andrei belcic Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 si camera de ardere?Ce e aia? Arderea se petrece in chiulasa + cilindru, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 Eu mi-am facut presa la strung pentru scos rotorul de asta am zis. Am scos rotorul si a iesit foarte foarte greu. Mi-a luat destul de mult timp pt ca era foarte tare strans , si la inceput mi-a fost destul de frica sa nu gresesc ceva. dar a iesit pana la urma . axul e conic parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 Salut . vrei sa scoti rotorul ? adica cel cu magneti de pe ambielaj cu pana , pe partea cu balansierele ? daca da eu am o presa pentru dr 600 si s-ar putea sa mearga si la celelalte dr-uri . Bucuresti https://www.dropbox.com/s/1dhuine29dgoua7/DSCF2654.JPG?dl=0 » Post actualizat in 14 Jan 2015 21:19 tel: 0732871078 Multumesc. Momentan o sa-l las pe locul lui si sper sa nu am nevoie sa-l scot vreodata. Daca se va intampla am sa te sun. Ce e aia? Arderea se petrece in chiulasa + cilindru, nu? Chiuloasa se numeste intr-adevar (in momentul ala aveam un "lipsus")....piesa cu totul. Din cate stiam locul (spatiul) de dinainte supapelor, acolo unde are loc explozia propiuzisa se numeste camera de ardere. Poate gresesc, dar parca asa tineam minte. Uite link: http://ro.wikipedia.org/wiki/Motor_cu_ardere_internă Rotorul la DR se scoate foarte greu daca nu a mai fost umblat acolo. Doar cu o presa, dar una zdravana. Te referi la gaturile de admisie intre carburator si chiulasa? Vezi cv tutoriale pe facebook pe motogear. Da la alea ma referam....metoda de detomantare e simpla: desfaci cele 4 suruburi cu cap cruce si ar trebui sa cada. Problema e ca este a doua mobra la care nu reusesc nici sa clintesc suruburile alea. De scos le scot....romaneste cu zeama de flex. Dar este si o varianta oficiala? Acum ma apuc de studiat si pe facebook....n-am crezut ca voi spune vre-odata asta... sa studiez pe facebook:)) » Post actualizat in 15 Jan 2015 17:46 tot bantuind pe net dupa tutoriale & stuff am dat peste asta: Ai draq...astia forestierele le au mai bune decat drumurile noastre nationale. » Post actualizat in 15 Jan 2015 17:47 vai ce chef mi s-a facut....rezista, rezista.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 (editat) Stie cineva sigur cum as putea pune la punct un motor ( dr 600 ) Eu l-am luat stricat acum 1 an cred . am refacut tot tot si am verificat motorul dar din pacate nu vrea sa porneasca . si e posibil sa fie problema de la punct. Ideea e ca l-am pus exact cum era dar nu stiu daca era pus corect ) Anul trecut l-am terminat , i-am cumparat si cdi Cand dau la pedala el e foarte aproape sa porneasca , adica porneste o secunda si se opreste . Am reusit sa il pornesc de cateva ori dar se inrosea evacuarea la maxim. Era rosie rau si l-am oprit. Eu am impresia ca deshide prea repede supapa de evacuare si de asta scoate flacari in halu ala . Cum l-am pus la punct : axa cu came are 2 semne ( liniute ) care sunt puse orizontal si pistonul este la maxim sus . La balansiere n-am umblat deci sper sa fi fost pus la punct acolo de fostul proprietar bine . Au DR-urile avans la aprindere , pentru ca eu nu am gasit ? Editat Ianuarie 15, 2015 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 cele 4 nsuruburi la flansele de cauciuc dintre carburatoare si camera de ardere?....dintre carburatoare si galeriile de admisie. Apoi supape, apoi camera de ardere. Toate in chiulasa » Post actualizat in 15 Jan 2015 20:29 Au DR-urile avans la aprindere , pentru ca eu nu am gasit ? Avansul vine de la CDI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 Multumesc. Momentan o sa-l las pe locul lui si sper sa nu am nevoie sa-l scot vreodata. Daca se va intampla am sa te sun. Chiuloasa se numeste intr-adevar (in momentul ala aveam un "lipsus")....piesa cu totul. Din cate stiam locul (spatiul) de dinainte supapelor, acolo unde are loc explozia propiuzisa se numeste camera de ardere. Poate gresesc, dar parca asa tineam minte. Uite link: http://ro.wikipedia.org/wiki/Motor_cu_ardere_internă Da la alea ma referam....metoda de detomantare e simpla: desfaci cele 4 suruburi cu cap cruce si ar trebui sa cada. Problema e ca este a doua mobra la care nu reusesc nici sa clintesc suruburile alea. De scos le scot....romaneste cu zeama de flex. Dar este si o varianta oficiala? Acum ma apuc de studiat si pe facebook....n-am crezut ca voi spune vre-odata asta... sa studiez pe facebook:)) » Post actualizat in 15 Jan 2015 17:46 tot bantuind pe net dupa tutoriale & stuff am dat peste asta: Ai draq...astia forestierele le au mai bune decat drumurile noastre nationale. » Post actualizat in 15 Jan 2015 17:47 vai ce chef mi s-a facut....rezista, rezista.. Daca nu pe facebook cauta pe google, Eu am pus acolo cv tutoriale si pagini din manualul de service. Plus ca eu am la ora asta 15 DR-uri in curte toate modificate si nu vorbesc in necunostinta de cauza.Eu m-am oferit sa ajut, pot si renunta, mi-e mai usor!! ))) » Post actualizat in 15 Jan 2015 20:40 Stie cineva sigur cum as putea pune la punct un motor ( dr 600 ) Eu l-am luat stricat acum 1 an cred . am refacut tot tot si am verificat motorul dar din pacate nu vrea sa porneasca . si e posibil sa fie problema de la punct. Ideea e ca l-am pus exact cum era dar nu stiu daca era pus corect ) Anul trecut l-am terminat , i-am cumparat si cdi Cand dau la pedala el e foarte aproape sa porneasca , adica porneste o secunda si se opreste . Am reusit sa il pornesc de cateva ori dar se inrosea evacuarea la maxim. Era rosie rau si l-am oprit. Eu am impresia ca deshide prea repede supapa de evacuare si de asta scoate flacari in halu ala . Cum l-am pus la punct : axa cu came are 2 semne ( liniute ) care sunt puse orizontal si pistonul este la maxim sus . La balansiere n-am umblat deci sper sa fi fost pus la punct acolo de fostul proprietar bine . Au DR-urile avans la aprindere , pentru ca eu nu am gasit ? Daca inroseste toba nu e de la supape. Stie cineva sigur cum as putea pune la punct un motor ( dr 600 Anul trecut l-am terminat , i-am cumparat si cdi Cand dau la pedala el e foarte aproape sa porneasca , adica porneste o secunda si se opreste . Am reusit sa il pornesc de cateva ori dar se inrosea evacuarea la maxim. Era rosie rau si l-am oprit. Eu am impresia ca deshide prea repede supapa de evacuare si de asta scoate flacari in halu ala . Cum l-am pus la punct : axa cu came are 2 semne ( liniute ) care sunt puse orizontal si pistonul este la maxim sus . La balansiere n-am umblat deci sper sa fi fost pus la punct acolo de fostul proprietar bine . Au DR-urile avans la aprindere , pentru ca eu nu am gasit ? DR-urile nu au avans la pornire,din contra scanteia o au pana pornesc dupa PMS cu 2 grade, dupa care comuta din CDI progresiv pana la 28 de grade/ https://www.facebook.com/839810009374751/photos/a.840403569315395.1073741828.839810009374751/840403129315439/?type=1&theater Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 (editat) se inroseste foarte foarte rau galeria de evacuare ( 20 cm dupa supape ) si asta cam in jur de 30 - 60 secunde "DR-urile nu au avans la pornire,din contra scanteia o au pana pornesc dupa PMS cu 2 grade, dupa care comuta din CDI progresiv pana la 28 de grade" Nu am inteles Cum ar trebui sa il pun la punct . Am 2 cititoare pe magnetou . Am inteles ca pe un cititor porneste si se muta pe celalalt dupa https://www.dropbox.com/s/5uzypgsr8389v1e/DSCF2656.JPG?dl=0 Editat Ianuarie 15, 2015 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Distributia se pune in felul urmator la punct: 1- Se desface pe partea stanga unde e capacul de pe aprindere surubul de vizitare, nu cel din centru ci cel de deasupra. 2- Se ia o tubulara de 17 si se invarte magnetoul spre fata(stanga)pana in gaura de la surub se vede semnul T 3-Cu un surub mai lung se blocheaza magnetoul in pozitia respectiva(se insurubeaza in locul surubului din capac) 5-Se desfac cele 2 capace de pe chiulasa unde se regleaza culbutorii, amandoi ar trebui sa fie liberi (cu jocul de rigoare prescris),in caz contrar daca este actionat culbutorul e mai invarte motorul o tura completa pana ambii culbutori au joc si se repeta punctul 3. 4- Acum se pote desface capacul de pe chiulasa si axul cu came are 2 linii pe capatul dinspre pinionul de distributie, acestea trebuie sa fie la plan cu chiulasa si axul cu camele in jos.Daca toate astea sint indeplinite motorul este la semne. Daca motorul tau este cel cu 2 senzori pe magnetou vor trebui verificati. Asta inseamna ca ai in CDI o mufa cu 3 fire care vine din magnetou( senzorii), unul si anume cel din centru e firul comun si celelalte 2 fire aferente fiecarui senzor.Ar trebui sa ai inte comun si oricare din cele 2 o valoare de aprox 150 ohmi, sau intre cele din exterior 300 e ohmi.In cazul asta daca valorile sint ok, inseamna ca problema ta e din cdi, porneste motorul cu senzorul de avans mic si nu comuta in ture pe senzorul cu avans mare, motiv pt care inroseste galeria ca are loc arderea pe evacuare. Incearca dupa ce il pornesti sa il turezi usor in 3-4 mii de ture dupa care sa il lasi iar in relanti sa vezi daca mai inroseste.Daca toate aste is bune, mai poi circula cu el , inseamna ca cdi-ul are un mic delay (intarziere) intre a comuta cei doi senzori, desi cu timpul o sa pice cdi-ul d tot si ramane ok doar cu enzorul de pornire care va inrosi permanent evacuarea. La dr-urile cu un singur senzor e mai simpla problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 "Daca nu pe facebook cauta pe google, Eu am pus acolo cv tutoriale si pagini din manualul de service. Plus ca eu am la ora asta 15 DR-uri in curte toate modificate si nu vorbesc in necunostinta de cauza.Eu m-am oferit sa ajut, pot si renunta, mi-e mai usor!! )))" Salut. Apreciez foarte tare ajutorul tau si cred ca m-ai inteles gresit.....chiar nu radeam de faptul ca ai pus tutoriale....Pur si simplu nu credeam ca o sa-mi fie vre-odata facebook-ul de ajutor la ceva. Se prea vede ca te pricepi. Inca odata: eu personal iti multumesc pentru ajutorul dat mie sau altui posesor de dr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 (editat) Am cumparat anul trecut 4 CDI - uri de DR pana l-am gasit pe cel original pt 2 senzori . Chestia cu toba ca se inroseste din cauza ca nu schimba cititorul nu am mai auzit dar e foarte interesant si pare si logic. Desi am intrebat multi mecanici toti se ofereau sa imi anuleze un cititor sau sa improvizeze ceva la cdi si nu prea am avut incredere , mai ales ca cdi-ul original mi-a fost furat de un mecanic fara sa stiu si mi-a pus unul de scuter ( Nu stiu daca am mai povestit faza , motocicleta a fost dusa la acel mecani de catre fostul proprietar pentru a o porni . mecanicul mi-a schimbat cdi-ul si nu stiu ce a mai facut pe acolo . Mi-a luat 350 lei si a pornit-o cand era deja calda . Gresala mea e ca nu am fost acolo, eram plecat si l-am trimis pe tata sa o aduca in bucuresti ) Cand a ajuns la mine nu mai pornea ) si i-am refacut tot motorul, C-am asta e povestea . Mecanicul e din comuna JOITA ( ilfov) Cand am pus-o la punct am cam respectat ce ai zis tu . Axa cu came era cu liniutele orizontale cu camele in jos . Si pistonul la maxim in sus - coicidea cu semnul T de pe rotor . Multumesc de sfaturi » Post actualizat in 16 Jan 2015 11:07PS: a mai fost o faza amuzant . Dupa ce am refacut motorul , am pus ulei si l-am pornit , tot greu . Dupa cateva zile mi-a zis cineva ca trebuie sa amorsez pompa de ulei daca am scos tot uleiul . Inainte sa umblu la pompa am zis ca pot sa verific si am scos un capac de la culbutori si am pornit motorul (tot greu ) Si cand m-am apropiat sa vad daca unge axa am mai si accelerat putin si m-am trezit plin de ulei si cam tot ce era in jur 2 metri Dar da asa de fin uleiul ca la inceput nici nu iti dai seama ca te stropeste Editat Ianuarie 16, 2015 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Merge si cu anumite cdi-uri de scuter dar nu cu oricare. Mai ai de modificat mai multe aca vei sa mearga cu asa ceva.Trebuie sa umbli la volanta sa frezezi ceva la ea, decompresorul trebuie mutat pe buton caci cel original e comandat din cdi, ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Decompresor eu stiu ca am doar cel de mana si unul pe pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 https://www.facebook.com/pages/Motogear/839810009374751?ref=aymt_homepage_panel Uite asta de exemplu l-am facut cu un cdi de atv si o singura bujie. Mereg in ture exact ca un CRF, rupe tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 atazi am dus motorul in locul unde o sa ma ocup de el. la prima vedere am nevoie de ceva piese. daca stiti pe cineva cu piese va rog sa ma ajutati. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 Fa o lista cu ce ai nevoie , am eu ceva motoare desfacute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 as avea nevoie de urmatoarele : maneta ambreaj, ferodouri frana spate, tampoane rezervor, lant + pinioane, ghidaj lant si plasticul de pe partea stanga de sub sa. astea asa la prima vedere. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Plasticele le am ambele de sub sa(tg+dr), tampoanele de la rezervor le am. La ce ii spui tu ghidaj lant, la plasticul care incadreaza lantul in drept cu pinionul spate sau la patina care este pe bascula in drept cu motorul ? Ferodouri nu am doar placute pt frana pe disc cu tot cu butuc.Ai pornit-o ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 ferodouri am eu, dar nu stiu daca pica bine la tine....sau roata cu tot cu pinion feroduri lant si pinionul mic. Daca le vrei discutam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Plasticele le am ambele de sub sa(tg+dr), tampoanele de la rezervor le am. La ce ii spui tu ghidaj lant, la plasticul care incadreaza lantul in drept cu pinionul spate sau la patina care este pe bascula in drept cu motorul ? Ferodouri nu am doar placute pt frana pe disc cu tot cu butuc.Ai pornit-o ? Nu am reusit sa pornesc motorul inca. Nu am scanteie la bujii si timpul in care ma ocup de motor e foarte putin. Pana una alta, daca poti, spune-mi te rog niste preturi pt plastice, tampoane rezervor si plasticul care ghideaza lantul pe pinionul spate. Merci mult » Post actualizat in 21 Jan 2015 03:15 ferodouri am eu, dar nu stiu daca pica bine la tine....sau roata cu tot cu pinion feroduri lant si pinionul mic. Daca le vrei discutam. La ferodouri inca nu stiu exact saca e problema. Fa-mi re rog un pret pt roata+lant+pinioane, sau daca le dai separat m-ar interesa si un pret fara roata. Doar lant+pinioane. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Nu am reusit sa pornesc motorul inca. Nu am scanteie la bujii si timpul in care ma ocup de motor e foarte putin. Pana una alta, daca poti, spune-mi te rog niste preturi pt plastice, tampoane rezervor si plasticul care ghideaza lantul pe pinionul spate. Merci mult » Post actualizat in 21 Jan 2015 03:15 La ferodouri inca nu stiu exact saca e problema. Fa-mi re rog un pret pt roata+lant+pinioane, sau daca le dai separat m-ar interesa si un pret fara roata. Doar lant+pinioane. Multumesc Ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Nu am reusit sa pornesc motorul inca. Nu am scanteie la bujii si timpul in care ma ocup de motor e foarte putin. Pana una alta, daca poti, spune-mi te rog niste preturi pt plastice, tampoane rezervor si plasticul care ghideaza lantul pe pinionul spate. Merci mult » Post actualizat in 21 Jan 2015 03:15 La ferodouri inca nu stiu exact saca e problema. Fa-mi re rog un pret pt roata+lant+pinioane, sau daca le dai separat m-ar interesa si un pret fara roata. Doar lant+pinioane. Multumesc 150 ron e ok pentru lant si cele 2 pinioane? Vezi ca e poza cu o pagina in urma....Avand in vedere ca vrei sa o resuscitezi si o sa te coste ceva mai lasam la pret. Daca vrei si roata cu tamburi si ax mai da un 100 in plus. Eu zic ca sunt preturi bune....tu decizi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 sunt foarte bune preturile. revin cu un raspuns in cateva zile. sa vad daca reusesc sa o pornesc. multumesc mult » Post actualizat in 29 Jan 2015 19:44Salutare. Revin din nou. Inainte sa iau piesele de la voi, va mai fac o lista cu ce am nevoie pe langa piesele de care am discutat deja. poate mai aveti cate ceva si sa nu facem mai multe colete. aparatoare pinion fata pedala schimbator viteze pedala frana spate maneta ambreaj ghidon Mai am inca o intrebare, cablul de la decompresorul din stanga, unde trebuie sa fie prins, ca al meu e in aer. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 Cablul de la decompresor e prins pe ghidon cu maneta respectiva . Si ar ma trebui sa fie prins sus pe chiulasa in fata , undeva deasupra evacuarii , cred ca intre bujii . Ala actioneaza putin supapele de evacuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 (editat) sunt foarte bune preturile. revin cu un raspuns in cateva zile. sa vad daca reusesc sa o pornesc. multumesc mult » Post actualizat in 29 Jan 2015 19:44 Salutare. Revin din nou. Inainte sa iau piesele de la voi, va mai fac o lista cu ce am nevoie pe langa piesele de care am discutat deja. poate mai aveti cate ceva si sa nu facem mai multe colete. aparatoare pinion fata pedala schimbator viteze pedala frana spate maneta ambreaj ghidon Mai am inca o intrebare, cablul de la decompresorul din stanga, unde trebuie sa fie prins, ca al meu e in aer. Multumesc Poti face o poza la pedala de frana? sa vad daca e la fel cu ce am eu... In rest cred ca pot sa-ti dau aprape tot, adica: roata spate completa cu saboti, ax, tamburii de cauciuc, pinion pinion mic, lant, ghidon, schimbator, aparatoarea de la pinionul mic daca se potriveste (vezi ca e o poza in link-ul de mai jos). Gasesti poze pentru astea aici: /index.php?/topic/721771-piese-dr-big-cadru-acte-cauciucuri-cric-roti/&do=findComment&comment=3898800 Ignora preturile.....p-alea, dupa cum am spus mai sus, fiindca vrei sa resuscitezi o motoreta, le facem impreuna. Numa sa-mi spui ca as vrea sa duc macar o parte la tara....ca ma impiedic de ele. Editat Ianuarie 31, 2015 de chucki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 (editat) Poti face o poza la pedala de frana? sa vad daca e la fel cu ce am eu... In rest cred ca pot sa-ti dau aprape tot, adica: roata spate completa cu saboti, ax, tamburii de cauciuc, pinion pinion mic, lant, ghidon, schimbator, aparatoarea de la pinionul mic daca se potriveste (vezi ca e o poza in link-ul de mai jos). Gasesti poze pentru astea aici: /index.php?/topic/721771-piese-dr-big-cadru-acte-cauciucuri-cric-roti/&do=findComment&comment=3898800 Ignora preturile.....p-alea, dupa cum am spus mai sus, fiindca vrei sa resuscitezi o motoreta, le facem impreuna. Numa sa-mi spui ca as vrea sa duc macar o parte la tara....ca ma impiedic de ele. nu am gasit poza cu aparatoarea pinion fata. oricum, nu stiu cum trebuie sa arata pt ca eu nu o am deloc. de ghidon si pedale am rezolvat pana la urma, am gasit la un baiat ce repara motoare la noi in bistrita. Acuma m-am uitat atent la poze cu pinioanele tale. Oare potrivesc sigur si la 600? Daca totul e ok si sti ca potrivesc, fa-mi un pret pt lant, pinioane fata-spate si aparatoarea pinion fata. ms Cablul de la decompresor e prins pe ghidon cu maneta respectiva . Si ar ma trebui sa fie prins sus pe chiulasa in fata , undeva deasupra evacuarii , cred ca intre bujii . Ala actioneaza putin supapele de evacuare Cablul de la decompresorul de mana, duce pe partea dreapta a motorului, iar pe partea stanga, putin mai in fata de bujii, mai este ceva, care seamana cu un decompresor, de la care imi pleaca un cablu care ramane in gol pe langa suspensia spate. Ala nu stiu eu ce e Editat Ianuarie 31, 2015 de kanguru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.