Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Salut baieti. A trecut ceva vreme de cand nu am mai intrat pe forum si atunci eram la grupul posesorilor de Suzuki gs 500. Am si eu o intrebare. Sunt mandrul posesor al motoretei din imaginea alaturata, ajutati-ma va rog cu ceva pareri. Are rost sau nu sa o resuscitez?

Multumesc

Ah2qnR.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Restul sint 2 plastice sub sa.


» Post actualizat in 06 Jan 2015 19:55

Oare stie cineva ce e asta? Va las sa deliberati dupa care va zic!! :)

 

post-62968-0-14880200-1420574056_thumb.jpg

post-62968-0-16308600-1420574076_thumb.jpg

post-62968-0-96732200-1420574097_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sfat: da jos capacul de sub cutia de viteze cel prins cu 3 suruburi de 6 iar in centru surubul de golire ulei. verifica sorbul ca de acolo se trag problemele la DR-uri si filtrul de ulei sa il schimbi.Toate cele bune!!


» Post actualizat in 06 Jan 2015 20:49

Editat de edysson
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. eu si un prieten vrem sa facem un traseu 90% asemanator cu al tau in vara, 2015. tinem legatura

Salut si ne mai auzim...mai aproape de perioada.

 

Restul sint 2 plastice sub sa.

» Post actualizat in 06 Jan 2015 19:55

Oare stie cineva ce e asta? Va las sa deliberati dupa care va zic!! :)

O roata de supermoto ppentru dr 650/800?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, e o roata de supermoto...Dar e facuta dintr-o roata spate tot de DR si pus butuc fata.:) da super pe cadru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe aripa normala de la dr RS sau RSE 650 care vine pe roata(nu cea de cross de 600 pornire kickstarter) nu am verificat inca. Deci nu stiu, dar e o intrebare buna, am sa probez azi. Pe cel de 600 (djebel) da foarte bine, are aripa sus pe jug, arata leit ca un supermoto adevarat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de sfat. am sa tin cont

:thanks:

Ca sfat: da jos capacul de sub cutia de viteze cel prins cu 3 suruburi de 6 iar in centru surubul de golire ulei. verifica sorbul ca de acolo se trag problemele la DR-uri si filtrul de ulei sa il schimbi.Toate cele bune!!


» Post actualizat in 06 Jan 2015 20:49

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/721771-piese-dr-big-cadru-acte-cauciucuri-cric-roti/&do=findComment&comment=3898800

Preturile sunt negociabile in limita. Mai am si restu pieselor (dr 750/800) dar as prefera sa le tin pentru mine. Totusi....la oferta buna....na. Plus ca daca se intampla ca un posesor de DR 750/800 sa aiba nevoie de o piesa doar pentru testare sau de model/cote discutam si vedem cum rezolvam. Trimit si in provincie dar prefer curierul pentru de fiecare data constat ca nu am suficienta energie pentru posta romana.

Tel: 0729894486


» Post actualizat in 14 Jan 2015 10:30

Intrebare cum se scot urmatoarele piese: Rotorul, cele 4 nsuruburi la flansele de cauciuc dintre carburatoare si camera de ardere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut . vrei sa scoti rotorul ? adica cel cu magneti de pe ambielaj cu pana , pe partea cu balansierele ? daca da eu am o presa pentru dr 600 si s-ar putea sa mearga si la celelalte dr-uri . Bucuresti

https://www.dropbox.com/s/1dhuine29dgoua7/DSCF2654.JPG?dl=0


» Post actualizat in 14 Jan 2015 21:19

tel: 0732871078

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rotorul la DR se scoate foarte greu daca nu a mai fost umblat acolo. Doar cu o presa, dar una zdravana. Te referi la gaturile de admisie intre carburator si chiulasa? Vezi cv tutoriale pe facebook pe motogear.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am facut presa la strung pentru scos rotorul de asta am zis.

Am scos rotorul si a iesit foarte foarte greu. Mi-a luat destul de mult timp pt ca era foarte tare strans , si la inceput mi-a fost destul de frica sa nu gresesc ceva. dar a iesit pana la urma . axul e conic parca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut . vrei sa scoti rotorul ? adica cel cu magneti de pe ambielaj cu pana , pe partea cu balansierele ? daca da eu am o presa pentru dr 600 si s-ar putea sa mearga si la celelalte dr-uri . Bucuresti

https://www.dropbox.com/s/1dhuine29dgoua7/DSCF2654.JPG?dl=0

» Post actualizat in 14 Jan 2015 21:19

tel: 0732871078

Multumesc. Momentan o sa-l las pe locul lui si sper sa nu am nevoie sa-l scot vreodata. Daca se va intampla am sa te sun.

 

Ce e aia? Arderea se petrece in chiulasa + cilindru, nu?

Chiuloasa se numeste intr-adevar (in momentul ala aveam un "lipsus")....piesa cu totul. Din cate stiam locul (spatiul) de dinainte supapelor, acolo unde are loc explozia propiuzisa se numeste camera de ardere. Poate gresesc, dar parca asa tineam minte. Uite link:

 

http://ro.wikipedia.org/wiki/Motor_cu_ardere_internă

 

Rotorul la DR se scoate foarte greu daca nu a mai fost umblat acolo. Doar cu o presa, dar una zdravana. Te referi la gaturile de admisie intre carburator si chiulasa? Vezi cv tutoriale pe facebook pe motogear.

Da la alea ma referam....metoda de detomantare e simpla: desfaci cele 4 suruburi cu cap cruce si ar trebui sa cada. Problema e ca este a doua mobra la care nu reusesc nici sa clintesc suruburile alea. De scos le scot....romaneste cu zeama de flex. Dar este si o varianta oficiala? Acum ma apuc de studiat si pe facebook....n-am crezut ca voi spune vre-odata asta...:) sa studiez pe facebook:))

» Post actualizat in 15 Jan 2015 17:46

tot bantuind pe net dupa tutoriale & stuff am dat peste asta:

Ai draq...astia forestierele le au mai bune decat drumurile noastre nationale.

» Post actualizat in 15 Jan 2015 17:47

vai ce chef mi s-a facut....rezista, rezista..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva sigur cum as putea pune la punct un motor ( dr 600 )

Eu l-am luat stricat acum 1 an cred . am refacut tot tot si am verificat motorul dar din pacate nu vrea sa porneasca . si e posibil sa fie problema de la punct. Ideea e ca l-am pus exact cum era dar nu stiu daca era pus corect :))

Anul trecut l-am terminat , i-am cumparat si cdi

Cand dau la pedala el e foarte aproape sa porneasca , adica porneste o secunda si se opreste . Am reusit sa il pornesc de cateva ori dar se inrosea evacuarea la maxim. Era rosie rau si l-am oprit. Eu am impresia ca deshide prea repede supapa de evacuare si de asta scoate flacari in halu ala .

 

Cum l-am pus la punct :

axa cu came are 2 semne ( liniute ) care sunt puse orizontal si pistonul este la maxim sus . La balansiere n-am umblat deci sper sa fi fost pus la punct acolo de fostul proprietar bine .

 

Au DR-urile avans la aprindere , pentru ca eu nu am gasit ? :-L

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cele 4 nsuruburi la flansele de cauciuc dintre carburatoare si camera de ardere?

....dintre carburatoare si galeriile de admisie. Apoi supape, apoi camera de ardere. Toate in chiulasa :)

» Post actualizat in 15 Jan 2015 20:29

Au DR-urile avans la aprindere , pentru ca eu nu am gasit ? :-L

Avansul vine de la CDI.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Momentan o sa-l las pe locul lui si sper sa nu am nevoie sa-l scot vreodata. Daca se va intampla am sa te sun.

 

Chiuloasa se numeste intr-adevar (in momentul ala aveam un "lipsus")....piesa cu totul. Din cate stiam locul (spatiul) de dinainte supapelor, acolo unde are loc explozia propiuzisa se numeste camera de ardere. Poate gresesc, dar parca asa tineam minte. Uite link:

 

http://ro.wikipedia.org/wiki/Motor_cu_ardere_internă

 

Da la alea ma referam....metoda de detomantare e simpla: desfaci cele 4 suruburi cu cap cruce si ar trebui sa cada. Problema e ca este a doua mobra la care nu reusesc nici sa clintesc suruburile alea. De scos le scot....romaneste cu zeama de flex. Dar este si o varianta oficiala? Acum ma apuc de studiat si pe facebook....n-am crezut ca voi spune vre-odata asta... :) sa studiez pe facebook:))

» Post actualizat in 15 Jan 2015 17:46

tot bantuind pe net dupa tutoriale & stuff am dat peste asta:

Ai draq...astia forestierele le au mai bune decat drumurile noastre nationale.

» Post actualizat in 15 Jan 2015 17:47

vai ce chef mi s-a facut....rezista, rezista..

Daca nu pe facebook cauta pe google, Eu am pus acolo cv tutoriale si pagini din manualul de service. Plus ca eu am la ora asta 15 DR-uri in curte toate modificate si nu vorbesc in necunostinta de cauza.Eu m-am oferit sa ajut, pot si renunta, mi-e mai usor!! :))))

» Post actualizat in 15 Jan 2015 20:40

Stie cineva sigur cum as putea pune la punct un motor ( dr 600 )

Eu l-am luat stricat acum 1 an cred . am refacut tot tot si am verificat motorul dar din pacate nu vrea sa porneasca . si e posibil sa fie problema de la punct. Ideea e ca l-am pus exact cum era dar nu stiu daca era pus corect :))

Anul trecut l-am terminat , i-am cumparat si cdi

Cand dau la pedala el e foarte aproape sa porneasca , adica porneste o secunda si se opreste . Am reusit sa il pornesc de cateva ori dar se inrosea evacuarea la maxim. Era rosie rau si l-am oprit. Eu am impresia ca deshide prea repede supapa de evacuare si de asta scoate flacari in halu ala .

 

Cum l-am pus la punct :

axa cu came are 2 semne ( liniute ) care sunt puse orizontal si pistonul este la maxim sus . La balansiere n-am umblat deci sper sa fi fost pus la punct acolo de fostul proprietar bine .

 

Au DR-urile avans la aprindere , pentru ca eu nu am gasit ?

Daca inroseste toba nu e de la supape.

 

Stie cineva sigur cum as putea pune la punct un motor ( dr 600

Anul trecut l-am terminat , i-am cumparat si cdi

Cand dau la pedala el e foarte aproape sa porneasca , adica porneste o secunda si se opreste . Am reusit sa il pornesc de cateva ori dar se inrosea evacuarea la maxim. Era rosie rau si l-am oprit. Eu am impresia ca deshide prea repede supapa de evacuare si de asta scoate flacari in halu ala .

 

Cum l-am pus la punct :

axa cu came are 2 semne ( liniute ) care sunt puse orizontal si pistonul este la maxim sus . La balansiere n-am umblat deci sper sa fi fost pus la punct acolo de fostul proprietar bine .

 

Au DR-urile avans la aprindere , pentru ca eu nu am gasit ?

DR-urile nu au avans la pornire,din contra scanteia o au pana pornesc dupa PMS cu 2 grade, dupa care comuta din CDI progresiv pana la 28 de grade/

 

https://www.facebook.com/839810009374751/photos/a.840403569315395.1073741828.839810009374751/840403129315439/?type=1&theater

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se inroseste foarte foarte rau galeria de evacuare ( 20 cm dupa supape ) si asta cam in jur de 30 - 60 secunde

 

"DR-urile nu au avans la pornire,din contra scanteia o au pana pornesc dupa PMS cu 2 grade, dupa care comuta din CDI progresiv pana la 28 de grade"

 

Nu am inteles :( Cum ar trebui sa il pun la punct . Am 2 cititoare pe magnetou . Am inteles ca pe un cititor porneste si se muta pe celalalt dupa https://www.dropbox.com/s/5uzypgsr8389v1e/DSCF2656.JPG?dl=0

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Distributia se pune in felul urmator la punct:

1- Se desface pe partea stanga unde e capacul de pe aprindere surubul de vizitare, nu cel din centru ci cel de deasupra.

2- Se ia o tubulara de 17 si se invarte magnetoul spre fata(stanga)pana in gaura de la surub se vede semnul T

3-Cu un surub mai lung se blocheaza magnetoul in pozitia respectiva(se insurubeaza in locul surubului din capac)

5-Se desfac cele 2 capace de pe chiulasa unde se regleaza culbutorii, amandoi ar trebui sa fie liberi (cu jocul de rigoare prescris),in caz contrar daca este actionat culbutorul e mai invarte motorul o tura completa pana ambii culbutori au joc si se repeta punctul 3.

4- Acum se pote desface capacul de pe chiulasa si axul cu came are 2 linii pe capatul dinspre pinionul de distributie, acestea trebuie sa fie la plan cu chiulasa si axul cu camele in jos.Daca toate astea sint indeplinite motorul este la semne.

Daca motorul tau este cel cu 2 senzori pe magnetou vor trebui verificati. Asta inseamna ca ai in CDI o mufa cu 3 fire care vine din magnetou( senzorii), unul si anume cel din centru e firul comun si celelalte 2 fire aferente fiecarui senzor.Ar trebui sa ai inte comun si oricare din cele 2 o valoare de aprox 150 ohmi, sau intre cele din exterior 300 e ohmi.In cazul asta daca valorile sint ok, inseamna ca problema ta e din cdi, porneste motorul cu senzorul de avans mic si nu comuta in ture pe senzorul cu avans mare, motiv pt care inroseste galeria ca are loc arderea pe evacuare. Incearca dupa ce il pornesti sa il turezi usor in 3-4 mii de ture dupa care sa il lasi iar in relanti sa vezi daca mai inroseste.Daca toate aste is bune, mai poi circula cu el , inseamna ca cdi-ul are un mic delay (intarziere) intre a comuta cei doi senzori, desi cu timpul o sa pice cdi-ul d tot si ramane ok doar cu enzorul de pornire care va inrosi permanent evacuarea. La dr-urile cu un singur senzor e mai simpla problema asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...