero grade ? :)

Eu am mers în fiecare zi până pe 5 decembrie. Pornirea la minus 2 grade superba ! Din prima pedală, pe pariu și pe demonstrate, cine dorește ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea e oarecum la hibernare. Adica mai mult eu. Ma cam dor oasele si articulatiile la frig. Asa ca prefer sa stau domol. Daca ai ceva in plan ( iesiri scurte) comunica si daca sunt p-acasa ma bag si eu la una mica. Altfel calaresc masina. Wek-ul asta trag o fuga pana la Chisinau, urmatorul la tara si sper ca pe sfarsit de ianuarie o Albanie.

Se baga careva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am lasat GS-ul in garaj si circul cu DR-ul, sunt inca in perioada de acomodare cu el, mai trebuie sa-l scarman nitel, dar per total e ok, o motoreta cinstita. Singurul lucru cu care nu ma impac, saua, dar o sa se rezolve si asta la urmatoarea etapa de customizare. Astept sa vina zapada ca sa-i fac o revizie completa, pana atunci ma mai deplasez cu el.

DR..jpg

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, Muretto Grundieg said:

@DKW  Uite, un garaj ca al tău mi-aș dori și eu. Curat, spațios și probabil încălzit. Poate aduce moșul...

Poza e facuta la munca, uneori mai stau dupa program si mesteresc la troace. Momentan garajul meu are incalzire de la soba sau aeroterma, si nu e prea curat, dar e spatios.

Uitasem, are careva prin garaj/boxa/etc un melc de kilometraj? Al meu este stricat, la modul ireparabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Greu o sa gasesti acel melc, facut din duritan sau plastic. Stiu ca eu am cautat vreo 3 luni la dezmembrari pana am gasit pe cineva care sa il aiba. A mea nu se bucura de garaje, in schimb e multumita de umbra blocului si de folia pe care am tras-o deasupra ei. Acum 11 ani inca mai circulam cu ea pe vremea asta, chiar de aveam mucii prin casca, acum am lasat-o mai moale si ma dau cu ea doar pe vreme buna. Ca imi mai vine dorul de 2 roti, iau bicicleta si ma dau putin pe dealuri...insa uneori nici pentru ea nu e indicata vremea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...