chucki Postat Decembrie 25, 2014 Share Postat Decembrie 25, 2014 Multam frumos pt raspuns! Eu am gasit doar un motor pt. zxr la un tip serios de aici si m-am agatat de el, tot ca tine, strangator, sper sa nu il folosesc totusi. Castigurile la tine intradevar sunt date de accesorii si o multitudine de piese, plus plastice, exact cum le-ai enumerat, cred ca ai iesit ok si la fel iti doresc, sa nu fie nevoie sa umbli la mobra, ci pe ea Sper sa imi permit si eu o vacanta la greci si anul asta, cu banii chiar daca am cheltuit pe a 2-a runda de studii + alte cursuri cat pt. o mobra mai veche, m-as descurca, timpul e cu adevarat problema, mai ales ca la toamna vreau sa mai prind experienta in noul domeniu... Cine stie, poate ne intalnim printr-un weekend pe la bulgari sau cu vreo alta ocazie, mi-ar face placere sa bem impreuna un suc/o berica. Numai stima! As fi incantat. HO, HO, HOOOO!!! Merry Cristmas!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Decembrie 26, 2014 Share Postat Decembrie 26, 2014 Draga @ciuki ca ai fost foarte cuminte , ascultator , ai mancat tot , e un fapt .Datorit acestuia ai primit un dar foarte placut si care iti creeaza o stare de bucurie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nea Valy Postat Decembrie 30, 2014 Share Postat Decembrie 30, 2014 Pentru ca am fost foarte cuminte, intr-adevar darnic Mosu.... in special ca ma aceeasi problema si d-na a acceptat inca un fier. Ca sume nu este un secret.... de fapt daca dai o cautare pe OLX sau tocmai ai sa gasesti preturi intre 500 si 2000 euroi. Cu toate astea la noi sunt destul de ieftine in comparatie cu Germania sau Italia. Prima care am luat-o (grasana neagra) a fost prin 2012 cu ~1000 euro; incompleta din punct de vedere al plasticelor si cu mici probleme mecanice. Asta am luat-o cu ~650 euro dar cu probleme destul de grave la motor si alte mici probleme mecanice. Consider, totusi, ca a fost afacere buna: are toate plasticele si sunt in stare buna (proaspat vopsite chiar si rezervoarele), are "optionale" care aproape ca acopera pretul integral (crashbar, suporti de cutii givi, o cutie mare give e45, parbriz touring, manere incalzite), iar piesele de care sunt interesat (ca rezerva) sunt compatibile: stator, demaror, carburatoare, ambreiaj, distributie, roti, etc...). Motoreta are probleme la motor (porneste si mere relativ ok). Dupa ce se incalzeste apar niste batai monstruoase undeva in partea de sus...dar de partea aia oricum nu eram foarte interesat. Probabil ca prin ianuarie voi trece la dezmembrarea ei, reconditionarea pieselor interesante. Si as vrea totusi sa o pastrez si sa o reconditionez total in timp. Ce sa fac...e modelul care ma avantajeaza cel mai mult pe mine. Craciun fericit tuturor. salut ... la fel ca tine am procedat si eu acum vreo 2 ani si in acea iarna am si inlocuit ce era de inlocuit .... piesele bune ramase le-am dat cu vaselina , ambalat si puse la pastrare si da la fel am constatat si eu : la noi sunt mai ieftine dacat in Germania sau Italia ... oricum ma gandeam ca in primavara sa o bag la vanzare dar sa vad ce idei mai imi vin pana atunci va salut si sa auzim de bine baieti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Decembrie 30, 2014 Share Postat Decembrie 30, 2014 salut ... la fel ca tine am procedat si eu acum vreo 2 ani si in acea iarna am si inlocuit ce era de inlocuit .... piesele bune ramase le-am dat cu vaselina , ambalat si puse la pastrare si da la fel am constatat si eu : la noi sunt mai ieftine dacat in Germania sau Italia ... oricum ma gandeam ca in primavara sa o bag la vanzare dar sa vad ce idei mai imi vin pana atunci va salut si sa auzim de bine baieti ! Cand am primit mail ca a postat cineva, ma uitam pe olx cu subiectul cautarii "suzuki dr". Mi-am dat seama ca ceva nu in regula. Ar fi culmea sa o iau si p-a trei-a. Some body stop meee!!!!!! La multi ani!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
licuriciul Postat Ianuarie 1, 2015 Share Postat Ianuarie 1, 2015 salutare si la multi ani ! Ma bucur ca am gasit acest topic pentru ca vreau sa aflu mai multe despre Suzuki DR 650 SE dupa anul 2008. daca sunt pe aici posesori de DR 650 mai nou care vor sa mai povesteasca si altora despre aceasta motocicleta ar fi perfect. imi caut o motocicleta pentru urmatoarea aventura si dr 650 a ajuns in finala si chiar am nevoie de mai multe informatii. sunt pe receptive deci dati un semn Multumesc ! » Post actualizat in 01 Jan 2015 21:17stau in Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 2, 2015 Share Postat Ianuarie 2, 2015 (editat) salutare si la multi ani ! Ma bucur ca am gasit acest topic pentru ca vreau sa aflu mai multe despre Suzuki DR 650 SE dupa anul 2008. daca sunt pe aici posesori de DR 650 mai nou care vor sa mai povesteasca si altora despre aceasta motocicleta ar fi perfect. imi caut o motocicleta pentru urmatoarea aventura si dr 650 a ajuns in finala si chiar am nevoie de mai multe informatii. sunt pe receptive deci dati un semn Multumesc ! » Post actualizat in 01 Jan 2015 21:17 stau in Bucuresti Din pacate, SE-ul este un model f. putin popular in Romania. Comparativ cu SUA unde, daca nu gresesc, se comercializeaza si in prezent. In ultimul an au fost doar 2 la vanzare pe site-urile de profil. Este unul de vanzare si acum la CJ, reconditionat total, mai putin motorul (asa zice vanzatorul) si a mai fost unul de vanzare in TM. Pe ultimul l-am vazut live si m-a atras "volumul de aer ocupat". Static (nu stiu cu rider si bagaje) este mai jos decat XT-ul de 600. Stiu sigur ca este mai puternic/vanos decat Yamaha (am mers cu RSE), gasesti rezervor de plastic atat standard cat si extralarge pentru el si ff multe informatii despre cum sa il imbunatatesti pe advrider si alte site-uri americane. Sa nu mai vorbim de piese. Daca reusesc sa vand Tenerele va fi primul pe lista ca viitoare achizitie. Daca insa ai bani de un Ktm 690 Enduro, uita ce am scris mai sus si fa pasul spre acesta. Ionut (IntoTheWorld) are niste postari destul de utile despre aceasta motocicleta aici pe forum. Cred ca pe topicul posesorilor de 690. El a schimbat Tenerele dupa calatoria in Africa si avea numai cuvinte bune despre 690 (cu care cred ca a mers in Asia Centrala). » Post actualizat in 02 Jan 2015 15:09 1 » Post actualizat in 02 Jan 2015 15:20 Szambor de la advfactory are numai DRZ400 si 650SE la inchiriat. Editat Ianuarie 2, 2015 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccuculas Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 Salut. Si pentru ca ma plictisesc si nu am stare..... concediu.JPG Undeva ~ 14 zile. Adica o zi de mers ~600 km, popas 1-2 zile (vizitari &stuff) si de la capat. Perioada iulie-august. Vor spune unii ca e cam devreme...dar avand in vedere vechimea motoretelor as spune ca pregatirile se fac mai din timp. Se baga careva? salut. eu si un prieten vrem sa facem un traseu 90% asemanator cu al tau in vara, 2015. tinem legatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 salutare si la multi ani ! Ma bucur ca am gasit acest topic pentru ca vreau sa aflu mai multe despre Suzuki DR 650 SE dupa anul 2008. daca sunt pe aici posesori de DR 650 mai nou care vor sa mai povesteasca si altora despre aceasta motocicleta ar fi perfect. imi caut o motocicleta pentru urmatoarea aventura si dr 650 a ajuns in finala si chiar am nevoie de mai multe informatii. sunt pe receptive deci dati un semn Multumesc ! » Post actualizat in 01 Jan 2015 21:17 stau in Bucuresti Nu stiu astea mai noi dar, din ce am auzit, punctele slabe la DR-uri mari ar fi statorul si reglajul ansamblul balansier. Altfel, otel foarte bun la cilindru. Dupa zeci de mii de km inca au urme de honuire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 Salut baieti. A trecut ceva vreme de cand nu am mai intrat pe forum si atunci eram la grupul posesorilor de Suzuki gs 500. Am si eu o intrebare. Sunt mandrul posesor al motoretei din imaginea alaturata, ajutati-ma va rog cu ceva pareri. Are rost sau nu sa o resuscitez? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 Clar ca are!!! Mai ai si restul de la ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 am rezervorul si saua, restul plasticelor nu le mai am . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Restul sint 2 plastice sub sa. » Post actualizat in 06 Jan 2015 19:55Oare stie cineva ce e asta? Va las sa deliberati dupa care va zic!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 multumesc de incurajare. saptamana viitoare ma apuc de treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 (editat) Ca sfat: da jos capacul de sub cutia de viteze cel prins cu 3 suruburi de 6 iar in centru surubul de golire ulei. verifica sorbul ca de acolo se trag problemele la DR-uri si filtrul de ulei sa il schimbi.Toate cele bune!! » Post actualizat in 06 Jan 2015 20:49 Editat Ianuarie 6, 2015 de edysson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 salut. eu si un prieten vrem sa facem un traseu 90% asemanator cu al tau in vara, 2015. tinem legatura Salut si ne mai auzim...mai aproape de perioada. Restul sint 2 plastice sub sa. » Post actualizat in 06 Jan 2015 19:55 Oare stie cineva ce e asta? Va las sa deliberati dupa care va zic!! O roata de supermoto ppentru dr 650/800? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Mda, e o roata de supermoto...Dar e facuta dintr-o roata spate tot de DR si pus butuc fata. da super pe cadru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Intrebare: nu freaca cauciucu' in sistemul de prindere al aripi? cat loc mai ramane acolo? ai luat in considerare sa o vinzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Pe aripa normala de la dr RS sau RSE 650 care vine pe roata(nu cea de cross de 600 pornire kickstarter) nu am verificat inca. Deci nu stiu, dar e o intrebare buna, am sa probez azi. Pe cel de 600 (djebel) da foarte bine, are aripa sus pe jug, arata leit ca un supermoto adevarat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Nu daca freaca in aripa....asta e aproape sigur...in jamba acolo unde sunt filetele pentru suruburile aripii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Da, o vand. Nu m-am gandit inca. Propuneti voi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 multumesc de sfat. am sa tin cont Ca sfat: da jos capacul de sub cutia de viteze cel prins cu 3 suruburi de 6 iar in centru surubul de golire ulei. verifica sorbul ca de acolo se trag problemele la DR-uri si filtrul de ulei sa il schimbi.Toate cele bune!! » Post actualizat in 06 Jan 2015 20:49 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 Una-alta mai gasiti pe aici ce tine de DR-uri. Cat de curand postam si noutati in domeniu! https://www.facebook.com/pages/Motogear/839810009374751?ref=hl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 /index.php?/topic/721771-piese-dr-big-cadru-acte-cauciucuri-cric-roti/&do=findComment&comment=3898800 Preturile sunt negociabile in limita. Mai am si restu pieselor (dr 750/800) dar as prefera sa le tin pentru mine. Totusi....la oferta buna....na. Plus ca daca se intampla ca un posesor de DR 750/800 sa aiba nevoie de o piesa doar pentru testare sau de model/cote discutam si vedem cum rezolvam. Trimit si in provincie dar prefer curierul pentru de fiecare data constat ca nu am suficienta energie pentru posta romana. Tel: 0729894486 » Post actualizat in 14 Jan 2015 10:30Intrebare cum se scot urmatoarele piese: Rotorul, cele 4 nsuruburi la flansele de cauciuc dintre carburatoare si camera de ardere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Salut . vrei sa scoti rotorul ? adica cel cu magneti de pe ambielaj cu pana , pe partea cu balansierele ? daca da eu am o presa pentru dr 600 si s-ar putea sa mearga si la celelalte dr-uri . Bucuresti https://www.dropbox.com/s/1dhuine29dgoua7/DSCF2654.JPG?dl=0 » Post actualizat in 14 Jan 2015 21:19tel: 0732871078 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Rotorul la DR se scoate foarte greu daca nu a mai fost umblat acolo. Doar cu o presa, dar una zdravana. Te referi la gaturile de admisie intre carburator si chiulasa? Vezi cv tutoriale pe facebook pe motogear. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.