edysson Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 Clar ca are!!! Mai ai si restul de la ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 am rezervorul si saua, restul plasticelor nu le mai am . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Restul sint 2 plastice sub sa. » Post actualizat in 06 Jan 2015 19:55Oare stie cineva ce e asta? Va las sa deliberati dupa care va zic!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 multumesc de incurajare. saptamana viitoare ma apuc de treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 (editat) Ca sfat: da jos capacul de sub cutia de viteze cel prins cu 3 suruburi de 6 iar in centru surubul de golire ulei. verifica sorbul ca de acolo se trag problemele la DR-uri si filtrul de ulei sa il schimbi.Toate cele bune!! » Post actualizat in 06 Jan 2015 20:49 Editat Ianuarie 6, 2015 de edysson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 salut. eu si un prieten vrem sa facem un traseu 90% asemanator cu al tau in vara, 2015. tinem legatura Salut si ne mai auzim...mai aproape de perioada. Restul sint 2 plastice sub sa. » Post actualizat in 06 Jan 2015 19:55 Oare stie cineva ce e asta? Va las sa deliberati dupa care va zic!! O roata de supermoto ppentru dr 650/800? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Mda, e o roata de supermoto...Dar e facuta dintr-o roata spate tot de DR si pus butuc fata. da super pe cadru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Intrebare: nu freaca cauciucu' in sistemul de prindere al aripi? cat loc mai ramane acolo? ai luat in considerare sa o vinzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Pe aripa normala de la dr RS sau RSE 650 care vine pe roata(nu cea de cross de 600 pornire kickstarter) nu am verificat inca. Deci nu stiu, dar e o intrebare buna, am sa probez azi. Pe cel de 600 (djebel) da foarte bine, are aripa sus pe jug, arata leit ca un supermoto adevarat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Nu daca freaca in aripa....asta e aproape sigur...in jamba acolo unde sunt filetele pentru suruburile aripii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Da, o vand. Nu m-am gandit inca. Propuneti voi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 multumesc de sfat. am sa tin cont Ca sfat: da jos capacul de sub cutia de viteze cel prins cu 3 suruburi de 6 iar in centru surubul de golire ulei. verifica sorbul ca de acolo se trag problemele la DR-uri si filtrul de ulei sa il schimbi.Toate cele bune!! » Post actualizat in 06 Jan 2015 20:49 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 Una-alta mai gasiti pe aici ce tine de DR-uri. Cat de curand postam si noutati in domeniu! https://www.facebook.com/pages/Motogear/839810009374751?ref=hl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 /index.php?/topic/721771-piese-dr-big-cadru-acte-cauciucuri-cric-roti/&do=findComment&comment=3898800 Preturile sunt negociabile in limita. Mai am si restu pieselor (dr 750/800) dar as prefera sa le tin pentru mine. Totusi....la oferta buna....na. Plus ca daca se intampla ca un posesor de DR 750/800 sa aiba nevoie de o piesa doar pentru testare sau de model/cote discutam si vedem cum rezolvam. Trimit si in provincie dar prefer curierul pentru de fiecare data constat ca nu am suficienta energie pentru posta romana. Tel: 0729894486 » Post actualizat in 14 Jan 2015 10:30Intrebare cum se scot urmatoarele piese: Rotorul, cele 4 nsuruburi la flansele de cauciuc dintre carburatoare si camera de ardere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Salut . vrei sa scoti rotorul ? adica cel cu magneti de pe ambielaj cu pana , pe partea cu balansierele ? daca da eu am o presa pentru dr 600 si s-ar putea sa mearga si la celelalte dr-uri . Bucuresti https://www.dropbox.com/s/1dhuine29dgoua7/DSCF2654.JPG?dl=0 » Post actualizat in 14 Jan 2015 21:19tel: 0732871078 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Rotorul la DR se scoate foarte greu daca nu a mai fost umblat acolo. Doar cu o presa, dar una zdravana. Te referi la gaturile de admisie intre carburator si chiulasa? Vezi cv tutoriale pe facebook pe motogear. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 si camera de ardere?Ce e aia? Arderea se petrece in chiulasa + cilindru, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 Eu mi-am facut presa la strung pentru scos rotorul de asta am zis. Am scos rotorul si a iesit foarte foarte greu. Mi-a luat destul de mult timp pt ca era foarte tare strans , si la inceput mi-a fost destul de frica sa nu gresesc ceva. dar a iesit pana la urma . axul e conic parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 Salut . vrei sa scoti rotorul ? adica cel cu magneti de pe ambielaj cu pana , pe partea cu balansierele ? daca da eu am o presa pentru dr 600 si s-ar putea sa mearga si la celelalte dr-uri . Bucuresti https://www.dropbox.com/s/1dhuine29dgoua7/DSCF2654.JPG?dl=0 » Post actualizat in 14 Jan 2015 21:19 tel: 0732871078 Multumesc. Momentan o sa-l las pe locul lui si sper sa nu am nevoie sa-l scot vreodata. Daca se va intampla am sa te sun. Ce e aia? Arderea se petrece in chiulasa + cilindru, nu? Chiuloasa se numeste intr-adevar (in momentul ala aveam un "lipsus")....piesa cu totul. Din cate stiam locul (spatiul) de dinainte supapelor, acolo unde are loc explozia propiuzisa se numeste camera de ardere. Poate gresesc, dar parca asa tineam minte. Uite link: http://ro.wikipedia.org/wiki/Motor_cu_ardere_internă Rotorul la DR se scoate foarte greu daca nu a mai fost umblat acolo. Doar cu o presa, dar una zdravana. Te referi la gaturile de admisie intre carburator si chiulasa? Vezi cv tutoriale pe facebook pe motogear. Da la alea ma referam....metoda de detomantare e simpla: desfaci cele 4 suruburi cu cap cruce si ar trebui sa cada. Problema e ca este a doua mobra la care nu reusesc nici sa clintesc suruburile alea. De scos le scot....romaneste cu zeama de flex. Dar este si o varianta oficiala? Acum ma apuc de studiat si pe facebook....n-am crezut ca voi spune vre-odata asta... sa studiez pe facebook:)) » Post actualizat in 15 Jan 2015 17:46 tot bantuind pe net dupa tutoriale & stuff am dat peste asta: Ai draq...astia forestierele le au mai bune decat drumurile noastre nationale. » Post actualizat in 15 Jan 2015 17:47 vai ce chef mi s-a facut....rezista, rezista.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 (editat) Stie cineva sigur cum as putea pune la punct un motor ( dr 600 ) Eu l-am luat stricat acum 1 an cred . am refacut tot tot si am verificat motorul dar din pacate nu vrea sa porneasca . si e posibil sa fie problema de la punct. Ideea e ca l-am pus exact cum era dar nu stiu daca era pus corect ) Anul trecut l-am terminat , i-am cumparat si cdi Cand dau la pedala el e foarte aproape sa porneasca , adica porneste o secunda si se opreste . Am reusit sa il pornesc de cateva ori dar se inrosea evacuarea la maxim. Era rosie rau si l-am oprit. Eu am impresia ca deshide prea repede supapa de evacuare si de asta scoate flacari in halu ala . Cum l-am pus la punct : axa cu came are 2 semne ( liniute ) care sunt puse orizontal si pistonul este la maxim sus . La balansiere n-am umblat deci sper sa fi fost pus la punct acolo de fostul proprietar bine . Au DR-urile avans la aprindere , pentru ca eu nu am gasit ? Editat Ianuarie 15, 2015 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 cele 4 nsuruburi la flansele de cauciuc dintre carburatoare si camera de ardere?....dintre carburatoare si galeriile de admisie. Apoi supape, apoi camera de ardere. Toate in chiulasa » Post actualizat in 15 Jan 2015 20:29 Au DR-urile avans la aprindere , pentru ca eu nu am gasit ? Avansul vine de la CDI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 Multumesc. Momentan o sa-l las pe locul lui si sper sa nu am nevoie sa-l scot vreodata. Daca se va intampla am sa te sun. Chiuloasa se numeste intr-adevar (in momentul ala aveam un "lipsus")....piesa cu totul. Din cate stiam locul (spatiul) de dinainte supapelor, acolo unde are loc explozia propiuzisa se numeste camera de ardere. Poate gresesc, dar parca asa tineam minte. Uite link: http://ro.wikipedia.org/wiki/Motor_cu_ardere_internă Da la alea ma referam....metoda de detomantare e simpla: desfaci cele 4 suruburi cu cap cruce si ar trebui sa cada. Problema e ca este a doua mobra la care nu reusesc nici sa clintesc suruburile alea. De scos le scot....romaneste cu zeama de flex. Dar este si o varianta oficiala? Acum ma apuc de studiat si pe facebook....n-am crezut ca voi spune vre-odata asta... sa studiez pe facebook:)) » Post actualizat in 15 Jan 2015 17:46 tot bantuind pe net dupa tutoriale & stuff am dat peste asta: Ai draq...astia forestierele le au mai bune decat drumurile noastre nationale. » Post actualizat in 15 Jan 2015 17:47 vai ce chef mi s-a facut....rezista, rezista.. Daca nu pe facebook cauta pe google, Eu am pus acolo cv tutoriale si pagini din manualul de service. Plus ca eu am la ora asta 15 DR-uri in curte toate modificate si nu vorbesc in necunostinta de cauza.Eu m-am oferit sa ajut, pot si renunta, mi-e mai usor!! ))) » Post actualizat in 15 Jan 2015 20:40 Stie cineva sigur cum as putea pune la punct un motor ( dr 600 ) Eu l-am luat stricat acum 1 an cred . am refacut tot tot si am verificat motorul dar din pacate nu vrea sa porneasca . si e posibil sa fie problema de la punct. Ideea e ca l-am pus exact cum era dar nu stiu daca era pus corect ) Anul trecut l-am terminat , i-am cumparat si cdi Cand dau la pedala el e foarte aproape sa porneasca , adica porneste o secunda si se opreste . Am reusit sa il pornesc de cateva ori dar se inrosea evacuarea la maxim. Era rosie rau si l-am oprit. Eu am impresia ca deshide prea repede supapa de evacuare si de asta scoate flacari in halu ala . Cum l-am pus la punct : axa cu came are 2 semne ( liniute ) care sunt puse orizontal si pistonul este la maxim sus . La balansiere n-am umblat deci sper sa fi fost pus la punct acolo de fostul proprietar bine . Au DR-urile avans la aprindere , pentru ca eu nu am gasit ? Daca inroseste toba nu e de la supape. Stie cineva sigur cum as putea pune la punct un motor ( dr 600 Anul trecut l-am terminat , i-am cumparat si cdi Cand dau la pedala el e foarte aproape sa porneasca , adica porneste o secunda si se opreste . Am reusit sa il pornesc de cateva ori dar se inrosea evacuarea la maxim. Era rosie rau si l-am oprit. Eu am impresia ca deshide prea repede supapa de evacuare si de asta scoate flacari in halu ala . Cum l-am pus la punct : axa cu came are 2 semne ( liniute ) care sunt puse orizontal si pistonul este la maxim sus . La balansiere n-am umblat deci sper sa fi fost pus la punct acolo de fostul proprietar bine . Au DR-urile avans la aprindere , pentru ca eu nu am gasit ? DR-urile nu au avans la pornire,din contra scanteia o au pana pornesc dupa PMS cu 2 grade, dupa care comuta din CDI progresiv pana la 28 de grade/ https://www.facebook.com/839810009374751/photos/a.840403569315395.1073741828.839810009374751/840403129315439/?type=1&theater Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 (editat) se inroseste foarte foarte rau galeria de evacuare ( 20 cm dupa supape ) si asta cam in jur de 30 - 60 secunde "DR-urile nu au avans la pornire,din contra scanteia o au pana pornesc dupa PMS cu 2 grade, dupa care comuta din CDI progresiv pana la 28 de grade" Nu am inteles Cum ar trebui sa il pun la punct . Am 2 cititoare pe magnetou . Am inteles ca pe un cititor porneste si se muta pe celalalt dupa https://www.dropbox.com/s/5uzypgsr8389v1e/DSCF2656.JPG?dl=0 Editat Ianuarie 15, 2015 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Distributia se pune in felul urmator la punct: 1- Se desface pe partea stanga unde e capacul de pe aprindere surubul de vizitare, nu cel din centru ci cel de deasupra. 2- Se ia o tubulara de 17 si se invarte magnetoul spre fata(stanga)pana in gaura de la surub se vede semnul T 3-Cu un surub mai lung se blocheaza magnetoul in pozitia respectiva(se insurubeaza in locul surubului din capac) 5-Se desfac cele 2 capace de pe chiulasa unde se regleaza culbutorii, amandoi ar trebui sa fie liberi (cu jocul de rigoare prescris),in caz contrar daca este actionat culbutorul e mai invarte motorul o tura completa pana ambii culbutori au joc si se repeta punctul 3. 4- Acum se pote desface capacul de pe chiulasa si axul cu came are 2 linii pe capatul dinspre pinionul de distributie, acestea trebuie sa fie la plan cu chiulasa si axul cu camele in jos.Daca toate astea sint indeplinite motorul este la semne. Daca motorul tau este cel cu 2 senzori pe magnetou vor trebui verificati. Asta inseamna ca ai in CDI o mufa cu 3 fire care vine din magnetou( senzorii), unul si anume cel din centru e firul comun si celelalte 2 fire aferente fiecarui senzor.Ar trebui sa ai inte comun si oricare din cele 2 o valoare de aprox 150 ohmi, sau intre cele din exterior 300 e ohmi.In cazul asta daca valorile sint ok, inseamna ca problema ta e din cdi, porneste motorul cu senzorul de avans mic si nu comuta in ture pe senzorul cu avans mare, motiv pt care inroseste galeria ca are loc arderea pe evacuare. Incearca dupa ce il pornesti sa il turezi usor in 3-4 mii de ture dupa care sa il lasi iar in relanti sa vezi daca mai inroseste.Daca toate aste is bune, mai poi circula cu el , inseamna ca cdi-ul are un mic delay (intarziere) intre a comuta cei doi senzori, desi cu timpul o sa pice cdi-ul d tot si ramane ok doar cu enzorul de pornire care va inrosi permanent evacuarea. La dr-urile cu un singur senzor e mai simpla problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 "Daca nu pe facebook cauta pe google, Eu am pus acolo cv tutoriale si pagini din manualul de service. Plus ca eu am la ora asta 15 DR-uri in curte toate modificate si nu vorbesc in necunostinta de cauza.Eu m-am oferit sa ajut, pot si renunta, mi-e mai usor!! )))" Salut. Apreciez foarte tare ajutorul tau si cred ca m-ai inteles gresit.....chiar nu radeam de faptul ca ai pus tutoriale....Pur si simplu nu credeam ca o sa-mi fie vre-odata facebook-ul de ajutor la ceva. Se prea vede ca te pricepi. Inca odata: eu personal iti multumesc pentru ajutorul dat mie sau altui posesor de dr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.