Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

cel putin la ultima parte ai mare dreptate. Dar cred ca mai putin de 50% din cele ce mai exista mai au protectia de disc... eu de cel pitin 1 an caut o protectie sau o mobra (sa o cumpar) care sa aiba partea de plastice (inclusiv protectia) intacta si nu am gasit.

Am reusit si eu azi sa ii mai schimb inca odata ulei (se apropie plecarea si am zis ca n-ar strica) si sa-i desfac bujiile sa vad ce treaba am facut la ultima interventie asupra carburatoarelor si a sistemului de admisie. Am facut cam 2000 km de atunci. Bujiile nu arata foarte rau (dar nici foarte bina). Sunt un pic cam albe...un alb caramiziu......dar pentru ca mobra trage bine, consuma putin, porneste fara nici o problema am decis sa o las asa. Gresesc? Nici nu mai am foarte mult timp sa-mi bag copitele in ea pana plec.....

attachicon.gif100_1207.JPG

Mi-a tras teapa aparatu....

Aceasta carburatie te cam obliga sa faci excursia la altitudini mai mari :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut,

 

Am si eu nevoie de un set de tobe stock pentru un suzuki dr 800 big din 97 imprumut pentru o zi sa ma duc cu motoreta la RAR, platesc deranjul bineinteles.

Eu am toba sport acum si am fost deja respins odata ca nu e omologata.

Sunt din Bucuresti.

 

Multumesc,

Stefan

0742.773.980

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

printre altele ...

am avut musafiri in garaj, au intrat pe geam (20x30cm) si mi-au starpelit tot ce avea cupru...

 

instalatie electrica competa - de rezerva

stator cu capac - de rezerva

cabluri de dat curent, d-alea scumpe

masina de gaurit Bosch albastra

diversi conductori de putere

diverse aparate electronice la care eram gata sa renunt oricum

si probabil o sa mai aflu pe parcurs ce naiba au mai luat.

 

in total or fi scos 1kg de cupru = 20lei

pe masina de gaurit sa fi luat 100 lei pe piata

 

stale-ar in git ! ' shtele mamii lor ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi s-a intors Big-ul ratacitor.... Revin cu detalii (sper sambata seara) cand cred ca o sa am un diagnostic si o rezolvare. Pana atunci dorm...n-am mai facut asta de vreo 48 de ore....

 

Multumiri speciale Radu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi s-a intors Big-ul ratacitor.... Revin cu detalii (sper sambata seara) cand cred ca o sa am un diagnostic si o rezolvare. Pana atunci dorm...n-am mai facut asta de vreo 48 de ore.... Multumiri speciale Radu.

Nu ai pentru ce !

Bine ca ai ajuns acasa intreg :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci:

 

De ceva timp ma bate gandul sa plec la o tura mai lunga cu big-ul. Anul asta parea momentul potrivit..... am reusit sa strang ceva bani, motoreta se prezenta in stare buna si nu-mi crea probleme. Cauciucuri noi, lant nou, carburatoare curatate, schimbate oringuri, pinioane noi, baterie noua. Ce sa mai....totul bine. Dar parca nu prea ma tragea ata.

Pe ultima 100 de metri (03.08) ma hotarasc si ne pregatim de plecare. Scule la mine cat sa desfac aproape toata motoreta, 2 bujii, 0.5 l ulei, sigurante, creion de tensiune (l-am preferat in locul aparatului de masura pentru ca ocupa mai putin loc; mare greseala). Si plecam pe 04.08 ora 10.00. Destinatia Grecia. de acolo nu stiam exact....ori o explorare mai amanuntita a Greciei ori Albania, Muntenegru, Serbia cu stationare acolo unde ne place mai mult. 2400 km spre 4000 cu vizitari.

04.08 Ajungem Grecia dupa vre-o 10 ore de mers cu mici pauze. Poposim dupa 700-800 km la Kavala. Totul a fost bine. motoreta trage bine (chiar si pe o caldura infernala si cu 2 pers peste media de kg si bagaje).Totul de vis, mai putin atitudinea grecilor....reci.

06.08 Plecam la Salonic si coboram spre Athena. Dupa aproape 5-600 de km (mare parte pe autostrada in super caldura) poposim din nou intr-un sat de pescari. Din nou sictirul grecilor si preturil mari si nejustificate ma seaca. Asa ca;

08.08 plecam spre Albania. dupa 5-600 km (vre-o 100 in Albania dar care m-au stors de energie mai rau ca ceilalti din cauza drumurilor proaste si a soferilor albanezi) popsim din nou pe malul lacului Ohrid. Aici e mai racoare si s-a vazut asta si in atitudinea Grasanei....tragea ca nebuna...dar nu prea mai avea unde ca drumurile praf. Preturile mai mult decat mici (mai mici decat la noi cam cu 50%). As vrea sa mai stam. Dar sunt tare curios sa vad Muntenegru de care am auzit ca e super. Si nu mai am stare.

09.08 Plecam spre Muntenegru. Primi 20 km un dezastru....drumul european era mai desfundat decat un drum de tara. Basculantele Albaneze sa faceau ca nu ma vad si voiau sa se imperecheze cu Grasana....trecem de hopul asta in aprox. 1 ora?!!!! Mai trecem printr-un tunel de aproximativ 2,5 km. Urmeaza o panta....si dintr-o data motoreta devine cam puturoasa. N-o bag in seama. Urmeaza o vale faina. Zic s-o mai las sa respire si o trec in neutru alunecand usor la vale. Si motorul moare. Tragem pe dreapta. Dau la automat: nimic.Verific sa vad daca are benzin in carburator si are. Scot cheia de bujii, scot bujia verific scanteia si n-are. Scot si p-a doua, n-are. Dau saua jos, verific sigurantele: astea-s bune. Verific mufe: toate la locul lor si infipte bine.

Mai ramane o singura posibilitate: CDI-ul....P-asta cum draq il verific? Varianta 2: suni un prieten. Dar trebuia sa sun pe cineva care stie cu se mananca exact motoreta asta, ori prieten cu big n-am. Mi-am adus aminte ca am fost trei secunde destept si chiar in dimineata de am plecat am notat pe o hartie 2-3 numere de tel de la cei care transporta/aduc motorete si numarul user-ului RaduCod, care pare ca chiar stie ce e big-ul. Si poate a fost ce-a mai inteleapta idee a mea. Asa ca caut hartia, si-l sun. La ce noroc aveam ma asteptam sa nu raspunda, dar raspunde. Si imi da vestea cea mare ca poate am dreptate cu cdi-ul dar mai degraba ar putea fi magnetoul. Imi spune ce si cum sa fac. Dar implica demontarea rezervorului, capacul de la magnetou.

Deja se aduna multa lume in jurul meu si albanezii sunt un pic cam dubiosi (asta era parerea mea atunci). Intreb de un hotel (vre-o 5 km in fata) si ma pun pe impins. Am intrat pe un drum mai laturalnic, unde era si ceva umbra, si pentru ca mai aveam 2 km pana la hotel dar eram terminat ma apuc sa desfac motoreta. Dau rezervoare jos si verific mufe si altele. Daca aveam aparat de masura as fi putut sa masor si bobinele din magnetou.....dar nu l-am luat ca ocupa prea mult loc. Culc motoreta pe partea dreapta si desfac capacul de la motor scot bobinele afara. Toate arata bine. Pun totul la loc, spun o rugaciune si mai dau odata la automat.......nimic. Mai imping 2 km si ajung la hotel.

Albanezii nu stiu engleza decat foooooooarte putini. La hotel ne intampina un luptator de KO dar care facea pe chelnerul la restaurantul hotelului. Nu intelege o boaba. Il cheam pe bucatar. Tot coleg de KO. Si surpriza: se recomanda ca fiind patronul. Cand aude ca "motorcycle is broken" (ca altfel nu intelegea) devine extrem de serviabil si se ofera sa bage moreta in garaj ca sa nu stea in parcarea din fata. Ne duce in camera (cea mai buna zice el). Usa de la baie nu se inchidea, cand trageai apa la wc tasnea peste tot (in ciuda eforturilor noastre de a astupa gaurile cu guma de mestecat) dar in momentele alea parea de senzatie. Tot el se ofera sa dea niste telefoane sa aduca un mecanic pentru moto.

Intre timp ma suna si radu si imi da o veste buna.....ar putea sa imi trimita el magnetoul si un cdi, macar sa ma pot intoarce. Vine si mecanicul....nici asta nu stie engleza.... ca sa inteleaga despre ce e vorba scot o bujie si ii arat. In limbajul universal (cu dejtul) ii arat cdi-ul si apoi magnetoul. Se lumineaza fata si exclama: Alternator....PFFFFFF Spune ca mai are ceva prieteni si da, cred, ca 50 de tel (unde, doar el stia).

Intr-un final avea sa-mi spuna si mie: M-a pus in legatura cu liderul comunitatii romanesti din Albania (macar sa ma ajute ca translator) si cu un mecanic de la representanta suzuki, dar care nu putea sa faca nimic pana luni (era sambata). ii multumesc cu 5 euro de bere si incerc sa ma adun sa vad ce posibilitati am.:

1) Sa-mi trimita Radu cele doua. Avantaj: cele mai mici costuri. Dezavantaj: Find sambata coletul nu avea cum sa ajunga mai devreme de miercuri la mine. Iar eu joi/ vineri cel tarziu voiam sa fiu in tara. Si chiar daca le scimbam pe cele 2 nu eram sigur ca se rezolva sau ca nu mai aparea si altceva.....si atunci eram in pom.

2) Sa merg luni la Suzuki. Cred ca cereau foarte multi bani si asta in cazul in care aveau de unde sa aduca piesele.

3) Sa caut pe cineva sa vina dupa mine, sau sa plec chiar eu in tara si sa ma intorc cu auto. E cam cea mai sigura varianta dar cea mai scumpa (400-600 euro in conditiile in care tot concediu era bugetat cu 600 euro).

4) sa o abandonez acolo. Iar cu economia de repatriat mai puneam ceva si cumparam alta. dar parca nu ma lasa inima. Pana la urma e o motoreta de 20 si ceva de ani si care a bagat numai la tura asta peste 2000 de km pana sa se strice. Iar de stricat sau mai stricat si altele mai scumpe, mai noi si in km mai putini. Plus ca in cea noua urmau iar investitii de genul caucioace, baterii..... si tot ramanea un kinder cu surprize....

Dupa o noapte de nesomn aleg varianta 3. Sun un baiat care ma asigura ca vine dupa mine si ma salta cu tot cu motoreta. acareturi, nevasta....

Intre timp ma apuc sa vizitez Albania si sincer nu imi pare rau deloc ca am ramas aici. Tara este frumoasa, preturile mici iar oamenii ,desi dubiosi ,extrem de amabili si saritori.

Miercuri dimineata motoreta parasea Albania impreuna cu noi, toti la duba.

 

Morala: Motoretele noastra sunt destul de vechi.....si sincer trebuie sa te asiguri cand pleci ca ai toate piesele si sculele posibile. Dar mai important sa ai un numar de telefon al unei persoane pricepute si amabile sa te indrume. Altfel risti sa speri ca o poti repara, cheltuiesti la greu pe cei mai priceouti mecanici si ajungi sa nu mai poti rezolva mai nimic.

 

Concluzie: A fost o calatorie super (atat cat a fost) si cred ca voi incerca sa carpesc acum motorul, in iarna sa o fac mai bine iar la anul o voi lua de la capat pe partea pe care nu am ajuns. Cam costisitoare si raman si dator o lada de bere la prima excursie in Cluj la Radu.

 

Ce va urma; Am dezmembrat azi motoreta si am verificat cam toate firele si toate sunt OK. Am masurat si cele 3 cabluri care vin din magnetou si valorile sunt cam asa : mufa O-G 227 ohmi (manual 175-265)

mufa r/b-b/r 54 Ohmi (manual 230-355)

Deci cred ca problema este de aici....am sa caut unul de schimb si am sa vad.

 

Multumiri inca odata Radu.

 

 

post-72436-0-34810500-1408188158_thumb.jpg

post-72436-0-31685900-1408192800_thumb.jpg

post-72436-0-75443400-1408192810_thumb.jpg

post-72436-0-79064900-1408192837_thumb.jpg

post-72436-0-74070700-1408192853_thumb.jpg

post-72436-0-37531300-1408192868_thumb.jpg

post-72436-0-71329300-1408192885_thumb.jpg

post-72436-0-92133100-1408192928_thumb.jpg

post-72436-0-65730200-1408192957_thumb.jpg

post-72436-0-40985300-1408193034_thumb.jpg

post-72436-0-44763100-1408193070_thumb.jpg

post-72436-0-19366900-1408193089_thumb.jpg

post-72436-0-39240000-1408193135_thumb.jpg

post-72436-0-42579100-1408193154_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Donez o pereche de semeringuri de furca (ulei) Athena, poate ii trebuie cuiva: http://www.interacsa.co.za/wordpress/wp-content/uploads/2011/12/ATHENA-FORK-SEALS1-1024x768.jpg

 

Mi-au ramas de la vechea motocicleta. Se potrivesc pe DR-ul de 600, dimensiunile sunt 39x51x8/10.5

 

Contact: 0 sapte 42 785 352 sau PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chucki, imi pare rau sa aud ca ai avut probleme in vacanta. Avand in vedere ca si tu si sotia sunteti bine, cred ca o poti trece la aventura si peripetii, nu la concediu ratat. Genul ala de poveste pe care o vei spune peste cativa ani cu zambetul pe buze si o bere in mana.

 

Si eu am avut o problema electrica. Macar a mea m-a lasat cu ochii in soare in fata blocului. La mine era vorba despre un papuc slabit ce ducea de la CDI la bobina. Si in functie de cum miscam saua si rezervorul problema aparea si disparea. In 2 zile cred ca i-am dat 500 de pedale. Ajunsesem sa ii dau de nervi. :) Nu puteam nici sa tin bujia cu mana si sa ii dau pedala in acelasi timp (ca nu m-a facut mama contorsionist) asa ca mergeam pe ghicite. :)

 

Cu trecerea anilor problemele la instalatia electrica sunt din ce in ce mai dese. Ba se slabeste ceva, ba se oxideaza altceva, ba se arde inca ceva. :)

 

Noi sa fim sanatosi si cu chef de motociclit! Restul se repara.

Editat de Endurache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chucki, imi pare rau sa aud ca ai avut probleme si nu te-ai putut bucura pana la final de vacanta dar ajuns acasa nu te panica si ia-o usor la verificat! Din experienta pot sa-ti spun ca pe partea electrica am avut de doua ori probleme, amandoua remediabile fara investitii. Ambele aveau ca finalitate lipsa de scanteie, ambele mi-au consumat saptamani pline de verificari si intins de fire... prima data, desfaci capacul la magnetou si verifica buchetul de fire ce iese prin capac, sunt bagate intr-un varnes de panza cauciucata, la mine sub aceal manson izolatia firelor devenise casanta si pe alocuri disparuse, asadar cand se aliniau astrele faceau scurt iar motoreta ramanea fara scanteie - taiat, schimbat firele, lipit, izolat, rezolvat. Cea de a doua problema, a aparut la un an distanta la fel de brusc si evident intr-un loc extrem de nepotrivit (fara semnal la tel) din nou lipsa scanteie, de data asta responsabil s-a dovedit a fi cdi-ul! care dupa ce a fost abuzat fizic si-a revenit (o surubelnita pe spinare). Dupa indelungi cautari, negasind unul la un pret decent, m-am hotarat sa-l desfac, i-am taiat carcasa pe jumatate, l-am curatat de silicon o zi intreaga si am constatat ca firele ce ieseau din el aveau toate lipiturile reci, am refacut lipiturile, am turnat silicon la loc, am inchis carcasa, am asteptat 24h sa se usuce si, merge si in zilele noastre, cred! spun asta pentru ca anul trecut ne-am despartit! daca gasesc voi atasa aici si poze din timpul operatiunii!

post-49126-0-75094000-1408341794_thumb.jpg

post-49126-0-73440600-1408341804_thumb.jpg

Editat de SUN_83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sustinere si sfaturi. Nu am facut o tragedie ca am ramas ....ba chiar au fost si unele lucruri bune in treaba asta.... Oricum nu ma las. Dupa ce rezolv partea asta (am comandat deja statorul si CDI-ul restul firelor, mufe si contacte le-am verificat/masurat) urmeaza in iarna sa pun motorul la punct (schimbat distributie, reglat supape, etc) si la anul o iau de la capat.

Vreau neaparat sa fac Muntenegru pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut chucki !

Bine ai revenit :) si bine ca ai ramas pozitiv :) .. nu de alta dar cred ca stiu destui care ar fi renuntat la motor ...

 

Vad ca deja ai trecut la fapte cu comandarea pieselor. f bine.

Atentie ! sa fie acelasi stator/CDI ! Exista diferente intre ele la tensiuni, numar de mufe/fire la CDI. Din experienta altora, combinatia stator+CDI+instalatie electrica(turometrul/decompresorul), dace nu e cea originala, duce la functionare de scurta durata sau scinteie slaba sau inventii pt decompresor sau turometru ...

Daca sunt cele originale e perfect !

 

Vezi daca reusesti sa treci cu statorul pe la un atelier de rebobinaj inainte sa-l montezi ca sa-ti dea statorul cu rasina epoxidica, ca sa sigileze eventualele fisuri din lacul vechi. Te vor sfatui ei cum sa faci cu spalat, curatat etc..

 

Ti-am zis la telefon de varianta noua a statorului , de la cei care au facut o profesie si pasiune din Suzuki DR 800, si care dau statorul la 170 euro, asta in caz ca vrei sa elimini problema statorului pentru restul vietii lui.

 

In rest, faine poze !

Karoourile cum au tinut pe asfalt ?

 

Bafta in continuare, si "cu placere", oricare dintre noi te-ar fi sfatuit si incercat sa te ajute cu tot ce stie.

 

Radu

Editat de raducod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ma uitam acum pe manual si vad ca valorile dela 750 sk ar fi cam aceleasi cu astea de la 800 sl. Dan din Timisoara (caci de la el le-am luat) a fost dragut si a zis ca-mi trimite si instalatia (ca oricum nu prea are ce face cu ea). Totusi se pare ca sunt putin diferite. Cica exista 2 tipuri de cdi: un model cam cat un pachet de tigari si unul mai mic. Eu il am p-ala mare, iar din cate am inteles, el imi trimite d-ala mic. Undeva e ceva suspect.....

Cred ca cdi-ul meu nu este cel original....am gasit ceva urme de marker pe una din mufe si cred ca nu se apuca nimeni sa picteze fara sa si schimbe ceva. Maine ar trebuii sa ajunga coletul. o sa vad atunci.

Tot de la el am hotarat sa iau si saua dupa ce o modifica in stilul sau personal dupa datele mele. Am auzit ca face minuni. Iar funduletul meu simtea nevoie de o minune dupa 400 km. Dupa 600 km nu mai simtea nimic, nici un sut in poponeata, nici raceala pantentului bagat sa scot chilotii.

Am mai luat si roata fata. Am roata spate de rezerva si vreau sa fac 2 seturi: carourile si unele mai de strada. Cu toate astea pot spune ca , carourile, s-au descurcat exemplar si am prins cam de toate; caldura insuportabila, racoare, asfalt zgronturos, asfalt neted, beton, pietris, ploaie grava. Nu s-au desprins crampoane si nici nu mi se pare ca s-au tocit excesiv. Si in nici un caz nu am stat cu frica ca alunec sau altele. Am cu ele cam 4000km si in mod sigur mai merg cel putin inca un sezon. O sa fac niste poze maine/poimaine cand am sa ma apuc de teste.


» Post actualizat in 20 Aug 2014 17:55

ieri am coborat si am schimbat cdi-ul si statorul. Dar pentru ca am fost un pic neatent a trebuit sa schimb uleiul (oricum trebuia). Asa ca ieri am trebuit sa ma opresc din cauzxa serii. Azi am vent de la servici si m-am pus iar pe treaba. Pus si capace, pus ulei, reglat tacheti si dat loa automat......si dat....si dat.... scanteie este, compresie este, benzina parca venea ceva..... Masurat baterie + 12,5. Tras mobreta langa masina dat curant.....nimic. Intru in panica...... Observa ca prin clestii de curent se pierde cam mult curent. Cautat niste cablu electric, dublati clestii dau la automat: nimic. Panica, panica. Apare un cunoscut, schimb o vorba de 10 min, zic sa mai incerc odata ca oricum se leasa seara si ar fi trebuit sa se incarce. Dau la automat: parca, parca. Mai dau odata:

IS ALIVE!!!!!!!

O mai las putin sa se incarce, mustrand-o ca ma speriat si apoi o bag la somn.


» Post actualizat in 20 Aug 2014 17:55

ieri am coborat si am schimbat cdi-ul si statorul. Dar pentru ca am fost un pic neatent a trebuit sa schimb uleiul (oricum trebuia). Asa ca ieri am trebuit sa ma opresc din cauzxa serii. Azi am vent de la servici si m-am pus iar pe treaba. Pus si capace, pus ulei, reglat tacheti si dat loa automat......si dat....si dat.... scanteie este, compresie este, benzina parca venea ceva..... Masurat baterie + 12,5. Tras mobreta langa masina dat curant.....nimic. Intru in panica...... Observa ca prin clestii de curent se pierde cam mult curent. Cautat niste cablu electric, dublati clestii dau la automat: nimic. Panica, panica. Apare un cunoscut, schimb o vorba de 10 min, zic sa mai incerc odata ca oricum se leasa seara si ar fi trebuit sa se incarce. Dau la automat: parca, parca. Mai dau odata:

IS ALIVE!!!!!!!

O mai las putin sa se incarce, mustrand-o ca ma speriat si apoi o bag la somn.


» Post actualizat in 20 Aug 2014 17:58

PS:Pentru filmulet descarcatil si schimbati extensia din avi in mp4. nu ma lasat site-ul sa pun altfel. Merge foarte bin in vlc.


» Post actualizat in 21 Aug 2014 18:11

Si ultima ora. Azi am gatat...si a fost si prima tura, asa de proba. Totul e ok. De maine ma apuc sa disec vechiul stator (partea de fire) sa vad daca gasesc ceva.

MOV_0245.avi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am si eu un dr 650 din 92,problema e ca are doar kick-start, si nu mai porneste,am pus bujii noi,am verficat,are scanteie dar nu porneste.am dat la pedala pana am inebunit,cand apas decompresorul si dau parca merge prea usor,cand dau la pedala cu tehnica de a porni fara decompresor ,parca se aude un duf ,adica parca arcunca compresie in toba(sper ca m-am exprimat corect)Acum 2 zile a pornit di dupa ce a mers un pic s-a oprit si nu a mai pornit.Stie cineva de la ce poate fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Daca dai la pedala cu decompresorul apasat, este normal sa mearga foarte usor, asta este rolul sau. Poti sa descrii tehnica ta de pornire fara decompresor, pe care nu inteleg de ce te chinui sa o folosesti atata timp cat iti functioneaza decompresorul?! Motive ca sa nu mearga/ porneasca sunt multe... carburator, cdi, ceva electrica aiurea... Cand a functionat, dadea rateuri, mergea rotund, scotea fum?.... baga mai multe detalii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am si eu un dr 650 din 92,problema e ca are doar kick-start, si nu mai porneste,am pus bujii noi,am verficat,are scanteie dar nu porneste.am dat la pedala pana am inebunit,cand apas decompresorul si dau parca merge prea usor,cand dau la pedala cu tehnica de a porni fara decompresor ,parca se aude un duf ,adica parca arcunca compresie in toba(sper ca m-am exprimat corect)Acum 2 zile a pornit di dupa ce a mers un pic s-a oprit si nu a mai pornit.Stie cineva de la ce poate fi?

Salut,

incearca sa o pornesti asa:

cu contactul oprit , benzina pornita ,socul tras, tii de decompresor si ii dai cam 6-7 pedale.

pui contactul , verifici ca butonul rosu de intrerupere ( sa fie iesit), tragi decompresorul , apesi pedala pana sare decompresorul la loc, lasi pedala sa revina si ii dai o pedala pana jos .

Asa ar trebui sa porneasa normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aAm facut asa dar parca merge foarte usor si imi pare ca nu face compresie cand dau la pedala cu metoda decompresorul,iar fara decompresor parca are presiune si nu porneste,scanteie da si inca puternica deci ma gandesc sa nu fie ceva de la distributie sau de la craburator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa se face. Ala e rolul decompresorului. Sa ii dai pedala usor. Eu nu pot sa ii dau pedala fara decompresor. Imi tine compresia toata greutatea si am cam 100kg. Stau intr-un picior pe pedala si coboara usor de tot in 5-6 secunde. Eu fara decompresor nu pot sa ii dau pedala.

 

Trebuie sa lamurim o chestie. Tu stii sa ii dai pedale? Adica ai mobra de mai multa vreme, a mers bine si a inceput acum sa faca figuri sau ai luat-o recent si te chinui cu ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista o metoda prin care o poti porni fara decompresor,si o pornesc de 1 an cu si fara decompresor,am pornit motorul in iarna si la -10 grade,deci stiu sa o pornesc,e ciudat,cum nu mai pot dintr-o data,dar cum am mai zis cand vreau sa o pornesc prin metoda cu decompresor cand aduc pedala sus dupa ce a sarit maneta de la decompresor si ii dau la pedala parca merge incredibil de usor,parca nu se formeaza compresie in piston.Si compresie are ca am incercat sa o pornesc impinsa si desi am 100 de kg si ma impingeau 3 oameni si am incercat si cu viteza a 3-a si a 4-a tot imi bloca roata pe asfalt.Sper sa fie doar de la carburator dar si acolo,simt ca miroase a benzina dupa ce ii dau mai mult la pedala.Si am lasat si 2 zile sa vad daca nu cumva e inecata,precizez ca bujiile sunt noi noute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decompresorul functioneaza ok,aseara l-am porint ,a pornit era ok,trage bine,dupa ce s-a incalzit a pornit imediat .Azi l-am porinit si la-m lasat un minut .Acum 10 minute am vrut sa il pornesc si degebea,am dat de am facut febra la picior si tot nu vrea.Nu stiu ce sa ii mai fac ,parca e posedata,mama ei de mobra cu figuri.Stie cineva de la ce ar fi?s-a mai intalnit cineva cu problema asta?Miroase a benzina dupa ce dau de multe ori la pedala,e posibil sa se inece asa repede?


» Post actualizat in 05 Sep 2014 19:17

Deci reusesc o pornesc dor cate o data,am incercat aseara si nu pornea,am dat de mi-au iesit peri albi,in seara asta a pornit la a doua pedala dar porneste foarte turata,cum ar avea benzina multa.II voi desface sa ii suflu carburatoru,sper ca e doar de la asta,si nu de la altceva.Astept si parerile voastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare rabdare ai avut @schucki . Dupa cat ai cheltuit sa o pui la punct , sa faca asa ceva , eu unul ii dedeam foc si o lasam acolo . Fara gluma . Cand plec la drum lung am planul stabilit : daca nenorocita ma lasa in drum acolo ramane . Ii dau foc intr-un loc mai ferit cu tot cu echipamente si adio . Inca esti la stadiul in care tii la ea si incerci sa o repari cu tot dinadinsul . Aici e faza cea ai grea si banii cei mai multi cheltuiti . Cand nu o sa-ti mai pese asa tare si esti oricand gata sa o abandonezi fara regret , atunci nu o sa mai ai probleme . O sa mearga ai naibii motocicleta ceas . Am avut si eu Dr Big de 750 . (cuvant urat) conceputa motocicleta , ca mai toate de fapt . Mi-am dat seama ca si cei care lucreaza in industria moto de multe ori proiecteaza ceva doar sa scape de gura sefului sau sa dea la termen lucrarea si fac treaba de mantuiala . Sunt si acolo o gramada de prosti ca nu or fi toti genii in mecanica sau alte discipline conexe .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut remu1

Sincer nu inteleg ce vrei sa zici cu "Am avut si eu Dr Big de 750 . (cuvant urat) conceputa motocicleta , ca mai toate de fapt . "

Ai vrut sa scrii ca e conceputa prost , ca mai toate de fapt ?!!

 

Toti avem dreptul la o parere, ca-i tara libera...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare rabdare ai avut @schucki . Dupa cat ai cheltuit sa o pui la punct , sa faca asa ceva , eu unul ii dedeam foc si o lasam acolo . Fara gluma . Cand plec la drum lung am planul stabilit : daca nenorocita ma lasa in drum acolo ramane . Ii dau foc intr-un loc mai ferit cu tot cu echipamente si adio . Inca esti la stadiul in care tii la ea si incerci sa o repari cu tot dinadinsul . Aici e faza cea ai grea si banii cei mai multi cheltuiti . Cand nu o sa-ti mai pese asa tare si esti oricand gata sa o abandonezi fara regret , atunci nu o sa mai ai probleme . O sa mearga ai naibii motocicleta ceas . Am avut si eu Dr Big de 750 . (cuvant urat) conceputa motocicleta , ca mai toate de fapt . Mi-am dat seama ca si cei care lucreaza in industria moto de multe ori proiecteaza ceva doar sa scape de gura sefului sau sa dea la termen lucrarea si fac treaba de mantuiala . Sunt si acolo o gramada de prosti ca nu or fi toti genii in mecanica sau alte discipline conexe .

Nu pot sa neg ca nu m-am atasat de ea......... Dar cred ca am trecut de faza cand e al meu si gata e cea mai tare. Nu de mult am mai vandut o motoreta care pur si simplu nu ma reprezenta. Decizia a fost 90% financiara si a fost luata dupa o noapte de nesomn. Aveam practic 3 variante:

1- sa o las acolo (nu ii dadeam foc....pur si simplu o abandonam si luam dupa mine doar numarul ca sa o pot radia) dar asta insemna: 150-200 euro drumul innapoi + cel putin 1000 de euro alta motoreta dar care nu stiam ce si cum are in dansa + cutii, cauciucuri noi si altele.

2- sa-mi trimita Radu piesele sa o fac si sa vin cu ea dar insemna : probabil 3-400 euro (piesele + curierul). Asta era ce-a mai ieftina varianta dar nu prea ma ajuta timpul. Defectul a aparut sambata dupa-masa....asta insemna ca piesele nu puteqau fi puse la curier mai devreme de luni + 2-3 zile pe drum. Iar eu trebuia joi sa fiu in romania.

3- Sa vina duba dupa mine. Asta a insemnat 500 euro + 150euro reparatia in romania. Era cea mai sigura varianta si cea de mijloc din punct de vedere financiar. Mi s-a parut cea mai buna....acum daca am gresit, asta e.

Si in noaptea aia si dupa m-am tot gandit daca e sa schimb sau nu motoreta....Nici in momentul asta nu am un raspuns clar. Pentru ce fac in Romania asta mi se pare perfecta. Nu prea ma vad pe un transalp sau un pegaso sau tenere, klr....pur si simplu nu-mi plac. Daca as avea bani sa nu am ce face cu dansii probabil ca as renunta in favoarea unui 1200 gs. Dar nu cred ca in viitorul mediu....Mai degraba ma gandisem, pentru plecari in afara la un v-strom...Dar nici la asta nu sunt 100% sigur ca asta e ce-mi doresc. Asa ca pana una alta voi incerca sa duc cat mai mult spre touring p-asta si cred ca ramane. NU gasesc un motiv serios sa o dau....in fond este prima oara cand imi face asa ceva. O data si bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...