Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

firele de pe stator duc intr-o mufa. Nu trebuie decit sa verifici impedanta pe fire sa vezi daca dispare valoarea de tot. Faptul ca variaza este oarecum normal la anii care ii are.

Mai este un senzor care zice CDIului unde este pozitia 0 . E posibil ca asta sa nu mai zica nimica dupa ce se incalzeste.

Trebuie verificat daca trecerea firelor prin capacul motorului sa nu se fi desizolat si sa puna in scurt ce da statorul sau senzorul. Firele sunt in izolator siliconic cu tresa de fibra de sticla (cel putin la DR800) tocmaic ca sa nu apara scurturi ....

Oricum trebuie facute masuratori sistematica ca sa poti identifica problema.

 

Sper sa va fie de folos informatiile.

 

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

eu senzorul l-am masurat el avand cel putin la dr 600 mufa separata.ce e ciudat ca dupa vreo 5 luni de stat nu a vrut sa porneasc, inainte pornea relativ usor, ii dadeam o pedala cu contactul luat, iar dupa aceea pornea la prima pedala si dupa aceea povestea cu mersul 5 minute si murea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radu,care "senzor care zice CDIului unde este pozitia 0 "?

scoate o bujie si vezi daca ai scinteie..inafara de senzor(pickup coil) mai ai o bobina ...aia mare de pe stator,power source coil,ce alimenteaza cdi-ul...

uite valori de la 650,cred ca sunt la fel la 600.

post-12095-0-53212900-1397673002_thumb.jpg

Editat de ------
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , pentru incepatori e o explicatie acceptabila zic eu cu pickup coil care zice un O. Evident ca nu-i zero, PMS sau orice altceva, e ideea ca evitam explicatii iesite din subiect ...

Las-o asa....

 

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca scot bujia am scanteie insa nu am reusit sa o pornesc primavara asta sa vad dupa ce se opreste daca mai are scanteie.

oricum multumesc de ajutor dar pana la urma m-am hotarat sa o vand, deja e pierdere de timp si mai ales de bani nu mi se merita sa o fac, asa daca e cineva interesat o vand la pretul de 550 euro, are schimbat uleiul si bujiile plus oringul de la scunul cuiului ponto, mai vine cu inca un carburator de rezerva care e incomple si doua plastice laterele, cel de pe partea dreapta s-a totpit in zona tobei, credca din cauza ca nu are acea aparatoare de tabla pe ea.fostul proprietar zice ca a schimbat pinioanele de la lant.ca aspect are notaa 8 din partea mea, prezinta unele urme de folosire.poze nu am momentat doar saptamana viitoare po sa ii fac cand ajung la cluj, actele sunt in regula i-am scos doar un numar provizoriu.mai multe informatii la telefon:0744781453.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salut,

 

Daca stie cineva de unde pot cumpara un cablu ambreiaj pentru modelul suzuki dr 650 rs 1990 va rog sa imi lasati un link sau un pm. Dupa ce am terminat de montat motoreta, am observat ca prezentul cablu are primele urme de uzura si nu cred ca ma va tine mult.

 

Nu stiu daca exista posibilitatea gasirii pe piata a unui cablu pe care sa il modific dupa nevoie. Am observat ca acest cablu are o impletitura mai speciala a firelor.

 

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Daca stie cineva de unde pot cumpara un cablu ambreiaj pentru modelul suzuki dr 650 rs 1990 va rog sa imi lasati un link sau un pm. Dupa ce am terminat de montat motoreta, am observat ca prezentul cablu are primele urme de uzura si nu cred ca ma va tine mult.

 

Nu stiu daca exista posibilitatea gasirii pe piata a unui cablu pe care sa il modific dupa nevoie. Am observat ca acest cablu are o impletitura mai speciala a firelor.

 

Multumesc !

O varianta e asta:

http://www.wemoto.ro/bikes/suzuki/dr_650_rsl_rsm_sp42a/90-91/picture/clutch_cable/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asta e singura varianta gasita si de mine, dar din pacate nu prea imi convine pentru ca cer plata in avans facuta online si nu am nici o garantie daca produsul comandat de mine ajunge sau poate imi ajunge altceva. Imi apare ca ar fi pe stoc si ca pretul final ar fi de 22.68 euro, insa nu am garantia ca treaba asta e si transparenta.

 

A folosit cineva serviciile acestui site ? Cred ca daca nu gasesc va trebui sa imi indrept atentia catre confectionarea unui asemenea cablu.Oricum multumesc mult, mai astept poate are cineva prin casa ramas si se impiedica de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu l-am schimbat la Freewind-ul meu cu unul facut artizanal de mine...si desi parea uzat ala original dupa 42000 km,cred ca mai ducea inca jumatete din nr asta de km.



ideea e ca eu mi-am facut 5 cabluri,am montat unul...daca ai drum prin Dr Taberei iti ofer unul cu mare placere ,ca si curiozitate sa vad cat rezista monstruozitatea! !



:D eu am incredere in ce fac,asaca sunt sigur ca ma va tine cateva mii bune de km!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asta e singura varianta gasita si de mine, dar din pacate nu prea imi convine pentru ca cer plata in avans facuta online si nu am nici o garantie daca produsul comandat de mine ajunge sau poate imi ajunge altceva. Imi apare ca ar fi pe stoc si ca pretul final ar fi de 22.68 euro, insa nu am garantia ca treaba asta e si transparenta.

 

A folosit cineva serviciile acestui site ? Cred ca daca nu gasesc va trebui sa imi indrept atentia catre confectionarea unui asemenea cablu.Oricum multumesc mult, mai astept poate are cineva prin casa ramas si se impiedica de el.

I-am folosit eu. Piesele ajung si daca ai vreo problema, oamenii discuta cu tine (in engleza). Am comandat si piese originale si compatibile. Mi-am luat acum cativa ani un cablu de soc compatibil de la ei si a fost bun.

Dupa ce platesti, primesti un link in care poti urmari in ce stadiu e comanda. Coletul vine cu Royal Mail, adica Posta Romana. Din propria experienta, dureaza ceva pana cand vine. Daca cumperi un singur reper e posibil sa se miste mai repede. Alea originale se vand numai pe comanda si dureaza vreo 2 saptamani pana cand vine piesa la ei sa ti-o trimita tie.

 

Au si reprezentant in Romania (eu am luat direct de la ei) dar din cate am citit pe forum, omul are un comportament mai bizar. http://www.dillypoint.ro/

 

Poti incerca sa vorbesti cu pedros /index.php?/user/39145-pedros/

 

Avea un DR la dezmembrat anul trecut si eu am luat ceva piese de la el. Poate mai are cablu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu l-am schimbat la Freewind-ul meu cu unul facut artizanal de mine...si desi parea uzat ala original dupa 42000 km,cred ca mai ducea inca jumatete din nr asta de km.

 

ideea e ca eu mi-am facut 5 cabluri,am montat unul...daca ai drum prin Dr Taberei iti ofer unul cu mare placere ,ca si curiozitate sa vad cat rezista monstruozitatea! !

 

:D eu am incredere in ce fac,asaca sunt sigur ca ma va tine cateva mii bune de km!

 

 

As veni cu placere si chiar ti-as si achita munca daca as fi mai aproape de tine. Din pacate trebuie sa trec munti, rauri... :))) ca sa ajung...eu fiind din Botosani, ori cu cablul actual nu ma risc :))) Imi poti spune ce tip de cablu ai adaptat....ma gandesc sa iau magazinele de piese auto in cautarea unuia.

 

I-am folosit eu. Piesele ajung si daca ai vreo problema, oamenii discuta cu tine (in engleza). Am comandat si piese originale si compatibile. Mi-am luat acum cativa ani un cablu de soc compatibil de la ei si a fost bun.

Dupa ce platesti, primesti un link in care poti urmari in ce stadiu e comanda. Coletul vine cu Royal Mail, adica Posta Romana. Din propria experienta, dureaza ceva pana cand vine. Daca cumperi un singur reper e posibil sa se miste mai repede. Alea originale se vand numai pe comanda si dureaza vreo 2 saptamani pana cand vine piesa la ei sa ti-o trimita tie.

 

Au si reprezentant in Romania (eu am luat direct de la ei) dar din cate am citit pe forum, omul are un comportament mai bizar. http://www.dillypoint.ro/

 

Poti incerca sa vorbesti cu pedros /index.php?/user/39145-pedros/

 

Avea un DR la dezmembrat anul trecut si eu am luat ceva piese de la el. Poate mai are cablu.

 

 

Buna idee....am cumparat de la pedros farul...e un baiat pe cinste...cred ca il voi contacta. Multumesc mult....

 

Sper sa se mai imbuneze vremea sa ii trag cateva poze ... sa vedeti cum arata un dr rs rosu metalizat. Din ce am vazut pe net si prin lume ...nu prea am gasit motoreta ca a mea rosu perlat...

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai la Freewind,cablul are lungime 1,40 cm! ideea e ca la ambele capete e cositorit cu niste bucse mici,la tine s-ar putea sa fie altfel!

am taiat dintr-un holsurub cu cap de 13 din partea aia finisata,cca 12-13mm...am dat gaura cu spiral de 2, apoi am largit pana la jumatate cu unul de 4 sa pot sa ma intorc cu cablul la 360 grade! ambele bucse le-am facut la fel...am introdus cablul ,l-am intors,am taiat din partea scurta a cablului la limita cat sa-mi permita sa intre in locasul ala mai mare dar inainte am dat cu pasta decapanta sa-l pot cositori!



"camasa" cablului care se demonteaza destul de greu,a ramas pe pozitie,refolosind-o...



m-am inspirat tot de aici de pe forum,insa cablul oribinal costa 220 original,si 120-140 aftermarket! la vremea aia nu stateam bine cu banutii....asa ca am improvizat ceva rezistent! la final il iei la pila,si gata finisajul! cablul e de 2 si l-am luat cu vreo 18 lei 10 metri de la dedeman!

post-78791-0-51516200-1401517750_thumb.jpg

post-78791-0-54821500-1401517760_thumb.jpg

post-78791-0-00938400-1401517771_thumb.jpg

post-78791-0-17853400-1401517781_thumb.jpg

post-78791-0-52281500-1401517790_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai stiu ce grosime are cel original, pana la urma ma vad nevoit a crea unul, pentru ca sunt putine sanse. Trebuie sa ma uit prin trusele mele sa vad daca nu cumva am cumparat mai demult un cablu gros pe care sa il adaptez. Ce e drept pe vremea asta caineasca nici nu imi vine sa ma apropii de ea. Am deja o saptamana de cand o am asamblata cu asigurarea platita si vreme canci. Buna ideea aia cu gaura mai mica pe o parte si marita pe cealalta, asa asigura o mai buna rezistenta, pentru ca daca ar fi fost cositorit cu gaura mica pe ambele parti in timp s-ar fi smuls.

Multumesc pentru raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa vedem ce iese..

 

Cumpar cutie cu/fara filtru de aer, aripioara stanga si protectie disc pentru dr 750/800 pana in 91. Aripioara am incercuit-o in poza

post-72436-0-19797300-1401603786_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna .Sunt nou pe aici si rog mult pe cei care stiu de vanzare un electromotor de suzuki dr 800 sa imi lase un mesaj pt ca eu am cautat de o luna cel putin si nu am putut gasi nimic care sa se potriveasca.Astept un raspuns de la voi.Salut

Editat de Vally91
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am promis ca revin cu poze. Ieri am facut un drum de test de 60km, in care am testat-o in toate situatiile. Ideea a fost sa vad defectele care pot aparea . SI au aparut cateva , simple dar foarte suparatoare. Imi sapura ulei pe langa cateva suruburi care imi strang capacul de la supape. Motorul fiind inchis, ziceai ca fac mici. Carburatorul isi face bine treaba dupa ce a fost curatat si reglat. La drum drept acul s-a pozitionat deasupra cifrelor 1 6 0 dar nu pot garanta acuratetea ceasului de bord. Trage bine, 3500-4000 rot/min observ ca e turatia la care motorul merge lin, fara vibratii.

 

Urmeaza reconditionarea seii, inlocuirea invelitorii si fabricarea unui nou windshield care din cauza trepidatiilor a inceput sa faca firisoare de fisuri.

post-45143-0-06606400-1402381640_thumb.jpg

post-45143-0-11344600-1402381646_thumb.jpg

post-45143-0-49455100-1402381655_thumb.jpg

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai PM

Dar un filtru de aer nu aveti???

 

Am promis ca revin cu poze. Ieri am facut un drum de test de 60km, in care am testat-o in toate situatiile. Ideea a fost sa vad defectele care pot aparea . SI au aparut cateva , simple dar foarte suparatoare. Imi sapura ulei pe langa cateva suruburi care imi strang capacul de la supape. Motorul fiind inchis, ziceai ca fac mici. Carburatorul isi face bine treaba dupa ce a fost curatat si reglat. La drum drept acul s-a pozitionat deasupra cifrelor 1 6 0 dar nu pot garanta acuratetea ceasului de bord. Trage bine, 3500-4000 rot/min observ ca e turatia la care motorul merge lin, fara vibratii.

 

Urmeaza reconditionarea seii, inlocuirea invelitorii si fabricarea unui nou windshield care din cauza trepidatiilor a inceput sa faca firisoare de fisuri.

Windshield mi-am facut din noul material minune (ceva plastic care se foloseste la usile termopan) si care rezista foarte bine si e si usor de modelat. Eu cred ca am cu vacuta vre-o 4000 de km pe anul asta. Ieri m-am intors din plimbare de 4 zile pe la Brasov, Rasnov, Zarnesti. Acum urmeaza pregatirea pentru concediu. I-am luat ulei nou, filtre, roti de schimb si cuiele pontou cu scaunele aferente...ca a inceput sa scape benzina.

Ca turatie, ai dreptate: si a mea se simte cel mai bine pe la 3500-4000 si avand in vedere ca acolo am 110 km/ora ma consider extrem de multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de pont. Dar plexicul asta e transparent ? Eu mi-am cumparat acum 3 ani in urma de la Baumax unul de 4mm de 50/50 si am de gand sa il fac cu pistolul de aer cald. Asta pe care il am momentan merge mult si bine, dar in timp s-a cam zgariat. Are si 4 ani cei drept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de pont. Dar plexicul asta e transparent ? Eu mi-am cumparat acum 3 ani in urma de la Baumax unul de 4mm de 50/50 si am de gand sa il fac cu pistolul de aer cald. Asta pe care il am momentan merge mult si bine, dar in timp s-a cam zgariat. Are si 4 ani cei drept.

Asta de care iti zic eu nu e transparent, dar eu am apelat la el pentru ca se modeleaza mult mai bine si mai usor la cald si pentru ca oricum nu vad prin parbriz...la mine e mult mai jos. Atasez o poza ...poate iti dai seama de ceva.

post-72436-0-43941300-1402389179_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...