Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Practic lucreaza fier pe plastic, duritan, si asta din urma cedeaza. Eu am pus multa vaselina acolo, am uns bine cablul de viteza, pentru ca de aici pleaca toata problema, cablul se intepeneste. Ma batea gandul sa scot melcul ala si sa incerc sa ii fac o matrita dupa el. Varianta cea mai buna un ceas vitezometru cu 3 afisaje digitale si magnet pe spita. Insa trebuie un ecranaj bun pentru ca bobina de inductie il da peste cap.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este perfect asta. Poti renunta la ambele ceasuri, pare-mi-se ca iti arata asta si turatia?. Cel putin asa vazusem in trecut un model, doar ca la vremea aia costa cam 250$. Era prea scump si am optat pentru un cablul nou de kilometraj si melc second, ajunsesem cam pe la 250ron la vemea aia, acum 11 ani.https://www.google.ro/url?sa=i&source=web&cd=&ved=2ahUKEwjBicyHj9XmAhWG-qQKHSCTBGQQjhx6BAgBEAI&url=https%3A%2F%2Fwww.amazon.com%2FTRAILTECH-Vapor-Computer-Kit-Motorcycle%2Fdp%2FB07CBHW5YS&psig=AOvVaw0ObtrbpoUshTlon7eZB6qL&ust=1577511622062064&cshid=1577425269907

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut si La Multi Ani pe 2020

care aveti de dat un cadru de 750-800 BIG ?

nu ma intereseaza serie , acte ci doar vreau sa mai asamblez un DR  pentru a fi expus in curtea unui prieten undeva la munte ...

pret cat mai mic 🤣

 

multam si numai drumuri bune !

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce gume folositi pentru mers mai de oras, dar nu 100% oras? Eu am pe DR-u' TKC80 Twinduro si nu prea imi plac cum se simt pe udatura.

 

pyg.jpg

Ma gandesc daca sa fac pasul spre Heidenau sau Mitas...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cativa ani am numai mitas. E70, E80, etc. Pe asfalt uscat sunt ok dar se macina extrem de repede. Max 8000 km. In off iar mi se par foarte ok. Nu am avut probleme si la cata vaca e a mea am reusit sa ies si din namoale, zapada sau nisip. 

Pe asfalt ud e dezastru. Patinoar efectiv. Daca nu ma insel acum 2-3 ani l-am speriat pe @ raducod priprin apuseni intrun derapaj pe asfalt ud. Si cauciucurile erau noi sub 100 km. Eu m-am obisnuit cu ele. Si facand ovanaliza intre pret (cred ca sunt cele mai ieftine) si la ce le folosesc eu (nu-mi place sa merg pe ploaie), mi-a parut o combinatie buna. Acum depinde la ce la folosesti. Daca mergi zilnic indiferent de ploaie eu zic sa te mai gandesti.

Scuze: scriu de pe tel si am destele groase.

IMG_20180421_170339.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merg cu motorul cam tot timpul, nu ma intereseaza cat de repede se tocesc, ci sa tina bine la udatura. Endureala mai subtire ca nu mai ma tin balamalele si nici prea mult timp liber nu am, iar cand am timp liber sunt plecat in ture si merg cu GS-ul. DR-ul este mai mult pentru fatzaiala zilnica si ceva coclau lejer cand mai prind ocazia, deci as vrea niste gume care sa stea bine pe udatura dar sa pot sa ies si nitel in off, macar asa, de amoru' artei, si sa fie ok si pe frig. Deh, prefer sa merg la munca cu motorul pana da gheata pe jos decat sa dorm in autobuz/metrou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am gasit combinatia castigatoare, de la Heidenau, K60 Silica, 90/90-21 M/C 54T TT M+S SiO2 fata si 130/80-17 M/C 69T TT M+S SiO2 spate, pret cam 550 setul, cu vreo 150 lei mai ieftin decat setul de Scout-uri si cica tin bine la frig. Daca ma tin 4000 km ma declar foarte multumit.

Profilul este cel folosit si pe Scout.

K60rear_1209017-199x300.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Maxxis spate, Dunlop fata. Dupa 8000 de km Dunlop e aproape chel, Maxxis la jumatea vietii :)

Nu ca ar conta, am o mina de diamante in Nigeria, e doar pentru statistica.

Ca aderenta, Dunlop - jos palaria ,  Maxxis aluneca, chiar si pe drum uscat. Pe udatura trebuie sa te grabesti incet.

Pe noroi/pamant/mizerii e ok, doar e 70% off.  N-am incercat pe zapada dar cred ca nici nu intereseaza pe nimeni.

 

Editat de Muretto Grundieg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@chucki, momentan am amanat achizitia gumelor, mi-a dat masina o gaura in buget. Sper ca la sfarsitul lui martie sa le iau.

Si azi a inceput DR-ul sa faca figuri, aleator da rateuri in mers si da in nas pentru o secunda, apoi isi revine, iar trebuie sa-l iau la scarmanat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa gasesc bobina, a comandat-o un prieten care are un magazin online, saptamana viitoare trebuie sa ajunga.

Oricum, multzam de intentie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!
Are cineva "furca cu culbutori" de vanzare si ax came sau vreo solutie?
Am desfacut si am vazut ca are uzura mare, sau chiulasa cu totul. nu stiu.

Am zis sa schimb simeringurile la supape si am descoperit si surpriza asta, iar de aici se auzea si un tacanit. Cand l-am cumparat, mi s-a spus ca trebuie doar "reglat". Am vazut acum cum sta treaba cu reglajul. :))

A dus cineva asa ceva la rectificat?
Multumesc!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furca aia de care zici se gaseste noua cu vreo 240 lire englezesti pe bike-parts cod 12711-14A03-000 si mai adaugi ceva transport. Axul cu came, nou, vreo 730 lei-tramvai pe Allshops.

Daca vrei mai ieftin gasesti pe la dezmembrari cu putin noroc. Starea ? Ca la dezmembrari :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa-mi treaca timpul cu spor pana vine bobina de inductie, i-am pus "veioze", niste proiectoare flood pentru lumina de lucru. Le-am orientat sa bata mai jos, practic n-as mai avea nevoie de far.

 

1.jpg

2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, Andrei0912 a spus:

Salutare!
Are cineva "furca cu culbutori" de vanzare si ax came sau vreo solutie?
Am desfacut si am vazut ca are uzura mare, sau chiulasa cu totul. nu stiu.

Am zis sa schimb simeringurile la supape si am descoperit si surpriza asta, iar de aici se auzea si un tacanit. Cand l-am cumparat, mi s-a spus ca trebuie doar "reglat". Am vazut acum cum sta treaba cu reglajul. :))

A dus cineva asa ceva la rectificat?
Multumesc!

 

Salut.

Daca schimbi furca si/sau axul, verifica daca ai eliminat cauza .. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul la fiecare schimb de ulei si mai ales dupa o iarna de stat, dau jos pe langa filtru si capacul ce contine surubul de scurgere, apoi desfac si cele 2 suruburi ce tin acea sita. Curat totul , in special capacul ala, unde se aduna si parca se intareste mizeria din ulei, cu carbusol, sita sa fie neopturata, montez totul la loc si asa stiu ca circuitul uleiului nu este opturat. Stiu ca sunt cativa baieti pe net care fac nu stiu ce orificii sus la culbutori, insa sub axul cu came exista o tavita de metal unde se aduna uleiul si de unde axul se unge prin miscarea sa. Trebuie sa te asiguri ca orificiul de sus nu este infundat, radiatorul, furtunul. Nivelul de ulei sa fie mereu aproape de maxim...Eu inca merg cu o talpa din aia reconditionata, am incercat electrod de inox, nu a tinut, pana am gasit un vechi electrod ce se folosea la reconditionarea planetarelor de Dacii. Cu ala tine de vreo 3 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, am montat bobina noua, aftermarket Tourmax, totul este in parametri, nu mai sunt motive sa-i sara DB killer-ul. 🤣

Urmeaza verificat jocul la supape si gumele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...